GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Węgorzyk akwariowy. Mam problem.

29.01.2004
19:14
smile
[1]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Węgorzyk akwariowy. Mam problem.

Mam klopot z ta ryba w akwarium. Ma okolo roku zycia i ok. 30 centymetrow dlugosci. Ostatnio zrobil sie bardzo agresywny i zaczal mi atakowac nawet duze ryby. Okazalo sie, ze nocami powaznie kaleczy mi nawet relatywnie duze Uaru. Ryby byly zestresowane, nie chcialy jesc, siedzialy w katach akwarium itd. Zdecydowalem wiec o usunieciu go ze zbiornika. I teraz pytanie: jak go chowac samego? W duzym zbiorniku, czy mniejsze akwarium tez moze byc? Prosze o porade, bo szkoda mi go oddawac, a w 5 litrowym sloju nie moge go trzymac w nieskonczonosc.

29.01.2004
19:15
[2]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Zapomnialem o zdjeciu gada. Wyglada tak --->
Jest tylko wiekszy.

29.01.2004
19:30
smile
[3]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jezeli nie masz mozliwosci trzymania go w przynajmniej 25 l akwarium lepiej oddaj do zoologicznego bo w mniejszych zbiornikach bedzie sie bydle tylko meczyc....

29.01.2004
19:38
[4]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Czyli duzy zbiornik, tak? 30-tka z jaskiniami nie bedzie za mala? Kupie co trzeba, tylko musze wiedziec co.
On w sumie duzo mi po akwarium nie latal. Tyle, ze zjadl wszystko do 5 cm wlacznie no i wprowadzil mi terror, dlatego decyzja o izolacji.

29.01.2004
19:41
smile
[5]

[email protected] [ Wirnik ]

Rothon, nigdy nie mialem rybek i nie mam rzadnej wiedzy praktycznej, ale slyszalem ze akwarium o pojemnosci 30 litrow bardzo trudno utrzymac w czystosci. Polecam od razu 60, bo bedziesz mail szambo.

Luremaster, zajebista strona domowa :-D ;-P

29.01.2004
19:45
[6]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Latal, latal :) Tylko tego w dzien nie widac bo te ryby zeruja w nocy...Ale mysle ze 30 l w zupelnosci wystarczy.

29.01.2004
19:49
smile
[7]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Luremaster--> Dzieki w imieniu ryby. Jutro kupie mu nowe mieszkanko i znajde miejsce na ustwienie. Swoja droga, zdajesz sobie sprawe jak trudno bylo go wylapac z ogolnego akwarium? :-)

29.01.2004
20:00
smile
[8]

garrett [ realny nie realny ]

z czystej ciekawości..wegorzyk akwariowy, z 30 cm, to prawie jadalne jest :)) ?

29.01.2004
20:03
smile
[9]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

garrett--> Jakby sie kto uparl, to faktycznie :-)

29.01.2004
20:10
[10]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

O nawet nie wiesz jak bardzo :) W swojej hodowli i takie kanalie mialem...Nie dosc ze szybkie to jeszcze jak sie zakopie to juz koniec :)

29.01.2004
20:13
[11]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Wzialem go na zmaczenie. Jak to zwykle szybka ryba, szybko sie meczy. 10 minut ganianki i juz nie mial sil uciekac. Dzieki temu nie za dlugo stresic musialem reszte towarzystwa :-)

29.01.2004
23:06
[12]

Lupus [ starszy general sztabowy ]

rothon ===> zdjęcie to chyba zeskanowałeś z ksiażki Ty i Twoje akwarium . Mam taką i napisano tam , że osiąga 250 mm czyli spuść te 50 mm . Miałem kiedyś dwa takie lecz ok 12 cm. i nikogo nie atakowały. Siedziały nieruchomo dupami zagrzebane w piasku i wyłaziły tylko jak im rzuciłem robaków . Jeden z nich niestety padł , a drugi niedługo po nim . Może ten twój ma po prostu terytorium i go broni , ale nic na ten temat nigdzie nie czytałem . Izoluj go bo faktycznie szkoda innych ryb .

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.