GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Transport Tycoon DE LUXE

29.01.2004
19:43
smile
[1]

artrak [ Konsul ]

Transport Tycoon DE LUXE

PROSZĘ O POMOC>>> Poszukuję linku do ściągnięcia Transport Tycoon DE LUXE (ok. 5 MB)-- stara gierka , ale jara.Szukałem , ale jest tylko w wersji normalnej ok. 2 MB. Zapodajcie jakąś linkownie na DAŁNLOŁD. A teraz dla rozlużnienia nastroju mały żarcik : Jasio i Małgosia na spacerze: - Och, kochany, nie potrafię wysłowić tego uczucia, które porusza moje wnętrze... - Ze mną to samo. Nie powinniśmy byli popijać tych śliwek browarem...

29.01.2004
19:52
[2]

Elwiser [ Konsul ]

hej, chlop potrzebuje pomocy........nikt w to nie ciupal??

29.01.2004
19:58
[3]

Plantator [ spamer ]


www.google.pl sprawdzałeś tutaj?

29.01.2004
19:59
[4]

iKzIvaeEr [ l33t ]

www.underpl.org (chyba jest)
www.staregry.pl

gra wymiata. gralem w nia bardzo dawno temu (jak win95 byl nowoscia), ostatnio tez gralem - gra sie niemoze znudzic :D jeszcze pamietam jak do kuzyna poszedlem z 7 dyskietkami zeby mi to nagral :D

29.01.2004
20:00
[5]

artrak [ Konsul ]

Szukałem prawie wszędzie , ale albo wersja normal, albo stronki fanów z opisami i innymi pierdłkami.

29.01.2004
20:14
[6]

Plantator [ spamer ]


artrak --> widocznie źle szukałeś, bo ja już znalazłem

29.01.2004
20:15
[7]

Plantator [ spamer ]


dla nie umiejących korzystać z wyszukiwarek podam linka https://www.fajnegry.krakow.pl/

29.01.2004
20:16
[8]

artrak [ Konsul ]

PLantator pliiiiiiiiis....... gimmy , gimmy.

29.01.2004
20:19
[9]

tsunami [ PS3 ]

:-) mam nadzieje ze to to. Sam z ciekawosci sciagam. Jak masz XP to bedzie potrzebny patch.

29.01.2004
20:24
[10]

artrak [ Konsul ]

Zassywa obydwie wersje mam nadzieje , że nie będą po rosyjsku- he, he . Dzięki tsunami.Mały żarcik : Do młodego lekarza dzwoni telefon. Dzwoni jego kolega i zaprasza go na partyjkę brydża. Lekarz odkłada telefon i mówi do małżonki: - Kochanie, mam nagłe wezwanie. Musze jechać do szpitala. - Coś poważnego? - Tak, już tam jest trzech innych lekarzy.

29.01.2004
20:25
smile
[11]

szyszekx [ Centurion ]

Transport Tycooon to naprawde swietna giera :) Gdy w nia gralem stworzylem imperium na cala dostepna mape :) Poszukaj na www.staregry.pl

29.01.2004
20:28
[12]

Plantator [ spamer ]


ja dodam, że miałem tą 14 megową wersje pod windows, ale nie wiem czemu w 2000 roku gra mi sie wieszała
ściągnołem wersje pod dosa, uruchomiłem kompa z dyskietki i spokojnie do 2100 można było grać, dalej już mi sie nie chciało

29.01.2004
20:28
[13]

tsunami [ PS3 ]

artrak ---> sprawdzilem giere, nie jest po rosyjsku i dziala ;-) Sciagnij wersje 14Mb i patcha jak masz XP.

29.01.2004
20:30
[14]

artrak [ Konsul ]

Zassywam jeszcze z Twojego linka Plantator.Ostatni żarcik w podzięce: Policjant zatrzymuje pijanego kierowcę. - Dmuchaj pan! - A gdzie boli? - pyta kierowca.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.