GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jest ktoś z Krakowa chętny by mi w czymś pomóc ?

14.01.2004
23:40
smile
[1]

Coy2K [ Veteran ]

jest ktoś z Krakowa chętny by mi w czymś pomóc ?

wiem wiem że forum nie jest do tego miejscem ale już za bardzo nie mam pomysłów...a więc tak jak w temacie...zapewne jest wiele osób spełniające pierwsze kryterium, pytanie tylko czy będą w stanie, czy będą chętne mi pomóc ?
Szczegóły na gg: 3945740
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

14.01.2004
23:43
smile
[2]

Coy2K [ Veteran ]

PS. Jakby były tu też osoby z Rybnika to też bym się ucieszył

14.01.2004
23:43
[3]

-imperator- [ spamer ]

szukać chcesz tej wyrzutni z allegro? ;]

14.01.2004
23:47
smile
[4]

Coy2K [ Veteran ]

nie nie nie w żadnym razie...już mam dwie w garażu ;-)

14.01.2004
23:51
smile
[5]

Hellcat [ Legend ]

Mnie!! Mnie wybierz!! :D
...a zaraz...przecież ja jestem z Warszawy...hmm...to jest zasadniczo problem...no cóż...musisz szukac innego fraje..ehm, tego, no chętnego :D:D:D

14.01.2004
23:53
[6]

Coy2K [ Veteran ]

hehe Hell fajfusie juz ci pisalem zebys nie statsowa....nie udzielal sie jak temat ciebie nie dotyczy :P
odstraszasz inne życzliwe osóbki :-)

14.01.2004
23:57
smile
[7]

Hellcat [ Legend ]

Wiedziałem...nikt mnie nie lubi...chlip...buuu ;( ;)
Więc sobie pójdę...i nie zostanie po mnie ślad!! :)

PS. Coy, ha...teraz Cię będę męczył na GG :D
No chyba ze dostane ignora zanim się jeszcze odezwę ;)

14.01.2004
23:57
smile
[8]

rvc [ Konsul ]

Coy2k-to wymyśl coś i dla nas a co ze z wawy to pomagać nie moge (lokalny patryiotyzm czy jak?)

14.01.2004
23:58
smile
[9]

Coy2K [ Veteran ]

hehehe rvc chodzi o to ze ja nie jestem z Krakowa i szukam osoby która pośredniczyłaby w zakupie pewnej rzeczy :-)

15.01.2004
00:02
smile
[10]

rvc [ Konsul ]

w wawie reż kupisz no chyba ze ty te rakiete chcesz to polecam kaliningrad

15.01.2004
00:06
smile
[11]

Coy2K [ Veteran ]

rvc >>> nie wiem czy kupie, brat studiuje w Wawie i nie moze znalezc :-)

16.01.2004
14:06
smile
[12]

Coy2K [ Veteran ]

^up :-)
przypomnialo mi sie o tym watku :-)

16.01.2004
14:08
smile
[13]

kamil210 [ Generaďż˝ ]

Na stadionie z pewnością znajdziesz cos dla siebie :)

16.01.2004
14:11
[14]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

To i ja poprosze. Gdyby ktos byl z Lidzbarka Warmińskiego, wzglednie z Małkini.
Napisz Coy2K choc ogolnie o co ci lata. Bo przeciez nikt nie bedzie polowal na ciebie na GG, zeby sie dopytywac czy chodzi o adres lodziarni, miejsce do spania, rozklad autobusow czy szybki numer dla potrzebujacego w toalecie dworcowej :-)

16.01.2004
14:13
smile
[15]

Coy2K [ Veteran ]

hahaha lodziarnie mam u siebie...:-)

chodzi mi o posrednika w kupnie akcesoriow do komorki. Ktos zapyta...a u ciebie to nie ma ? ano nie ma, mieszkam an takim zadupiu zetam ledwo sklep z pieczywem jest ;-)

16.01.2004
14:16
smile
[16]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

No. Juz lepiej. Teraz masz zdecydowanie wieksze szanse ;-)

16.01.2004
14:18
smile
[17]

Coy2K [ Veteran ]

rothon...a skad jestes ? ;-))

16.01.2004
14:19
[18]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Nie, niestety, z Krakowa nie jestem. Nie moge ci pomoc.

16.01.2004
14:37
[19]

bartek [ ]

Coy2K, moze ktorys z prefektow? :)

16.01.2004
14:40
[20]

Coy2K [ Veteran ]

bartek >>> jakby byli chetni mi w tym pomoc to by wyrazili swoja aprobate w tym watku nie sadzisz ? ;)

16.01.2004
14:45
smile
[21]

bartek [ ]

1. Ale zawsze bezpieczniej ich zachecic ;)

2. Gdybys na wstepie powiedzial o co chodzi byloby nieco bardziej wiarygodnie, bo tytul watku zabrzmial mi jak jakies ogloszenie towarzyskie ;)))

16.01.2004
14:58
smile
[22]

Coy2K [ Veteran ]

hahaha bartek masz kosmate mysli :P
pare osob sie zglosilo, w tym:
scigall
SULIK
qLa (Rybnik)
Satine_

i jak narazie tylko Satine i qLa sa mi w stanie pomoc, jeszcze nic pewnego ale zawsze nadzieja jest, dlatego chcialbym podziekowac powyzszym osobom oraz tym co sie w watku dopisaly, za zainteresowanie i dobre serce :-)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.