Marder [ Konsul ]
Forum CM: Wartime Command - wieści
Nie wiem dlaczego, ale coraz bardziej zaczyna podobać mi się ta produkcja :)
Marder [ Konsul ]
Dokąd zmierza Goliat zobaczycie pod linkiem.
faloxxx [ Generaďż˝ ]
screen prezentuje sie niezle :)
lonia [ Centurion ]
Marder ruscy robia niezle gry ,mam nadzije ze bedzie to gra na skale Il 2,uzywa ona ten samy engine.
Screenshoty mozna obejzec takze na stronie producnta 1c:https://games.1c.ru/ww2rts/?type=gallery
ordonez [ Pretorianin ]
grafika jest na mega wypasie ! mam nadzieje ze to pójdzie na moim kompie .... ciekawe czy to bedzie warte swojej ceny - zeby nie okazała sie kichą jak G.I. Combat .
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Orodnez--. Ja własnie zastanawiam się jakie będą wymagania, i czy nie będzie to gra, złap jednsotki i wyślij do ataku...
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
jesli komus sie zechce przejsc do zdjec 232 233 i 234 to moze tam zobaczyć paski energii :]
trzeba troche cierpliwosci ale sprobojcie :]
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
paski mozna tez zobaczyc na zdjeciu nr 270
Marder [ Konsul ]
O paskach energii już rozmawialiśmy i sprawa nie została jednoznacznie rostrzygnięta. Poczekamy, zobaczymy.
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
ciekawie sie prezentuje zdjecie 287 gdzie jest pokazany czolg z oberwana wieżą :]
marder --> jesli dla ciebie to nie jest sprawa rozstrzygnieta to spojrzyj łaskawie na wspomniane screeny
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Fallox--> A to przyapdkiem nie moze być np wskażnik ammo, czy coś w tym rodzaju...
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Kurde buraku, ale masz statysykę psotów dzienie;)
Dogon [ Generaďż˝ ]
Gra na obrazkach po prostu jest bajkowa -te szczególy namalowane na czołgach , otoczenie pola walki te trawy , budynki ...boję się że mozemy się przejechac jak na tych produkcjach typu G.I combat ....ale dajmy szanse może będzie to co na to czekamy...
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
ta ksywke zalozylem bo dostalem bana na faloxxxa ;)
faloxxx [ Generaďż˝ ]
ale obiecalem poprawe i zdjeli mi bana :D
Warmen [ Pretorianin ]
byle by nie następny Suden Strike naprawdę szkodaby było takiej grafiki
Warmen [ Pretorianin ]
szkoda by było
Da real Odi [ Konsul ]
Ja czytalem na stronie oficjalnej ze bedzie system realistycznych trafien w poszczegolne czesci pancerza o roznej grubosci. Wyeaznie pisalo ze kazdy czolg bedzie mial pancerz w mm etc
Dziki Łoś [ Konsul ]
Hmmm... to nie na mój sprzęt juz napewno. Jakie ma wymagania ta gierka?
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
wymagania :
Pentium IV 3 GHx
1024 MB RAM
10 GB disk space
256 MB 3D accelerator
-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]
to oczywiscie wymagania minimalne ;)
Dziki Łoś [ Konsul ]
Biore zabawki i ide do domu...
BukE [ Majster ]
Takie wymagania to nic dla mnie ! *dżołk*
Co ja wywalcze moim duronkiem 1000mgh ?
Marder [ Konsul ]
Z ciebie to naprawdę złośliwy burak :))
Takich wymagań to nawet Doom 3 nie będzie miał. A paski to mogą równie dobrze pokazywać doświadczenie, morale i kondycję psychofizyczną. Zaznaczam "mogą" ale nie muszą :(
Hanoverek [ Konsul ]
Jeśli ta gra będzie równie dobra jak grafika w niej to ta strona będzie się nazywała "WartimeMission Polish Hq"
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Hannoverek--> Będzie cmhqpl, bo WC :) (jaki fajny skrót) to RTS, a rts-y sa do d.. w większosci...
CM rules;)
Ebert [ Centurion ]
No więc tego... gra kurde w mordę prezentuje się na razie całkiem całkiem. Można by dodać do nowości jeszcze mało znaną grę pt. Kombat, która także się pojawi w tym roku. Dla mnie 2004 będzie rokiem gry. ;-)
Ebert [ Centurion ]
Coś co mię ucieszyło wielce... https://www.codemasters.com/wartimecommand/about-game/?type=vehicles&cat=Tanks&country=Poland
Hanoverek [ Konsul ]
ZAWSZE CHCIAŁEM MIEĆ SWOJE TAMAGOCZI! :-)
Although grand in scope, game play will deliver an intense personal wartime experience as players take responsibility for their men in the battlefield. As a commander of a band of soldiers, each with their own skills, abilities, identities and personalities, players will be able to zoom down to the battlefield and identify what individual soldiers are thinking and feeling.
This level of detail creates a strong personal attachment for the player to his men, ensuring the game delivers a more emotionally charged and rewarding experience. Through good command, soldiers will develop fighting and other attributes and skills over campaigns.
coMUCH [ Pretorianin ]
Ebert->fajne ale cos tankietek niewidze :(
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Hannoverek--> Mi właśnie nie podoba się to, że będe mógł sprawdzać myśli mojego żołnierza...
Aż strach pomyśleć, jakie będą przy ludzkiej fali:)
Co to za kretyn nami dowodzi, pewnie będzie najłagodniejsze:)
von Izabelin [ Luftgangsta ]
BTW, czyżby nie było w grze Francuzów;)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo coś mi się tak wydaje...!!!!!!
Bo od niektórych twórców gier, bym się spodziewał gry o 1939 roku, w którym nie ma polaków, tylko są francuzi...
Hanoverek [ Konsul ]
Wlasnie znalazłem na forum poswieconym tej grze OFICJALNA informacje na temat hit pointsow w grze:
Armour penetration uses the figures and stats that we have obtained about the vehicles and weapons. It does use some complicated formula which goes way over my head, but takes into account of point of impact, type of projectile, type of armour (material and thickness) among other things. This also means that anything within the tank is subject t o damage too, hence you can hit ammo, soldiers, even penetrate the light armour on both sides of the vehicle.
I assume by hit points you mean hit a certain number of times before the vehicle is incapped? If it is, then no we dont have that system.
__________________
MikeR
Community Liaison Officer
PC Action/Strategy Games
Codemasters
e-mail: [email protected]
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Co to za "complicated formula"???:)
To dobrze że nie ma Hitpointsów "stanadtowych" jak w Sudden strike 2.
Cieakwe czy ta "formuła" będzie tak samo skompliowana jak w CM.
Hanoverek [ Konsul ]
A i w trybie multiplayer moze byc do 8 graczy ! (so far...)
Hanoverek [ Konsul ]
.. i będzie mozna podnosic broń i ammo/obiekty po wrogach : zródło newsletter FAQ
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
coMUCH -> Tankietki zdaje sie beda... Na jednym ze screenow (wydanych w tych Development update) bodaj 7TP widac w dali tyleczek TKSa :)
A co do podnodzenia broni... To jeszcze jakos mozna na to przystac, ale piechociaz robiacy za artylerzyste w PaKu czy ZiS - to troche dziwne. Ale jak juz kiedys napisalem na ten temat tu na forum - jest to mozliwe, ale zeby ten gosc cokolwiek ustrzelil - malo prawdopodobne.
Fenris_ek [ Fen ]
Wartime Command zapowiada się arcyciekawie. Wygląda mi na połączenie zalet CC i CM.
Liczę na to, że chłopaki od Iła nie skopią sprawy "na ziemi". Na razie wszystko wygląda bardzo dobrze, zwłaszcza wieloosobowy multiplayer :)
Ebert [ Centurion ]
gry.onet.pl:
Trudno o lepsze tło dla gry strategicznej, niż największy konflikt zbrojny w dziejach ludzkości. Nasze batalie będziemy staczać na frontach europejskiego teatru II wojny światowej. Misje będą obejmowały zmagania od czasu inwazji na Polskę i Francję w 1939r przez walki na froncie wschodnim, desant w Normandii, aż do upadku Niemiec. Jak obiecują autorzy, będziemy mieli okazję dowodzić oddziałami skupionymi pod sztandarami około dziesięciu nacji, m.in.: Wielkiej Brytanii, Francji, Stanów Zjednoczonych, Rosji, no i także prowodyrów całego zamieszania – Niemiec. Co prawda informacje na stronie nic o tym nie wspominają, ale być może pojawi się także możliwość dowodzenia wojskami polskimi (w opublikowanych oficjalnych screenach znajdują się realistycznie dopracowane modele dwóch polskich czołgów: 7TP oraz FT – 17).
Twórcy planują przygotować dla nas około stu bitew, które mają bazować na autentycznych starciach wojny i co najważniejsze – mają być umiejscowione w ponad trzydziestu precyzyjnie odzwierciedlonych prawdziwych lokacjach. Jak zapowiadają autorzy, taki stopień realizmu ma zostać osiągnięty dzięki zastosowaniu archiwalnych i współczesnych map, zdjęć lotniczych, a także fotografii okolicy wykonanych w tamtym okresie. Trzeba przyznać, że plan jest bardzo ambitny – jeśli się powiedzie, ta gra na pewno nie przejdzie bez echa.
Dokładnie ma zostać odwzorowane również umundurowanie i uzbrojenie żołnierzy, a także ciężki sprzęt i pojazdy. Tu autorzy obiecują realistyczne odtworzenie wszystkich szczegółów na podstawie oryginalnych wojskowych planów. Patrząc na opublikowane screeny, sądzę, że nie są to czcze deklaracje. Ale roboty przed panami z Maddox Games sporo, albowiem zamierzają umieścić w grze ponad trzysta różnych jednostek (!).
W ogniu walk
Gra ma obejmować wiele rodzajów starć: od rozpoznania po skryte misje na tyłach przeciwnika, zadania ratunkowe, zdobywanie i obronę miast do zasadzek i sabotaży. W miarę postępu walk, żołnierze którzy przeżyją dostatecznie długo, mają nabierać coraz większego doświadczenia, a trzydzieści sześć charakteryzujących ich umiejętności współczynników ma systematycznie wzrastać. To nic nowego, ale w Wartime Command ma pojawić się element, którego chyba jeszcze w grach tego typu wcześniej nie było – w miarę hartowania w ogniu walk, poszczególnych weteranów mają łączyć coraz to mocniejsze więzy psychologiczne. Ciekawy jestem bardzo, jak też zostanie zrealizowany ten pomysł...
Kolejna ciekawostka dotyczy morale – to, że będzie wpływać ono na zachowanie i wartość bojową jednostek również jest częstym elementem gier z tego gatunku, jednak tutaj będziemy mieć możliwość sprawdzenia, co myśli i czuje w danym momencie pojedynczy żołnierz...
O realizacji bitew na razie ciężko coś powiedzieć, bowiem udostępniony przez autorów trailer to jedynie intro do programu, tym niemniej z pewnością będzie to bardziej gra taktyczna niż strategiczna. Teren walk mamy obserwować w trzech wymiarach – na podstawie screenów jakie widziałem, nieodparcie kojarzy mi się to z tytułami takimi, jak Shogun: Total War. Na oficjalnych zrzutach ekranu z prac, grafika prezentuje się całkiem nieźle – rzeczywiście, modele pojazdów, budynki, drzewa, a nawet trawa zostały dokładnie dopracowane. Zadbano także o takie szczegóły, jak numery na pojazdach – na każdym egzemplarzu maszyny tego samego typu możemy zauważyć inną sygnaturę.
Przed Wartime Command rysuje się świetlana przyszłość
Tak mi się właśnie wydaje. Twórcy skupieni w Maddox Games mają spore pojęcie o developerskiej robocie, o czym świadczy udana produkcja Iła 2. Na dodatek mają całkiem niezłe pomysły, no i jeszcze do tego gra ma zostać wydana przez Codemasters, które jak do tej pory zyskało raczej dobrą reputację – gnioty to nie ich specjalność. Niestety nieodparcie ciśnie mi się na usta pytanie – jak mocnego sprzętu będzie wymagał ten tytuł... Pozostaje mieć nadzieję, że silnik gry optymalnie wykorzysta zasoby również tych pecetów z niższej półki, aby każdy miłośnik realistycznych RTSów mógł pobawić się tą jakże ciekawie zapowiadającą się grą.
gryonline.pl:
https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=1452
widać będą także i Francuzi. ;-) Boję się wymagań, oj jak się boję.
Glazo [ Konsul ]
Realistyczny RTS- takie cosik nie istnieje. W zasadzie to czy jakakolwiek gra jest realistyczna???? I kiedy taka zostanie wydana????
Hanoverek [ Konsul ]
Hmmmm , zdaje sie ze walki beda toczyc sie na obszarze 1km - troszke malo ? Naraz bedzie do 50 jednostek tylko nie wiem czy po obu stronach czy po jednej - jesli po obu to rozmiarami bitwa bedzie przypominac te z CM za 1500 pkt ,mam nadzieje ze nic nie przekreciłem ...
Hanoverek [ Konsul ]
No i chyba nie bedzie okopów! Autorzy piszą że w normalnych bitwach to zajmuje za dużo czasu i że jak ktoś chce to może sobie wykopać samemu- za pomocą edytora i lejów po bombach!
propor [ Pretorianin ]
Mocno zarysowany wątech psychologiczny.... Mam nadzieję że nie będzie to jakiś klon Sima. Po wakacjach, balandze przyszedł czas na Sim na Wojnie :))
Jak nie przegną to może być super gra!!!
NeoBerger [ Generaďż˝ ]
propor --> Jak ty nic nie rozumiesz!!!
Wątek psychologiczny, czyli wyobraź sobie wieczór, zachód słońca, cicho cykają świerszcze, w tle płonie jakiś T34/41, w oddali cicho szumią brzozy, a na niewielkim wzgórku siedzi dwóch żołnierzy WH czule się obejmując i patrząc w niebo. Te splecione żołnierskie ręce, czułe spojrzenia. Ciche, pospieszne pocałunki. Eeeech, wreszcie jakiś prawdziwy psychologiczny wątek.
Górą Unia!!!
B.
lonia [ Centurion ]
Komuch- jest nawet samochod pancerny wz 34 roku
lonia [ Centurion ]
I cos podobnego na 7TP dwuwiezowy.
hiwis [ Pretorianin ]
Na niektórych screenach zauważyłem cysterny, ambulanse i coś w rodzaju wozów zabezpieczenia technicznego do tego jakieś "bazy" z ciężarówkami i zbiornikami - oby to nie oznaczało ... lepiej swych obaw głośno nie wypowiem bo później na mnie będzie ;-)))
hiwis [ Pretorianin ]
... i dlaczego wszystkie samoloty latają 50 metrów nad ziemią - piloci boją się wysokości ?? - pewnie to ten wątek psychologiczny ;-))
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Mialem racje, ze widzialem gdzies TKSy :), oto TKS z 20mm NKMem
Marder [ Konsul ]
Nie no modele są zabójcze i ta ich mnogość. Żeby tylko nie spieprzyli i nie wyszedł z tego jakiś Sudden Strike w 3D.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
No to jeszcze dorzuce zdjecie z pojazdami jakie rozpoznalem :P
coMUCH [ Pretorianin ]
Wozu-> jest piekny :) juz mi sie wucet podoba ;p
Hanoverek [ Konsul ]
Jakbyśmy tyle ich mieli naraz tobyśmy tę wojnę wygrali!
Ebert [ Centurion ]
Jeśli tak bardzo dbają o szczegóły typu kamuflaż obowiązujący w danym roku to chyba gra zyska u mnie miano gry roku 2004. Te lokacje zimowe... po prostu szczena mi spadła. Cienie i refleksy, słońce świecące w oczy. Najważniejsze pytania to: czy będzie dostępna w Polsce? Jeśli tak to jaka cena? No i wymagania sprzętowe? I w ogóle jak to ma wszystko działać? Ach te brudne teksturki pojazdów... realizm zapowiada się na wysoki procent.
Ebert [ Centurion ]
No to jeszcze raz ja... pierwszy raz widzę w grze efekt fali uderzeniowej po wybuchu bomby... i bunkier tak ładnie zrobiony. https://www.wartime-command.net/pics/212_middle.jpg [bunkier] https://www.wartime-command.net/pics/218_middle.jpg [fala uderzeniowa] Na jednym screen'ie widać obsługę ruskiej ppanc'y kryjącą się za stosem porąbanego drzewa i siekierkę wbitą w pieniek. Ci co robią tą gre mają fioła na punkcie detali chyba.
hiwis [ Pretorianin ]
Jak na razie zapowiada się tylko "realizm graficzny", a co do reszty to poczekamy do premiery :-((
GenLee [ Konsul ]
Obawiam się, że to będzie bardzo maleńki RTS-owy deszczyk z olbrzymiej chmury.
coMUCH [ Pretorianin ]
GL-> pewnie masz racje... ale warto pograc i to ostro dla wrazen estetycznych :)
lonia [ Centurion ]
Warto tez obejzec inna gre- Kombat ,zapowiada sie tez ciekawie, ale jak naprawde.Oto link: https://www.kombat-game.com/eng/news.htm
Dzabba [ Konsul ]
po sieci tez krazy demo 'Squad Assault' tego kola co babral sie w Close Combat, mam nadzieje ze nie bedzie to taka sama padaka jak GI Combat tegoz samego goscia
NeoBerger [ Generaďż˝ ]
Dzabba --> Pogralem troche w SA u kolegi i gra nie zachwyca. Gra jest nudna. Goscie chodza jak chca i to bez ladu i skladu. A jak sie natkniesz na przeciwnika to jakos dziwnie komp strzela calym pododdzialem a z twojej druzyny tylko tych dwoch co zauwazylo przciwnika. Jak pisali goscie na newsach amerykanskich w tej grze warto tyko sie bronic.
Jak moje trzy druzyny szturmowaly jakas chatynke to sie tak zaplatali jak wchodzic do niej, ze wygladalo to jak napad indian na dylizans. Biegali dokola az wszyscy zgineli lub uciekli ze strachu.
Dramat.
B.
Dzabba [ Konsul ]
NeoBerger - niestety ludzie usilnie probuja przeniesc CC w 3 wymiar co jes nie mozliwe ze wzgledu na specyfike gry (czas rzeczywisty, przejrzystosc a co za tym idzie kontrola pola walki).
Jedyne co mozna zrobic to ewentualnie rzut izometryczny , ale jak juz taka proba jest podejmowana to producenci nie moga sie oprzec pokusie dodania elementow rts