GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Prosze o pomoc w NFSU!!

25.01.2004
17:03
[1]

glary [ Legionista ]

Prosze o pomoc w NFSU!!

Mam problem juz od tygodnia prubuje przejsc 103 wyscig w NFSU (7 okrążeń Circuit) Jesli ktos mogl by mi go przejsc bylbym cholernie wdzieczny. Jesli ktos zdecyduje sie mi pomoc niech poda swojego maila to mu wysle save'y. Z gory dziekuje i pozdrawiam GLARY. Podaje swojego maila: [email protected]

25.01.2004
17:28
smile
[2]

Rendar [ Senator ]

Ja narazie męcze się z 95 (6 okrążeń)

25.01.2004
17:55
[3]

peners [ SuperNova ]

Przeszedłem cała gre i wiem z eten wyscig był strasznie ciezki ale do prezjscia meczyłem sie z nim moze z 1 albo 2 godziny niestety nie moge ci go przejc gdyz teraz nie mam gry.:)próbuj dalej na bank ci sie uda

26.01.2004
14:46
[4]

glary [ Legionista ]


P O TRZECH TYGODNIACH MECZARNI WRESZCIE UDALO MI SIE TO PRZEJSC. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!

26.01.2004
14:50
smile
[5]

przemek__ [ PRZEMEK ]

moge wam kazdy wyscig przejsc jakby co moj gg: 4680122.
Dajecie sejva a ja za 10 minut daje wam go z powrotem ze skonczonym wyscigiem !

26.01.2004
16:05
smile
[6]

mruwek [ da ANT ]

przemek__ --------------------> korzystajac z edytora savow! hehe!

26.01.2004
16:11
[7]

Swidrygajłow [ ]

NFSU jest świetnią gierką ale ma momenty w której trace do niej cierpliwość. Bez sensu są włąsnie takei wyscigi, gdzie poziom trudnosci jest bardzo wysoki a liczba okrążeń to np. 6.
Ja osobiście to mam 2 lewe rece i juz w gdzies 60-tym wyscigu (może wczesniejszym, 6 okrążeń, głupia trasa) sie zaciałerm, grałem kilkanaście razy i niestety własnie przez ten wyscig gra zaczyna mnie odrzucać.

26.01.2004
16:15
smile
[8]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Jak kupujecie skyline'a to nie dziwne... Ja całą grę przeszedłem peugeotem 206, w miarę szybki, zwinny, łatwo opanować...

26.01.2004
16:17
[9]

Swidrygajłow [ ]

ja całą grę jeżdzę Mazdą Miata

26.01.2004
18:50
[10]

peners [ SuperNova ]

Swidrygajłow---------->tez cała gre ukobczyłem Mazda szybka zwinna itd.A sama gra jest super

26.01.2004
19:59
smile
[11]

eJay [ Gladiator ]

95 i 103 to najtrudniejsze wyscigi ale do przejscia:) Wystarczy troche nitro dodac i po sprawie...

27.01.2004
06:48
[12]

TheAnswer [ Quetzal ]

Przy 103 naprawdę można się zdenerwować

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.