GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

NOWA

07.01.2002
12:32
smile
[1]

KIKA [ Pretorianin ]

NOWA

Witam,
Chciałam się ze wszystkimi przywitać. Jestem nowa, ale już od dłuższego czasu jestem z Wami.

Pozdrawiam,
KIKA

07.01.2002
12:35
smile
[2]

tygrysek [ behemot ]

Witaj nowa :-) To zaczynając od początku FAQ mam nadzieję przeczytałaś to chyba wszystko aha, jeszcze podanie, życiorys i 6 zdjęć ;-) AvE

07.01.2002
12:37
smile
[3]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Hejka KIKA :-) Baw się dobrze, i obyś nie miała żadnych kicków :D

07.01.2002
12:39
[4]

KIKA [ Pretorianin ]

Tygrysek, Viti ----> thx i oby było weoło :-) KIKA ps. kicków nie planuję :-)

07.01.2002
12:41
smile
[5]

tygrysek [ behemot ]

a zdjęcia ???? ;-) AvE

07.01.2002
12:43
[6]

slayerrulez [ Konsul ]

==>kika juz cie o to pytalem na denerw. post. w TV, ale jeszcze raz: dlaczego tak rzadko jestes w domu ??

07.01.2002
12:44
[7]

KIKA [ Pretorianin ]

heh tygrysek :-) zdjęcia hmmmmmmm, chyba jestem już za starym kociakiem :-)) by wysyłać zdjęcia :-)))

07.01.2002
12:45
smile
[8]

tygrysek [ behemot ]

ty mówisz o sobie stary kociak ??? to ja wyliniały scerbol o sobie powinienem mówić AvE

07.01.2002
12:46
[9]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

nie bój nie bój jest tu dużo "starych" kociaków, ale jak by co to nie ja mówiłem ; )))) i jeszcze Witaj !! : ))

07.01.2002
12:49
[10]

KIKA [ Pretorianin ]

mi5aser ---> no, a kto to powiedział???? :-)) tygrysek ---> zdjęć i tak nie będzie :-) Pozdrawiam Wszystkich!!

07.01.2002
12:52
[11]

KIKA [ Pretorianin ]

slayerrulez ---> a dla Ciebie odp. jest na denerwujących postaciach TV :-)) ale jak "cos" to pisz tu :-)

07.01.2002
12:53
[12]

kastore [ Troll Slayer ]

Witaj w kluibie KIKA Zapraszam do Karczmy "Pod Poetycim Smokiem"

07.01.2002
12:54
[13]

slayerrulez [ Konsul ]

==>kika -czy jestes studiujacym starym kociakiem ?? bo jesli tak to juz wiem do jakiej kategorii wiekowej sam naleze.. : ))) a jak nie to zaprawde daleko mieszkasz od domqu.

07.01.2002
12:58
smile
[14]

Psychol [ yellow_koza ]

przeczytalem ten watek i mushe powiedziec ze jakos weselej sie zrobilo na forum :)

07.01.2002
12:58
[15]

KIKA [ Pretorianin ]

slayerrulez ---> tak mozna powiedzieć, to ta kategoria wiekowa :-) pociszam się, że nie mieszkam w Australii :-)) to dopiero kawał drogi do mamy :-)

07.01.2002
12:59
smile
[16]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Kastore - Jak zawsze agresywna reklama ;-) Marketing pełną gębą. Dobrz, dobrze :-) Tak trzymać.

07.01.2002
13:00
[17]

Kłosiu [ Senator ]

Witaj KIKA. zawsze nas bedzie wiecej z Poznania ;)

07.01.2002
13:00
[18]

slayerrulez [ Konsul ]

==>kika no to wcale nie za duzo wiosen jak na zdjecie.. : )))

07.01.2002
13:02
smile
[19]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Australia ? Luzik, to blisko. Ja aktualnie statsu... tzn. piszę z Fidżi ;-)

07.01.2002
13:02
[20]

KIKA [ Pretorianin ]

slayerrulez ---> heh gdyby się miało tak o 5 wiosen mniej :-)) to owszem... ale teraz to ja stara.. jestem :-))) pozdrawiam Białego ;))

07.01.2002
13:06
smile
[21]

Owen [ ]

Witam na forum :-)) Baw się dobrze i do napisania w inych wątkach. Pozdrawiam

07.01.2002
13:08
smile
[22]

NicK [ Smokus Multikillus ]

KIKA ---> jak studentka, to młoda jesteś. Tu jest wiele osób koło 30-tki i starszych :))

07.01.2002
13:12
smile
[23]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

KIKA---> witaj, tez zapraszam do Karczmy "Pod Poetyckim Smokiem " hehe.Wpadaj tez wieczorami na chat. Baw sie z nami dobrze

07.01.2002
13:22
[24]

KIKA [ Pretorianin ]

Hejka, dzięki za ciepłe powitanie, mam nadzieje, że będzie się nam tu miło pisiało :-)) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i miłego dnia życzę :-))

07.01.2002
13:28
[25]

anonimowy [ Legend ]

Hej Kika! Witamy wśród Go'wców. Mam nadzieję, że się bedziesz dobrze bawiła. A takie tylko drobne pytanie czy "Kika" to od Almodovar'a?

07.01.2002
13:32
smile
[26]

tygrysek [ behemot ]

KIKA --> szkoda, że zdjęć nie będzie :-(, jesteś/mieszkasz w Poznaniu ???? AvE

07.01.2002
13:34
[27]

KIKA [ Pretorianin ]

2stupid dogs ---> też filmowo ale raczej rodzima produkcja... Kika to hmmmmm synonim pewnego imienia :-) POzdrawiam, KIKA

07.01.2002
13:37
[28]

KIKA [ Pretorianin ]

tygrysek --> pojawił się wątek o problemie z usunięciem fotki :-))) może tam coś znajdziesz?? :-) ale po co? :-)))

07.01.2002
13:40
smile
[29]

Bdx [ Senator ]

Spóźnione heloł - widze, że już Cię przywitała "brygada" ;-) aVe PS Polecam dobrą lekturę pt FAQ :-)

07.01.2002
13:41
smile
[30]

tramer [ ]

zagrałem się w scrabble, więc także spóźnione uszanowanko :-)

07.01.2002
13:43
smile
[31]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Kika ---> Czy my sie przypadkiem nie znamy? :-) (jesli tak to ciiii, nie mow glosno:)

07.01.2002
13:45
[32]

KIKA [ Pretorianin ]

Bdx, tramer, ---> dzięki i również pozdrawiam cieplutko mały_miś ---> hmmmmmm chyba nie :-( Pozdraiwam,K.

07.01.2002
13:56
smile
[33]

KIKA [ Pretorianin ]

mały_miś --> a skąd to przypuszczenie??

07.01.2002
14:04
[34]

^Werewolf^ [ Legionista ]

Witaj KIKA :)))) Moilo nam, ze zajrzalas :)))) Specjalnie dl Ciebie, takie inauguracyjne: AAAWWWOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu :) (ladnie?) :)

07.01.2002
14:07
smile
[35]

KIKA [ Pretorianin ]

^Werewolf^ --> baaaaaardzo ładnie :-) i dziękuję :-) KIKA

07.01.2002
14:12
smile
[36]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

... hjehe ... Hello. Nice to meet you KIKA.

07.01.2002
14:15
[37]

Zmara [ Generał ]

Powital, powital A mały_miś to rwie prawie wszystkie na forum...dlatego ;)

07.01.2002
14:16
smile
[38]

Aster [ Centurion ]

Wiiitam piekną Kikę :-))) BTW, czytałaś "Pchłę Szachrajkę"? Tam występowała niejaka panna Kika, czy to moze Ty???? ;))))) Mi---> co mialles na mysli mowiac ze tu jest duzo STARYCH KOCIAKÓW ?????? ;))))))) Nick---> wiek nie wazny, zdrowie wazne :-)))

07.01.2002
14:20
[39]

KIKA [ Pretorianin ]

Aster ----> pchła? :-)) no wiesz... chyba się obraże :-))

07.01.2002
14:26
smile
[40]

tramer [ ]

jak miło sie wszyscy panowie przywitali: a teraz ciekawe jakby pojawił się jakiś gość i rzekł - "cześć jestem nowy" - ilu by zechciało się poprzymilać ;-) kobiety na necie mają lekko przechlapane, jakto rzuca sie na nie męska masa hi hi hi. znajomy ma ksywkę Nikita (bo zwie się Mikołaj). no i ile propozycji dostaje na ICQ oj oj ;-D

07.01.2002
14:30
[41]

Aster [ Centurion ]

Kika---> nie obrażaj się, panna Kika chciała sie uczyć angielskiegoo, zaś Pchła przerobiła ją na doskonalą znawczynię języka... pchlego ;))) Wniosek jest jeden - uważaj, bo tutaj takich "pchłów" jest sporo, zupełnie jak tych starych kociaków :PP

07.01.2002
14:36
[42]

KIKA [ Pretorianin ]

tramer ---> heh różnie z tymi ksywkami jest :-)) ja na gg miałam ksywke "kocurek" - nadaną przez kolegów ze szkoły (dopiero odkrywałam możliwości netu i gg i to jeden z kolegów założył mi konto no i taki nick dostałam) i mimo, że wskazywało na płeć męską, wielu panów do mnie stukało, pukało... (i odbiło się o drzwi :-)) Aster ---> nie ma problemu, pchli tez nie najgorszy, a o kocury z forum się nie martwię :-))

07.01.2002
15:03
[43]

Aster [ Centurion ]

Kika----> mam nadzieję, że wiesz co mówisz... :-)))

07.01.2002
15:12
[44]

Zaza [ Centurion ]

Hej Kika!!! A to zdjadko z obnarzonym ramiaczkiem to aby Twoje? Niezly start! :))

07.01.2002
15:15
[45]

The Dragon [ Eternal ]

Wiataj! :)

07.01.2002
15:16
[46]

tramer [ ]

Zaza to chyba kij w mrowisko wsadziłaś :-]]]]]]]]]]]]

07.01.2002
15:16
[47]

tramer [ ]

bądź -łeś bo to w końcu róznie bywa z tymi xywami ;-)

07.01.2002
15:17
[48]

KIKA [ Pretorianin ]

Zaza ---> Ciiiiiiiiiiiiiichutko!!! Pozdrawiam, K.

07.01.2002
15:18
smile
[49]

Aster [ Centurion ]

Racja Tramer ;)))

07.01.2002
15:24
smile
[50]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Witaj KIKA! Witamy na tym wspaniałym Forum. Baw się dobrze! :-)

07.01.2002
15:25
[51]

Zaza [ Centurion ]

AAA!! O CO CHODZI??? Ja tylko tak - chcialem byc mily :)))

07.01.2002
15:41
[52]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Cześć!! Milo mi.

07.01.2002
15:57
[53]

KIKA [ Pretorianin ]

Shadowmage PELLAEON ------------> Panowie, dzięki za ciepłe powitanie, mam nadzieje, że iło będzie się nam pisało. Pozdrawiam KIKA

07.01.2002
16:01
[54]

Zaza [ Centurion ]

A ja myslalem >KIKA>>>ze chcesz zeby bylo glosno o Twoim debiucie?

07.01.2002
16:07
smile
[55]

KIKA [ Pretorianin ]

Zaza ----> przykro mi, że Cię zawiodłam... niestety nie chodzi mi o rozgłos i o nic podobnego.... Może byłam tu nieobecna - ale tylko jako pisząca... czytam wasze wypowiedzi dość regularnie i zaraziłam się od mojego męża, który ma już tu stopień generała, nie szukam również wielbicieli ani ..... (paluszki nie chcą mi tego wystukać). chodzi mi tylko o to, by byc tutaj ze wszystkimi i móc od czasu do czasu coś napisać. Pozdrawiam, KIKA

07.01.2002
16:12
[56]

slayerrulez [ Konsul ]

no kika - ten text o mezu generale ostudzi zapal tylu mezczyzn piszacych na forum....

07.01.2002
16:15
[57]

Zaza [ Centurion ]

OK!>KIKA>>> jak maz nie bedzie patrzyl to niech paluszki wystukaja co mialy wystukac! Gratulacje za Generala>>dla meza Ale to zdjecie z ramiaczkiem to chyba nie Twoje? Tam musiala bys miec z 16 lat?!

07.01.2002
16:16
smile
[58]

tramer [ ]

hehe i potwierdzi się to co od dawna jest wiadome ;-) jakby pierwszy post wyglądał tak: "cześć, jestem nowa, mam męża generała" to odpowiedzi byłoby tylko parę (tych co normalniejszych społecznie ludzi). ja tam ponownie pozdrawiam serdecznie Kikę i resztę ludzi - czas na generowanie bigosu... hungerr :-]

07.01.2002
16:17
smile
[59]

KIKA [ Pretorianin ]

Zaza -------> a gdzie pisze, że nie mozna pokazywać zdjęć sprzed kilku lat??? i to dosłownie kilku.... no cóż... :-))) pozdr. K

07.01.2002
16:23
[60]

Zaza [ Centurion ]

Noo! teraz to wszystko jasne, chyba ze sciemniasz?:))) Ciekawe czy bedzie tak jak mowi >tramer<pozdrowionka-tramer!

07.01.2002
16:26
smile
[61]

KIKA [ Pretorianin ]

Zaza --------> nie dbam o to :-) lubie to forum, dobrze mi się TO czyta... ale jak tak dalej będzie, to pozostanę tylko czytającą :-))) pozdrawiam i kończę wątek :-))) wszystkim serdecznie dziękuję za miłe słowa powitania, wszystkich pozdrawiam, KIKA

07.01.2002
16:31
smile
[62]

tramer [ ]

hmm... "dalej tak będzie" czyli jak? e tam - nie ma się czym przejmować tylko normalnie działać - im więcej ludzi dyskutuje na różne tematy tym lepiej przecie! więc zapraszam na forum :-)

07.01.2002
19:18
smile
[63]

Bialy [ Pretorianin ]

Witam Az serce rosnie, takie powitanie nono kto by sie spodziewal. Moje kochanie jak zawsze wzbudza sensacje :-)) ale mam nadzieje ze zobaczycie w niej cos wiecej a nie tylko to "ramie" :-)) Pozdrawiam wszystkich Bialy

07.01.2002
20:03
[64]

KIKA [ Pretorianin ]

Heh ten Bialy :-))) kochany jest ja też nie spodziewałam się taaaaakiego przyjęcia. dzięki wszystkim, Pozdrawiam, K.

07.01.2002
20:30
smile
[65]

CooN [ Generał ]

Nie spodziewals sie takiego przyjecia?? Hmm....czuje sie zaproszony ;) Gdzez ta impreza? :P Jako ze jeszcze Cie Kiko nie witalem, uczynie to tu i teraz: Wtaj :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.