GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Bezsenność, czyli kto jeszcze nie śpi cz. 140

17.01.2004
01:18
smile
[1]

Torn [ Merces Letifer ]

Bezsenność, czyli kto jeszcze nie śpi cz. 140

Kids do not try this at home !
Bezsenność, asomia, całkowity brak snu, częściej zaburzenia snu. Może polegać na trudności zasypiania, budzeniu się po krótkim śnie z niemożnością dalszego zaśnięcia lub na częstym budzeniu się, połączonym z niepokojem. Może być objawem choroby psychicznej lub somatycznej, np. skutkiem bólu.

Najczęściej bezsenność jest objawem nerwicy, czasem jest paradoksalnym następstwem długotrwałego nadużywania leków nasennych. Nawet początkowe objawy bezsenności wymagają leczenia, skuteczne są: psychoterapia, zmiana trybu życia, uregulowanie zajęć. Leki nasenne powinno się stosować w ostateczności.


...........gapiąc się już osiemnastą godzinę w monitor zastanawiam się jaki cud musiałby się zdarzyć, by mnie senność zmorzyła. Maniacko oczekując na kolejne posty myśle, że wirtualne życie przyniesie mi odpowiedź na pytanie: kto jeszcze nie śpi? Czyżby to był jedyny cel mojego życia? ---- arthemide


Otwarte od 23 do 7 rano.


Sir klesk --> od niego się wszystko zaczęło, ale uciekl na Sybierie pozucajac nawet Karczme Pod Glodnym Trollem i teraz pewnie tam popija spirytus prosto ze zródła :) Niestety nie zdazyl na setke :(

SULIK --> reanimator wątku, człowiek który nie sypia (o ludzkich porach), ostatnio coraz rzadziej nas odwiedza...Gdyby tak jeszcze czasami postawił coś na stół... mały prowokator , dziewczyny podobno same mu sie pchaja do lozka, albo pcha je sam :) lubi strzelić striptiz w męskim towarzystwie,podobno czasem biega takze nago po parku... i odkrywa swoje małe ale zawsze jakieś atuty :) co przewaznie powoduje usmiech politowania na twarzach przechodniow... ostatnio ma problemy z ciagnieciem :> Postanowił więc trenować i coraz rzadziej nas odwiedza. Lubi podrywać obieżyświatów w karczmach... obiezyswiatow plci obojga oczywiscie ... jego pokoj to przyklad idealnej harmonii i porzadku ,ostatnio w ramach obchodow dnia geja zalecal sie do kilku znajomych z bezsennosci ;) podobno łączy go coś z Banitą :) jeden i drugi mówi że to tylko przyjaźń..:) Swa wielko milosc okazuje Banicie na kazdym kroku i w kazdym watku w ktorym "przypadkiem" sie spotkaja, niesty nie dobrzy ludzie szykanuja ich za to- bo to meska milosc :) A męska miłość jest piękna bo nie ma w związku osoby dominującej. Zresztą jest to prawdziwie zwierzęcy związek (Banita, kotku !Tak pieseczku ?) szkoda że nie ma przyszłości gdyż Banita jest hetero, czego Sulik nie może zrozumieć :P Podczas jubileuszu tak sie zabawial z pannami i z Banita, ze az nam setna czesc skasowano :(

Justynka --> ma bardzo dobry refleks :) Prawdę mówiąc, to gorzej już być z nią nie może... jaki ma gust skopany, banita... :D Chodzą plotki że ma dziecko z księdzem(Paudyn?)... :)lubi się zajmować niepełnosprawnymi i tylko dlatego jeszcze tu wytrzymuje, wszyscy ją kochają :))) Zawsze kochająca, z chęcią z Tobą porozmawia. Za 4.22 + VAT ,a glos ma tak erotyczny , ze albo tylko rano albo wieczorem mozna do niej dzwonic... ale i tak was nie stać na nią :P Lata praktyki i cena wysoka...Przez nia wielu Golowiczow wlasnie ma bezsennosc-a i tak jak juz zasna to im spac nie daje w snach... takie mają koszmary :)Inni znowu maja marzenia senne z nia w roli glownej... . Ona marzy o mańku i Paszczaku (ten wysprząta dom kiedy justa z mańkiem...), uwielbia być całowana po szyji... i nie tylko , ale gdzie jeszcze wie tylko Banita ... przez tydzien umila czas wczasowiczom w lebie - stawka jak za zboze ;))...teraz wiemy, czemu produkt ten znika ostatnio masowo z elewatorow w niewyjasnionych okolicznosciach :) niedługo jedzie na wycieczke nauczyć się stawiać namiot:) przez kilka dni bedzie miala klopoty z pisaniem przez nadwyrezona reke :P,pilna z niej uczennica...ostatnio czesciej pisuje na warszawskiej wyspie... Teraz gdzies nad morzem probuje podrywac marynarzy i ratownikow na numer z topielcem,ale jakos jej nigdy nie idzie i dlatego ratuje ja w ostatnich chwili jej wierny owlosiony Owczarek Niemicki o imieniu Azor , czasem pisze z jakiejs kawiarenki internetowej w czasie miedzy opalaniem sie, a zdzieraniem z siebie spalonej na słonku skóry... Czyż ona nie jest urocza ? wróciła i znowu zaprowadzi tu porządek :) przespala setna czesc ,tzn robiła to co zawsze,ale mniejsza z tym :P 15:0 świetna z niej zawodniczka :)

Banita_bb --> jak marynarz, nie dlatego ze ma dziewczyne w kazdym porcie, ale dlatego, ze tyle razy go pobili w knajpie. Ciekawe co ta biedna Justa w nim widzi... on tez sie zastanawia czym zasluzyl sobie na takiego aniolka:) podobno to kara za grzechy, ma gorzej niz Syzyf... ale i tak wszyscy wiedza ze to najlepsza partia na bezsennosci-tzn jemu sie tak wydaje, a prawda jest taka... :) Jest najlepsza partia, ale tylko dla kochajacego inaczej. Pod warunkiem ze bedzie to partia szachów :)Ok jest najlepsza partia dla plci obojga-ale sam gustuje w dziewczynach.... zabawa z nim przypomina gre w bierki ugotowanym spagetti :P -ale ugotowane spaghetti jest dopiero za trzecim razem..... miał się nie pojawiać ale się pojawia, bo za bardzo lubi Justynke zeby ją zostawić:) dobrze kopie, w ogóle miły z niego chłopak, w nocy trzyma forme ponad norme...spytajcie Juste,ona juz go nie raz miala okazje "przetestowac "...wedlug Wielkiej Palki bezrozumny i dziecinny :> czego dowodem jest fakt, iz zlamal sobie najwiekszy z palcow podczas tygodniowego pobytu na poludniu kraju z jakas tajemnicza niewiasta ,i gdzie mu tam teraz do Pedra ktory moze 4 razy pod rzad :> fałszywie skromny, ma namiot... :) Tylko po co mu namiot jak i tak zawsze sypia nago w towazystwie kilku mniej zidentyfikowanych osob roznych plci, koloru skory, orientacji i wieku - ale On mowi ze wszyscy byli pelnoletni - ale czy na pewno ? Przestał tu pisać, szkoda chłopaka. Jego związek z Sulikiem pochłonął go do reszty, a jego brak wpisów w miejscu gdzie zrodziła się ich miłość jest tylko przykrywką. Tylko jaka to przykrywka skoro "kochają się" w każdym innym wątku...Planuje wstąpić wraz z Sulikiem do organizacji "Mężczyźni na falach" co nie przeszkadza mu spotykać się z pewną kobietą... :) Tylko on i Sulik mieli szanse ujzec na swiatlo nocne setna czesc Bezsennosci, reszta, albo przespala, albo sie zagalipila - teraz bewnie biedaczek leczy kaca i zastanawia sie ilu synow moze spotkac za 9 misiecy ,na impotencje stosuje korzeń zen-szenia(trzeba go tylko dobrze przywiązać:P)

Torn --> kozak z niego jakich mało, nadpobudliwy ale uleczalny przypadek:) Czas pokaze czy wstapi do klubu anonimowych alkoholikow- jak wszyscy tutaj... czy zoofili jak niektórzy :) Poszukuje prozacu w kazdej ilosci - jakby nie mogl zrozumiec ze nie ma lepszego lekarstwa niz 0,5... ostatnio bredzil cos o wprowadzeniu prohibicji... A teraz siedzi i oglada 5 filmow na noc z ktorych zdaje relacje, czasem cos pogra - przynajmiej on tak twierdzi, ale my wiemy, ze sie upija do nie przytomosci po tym jak mu pamiec zaczela w kompie fiksowac ... niby taki z niego Kozak a setke przespal

maniek_ --> wysoki, przystojny, wysportowany... kobiety go kochają, ale kiedy wytrzeźwieje sytucja obraca się o 180 stopni...:) stara się pomóc sobie i innym upośledzonym, tak poznał Paszczaka :) Podobni wieczorem zadowala starsze panie za drobną opłatą, ale za wieksza oplata panami tez nie pogardzi .Ostatnio częściej się "uczy" niewiadomo tylko czego...:) Wzór cnót i bastion moralności w tym wątku. Czasami jego narządy płciowe odmawiają mu posłuszestwa...wtedy idzie do ślepej Justy która nic nie zauważa :)albo na dworzec glowny- tam partnerzy obu plci tez nie maja zbyt duzych wymagan... dzisiaj moze go nie być gdyż szykuje koperty na jutrzejszą mature :)albo załatwi sprawe sam na sam z nauczycielka... maturkę już napisał, czeka go jeszcze część USTNA. CZego się nie dotknie to spartoli, wszystko przez błedne pojęcie honoru :/ teraz przez 3 miesiace opija swoje "kujonstwo" :> kraza pogloski, ze jest nieslubnym synem Paszczaka, choc on sam zarzeka sie, ze co najwyzej corka :) ostatnio zaniedbuje bezsenność :/ pojawi sie po wakacjach jak skonczy 3 miesieczna libacje. Teraz jest z niego prawdziwy chlop - no tak co ten Krakow robli z ludzi - taki spokojny chlopak byl, a teraz nawet nie wie gdzie sie kladze spac, zreszta co to za roznica jak budzi sie i tak w innym miejscu z innymi osobami na sobie. Przepadł bez wieści, aż strach pomyśleć jak ten biedny chłopak, który boi się sam przejść przez ulice poradzi sobie w innych warunkach niż sterylny pokój bez klamek... to ze nie bedzie go w setnej czesci - to bylo oczywiste, nawet na niego nie liczylismy :P

BriskShoter --> czasami wpada ze słowami na twarzy "Witam Banda", podniecają go wiewiórki i inne gryzonie z ogonami oraz konwersacje o mamutach :) Lubi mówić o przystojnych paniach i pięknych panach-do teraz jest zagadka dla nas ktora plec bardziej woli.... zapytane wiewiórki nic nie wiedzą :)Szczesciarz - czyli nie jest bez szans i u mańka i u Justy :> Podobno znalazł szczeście z jedną Tatianą. Zna ją każdy podróżujący trasą A-4. Podnieca go zakładanie nowych wątków i podrywanie obiezyswiatek plci zenskiej....
zawsze usmiechniety, czeka az mu ktos postawi kolejke...albo cos innego :> Paszczak zgłosil się na ochotnika :) ostatnio bawi sie w nadwornego kronikarza bezsennosci. Chetnie pobawil by sie z Sulikiem i Banita pod prysznicem w podnoszenie mydla spiewajac: "la la la... mydelko fa... la la la", anie niesty wstydzi sie podac adresu. Gdyby wszystko robił tak dobrze jak grał w Americasarmy to byłby dużo lepszym człowiekiem, a musicie wiedzieć że wynik wyższy od jednego fraga na rozgrywkę to u niego święto :) Jeden z botow to jest, ale jednak przy czesci setnej wyskoczyl mu error czy inny syf i sie nie zdolal dopisac .Człowiek nieśmiały, skromny, coolturalny oraz wszechstronnie uzdolniony :D Pozatym straszny Dziad z niego i strachajło, ale juz wszyscy sie do tego przyzwyczaili :D

emorg --> czasami jest często, a czasami nie ma go wcale - mieszka w odległej krainie, ale czasem wpada do Polski, a teraz w Bochni siedzi w nagrode za wywolanie miedzynarodowego skandalu dyplomatycznego w czasie pracy w ONZ .. byl tu jako pierwszy, ale jakos na jubileusz nie trafil - moze przy 200 czesci sobie o nas przypomni

pred4tor --> następny człowiek który rzadko śpi, ale tez rzadko sie tu wpisuje. zwykle poprzestajac na wydaniu jedynego slowa, jakie zdolal opanowac, zlowieszczego "BUM" ... jak powiedzial BUM tak wyparowal i go rozerwalo

arthemide --> zagląda tu czasem wymyślajac jakiś tekst, by zniknac na długo w odmętach gierek sieciowych. Drugi nick <Pani Imperator> pasuje do Red Dragona bo faktycznie nia jest. Zeby tego malo bylo zglebia tajemnice mudowego swiata Cygnusa odnajdujac tam swoja druga nature. Eh... kiedys virtual zabije ja... poki co na pohybel wrogom!!!

Paudyn --> sen z oczu spędzają mu cRPG'ki, lubi obciągnąć nalewkę, a czasami przy blasku księżyca obciąga coś innego...:) zabawia sie na Bahamach ze swoją przyjaciółką czarną mulatką zostawiając dziecko na pastwe losu:) Podobno parę dziwnie wyglądających owieczek to jego sprawka,jak każdy duchowny lubi kobiety w kisielu i doświadczenia na zakonnicach, wszystko dla dobra nauki... :) Pojawia się coraz rzadziej...Z braku dostepu do baranow czesto jezdzi do schronisk dla zwierzat...lepiej nie wiedziec po co... , lubi filmy przyrodnicze:)hmm zwal jak zwal wszyscy wiedza jakie to filmy... ostatno zajęty w seminariu, ponoć ma dyżur w szafie... ostatnio widziany byl na meczu K.S.GOL, gdzie degustowal najnowsze probki mszalnego wina, typ urody, który preferuje u kobiet to chaotyczna ładna ,ostatnio ma problemy z twardym....Tylko czekać aż mu pamięć zacznie wysiadać... jak na ksiedza przystao musial odprawic nocna msze wraz ze skladaniem ofiar z dziewic - ktorych malo juz jest po jego akcjach duszpasterskich

Shakka --> powoli i bez pospiechu wpada na watek od czasu do czasu, ale z pospiechem znika z niego, nieszczesliwy posiadacz radeona ;) ,lubi seks, wódke, seks samochody, seks, kobiety, seks,,,aha i jeszcze seks :) lubi sie podlizywac Juscie ,zamieszkuje w przytulnym pokoiku bez katow i klamek :P .. eeee... nie bylo go podczas jubileuszu :(

NecroCannibal --> przybywa późno i jeszcze później się oddala, ma problemy z wypróżnieniem i dlatego nie moze spac. a spi sobie smacznie pewnie w trumni i dlatego go nie bylo

Service Pack --> masta bitch, wieczny zwyciezca (przynajmniej on tak myśli), to jego brzydota nie pozwala mu spać, ostatnio nieobecny, kupił kominiarkę i chodzi na miasto... msci sie za Paszczaka na rowerach, podobno jego druga ksywa jest straszny pedro....ostatnio mu zeby mleczne wypadly.... kabelek z niego :)jedyny facet z jajami ktory nie boi sie dyskusji z panem m. ...czego nastepstwem byl ban na kilka nickow. Ale jest nadzieja ze sie ustatkuje- nie ma to jak bycie pantoflarzem :> ma problemy z samoocena, mysli ze wszystkie dziewczyny chca go poderwac...ostatnio udawal 64-letniego geya, za co zyskal wielka sympatie Paudyna...moze cztery razy pod rzad... chlip chlip-cytat z alternatywy 4- szkoda chlopa po prostu...dostal skierowanie na odwyk... ee nie tak mialo byc-dostal bana na ip :((( panie świeć nad jego duszą

Paszczak --> alkoholik... to malo powiedziane, przyszły degenerat, ale kobiety lgną do niego jak muchy do gówna, to ten wrodzony, kobiecy instynkt opieki nad upośledzonymi stąd też sympatia Justy do mańka... i Paszczaka, ma slabośc do gorsetow, sam czasami nosi :) Bardzo cierpi, stracił przyrodzenie w wypadku rowerowym... teraz jest czestym klientem sex shopow-szuka protezy idealnej i tak jest tym zajęty że ostatnio go tutaj nie widać, obejrzał American Pie i bawiś się teraz swoją nową protezą i odkurzaczem... Marzy o złotej protezie, ale taka się słabo wygina, a mu potrzebna nadzwyczaj elastyczna :)dlatego od miesiecy eksperymentuje nad wkladkami zelowymi- jak widac bez skutku... do końca życia pozostanie mężczyzną niepełnowartościowym :) Ale .... ma tez - o dziwo - jakies zalety, dobrze gra w warcaby... ale upiera się by przesuwać pionki swoją protezą... Nic nie dopisze-trzeba chlopcowi wspolczuc po prostu ... :> ostatnio robi z siebie intelektualiste, z zalosnym skutkiem...lubi ogladac muskularnych panow i pieski podczas akcji :) i nie tylko oglądać... :) przez antypatie do Banity nie pisuje juz na Bezsennosci ;P, ale jdnak sprawa diametralnie sie odmienila gdy na lamy forum powrocila Katrin20, o tym człowieku po prostu złego słowa nie można powiedzieć, „ miły, uczynny, inteligentny, błyskotliwy, cnotliwy :), przystojny, kawaler, bogaty, hojnie "wyposażony" przez naturę - ten chłopak to złoto, nie człowiek ! „- tak mówi o sobie, widać że chłopak ma wybujałą wyobraźnie :) , po winie mszalnym od znajomego proboszcza zreszta :P Tak sie spil ze tydzien spal w rowie kolo remizy po piatkowej imprezie - wiec teraz odsypia imprezke na detoksie z milimy paniami ktore uwielbiaja robic mu z rana lewatywe

Hellcat --> Czołgista. Lubi się bawić swoim małym czołgiem a w przypływie radości pokazuje go nawet innym :) poniewaz uwielbia, jak ludzie wokolo sie usmiechaja. Wsiadl w czolg i pojechal podbijac inne karczmy, albo i nie wsiadl... a kto by go tam wiedzial.. najwazniejsze ze na jubileuszu nie byl :(

Danley --> miejscowa zegarynka :) siedzi na wiezy czasu i i obserwuje co przez portal przelazi :DD po awarii zegara nie moze spac ze zgryzoty :> kupil wiec sobie kompas,swoja punktualnoscia moglby zawstydzic niejeden zegar atomowy.. niesty reaktor atomowy w jego zegarku stracil chlodzenie, a co za tym idzie troche nawalil i potwtorzyla sie sprawa z 86 z miasteczka Charnobyl.... niesty zwiazku z ta sprawa jubileusz musial odbyc sie i bez niego :(

Mr.Bungle --> jak każdy tutaj, ma małe problemy z alkoholem, ale przypadek do uratowania:),zdobywa kobiety na swoje porsche 911-szkoda ze ma je tylko na zdjeciu :P Jego z kolei kreca zieloni snajperzy .....

Soul --> dobry pasterz, sprawuje piecze nad zbłąkanymi bezrozumnymi owieczkami (Banita) z bezsenności, przez wszystkich lubiany i szanowany za ojcowska reke, ktorej cudowna moc okazuje zwlaszcza w kontaktach ze swoimi adopotowanymi synami :> A Soul jak to Soul - niby go nie ma, niby nic nie widzi, a bana dac lubi. I to własnie nie daje spokoju Banicie, który po pierwszym kontakcie mailowym spodziewał się czegoś więcej, a Soul jak to Soul... pewnie to on skasowal watek :(

Adamss --> Dobry Reddsik utrzyma go przy życiu. Czasami nie wytrzyma napięcia i walnie w kimę...cóż, nie ma jeszcze zbyt wytrzymałej psychiki, ale co tam..Całe życie przed nim! :) Poszukuje czegoś, lecz do końca nie wie co to takiego, więc błąka się po nocach i czasem trafi w to właśnie miejsce." "Ostatnio fascynuje się gwiazdami i szuka innych ciekawych stron nocy poza siedzeniem przed komputerem :). Jak to zwykł mówić po bezsennej nocy: Całe spanie psu w dupę."

katrin20 --> Zoofilka. Kręcą ją różowe mamuty i owłosieni faceci. Sni o mamutach,i chyba brakuje jej zebow bo pisze doblanoć i nie chce pokazac zdjecia, liczba postów ponad norme :) Marzy o orgietce. Tzn marzy o wogole czymkolwiek co kojarzy sie z orgietka.... ostatnio jej tu nie widać ... niestety wrocila ;( :PPPP

Req --> a tai koles co niby jest, a go ni ma - pewnie zabawia sie z Cenobionitami w pokoiku rozkosz i dlatego na niego tez nie mozna bylo liczyc podczas spijania setki :)

Z Lisciem na Glowie --> nie chcial wpisu ale.. -tez ma

Allan alias Soul Hunter alias Soul Surfer alias Scandal tez sie tu czasem pałęta ;) , mysli ze jak zmienil nicka to go nikt nie pozna. A poki co popija z nasza Gromada jak zaczal nazywac innych bezsennikow. "Mozna go nazwać: "Dobry gośc" bo wie kiedy ma wyjść, wychodzi akurat wtedy gdy jest jego kolej na postawienie na stół jakiegoś trunku. Kiedy zaś niepostrzeżenie wraca (choć tylko jemu się tak wydaje) tłumaczy sie mówiać że własnie miał pilnego fona od swoich fanek (tak, tak a świstak siedzi..., które podrywa tekstem: "Cześć maleńka, ja jestem dziennikarzem a ty masz śliczne oczy, i stanowisz wspaniały materiał na artykuł do napisania u mnie w domu". To by może wyjaśniało dlaczego nieraz skarży się na bóle zębów. Jedno stwierdzenie ciśnie sie na usta: "Nie dość że kłamca to jeszcze kobieciaż" Jedną z jego niewielu (!) dobrych cech to, to że lubi rozdawać kwiaty pięknym dziewczynom choć jak życie pokazuje zdarzają się przypadki że dziewczynie podaruje piwo, a facetowi kwiatka..." by Allan

Angelord --> "Zwykłą nocą, bez opoki, albo świtem niegłębokim, w poplątanych, mrocznych myślach - gram w Bezsenność... Sen ostatni - taki tylko bowiem został - na godzinę czarną zsyłam... Niech go diabli ! Razem ze mną ! Ale póki nie śpię jeszcze, no to w zwykłej, prostej nocy, życiem bardzo niegłębokim, w poplątanych, mrocznych myślach - gram w Bezsenność... <Zamknę oczy - widzę Ciemność i... browara - a nie lubię, gdy on mara...;-P>"

Goozys[DEA] --> Wpada bardzo rzadko i wciąż ubolewa nad tym, że wątek zmienił się w kolejną karczmę...

Ewelina_m --> czule sie zegna zawsze ze wszystkimi ....

Mysza --> może zacznie tu wreszcie pisac...

Zetka --> zwabiła swoją osoba tu Myszę ......

Siwy4444 --> dziwne , ale nawet on sie tu zaczal wpisywac;) Mówi o sobie, że jest sympatyczny ale kto go tam wie :D

3 Kawki --> biedak leczy tu swoje małe :> kompleksy

Pisz --> wielbiciel męskich "słoników" oraz wszystkiego co koszerne :>

Soldamn --> Pragnie aby wszystkie krówki miały duże wyymiona :D

poprzednia część:

17.01.2004
01:19
smile
[2]

Mr.Bungle [ Generał ]

czterysta piędziesiąty siódmy...








YES :)

17.01.2004
01:20
smile
[3]

Fenris_ek [ Fen ]

Jestem, jak zawsze czujny i niewyspany

17.01.2004
01:21
smile
[4]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

ech te kobiety... :P :)

17.01.2004
01:22
[5]

Fenris_ek [ Fen ]

Ouć... obrzydliwość :/

17.01.2004
01:23
smile
[6]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

eeee tam - nie wiesz co piekne :P ::)

17.01.2004
01:23
smile
[7]

Mr.Bungle [ Generał ]

ć uciekło :)

17.01.2004
01:24
smile
[8]

Torn [ Merces Letifer ]

Mr.Bungle - witam, dawno się nie 'widzieliśmy' :)

17.01.2004
01:25
[9]

Fenris_ek [ Fen ]

Dajcie mi giwerę, ubiję Mazia! :P
Ugh, a to drugie z daleka wyglądało całkiem całkiem :/

17.01.2004
01:27
smile
[10]

Torn [ Merces Letifer ]

Kogo mam ustrzelić?
Mazia? hmmm, no nie wiem.. Mazie są pod ochroną chyba :)

17.01.2004
01:28
[11]

Fenris_ek [ Fen ]

Wal, kurde, powiemy że był agresywny i działałeś w samoobronie ;)

17.01.2004
01:29
smile
[12]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

jestem nie do zaj.. ubicia :P :)

17.01.2004
01:32
smile
[13]

Fenris_ek [ Fen ]

He he, dorwałem gnata... strzeż się kocie! Już po ciebie idę! Auuuuuu!

17.01.2004
01:33
smile
[14]

Torn [ Merces Letifer ]

Blah! Co za okropny mutant :) To chyba popromienna choroba to wywołała..
zdejmuje obiekt w myśl zachowania równawagi w przyrodzie!

17.01.2004
01:33
smile
[15]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

strzez sie - jestem na dopingu :P :D

17.01.2004
01:35
smile
[16]

Fenris_ek [ Fen ]

NO, teraz sobie pogawędzimy!

17.01.2004
01:38
smile
[17]

Torn [ Merces Letifer ]

sayonara..
dam odpocząć oczom :)

17.01.2004
01:42
smile
[18]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

ide spac :)

17.01.2004
01:52
smile
[19]

Sp4wN [ Pretorianin ]

ok ja tez juz mykam spac Dobranoc :-)

17.01.2004
01:54
smile
[20]

Fenris_ek [ Fen ]

Też mnie coś senność chwyta...

17.01.2004
01:55
smile
[21]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

padlem.. :P

dobanoc :)

17.01.2004
01:56
smile
[22]

Adamss [ -betting addiction- ]

Ja jeszcze nie śpię i jest mi z tym dobrze.

17.01.2004
02:06
smile
[23]

Sir klesk [ Sazillon ]

A ja juz ide spac, milych snow, dobranoc!!

17.01.2004
02:11
smile
[24]

Adamss [ -betting addiction- ]

Branoc, sir klesku, branoc!

17.01.2004
02:47
[25]

Fenris_ek [ Fen ]

No, koniec roboty, mogę iść spać.
Pierwszy wolny weekend w tym roku! HURAAA!
(postaram się nie siedzieć cały czas przy kompie)

Pora zgasić światło i udać się na zasłuzony odpoczynek... zzzzz

17.01.2004
02:49
smile
[26]

HuntERjf [ Konsul ]

Ide spaćku:)
Au-revoir :)

17.01.2004
02:57
[27]

SULIK [ olewam zasady ]

jestem - ale ide spac

trudny trening w CSa mialem :)

17.01.2004
23:01
smile
[28]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D

17.01.2004
23:42
[29]

Siwy4444 [ Senator ]

cześć

Znowu się uczę.

17.01.2004
23:43
[30]

Hadriel [ Screener's ]

ano czasem trza siwy,chociaz w koncu czlowiek uczy sie cale zycie :)

17.01.2004
23:44
[31]

SULIK [ olewam zasady ]

jestem :)
ale zaraz ide kimac - bo zmeczony jestem.... a watek jakis taki senny :)

17.01.2004
23:45
smile
[32]

Siwy4444 [ Senator ]

Hadriel --> No nie każdy. Przykładowo Lucas całe życie bumeluje. Po prostu mu się nie chce.

17.01.2004
23:47
smile
[33]

Hadriel [ Screener's ]

ale przez to tez sie czegos moze nauczy, np ze nie warto ...:) albo ze warto :D

17.01.2004
23:49
smile
[34]

[email protected] [ Chorąży ]

witam :)

pozdrowienia dla pana steroryzowanego :PPP

17.01.2004
23:51
smile
[35]

Brisk. [ Chomik ]

Siwy Ty sie qrna za dużo uczysz :D Bierz przykład ze mnie :D choć akurat ja sie za mało ucze :D

17.01.2004
23:52
[36]

Hadriel [ Screener's ]

brisk nawet ise nie przywitasz :( joł:D

17.01.2004
23:54
smile
[37]

Brisk. [ Chomik ]

Hadriel pffffffff jakoś nie zauważyłem żebys sie Ty ze mną przywitał :D zreszta pisze jakl byk:
[17.01.2004] 23:01 Brisk. [ Generał ] Gadu-Gadu: Tylko PPP :D

Zwyczajem Witam Banda :D

17.01.2004
23:54
smile
[38]

bad_dream [ Pretorianin ]

witam :)

chciałem tylko powiedzieć że Justa jest cudowna i ide:)





nie, nie zmusiła mnie do tego :)
btw. Justa napisz sie pisać po polskiemu :P

17.01.2004
23:55
[39]

bad_dream [ Pretorianin ]

napisz=naucz oczywiście :)

17.01.2004
23:55
smile
[40]

Siwy4444 [ Senator ]

Kto jest sterroryzowany bo kiepsko widzę od tych książek?

17.01.2004
23:55
smile
[41]

Brisk. [ Chomik ]

omg :D do czego to juz doszło :D

17.01.2004
23:56
[42]

Hadriel [ Screener's ]

hmmm, ok to ja ide kimac bo nie spalem wczoraj prawie :/, narazie

17.01.2004
23:57
smile
[43]

[email protected] [ Chorąży ]

oczywiście ON :)

17.01.2004
23:58
smile
[44]

bad_dream [ Pretorianin ]

nie ja :)

18.01.2004
00:00
smile
[45]

Siwy4444 [ Senator ]

Justa --> Mityczny ON. To na JEGO widok gumki od biustonoszy same strzelają a kobiety mdleją na niby.
:)

18.01.2004
00:03
smile
[46]

bad_dream [ Pretorianin ]

Siwy==>jak ty mówisz do pani Justy hmm? jutro, punkt 12:00, wybierz broń :P

18.01.2004
00:06
smile
[47]

Siwy4444 [ Senator ]

Banita --> Ja o Tobie mówię. Oczywiście wybieram snajperkę. Będziesz nadchodził od południa a tam równina jest.
:)

18.01.2004
00:09
smile
[48]

bad_dream [ Pretorianin ]

Siwy==>wszystko co chcesz, tylko oszczędź "Banitasa juniora" bo Justa się wkurzy :)))

JESTEM PODNÓŻKIEM I JESTEM Z TEGO DUMNY :)
(nie, nie jestem pijany)

18.01.2004
00:12
smile
[49]

Siwy4444 [ Senator ]

Banita --> A jaki staż potrzebny żeby wskoczyć na stopień "ZAGłÓWKA" ?

18.01.2004
00:12
smile
[50]

Sir klesk [ Sazillon ]

ok dobranoc :) ide spac/klade sie :) jeszcze tv poogladam :D
Pozdro!

18.01.2004
00:14
smile
[51]

bad_dream [ Pretorianin ]

Siwy--->nie wiem, narazie pracuje nad tym*










*trzecia kolia :)))

18.01.2004
00:18
smile
[52]

Siwy4444 [ Senator ]

Banita --> Może na starość dorobisz się rangi "KOCYKA". Kto wie.
:)

18.01.2004
00:18
smile
[53]

bad_dream [ Pretorianin ]

btw. ja jej kolie a ona mi to------------------------------->

18.01.2004
00:48
[54]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Witam i o nocke pytam :D

18.01.2004
00:53
smile
[55]

Siwy4444 [ Senator ]

Syriusz --> cześć

Banita --> No po prostu twarz mnie boli od śmiania. Jak bdzie Twoja riposta?
:)

18.01.2004
00:58
smile
[56]

Adamss [ -betting addiction- ]

Dzieńdooobry!

Znaczy się y0 ziomki :P.

18.01.2004
01:04
smile
[57]

pisz [ nihilista ]

a niech mnie mątwa popieści...znowu ON :>

18.01.2004
01:41
[58]

Siwy4444 [ Senator ]

dobranoc

18.01.2004
01:43
[59]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

A dobranoc panie Siwy :)

jakoś drętwo dzisiaj...

więc...dobranoc :D

18.01.2004
01:56
smile
[60]

Torn [ Merces Letifer ]

Goosfraba.

18.01.2004
01:56
[61]

Sp4wN [ Pretorianin ]

Witam
cos mnie bezsennosc meczy a jutro trezba wstac :(

18.01.2004
02:10
[62]

Sp4wN [ Pretorianin ]

co tu taka cisza dzisiaj :> ??

18.01.2004
02:15
[63]

Torn [ Merces Letifer ]

je jestem, ale nie nadaje sie do rozmowy, ze tak powiem % :))

18.01.2004
02:16
[64]

Sp4wN [ Pretorianin ]

heh dobrze ze przynajmnie ktos jest :p

18.01.2004
02:28
smile
[65]

Torn [ Merces Letifer ]

jest tu osoba, ktora od kilku(nastu) odcinkow sledzi wydarzenia tutaj ? Bo ja szczerze mowiac nie. ale dopsalbym kogos nowego, widze kilka nowych twarzy, ale co napisac o nich - to nie mam zieloneg pojecia.. wiec jakby komus zalezalo to niech napisze cokolwiek.. to jezeli ja bede next episode zakladac to uwzglednie add-ony :)
tym samym mowie goodnight..

18.01.2004
02:31
[66]

TrzyKawki [ smok trojański ]

Joł

18.01.2004
02:40
[67]

Sp4wN [ Pretorianin ]

serwus

18.01.2004
02:42
[68]

Sp4wN [ Pretorianin ]

torn nie wiem czy masz mnie na mysli bo zasadniczo nie jestem tu nowy heh ale nie bylo mnie kupe czasu :p

18.01.2004
02:42
[69]

Dayton [ Generał ]

zawsze widze ten watek a nigdy sie jeszcze nie dopisalem wiec sie dopisuje - ze jeszcze nie spie i nie mam zamiaru narazie sie klasc :)

18.01.2004
02:46
smile
[70]

Torn [ Merces Letifer ]

zasadniczo może nie Ciebie, chociaz - także, ale w popzrednich wątkach też było kilka osób, których nie ma we wstępniaku.. jak by coś to napiszcie cokolwiek i pogrubcie to bo inaczej nie znajde tego w gąszczu dwustu postów..
serio juz sie kłade :P
ave

18.01.2004
02:54
[71]

Sp4wN [ Pretorianin ]

heh o sobie pisac nie bede nowych jeszcze nie poznalem moze SULIK bedzie mial wene :p Milych snow Torn

18.01.2004
02:58
smile
[72]

Torn [ Merces Letifer ]

Hehe, Sulik.. no zobaczymy.. ja sie już z nim skontaktuje :)
Dzieki, nawzajem życze :)
Kłade sie dosłownie za chwile (coś ciężko mi to idzie dzis :P)

18.01.2004
05:25
[73]

Sp4wN [ Pretorianin ]

wyglada na to, ze zostalem sam :] ide sobie pograc :p

18.01.2004
06:22
[74]

Sp4wN [ Pretorianin ]

eee niedlugo zamkniecie :] powinno byc otwarte do switu lub ostatniego klienta :p hehe

18.01.2004
06:24
[75]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

witam z rana :p

18.01.2004
06:26
[76]

Sp4wN [ Pretorianin ]

heh dzienna zmiana powoli sie zbiera
witam Danley :-)

18.01.2004
06:28
[77]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

tak to juz dzienna zmiana :]

18.01.2004
06:29
[78]

Sp4wN [ Pretorianin ]

no coz trzeba poczekac do tej 7 zamknac i przespac sie z 2 h hehe

18.01.2004
06:30
[79]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

po ciezkiej nocy grania...

18.01.2004
06:34
[80]

Sp4wN [ Pretorianin ]

heh w mniejszym stopniu :p w wiekszym robiem stronke i pomagalem nie spac innym :p

18.01.2004
07:00
smile
[81]

Sp4wN [ Pretorianin ]

Dobra zamykamy! Zapraszamy o 23.

Ide udac sie na zasluzone 2h snu.

Have a nice day!

18.01.2004
23:04
smile
[82]

Siwy4444 [ Senator ]

dobry wieczór

18.01.2004
23:29
[83]

SULIK [ olewam zasady ]


witka - torn o co biega ?

18.01.2004
23:42
[84]

SULIK [ olewam zasady ]

heh - o Sp4wN'a Ci chodzi :) he he he pamietam jak kiedys tutaj byl:

spawn i Sp4wN :)
tyle ze to 2 rozne osoby :)

Sp4wN - wpadnij do Vandenbergs Legnacy - bo o ile pamietam kiedys o jakis komiksach gadalismy :)

18.01.2004
23:56
smile
[85]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D Dla słabo rozumujących znaczy sie Yoo :D

18.01.2004
23:57
smile
[86]

kamil210 [ Generał ]

Witam! Dzis niewysiedze, postaram sie wpaść i zanotować godzine uderzenia w kime :)))

19.01.2004
00:00
smile
[87]

Brisk. [ Chomik ]

kamil210 ano Yoo :D

19.01.2004
00:14
smile
[88]

Torn [ Merces Letifer ]

Sulik - nic szczególnego.. w przypływie radości postanowiłem, iż wypadałoby dopisać kilka nowych twarzy do wstępniaka, ale że nie czytam bezsennosci ostatnio także nie wiedziałbym co napisać o nowych... ale - nie pali się :PPP

19.01.2004
00:16
smile
[89]

Sp4wN [ Pretorianin ]

Witam wszystkich :-)

19.01.2004
00:26
smile
[90]

Brisk. [ Chomik ]

Nikt sie nie przywitał to ja sie przywitam: Yoo Sp4wN :D

19.01.2004
00:30
[91]

Sp4wN [ Pretorianin ]

Serwus Brisk.
Cos czuje ze dzisiaj z wami tu dlugo nie posiedze ta wczorajsza nocka i pozniejsze wstawanie, mnie poskladalo powoli przechodze na autopilota :]

19.01.2004
01:12
[92]

Fenris_ek [ Fen ]

Cześć, nocne marki.
Ooo, coś tu dzisiaj pusto, wszyscy przysypiają przed jutrzejszą szkołą/pracą?

19.01.2004
01:25
smile
[93]

kamil210 [ Generał ]

To jest cisza przed burzą :)
No ja juz idę w kime, jutro znowu ta buda :/
Żegnam wszystkich!

19.01.2004
01:32
[94]

Siwy4444 [ Senator ]

*nadal się uczy*

19.01.2004
01:37
[95]

SULIK [ olewam zasady ]

Feniks - ja tam mam 2 tygodnie wolnego :)

dobranoc :)

19.01.2004
01:48
smile
[96]

Brisk. [ Chomik ]

OK ja semsem idem :D MAm ambitny plan wstać o 8.oo i od razu sie uczyc i pisac prace :D mam 5 dni tożto masa czasu :D

...............DobraNoc....

19.01.2004
02:00
[97]

SULIK [ olewam zasady ]

Brisk - tez mam plan stania o 8:00 :)

19.01.2004
02:05
[98]

Siwy4444 [ Senator ]

dobranoc

19.01.2004
02:12
smile
[99]

Sp4wN [ Pretorianin ]

ide sprobawac zasnac jak by mi sie przyadkiem udalo - Dobranoc wszystkim :-)

19.01.2004
23:06
smile
[100]

kamil210 [ Generał ]

Jaka cisza...wstawać juz pora na bezsenność :)

19.01.2004
23:11
smile
[101]

pisz [ nihilista ]

Witam

Przedstawiam wam unikalne zdjęcie zrobione w wakacje przedstawiające prawdziwą stronę stosunków odżałowanego Banity i Justy :p

u nich to tak naprawde wygląda, tylko Banita boi się o tym mówić głośno :-)

19.01.2004
23:12
[102]

kamil210 [ Generał ]

Hehe o tym sie niemówi...

19.01.2004
23:24
smile
[103]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Siemaneczko :)

19.01.2004
23:36
[104]

Siwy4444 [ Senator ]

witam

19.01.2004
23:37
smile
[105]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D

19.01.2004
23:43
[106]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Brisk ---->> a co ty tak pozno dzisiaj ?? :>

19.01.2004
23:45
smile
[107]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Witam
Na forum nudno wiec wchodze tu w zamiarze porozmaiwnaia na ciekawe tematy :)

19.01.2004
23:47
[108]

mysiek [ @#[email protected]# ]

A nie chcialbym tak brzydko offtopicowac ale moze ktos umie mi odpoweidizec na pytanie zawarte w watku
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1927534&N=1

19.01.2004
23:51
smile
[109]

Brisk. [ Chomik ]

Allan --> sie znaczy że co? :D Że mam słaby reflex? :D

19.01.2004
23:51
smile
[110]

...Soul Surfer... [ Legend ]

mysiek ----->> tu w zamiarze porozmaiwnaia na ciekawe tematy hahaha... nie moge normalnie, to pomyliles chyba watkiskoro chcesz ciekawe tematy :D.

19.01.2004
23:52
smile
[111]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Brisk ---->> no w sumie to tak :D

19.01.2004
23:52
[112]

SULIK [ olewam zasady ]


witam :)

mysiek - to pogadajmy o... wplywie faz ksiezyca na populacje w poludniowo-zachodnich Chinach - co o tym temacie sadzisz ?

19.01.2004
23:54
[113]

mysiek [ @#[email protected]# ]

SULIK -----> Mysle ze ten temat moze byc barodz ciekawy i napewno zaowosuje dluga rozmowa ;p

19.01.2004
23:54
[114]

mysiek [ @#[email protected]# ]

errata
zaowosuje=zaowocuje
barodz=bardzo

19.01.2004
23:56
[115]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Sul Serfer ----------> nie musza byc ciekawe ale zeby blyy bo nma forum nic sie nei dzieje i juz prawie mi sie wcisnal w klawaiture f5 od odswiezania w pposzukiwaniu nowych postow

19.01.2004
23:57
smile
[116]

Brisk. [ Chomik ]

Allan czyli sie zgadzamy :D

19.01.2004
23:59
[117]

SULIK [ olewam zasady ]

mysiek - z jednej strony z powodu ustroju politycznego nie ma zadnego wplywy z prostego powodu - rodziny majace jedno dziecko sa dofinansowywane, natomiast rodziny wielodzietne nie maja takowych dofinansowan :> - spowodowane jest to przeludnieniem

z drugiej jednak strony... z podczas pelni wiele osob zachowuje sie jak zwierzaki i maja dziwne pociagi ktore moga sie skonczyc 0 kolejnymi pelniami w oczekiwaniu czy to chlopiec czy dziewczynka :>

20.01.2004
00:00
[118]

SULIK [ olewam zasady ]


errata:
" skonczyc 0 kolejnymi" - bylo, a mialo byc: " skonczyc 9 kolejnymi"

20.01.2004
00:01
smile
[119]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Sulik -------> lol, a zapomnialem dodac ze nie jestem specjalistom od tego tematu, ale czy to wazne ... ?

20.01.2004
00:01
smile
[120]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Ja proponuje temat uwaaaaaga:

Wplyw Zorzy Polarnej na rozmnazanie sie poludniowa Antarktycznych Pingwinów... :)

20.01.2004
00:02
smile
[121]

Justa_ [ lady in blue ]

pisz znowu Banita ci dyktował co masz pisać? :PPP

20.01.2004
00:04
smile
[122]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Soul Serfer --------> temat dobrze sie zapowiada a pwoeidz nam cos wiecej ....

20.01.2004
00:05
[123]

Siwy4444 [ Senator ]

*uczy się*

20.01.2004
00:09
smile
[124]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Kto ma feire juz ?? JA mam :D:D:D

20.01.2004
00:22
smile
[125]

...Soul Surfer... [ Legend ]

mysiek ----->> no nie wiem sam chcialem sie czegos dowiedziec... o tych Pingwinach :). Masz sie czym chwialc od momentu zaczecia studiow 4 lata temu ja mam przez caly czas feria only w sesje cos sie zmienia..

A teraz mowie dobrej Nocy ... but not to all... :)

20.01.2004
00:23
[126]

SULIK [ olewam zasady ]


mysiek - o widac,z e masz ferie :)

20.01.2004
00:26
[127]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Sulik ----> dlaczgo widac ?? chyab ide niedlugo spac nie weim czy zajrze jeszce jak nie zajrze to:
Dobranoc All

20.01.2004
00:26
smile
[128]

Brisk. [ Chomik ]

SULIK buahaha ano widać :D

Ok powtórka z rozrywki dzis próbuje wstać o 8.oo :D

..............DobraNoc....

20.01.2004
00:29
[129]

kamil210 [ Generał ]

A ja będe miał dopiero :))

20.01.2004
00:30
[130]

mysiek [ @#[email protected]# ]

Ano widac ;p lol DOBRANOC :P

20.01.2004
00:32
smile
[131]

Brisk. [ Chomik ]

Mi już ferie sie nie należa :D

............DObraNoc....

20.01.2004
00:40
smile
[132]

Fenris_ek [ Fen ]

Hmm, znowu wszyscy poszli spać zanim zdążyłem się wpisać? Co to za bezsenność, jeśli się idzie spać zaraz po północy :P

20.01.2004
00:41
smile
[133]

Brisk. [ Chomik ]

Fenris_ek OK no to Yoo :D

i idem już :D

.............DobraNoc....

20.01.2004
00:42
smile
[134]

zarith [ ]

bry i branoc

20.01.2004
01:10
[135]

SULIK [ olewam zasady ]

wav specjalnie dla was :)

20.01.2004
01:12
[136]

SULIK [ olewam zasady ]

ide spac - dobranoc

20.01.2004
01:25
smile
[137]

pisz [ nihilista ]

Justa--> pomyliło Ci się znowu...on jest Twoim panem, nie moim :>

natomiast błagał by nie umieszczać kompromitujących zdjęć gdzie indziej :P

20.01.2004
01:29
smile
[138]

Siwy4444 [ Senator ]

*uczy się*

Pisz --> Błagał? Nie poznaj GO.
:)

20.01.2004
03:16
smile
[139]

Fenris_ek [ Fen ]

Zdaje się, że dzisiaj zamknę sesję w krainie bezsenności...
Chyba wszyscy GOLowcy już padli...

20.01.2004
23:07
smile
[140]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D

20.01.2004
23:09
smile
[141]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Zwyczajem witam i ... eee... grna.. zaczyam gadac jak Brisk ;D...

20.01.2004
23:11
smile
[142]

Brisk. [ Chomik ]

I zostańmy póki co przy tym tylko zaczynasz gadać jak ja :D

20.01.2004
23:11
smile
[143]

kamil210 [ Generał ]

Witam naród bezsenny :)

20.01.2004
23:20
smile
[144]

Brisk. [ Chomik ]

ano cześć kamli210 :D

20.01.2004
23:21
smile
[145]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Brisk ---->> to i tak jak dla mnie za duzo ;D

20.01.2004
23:21
smile
[146]

Brisk. [ Chomik ]

najmocniej sorry za błąd ofkorz kamil210 :D za literki przepraszam już zostanie wykonana kara chłosty :D

20.01.2004
23:22
smile
[147]

Brisk. [ Chomik ]

Allan wiem wiem Ty nie wytrzymujesz takich obciążeń psychicznych :D

20.01.2004
23:23
[148]

Fenris_ek [ Fen ]

zieeeew... wczoraj siedziałem do konca, dzisiaj chyba usnę pierwszy
cze wszystkim

20.01.2004
23:24
smile
[149]

kamil210 [ Generał ]

Ok, ale mysle ze chłosta będzie nazbyt wyrafinowaną formą nagany:) Styknie walka z 12 metrową anakondą lub tez zesłanie na księżyc :D

20.01.2004
23:26
smile
[150]

Brisk. [ Chomik ]

Chłosta to chłosta (zreszta pejcz musze sprawdzić czy działa :D)

Fenris_ek Yoo :D

20.01.2004
23:28
smile
[151]

Fenris_ek [ Fen ]

Zgłaszam sie na ochotnika. Mam dyplom strasznego chłostacza z wyróżnieniem.

20.01.2004
23:29
[152]

kamil210 [ Generał ]

No dobra,ale pamietaj ze niesprawny pejcz to zły pejcz! Najlepiej kupic nowy,na gwarancji i z jakimis bajerami.

20.01.2004
23:32
smile
[153]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Brisk ---->> tak tak musialbym kill my self :D. Gdybym zaczął bardziej Cie nasladowac :P *wredny smiech ON* hyhyhyhyh ;D

20.01.2004
23:57
smile
[154]

kamil210 [ Generał ]

Ale cisza znowu... :>

21.01.2004
00:02
smile
[155]

Siwy4444 [ Senator ]

ave

*nie uczy się już*

21.01.2004
00:08
smile
[156]

Justa_ [ lady in blue ]

witam

pisz on kozakiem jest jak z tobą na gg gada, wierz mi że w rzeczywistości zna swoje miejsce :)
btw. błagał bo wie co ma do stracenia :PPP

21.01.2004
00:16
[157]

Fenris_ek [ Fen ]

zzzz, pora na sen, może mi się coś fajnego przyśni ;) ---->

21.01.2004
00:21
smile
[158]

Siwy4444 [ Senator ]

Justa --> A gdyby tak w ramach polityki tresowania odciąć dopływ tlenu na jakieś 3 minuty? Wtedy dopiero by błagał.
:)

21.01.2004
00:25
smile
[159]

Justa_ [ lady in blue ]

jego juz nie trzeba tresować :P
poza tym są lepsze sposoby żeby błagał i wcale nie musze używać siły :)

21.01.2004
00:27
smile
[160]

Brisk. [ Chomik ]

Cze Siwy :D
Justa Witam :D

Allan niestety nie byłbyś ani zdolny do killnięcia sie sam ani do nasladowania mnie :D Za krótkiś jak dla mnie :D

............DobraNoc....

21.01.2004
01:07
smile
[161]

kamil210 [ Generał ]

Ja tesh juz uciekam w sen...o dolinie.... :D
dobranoc....hrrrrr.....hrr

21.01.2004
01:18
[162]

SULIK [ olewam zasady ]


jestem z lagami :/

21.01.2004
01:23
smile
[163]

pisz [ nihilista ]

Banita chciał przekazać wiadomość Juście, ale sie w język ugryzł więc ja piszę:

"Justa, ja tez NIGDY w stosunku do Ciebie sily nie uzywam"

..i obśmiał sie jak norka :P

21.01.2004
01:59
smile
[164]

Siwy4444 [ Senator ]

Justa --> Owszem, trzeba. Na przykład muzycy ze znanego i lubianego zespołu Die Apokalyptischen Reiter zalecają w tekstach swoich piosenek oćwiczyć partnera od czasu do czasu. Inaczej może szybko zapomnieć jak odróżnić podnóżek od podgłówka.
:)

21.01.2004
03:35
smile
[165]

Coy2K [ Veteran ]

ja nie spie :-) ^up kontrolny zeby innych pobudzic :-)
takie +1 z mojej strony :-)
dobra ide spac :-) 3majta sie ludziska

21.01.2004
03:38
[166]

SULIK [ olewam zasady ]

ide chyba spac :)

chodz powinienem zrobic to przeszlo 3h temu - nawet kompa juz raz wylaczylem :)

21.01.2004
04:28
[167]

SULIK [ olewam zasady ]

a moze teraz uda mi sie zasnac :)

21.01.2004
06:27
smile
[168]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Witam z rana :]

21.01.2004
07:03
smile
[169]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Czas zamykac...

21.01.2004
23:34
smile
[170]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D

Strzelam do Nazistów :D

21.01.2004
23:36
smile
[171]

Fenris_ek [ Fen ]

Siemano nocne marki!
Piękna dzisiaj noc, coś czuję że będzie dłuuuga :)

21.01.2004
23:41
smile
[172]

Brisk. [ Chomik ]

Dla mnie nie bo zaraz ide spać :D

21.01.2004
23:59
smile
[173]

kamil210 [ Generał ]

Witam! Tak sie składa ze ja tez dzis szybko uciekam w kime :)
Ciemno wszędzie...głucho wszędzie....co to będzie...co to będzie... :)

22.01.2004
00:03
smile
[174]

Brisk. [ Chomik ]

Sie zdenerwowałem tylko :D Ide zwiedzić lodówke to pomaga na nerwy :D

22.01.2004
00:04
smile
[175]

...Soul Surfer... [ Legend ]

Witam i zegnam ide spac :D...

22.01.2004
00:06
smile
[176]

Brisk. [ Chomik ]

Yoo i Branoc Alluś :D

22.01.2004
00:14
smile
[177]

Siwy4444 [ Senator ]

cześć

22.01.2004
00:32
smile
[178]

Brisk. [ Chomik ]

Ano czesc Siwy :D

22.01.2004
00:34
smile
[179]

Fenris_ek [ Fen ]

Do licha z tymi szkopami... kto im dał MG42, &^$%&^!!!
Idę sie odstresować na dymka, grrr...

22.01.2004
00:47
smile
[180]

Siwy4444 [ Senator ]

!Nazi Punks Fuck Off!

22.01.2004
00:50
smile
[181]

Brisk. [ Chomik ]

Dziś mi skopano tyłek :D mam dość a zemszcze sie w przyszłym tygodniu jak bede miał wiecej czasu :D

.............DobraNoc....

22.01.2004
00:51
smile
[182]

Brisk. [ Chomik ]

Siwy bo CI ciśnienie skacze za bardzo :D

............DobraNoc....

22.01.2004
01:01
smile
[183]

Siwy4444 [ Senator ]

Brisk --> Pisałem to z całkowitym spokojem. Ja już jestem taki wyrachowany, osobliwie ku wieczorowi.
:)

22.01.2004
01:10
smile
[184]

zarith [ ]

branoc:)

22.01.2004
01:36
smile
[185]

Fenris_ek [ Fen ]

ziew... coś mi komp zaczyna szwankować... chyba za bardzo windę "usprawniłem" ;)

dobranoc

22.01.2004
03:31
smile
[186]

Siwy4444 [ Senator ]

dobranoc

22.01.2004
04:19
smile
[187]

Adamss [ -betting addiction- ]

Dzieńdobry chyba!

Ehh, wstawać śpiochy, nie moge przecie sam robić za bezsennego! :D

P.S Branoc, kimne się :D.

22.01.2004
22:57
smile
[188]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

hmm więc zaczne :D chory jestem :D trzyma mnie jakiś wirus :( no ale cóż ... bezsenność to już inna sprawa :D witam wybija 23:-)

22.01.2004
22:59
[189]

Garbizaur [ CLS ]

Witam, chociaż nie ma jeszcze 23. Chyba zaraz usnę .....

22.01.2004
23:01
smile
[190]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

u mnie zegary tykają swoim tempem :D

22.01.2004
23:02
smile
[191]

Fenris_ek [ Fen ]

Zwyczajem witam ban... zaraz, to nie mój tekst :P

Cze wszystkim!

22.01.2004
23:07
smile
[192]

kamil210 [ Generał ]

Hehe, witam, jest obcy,więc mnie chwilowo niebędzie, chyba że zasne... :)

22.01.2004
23:08
smile
[193]

Brisk. [ Chomik ]

Zwyczajem Witam Banda :D

Fenris_ek ---> trzymaj sie scenariusza :D

22.01.2004
23:16
smile
[194]

...Soul Surfer... [ Legend ]

co jest ? :>

22.01.2004
23:17
smile
[195]

Brisk. [ Chomik ]

Allan Obcy leci :D I znów mi o nim kamil210 przypomniał :D

22.01.2004
23:18
[196]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

boli mnie gardło :( a już robiłem co mogłem... nic nie pomaga :(

22.01.2004
23:18
[197]

Fenris_ek [ Fen ]

Jest czwartek, 22 stycznia 2003 roku :)

22.01.2004
23:22
smile
[198]

Brisk. [ Chomik ]

SamHaukneS teraz wszyscy choruja.

Fenris_ek nie moze byc!:D

22.01.2004
23:32
smile
[199]

Scandal [ S P Q R ]

Jaki Obcy ?? film .. pff...

22.01.2004
23:34
smile
[200]

Brisk. [ Chomik ]

Allan jakiś problem? :D

22.01.2004
23:39
smile
[201]

Scandal [ S P Q R ]

Pffff....

22.01.2004
23:41
smile
[202]

Brisk. [ Chomik ]

Allan jakiś Ty wielce dziś rozmowny :D

22.01.2004
23:42
smile
[203]

Scandal [ S P Q R ]

SIe nagadalem :)

Brisk moze by tak laskawy pan zlozyl nowa czesc bezsonnosci albo daj mi prolog to sam zaloze :))

22.01.2004
23:44
smile
[204]

Brisk. [ Chomik ]

Mnie sie nie lubi za zakładanie Bezsennosci :D Więc nie :D Ale dać ci dam ale mam nie poprawiony i wtedy tez Tobie sie oberwie :D

22.01.2004
23:44
smile
[205]

TrzyKawki [ smok trojański ]

[ ... ]

22.01.2004
23:45
[206]

kamil210 [ Generał ]

Chciałbym sie troche przestraszyć ogądając Aliena, ale juz wszystkie ,,numery'' znam na pamięć i nie mogą mnie zaskoczyć Obcy. Czekam na Obcy 5...o ile bedzie :)

22.01.2004
23:48
[207]

Scandal [ S P Q R ]

Brisk ---->> to podeslij mi na @

Kamil ---->> ja mam szczera nadzieje ze nie powstanie 5...

22.01.2004
23:49
smile
[208]

Torn [ Merces Letifer ]

stop!
nie zakładać, ja założe - nie dawać mi tu żadnych starych śmieci... tu jest ładne poprawione, nowe...
zaraz założe new part.

22.01.2004
23:49
smile
[209]

Brisk. [ Chomik ]

Kamil --> bedzie i ja Ci to gwarantuje :D Allan cicho:P

TrzyKawki powtórka z rozrywki :D

Allan już leci :D

22.01.2004
23:51
[210]

kamil210 [ Generał ]

Scandal---> czemu? Jesli byłaby lepsza od 4 to z przyjemnością bym zobaczyl czego Obcy sie nauczyli w nowym wieku :)

22.01.2004
23:51
smile
[211]

Torn [ Merces Letifer ]


enter here...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.