GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Wartime Command - wieści

25.01.2004
12:14
[1]

Marder [ Konsul ]

Forum CM: Wartime Command - wieści

Nie wiem dlaczego, ale coraz bardziej zaczyna podobać mi się ta produkcja :)

25.01.2004
12:19
[2]

Marder [ Konsul ]

Dokąd zmierza Goliat zobaczycie pod linkiem.

25.01.2004
12:24
smile
[3]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

screen prezentuje sie niezle :)

25.01.2004
12:26
[4]

lonia [ Centurion ]

Marder ruscy robia niezle gry ,mam nadzije ze bedzie to gra na skale Il 2,uzywa ona ten samy engine.
Screenshoty mozna obejzec takze na stronie producnta 1c:https://games.1c.ru/ww2rts/?type=gallery

25.01.2004
12:33
smile
[5]

ordonez [ Pretorianin ]

grafika jest na mega wypasie ! mam nadzieje ze to pójdzie na moim kompie .... ciekawe czy to bedzie warte swojej ceny - zeby nie okazała sie kichą jak G.I. Combat .

25.01.2004
12:45
[6]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Orodnez--. Ja własnie zastanawiam się jakie będą wymagania, i czy nie będzie to gra, złap jednsotki i wyślij do ataku...

25.01.2004
13:19
smile
[7]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

jesli komus sie zechce przejsc do zdjec 232 233 i 234 to moze tam zobaczyć paski energii :]

trzeba troche cierpliwosci ale sprobojcie :]

25.01.2004
13:23
smile
[8]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

paski mozna tez zobaczyc na zdjeciu nr 270

25.01.2004
13:25
[9]

Marder [ Konsul ]

O paskach energii już rozmawialiśmy i sprawa nie została jednoznacznie rostrzygnięta. Poczekamy, zobaczymy.

25.01.2004
13:27
[10]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

ciekawie sie prezentuje zdjecie 287 gdzie jest pokazany czolg z oberwana wieżą :]

marder --> jesli dla ciebie to nie jest sprawa rozstrzygnieta to spojrzyj łaskawie na wspomniane screeny

25.01.2004
14:17
[11]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Fallox--> A to przyapdkiem nie moze być np wskażnik ammo, czy coś w tym rodzaju...

25.01.2004
14:21
[12]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Kurde buraku, ale masz statysykę psotów dzienie;)

25.01.2004
14:23
[13]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Gra na obrazkach po prostu jest bajkowa -te szczególy namalowane na czołgach , otoczenie pola walki te trawy , budynki ...boję się że mozemy się przejechac jak na tych produkcjach typu G.I combat ....ale dajmy szanse może będzie to co na to czekamy...

25.01.2004
14:52
smile
[14]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

ta ksywke zalozylem bo dostalem bana na faloxxxa ;)

25.01.2004
14:53
smile
[15]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

ale obiecalem poprawe i zdjeli mi bana :D

25.01.2004
14:58
[16]

Warmen [ Pretorianin ]

byle by nie następny Suden Strike naprawdę szkodaby było takiej grafiki

25.01.2004
14:58
[17]

Warmen [ Pretorianin ]

szkoda by było

25.01.2004
15:55
[18]

Da real Odi [ Konsul ]

Ja czytalem na stronie oficjalnej ze bedzie system realistycznych trafien w poszczegolne czesci pancerza o roznej grubosci. Wyeaznie pisalo ze kazdy czolg bedzie mial pancerz w mm etc

25.01.2004
15:57
[19]

Dziki Łoś [ Konsul ]

Hmmm... to nie na mój sprzęt juz napewno. Jakie ma wymagania ta gierka?

25.01.2004
16:04
smile
[20]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

wymagania :
Pentium IV 3 GHx
1024 MB RAM
10 GB disk space
256 MB 3D accelerator

25.01.2004
16:05
[21]

-=Złośliwy_buraK=- [ Pretorianin ]

to oczywiscie wymagania minimalne ;)

25.01.2004
16:14
smile
[22]

Dziki Łoś [ Konsul ]

Biore zabawki i ide do domu...

25.01.2004
16:16
smile
[23]

BukE [ Majster ]

Takie wymagania to nic dla mnie ! *dżołk*




Co ja wywalcze moim duronkiem 1000mgh ?

25.01.2004
16:28
[24]

Marder [ Konsul ]

Z ciebie to naprawdę złośliwy burak :))
Takich wymagań to nawet Doom 3 nie będzie miał. A paski to mogą równie dobrze pokazywać doświadczenie, morale i kondycję psychofizyczną. Zaznaczam "mogą" ale nie muszą :(

25.01.2004
17:43
smile
[25]

Hanoverek [ Konsul ]

Jeśli ta gra będzie równie dobra jak grafika w niej to ta strona będzie się nazywała "WartimeMission Polish Hq"

25.01.2004
17:50
smile
[26]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Hannoverek--> Będzie cmhqpl, bo WC :) (jaki fajny skrót) to RTS, a rts-y sa do d.. w większosci...
CM rules;)

25.01.2004
17:54
[27]

Ebert [ Centurion ]

No więc tego... gra kurde w mordę prezentuje się na razie całkiem całkiem. Można by dodać do nowości jeszcze mało znaną grę pt. Kombat, która także się pojawi w tym roku. Dla mnie 2004 będzie rokiem gry. ;-)

25.01.2004
18:04
[28]

Ebert [ Centurion ]

Coś co mię ucieszyło wielce... https://www.codemasters.com/wartimecommand/about-game/?type=vehicles&cat=Tanks&country=Poland

25.01.2004
18:24
[29]

Hanoverek [ Konsul ]


ZAWSZE CHCIAŁEM MIEĆ SWOJE TAMAGOCZI! :-)

Although grand in scope, game play will deliver an intense personal wartime experience as players take responsibility for their men in the battlefield. As a commander of a band of soldiers, each with their own skills, abilities, identities and personalities, players will be able to zoom down to the battlefield and identify what individual soldiers are thinking and feeling.

This level of detail creates a strong personal attachment for the player to his men, ensuring the game delivers a more emotionally charged and rewarding experience. Through good command, soldiers will develop fighting and other attributes and skills over campaigns.

25.01.2004
19:01
[30]

coMUCH [ Pretorianin ]

Ebert->fajne ale cos tankietek niewidze :(

25.01.2004
19:10
[31]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Hannoverek--> Mi właśnie nie podoba się to, że będe mógł sprawdzać myśli mojego żołnierza...
Aż strach pomyśleć, jakie będą przy ludzkiej fali:)
Co to za kretyn nami dowodzi, pewnie będzie najłagodniejsze:)

25.01.2004
19:11
[32]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

BTW, czyżby nie było w grze Francuzów;)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo coś mi się tak wydaje...!!!!!!
Bo od niektórych twórców gier, bym się spodziewał gry o 1939 roku, w którym nie ma polaków, tylko są francuzi...

25.01.2004
19:22
smile
[33]

Hanoverek [ Konsul ]

Wlasnie znalazłem na forum poswieconym tej grze OFICJALNA informacje na temat hit pointsow w grze:
Armour penetration uses the figures and stats that we have obtained about the vehicles and weapons. It does use some complicated formula which goes way over my head, but takes into account of point of impact, type of projectile, type of armour (material and thickness) among other things. This also means that anything within the tank is subject t o damage too, hence you can hit ammo, soldiers, even penetrate the light armour on both sides of the vehicle.

I assume by hit points you mean hit a certain number of times before the vehicle is incapped? If it is, then no we dont have that system.


__________________
MikeR
Community Liaison Officer
PC Action/Strategy Games
Codemasters

e-mail: [email protected]



25.01.2004
19:29
[34]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Co to za "complicated formula"???:)
To dobrze że nie ma Hitpointsów "stanadtowych" jak w Sudden strike 2.
Cieakwe czy ta "formuła" będzie tak samo skompliowana jak w CM.

25.01.2004
19:30
[35]

Hanoverek [ Konsul ]

A i w trybie multiplayer moze byc do 8 graczy ! (so far...)

25.01.2004
19:35
smile
[36]

Hanoverek [ Konsul ]

.. i będzie mozna podnosic broń i ammo/obiekty po wrogach : zródło newsletter FAQ

25.01.2004
19:47
smile
[37]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

coMUCH -> Tankietki zdaje sie beda... Na jednym ze screenow (wydanych w tych Development update) bodaj 7TP widac w dali tyleczek TKSa :)

A co do podnodzenia broni... To jeszcze jakos mozna na to przystac, ale piechociaz robiacy za artylerzyste w PaKu czy ZiS - to troche dziwne. Ale jak juz kiedys napisalem na ten temat tu na forum - jest to mozliwe, ale zeby ten gosc cokolwiek ustrzelil - malo prawdopodobne.

25.01.2004
19:53
[38]

Fenris_ek [ Fen ]

Wartime Command zapowiada się arcyciekawie. Wygląda mi na połączenie zalet CC i CM.
Liczę na to, że chłopaki od Iła nie skopią sprawy "na ziemi". Na razie wszystko wygląda bardzo dobrze, zwłaszcza wieloosobowy multiplayer :)

25.01.2004
20:17
[39]

Ebert [ Centurion ]

gry.onet.pl:
Trudno o lepsze tło dla gry strategicznej, niż największy konflikt zbrojny w dziejach ludzkości. Nasze batalie będziemy staczać na frontach europejskiego teatru II wojny światowej. Misje będą obejmowały zmagania od czasu inwazji na Polskę i Francję w 1939r przez walki na froncie wschodnim, desant w Normandii, aż do upadku Niemiec. Jak obiecują autorzy, będziemy mieli okazję dowodzić oddziałami skupionymi pod sztandarami około dziesięciu nacji, m.in.: Wielkiej Brytanii, Francji, Stanów Zjednoczonych, Rosji, no i także prowodyrów całego zamieszania – Niemiec. Co prawda informacje na stronie nic o tym nie wspominają, ale być może pojawi się także możliwość dowodzenia wojskami polskimi (w opublikowanych oficjalnych screenach znajdują się realistycznie dopracowane modele dwóch polskich czołgów: 7TP oraz FT – 17).

Twórcy planują przygotować dla nas około stu bitew, które mają bazować na autentycznych starciach wojny i co najważniejsze – mają być umiejscowione w ponad trzydziestu precyzyjnie odzwierciedlonych prawdziwych lokacjach. Jak zapowiadają autorzy, taki stopień realizmu ma zostać osiągnięty dzięki zastosowaniu archiwalnych i współczesnych map, zdjęć lotniczych, a także fotografii okolicy wykonanych w tamtym okresie. Trzeba przyznać, że plan jest bardzo ambitny – jeśli się powiedzie, ta gra na pewno nie przejdzie bez echa.

Dokładnie ma zostać odwzorowane również umundurowanie i uzbrojenie żołnierzy, a także ciężki sprzęt i pojazdy. Tu autorzy obiecują realistyczne odtworzenie wszystkich szczegółów na podstawie oryginalnych wojskowych planów. Patrząc na opublikowane screeny, sądzę, że nie są to czcze deklaracje. Ale roboty przed panami z Maddox Games sporo, albowiem zamierzają umieścić w grze ponad trzysta różnych jednostek (!).

W ogniu walk

Gra ma obejmować wiele rodzajów starć: od rozpoznania po skryte misje na tyłach przeciwnika, zadania ratunkowe, zdobywanie i obronę miast do zasadzek i sabotaży. W miarę postępu walk, żołnierze którzy przeżyją dostatecznie długo, mają nabierać coraz większego doświadczenia, a trzydzieści sześć charakteryzujących ich umiejętności współczynników ma systematycznie wzrastać. To nic nowego, ale w Wartime Command ma pojawić się element, którego chyba jeszcze w grach tego typu wcześniej nie było – w miarę hartowania w ogniu walk, poszczególnych weteranów mają łączyć coraz to mocniejsze więzy psychologiczne. Ciekawy jestem bardzo, jak też zostanie zrealizowany ten pomysł...
Kolejna ciekawostka dotyczy morale – to, że będzie wpływać ono na zachowanie i wartość bojową jednostek również jest częstym elementem gier z tego gatunku, jednak tutaj będziemy mieć możliwość sprawdzenia, co myśli i czuje w danym momencie pojedynczy żołnierz...
O realizacji bitew na razie ciężko coś powiedzieć, bowiem udostępniony przez autorów trailer to jedynie intro do programu, tym niemniej z pewnością będzie to bardziej gra taktyczna niż strategiczna. Teren walk mamy obserwować w trzech wymiarach – na podstawie screenów jakie widziałem, nieodparcie kojarzy mi się to z tytułami takimi, jak Shogun: Total War. Na oficjalnych zrzutach ekranu z prac, grafika prezentuje się całkiem nieźle – rzeczywiście, modele pojazdów, budynki, drzewa, a nawet trawa zostały dokładnie dopracowane. Zadbano także o takie szczegóły, jak numery na pojazdach – na każdym egzemplarzu maszyny tego samego typu możemy zauważyć inną sygnaturę.

Przed Wartime Command rysuje się świetlana przyszłość

Tak mi się właśnie wydaje. Twórcy skupieni w Maddox Games mają spore pojęcie o developerskiej robocie, o czym świadczy udana produkcja Iła 2. Na dodatek mają całkiem niezłe pomysły, no i jeszcze do tego gra ma zostać wydana przez Codemasters, które jak do tej pory zyskało raczej dobrą reputację – gnioty to nie ich specjalność. Niestety nieodparcie ciśnie mi się na usta pytanie – jak mocnego sprzętu będzie wymagał ten tytuł... Pozostaje mieć nadzieję, że silnik gry optymalnie wykorzysta zasoby również tych pecetów z niższej półki, aby każdy miłośnik realistycznych RTSów mógł pobawić się tą jakże ciekawie zapowiadającą się grą.

gryonline.pl:
https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=1452

widać będą także i Francuzi. ;-) Boję się wymagań, oj jak się boję.

25.01.2004
20:51
smile
[40]

Glazo [ Konsul ]

Realistyczny RTS- takie cosik nie istnieje. W zasadzie to czy jakakolwiek gra jest realistyczna???? I kiedy taka zostanie wydana????

25.01.2004
23:15
[41]

Hanoverek [ Konsul ]

Hmmmm , zdaje sie ze walki beda toczyc sie na obszarze 1km - troszke malo ? Naraz bedzie do 50 jednostek tylko nie wiem czy po obu stronach czy po jednej - jesli po obu to rozmiarami bitwa bedzie przypominac te z CM za 1500 pkt ,mam nadzieje ze nic nie przekreciłem ...

25.01.2004
23:26
smile
[42]

Hanoverek [ Konsul ]

No i chyba nie bedzie okopów! Autorzy piszą że w normalnych bitwach to zajmuje za dużo czasu i że jak ktoś chce to może sobie wykopać samemu- za pomocą edytora i lejów po bombach!

26.01.2004
12:39
smile
[43]

propor [ Pretorianin ]

Mocno zarysowany wątech psychologiczny.... Mam nadzieję że nie będzie to jakiś klon Sima. Po wakacjach, balandze przyszedł czas na Sim na Wojnie :))

Jak nie przegną to może być super gra!!!

26.01.2004
13:36
smile
[44]

NeoBerger [ Generaďż˝ ]

propor --> Jak ty nic nie rozumiesz!!!
Wątek psychologiczny, czyli wyobraź sobie wieczór, zachód słońca, cicho cykają świerszcze, w tle płonie jakiś T34/41, w oddali cicho szumią brzozy, a na niewielkim wzgórku siedzi dwóch żołnierzy WH czule się obejmując i patrząc w niebo. Te splecione żołnierskie ręce, czułe spojrzenia. Ciche, pospieszne pocałunki. Eeeech, wreszcie jakiś prawdziwy psychologiczny wątek.
Górą Unia!!!

B.

26.01.2004
14:05
[45]

lonia [ Centurion ]

Komuch- jest nawet samochod pancerny wz 34 roku

26.01.2004
14:10
[46]

lonia [ Centurion ]

I cos podobnego na 7TP dwuwiezowy.

26.01.2004
16:34
smile
[47]

hiwis [ Pretorianin ]

Na niektórych screenach zauważyłem cysterny, ambulanse i coś w rodzaju wozów zabezpieczenia technicznego do tego jakieś "bazy" z ciężarówkami i zbiornikami - oby to nie oznaczało ... lepiej swych obaw głośno nie wypowiem bo później na mnie będzie ;-)))

26.01.2004
16:44
smile
[48]

hiwis [ Pretorianin ]

... i dlaczego wszystkie samoloty latają 50 metrów nad ziemią - piloci boją się wysokości ?? - pewnie to ten wątek psychologiczny ;-))

26.01.2004
17:21
smile
[49]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Mialem racje, ze widzialem gdzies TKSy :), oto TKS z 20mm NKMem

26.01.2004
18:02
[50]

Marder [ Konsul ]

Nie no modele są zabójcze i ta ich mnogość. Żeby tylko nie spieprzyli i nie wyszedł z tego jakiś Sudden Strike w 3D.

26.01.2004
18:08
smile
[51]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

No to jeszcze dorzuce zdjecie z pojazdami jakie rozpoznalem :P

26.01.2004
18:56
smile
[52]

coMUCH [ Pretorianin ]

Wozu-> jest piekny :) juz mi sie wucet podoba ;p

26.01.2004
18:57
smile
[53]

Hanoverek [ Konsul ]

Jakbyśmy tyle ich mieli naraz tobyśmy tę wojnę wygrali!

26.01.2004
19:41
[54]

Ebert [ Centurion ]

Jeśli tak bardzo dbają o szczegóły typu kamuflaż obowiązujący w danym roku to chyba gra zyska u mnie miano gry roku 2004. Te lokacje zimowe... po prostu szczena mi spadła. Cienie i refleksy, słońce świecące w oczy. Najważniejsze pytania to: czy będzie dostępna w Polsce? Jeśli tak to jaka cena? No i wymagania sprzętowe? I w ogóle jak to ma wszystko działać? Ach te brudne teksturki pojazdów... realizm zapowiada się na wysoki procent.

26.01.2004
19:48
[55]

Ebert [ Centurion ]

No to jeszcze raz ja... pierwszy raz widzę w grze efekt fali uderzeniowej po wybuchu bomby... i bunkier tak ładnie zrobiony. https://www.wartime-command.net/pics/212_middle.jpg [bunkier] https://www.wartime-command.net/pics/218_middle.jpg [fala uderzeniowa] Na jednym screen'ie widać obsługę ruskiej ppanc'y kryjącą się za stosem porąbanego drzewa i siekierkę wbitą w pieniek. Ci co robią tą gre mają fioła na punkcie detali chyba.

26.01.2004
19:49
smile
[56]

hiwis [ Pretorianin ]

Jak na razie zapowiada się tylko "realizm graficzny", a co do reszty to poczekamy do premiery :-((

26.01.2004
20:00
smile
[57]

GenLee [ Konsul ]

Obawiam się, że to będzie bardzo maleńki RTS-owy deszczyk z olbrzymiej chmury.

26.01.2004
22:27
smile
[58]

coMUCH [ Pretorianin ]

GL-> pewnie masz racje... ale warto pograc i to ostro dla wrazen estetycznych :)

27.01.2004
14:33
[59]

lonia [ Centurion ]

Warto tez obejzec inna gre- Kombat ,zapowiada sie tez ciekawie, ale jak naprawde.Oto link: https://www.kombat-game.com/eng/news.htm

27.01.2004
14:36
[60]

Dzabba [ Konsul ]

po sieci tez krazy demo 'Squad Assault' tego kola co babral sie w Close Combat, mam nadzieje ze nie bedzie to taka sama padaka jak GI Combat tegoz samego goscia

27.01.2004
14:59
[61]

NeoBerger [ Generaďż˝ ]

Dzabba --> Pogralem troche w SA u kolegi i gra nie zachwyca. Gra jest nudna. Goscie chodza jak chca i to bez ladu i skladu. A jak sie natkniesz na przeciwnika to jakos dziwnie komp strzela calym pododdzialem a z twojej druzyny tylko tych dwoch co zauwazylo przciwnika. Jak pisali goscie na newsach amerykanskich w tej grze warto tyko sie bronic.
Jak moje trzy druzyny szturmowaly jakas chatynke to sie tak zaplatali jak wchodzic do niej, ze wygladalo to jak napad indian na dylizans. Biegali dokola az wszyscy zgineli lub uciekli ze strachu.
Dramat.

B.

27.01.2004
15:05
[62]

Dzabba [ Konsul ]

NeoBerger - niestety ludzie usilnie probuja przeniesc CC w 3 wymiar co jes nie mozliwe ze wzgledu na specyfike gry (czas rzeczywisty, przejrzystosc a co za tym idzie kontrola pola walki).
Jedyne co mozna zrobic to ewentualnie rzut izometryczny , ale jak juz taka proba jest podejmowana to producenci nie moga sie oprzec pokusie dodania elementow rts

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.