GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jaki rodzaj grafiki RTS'owej wolicie???

07.01.2002
01:03
smile
[1]

zoltar [ Legionista ]

Jaki rodzaj grafiki RTS'owej wolicie???

Minął już wystarczający czas by zapoznać się z nowym stylem prezentacji grafiki w RTS'ach. Ten nowy styl widzimy w Dune Emperor i pewnie będzie w Warcraft 3. Już parę wcześniejszych gier też go używało ale w Emperor moim zdaniem po raz pierwszy ta grafika się sprawdziła. No więc jak Wam się taka grafika podoba. Czy uważacie że jest lepsza czy gorsza od tradycyjnej RTS'owej grafiki znanej ze starych WarCraftów, StarCrafra i C&C ?
Pozdrawiam

07.01.2002
01:09
[2]

Zmara [ Generaďż˝ ]

Sam do konca nie wiem, ale wole wszelkiej masci gry w 3D. A i takze RTSy. Jakos lepiej mi pasuja. ale moze dlatego ze w 3D jest jakos tak inaczej niz kiedys? Lubie izometrie, ale juz sie troche jakby przejadla, ciezko tak do konca stwierdzic. Jednak stawiam na nowy styl, zmiany, jakiekolwiek by nie byly sa lepsze niz calkowity brak zmian.

07.01.2002
21:37
smile
[3]

Nyhos [ Droogie ]

Jestem za strarą grafą,RTS to gatunek,który powoduje i powodować ma wysiłek szarych komórek a nie cieszyć oczy,a rzut izometryczny jest rozwiązaniem idealnym do RTS-ów.A poza tym to czy grając w np.Starcraft-a miałbyś czas na podziwianie grafy? :)

07.01.2002
21:50
[4]

anonimowy [ Legend ]

nythos - popieram stwierdzenie, ze w rts-ach chodzi o to, aby myslec a nie zachwycac sie grafa. jednak jak slusznie stwierdzil(a?) zmara, wszelkie nowe rozwiazania sa chyba mile widziane. a mozna przeciez swobodnie laczyc to co mile dla oka i mile dla mozgu. i pamietajcie: na fali...!

07.01.2002
22:01
[5]

Ponczek [ Generaďż˝ ]

jezeli gra ma w sobie coś i potrafi wciągnąć, to grafa nie ma różnicy z tym że niewektorowa działa szybciej :-))))))

07.01.2002
22:03
[6]

KrzysiekW [ Konsul ]

Mi sie wydaje, ze zalazy to od samej gierki. Grafika w grze Twierdza jest dwuwymiarowa i mimo, ze nie powala na kolana to prezentuje sie bardzo dobrze i nie wyobrażam sobie tej gry z inną grafiką. Jest szczegółowa, rozbudowane zamki, lecące strzały, poruszające sie drzewa tworzą specyficzny klimat i wyglądają naprawde fajnie. Ale grałem także w Battle Realms i szczęka mi opadła... grafika jest piękna i mimo to, że gra raczej nie wyróżnia sie niczym poza grafiką zapowiada sie na hit. Przez jakies 5 minut po prostu patrzyłem w ekran i zauwazyłem odbijające sie w podłożu chmury, wyglądało to cudnie. Nie potrafie wyróżnić grafiki 2d ani 3d... jezeli gra mi sie spodoba to i grafika będzie Ok.

07.01.2002
22:21
smile
[7]

n0grav [ Konsul ]

classic ownz all

08.01.2002
16:48
smile
[8]

zoltar [ Legionista ]

Też uważam, że w strategii ważniejsza jest sama strategia a grafika jest na dalszym planie. Jednak wielką zaletą gry jest, jeśli to co się widzi na ekranie jak najbardziej przypomina rzeczywistość. Do tego chyba zmierza rozwój gier, aby grając zapominać że to tylko gra. A grafika wektorowa na pewno pozwala lepiej oddać rzeczywistość. Pytanie tylko, czy obecna moc obliczeniowa komputerów jest już wystarczająca by przesiąść się na grafikę wektorową. Moim zdaniem Emperor to pierwszy RTS który udowodnił że grywalność z grafiką wektorową może już dorównać dotychczasowej grafice.

08.01.2002
17:05
[9]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

zoltar -->> jasna sprawa - Battle Realms, poza tym animacje jednostek w 3D są odjazdowe. zoltar -->> kurna, znam jednego zoltara, spróbujmy tak - słowo klucz - VIRTUAL FUN

09.01.2002
00:41
[10]

zoltar [ Legionista ]

No niestety Sabathius, ten klucz niczego nie otwiera. To musi być jakiś inny zoltar, którego znasz.

12.01.2002
00:34
[11]

Myla [ Chor��y ]

oczywisci etaki jak w C&C, jednak trzeba si eprzygotowac na C&C "3D" - gdyz prawdopotobnie tak bedzi ewygladac 3ci eczesc Command & Conquer: Tiberian Twilight

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.