GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Prosze o cos skutecznego na kaca.

24.01.2004
17:23
[1]

ormats [ Pretorianin ]

Prosze o cos skutecznego na kaca.

Witam.

Raczej nigdy nie stosuje jakichs roznych "specyfikow" na kaca ale wiem , ze jutro rano bede potrzebowal szybkiego "wyleczenia". Co proponujecie i jak wy sie "leczycie"???

Pozdrawiam

24.01.2004
17:24
[2]

J0lo [ Legendarny Culé ]

najlepiej sie kaca leczy tym od czego sie zachorowalo - zimny browarek jest dobry...

24.01.2004
17:24
[3]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Najedz się cytrusów, albo wypij wodę z ogórków kiszonych. Ewentualnie wypij mleko...

24.01.2004
17:25
[4]

gofer [ ]

jakbym miał wiedzieć, że jutro będę mieć kaca, to bym nie pił...pij jakąś dobrą wódkę, z małą zawartością zanieczyszczeń, np. Finlandię...a jak nie, to zostają Ci kefirki jutro :)

24.01.2004
17:26
smile
[5]

EwUnIa_kR [ Legend ]

aspiryna i herbatka z cytryną..słodka:>wiem że to brzmi jak lekarstwo na przeziebienie ale mi zawsze pomaga:]życze dobrej zabawy:]

24.01.2004
17:27
smile
[6]

tomirek [ ]

Ja jak juz pije to tylko dobra, czysta wodke z kieliszkow. Do kazdego kieliszka wciskam cytrynke (cwiartka cytryny mniejwiecej na 2 kieliszki). Sposob rewelka - rano kac jest minimalny. :)

24.01.2004
17:27
[7]

Syxa [ Connecting people ]

bronks piwa zimna

24.01.2004
17:29
smile
[8]

pre13 [ Generał ]

idź na basen i wymecz kaca pływając ;)

24.01.2004
17:29
[9]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

sniadanie - herbata ze spora iloscia cukru i cytryny + jajecznica. + dalej spac :))

24.01.2004
17:35
smile
[10]

M'q [ Schattenjager ]

Nie przestawać pić :)

24.01.2004
17:38
smile
[11]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

Sauna + duzo wody niegazowanej (popijać)

zawsze dziala ;o)

24.01.2004
17:49
smile
[12]

Plantator [ spamer ]


najlepsze na kaca to dzień wcześniej nie pić, działa w 100%

24.01.2004
17:49
[13]

fifalk [ fifalkowiec ]

<offtopic>
Gofer zgrywusie :-P
</offtopic>

a na kaca pomaga lezenie/drzemka caly dzien + picie co 2 minuty :-)

24.01.2004
17:50
smile
[14]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

Red Bull, sen apote znowu Red Bull.

24.01.2004
17:50
smile
[15]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Weź sobie ze dwie witaminy C przed chlaniem. Sposób sprawdzony, medycznie udokumentowany.

chyba :P

24.01.2004
17:50
[16]

ormats [ Pretorianin ]

Dzieki za rady.

Ciezko mi bedzie leczyc sie tym czym sie "strulem" bo dzis pije tequile + browarki :).

Basen + sauna odpada bo musialbym autem jechac a to raczej nie wskazane.

Jajeczniczka to zawsze podstawa :)

Woda z kiszonych rano moze pomoze.



24.01.2004
17:50
smile
[17]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

seks..

wypocic sie przy tym i zmeczyc

troche wody

znowu seks

wszystko powtarzac az przejdzie

24.01.2004
18:03
smile
[18]

Deser [ neurodeser ]

strzelić sobie w łeb... albo nie pytać :) Kac to przyjemność bo tej obrzydliwej popijawie w tym obrzydliwie "fajnym" towarzystwie ;)

24.01.2004
18:08
smile
[19]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mazio ---> a ile razy można tak powtarzać ?? :D Poza tym, to jest czasochłonne, a autor watku prosił pewnie o porade na kaca, bo ma coś do zrobienia nasępnego dnia...

a i dzieki za przypomnienie. wlasnie ide do ...

- Skarbie, gdzie jesteś??

24.01.2004
18:15
smile
[20]

cycu2003 [ Senator ]

rosołek
leczyłem się tym po sylwestrze i udało się

24.01.2004
18:26
[21]

yasiu [ Konsul ]

jako ze tryb pracy wymusza czasem otrzezwienie i pozbycie sie kaca w czasie minimalnym, mam pewien sposob:
4xwitamina C+pol litra coli+karotka (litrowa)+sniadanko+ew. kawka, nie za mocna

wit. C polaczona z kofeina walcza z kacem, a sniadanie ulatwia im zadanie

w moim wypadku dziala :)

24.01.2004
18:48
smile
[22]

neon_one [ Pretorianin ]

moj ojciec pewnego dnia jak mial kaca wypil kawe z.... kurcze az mi to przez gardlo nie przechodzi ... octem.Lubi ocet i dlatego.Mowi ze jemu to wtedy pomoglo. buuueee ja bym sie wolal chyba napic denaturatu :D ZART :P

24.01.2004
18:50
smile
[23]

Syxa [ Connecting people ]

jak już będzie Ci ten cały kac mocno doskwierał- a jajecznica nie pomoże- to weź patelnię po jajecznicy- i walnij sobie tak mocno w kolano jak tylko potrafisz!!- kac momentalnie przestanie istnieć-- sposób szybki i skuteczny

24.01.2004
18:52
[24]

yasiu [ Konsul ]

mam propozycje mosci konslulu, przetestuj sposob na sobie i opowiedz o doznanym bolu :P

24.01.2004
18:55
[25]

Syxa [ Connecting people ]

no cóż... nie mam teraz kaca więc testować nie będę, ale skuteczność gwarantuję i bez testu!! :P

24.01.2004
19:05
smile
[26]

SzCz€sNy [ Pretorianin ]

Pół litra browarka i wbij do niego żółtko samo żółtko bez bialka z jajka i wypij :D

24.01.2004
19:16
smile
[27]

Kijano [ Konsul ]

Przed impreza zjedz kostke masła :D (nie bedziesz mial kaca) i po problemie

24.01.2004
19:18
smile
[28]

SirGoldi [ Gladiator ]

Kostke masla jezuuu boje sie pozniej zobaczyc na ziemi mieszanke wodki wina i masla mmm mniam ;D

25.01.2004
00:26
smile
[29]

bitek1 [ Pretorianin ]

moja rada.kontynuowac przez nastepny dzien,a potem sie zobaczy czy trzeba kontunuowac dalej.najlepiej nie zaczynac ,albo nie przestawac

25.01.2004
01:16
[30]

PiNGWiN [ Legionista ]

przed snem wypij duzo wody albo mleka, w ogole jak juz pijesz to spozywaj tez duze ilosci napojow bezalkoholowych... a rano to przede wszystkim spanie i mleko :) przynajmiej ja tak robie

25.01.2004
12:42
smile
[31]

Ward [ Generał ]

Co wy za głupstwa opowiadacie - nie ma leku na kaca, kac po prostu przechodzi.
Jeśli coś ma pomagać choć trochę to coś co zawiera MAGNEZ (nie magnes :p )
- a co do picia dużej ilości tzw. zapojki to największy błąd początkujących alkoholików- stary wryga wie że pije się dużo a ZAPIJA jak najmniej - kto tego nie wie niech za butelczynę się nie zabiera - chyba że chce spać z miską (taką na rzygi a nie Miss universum) pod łóżkiem.

25.01.2004
12:49
smile
[32]

Fenris_ek [ Fen ]

Sądzę, że skoro Ormats do tej pory się nie wpisał, żadne wymienione wczesniej cudowne lekarstwo nie podziałało :P

25.01.2004
12:50
[33]

Kune [ TYCHY ]

Tak jak ktos wczesniej pisal, zimne piwo albo jakis drink. Powinno pomoc...

25.01.2004
12:53
[34]

Ward [ Generał ]

Fenris - to oczywiste , wpisze się jak mu kac sam przejdzie - albo zanim przejdzie zje np. bułkę z masłem i jeszcze pomyśli że to ten cudowny lek na kaca , hehe
a tak poza tym z delikwentów na kacu nie ma co żartować , znam ten ból !

25.01.2004
13:08
[35]

Psychol [ yellow_koza ]

pic to trzeba umiec! ;]
serio - na kaca jest dobre utzymywanie takiego samego procentu alkoholu we krwi - ja np zaczalem pic w piatek a dopiero dzis mam bol glowy ;]

25.01.2004
13:44
[36]

Forest_Gump [ Centurion ]

Acatar na kaca.

25.01.2004
14:01
smile
[37]

Dragon The Next Episode [ Pretorianin ]

Polecam witamine C 1000 rozpuszczalna ale przed impreza bardzo skuteczna mozna wiecej wypić, stosuje to kilku moich znajomych i ja tez. Dostepna w kazdej aptece.

25.01.2004
14:02
[38]

Krookiet [ Pretorianin ]

Nie pij nie będziesz musiał leczyć. Proste chyba nie.

25.01.2004
14:06
[39]

amoreg1234 [ użytkownik ]

ale to co syxa powiedziala to sprawdzone, jak mnie cos boli, niekoniecznie k ac to sie mocno bije np. w udo, w sam miesien. i zapominam o tamtym bolu.
a bol miesnia jest do wytrzymania ;]]

25.01.2004
14:25
[40]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

amoreg1234 -- masochista jakis jestes :D ?

A ja wole spac jak najdluzej i czekac jak kac przejdzie pic co mi w rece wpadnie, wyobrazcie sobie ze on wypil/zjadl wszystkie te specyfiki co mu podajacie w tym watku , to chlopak jest biedny :D

25.01.2004
19:12
[41]

ormats [ Pretorianin ]

Witam , dzieki za rady.

Kaca jednak trzeba wyspac najlepiej (chociaz mi sie ciezko jakos spi na kacu) do tego dolozylem 1 browarka i jakos pomoglo. Jednak chyba mialem wczoraj dzien bo jakos kac nie byl taki okrutny jak myslalem ze bedzie. (a wypilem troszku (piwa i tequili) , hehe zasnalem w autobusie nocnym :) co mi sie nie zdarzylo od kilku lat).

Pozdrawiam

25.01.2004
19:19
[42]

regan [ Pretorianin ]

dobry temat na wątek. mnie też to bardzo interesuje.

25.01.2004
19:26
[43]

regan [ Pretorianin ]

a poza ty mój sposób.

tłuste żarcie. nie picie w międzyczasie żadnej coli, ani nic gazowanego. i żadnego mieszania,jak już to najpierw piwo, potem wódka. nigdy w drugą stronę!
po witaminy i dużó picia.
rano witaminy, sok pomidorowy - fosfor i sok z kiszonych ogórków.
+wyspać sie.


a i żadnej aspiryny. ona zawiera kwas, który dodatkowo podrażnia podrażniony żołądek!!!

25.01.2004
19:32
smile
[44]

Mysza [ ]

Spanko... po prostu go przespać... :))))

25.01.2004
21:51
[45]

Malibu [ Centurion ]

Nie pij za dużo- niw będziesz miał kaca.

25.01.2004
21:57
[46]

PROSZATAN [ Apokalipsa ]

Pamiętam kiedyś jak mój kumpel po wypiciu 0,7 na głowe wstał nad ranem ( bo to była impreza domowa ) i zaczął wszystkich namawiac na wypicie połóweczki która jeszcze w lodówce została :) nikt nie miał ochoty więc wypił ją sam ale potem przez dwa dni nie mógł dojsc do siebie :)

25.01.2004
21:59
smile
[47]

J0lo [ Legendarny Culé ]

picie wodki dwa dni pod rzad to samobojstwo :)

25.01.2004
22:02
smile
[48]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

PROSZATAN ---> No to agresywny chłopak :D

25.01.2004
22:25
[49]

lewikkg [ Legionista ]

RedBull i woda od ogórków kiszonych to ponc pomaga :) ale ja jeszcze nie stosowalem :P

25.01.2004
22:48
[50]

Bich [ Pretorianin ]

Lepper by powiedział że kac jest winą Balcerowicza wieć musi odejść...(Balcerowicz nie kac)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.