GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

gdzie to jest???

17.01.2004
20:34
smile
[1]

Sayet [ White Star Soldier ]

gdzie to jest???

gdzie sie podział ten watek o historiach z przekretami szkolnymi????bo niemoge znalezc......

17.01.2004
20:45
[2]

[email protected] [ Wirnik ]

Mordki wywalily, bo byl troche... niesmaczny..

17.01.2004
20:47
smile
[3]

Sayet [ White Star Soldier ]

qrcze.......ma ktos kopie albo cos????

17.01.2004
21:05
smile
[4]

Sayet [ White Star Soldier ]

jakis fajny watek to od razu usuwaja

17.01.2004
21:09
smile
[5]

zmudix [ palnik ]

Może było pare "gównianych dowcipów" ale żeby od razu usuwać ?

17.01.2004
21:10
smile
[6]

SirGoldi [ Gladiator ]

Rzeczywiscie szkoda ze usuneli ale co zrobic :/

17.01.2004
21:11
[7]

Sayet [ White Star Soldier ]

zalozyc jeszcze raz i z cenzura....

17.01.2004
21:26
[8]

Adamss [ -betting addiction- ]

zmudix --> Wiesz, mordki mogą inaczej na to patrzeć...dla nich mogłobyć tych "gównianych dowcipów" troche więcej...

17.01.2004
21:30
smile
[9]

Plantator [ spamer ]


ja jestem coraz bardziej przekonany, że na tym forum jest większa cenzura niż w prasie za czasów komuny

17.01.2004
21:39
[10]

mysiek [ @#[email protected]# ]

zakladamy nowy i moze te ostrzejsze wrzucac na jakas stornke albo na maila slac albo ocezurowac :)

17.01.2004
21:42
smile
[11]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Zróbmy tajny szyfr! Np. "o" = "t" "g" = "w"

:)

17.01.2004
21:46
[12]

Sayet [ White Star Soldier ]

albo moze w kategorii erotyka?? moderatorze odezwij sie!!!!!

17.01.2004
21:55
[13]

Plantator [ spamer ]


z tym tajnym szyfrem to dobry pomysł, proponuje mowe Kennego z south parku

mmfppf ppf fmpffmppm ppmffmfmmpmfmffmmfmffmpp

i jak podoba się

17.01.2004
22:02
[14]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

zakladamy nowy i moze te ostrzejsze wrzucac na jakas stornke albo na maila slac albo ocezurowac :)
E tam nie chce mi sie juz produkowac;]

Plantator->pfmmppfpppppmffmpp pppmffmpp fmpffmpmfpmpppf ppmffm ppf fmpffmppm fppmffmppppmffm

17.01.2004
22:03
smile
[15]

zmudix [ palnik ]

Plantator ==> mmmpf pfmmp mmmfppff (dla niekumatych: dobry pomysł)

17.01.2004
22:14
smile
[16]

peners [ SuperNova ]

17.01.2004
22:15
[17]

Plantator [ spamer ]


BarD --> pmmmmm fppmffmppppm, fmpffm fppmffmppfmmffp, mmmpmfmpp mmfffpffm ppmppfmpmmpppffmmmfmpppfpffffpffm ppf fmpffmppm fppmffmppmpmffpmmm

zmudix --> nie rozumiem cie "dobry pomysl" w mowie kennego to:mpmppfmmppffffm pfmppfppmffmfmmpmf
to naprawde jest język, a nie zbiór przypadkowych znaków

17.01.2004
22:16
smile
[18]

BukE [ Majster ]

Bez przesady z tą komuną !
Tak na prawde na forum nie ma aż tak duzej cenzury. W wielu postach pojawiają się przekleństwa itp. Sam czesto przeklinam w swoich postach pod wplywem emocji, afektow i nie mam zadnych represji.

17.01.2004
22:23
[19]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Plantator->No ja mysle,ze tak.Zreszta bedzie sie czlowiek pierdzielil w jakies szyfry.. nie badzmy dzieciakami jak nie to nie.Nie bede plakal.

Zreszta to juz raz bylo na forum,jak dobrze pamietam..

17.01.2004
22:59
smile
[20]

Xelloss [ Senator ]

Ale jak w wątku jest dziesięć linków do stron z pełnymi wersjami i są seryjne wątki nt. p2p to nie usuną... Lecz gdy się pojawi "kurwa" to już wątek kasowany.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.