GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic2 & Noc Kruka (cz. 60)

19.01.2004
23:26
smile
[1]

Yancy [ Senator ]

Gothic2 & Noc Kruka (cz. 60)

Ukazała się kolejna część wspanialej gry, jaką jest Gothic 2. Tutaj rozmawiamy o swoich rozterkach związanych z grą, jak i problemach, napotkanych podczas podróży po Korinis i Górniczej Dolinie. Doliny już nie osłania bezpieczna bariera. Grasują w niej Orkowie ze Smokami na czele. My musimy sprostać wyzwaniom i pokonać wysłannika złego boga Beliara, przywracając tym samym spokój i równowagę krainie Myrtany!
Ale to dopiero początek... Niebawem czekają nas kolejne wyzwania... Dodatek do gry, a co za tym idzie – związane z nim nowe przygody... nadchodzą wielkimi krokami...


========================================================================

PORADY FORUMOWICZÓW

Informuję wszystkich o zmianie dotyczącej wstępniaka! Jak widać – został on skrócony. Ale bez obaw. Dzięki uprzejmości SilentOtto, można go w każdej chwili przeczytać online, bądź zrzucić sobie na dysk w postaci archiwum rar. Wielkie dzięki za pomoc w tej sprawie!!!
Cóż, wstępniak rozrósł się do ogromnych rozmiarów i wszyscy stali bywalcy jednogłośnie podjęli decyzję o takiej reorganizacji. Zarazem są to już przygotowania do premiery dodatku. Takie „oczyszczenie pola”.
To oczyszczanie pola trwa niestety już strasznie długo... Ale – najprawdopodobniej dodatek PL ujrzy światło dzienne w marcu 2004!
LINKI DO WSTĘPNIAKA PONIŻEJ


https://www.frontline.neostrada.pl/gothic.html <--- Wersja online
www.frontline.neostrada.pl/gothic.rar <--- W postaci archiwum rar
========================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <--- Mapy do Gothica 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <--- Porady i mapki POLSKA
https://www.gothic2.glt.pl/ <--- Dużo info o G1 i G2 mapki, solucje, cheaty, itp.
https://gothic.twierdza.org/dodatekg2.htm <--- Ciekawa polska strona poświęcona grze, dużo informacji, w tym o dodatku!
https://www.gildiamd.prv.pl/ <--- Kolejna polska strona o G1 i G2 + coś extra o dodatku. Wejście po kliknięciu w lewym górnym rogu.
========================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
========================================================================

Link do poprzedniej części:

19.01.2004
23:29
smile
[2]

Yancy [ Senator ]

Jak widać - wątek zmienia nazwę. Trochę wcześniej niż to było planowane - ale - w końcu, nie tytuł jest najważniejszy :)))

19.01.2004
23:33
[3]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Ja już też kilka razy zaczynałem Morrowinda. Ale ciągle brakowało mi nastawienia by go skończyć. Jakoś tak mi się gra nie kleiła. Teraz mam nowy zapał i jak dotąd nieźle mi idzie. Jest szansa że dobrnę do końca. Co do "foliowego" efektu na magicznym sprzęcie - to istotnie - jest mod, który pozwala pozbyć się tego niezbyt udanego elementu. No nic - zobaczymy :)

19.01.2004
23:53
smile
[4]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Czy wyszedł dodatek ??

20.01.2004
00:54
smile
[5]

Ths [ Konsul ]

:)Nie jeszcze nie wyszedł ale wszyscy się niecierpliwimy:))

20.01.2004
04:23
[6]

regan [ Pretorianin ]

nowy w tym wątku ma prośbe o pomoc.

jak w gothic da znaleźć grote wiedźmy. tą do której kucharka z obozu najemników wysłała. w sotunku do krypty, tej ogrodzonej parkanem ze szpikulców. tam jest grodź płaskowyżu (granica krainy) i płaskowyż/góra.
gdzie jest ta jaskinia. mam 50 siły/ 25 zreczności do 20 dwusieczną. może koło tych dwóch kościotrupó, których nie mogę w tej okolicy pokonać.

20.01.2004
08:46
[7]

Yancy [ Senator ]

regan ---> Zły punkt orientacyjny. Idz na farmę Sekoba. Za nią w las biegnie ścieżka, która po kilku metrach się urywa. Ty mimo to idź dokładnie w tym kierunku, w którym owa ścieżka wiodła. Powinieneś wyjść prawie idealnie na jaskinię wiedźmy.

Cainoor ---> Nic się nie zmieniło - nie ma dodatku PL. Wątek zmienił nazwę, gdyż jakiś nowicjusz założył wątek o dodatku. Aby się nie myliło zmieniłem nazwę wątku o Gothic2. Wcześniej niż to miało mieć miejsce. A dodatek PL podobno w marcu.

20.01.2004
09:23
smile
[8]

shubniggurath [ Lost Soul ]

witam...
wyszedl by dodatek;)) chyba przejde 2 raz gothica tym razem najemnikiem:))
a na razie gram w Tormenta...
polecam:)

20.01.2004
10:30
[9]

zandarus [ Generaďż˝ ]

regan ---> Można dojść okrężną drogą (masz dość słabe statystyki postaci). W lasku tym za farmą Secoba jest cieniostwor, 2-3 wargi mi szkielety goblinów . Od gospody idziesz w stronę Dragomira (ten od kuszy), mijasz go i tam gdzie było kilka goblinów (jeśli ich nie zabiłeś), skręcasz na prawo. Schodzisz do lasku, a potem trzymaj się lewej strony skał.

Co do Morrowinda, jego zaleta, "żywotność" polega na dużej ilości modów.

20.01.2004
10:38
[10]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

Dodatek jest juz od dawna w NIEMCZECH :)
__W POLSCE bedzie w Marcu <jak CDP,uaktualni plan wydawniczy>


____A NIEMCY juz na 30 STYCZNIA przygotowali cos xtra. CZYLI GOLD EDITION G2

W sklad GOLD EDITION BEDZIE WCHODZIC GOTHIC 2 + Die NACHT Der RABEN

ciekawe kiedy unas bedzie gold pack ?

20.01.2004
10:40
[11]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

a tu mam fajnego scrrenika :)

z gothica zwei

20.01.2004
12:11
[12]

Yancy [ Senator ]

Nie wiem co ten facio ma za sprzęcik - ale już mi sie podoba :>

Do Morrowinda faktycznie jest dużo modów. W końcu oba dodatki to też takie duże mody. Niektóre mody do morka są ogromne i sporo dodają do rozgrywki.

20.01.2004
12:21
[13]

Stellincia [ Generaďż˝ ]

łoł powedzcie mi taką rzecz jak wygląda wogóle gothic cz1.
hehe ale ta lanca na pklecach wygląda ciekawie :-)

20.01.2004
14:13
[14]

Carlos81 [ Legionista ]

Mam kolejny problem z Gothikiem. W starej kopalni nie ma paladyna Marcosa. Grimes mowil cos ze probowal on sie dostac do zamku i wybral trase od zachodu przy zamarznietej rzece. Ja jednak nie widze zadnej zamarznietej rzeki. Gdzie jest wiec paladyn Marcos?

20.01.2004
14:25
[15]

Yancy [ Senator ]

Gothic 1 wygląda oki. Daleko mu do swobody G2 - ale warto zagrać!!!

Carlos81 ---> Nie umiem Ci wytłumaczyć gdzie jest Marcos. W okolicy drogi do bagiennego smoka. Albo inaczej - są tacy dwaj myśliwi polujący bodaj na topielce. Jeden daje quest z przyniesieniem normalnego jedzenia (czy jakoś tak). Więc jak skoczysz na dół ze skarpy na jakiej oni dwaj obozują - to wylądujesz prawie koło Marcosa :)
Do myśliwych tych trafisz idąc w górę rzeki. Są na lewym brzegu.

20.01.2004
15:14
[16]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Carlos81 ---> Ja spróbuję ci inaczej wytłumaczyć. Jak idziesz z kopalni lub od przełęczy do zamku, to możesz przejść przez mostek na rzece. Po rzejściu przez mostek z lewej strony masz zamek, a z prawej skały. Idź prosto, dojdziesz do urwiska, zejdź w dół (pierwsza ścieżka w prawo). Znajdziesz się w kotlince gdzie jest domek. Marcos jest schowany z domkiem, przed jaskinią.

20.01.2004
15:35
[17]

Trollf [ ]

heh =] ile osob tyle roznych drog dojscia ;-]

ja bym to opisal tak ;-]
wejscie do kopalni mamy za plecami, udajemy sie pod gore z prawej strony i na wzniesieniu przekraczamy zamarznieta rzeke, nastepnie za rzeka przechodzimy przez mostek nad wawozem i caly czas idziemy w kierunku poludniowym - najpierw jest oboz bandytow, a za nim sciezka, ktora prowadzi do zrujnowanej chaty (po drodze mijamy jaskinie z goblinami), za ktora to chata jest mala jaskinia z paladynem Marcosem...

20.01.2004
15:42
smile
[18]

Yancy [ Senator ]

To może jeszcze inna droga. Idziesz do zamku, od sprzedawcy kupujesz kilka butelek Ginu, troche ziela bagiennego. Wypalasz, wypijasz - a jak się obudzisz, to będziesz przy Marcosie (czasami trzeba powtórzyć kilka razy - ja budziłem się w różnych miejscach) :))

20.01.2004
15:44
[19]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

carlos18-->masz tu odemnie mapke,zaznaczylem gdzie jest marcus.

20.01.2004
16:01
[20]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

SONGOKU SSJ ---> skad wytrzasnales takiego mieczyka?? ile mial obrazien?? ja takiego nie spotkalem chyba...

20.01.2004
16:01
[21]

Trollf [ ]

Yancy -> szkoda ziela na Marcosa ;-] ja po wypaleniu bagiennego skreta walczylem z kamiennym smokiem - nosz doslownie sama akcja w bullet-time, po prostu to trzeba zoabczyc na wlasne oczy =] podczas walki musialem zrobic sobie mala przerwe na kolejnego macha, bo jeden nie starczyl... czyli doswiadczalnie dowiodlem, pradziwosc rownania:

wypalone 2 skrety z bagiennego ziela = zabity 1 smok

;-]

20.01.2004
16:26
[22]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

czy ktos wie jaka wersje AA ma G2 ??

a moze ktos z was juz pykal w G2 z wlaczonym AA ?? jak tak to niech zarzuci screenem. bo ja nieche wlaczac, bo nuz mi znowu walnie monitor .

20.01.2004
17:48
[23]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

wiecie gdzie moge znales zpolszczenie do Gothica 2 ?? bo teraz mam wersje niemiecka.a niecey na to szajse :)

20.01.2004
18:29
smile
[24]

Septi [ Starszy Generał ]

Ja dałem sobie spokój z G2 bo zbyt sie cieło.Kupie wiecej ramu to na pewno wruce do gry.A btw,mogliby już kurde ten dodatek wydać,ileż kurcze można czekać.

20.01.2004
19:37
smile
[25]

Yancy [ Senator ]

Septi ---> Ja mam ledwie PIII 800 + GF2MX (no i fakt ze 0,5Gb RAM) i G2 chodzi bez kłopotow. W mieście się tnie - ale da się i to przeżyć.

SONGOKU ---> Nie ma czegoś takiego jak spolszczenie G2. Jest po porstu wersja PL. Wersja niemiecka ma tą zaletę że można od września grać na niej z dodatkiem :>

Trollf ---> Doskonale wiem jak jest po dobrym machu ziela. Moja przygoda z zielem zaczęła się od próby ognia. Jeden z nowicjuszy chciał mnie zaciukać i zaproponował mi przed śmiecią ostatniego macha. Wypaliłem. Było cool. A że miałem przy sobie Zgubę Orków - to walkę udało mi się przeżyć, a przygoda z zielem się dopiero zaczęła. Polecam nurkanie po zielu :)))) Niestety, po pewnym czasie mój hero sie uzależnił... Ale na szczęście da się z tego wyleczyć.

Mam jesze pytanie. Bo właśnie zainstalowałem BloodMoona. Czy dodatek poprawia błędy w linkach dialogów z podstawki???? Czy też nadal muszę mieć moda w stylu dialogi - lub innego podobnego (ja akurat miałem innego).

20.01.2004
20:04
[26]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

SONGOKU- fajny screen motyw ala Warcraft (Ostrze mrozu)

20.01.2004
20:18
smile
[27]

slowik [ Legend ]

Yancy===> jakie byly objawy uzaleznienia sie ?? :))

Septi===>ja tak se kiedy sprubbuje i zobacze jak to wyglada najpierw musze se cos zrobic z moim Gothicem bo przestal dialac tak jak trzeba :/

21.01.2004
13:49
smile
[28]

Yancy [ Senator ]

slowik ---> Sprawdź sam. Zawsze może Ci się spodobać. W razie czego i tak można sie wyleczyć z uzależnienia miksturką :) W realu już nie jest tak prosto :>

21.01.2004
14:51
smile
[29]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

___MAŁA......ANKIETA___

Pochwalcie sie na jakim poziomie jest wasz nieznajomy.


21.01.2004
16:35
smile
[30]

slowik [ Legend ]

Yancy===> jak cos wykombinuje z G2 cos to sie zobaczy :) pozatym juz byly lepsze nazwy watku :) bo te G2 jakos nie tak ....

Songoku===>kapłan innosa 42 lvl :)

21.01.2004
16:54
[31]

Trollf [ ]

Yancy -> podczas beta testow Tribunala/Bloodmoona zglosilem kilka bledow z podstawki, ktore naprawial nieoficjalny modul dialogi, lecz nie wiem czy zostaly one uwzglednione.. najlepiej graj bez zadnego moda poprawiajacego dialogi, a dopiero jak staniesz przed jakims nierozwiazywalnym problemem, to sprawdz w opisie poprawiajacego modulu, czy zajmuje sie on tym przypadkiem i ew. dopiero wtedy wlacz ten modul... zreszta do naprawy gry zadnych modulow nie potrzeba, jesli troszke pobuszuje sie po edytorze i pozna kilka przydatnych komend konsoli, to mozna wszystko prawie naprawic 'od reki'... w razie czego pytaj tutaj ;-] bo podejrzewam, ze tyle ile Ty wiesz o Gothicu, tyle ja z kolei wiem o Morrowindzie ;-]

21.01.2004
16:58
smile
[32]

Yancy [ Senator ]

Nawet nie będę próbował się chwalić lvl. postaci. Jaki nie zrobiłem to i tak pamiętam że Aries mnie zakasował. Nie chcę strzelać na jakim lvl. był jego hero, za dużo czasu minęło - ale coś mi świta że ponad 70... Przy okazji zapytam go o to. Odopowiadając na pytania od razu mówię - że jeśli idzie o sztukę dla sztuki - to da się osiągnąć max dostępny lvl. czyli 99. :))

21.01.2004
16:59
[33]

maVes [ Konsul ]

Ja gre przeszedłem chyba z 37 levem palladyna

21.01.2004
17:04
smile
[34]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Dzięki. Właśnie nikt nie był mi w stanie powiedzieć jak to jest z tymi dialogami... Na razie wyłaczyłem tego moda i gram w Morrowid + Bloodmoon. Nie miałem dotąd nierozwiazywalnego problemu. Kilka śmiesznych - ale to nie bugi - a raczej niedopatrzenia powodujące nielogiczne sytuacje.

Dobrze widzieć że tak doskonale znasz Morka - może mnie oświecisz w razie kłopotów. Na razie mam głównie dylematy, ale z tymi to już sam muszę sobie poradzić. Gram w końcu dla przyjemności, a nie po to by wyśrubować jakiegoś mega herosa i mówić że gra jest za łatwa :)

21.01.2004
17:18
[35]

Trollf [ ]

Yancy -> skoro chcesz, zeby gra za szybko Ci sie nie znudzila, to nie spiesz sie zbytnio z awansowaniem postaci ;-] jesli chodzi o podstawowa wersje, to powyzej poziomu 30 Twojej postaci juz raczej nie znajdziesz dla niej godnego przeciwnika, troszke lepsi zwodnicy sa na Solstheim (Bloodmoon) lub w Trojcy - w sumie, zeby walki nie byly za proste, to proponuje zwiekszyc poziom trudnosci na max, calosc akcji Morro ukonczyc przed osiagnieciem 20-30 poziomu, Bloodmoona, gdzies tak przed 30-40, a Trojce ok. 40-50 - podczas gdy standardowo maksymalny poziom postaci to gdzies tak 70+ no i nie korzystaj z uslug zadnego z nauczycieli, bo rozwijanie w ten sposob umiejetnosci jest zbyt proste, w koncu to nie Gothic... ;-P

21.01.2004
18:24
[36]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Właśnie dlatego moje poprzednie próby gry w Morka kończyły się odkładaniem go w kąt :)) Zbytnie zabieganie by wyśrubować awans na tyle by dawał 15 pkt do rozwoju cech... To sprawiało że gra robiła się męcząca... Teraz nie zwracam na to już aż tak wielkiej uwagi. Staram się żeby było jak najlepiej - ale nic na siłę. I tak gdybym zaczynał jeszcze raz - moja postać wyglądałaby inaczej... Jeszcze nieco za dużo wagi przywiązywałem przy jej robieniu do rozsądką - zamiast brać co mi się podoba...

21.01.2004
19:12
[37]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Ja też pykałem w Morrka z jakieś 1,5 miesiąca, ale po przejściu głównego wątku mi się znudziła. Oczywiście nie zacząłem od głównego wątku. Wykonałem wiele innych zadań, zosta,łem arcymistrzem Gildii Magów. W innych gildiach też jestem wysoko postawiony. Chciałem grać dalej w Tribunala i Bloodmoona, ale jakoś ostatnio nie mam motywacji. Na rzie młóce wyłącznie w MU Online.

Yancy --> Niestety ani Tribunal, ani Bloodmoon, nie poprawiają błędów z modu Dialodi i PL_Mod.

Co do Morrka, to mnie denerwuje, że czasami nie mogę wykonać jakiegoś zadania, albo je wykonałem, a w dzienniku mam nadal napisane, że zadanie jest niewykonane. Miałem tak między innymi z odprowadzeniem kupca do Molag Mar. Odprowadziłem go, podziekował mi, mam wpis, że go dostarczyłem, ale zadanie nadal mam nie zaliczone. Gostek mówi, że musi pogadać z jakąś gościówą, więc ją znalazłem i ona dziękuje mi za odprowadznie kupca, a gdy gadam z kupcem, tezn znów to samo, że musio ją znaleźć. Innym niezaliczonym zadaniem było te związane z mieczem Umbry. W Suranie dowiedziałem się, że jest w górach jakiś silny ork, więc go znalazłem i ubiłem. Dostałem miecz i zbroję. Z tego co pamiętam nawet w dzienniku nie mam wpisu o jego zabiciu.

21.01.2004
19:24
[38]

Trollf [ ]

Yancy -> mozesz ew. poszukac gdzies na sieci modow zmieniajacych troszke zasady awansowania i spowalniajacych tempo rozwijania umiejetnosci - nie pamietam gdzie, ale widzialem gdzies taki mod, ze zamiast 10 pkt na poziom do awansu potrzeba ich 15, umiejetnosci rozwijaja sie gdzies tak ze 2x dluzej itp.

i zeby nie robic zupelnego off-topiku ;-] to gdyby mial ukazac sie Gothic 3, wcale nie chcial bym, zeby istniala w nim mozliwosc automatycznego rozwijania odpowiednich umiejetnosci poprzez wykonywanie okreslonych akcji, tak ja to jest w Morro, czy Dungeon Siege :o gdyz wtedy caly ten gothic'owy klimacik doskonalenia postaci bylby zapewne 'zje*any' ;-]

21.01.2004
21:21
[39]

zandarus [ Generaďż˝ ]

A mie bugi w Morrowindzie denerwowały. Niby nie za częste to jednak upierdliwe, np nie moglem awansowac w gildi legionu bo był brak lini dialogowej podczs wykonywania zadania (chodzi o pojedynek poetycki, kupilem nawet książki i d....). Inny problem to dowolnoć wyboru której calkowicie nie ma. Skąd wiem, że jak wpadnę do jakini i pozabijam gości to ci nie będą mi do niczego potrzebni??? Raz zalatwilem bandytów, potem bylo zadanie, ze trzeba zabić bosa z tej jakini i przynieć jakiś pierścień. Bossa wcześniej zabiłem, cialo zniknęło a pierścienia nie brałem bo to było badziewie niewiele warte:( Ja mam taką manię grania, ze skupiam się na roli odgrywanej i makymalnie staram ie rozwinąć postać.

Opłaca się kupić Świątynię pierwotnych żywiołów. Czytałem, ze jest nieźle zabugowana?

21.01.2004
21:40
[40]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

widze ze od mojej ostatniej wizyty rozmowa zaczela sie juz dluzyc,nienatemat, no a teraz to off topic pelny :).

hgmmgmhgm ten watek ma chyba nazwe Gothic2 & noc Kruka a nie Morrowind .

a tak wogule to sie ciesze :)

21.01.2004
21:44
[41]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

i cos jeszcze. ktos moze wie jakie ma statystyki ten miecz 2 reczny ?? i ta kusza ??
jak sie nazywa ten mieszcz 2 reczny i ta kusza
i gdzie mozna to znalesc ??

22.01.2004
00:14
[42]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Polska wersja "Świątyni" jest już pozbawiona większości błędów - a sama gra zapowiada się dobrze.

Trollf ---> System rozwoju postaci przez używanie odpowiednich zdolności - może by się nawet w Morku sprawdził. Gdyby nie nauczyciele, którzy rozwijają zdolności za kasę. W efekcie, psuje to grę. Ciężko jest wyjść sobie z założenia, że nie rozwijam nic za kasę. Tym bardziej, że niektóre rzeczy inaczej rozwija się długo i nie każdy ma ochotę się bawić. Za to zdolności w stylu długi miecz - rozwijają się za łatwo... Suma sumarum - pomysł fajny - ale w praniu się nie sprawdza.

Gothic2, Baldurs, Torment, a nawet Might & Magic, czy Fallout - to są gry gdzie rozwój postaci jest dobry.

Gordek ---> Dzięki za podpowiedź. Wreszcie ktoś konkretnie mi odpowiedział. Będę musiał poszukać ponownie modów. Pewno z dodatkami trzeba będzie je otworzyć w edytorze i ponownie zapisać?

22.01.2004
08:35
[43]

Yancy [ Senator ]

Muszę trochę zbastować z Morkiem. Bo jeszcze kilka dni i się wykończę :) Ledwie dziś wstałem... No to znaczy się że jednak gierka potrafi wciągnąć :>

22.01.2004
16:58
smile
[44]

Yancy [ Senator ]

Mógłby mi ktoś podesłać na maila PL_mod do Morrowinda? Dział pliki z Adamantowej Wieży mi się nie otwiera :(
Dialogi 1.7 to mam (chyba że jest nowsza wersja) - ale ten drugi mi gdzieś wsiąkł...

22.01.2004
17:00
smile
[45]

Yancy [ Senator ]

Cool! Wreszcie jest opcja edytuj post :))))

22.01.2004
17:03
[46]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

zwracam sie do wszytkich ktorzy moga cos wiedziec, co to za mieczyk na tym screeenie co dalem ??

22.01.2004
17:05
smile
[47]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

fajnie ze jest opcja edytuj post. ale co z tego ze jest , jesli kozystac moga z niej tylko ci co maja abonament :(

22.01.2004
17:14
smile
[48]

maVes [ Konsul ]

Ja jestem przeciw edycji postów bo przez nią może się zrobić syf na forum!!!!

22.01.2004
17:23
[49]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

ale pociesz sie ze taka mozliwosc beda mialy tylko,nie juz maja :) osoby ktore maja abonament MC or golmax .

23.01.2004
08:35
[50]

Yancy [ Senator ]

Tu nie miejsce na dyskusje o działaniu forum.

23.01.2004
13:35
smile
[51]

slowik [ Legend ]

hehe :) rozgadaliscie sie na temat edycji postow :)

Yancy===>z dobrych modow do morra polecalbym a good place to stay :) dostajesz swoja siedzibe naprawde dobrze wykonany mod :)

23.01.2004
14:59
[52]

Carlos81 [ Legionista ]

Poluje na drugiego smoka. Jestem przy fortecy na poludnie od zamku za wulkanem. Problem w tym ze jest ona cholernie mocno strzezona. Hordy jaszczuroludzi, harpie i najgorsze - kamienne golemy. Mimo ze mam jakies 230 punktow zycia to gine od jednego ich ciosu. Cholery sa odporne na magie, a wiec praktycznie niezniszczalne. Obieglem sobie fortece (uzywajac mikstury szybkosci), uciekajac przed przeciwnikami i stwierdzam ze wnetrze jej jest niewielkie, raptem pare pomieszczen. Gdzie jest wiec smok? Moze sa jakies schody ktorych nie zauwazylem?

23.01.2004
15:10
[53]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Carlos81 ---> 230 to dość malo życia. Powinieneś mieć ze 400. Chodzi co o kamiennego smoka (ziemi)? Trzeba wejść do fortecy na gorę. Z gornego poziomu wychodzisz przez dziurę w murze, skręcasz w lewo po gzymsie i idźiesz na taki plac (duży) gdzie spotkasz smoka. W fortecy jest dzwignia do pokoju z demonem a w skrzyniach 2 mikstury stałej zmiany). Pokój jest na dolnym poziomie, tam gdzie spotkasz harpie. Na górny poziom fortecy trzeba wspiąć się z zewnątrz budynku.

23.01.2004
15:48
smile
[54]

slowik [ Legend ]

zarandus===>to pomieszczenie powinno pozostac otwarte kazdy kto gral w G1 napewno je otworzyl ;-) pozatym ten demon to pikus w wiezy xardasa sa lepsze :)

Carlos===>dodszkol swoj lvl na jakis cienkich potworkach :)

23.01.2004
17:29
[55]

Yancy [ Senator ]

Carlos81 ---> Nie pamiętam czy kamienne golemy są odporne na magię (wątpię, chyba że masz słabe czary). Z łatwością można je za to załatwić w normalny sposób. Używałem do tego młota, bo wydawało mi się że broń obuchowa najlepiej sobie z nimi radziła - ale podobno że nie ma to znaczenia :) Taktyka atak - odskok i awet Cię nie muśnie.
Na lodowe golemy polecam dużą kulę ognia - jeden strzał. Magicznego Golema można zabić wyłącznie młotem z podzemi klasztoru.

Kamienne Golemy załatwiałem w okolicach 10-11 poziomu - mając siłę 65.

23.01.2004
18:11
[56]

Trollf [ ]

>> Taktyka atak - odskok i awet Cię nie muśnie.

moze byc, z ta poprawka, ze to golem odskakuje, a nie Ty ;-] jedynie trzeba wyczaic odpowiedni moment do ataku, bo inaczej w ogole nie uszkodzi sie golema (albo tylko zadrasnie) - najlepszy moment do zadania ciosu, to kontratak, czyli uderzenie golema, gdy ten akurat podnosi na nas swa powabna piesc ;-]

a najbardziej mnie rozwalalo to, ze golem da bezimiennemu po mordzie, a ten z kolei go w locie jeszcze zachaczy mieczem - golem ginie, a bezimienny szybuje do dolinki ponizej ;-]

23.01.2004
18:58
[57]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Kamienny Golem lubił po otrzymanym ciosie zamienić się na chwilę w kupę głazów :) A faktem jest że jak Golem zadaje krytyczne uderzenie - to nasz Hero leci kilka mentrów dalej :)

Chodzą plotki że poznamu w G3 imię (a pewnie i pochodzenie) naszego Bezimiennego.

23.01.2004
20:29
[58]

AK [ Senator ]

yancy - chciało ci się bawić z lodowymi w kule ogniste? Ja podbiegałem do nich slalomem. Widzę że się szykuje do rzutu, więc skręcam, potem jeszcze raz i jeszcze, na koniec pranie ręczne - wtedy już nie rzucają. Nigdy mnie żaden nie trafił, jedynie jak było 2 naraz to musiałem ich rozdzielić. Cóż, najemnik nie ma kul ognistych, a zwojów zwykle nie nosiłem, sprzedawałem od razu :)

23.01.2004
20:46
[59]

Yancy [ Senator ]

AK ---> No, to zależy jaką postacią grałem. Magiem nie miałem innego wyjścia jak używać magii. Palem rzucałem ze scrollów kulki, a Najemnikiem to jasne że miecz. W końcowej fazie Orka Elitę miałem na raz. Szkoda że nie wcześniej - ale dopiero wtedy udało mi się natrzaskać aż tyle siły :)))

23.01.2004
21:15
[60]

AK [ Senator ]

Na końcu to chyba każdy załatwia elitę za jednym, no góra dwoma ciosami. Wciąż pamiętam jak na początku uciekałem przed orkami w lesie, a potem kombinowałem jak ich ustrzelić z łuku przy wąwozie, tak by mnie nie dopadli ;)

23.01.2004
22:19
[61]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Pamiętacie dialog bezimiennego kiedy chciał powiedziecć jak ma na imię. Było to w Gothic 1, kiedy po raz pierwszy spotykał Xardasa. Tekst był taki: "Nazywam się ..." " Nie obchodzi mnie twoje imię " lub coś w tym stylu.
Odnośnie kamiennych golemow ja na nie wbiegalem i tłukłem, wystarczalo 2-3 razy i golem zmienial się w kupkę kamieni. Co do lodowych i ognistych golemów, podobnnie jak AK podbiegałem do nich slalomem.
A teraz mam pytanie innego rodzaju. Jaki system RPG byście zaproponowali do rozgrywki. Mam okazję pograć w ferie i nie wiem w co zacząć. Chętnie pograłbym w Młotka ale nie mam podręczników, czy obecnie są jeszcze gdzieś dostępne?

23.01.2004
22:47
[62]

AK [ Senator ]

zandarus - w młotka chcesz? Chyba sam sprzedam swój :)
Wszyscy jakoś w młota grają, a ja nie miałem szczęścia do zebrania drużyny...

23.01.2004
22:53
[63]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Mam możliwość zabawy i w Wampirka, ale ten system jest kompletnie dla mnie nieznany. Nie oriętuję się w mechanice tego RPGa. Młotka to chyba już w Polsce nie wydają? Fajne są książki Kinga do Warhammera o przygodach Gotreka i Feliksa. Takie fajne czytadła, można przy nich odreagować.

24.01.2004
10:48
[64]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Wampir jest fajny - ale potrzebna jest dobra ekipa. Bez tego, lepiej sobie darować.

AK ---> No właśnie różnica między jednym a dwoma uderzeniami - to ponad 100pkt siły ;)

W Morku zrobiłem 30lev. Większość statystyk na 90 i pasek trudności już muszę na max podkręcać. A do końca jeszcze daaaaleko.

24.01.2004
13:49
smile
[65]

AK [ Senator ]

Yancy - chodziło mi o to, że czasem, po jednym uderzeniu może zostać delikwentowi z 10 punktów... no i trzeba powtórzyć.

24.01.2004
15:55
[66]

Carlos81 [ Legionista ]

Jestem w 5 rozdziale. Przeczytalem ksiazke "Dwor Irdorath" i list z niej. Problem w tym ze nie moge nigdzie znalezc zamaskowanych drzwi do tajnej biblioteki. Gdzie one sa?

24.01.2004
16:09
smile
[67]

ribald [ Pretorianin ]

Carlos81---> W klasztorze naprzeciwko miejsca w którym był młot, stoi mag, który wcześniej nie chciał Cie przepuścić. Teraz to zrobi. W pomieszczeniu za nim musisz ruszyć jakąś lampę na ścianie czy coś takiego i wuala ;) Trochę pobłądzisz i w końcu trafisz do biblioteki.

25.01.2004
00:26
[68]

Carlos81 [ Legionista ]

No i mam kolejny problem. Mam wszystko co potrzeba do wyplyniecia z przystani: kapitana i 5 czlonkow zalogi. Kapitanem jest Jorgen a zaloga to: Vatras, Milten, Gorn, Diego i Lester. Problem w tym ze Jorgen stoi przy kole sterowym statku i nie ma zadnej opcji dialogowej w stylu "wyplywajmy". Czyzby jakis blad w grze?

25.01.2004
00:46
[69]

Ths [ Konsul ]

eeee błęu to nie ma ,kurde nie pamiętam jak to dokładnie było ale żeby wypłynąć to trzeba iść do kajuty kapitana ,tylko trzeba mieć klucz ,a nie pamiętam skąd go miałem

25.01.2004
10:56
[70]

AK [ Senator ]

Carlos - jeśli grasz paladynem lub magiem, musisz pogadać z kapitanem od paladynów, by udzielił błogosławieństwa dla wyprawy (i zabrał się na statek jako pasażer). Jeśli grasz najemnikiem zjawi się sam na wybrzeżu, przy statku - wtedy będziesz mógł wejśc do kabiny. Albo on, albo twój kapitan wręczy ci klucze.

25.01.2004
13:59
smile
[71]

luton [ Konsul ]

mam oto takie pytanie do pierwszej czesci gothica. jestem w katakumbach orkow, wszystkie potowre na czele z orc warrior juz pokonalem...oddalem baal lukorowi pergamin, a ten powiedzial mi ze w ali sa ukryte jakies wskazowki i tyle...stoi tam...skadinad wiem ze powinien ze mna przesjc do sali gdzie byl ten wypasiony ork...czy ktos wie jak go do tego przekonac?

25.01.2004
14:03
[72]

Ths [ Konsul ]

luton--->ale on przeciez za toba chodzi, a jak staniesz w odpowiednim miejscu to on stwierdzi ze to tutaj

25.01.2004
14:18
[73]

luton [ Konsul ]

--> Ths

caly problem w tym ze nie...stoi w bocznej grocie ( tam gdzie znalazlem druga czesc pergaminu) i sie nie rusza...kaze mi szukac jakichs wskazowek i tyle....

25.01.2004
18:35
[74]

zandarus [ Generaďż˝ ]

luton ---> Jak wchodzziłeś do sali gdzie baal Lukor walczył z orkami. to pewnie widzałeś 3 wejścia. Idąc do środkowego i prawego znalazłeś pergaminy z zaklęciem orków (2 półwki). Jak je daleś dla Baal Lukora to ten stwierdził, że jes to zaklęcie i w piśmie orkow ktorego on na razie nie rozumie. Potem trzeba iść do komnaty z lewej i zabić orkow oraz orka wojownika. N środku pomieszczeenia są 4 słupy, jak staniemy między nimi to Baal Lukor stwierdzi iż pergamin to zalęcie teleportacji. Trzeba teraz podejść do ściany z prawej strony (iść za Baalem Lukorem) i za pomocą tego zaklęcia teleportować się do sąsiedniego pomieszczenia. Z 2 strony można drzwi otworzyć. Idziemy dalej do jaskini i znajdujemy chyba pusty sarkofag (jakiś miecz to tam jest). Baal Lukor jest załamany, warjuje że nie ma tam Śniącego, twierdzi iż to nasza wina i nas atakuje. Trzeba go zabić i wrócic do obozu na bagnie, gdzie zamy relację. End:)

25.01.2004
19:39
smile
[75]

luton [ Konsul ]

dzieki chlopaki za szczere checi ale problem lezy zupelnie w czym innym....poszperalem po sieci i niestety jest to jeden z bugow w grze ktory zalatwic mozna jedynie przy pomocy cheata...nie bede sie rozpisywal o co chodzi w kazdym razie udalo mi sie ten problem rozwiazac...jakby ktos byl zainteresowany to podam rozwiazanie

25.01.2004
20:10
smile
[76]

maVes [ Konsul ]

słuchajcie macie jakieś nowe wieści na temat Nocy Kruka w Polsce??

25.01.2004
23:49
[77]

Immortal_Daemon [ Konsul ]

maVes --->wstrzymaj się jeszcze ze dwa miesiące

26.01.2004
00:30
[78]

Carlos81 [ Legionista ]

I znowu sie zacialem. Jestem w 6 rozdziale. Pokonalem poszukiwaczy i czarnego maga z wielkiej komnaty. W zwoju maga jest zaklecie i wzmianka o Oku Mocy. Znalazlem to Oko w skrzyni, ale nadal nie wiem jak otworzyc wielkie stalowe wrota z glowa posrodku. Jakies pomysly?

26.01.2004
08:43
[79]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Carlos81 >>>> skoro przeczytałeś zwój z zaklęciem i masz oko to wystarczy ze podejdziesz do tych drzwi i nacisniesz CTRL on klęka wypowiada zaklęcie i drzwi sie otwierają :D

26.01.2004
11:39
[80]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Drzwi się otwierają, a dodałbym że za nimi znajduje się już tylko badziewny Nieumarły Smok cierpiący na przerost ambicji, którego aż żal potem zabijać. Zwłaszcza magiem (zniszczenie ożywiwńca).
Ja się spodziewałem w każdym razie czegoś lepszego...

26.01.2004
11:55
smile
[81]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> zgadza sie ,ale po co miałem psuć tą przyjemność Carlos 'owi, sam by sie przekonał co sie tam znajduje :P :P

26.01.2004
13:53
[82]

Carlos81 [ Legionista ]

Coz, przekroczylem wrota i stoje przed smokiem-ozywiencem, jednak w
tym momencie natrafilem na problem nie do rozwiazania. Otoz moje Oko
Innosa jest nienaladowane, gdyz menzurke ze statku zuzylem na
naladowanie sercem lodowego smoka (zamiast zrobic to w Khorinis). A na
dworze Irdorath nie ma zadnej menzurki i...dupa. Przez glupia menzurke
nie moge skonczyc gry, gdyz bez Oka nie da sie pokonac smoka.
Mam wiec prosbe, niech ktos mi przesle sejwa sprzed walki ze
smokiem, bo chce skonczyc ta gre. Moj email: [email protected]

26.01.2004
14:04
[83]

Carlos81 [ Legionista ]

Acha, sprawdzilem ze sejwy zajmuja 10MB, wiec najlepiej bedzie
spakowac sejwa przed wyslaniem. [email protected]

26.01.2004
14:11
[84]

AK [ Senator ]

Carlos - zobacz w pokojach gdzie są laboratoria - wydawało mi się że w Dworze jest gdzieś przynajmniej jedna menzurka. Laby masz przy komnacie przy wielkich drzwiach, i gdzieś w pomieszczeniu przed strażnikiem.

26.01.2004
14:30
smile
[85]

Yancy [ Senator ]

Carlos81 ---> Menzurka byla jakaś w ladowni o ile pamietam. Chyba teś coś mieli Vateras lub Milten (o il ich wziąłeś). A nie wiem czy menzurki nie miał do sprzedania kowal najemników (zakładam ze go wzialeś).

Jak nic to nie dało - to polecam kodem sprowadzić na planszę Mr_itema. On ma wszystko przys sobie, a oszustwo minimalne.

26.01.2004
21:05
[86]

Carlos81 [ Legionista ]

Poradzilem sobie z ta cholerna menzurka. Na Dworze Irdorath nie ma ani jednej, wiec uzylem kodu marvin-mode dajacego menzurke i voila.

26.01.2004
21:06
smile
[87]

Carlos81 [ Legionista ]

Wlasnie przed chwila skonczylem ta wspaniala gre. Po pierwsze chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy mi tutaj pomogli, bez Was skonczenie byloby bardzo trudne.

A teraz troche moich wrazen z rozgrywki. Gra jest swietna, wciagnela mnie na ponad tydzien calodziennego grania. Czas rozgrywki jaki mi podawala gra to 40 godzin. Tyle mi to zajelo. Gralem Paladynem. Uznalem ze to najlepszy wybor, chociaz osoby ktore graly Magiem albo Lowca Smokow prosze tutaj o napisanie swoich odczuc. Paladyn ma niezla zbroje i fajny czar od Albrechta: Swieta Strzala (zadaje az 150 obrazen a zabiera zaledwie 5 mana). Odkad dostalem rune z tym czarem byla to moja podstawowa bron, chociaz niektorzy przeciwnicy byli nan odporni (golemy, trolle, ogniste jaszczury i ludzie). Gre skonczylem na 26 poziomie. W calej grze zauwazylem tylko 3 bledy, wszystkie na Dworze Irdorath: Pedro po rozmowie zacial sie przy lawce i krecil w kolko; gdy walczylem z ognistym smokiem moja postac czasami znikala; udalo mi sie przejsc przez krate w pomieszczeniu z przelacznikami. A wiec bledow prawie nie ma co dobrze swiadczy o autorach, swietna robota programistyczna, a swiat gry jest przeciez ogromny.
To chyba tyle. Gra jest warta swojej ceny, a kto nie gral niech zaluje.


P.S. Wiem ze za 2 miesiace wyjdzie dodatek Noc Kruka, a wie ktos cos na temat 3 czesci? Bo chyba bedzie (zakonczenie na to wskazuje)?

27.01.2004
10:24
smile
[88]

Yancy [ Senator ]

Carlos81 ---> Nie ma się co zastanawiać tylko graj dalej. Nie poznasz wszystkich questów bez skończenia gry każdą postacią. Każdą też gra się zupełnie inaczej. Całkiem inaczej do każdej postaci odnoszą się NPC. Wystarczy przejść Próbę Ognia i zostać Magiem - by natychmiast zobaczyć ogromną różnicę. Każdy odnosi się do naszej postaci z ogromnym szacunkiem. Można też już w pierwszym rozdziale wejść na statek Paladynów (fajna rozmowa) wymuszając szacunek należny Magowi.
Paladynem grało mi się fajnie - ale pozostałymi postaciami jeszcze lepiej. Każdą starałem się maksymalnie zbliżyć w rozwoju do tego co moim zdaniem planowali autorzy gry.
Paladyn miał więc przeciętną siłę, sporo many, miecz jednoręczny i łuk tak bardziej dla fasonu. Dużo walczyłem czarami, ale i w zwarciu szło mi nieźle.
Magiem rozwijałem manę i kręgi magi. Siłę wcale, ale za to dawałem trochę w zręczność (przed wstąpieniem do klasztoru), by móc używać miecza mistrzowskiego, a i w innych sytuacjach zręczność się przydaje. Ogólnie jednak - mag wymiata czarami.
Za to Najemnikiem - siła, siła, siła + bronie dwuręczne i kusza. Gość wymiatał mieczem niesamowicie. W końcowej fazie Ork Elita na jeden cios.

Każdy kto przeszedł Gothica2 wszystkimi postaciami - powie Ci że było warto.

27.01.2004
10:30
[89]

Yancy [ Senator ]

Na temat trzeciej części słyszałem tylko trochę plotek. Ma być na nowym enginie, będzie się dziać na kontynencie. Orkowie mają wygrać wojnę - a nasz Hero (mamy poznać jego imię i tożsamość) będzie jedyną nadzieją na zwycięstwo. Ponoć nie będziemy rozwijaś się już od zera.

Póki co w oczekiwaniu na dodatek nadal gram Morka. Jak ktoś wykonuje jak najwięcej zadać, to gra zajmuje masę czasu. W trakcie tych zadań dość szybko się awansuje - więc aby nie stracić przyjemności z gry, trzeba podkręcić stopień trudności na max. Na razie mi to pomogło. Ale pewnie jak znajdę lepszy sprzęt to...

27.01.2004
13:13
smile
[90]

slowik [ Legend ]

Yancy===>jeszcze do tego czegos ze postac nie ma dostac pelnego zaniku pamieci chodzi tutaj o klatwe :) informacje bardzo stary news na gol'u :)

Carlos===>do listy bugow mozesz dopisac tez przelatywanie przez tekstury akurat mi sie to udalo podczas walki z smokiem :) zional na mnie ogniem i wylecialem se .... i za teksturke :)

27.01.2004
13:47
smile
[91]

maVes [ Konsul ]

Ja Gothica II przeszedłem palladynem. Na początku wykonywałem wszystkie zadania jakie otrzymałem, a potem tak od 4 rozdziału sobie darowałem. Po skończeniu gry miałem poziom ok. 32. Gothic II mnie niesamowicie wciągnął. Podoba mi sięw nim mnogość misji, różnorodne potwory, świat tętniący życiem i sam bohater. Na samym początku on się wszystkiego boi, z czasem nabiera pewności siebie. Pamiętam jak do gościa przed w majątku ziemskim powiedziałem tak: "Ej ty to cośz przodu twojej głowy to twarz, czy dupa??" :D i przywaliłem mu w morde bo wcześniej wzioł mi kase :D
W grze zauwarzyłem kilka błędów:
- jak wyszedłem z wody i szedłem po lądzie bąbelki leciały do góry :D
- czasem jak zagadałem z kimś siedzącym to zrobił w powietrzu obrót o 360' i wstał :)
- no i jeszcze kilka takich drobnych których nie pamiętam bo w tą grę grałem jakieś 3 miesiące temu

Podsumowując: polecam gorąco tą grę wszystkim, nawet tym którzy nie lubią zbytnio gier RPG

28.01.2004
10:49
[92]

zandarus [ Generaďż˝ ]

A ja przeszedłem grę kilka razy, wszystkimi postaciami. Najłatwiej gra się palladynem. Psiada on dobrą zbroję, niezłą broń (minimalnie ustępującą broni najemnika), oraz dodatkowo dobre czary za małą ilość many (ale tylko na istoty złe). Co do maga, to bardzo trudny jest początek, czry są bardzo "manożerne", jednak po opanowaniu tych z 5 i 6 kręgu do maga praktycznie nikt nie może się zbliżyć. Przy magu trzeba jak najpóźniej dołączyć do klasztoru, wcześniej dobrze rozwinąć siłę lub zręczność. Potem już tylko inwestować w manę i czary. Natomiast najemnik walczy przy pomocy najlepszych broni, można też znaleźć czar palladyna (ten co zadaje 150 obrażeń).
Co do bugów to najbardziej mnie zdenerwował fakt, że nie mogłem zabić lodowego smoka (nieśmiertelny), ten tekst o wyspie powiedział mi smok ognisty. Po zabiciu 3 smokow zadanie było zaliczone. Jak wcześniej grałem wszystko było ok.
Co do zakończenia gry, średnio kończyłem na 37-39 poziomie. Zostawało 50-60 punktów do rozdzielenia.

A teraz mam pytanie odnośnie Heroes 3. Czy ktoś grał w dodatek Wake of Goods. Jakie opinie, spostrzeżenia???

28.01.2004
11:36
smile
[93]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Za którymś razem trafił mi się bug z lodowym smokiem. Ale w sumie - mały to kłopot. Zwyczajnie nie wolno z nim rozmawiać. Zadanie i tak zostanie zaliczone. Smok jest nieśmiertelny w takim wypadku - więc zapis w trakcie waki zepsuje grę. Nie uzyskamy bowiem serca i nie naładujemy amuletu.

Wake of Gods, to nie dodatek z gatunku oficjalnych. Ale zrobiony jest na wysokim poziomie! Polecam. Do instalacji wymagane są oba dodatki do H3.

No i nie za bardzo sobie przypominam gdzie można było znaleźć najemnikiem runę paladyna...

28.01.2004
14:18
[94]

AK [ Senator ]

Yancy - można było znaleźć, na przykład przy martwym paladynie w Górniczej Dolinie, zaraz przy wejściu. Plus, można było znaleźć jeszcze 3 - moim najemnikiem skończyłem grę z 4 runami w plecaku.

28.01.2004
15:33
[95]

Yancy [ Senator ]

Nie no, runy to ja znajdowałem - kilka. Ale jeśli idzie o runy Paladyna grając innymi postaciami - znalazłem jedynie światło paladyna (nawiasem mówiąc - nędzne) właśnie przy tym martwym Paladynie...

28.01.2004
16:00
smile
[96]

slowik [ Legend ]

AK===>ja tez nie znalazlem innego runa oprocz swiatla :) opylilem ja szybko .... a te co dla maga pasowaly byly cacy :))

28.01.2004
16:54
smile
[97]

techi [ Legend ]

O Boshe jak mnie tu dawno nie było:) Własnie zacząlem gierzyć w Gothica II po dłuuugiej przerwie, jush jestem magiem i z tym wiąże się moje pytanie:
1 gdzie jest receptura neorasa, ktorą zgubił??
2 przystępuje do proby ognia(7 poziom :D, pełen masochizm :P) i dostałem zadanko od Pyrokara oraz klucz do jakiegos teleportu, co trzeba zrobić, łazić za kapliczkami(bo coś o znakach innosa mowił :D)?
A co do przejścia gry to ja przeszedłem na 30 poziomie palladynem i nie było wcale tak łatwo :D(wbrew pozorom najłatwiejsze w 6 rozdziale do pokonania sa smoki:P czyt. ten ostani)

28.01.2004
17:41
smile
[98]

slowik [ Legend ]

Techi===>heh :) magiem za duzo powiedziane nowicjuszem :) a to jest zaledwie cien kaplana :)
1.musiales przeoczyc podczas roznoszenia zarcia dla innych powinienes znalesc ...
2.tak idz za kapliczkami :) w kazdym razie po drodze spotkasz troche starych znajomych ....
3.nic dziwnego ze nie bylo latwo :) 30 lvl to bardzo malo :) grajac magiem szykuj sie na xos znacznie trudniejszego

28.01.2004
17:59
[99]

techi [ Legend ]

Dobra spoko doszedłem w okolice Trolla więc loos. E tam nowicjusz ma tylko troszkę gorzej ;]
Czy ja wiem czy 30 popizom to mało na gobliny wystarcza ;]

28.01.2004
18:03
[100]

techi [ Legend ]

Ach zapomniałbym. Jush wieki wieki temu mówiono o tym ale oczywiście zapomnialem.:/ Znalazłem jaksinie z kołowrotkiem no i trzeba to jakoś otworzyć. Pytanie brzmi jak?? Aha i niech ktoś da mapkę z zaznaczonym miejscem tej jaskini, bo kiedy tak byłem to mialem 2 poziom i nie było mnie stać na mapę ;(

28.01.2004
19:05
smile
[101]

maVes [ Konsul ]

Ja bym sobie przeszedł Gothica II drugi raz tylko nie wiem kim :) przeszedłem Palladynem (ostatniego smoka rozwalając mieczem na 32 gdy miałem 32 lev i nie było łatwo, zniszczenie ożywieńca u mnie jakoś nie zadziałało ??!!) No ale wracajc do tematu: kim gra jest przyjemniejsza i trudniejsza??

28.01.2004
19:10
smile
[102]

maVes [ Konsul ]

o sorry zrobiłem tam błąd napisałem tak: "ostatniego smoka rozwalając mieczem na 32 gdy miałem 32 lev" :D

28.01.2004
21:19
[103]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> przy grze najemnikiem/łowcą smoków, znajleźć można runę wypędzenie zła (chyba tak się nazywa, ta co zadaje 150 obrażenia) przy martwym palladynie obok bramy do Górniczej Doliny. Jak wracamy z doliny i po raz pierwszy spotykamy poszukiwaczy.
techi ---> Receptura jest chyba w poziemiach, nie pamiętam w którym pomieszczeniu.
Klucz jest do skrzyni z czystą runą. Jest to w jaskini niedaleko czarnego trolla. Trzeba przejść przez wiszący most, nastepnie w kotlince za krzakami jest wejście do jaskini. Kierujemy się w prawą odnogę jaskini. Przed kotliką jest ostatnia kapliczka.
Co do jaskini z kołowrotem, to twieramy ją łojem z kretoszczura. Można go znaleźć już w 1 rozdziale na statku. Wystarczy tylko wejść na dźwig i z niego zeskoczyć na pokład statku, tak aby nikt nie zobaczył. Łój jest w ładowni. W tej jaskini nic ciekawego nie ma. Tylko bimbrownia Vino. Kilka butelek wina i przepis na to wino.

29.01.2004
07:13
smile
[104]

slowik [ Legend ]

Zandarus===>nie widzisz ze techi gra magiem ;-) po przebyciu odpowiedniej rozmowy bezproblemowo wejdzie na statek :D

Techi===>warto przezyc ta scenka ... :))

29.01.2004
08:45
[105]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Głowy sobie nie dam uciąć, ale jedyna runa jaka była przy nich - to teleportacja. Ale może przegapiłem, albo miałem pecha.

29.01.2004
12:26
[106]

Trollf [ ]

zandarus ->
runa paladyna Wypedzanie Zla zadaje 300 obrazen i jest do nabycia tylko u Albrechta, natomiast runa paladyna zadajaca 150 obrazen to Swieta Strzala i takze do nabycia jest tylko u Albrechta...

gre przeszedlem najemnikiem 2 razy i jedyna rune paladyna jaka znalazlem i moglem uzywac to Swiety Plomien (swiatlo) - inne runy, ktore znalazlem to byly runy maga i wymagaly znajomosci kregow magii... podobnie jak Yancy, jestem sceptycznie nastawiony do tego - jesli nie zobacze screenu przedstawiajacego najemnika, ktory znalazl inna rune paladyna niz Swiety Plomien, to nie uwierze... ;-]

29.01.2004
15:33
[107]

AK [ Senator ]

Trollf - aż sam sprawdzę swoje save. Ale to nie prędzej niż zdobedę Noc Kruka.

29.01.2004
15:39
smile
[108]

maVes [ Konsul ]

Ha a ja zapomniałem powiedzieć co odkryłem :D trik na niekończące się doświadczenie :D ciekawe czy ktośgo zna...

29.01.2004
17:54
[109]

Yancy [ Senator ]

Zna i to nie jeden.

29.01.2004
18:02
smile
[110]

Yancy [ Senator ]

Link do kolejnego wątku

01.02.2004
16:14
[111]

.senior. [ Pretorianin ]

djckasjd

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.