GIEWONT [ Legionista ]
Jaka jest wasza ulubiona gra?????????????
Mi najbardziej podoba sie Medival Total War a jaka jest wasza ulubiona?????????
milys [ spamer ]
bierki :P
mAcKa [ Centurion ]
prince polo na żużlu
Khelben [ PointGuard ]
Baldur's Gate 2
KARSTEN [ Centurion ]
Gorky 17
ruutek [ Pretorianin ]
Splinter Cell,MGS2,MOH
dzej.dzej [ Pretorianin ]
StarCraft :)
ALEX2150 [ Visca el Barça ]
Seria Championship Manager
Yari [ Juventino ]
Medieval + voking invasion , Heros 3 i jeszcze kilka inhych , ale nie mam teraz głowy do myslenia:):)
-=K@kTuUuS=- [ Konsul ]
1.Cs ale wersja 1.5 bo w 1.6 jakos mi sie lipa gra
2.Call Of Duty
3.Medal Of Honor Wszystkie Czesci
Zgred [ Konsul ]
America's Army; Freelancer; UFO: Aftermatch; IL-2 Forgotten Battles
HopkinZ [ Senator ]
seria NHL i NBA
Darfii [ spamer ]
Doom 3
Stachu_PL [ Pretorianin ]
Najlepsza gra na świecie to cała saga Baldur's Gatea !!!
chodorek [ Centurion ]
Sportowe:
1- Fifa wszystkie czesci.
2-Nba ----------
3- Championship Manager
Samochodowe- Rajdowe
1- NFS Underground
2- Colin 2
Akcji
1- MOH wszystkie czesci
2- Call of Duty
3- SC
Sir klesk [ Sazillon ]
Counter Strike 1.6 (oczywiscie 1.5 tazke, ale 1.6 bardziej mi sie podoba)
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
Medieavl total War
Combat Mission
Call Of duty
Bloodrayne
@d@m [ ]
Sir ---> Wybredny jestes ;)
Seria Fallout
TES: III Morrwind + dodatki
P:T
Rollcage I and II
Tony Hawk's 2 and 3
bitek1 [ Pretorianin ]
1.strategia-COMMANDOS(wszystkie części),desperados a ostatnio Korea:zapomniany konflikt
2.akcja:COD,MOH(wszystko),Splinter cell,Max Peyne
Toldi_GOL [ Konsul ]
Cala seria GTA.
ashia [ Pretorianin ]
Civilization
Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]
AA, FF8, MGS, SH.
_Luke_ [ Death Incarnate ]
System Shock 1 i zaraz pozniej Thief :>
PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]
1. Diablo 2
2. Quake 3 Arena
3. BloodRayne
Vejt [ The Chronicles of Vejt ]
Ostatnio
Chaos Legion
to_po [ Junior ]
Warcraft 3
JihaaD [ Loża Szyderców ]
Seria Total War i Diablo 2.
Bri [ Konsul ]
>> jihaad ::D - of kors że Seria total war, a do tego na dokładkę Homewrold'y
pinkowski [ Pretorianin ]
robbo
Diplo [ Generaďż˝ ]
1. Jagged Alliance 2
2. Ultima Online
3. Transport Tycoon
4. Ufo enemy unknown + terror from the deep
5. Medieval : Total War
6. Europa Universalil I i II
7. Fallout (szczegolnie 2)
Rejmunt [ Chor��y ]
większość rpgów śp.Black Isle a także Soldier of Fortune ,Medal of Honor i takie inne
zarith [ ]
nie ma takiej
SER-JONES [ Generaďż˝ ]
Oczywiście Diablo II choć ostatnio pogrywam w Robin Hooda, jak za 19,90 to giera jest naprawde wyczesana.
Mindlord [ Konsul ]
najbardziej mi w krew weszlo Pirates Sida Mayera =]
Gasto [ Pretorianin ]
Vejt --> mozesz mi powiedziec o chaos legion, mam ochote w to pograc ale nie wiem czy warto...
oczywiscie z w szystkie crpg;)
pecet007 [ INSERT COIN ]
a mi się najbardziej podoba Nethack, a z komercyjnych XIII
GumiKiller [ Junior ]
1.Fifa 2003
2.GTA Vice City
3.NFS Underground
maVes [ Konsul ]
Gothic 1,2
Diablo 1,2
i inne rpg
SirGoldi [ Gladiator ]
A mi sie najbardziej podoba gra pt."Nie tworzenie 10 watkow dziennie" :/ Jak dla mnie to ograniczenie watkow dziennie jest nawet wskazane .....
Gothic 1 & 2
zooz [ TS Wisła Kraków ]
1. seria Fifa
2. seria Championshipa Manager
3. PES 3
4. NFS U
Malmes [ Centurion ]
1.SW:kotor
2.NFS:U
3.Piracie nowego swiata
:Serafin: [ Neutralny Dobry ]
1. Planscape: Torment
2. Planscape: Torment
3. Fallout 2
4. Fallout 2
p53 [ Legionista ]
Lista ostatniego 20-lecia (wg. frajdy grania zaraz po wydaniu):
1. Bioforge (jedyna gra, ktorej nie bylem w stanie przypiac zadnego "ale" kiedy sie ukazala)
2. Gothic 1 & 2
3. Operation Flashpoint (nareszcie realistyczne i [prawie] kompletne pole bitwy)
4. It Came From The Desert 1 & 2 (Amiga - dlugi czas najlepsza mieszanka RT przygodowki i zrecznoscowki, z odrobina strategii)
5. Dark Earth
6. The Great Escape (Spectrum - pierwsza dobra przygodowka w czasie rzeczywistym, poza tym: to byly czasy...)
7. System Shock 1
8. Target: Renegade (pierwsza gra ze Spectrum, ktora odpalilem po ponad 10 latach, na emulatorze i nastepnie przeszedlem w pol godziny: to weszlo w krew...)
9. Half-Life/Counter Strike (za walki z zolniezami w HL i przystepnosc gry w CS - nawet przez modem)
10. Hidden and Dangerous 1 & 2 (ustepuja jedynie Flashpointowi...)
TheAnswer [ Quetzal ]
Oto móje typy
1.Prince of Persia
2.LotR RotK
3.NBA 2004
4.NFS U
5.Call of Duty
szagrad [ XIII. STOLETÍ ]
Alien vs Predator 2
Qba19 [ Junior WRC ]
1. Colin Mc Rae Rally 2.0
2. Championschip Manager 01/02
3. Baldurs Gate I i II
and many others games :)
TheAnswer [ Quetzal ]
Kto się zgadza z moją listą
Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]
.....::::: The Longest Journey :::::.....
Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]
MAFIA: THE CITY OF LOST HEAVEN
TheAnswer [ Quetzal ]
Zapomniałem jeszcze o jednej gierce: PES 3 i Chaos Legion
Pablo Ramirez [ Centurion ]
Oto moja lista:
1. Duke Nukem 3d
2. Aliens vs. Predator 2
3. Combat Mission
davhend [ Garrett ]
Będzie pare :
1. FPP - Call of Duty
2. RPG - Gothic 1 i 2
3. cRPG - Ice wind dale
4. Wyścigowe - Need for speed : undengraund
5. RTS - War of the ring
steward [ Legia Warszawa ]
dla mnie najlepsze sportowe:
1 Fifa 2004
2 NHL 2004
3 Fifa 2003
ale tez lubie CS-a i postala tylko ze juz go przeszedlem 7 razy :(
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
HoMM 3 i Disciples 2 rulez na całej linii:)
MarcinRegin [ Konsul ]
Jak dla mnie to (wliczając historie)
1. Kick Off
2. Doom
3. Tomb Raider
4. Need For Speed
5. Half Life
6. Shenmue
7. NBA 2k1
8. No one lives forever (tylko jedynka bo dwojka to niestety kiszka)
i kilka innych, ale te wspominam najlepiej
faloxxx [ Generaďż˝ ]
uwielbiam chwalic sie moimi ulubionymi grami i nie wiem jak to sie stalo ze dopiero teraz zauwazylem ten wątek :)
a oto moje ulubione gry odpowiednio w koljenosci :
1.Combat Mission Afrika Korps
2.Combat Mission Barbarossa to Berlin
3.Combat Mission Beyond Overlord
KoSiAr [ Chor��y ]
Counter-Strike
Dabster [ Byle do przodu... ]
Kolejnosc przypadkowa:
1. Baldur's Gate I i II (BG I wspominam chyba najlepiej ze wszystkich moich dotychczasowych )
2. Icewind Dale I i II
3. Fallout I i II (ja chce trojke!!!)
4. NFS: Porsche (Underground przeszedlem raz i mam go kompletnie dosc, tylko Porsche sie liczy)
5. DeusEX
6. Majesty (taaaa, kocham ta gierke :))
7. Neverwinter Nights
8. Wizardry 8
9. Commandos I (dalsze czesci to juz tylko odcinanie kuponow od nazwy)
10. Diablo II (przy tej grze spedzilem najwiecej czasu, a to wszystko przez b-net)
11. Arcanum
12. System Shock II
13. Call of Duty (jedyny FPS w mojej klasyfikacji, ale zasluzyl sobie)
14. Planescape: Torment (gry z lepszym klimatem jeszcze nikt nie wymyslil i juz nie wymysli, no chyba,ze zrobia sequel, ale po zniknieciu Black Isle [chlip, chlip... ;( ] z horyzontu nie ma po co na to liczyc :( )
15. MDK I ( dwojka to kompletne dno, marny cien jedynki...)
16. Morrowind (w posiadaniu jestem od dawna, zaczalem grac kilka dni temu, natychmiast przypadl mi do gustu i juz teraz wiem, ze bedzie na mojej liscie ulubionych gierek wiec go umiescilem :))
Troche sie tego nazbieralo przez te wszystkie lata, ale nie moglem krocej ;) Kazda z nich niezaprzeczalnie nalezy do klasyki swojego gatunku...
kowal24 [ Widzew Łódź ]
a ja tam wole chinczyka ;P
Coy2K [ Veteran ]
nie mozna tak napisac "ulubiona gra" bo co to wlasciwie znaczy ? czasem sie ma ochote pograc w scigalki, czasem w rpg, czasem w przygodowki, fpp strategie i inne gatunki. Ja naprawdę uwielbiam Divine Divinity z rpg oraz Arcanum. Świetne erpegi. Z fpp to Call of Duty, przygodówki to Evil Dead Hail to the king chociaż to raczej survival horror, nie mniej jednak mnie wciągnęła. To tyle :-)
picuś [ Generaďż˝ ]
Thief 2 , Thief
w takiej kolejności ;)
DARKI [ Konsul ]
oj tyle ich lubię, że miejsca trochę mało, więc podam tylko kilka tytułów np. Morrowind, KOTOR, Civilization III i mnóstwo innych ; )
War [ dance of death ]
Planescape: Torment, Fallout 1&2, Jedi Knight2: Jedi Outcast, Jedi Knight: Jedi Academy, Star Wars: Knight of the Old Republic, Diablo 2 + LoD.
W te gry najdłużej/najlepiej mi się grało, więc moge powiedzieć że są moimi ulubionymi.