GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : MORROWIND - episode XXIV

10.01.2004
21:52
smile
[1]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

The Elder Scrolls III : MORROWIND - episode XXIV

Witamy w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!

LINKI
Link do polskiego konwertera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)
https://morrowindgame.w.interia.pl/
www.theelderscrolls3.prv.pl

Polskie fora o morku:
https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
https://www.morrowind.now.pl/forum/
https://morrowind.abc.pl/

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (Mapa Vvardenfell - 612KB)
ftp://ftp.mplik.ru/Games/Updates/Elderscrolls/Docs/polygraphy_map_large.jpg (Mapa Vvardenfell - 8,85MB, rozdzielczość 5307x6186)
https://til.gamingsource.co.uk/maps/map-trib-huge.jpg (Mapa Twierdzy Smutku - 620KB)
https://til.gamingsource.co.uk/maps/bloodmoon_map_lg.jpg (Mapa Soltsheim - 141KB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip 1,81MB
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe 1,73MB

Strony z modami i nie tylko:
https://www.rpgplanet.com/morrowind/
https://www.morrowindfiles.com
https://thelys.free.fr/mods.htm
https://mwsource.com/

Linki przydatne dla moderów:
https://perso.club-internet.fr/faust/morrowind/tutoriaux/mmmbiblev114.pdf (Morrowind Mod Maker’s Bible - angielska wersja językowa - 2,98MB)
https://members.lycos.co.uk/morrowind001/forums/upload/index.php?showforum=7 (forum o TESCS)

KOMENDY KONSOLI

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.
player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: należy zwracać uwagę na wielkosć liter, cudzysłów oraz podkreślenia _ i spacje w identyfikatorach przedmiotów i postaci.

LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnata Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

LISTA ARTEFAKTÓW
Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze - Skała Khartaga,zadanie dla Boethiaha zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości - zadanie dla Sheogoratha,ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek - Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer - Jaskinia Abanabi // Deadryczne Ostrze-Tel Fyr, Należy użyć amuletu znalezionego w ostatniej skrzyni.
Krótkie Ostrze :Kieł Haynekhtnameta - Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala - zadanie dla Molag Bala w Yansirramus
Młot Dwuręczny: Młot Strendarra – Muzeum Artefaktów w Twierdzy Smutku

Ciężki Pancerz: Kirys Bogów - podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) -Ebonheart // Smoczy Kirys,Grota Mudan
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr // Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełmy: Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężki), misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal
Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga-Sadrith Mora // Płaszcz Żałości,Studnia-Wioska Skaal , Robe of the Lich - Old Mournhold, Gedna Relvel's Tomb
Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.
Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

GWIAZDA AZURY
Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. w odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)
Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.
Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:

Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)
Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.
Szczęściem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...
- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).
dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...
(Tu macie spis składników wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)
pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)
efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
by Hellmaker

Zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań :-). Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie.

Prosimy o zgłaszanie niedziałających adresów.

10.01.2004
21:54
smile
[2]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Porzadkowo.

10.01.2004
21:56
smile
[3]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Balmora leży w gruzach, Vivec płonie - nie znalazłem łuku
Nie wiem może mówimy o innej lokacji, ja jestem tam gdzie jest takie coś jak Spokojny grobowiec, Grobowiec Kramy, Latarusa, wszystkich w grobowcu określił bym jako martwe ścierwa i nikt łuku nie ma.(!)

10.01.2004
21:59
[4]

wysiu [ ]

Scierwopluj --> Na 100% chodzi o Urshilaku Astral Burial (ten, o ktory wczesniej pytales).

10.01.2004
22:00
[5]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Są kościeje, dwie zjawy- bez bowa

10.01.2004
22:14
[6]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Masz sie tam znalezc i wlezc jak najwyzej,mijajac z poczatku posagi po dwoch stronach,potem wodospad,az do sali z filarami.I tyle.Nie moze byc inaczej,musi tam byc ten duch.

10.01.2004
23:09
[7]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

No zachlastam sie :) Nie pamietam gdzie chowa sie "Szybki Eddie" w Balmorze.. Oblecialem cala i nic. Nie ma go w karczmach, w kwaterach prywatnych.. Gdzie mozna bylo go znalezc ?

10.01.2004
23:15
[8]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Jezeli Szybki Eddie to Twoj Glos,to znajduje sie w ostatnim domku przy rzece,po jej lewej(zachodniej) stronie,bodajze pietro.

10.01.2004
23:18
[9]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Dzieki wielkie.

11.01.2004
02:00
[10]

Gordek [ Generaďż˝ ]

BarD --> widze, że wróciłeś :), ale czy jest sens wracać do starej numeracji? Znowu będą problemy. Numerujmy wątek tak jak to było do 021.

11.01.2004
10:47
[11]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek->Nie nie wrocilem,tak wpadlem.Zrobilem tak,bo poprzednia czesc miala rzymska numeracje.Wogole sadze ze powinnismy dodac wszystkie czesci(te przed jeszcze numeracja arabska),bylby wiekszy prestiz,ale to takie blahe sprawy,ze nie ma co sobie glowy zawracac,niech nastepny zakladajacy zrobi jak uwaza.

Wogole musze powiedziec,ze troche wycialem ze wstepniaka,wiec jakby ktos sapal to wklejajcie wstepniak z poprzedniej czesci.

11.01.2004
11:33
smile
[12]

davhend [ Garrett ]

ja przeszłem morrowinda i mam pytanie do was w ilu gildiach itp byliście arcymistrzami ? Ja byłem tylko gildia złodziei , g. wojowników , prawie cała g. magów (brakło mi 1 zadania ) , legion cesarksi ale to tylko w mieście Ginisis czy jakoś tak , i to wszystko . Aha a mam jeszcze jedno pytanie słyszałem , że można należeć także do wampirów . Z wampirami to tylko sie biłem ale żeby do nich należeć ! Słyszałem że trzeba sie zarazić od nich . Aha należałem jeszcze do świątyni , ale nie zrobiłem tam nawet pierwszego zadania :( (Pielgrzymka) .

11.01.2004
11:41
[13]

Vader [ Senator ]

Ja sie z pielgrzymka meczylem pare dni. Ale oplacalo sie, bo przypadkiem po drodze znalazlem daedric warhammer, a wiadomo jak ciezko jest o dobry mlot w tej grze.

11.01.2004
11:46
[14]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

davhend->'Arcymistrzem'(bo roznie sie nazywaja) bylem tylko w Gildii Wojownikow,Gildii Zlodziei i Rodzie Redoran.

Tak,mozna zostac wampirem.przeczytaj o tym ponizej w linku.

post nr.1956
;]

11.01.2004
12:20
[15]

land6r [ Pretorianin ]

davhend, szkoda ze nie zrobiles zadan dla swiatyni. swiatynia daje jedne z najciekawszych i najtrudniejszych zadan a na koncu otrzymujesz najlepsza zbroje w grze

11.01.2004
12:36
[16]

wysiu [ ]

Czy ktos sie orientuje, czy natychmiastowe znikanie ciał pokonanych Daedrów w pluginie Moon's Spawn to zamierzony efekt, czy jest to jakis bug? Wyglada to tak, ze zabity pada na ziemie i natychmiast znika, co jest ciut denerwujace, jako ze maja fajne bronie, i elementy deadrycznego pancerza.. (kilku udalo mi sie 'złapać' przed zniknieciem:) )..

11.01.2004
12:38
[17]

Vader [ Senator ]

Land: ta zbroja jest z gatunku medium czy heavy ?

11.01.2004
12:41
[18]

Czamber [ Czamberka ]

wysiu -------> tak, ciała znikaja, ale o ile pamiętam zawsze zostawała jakaś broń ( pancerz nigdy chyba ).. :) ehh, pod koniec juz mialam tyle tego, że nie wiedziałam co z tym robić, a bronie sa czasem bardzo ciekawe :)

11.01.2004
12:44
[19]

wysiu [ ]

Czamber --> No wlasnie w tym problem, ze u mnie nic nie zostaje... Przynajmniej po np Dremora Overlord, Archerzy np czasem rzeczywiscie zostawiaja jakies łuki, itp...:(

11.01.2004
12:47
[20]

land6r [ Pretorianin ]

Vader jest to zbroja ebonowa ale zalicza sie do zbroi srednich

11.01.2004
12:49
[21]

Czamber [ Czamberka ]

No to nie wiem, może mi sie cos pomyliło i faktycznie część tylko dremor cos zostawia po sobie.. Łuków mialam bardzo dużo, to fakt, ale zdażały sie też katany, miecze dwuręzne i inne takie.. a także duzo nowych, fajnych broni.. Ale i tak najlepsze będzie pod koniec :)
Tylko, że pamietam, że ja miałam tego tyle, że często po prostu zastawiałam część rzeczy, bo nie mogłam ich unieść ( a sily mam dużo )...ale calkiem mozliwe, że częśc z nich ( dremor) po prostu rozplywała się w powietrzu nic nie zostawiając..

11.01.2004
12:52
smile
[22]

davhend [ Garrett ]

aha co ja miałem jeszcze powiedzieć jak wstąpiłem do świątyni to potem w Ald'hurn nie chcieli ze mna wspólpracować (łazik,sprzedawani/kupowanie itp) dlaczego ?

11.01.2004
12:58
[23]

land6r [ Pretorianin ]

davhend to nie z powodu swiatyni, wziales zadanie z dostarczeniem ciuchow i go nie wykonales

11.01.2004
13:47
[24]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

wysiu->Masz pewnosc,ze to przez Moon's Spawn?Pamietam,ze kiedys mialem podobny problem,a Moons Spawna nigdy nie nagrywalem(nie najlepszy ang.)..moglbys wymienic mody,ktorych uzywasz?Mi pomoglo dopiero gdy wywalilem wiekszosc mniej znanych wtyczek w pizdu.

Czamber->Pamietam,ze czasem mozna bylo zabic Dremore tak,ze zostawalo cialo(jak sie porzadnie machnelo czy jak sie uderzylo wtedy,gdy czarowal).

11.01.2004
16:07
[25]

BATE [ Chor��y ]

interesuje mnie sprawa szaty zwanej " smocza duma" . Lokacja tej szaty to: Sadrith Mora - Tel Naga . Zgoniłem całą wieżę i żadnej " smoczej dumy" nie znalazłem. Swego czasu na forum w poscie bodaj -czamber- był screen z postacią w szacie jaką ma na sobie Neloth w Tel Naga. Tylko ta szata nie ma nazwy poza tym że jest wspaniała.Pytanie brzmi: czy przybiera ona nazwę po zaklęciu , czy to są dwie różne szaty. Jeżeli są różne to proszę o lokalizację tej właściwej.

11.01.2004
17:19
[26]

Czamber [ Czamberka ]

Tą szatę ma ktos na sobie i dobrowolnie Ci jej nie odda, BATE z tego co pamiętam.. ale jest ona na pewno w wieży ...
Co do tamtej szaty, którą moja postac miała na sobie to byla to umagiczniona przeze mnie wspaniała szata i po zakalęciu nie zmienia ona nazwy..
nie wiem, czy dobrze zrozumiałam o co Ci chodziło..
:)

11.01.2004
17:38
[27]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Czy nasi przeciwnicy (ci ktorych spotykamy podrozujac na nogach po krainie np. szczury, zwiadowcy kwama, skrzekacze) staja sie mocniejsi wraz z wkraczaniem przez nasza postac na kolejne pozimy? Na samym paczatku gry takiego szczura moglem rozlozyc 1 do 2 ciosow, a teraz (moja postac jest na 6 poziomie) potrzeba chyba z 10 :) Jak to jest z tymi stworzeniami???

11.01.2004
17:41
[28]

davhend [ Garrett ]

Aha qrde co za pech . A pamiętacie może te zadanie ( to jush była próba ) co trzeba było chyba znaleźć taką świątynie , aha tm chodziło żeby znaleźć pierścień Nevara . Nie umiałem tej świątyni za nic znaleźć dopiero m kumpel pomógł i to tak na oko . Bo powiedział że 12 kwadratów w prawo i 2 w dół :) ale znalazłem w końcu . Długo jej też szukaliście ?

11.01.2004
17:45
[29]

Czamber [ Czamberka ]

Dabster tak, wydaje mi się, że jest tak jak mówisz, tak samo jak na początkowych poziomach nie spotkasz wędrując po świecie na przykład złotej świętej..

11.01.2004
18:38
[30]

BATE [ Chor��y ]

czamber--> Tą szatę miał na sobie Neloth ( teraz jest ona w moim posiadaniu ) . z tego co piszesz wynika iż to jest "tylko" wspaniała szata . To w takim razie gdzie znajduje się szata Smoczej Dumy?

11.01.2004
18:43
smile
[31]

Hakim [ Konsul ]

Na reszcie :-) Wreszcie mi forum działa. Pierwszy raz w tym roku. I do tego śmiga jak nigdy.
Witam wszystkich fanów Morowinda.
Dlaczego numeracja jest znowu po rzymsku? Jeśli taka zostanie to wypadałoby chyba dodać w numerze wątku ponad stówę (bo tych numerowanych przez X i V ;-) było około stu)

Zmiany do wstępu (niedziałające linki):
Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.acc.umu.se/~chaan/mim_hi.zip 1,81MB
https://morromods.free.fr/tesmap_hi.exe 1,73MB

Świetny program regulujący płynność gry (Morrowind FPS Optymizer):
https://modder-united.de/mwfps/Morrowind%20FPS%20Optimizer/Morrowind%20FPS%20Optimizer.v1.96.zip

To by było na razie na tyle. Wrócę w piątek :-)

11.01.2004
18:47
[32]

land6r [ Pretorianin ]

BATE szata smoczej dumy jest w Tel Aruhn w posiadaniu Thindo

11.01.2004
18:54
[33]

Czamber [ Czamberka ]

BATE a to nie jest tak, że to własnie Neloth chce bys dla niego zdobył tą szatę, a ma ja jakaś babka, tez z Telvanich, tylko gdzie indziej??

11.01.2004
20:26
[34]

davhend [ Garrett ]

aha a ja mam pytanie co wnoszą dodatki i czy można na nich używać save z zwykłej częsci ?

11.01.2004
20:43
smile
[35]

BATE [ Chor��y ]

Czamber , land6r --- i wszystko stało się jasne. Dzięki.

11.01.2004
21:08
smile
[36]

Dabster [ Byle do przodu... ]

1. Gdzie kupie zaklecia takie jak: oznaczenie, interwencja almisivi oraz interwencja bóstw?
2. Gdzie znajde kupca posiadajacego duza ilosc gotowki, bo mam juz kilka drogich przedmiotow i nie chce ich tanio puscic?

11.01.2004
21:17
smile
[37]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

1.Oznaczenie - Balmora,Swiatynia,Llarara Omayn.Interwencja Bostw - Fort Jeleni,Arnand Liric.Interwencja Almsivi - Ald-ruhn,Dom Llervu,Guls Llervu
2.

11.01.2004
21:19
[38]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

lub

11.01.2004
21:44
[39]

Dabster [ Byle do przodu... ]

BarD -> Dzieki...

12.01.2004
11:35
smile
[40]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Był łuk, na szczęście przypomniało mi się, że istnieje takie coś jak kocie oczy i zauważyłem wejścia wyżej do innych sal. Sorry, że w Was zwątpiłem.

Dokonałem rzeczy niemożliwej sam znalazłem Fyr'a!!!

12.01.2004
15:13
smile
[41]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Po rozwiazaniu questu z dwemerowa lamiglowka dostalem klucz do dalszych obszarow ruin w ktorych znalazlem kostke. Ale gdzie sa drzwi na ktorych tego klucza trzeba uzyc? :)

12.01.2004
15:20
[42]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Teraz przypmnialo mi sie, ze byly jedne drzwi, ktore otwarlem przy pomocy wytrychu (za nimi znajdowalo sie male jeziorko i kilka metalowych pajakow). Ale jezeli drzwi da sie otworzyc wytrychem, to dlaczego zrobili do nich klucz? :) Chyba, ze to jednak nie sa te drzwi :)

12.01.2004
15:29
[43]

Czamber [ Czamberka ]

Dabster ... tak, najprawdopodobniej to już otworzyłes te drzwi, nie pamiętam które to były dokładnie, ale wydaje mi się,że były też zabezpieczone pułapką.. ja też je otworzyłam wczesniej i klucz mi był niepotrzebny..
a klucz zrobili po to, bo twórcy gry wyszli chyba z założenia, że to zadnaie będzie jedno z początkowych, a na pierwszych poziomach może trudniej by było otworzyć te drzwi..

:)

12.01.2004
16:19
[44]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Eee tam... Wcale nie trudniej :) Jeszcze jedno pytano: Jak dolaczyc do gildii zlodzieji w Balmorze? Gdy rozmawiam ze Slodkimi Ustami w ich siedzibie nie moge tak ulozyc rozmowy, zeby zglosic chec przylaczenia. Co trzeba zrobic? Kazdy mowi, ze o przylaczeniu mam porozmawiac wlasnie z nia, ale to nic nie daje. Poda mi tylko zasady jakie obowiazuja i to wszystko...

12.01.2004
17:23
[45]

land6r [ Pretorianin ]

Dabster jesli jestes w gildii wojownikow i wykonales 4-te zadanie to z przylaczenia nici pozostaje sejw lub konsola

12.01.2004
17:27
[46]

Czamber [ Czamberka ]

Dabster a jaka rasa grasz? Wiesz, mi sie wydaje, że jak gralam po raz pierwszy lesnym elfem to mnie tez nie chcieli przyjąc w swe szeregi, usłyszałam wtedy chyba tekst "Tylko dla stowarzyszonych" gdy klikałam na opcje przyjęcia mnie do gildii...
Ale malo juz pamiętam...land6r pewnie ma racje, choc mnie sie zdaje, że ja wtedy nie byłam w gildii wojowników jeszcze bo najpierw poszłam do zlodziei i nie chcieli mnie przyjąc ( pomimo tego też, że nikogo z nich nie zabiłam.. )

12.01.2004
17:44
[47]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Hehehe.. Nie dosc, ze gram lesnym elfem to wykonalem jeszcze 4-te zadanie dla gildii wojownikow :)

12.01.2004
17:56
[48]

Czamber [ Czamberka ]

Dabster hehehe, ano tak bywa :D ale co do tej opcji z lesnym elfem to ja do końca pewna nie jestem :D no i sie nie przekonam teraz czy mam rację, bo jestes też w gildii wojowników :D

12.01.2004
18:19
[49]

land6r [ Pretorianin ]

to dobrze Czamber ze nie jestes pewna bo sprawdzilem i zlodzieje nie maja nic przeciwko lesnym elfom :))

12.01.2004
18:24
[50]

Czamber [ Czamberka ]

land6r hehe, dzieki :D ale to nie zmienia faktu, że dobrze pamiętam, że usłyszałam odmowę jak chciałam żeby mnie przyjęli w swe szeregi.. "Przykro mi, tylko dla stowarzyszonych" będzie bolało do końca życia... :D :P

13.01.2004
10:10
[51]

_kronos_ [ Pretorianin ]

JAK CHCESZ WIEDZIEĆ GDZIE JEST ŁUK TO OTO MÓJ NUMER GG 1374516

13.01.2004
10:48
[52]

Vader [ Senator ]

Kronos a po co ta konspiracja ? Co to obawiasz sie echelonu czy co ?

13.01.2004
10:50
[53]

wysiu [ ]

Czy chodzi o ten dawno znaleziony luk Scierwopluja?:)

13.01.2004
12:02
smile
[54]

_kronos_ [ Pretorianin ]

nie poprostu niemiałem w tedy czasu aby napisać gdzie on jest on zanjduje się dokładnie : jak jesteś w tej wiosce co ci każą przynieść to ić asz dojdziesz do wody poten ić na wschud asz dojdziesz do takiej doliny potemi iś środkiem jej a jak już wyjdziesz z tej dolinki to ić dalej prostu i wkońcu na trafisz na takie dzwi w guże i to jest ta komnata przeszukaj całą komnate

13.01.2004
12:26
[55]

Vader [ Senator ]

<Wyglada jak by mial juz cos powiedziec, ale w ostatniej chwili z nieopisanym grymasem na twarzy wstrzymuje sie od wypowiedzi>
Milego dnia.

13.01.2004
12:48
smile
[56]

Zyklon [ Centurion ]

Mam pytanie: dlaczego jestem atakowany przez Qorwyn'a w Indoranyon ?? Przeciez ten matolek ma byc nauczycielem zaklinania!! Byc moze jest to zwiazane z jakims questem ?? Poratujcie :-)

13.01.2004
12:50
[57]

Czamber [ Czamberka ]

Zyklon no mnie też on atakowal.. Musisz go potraktować czarem o nazwie "uspokojenie humanoida" czy jakos tak.. :)

13.01.2004
12:50
smile
[58]

wysiu [ ]

Zyklon --> On atakuje bo jest nerwusem, musisz uzyc czaru 'Uspokojenie Humanoida' chyba, wtedy dopiero da sie z nim pogadac...:)

13.01.2004
12:56
smile
[59]

Zyklon [ Centurion ]

Dzieki :-) Kurde moje "straszne przypuszczenia" sie potwierdzily ;-) nie znam tego czaru... :-) i bach dymac z powrotem... :-) fus jeden - albo go zedytowac... :-)

13.01.2004
13:13
[60]

Vader [ Senator ]

Na takie okazje przydaje sie bardzo mod: multiple teleport marking, ktory pozwala dla czaru recall ustawic do 8 roznych lokacji. Bardzo pomaga wlasnie w takich sytuacjach w ktorych sie okazuje ze po glupi zwoj musisz wracac pol mapy :-\

13.01.2004
13:38
[61]

land6r [ Pretorianin ]

czy ktos sciagal z Adamentytowej Wiezy i uzywal programiku "Eliksir" ? bo u mnie po uruchomieniu wyskakuje okienko "runtime error"

13.01.2004
14:50
[62]

Asmodius [ Legionista ]

Prawdopodobnie potrzebujesz biblotek ,,vb 6.0,, tzn Visual Basic 6.0,,

13.01.2004
19:05
[63]

_kronos_ [ Pretorianin ]

mam pyanko czy może u kogoś się pojawia lub pojawiał ten sam problem że gra się zawiesza po uruchomieniu lub troszeczke puźniej???

14.01.2004
12:56
smile
[64]

birkut_k [ Centurion ]

Vader ----> Obejrzałem Twój rysunek - jest powalający !!!!!!!!!!!! (ciekawe czy obejrzał go _kronos_ ????)

14.01.2004
15:37
smile
[65]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ooooooo, ile ja tu nie zaglądałem ? czy ktoś ma jakieś pytanko dotyczące morrka ? ostatnio jeszcze bardziej sie opcykałem ;)

14.01.2004
16:02
smile
[66]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Gdzie jest gości, który ma mi nadać tytuł Horatora Hlaalu, nie pamiętam jak go zwą, ma się znajdować w Vivac, St.Olms. W książce pisze, że nie ma stałego zamieszkania. Nie chodzi mi o tego, którego właśnie zabiłem, wraz z jego trzodą, ale o tego drugiego. Właściwie to długo go nie szukałem, tylko plac przeleciałem, ale akurat jestem w necie i przy okazji chcę się spytać, bo czuje że sprawi mi on trochę trudności.

14.01.2004
16:04
[67]

Czamber [ Czamberka ]

hehe, Ścierwopluj ten gość sie urywa.. jest bodajże w "opuszczonym domu" tak sie to nazywa..(na placu w dzielnicy Św. Olmsa)

14.01.2004
16:32
[68]

land6r [ Pretorianin ]

nawiedzonym domu :)

14.01.2004
16:33
[69]

Czamber [ Czamberka ]

no własnie :D

14.01.2004
16:36
smile
[70]

Ścierwopluj [ Konsul ]

dzięki

14.01.2004
16:44
[71]

land6r [ Pretorianin ]

Ścierwopluj zanim odwiedzisz tego goscia (Dram Bero) chyba tak sie zwal, warto znalezc kolo Balmory opuszczona kopalnie "Vassir" wystarczy tylko tam wejsc i wiadomosc o tej kopalni mu sprzedac w zamian za to da ci do wyboru jedna sztuke broni daedrycznej

14.01.2004
20:04
smile
[72]

BATE [ Chor��y ]

dziwna sprawa! więc od początku : podczas spotkania z Thindo okazało się że ja posiadam "mocniejsze argumenty" więc szata Smoczej Dumy jest teraz w moim posiadaniu. Zapłaciłem oczywiście grzywnę i nikt nie miał do mnie żalu. Jako że spadły mi współczynniki aby się ogołocić z betów zamieniłem się w wilkołaka i od razu z powrotem w elfa. Zdażenie to miało miejsce w Tel Aruhn i teraz komukolwiek się pokarzę to mnie leje.Oczywiście mogą mi skoczyć ale trochę mnie to denerwuje. Jest jakaś rada aby dali sobie ze mną spokój.

14.01.2004
20:05
[73]

wysiu [ ]

BATE --> Tylko Load.

14.01.2004
20:08
[74]

BATE [ Chor��y ]

wysiu-> akurat mam tak idiotycznie zrobione sejwy ze nie mgę się cofnąc

14.01.2004
20:19
[75]

wysiu [ ]

BATE --> Tylko takie cos znalazlem. Wynika z tego, ze pozostaje uzycie konsoli - musisz ustawic globalna zmienna
"PCKnownWerewolf" na 0.
Jak? T juz sam sobie znajdz, jak nie pilnujesz save'owania....:)

14.01.2004
20:21
smile
[76]

Klemens [ Generaďż˝ ]

Hej! Czy jest mozliwe wyrzucenie z gildii po tym, jak sie osiagnelo w niej najwyzszy stopien?

14.01.2004
20:31
smile
[77]

BATE [ Chor��y ]

hehe, sam nie wiem co mam, a mam całkiem nie takie stare save, tylko pięć dni w plecy.

14.01.2004
20:40
[78]

BATE [ Chor��y ]

Klemens-> tego to nie wiem , ale mnie pomimo tego że jestem mistrzem gildi wojowników ( od około roku ) to teraz wszyscy mówią że mistrzynią jest Eyes Gorące coś tam , pomimo tego iż własnoręcznie ją załatwiłem. Myślę iż jest to związane z instalacją dodatków

14.01.2004
21:39
[79]

land6r [ Pretorianin ]

Bate Thindo trzabylo sprowokowac aby pierwsza cie zaatakowala wtedy nie mialbys problemow

14.01.2004
22:11
[80]

BATE [ Chor��y ]

land6r- cóż, jak się jest narwanym to teraz trzeba sobie zrobić " ripleja". eeeeeeeeeeeeeech

15.01.2004
10:49
[81]

_kronos_ [ Pretorianin ]

czy może ktos odnalazł gwardziste viveka którego trzeba przeprowadzić do innego miasta a jak tak to w jakim miescie sie ten gwardzista znajduje ??

15.01.2004
11:33
[82]

land6r [ Pretorianin ]

Gwardzista znajduje sie w Vivec

15.01.2004
11:40
[83]

wysiu [ ]

kronos --> A konkretnie w Vivec Arena. Zaprowadzic go musisz do Ebonheart, tam gdzie dostales to zadanie. I pamietaj, ze Ordynatorzy beda probowali go zabic - najlepiej do Ebonheart poplynac, a nie isc.

15.01.2004
12:43
[84]

land6r [ Pretorianin ]

Jak dodac zaklecie z konsoli, konkretnie chodzi mi o "skill Mephali" , probowalem --AddSpell "skillmephala_sp" ale mi to nie robi, normalna droga juz tego czaru nie zdobede bo jestem juz arcymistrzem Mora Tongu a nie pozbieralem calej kolekcji "krwawych nici"

15.01.2004
18:16
[85]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Pytanie tylko do dorosłych graczy. Może ktoś gra z modem pozwalającym na igraszki w Surańskim Domu Uciech? Mam problem z jedną z panienek, RUTH. Dwie pozostałe zaliczam bez problemów, natomiast ta nie reaguje na opcję dialogową. Mam jej magiczne ciuszki, opłaciłem co trzeba, wskoczyłem do łóżeczka, założyłem pezerwatywę a ta dalej stoi jak cielę - O co chodzi?

15.01.2004
22:38
smile
[86]

BATE [ Chor��y ]

Mr.Kalgan-->he he - może nie jesteś w jej typie.

16.01.2004
00:19
smile
[87]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Większego bohatera w świecie Morrowind nie znajdzie, musi trzeba ją jakoś zjednać i przełamać wstępną wstydliwość.

16.01.2004
19:18
[88]

BATE [ Chor��y ]

Mr.Kalgan może zaczniesz od jakiejś romantycznej kolacji przy świecach połączonej z prezentem w postaci gustownej biżuteri , a nie od razu hop do łóżka.

16.01.2004
19:51
smile
[89]

Masacra [ Legionista ]

Hej! Mam taka cheaterska prosbe. Otoz magiczka z Sadrith Mora zlecila mi przyniesienie czterech sztuk rudy ebonu. Sek w tym, ze zazwyczaj od razu sie ich pozbywalem - czy to spieniezajac, czy tez po prostu wyrzucajac. Oczywiscie moge sie po nie wybrac do jakiejs kopalni or sth, tyle ze przy mojej stabilnosci gry caly ten proces bedzie wymagal co najmniej kilku restartow :(( Mam wiec prosbe do Was - jesli ktos ma owa rude w ekwipunku, czy nie moglby podejrzec jej "kodu" dla konsoli i przepisac mi ja do owego watku? Z gory dziekuje.

16.01.2004
20:04
smile
[90]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Mr.Kalgan - - > dasz link do moda :LOL
Mam pytania: Jak nadadzą mi tytuł Nerevarejczyka to nie będę mógł wykonywać zadań dla rodu?, i jaka jest komenda konsoli na lorda małpeja?, i czy z dremorów mogą wypaść topory, jednoręczne (pewnie tak, pytam przy okazji).

16.01.2004
20:10
[91]

@d@m [ ]

Masacra ---> player->AddItem "ingred_raw_ebony_01" X - gdzie "X" to ilość sztuk. Wyciag z pierwszego postu z watku... ID rudy jest do znaleznienia w CS, chyba go masz, prawda? :)

16.01.2004
20:13
[92]

Masacra [ Legionista ]

--> @d@m

( Uderzenie w czolo) Rzeczywiscie o tym nie pomyslalem...

Wielkie dzieki za pomoc.

16.01.2004
21:00
[93]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ścierwopluj----->>> Jest na Adamantowej wieży "Love Mod 1.2" Nikt go nie używa????

17.01.2004
08:24
smile
[94]

_kronos_ [ Pretorianin ]

kto mi powie co jest z tym "GRARINGEM " że niechce zemną gadać i co trzeba mieć go rozwalania tego lodu ???

17.01.2004
11:32
[95]

wysiu [ ]

kronos --> "Graringiem" - nie wiem kogo masz na mysli, sorry... Napisz cos dokladniej.
A ze stalhirmem jest tak: w Forcie Śnieżnym w Cesarskich Kaplicach na piętrze ma swoje biuro szef Kampanii Wschodniocesarskiej, musisz z nim pogadac i zapisac sie do tej organizacji, bedziesz dostawal od niego kolejne zadania, az w koncu ktores bedzie dotyczylo wlasnie stalhirmu, i wtedy dostaniesz potrzebne narzedzia.

17.01.2004
11:55
[96]

_kronos_ [ Pretorianin ]

ja już się zapisałem
ale to jest tak że w kopalni znajdują jakiś dziwny rodzaj lodu i każe mi znaleść "GRAILNGA" znajduje go a on niechce zemną gadać

17.01.2004
12:01
[97]

wysiu [ ]

kronos --> Pomogles mu obronic sie przed ta kobieta, co go atakuje? Moze w trakcie tej walki gosc odniosl rany, moze sprobuj go podleczyc.. A moze w trakcie walki go trafiles, i sie "obrazil"..? "Nie chce gadac" to masz na mysli, ze w ogole nie otwiera sie okienko rozmowy, czy gosc od razu konczy?

17.01.2004
12:03
[98]

_kronos_ [ Pretorianin ]

gośc odrazu kończy

17.01.2004
12:06
[99]

_kronos_ [ Pretorianin ]

i co mam zrobić bo niewiem już

17.01.2004
12:14
[100]

Ths [ Konsul ]

_kronos_ ja tam nie wiem ale polecam tą stronkę

17.01.2004
12:15
[101]

wysiu [ ]

Jak nie chcesz nawet zdradzic co on mowi przed skonczeniem rozmowy, to ja tez nic nie pomoge.

17.01.2004
12:19
[102]

_kronos_ [ Pretorianin ]

on mówi " nie jesteś tu mile widziany , ić stond " i może cie mi powiedzieć gdzie można znaleść zaklęcie chwytające dusze ?

17.01.2004
12:25
[103]

_kronos_ [ Pretorianin ]

to pomoże mi ktoś czy nikt nie jest w stanie ??

17.01.2004
18:41
[104]

Vader [ Senator ]

Na niechec w stosunku do nas jest prosty sposob: persfazja

Lapanie duszy jest dostepne w gildi magow np w balmorze.

17.01.2004
18:46
smile
[105]

Ths [ Konsul ]

Tu nie ma niecheci moze po prostu nikt nie wie a pozatym ja podalem link do niezlej strony ,mozna tam znalesc wiele odpowiedzi

17.01.2004
19:36
smile
[106]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Wypij jakąś miksturę premi do osobowości, załuż maskę Ravena, może coś da.

17.01.2004
19:46
[107]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Jaka jest komenda na lorda clutrmonkeya?
zaluż-załóż:)

17.01.2004
20:37
[108]

Asmodius [ Legionista ]

cześć, mam wielką prośbe,, czy posiada ktoś z was moda Bank ver 2.0 w polskiej wersji ??,, kiedyś był ten mod na morrowind.now.pl, ale juz niestey niema,, na necie równiez nieznalazłem,, mógłby mi ktoś go wysłać na meila jeśli posiada,,... lub podać miejsce pobytu :) ,,...

17.01.2004
22:10
smile
[109]

Klemens [ Generaďż˝ ]

Hej! Mam pytanko: co moze byc powodem, ze wszyscy "nieznajomi" juz na starcie mnie nie lubia( startuje z 19/100)? Osobowosc mam w okolicach 84, reputacje 20, zero grzywien, nosze zas szklany pancerz...

17.01.2004
22:14
[110]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Pewnie nalezysz do jakiejs gildii i jestes tam wysoko postawiony.To powoduje nienawisc/zawisc innych Gildii czy Rodow.Czy tez Swiatyni czy co tam jeszcze jest.

17.01.2004
22:18
[111]

Klemens [ Generaďż˝ ]

--> BarD

Hmmm, to nawet mozliwe, jestem Arcymagiem... Czy jak zostane szefem nastepnej( Zlodziei) czy to bedzie sie kumulowac?? Jesli tak, to chyba pol Morrowind bedzie mnie atakowac...

18.01.2004
14:07
smile
[112]

wysiu [ ]

Mam pytanko do kogos, kto skonczyl moda Moon's Spawn.
W jaki sposob poruszac sie po Dark Pestilence?? Tam, gdzie podloga pojawia przed postacia? Obeszlem juz cala ta sekcje, gdzie jest wejscie, i nie mam pojecia jak dostac sie do innych.. Lewitacja dziala srednio, zatrzymuje mnie jakis niewidzialny sufit i sciany.. Podjrzewam, ze jest tam jakis system teleportacji, ale na razie nic takiego nie znalazlem...

18.01.2004
14:08
smile
[113]

wysiu [ ]

obeszlem = obszedlem:)

18.01.2004
19:02
[114]

Czamber [ Czamberka ]

wysiu : ja to przeszłam.. jest tam system teleportacji..jak podchodzisz do takich dużych lewitujących kul to Cie wciągają do niby takiego samego "wymiaru" ale jednak innego..
Ja na to patrzałam kolorami.. "weszłam do każdego kolorku" zabiłam tam wszystkich, cos tam jeszcze chyba trzeba wyłączyć w każdym wymiarze.. no i wreszcie dochodzisz do tego pomieszczenia na środku (które także widać ze wszystkich wymiarów ).. Hmm, troszke chaotycznie to opisałam, ale mnie sie jakoś tam udało wreszcie przejść.. :)

ps: [ jak nie chcesz innej podpowiedzi to nie czytaj :) ]jak już będziesz w tym "głównym pomieszczeniu" to koniecznie zasejwuj i podchodz do tego wielkiego "czegoś tam na środku" dopiero po wyłączeniu takich jakby dzwigni naokoło..

18.01.2004
21:32
[115]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

mam kilka pytan odnosnie tej gierki: (chodzi mi o podstawowa wersje morrowinda bez dodatkow)

1. ja wyglada sprawa ekwipunku?? tzn ile rzeczy mozna naraz nosic ze soba??
2. jak tam z notatnikiem?? podobno kaszana...opiszcie cos blizej
3. w wersji PL co jest stlumaczone?? tylko napisy dialogowe?? a jak sie ma sprawa w notatniku i w znajdywanych ksiazkach?? (o ile takowe sa)

18.01.2004
21:42
[116]

Czamber [ Czamberka ]

CrazyMan :
1.To, ile możesz unieść zależy od Twojej siły. Im większa siła, tym więcej możesz unieść różnych rzeczy.. :)
2. Notatnik.. hmm, no nie wiem czemu kaszana, notatnik jak notatnik, wszystkie zadania są chronologicznie, ale w dadatkach [no, ale ich nie masz.. ] masz jeszcze jakies chyba dodatkowe opcje w notatniku.. chyba "zadania wykonane"
3 w wersji pl wszystko jest tłumaczone, dialogi, notatnik oczywiście no i książki też.. :) [książek jest mnóstwo ] :)
Miłego grania :)

18.01.2004
21:44
[117]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Rzeczy mają swoją wagę, a tym więcej udzwigniesz im większa będzie siła.
Notatnik- kaszana jak dla mnie, do starych zadań trzeba nieżle przewracać i kierunki w dzienniku raz są takie raz inne.
Notatnik, książki, dialogi spolszczone, ale chyba są nie spolszczone książki (nie jestem pewien), jak używasz anglojęzycznych modów to tam nie będą dialogi spolszczone itp.

18.01.2004
21:45
[118]

AQA [ Pani Jeziora ]

CrazyMan:
1. ilośc nie ma znaczenia - ważny jest CIĘŻAR tego, co nosisz, a to zależy od tego, ile masz siły (dla przykładu 1000 siły = 5000 kg, czyli 1:5 --> testowane z komendami konsoli);
2. notatnik kaszna o tyle, że nie układa zdarzeń chronologicznie, ale alfabetycznie, co często jest mylące;
3. ksiązki są tłumaczone;

18.01.2004
21:47
[119]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Czamber - - > jest taka opcja zadania wykonane? Ubiegłeś mnie:))

18.01.2004
21:49
smile
[120]

Ścierwopluj [ Konsul ]

AQA - - > mi układa chronologicznie, macie chyba inne dzienniki

18.01.2004
21:50
[121]

AQA [ Pani Jeziora ]

Czamber, Ścierwopluj ---> opcja notatnika "zadania wykonane" była i jest juz w "podstawce".

18.01.2004
21:51
[122]

wysiu [ ]

Czamber --> Dzieki, troche juz tam zwiedzilem, ale na razie udalo mi sie znalezc droge do tylko dwoch dodatkowych miejsc (poza strefa startowa - komnata ze sprzataczem oraz Hiszpanską Inkwizycją, oraz kulka niebieska - tam przelaczylem jakis pseudoprzelacznik). Te przezroczyste sciany juz mnie do szalu doprowadzaja:) Nie ma moze jakiegos czaru, zeby przynajmniej czesciowo je widziec?:) Bo laze na oslep, przy kazdym podejrzanym miejscu uzywam lewitacji, zeby zobaczyc, czy czasem nie da sie dostac gdzies wyzej, albo sprawdzam, czy po bokach na pewno sa sciany, bo moze uda sie zeskoczyc... Jakis straszny sadysta to wymyslil...:)


CrazyMan -->
1. Pojemnosc ekwipunku zalezy od sily postaci - kazda rzecz ma swoja wage, a ile zdolasz uniesc jest wyliczane bezposrednio z sily.
2. W podstawowym Morku dziennik jest skaszaniony - znacznie poprawia go zainstalowanie Trójcy, ale sa tez chyba darmowe mody, ulepszajace jego dzialanie.
3. Tlumaczone sa WSZYSTKIE teksty pisane (rozmowy, ksiazki, wpisy w dzieniku, itp) - tylko dzwiek jest oryginalny.

18.01.2004
21:52
smile
[123]

wysiu [ ]

Wow, jak sie wszyscy rzucili z odpowiedziami... A ja za wolno pisze:)

18.01.2004
21:52
[124]

AQA [ Pani Jeziora ]

Ścierwopluj ---> mea culpa, chronologicznie jest; to do czego piję, to to, że nie ma wyraźnego podziału na "gildie", czy rozdziały (jest "rozkazy", "zadania" ..itd.) - to też jakas tam chronologia :))))

18.01.2004
22:13
[125]

Czamber [ Czamberka ]

wysiu hmm, no ja tam nie używałam lewitacj [ ale moge się mylić ], ale musze przyznać, ze te lokacje doprowadzały mnie do szalu.. ale jakoś sie udało.. ja też poruszałam sie na oślep, ale jakos sie udało..
przełączniki sa chyba trzy.. musisz w każdej "strefie" taki wyłączyć.. jejq, ale moge sie mylic.. dopiero potem będziesz mógł wyłączyc te dzwignie w głównym pomieszczeniu na środku.. [ heh, ja musiałam się wracać.. ]
nie wiem jak to jest, ale wydaje mi sie, że po wyłączeniu tych wszystkich przełączników i wtedy sam trafisz ładnie do tego nieszczęsnego pomieszczenia.. [hmm, w sumie to trudni przeciwnicy tam byli, ale heh, ja miałam tam duzo zeżartego zdrowia, bo podchodziłam do tego "czegośtam" na środku, a jak podejdziesz blisko to absorbuje Ci zdrowie :| ]

nom, sadysta to wymyślił, ale wiesz.. warto sie pomęczyć.. a potem, jaka satysfakcja.. :)
[ heh, ja nad tym siedziałam chyba ze dwa dni, bo wiele rzeczy nie mogłam "wyczić".. o co chodzi i wogole :) ]

Nom.. więc właź do tych różnokolorowych kulek jak sie przybliżą i szukaj przełączników, a droga zostanie Ci ukazana :P :)

18.01.2004
22:40
smile
[126]

Asmodius [ Legionista ]

a więc nikt niema tego moda...??? , to niemozliwe,, pomóżcie prosze......................

20.01.2004
10:22
[127]

Vader [ Senator ]

Czamber: widze ze masz zaciecie do zagadek, w takim razie polecam Ci gre ARX FATALIS :)

20.01.2004
13:04
[128]

land6r [ Pretorianin ]

Asmodius -- pomoglismy

20.01.2004
15:58
[129]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

podobno istnieje mod ktory dodaje jakies bajerki to podstawowej wersji morrowinda...to prawda?? i czy ten mod dziala pod morrowinda PL tak zeby nadal byl PL :) thx

20.01.2004
15:59
[130]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

sorka...zapomnialem cos blizej o tym modzie...chodzi mi o to czy jest taki co np poprawia grafe, notatnik i cos tam ale nie zmienia dziwekow na angielski i pozostawia fabyle nienaruszona...

20.01.2004
23:10
smile
[131]

Asmodius [ Legionista ]

land6r --- wielkie dzięki... :)

27.01.2004
16:44
smile
[132]

Yaner [ Centurion ]

Pytanie natury technicznej.
W końcu udało mi się wejść w posiadanie drugiego dodatki do Morrowinda Bloodmoon
w polskiej wersji Przepowiednia.
Ale niestety spotkała mnie straszna niespodzianka nie daje się go zainstalować
dostaje uparcie komunikat o braku wolnego miejsca na dysku mimo iż jest go kilka giga.
Czy ktoś wie o co tu chodzi ???
PS.
System Win XP, Morrowind + Tribunal wersje PL działają spoko.

Pomocy

27.01.2004
16:50
smile
[133]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

powiem tylko,ze ja nie mialem zadnych problemow.wszystko oryginaly.
dodam jeszcze,ze nie widzialem(takze przegladajac watki o morro),zeby ktos mial podobny problem

28.01.2004
07:24
smile
[134]

Yaner [ Centurion ]

Znalazłem rozwiązanie swojego problemu.
Morrowinda i Tribunala miałem zainstolawanych dawno temu
i dodatkowo było kilka modów dołożonych widocznie miał z tym
jakiś problem instalator Bloodmoon-a bo gdy zrobiłem czystą
instalację całej gry bez modów to wszystko poszło OK.
Więc w końcu i ja będę mógł powędrować po tej wilkołaczej wyspie.

Pozdrowionka dla wszystkich.

29.01.2004
12:20
[135]

DEXiu [ Pretorianin ]

Jestem wampirem z Klanu Quarra czy jakoś tak (zaraziłem się nie w głównej siedzibie). Wypełniłem pierwsze zadanie (chodziło w nim chyba o zabicie kogośtam) no i wracam po nagrodę. Dostałem dostęp do usług w klanie. Pytam o następne zadanie i mówi mi, że mam zdobyć jakieś surowce. No i klikam na te surowce żeby się dowiedzeć o co dokładnie chodzi i pisze mi że to jest zastrzeżona informacja. Co mam robić? Help mi pliz.

29.01.2004
13:25
[136]

casnova14 [ Centurion ]

załózcie nowy watek bo ten sie długo wczytuje!!!

29.01.2004
13:25
[137]

casnova14 [ Centurion ]

załózcie nowy watek bo ten sie długo wczytuje!!!

29.01.2004
17:40
[138]

land6r [ Pretorianin ]

DEXiu--- https://www.morrowind.now.pl/quarra.html

30.01.2004
16:04
smile
[139]

scorpion [ Centurion ]

Witam,

gra zaczyna mi się trochę haczyć. Wiem ze jest program - "FPS Coś Tam" który pozwala normalnie grać. Ale jak go użyć?
Pozdrawiam,
Scorpion

30.01.2004
19:04
[140]

land6r [ Pretorianin ]

FPS optymizer, odpal go ustaw minimalna wartosc fps jaka chcesz plus inne parametry i z niego odpal morrka

30.01.2004
22:48
[141]

Orrin [ Najemnik ]


Spotkalem goscia bez ubrania (niedaleko candahar czy jakos tak)
I mowi mi ze mu jakas wiedzma ukradla topor i rzeczy
Szukam tej wiedzmy razem z tym golaskiem i nie moge znalezc gdzie ona jest ?

30.01.2004
22:52
[142]

wysiu [ ]

Orrin --> Czarownica jest calkiem niedaleko, przy drodze, CHYBA (daaawno to bylo) na polnocny wschod od miejsca spotkania barbarzyncy. Osobiscie doradzam pomóc Nordowi w odzyskaniu topora, bron jest taka sobie, a w zamian za pomoc dostaniesz zwiekszenie siły...:)

30.01.2004
23:06
smile
[143]

40i4 [ Pretorianin ]

A ja się wpieniłem niemiłosiernie. Jak wiadomo wersja spolszczona ma czasami bugi, że w rozmowach z NPC nie podświetlają się "hiperłącza" w wyrazach kluczach. Przy ostatnim queście dla ostatniego popielnego chana nadejszła wiekopomna chwila. Otóż takie "hiperłącze" nie pojawiło się w wypowiedzi wróżki, która miała mi rzec jak zdobyć żonę dla popielnego chana. Nawet ją znalazłem bo była zamknięta w klatce na jednej z wysp. Tyle, że bez kwestii wróżki mogłem się cmoknąć w rzyć i dalej nic nie mogłem zdziałać :|. Restartowałem kompa, nawet przeinstalowywałem grę i wrzucałem savy i nic. A do końca gry brakowało mi chwilka dosłownie :/. A zrobiłem sobie taką fajną deadryczną tarczę +50 do siły. W Balmorze miałem domek/jaskinie po brzegi wypełnioną sprzętem , mieczami, zbrojami najlepszymi i najrzadrzymi. Pieniędzy miałem powyżej uszu, dai-katanami deadrycznymi to ja za przeproszeniem sr***m. Wybiłem wszystkie klany wampirów nawet. I przez taki pieprzony bug cała gra poszła w pi**u. Skasowałem ją, kto wie, może któregoś dnia ją zainstaluje i zaczne grać od nowa.

PS: Znaleźliście scrole +1000 do acrobatyki? :). Znajduje się je przy magu który spada z nieba i rozbija się na pustyni. Kiedy użyjemy scrola to skaczemy baaaaaaaaardzo wysoko i baaaaaarrdzo daleko, można jednym skokiem przelecieć pół mapki (uwaga na lądowanie) przed samym upadkiem najlepiej odpalić czar opatrzony ikonką "piórka" bo lądowanie w przeciwnym wypadku może skończyć się nieprzyjemnie ;)

30.01.2004
23:12
smile
[144]

wysiu [ ]

40i4 --> No patrz, ja takich problemow nie mialem, moze dlatego, ze razem z 'podstawką' instalowalem Tribunala.... A sądze, ze takie problemy, bez reinstalowania itp, rozwiazałby plugin 'Dialogi', wersji nie pamietam....:)

31.01.2004
01:36
[145]

Trollf [ ]

40i4 -->
>> I przez taki pieprzony bug cała gra poszła w pi**u. Skasowałem ją, kto wie, może któregoś dnia ją zainstaluje i zaczne grać od nowa.

chyba nie skasowales sejwa, prawda? jesli tak, to postapiles bardzo lekkomyslnie ;-P fakt mogles o tym nie wiedziec, ale dla Twojej wiadomosci: Morrowind jest tego typu gra, ze praktycznie kazdy blad w nim wystepujacy da sie bez problemu naprawic za pomoca edytora i/lub polecen konsoli... a jesli poswiecisz chwilke na rozgryzienie edytora, to takie bledy z niepodswietlaniem sie hiperlacz bedziesz w 5 minut naprawial... ;-]

31.01.2004
01:40
[146]

Trollf [ ]

40i4 -->
zapomnialem dodac, ze zadanie z popielnym chanem, jesli nie byles w stanie sobie z nim poradzic, to mogles sobie juz je darowac, gdyz nie jest niezbedne do ukonczenia gry, faktycznie watek glowny jest bardzo elastyczny, jak pierwszy raz przeszedlem gre, to przez pomylke pominalem cale to latanie za tytulami hortatora i nevervarine'a i mimo to ukonczylem watek glowny...

31.01.2004
20:19
smile
[147]

Fenris_ek [ Fen ]

Cześć. Postanowiłem wrócić do Morrowinda i mam parę pytań.
1. Słyszałem, że jest poprawka, która likwiduje "foliowe" przedmioty magiczne. Gdzie ją można znaleźć.
2. Dodatki - czy działają jako uzupełnienie standardowej gry - tzn. czy jeśli rozpoczne nową kampanię z zainstalowanymi dodatkami, będzie w niej coś nowego, czy dodatki "uaktywnią się dopiero po skończeniu kampanii podtsawowej?
3. Możecie polecić jacieś ciekawe uzupełnienia/poprawki (poza pnkt. 1)

Mam nadzieję że trafiłem pod dobry adres z pytaniami :)

31.01.2004
20:47
[148]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

1.No-Glo_0709.asp
2.Nie
3.Jest dosyc duzo,dobrych,dopracowanych modow,wtyczek i pluginow.
Rozejrzyj sie pogogluj;)

31.01.2004
20:56
[149]

Fenris_ek [ Fen ]

Dzięki, barD :/
---->

31.01.2004
21:04
smile
[150]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

31.01.2004
21:09
smile
[151]

wysiu [ ]

Fenris_ek --> ".asp"??? A to skad ci przyszlo do glowy???? Dlaczego akurat .asp, a moze poszukasz ".xyz":)

A modow szukaj pod linkiem, jest ich mnostwo...

31.01.2004
21:12
smile
[152]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

o szit,moja wina :)
ale *esp tez by nie znalazl ;)

31.01.2004
21:35
smile
[153]

Fenris_ek [ Fen ]

OK, dzięki, teraz mam.
A co do pytania nr2 ("Nie" mnie nie zadowala) - zapytam wprost: zainstalować dodatki od razu?

31.01.2004
21:38
[154]

wysiu [ ]

"Nie", nie uaktywniaja sie, sa caly czas. Jak chcesz.

31.01.2004
21:43
smile
[155]

Fenris_ek [ Fen ]

Ok, dzięki. Za linka też, faktycznie trochę się tego pojawiło, odkąd ostatnio grałem :)

31.01.2004
22:48
[156]

Yancy [ Senator ]

Może ktoś mi coś doradzi. Chciałem dołączyć do gildi złodziej. Nie wstępowałem na początku gry do czego popadnie. Obecnie grę mam już mocno zaawansowaną i wysokie statusy w większości gildi. Problem w tym że musiałem gdzieś po drodze ubić jakiegoś złodzieja (może jakieś zadanie dla wojowników - tego z zabiciem szefów gildii złodziei nie wypełniłem) i już nie chcą mnie przyjąć.
Czy jest jakiś sposób - legalny (lub nie) by mnie przyjęli?

31.01.2004
22:58
[157]

land6r [ Pretorianin ]

Yancy po zrobieniu 4 zadania dla gildii wojownikow juz cie nie przyjma, pozostaje tylko konsola

31.01.2004
23:02
[158]

Yancy [ Senator ]

land6r ---> Chodzi o zadanie z księgą kodów? Cóż. Jak pierwszy raz zaczynałem grę to o ile pamiętam - byłem w gildi złodziej, a książkę ukradłem. Nie przyszło mi do głowy że to może być jakiś kłopot. Trochę to głupie.

A jak załatwić to konsolą w taki razie? Powie mi ktoś? Chciałbym przed skończeniem gry pobawić się w trochę zadań dla złodzei...

01.02.2004
01:54
[159]

land6r [ Pretorianin ]

Yancy nie wiem czy dobrze zapamietalem ktore to zadanie z kolei ale chodzi o zabicie kilku gosci kolo Caldery.

01.02.2004
09:35
[160]

Yancy [ Senator ]

land6r ---> No to nie o tym myślałem. Tak czy siak - może mi ktoś poda sposób (choćby i z konsoli) na dołączenie do złodziei.

01.02.2004
11:59
[161]

Gordek [ Generaďż˝ ]

40i4 -->
Po pierwsze: Zawsze miej jakiegoś starego sejwa.
po drugie: Ja miałem podobna sytuację, niestety nie pamiętam dokładnie jak ją rozwiązałem. Po prostu nie miałem linka, przy informacji o żonie, żonę znalazłem, ale nie mogłem jej wyciągnąć z klatki, gdyż gościówa nie miala takeij opcji dialogowej. Wróciłem więc do popielnego chana jeszcze raz poruszyłem wszystkie tematy, potem wróciłem do wieszczki i znowu obgadałem wszystkie tematy i chyba to pomogło, bo link sie pojawił i spokojnie ukończyłem main questa.

01.02.2004
13:22
[162]

Orrin [ Najemnik ]


Kto uczy celnosci w okolicach Balmory ? moga byc dalsze okolice :D

01.02.2004
13:58
smile
[163]

minius [ Generaďż˝ ]

Czy podstrona Pliki na Amandytowej Wieży działa Wam?

Próbowałem wczytać grę ze swoich starych save'ów, ale wcześniej używałem 2 modów (nowe potwory i jaskinia-domek), teraz okazało się, że skasowałem przez pomyłkę folder z modami i gra nie działa prawidłowo.
Niestety za diabła nigdzie nie mogę znaleźć tych modów na polskich stronach, a nie wiem, czy te z obcojęzycznych nie będą się gryzły.
Niestety na stronie CD Projektu tych modów nie ma.

01.02.2004
14:01
[164]

wysiu [ ]

minius --> Zamiast plikow jest sonda, juz chyba od tygodnia. Z informacji wynika, ze dzisiaj pliki powinny pojawic sie z powrotem..

01.02.2004
14:09
[165]

minius [ Generaďż˝ ]

Hehe, to zauważyłem, że jest sonda. Tyle, że u mnie działa jedna opcja tej sondy, kiedy kliknę NIE lub NIE WIEM - wykrzacza się stronka.
No cóż, zostaje mi jedynie poczekać, no chyba, że ktoś zgodzi się udostępnić te mody P2P :o/

01.02.2004
14:39
[166]

casnova14 [ Centurion ]

yancy-------------------> jest inny sposób niż konsola lub edytor. Ja byłem mistrzem w wszytkich organizacjach i nie mogłem sie dostac dozłodzieji i znlazłem sposób ale zaczym ci go wytłumacze to mam pytanie czu korzystasz z poradnika z tej strony jesli tak to łatwo ci to wyłumacze jesli nie, to troche trudniej

01.02.2004
14:41
smile
[167]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

minius->any time

ja w czasie zawieszenia plikowej dzialalnosci adamyntowej wiezy korzystam stad

01.02.2004
19:19
[168]

Orrin [ Najemnik ]


naprawde by mi sie przydal nauczyciel lucznicwa oj przydalby mi sie

01.02.2004
19:51
[169]

minius [ Generaďż˝ ]

Straciłem polskiego moda "dobre miejsce do zamieszkania".
Kiedy wczytałem angielski mod "good place to stay" po konwersji konwerterem modów, okazało się, że znikły mi wszystkie rzeczy zebrane w jaskini w Balmorze.

Ma ktoś z Was może tego moda w wersji PL? Tak naprawdę to nawet nie pamiętam czy była to wersja PL, ale na pewno była ściągnięta z Amandytowej Wieży. Tyle, że ten serwis już od jakiegoś czasu nie ma downloadu.

Niech ktoś pomoże, bo mi żonka chce głowę urwać :o/

01.02.2004
20:27
smile
[170]

Hakim [ Konsul ]

minius ---> zajrzyj na email.

01.02.2004
20:35
[171]

land6r [ Pretorianin ]

Orrin - celnosci w Balmorze uczy facio w domu Hlaalu, jest na pierwszym pietrze

01.02.2004
20:56
[172]

Orrin [ Najemnik ]


No to jeszcze jedno pytanie z cyklu gdzie znajde
Jestem w Vivek (Swoja droga niezle popieprzona miejscowosc) i ponoc gdzies tam sa ludzie z gildi wojownikow ale nie wiem gdzie mam ich szukac
No i jak sie dostac do kanalow pod zamkiem VIveka a moze przyjsc pozniej bo narazie nie wiem po co mialbym isc do tego gostka

01.02.2004
21:02
[173]

minius [ Generaďż˝ ]

Hakim ---> Wielkie, wielkie dzięki.
Już mamy te swoje sssskarbki ;o)

01.02.2004
21:03
[174]

Czamberka [ Pretorianin ]

Orrin :) Vivek, fakt, popieprzona miejscowość, ale jak tam spędzisz troszke czasu to sie zorientujesz co i jak :)
chodzi Ci o gildie wojowników? jest ona na placu w dzielnicy przybyszów. [ jesli o cos innego to pisz ]
do kanałów pod pałacem możesz sie dostać nie wchodząc do samego pałacu, bo wejście do różnych poziomów kanałowych jest na zewnątrz :)
jak widzisz pałac to masz tam pod nim kilka wejść, takich niby zakratowanych i wchodzisz tam normalnie.. :)
yy, nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam, jakby cos nie tak, to pisz.

01.02.2004
21:09
smile
[175]

Yancy [ Senator ]

casanova14 ---> A zaciekawiłeś mnie jaki to sposób. Jestem na razie tylko Arcymistrzem Rodu Redorian. Niebawem będę Arcymistrzem Wojowników potem Magów. W innych gildiach nie jestem jeszcze zbyt wysoko. Tak pośrodku... Z poradników nie korzystałem - ale przeglądałem różne. Myślę jednak że dam radę załapać co to za sposób :>

01.02.2004
21:22
[176]

Orrin [ Najemnik ]


No coz codzi mi o to bo w Balmorze zrobilem wszystkie zadania jakie moglem zrobic do stopnia szermierz
Edys powiedziala mi ze nie ma wiecej zadan dla mnie i musze isc do vivek i tam sa 2 postacie ktore dadza mi zadania
ale nie moge ich znalezc w dzielnicy przybyszow jest dolny parter i gorny parter no i kanaly bo w podziemiach chyba nie ma ich

01.02.2004
21:34
[177]

Orrin [ Najemnik ]


juz znalazlem i plac i gildie
czamber wielkie dzieki :D

01.02.2004
21:36
[178]

land6r [ Pretorianin ]

Orrin , najlepiej jak sie teleportujesz z gildii magow z Balmory do Vivec , gildie magow i wojownikow zawsze sa kolo siebie

02.02.2004
10:32
smile
[179]

Jozzo [ Konsul ]

.....I zlodziejskie tez w okolicy

Ja w innej sprawie - zdaje mi sie ze osiagnalem najwyzsze stopnie w kilku gildiach (wojow, magow, zlodziei, kultu imprial i morag tong) ale reputacjaw pewnym momencie zatrzymala mi sie na 17 i nie chce ruszyc. Czy cos takie go jest normalne?

02.02.2004
10:45
[180]

Hakim [ Konsul ]

Jozzo ---> nie. Reputacja powinna wzraztać o jeden przy każdym awansie w dowolnej organizacji. Po ukończeniu wszystkich gildii, kultów itp. powinna być duuuuużo większa.

02.02.2004
11:04
[181]

Trollf [ ]

reputacja? hmm... sam sie zastanawiam po co w ogole jest takie cos? to przeciez tylko taka 'sucha' liczba, ktora jedynie rosnie, a nigdy nie spada i nie widac zeby cokolwiek od niej zalezalo - szkoda sobie glowy tym czyms zawracac... ;-P

02.02.2004
11:16
[182]

Czamber [ Czamberka ]

Trollf im wyższa reputacja tym ludzie bardziej Cie lubią, a im bardziej ludzie Cie lubią, tym więcej spraw mozesz załatwić bez wydawania na przykład kasy.
a reputacja chyba może spaść jak na przykład będziesz zabijał wszystkich. Ale tego nie wiem.

02.02.2004
11:19
[183]

40i4 [ Pretorianin ]

Trollf-> nie cyztałeś uważnie. Przeinstalowywałem grę i zrzucałem sawy spowrotem. Nic to nie dało. A o tym, że można sobie podarować zadanie z popielnym chanem to nie wiedziałem.

02.02.2004
19:50
[184]

Jozzo [ Konsul ]

aha, jeszcze slyszalem, ze po dostarczeniu wszystkich przedmiotow sanguine do szefa gildii morag' dostajemy jakies specjalne zaklecie, ja najpierw dalem sprzety potem pozwolilem mu odejsc w sposob pokojowy i nic takiego sie nie stalo. (mialem zaliczon quest z kapliczki tamtej daedry jezeli to ma jakies znaczenie)

02.02.2004
20:57
[185]

Yancy [ Senator ]

Podczas mojej pierwszej wizyty w Sadrith Mora zabiłem ducha w "Bramie" tak z ciekawości ile jest warty po złapaniu w kamień dusz (55000 :)). Dopiero podczas n-tej wizyty wybrałem opcje dialogową "praca" od gościa na dole. Okazało się że zamiast zlecić mi quest pozbycia się ducha, to od razu jest mowa że powinieneś słuchać uważniej - mówiłem że duch się stale odradza idź porozmawiaj z głosem Mistrza jakiegoś tam. Babkę będącą głosem znalazłem - ale opcji dialogowej odnośnie ducha nie ma.
Tak więc kolejny quest w piach. Kolejny raz stwierdziłem że beztroskie łażenie po świecie Morro dla przyjemności może mieć właśnie takie konsekwencjie :(

02.02.2004
22:05
[186]

casnova14 [ Centurion ]

Yancy-napisz kiedy bedziesz na gg (ale pod wieczór) postaram sie byc i ci wyłumacze bo za duzo gadaniny ok??

03.02.2004
08:18
[187]

land6r [ Pretorianin ]

Jozzo , wszystkie przedmioty musisz dac zanim zostaniesz szefem Mora Tongu, ale jak masz Tribunala to nic straconego bo to zaklecie tam jest

03.02.2004
09:50
[188]

Trollf [ ]

Czamber ->
domyslam sie, ze reputacja moze miec na cos wplyw, jednak w zestawieniu z umiejetnosciami jakie posiada postac jest to wskaznik praktycznie nieprzydatny - w sumie nie interesuje mnie czy mam reputacje 0 czy 100 jak przeciez moge przychylnosc swoich rozmowcow podbic lapowkami, zastraszaniem tudziesz podziwianiem, prawda? no i nie spada - wybilem cale mnostwo rozmaitych postaci, zarowno dobrych jak i zlych, kazde zadanie wykonalem na wiele sposobow, cala gre przeszedlem kilka razy, a reputacja jako ten wol na roli, ciagle prze do przodu... =]

w sumie w Morro jest wiele fajnych pomyslow co do umiejetnosci, cech i wspolczynnikow opisujacych postac, jednak niestety nie sa one dobrze dopracowane i zrownowazone...


40i4 ->
nie tylko mozna sobie podarowac, ale mozna rowniez zadanie naprawic, dodajac pewien wpis dla postaci nie posiadajacej danego hiperlacza (zalatwia to jedno polecenie w konsoli i odczytanie pominietej nazwy hiperlacza w edytorze)


Yancy ->
jesli to znow jedno z tych zadan co maja nieaktywne hiperlacza, to sposob rozwiazania j.w. czyli sprawdzenie brakujacego hiperlacza dla danej postaci w edytorze, a pozniej dodanie go dla tej postaci za pomoca konsoli poleceniem AddTopic "x" gdzie x - nazwa hiperlacza

03.02.2004
09:54
[189]

Czamber [ Czamberka ]

Trollf :)
a mnie sie wydawało że ktos kiedyś mówił, że reputacja może byc także na minusie ... hehe, ale może mi sie wydawało.
tak, w sumie masz rację, że reputacja nie jest tak bardzo potrzebna, bo wszystko można inaczej załatwić, na przykład łapówkami. Ale mnie jednak miło było, gdy podchodziłam do nieznanej mi osoby a ona wiedziała kim jestem :) chyba sie za bardzo wczuwam w grę :D

03.02.2004
10:01
[190]

Trollf [ ]

Czamber ->
moze czas sprobowac Gothic'a 1/2? ;-] wierz mi, ale w porownaniu do tej gry, pod wzgledem klimatu interakcji i stosunkow postaci gracza z NPC, to Morro wydaje sie strasznie niedorobiony, niestety... ;-]

03.02.2004
10:05
[191]

techi [ Legend ]

A ja powiem tak:
reputacja jest przydatna jeśli masz mało kasy lub mao retoryki(lub oba) bo wtedy zaczynasz z pewnym poziomem "lubienia" i to może wystarczyć do przydatnej konwersacja(Niektórym trzeba dawać 1000 łapowki
, zeby z nami porozmawiali)
Ale za to jest minus reputacji-ma się wysoką reputcję(powyżej 40) dopiero po zostaniu Bossem dużej ilości gildii i wykonaniu duuuużej ilosci zadań

03.02.2004
10:05
[192]

wysiu [ ]

Trollf, Czamber --> Wydaje mi sie, ze 'reputacja' to po prostu zle slowo - bardziej pasuje tu chyba 'slawa'..:) Wiecej ludzi o bohaterze wie, zna ze slyszenia, dlatego ich startowa sympatia sie zmienia (niekoniecznie sie zwieksza, u niektorych sie pogarsza, w zaleznosci od rasy, stopnia w roznych gildiach, itp).

03.02.2004
10:09
[193]

Czamber [ Czamberka ]

Trollf :)
grałam juz w dwójkę, niestety wcześniej nie miałam jedynki, ale teraz już mam, ale za to mam mniej czasu :)
no i czekam na dodatek :)

wysiu tak, chyba sława bardziej tu pasuje :)

hehe, chyba jednak zaraz sobie zagram, zamiast się uczyc do egzaminu :)

modyfikacja posta:
pamiętam jak zaczęłam grać w Gothic II ... weszłam do jakiegos domu w nocy z mieczem w ręku a właściciel zaczął mnie gonić :D podobało mi się to, bo było to w sumie realne.. wlaściciele spali a ja sie kręciłam po domu, to mnie przegonili :D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-02-03 10:12:16]

03.02.2004
10:14
[194]

Trollf [ ]

techi ->
raczej nie jest to argument ;-] jak masz malo kasy i slabo rozwinieta retoryke, to oznacza, ze jestes na poczatku gry i nie posiadasz jeszcze zadnej reputacji ;-] natomiast pozniej jest wiele sposobow znacznie skuteczniejszych na zjednanie sobie przychylnosci NPC (np. czar zauroczenia chociazby) - nie wspominajac o tym, ze aby przejsc cala gre i nie miec zadnych problemow podczac konwersacji z jakimkolwiek NPC, poziom retoryki moze sie wachac w granicach 20-30%, czyli znow widac jak niezrownowazone sa umiejetnosci w Morroo... ;-P


wysiu ->
moze byc i slawa, jednak nie zmienia to faktu, ze szkoda sobie tym czyms glowy zawracac, skoro na zmiane tego wspolczynnika nie mamy wlasciwie bezposrednio w ogole wplywu, a jego znaczenie jest marginalne... ;-]

03.02.2004
10:26
[195]

techi [ Legend ]

Trollf==> Nie koniecznie-ja naprzykład na 49 poziomie mialem retoryke na 40 ale mi starczało(za to mój hero-wojownik miał wiekszość broni na 100 i pancerz z tarczą) Nawet po przejściu tribunala miałem mało kasy :D(bo co to jest 15 milionów :D)
A po co rzucać czary-lepiej zabić :D
sława raczej nie pasuje(już wyjaśniam) bo np. jak pozabijasz duuzio osób to o ile się nie myle reputacja spada(sława nie pasuje bo po zabiciu wielu osób rosnie ;])

03.02.2004
10:57
[196]

Trollf [ ]

techi ->
lepiej zostawic niz zabic, nie wiadomo kiedy moze sie ofiara wampirowi do czegos innego przydac ;-] no i powstrzymac sie przed zabiciem kogos w Morro jest znacznie trudniej niz tego kogos po prostu zabic... =]

termin slawa moze pasowac, przeciez ktos moze sie cieszyc zla slawa ;-] chociaz ja bym sie tego bajeru najlepiej calkiem pozbyl.... ;-]

03.02.2004
12:23
smile
[197]

Hakim [ Konsul ]

Witam. Czy zna ktoś komendę konsoli na zarażenie się światłowstrętem? Kiedyś udało mi się zarazić mimo odporności na choroby 100%. Teraz napierniczałem się z wampirkami, obniżałem odporność na choroby i nic.
Kusi mnie ulepszenie Złotego Ostrza - już to miałem dawno zrobić.

03.02.2004
21:01
[198]

Orrin [ Najemnik ]


W MOrowindzie jest tak jak w innych cRPGach ze od poczatku trzeba sie opowiedziec za jedna profesja czy tez mozna np uczyc sie walki toporami i lukiem jednoczesnie
Bo z checia bym postrzelal z luku ale podstawa to mlot czy topor no i nie wiem czy warto na celnosc marnowac kase

03.02.2004
21:04
[199]

Trollf [ ]

Orrin -> mozesz sie szkolic rownoczesnie we wszystkim, jedna umiejetnosc drugiej nie przeszkadza - pod tym wzgledem w Morro mozesz dowolnie rozwijac bohatera i zmieniac bez problemu jego preferencje w dowolnym czasie..

03.02.2004
21:08
[200]

Czamberka [ Pretorianin ]

Orrin :) nie trzeba sie opowiadać za jedna profesją oczywiście :)
Ja na początku walczyłam tylko mieczem, potem młotem [ hehe, bo mi sie spodobał " rozłupywacz czaszek" czy jakos tak :D ] a potem znowu mieczem jednoręcznym [ no i tarcza w drugiej ręcę ofkorz ] W celność nie inwestowałam wcale, bo nie lubię strzelać z łuku czy kuszy w Morrowindzie [ choc nie tylko w Morrowindzie, prawie w każdej grze wybieram miecz i walkę "w zwarciu" ]
Na początku radziłabym inwestowac tylko w to, czym chcesz naprawde walczyć, a potem dopiero w coś innego..

03.02.2004
21:10
[201]

Orrin [ Najemnik ]


a nie bedzie potem problemu ze nie bede mogl zaciosac jakiegos stwora bo bede za slaby w mojej priorytetowej broni ?

03.02.2004
21:16
[202]

Czamber [ Czamberka ]

tak jak wyżej napisałam :)
Ja radziłabym najpierw zaiwestować kasę w podszkolenie sie w takim orężu, jakim zamierzasz najczęściej walczyć.
Wystarczy trochę..
Potem i tak umiejętność będzie szybko rosła gdy będziesz walczył.
A potem, jak już będziesz miał kasę to możesz szkolić się w czymkolwiek :)

03.02.2004
22:38
[203]

techi [ Legend ]

W morro jedyne do szkolenia to sa nauki magiczne, jak alchemia albo przywołanie, bo zeby się tego nauczyć to trzeba od c**a cierpliwości i czasu :D
Czamberka alias Czamber==> Zgniatacz czaszek nie rozlupywacz Grobowiec rodziny Omaren ??( Juz dawno nie grałem)
Popieram przedmówców najpier naucz się walczyć mieczem potem inne shity :D
najlepiej do umiejętności głównych dać walkę dwoma brońmi tarczę zbroję i jakąś szkołe magii(the best jest zniszczenie)

04.02.2004
20:07
[204]

Orrin [ Najemnik ]


Mam takie dziwne wrazenie ze moja wersja MOro jest nie pelna
Chodzi mi o filmiki Czy w tej grze sa takowe ? Narazie jedyne co mi sie pojawilo to gdy wlacza sie nowa gra
pisalo "Nie ma wydarzenia bez przepowiedni ..."
Kiedy sie pojawiaja jakies takie prawdziwe filmiki ?

06.02.2004
13:13
smile
[205]

Hakim [ Konsul ]

Orrin ---> filmików jako takich w podstawowym Morku są chyba dwa. Pojawiają się po wykonaniu kluczowych questów gry.

Zobaczcie to :D ------->
Czy to jeszcze Morrowind? Niektórym moderom się nieźle nudzi.

06.02.2004
13:58
[206]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Czy to jest AvP mod ??

06.02.2004
14:30
[207]

Hakim [ Konsul ]

Marcio ---> ta broń to mod ColtM4M203, a zbroja to plugin Demonbone Armor. Obydwa ściągnąłem z RPG planet.
A co to za mod AvP?

06.02.2004
14:37
[208]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Alien vs predator :)
masz kompletnie nową fabułe, rasy (alien i predator :) ) i klika klas, nowy ekwipunek i kilka nowych miejsce na mapie

06.02.2004
14:41
[209]

Hakim [ Konsul ]

Teraz kojarze tego moda. Widziałem gdzieś screeny.
Ale to już chyba kompletnie nie Morrowind?
Czy wg Ciebie AvP jest warty uwagi?

06.02.2004
22:31
[210]

Yancy [ Senator ]

W Morrku niby wszystko jest ok. Ale po pewnym czasie dopada ta sama choroba co w Daggerfallu. Monotonia. Idź tam zabij tego przynieś to. Ileż razy można szukać n-tej jaskini na mapie by znaleźć n-tego gościa do ubicia, czy przynieść jakiś artefakt. Świat też - niby jest ogromny - ale jakoś nie czuć tego tak dobrze jak w Gothic2.

06.02.2004
22:48
smile
[211]

davhend [ Garrett ]

Powiedźcie mi jedno . Czy morrowinda można zaliczyć do FPP ?

06.02.2004
22:56
[212]

wysiu [ ]

davhend --> Teoretycznie mozna. Bo widok jest z oczu (choc mozna przelaczyc na TPP). Ale chyba nie masz zamiaru tego porownywac z shooterami FPP?:)

06.02.2004
23:27
[213]

Yancy [ Senator ]

Powiedzcie mi jak w edytorze rozpoznać nazwę brakującego hyperlinka. Znajduję postać, topic - ale gdzie jest nazwa, którą mam wpisać.
Trollf - Ty na pewno będziesz wiedział.

06.02.2004
23:39
smile
[214]

davhend [ Garrett ]

Nie wiem czy wiesz ale założyłem dzisiaj wątek pt. Mini test FPP cz.2 ! i dałem tam morrowinda . Problem w tym , że nie wiem czy dobrze zrobiłem czy źle :/

06.02.2004
23:57
[215]

Hakim [ Konsul ]

Yancy ---> czy mógłbyś powtórzyć swoje pytanie w nowej części wątku? Tak w międzyczasie założyłem.


Część nr 25:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.