GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

kazaa

04.01.2002
20:29
[1]

anonimowy [ Legend ]

kazaa

moze to chwilowe, ale kazaa nie dziala od 2 dni. czyzby spotkal ja los napstera? czy moze mnie spotkalo nieszczescie?

04.01.2002
20:31
smile
[2]

ziolo95 [ Centurion ]

no chyba jednak to drogie he he

04.01.2002
20:34
smile
[3]

snoopi [ Generał ]

no raczej zdecydowanie to drugie:)

04.01.2002
20:35
[4]

Barthez) [ Konsul ]

No a ja i tak wolę Audiogalaxy :))

04.01.2002
20:36
[5]

anonimowy [ Legend ]

znacie moze jakas przyczyne? mam stale lacze, raczej nie powinienem miec problemu, a tu znajduje piesni, ale nie chce sciagac

04.01.2002
20:38
smile
[6]

anonimowy [ Legend ]

Barthez)-->>A jaki ostatnio film AG ściągnąłeś ?? :-)))

04.01.2002
20:40
[7]

anonimowy [ Legend ]

Barthez)--> nie nudzi cie to w AG, ze nie wiesz kiedy ci sie zacznie sciagac nastepny utwor

04.01.2002
20:41
smile
[8]

snoopi [ Generał ]

moze zainstaluj od nowa??

04.01.2002
20:42
smile
[9]

anonimowy [ Legend ]

probowalem. chyba ze odinstaluje i jeszcze raz. sprobuje.

04.01.2002
20:45
smile
[10]

Andrei [ killah beez ]

hmm, mi działa KaZaA bez problemów. Też mam stałe łącze.

04.01.2002
20:46
[11]

sparkee [ Legionista ]

Mi tez Kazaa dziala. Mam łącze w Dialogu

04.01.2002
20:56
[12]

Barthez) [ Konsul ]

MaReK* -----> no tym mnie załatwiłeś :) Jednak miałem Kazee ( a nawet mam :) ale nie używam jej, bo chciałem ściągnąć "Planetę Małp", ale ściągało się tak długo, że sobie odpuściłem :( Tak samo teledysk Refused "New Noise" - też męczarnia ( nawet nie zaczęło bo jest napisane, że potrzebuje więcej źródeł :( Jednak filmy rzadko ściągam ( bo mam jeszcze dość sporo na CD i na HDD i naawet nie mam kiedy oglądać ( wolę sobie posurfować :) Jimmie ------> na 95% zaczyna ściągać zaraz jak wybiorę plik do ściągania. I transfer jest bardzo dobry. Jedyną większą wadą jest to, że trafia się na utwory ktore maja ochrone praw autorskich i nie mozna ściągnąć ( no chociaż sposoby są :) Chcoiaż fakt, że i tak nie ustalimy co jest lepsze, bo w tej materii ciężko lepsze wybrać, bo to już indywidualny gust ( ale Ameryke odkryłem :))))

04.01.2002
20:56
[13]

Barthez) [ Konsul ]

MaReK* -----> no tym mnie załatwiłeś :) Jednak miałem Kazee ( a nawet mam :) ale nie używam jej, bo chciałem ściągnąć "Planetę Małp", ale ściągało się tak długo, że sobie odpuściłem :( Tak samo teledysk Refused "New Noise" - też męczarnia ( nawet nie zaczęło bo jest napisane, że potrzebuje więcej źródeł :( Jednak filmy rzadko ściągam ( bo mam jeszcze dość sporo na CD i na HDD i naawet nie mam kiedy oglądać ( wolę sobie posurfować :) Jimmie ------> na 95% zaczyna ściągać zaraz jak wybiorę plik do ściągania. I transfer jest bardzo dobry. Jedyną większą wadą jest to, że trafia się na utwory ktore maja ochrone praw autorskich i nie mozna ściągnąć ( no chociaż sposoby są :) Chcoiaż fakt, że i tak nie ustalimy co jest lepsze, bo w tej materii ciężko lepsze wybrać, bo to już indywidualny gust ( ale Ameryke odkryłem :))))

04.01.2002
21:15
[14]

specjalista [ Generał ]

człowieniu zainstaluj sobie nakładke na kaaze tzw.morpheusa a zyskasz 1.wiekszy wybór plików 2.szybszy transfer

04.01.2002
21:19
[15]

The Dragon [ Eternal ]

Barthez - jaki jest sposob na sciaganie plikow copyrightowanych?

04.01.2002
21:24
[16]

anonimowy [ Legend ]

nie wiedzialem ze morpheus to nakladka na kaze

04.01.2002
21:33
smile
[17]

ziolo95 [ Centurion ]

specjalista ----> co ty gadasz 2 razy wiekszy transwer z kad ty sie wzioles z marsa ? czy ty wiesz od czego zalezy transwer ?

04.01.2002
21:35
[18]

The Dragon [ Eternal ]

ziolo95 - tam nigdzie nie ma napisane, ze 2 razy wiekszy transfer ;)

04.01.2002
22:18
[19]

cheetah [ Centurion ]

był napster, teraz jest kazaa, co będzie "jutro"?

04.01.2002
22:38
[20]

ziolo95 [ Centurion ]

sory 2 razy szybszy wychodzi na to samo :)

04.01.2002
22:41
smile
[21]

ziolo95 [ Centurion ]

kurde sory,przepraszam he he lipa 1.) przepraszam specjaliste sory stary to sie wiecej nie powtorzy zle zrozumielem winna jest moja glopota i ciemnota 2.)The Dragon masz racje sora no coz moge powiedziec zdazaja sie wpadki ale taka to po traz pierwszy przepraszam raz jeszcze no cuz moge powiedziec lame ze mnie i tyle SORYYYYYYYYYYYYYYYYY (KILL MEEEEEEEEEEEEEE)

04.01.2002
22:46
[22]

The Dragon [ Eternal ]

trudno te kropeczki czasem wypatrzec ;) Barthez) - Kurde!!!! To jest dosc pilna sprawa, wiec jak tu zajzysz, to napisz, czy jest jakis sposob na sciaganie zablokowanych plikow na ag... Plz!!!

04.01.2002
23:22
[23]

Dessloch [ Senator ]

morfeus na kazee?? a skad to cudo sciagnac?? :)

05.01.2002
00:16
[24]

Vein [ Sannin ]

to niestety niejest nakładka :) nie można np uruchomić kazaa i morfeusa w tym samym momencie, a w morfeus wszystkie pliki ciągle mają "looking" i tyle...

05.01.2002
00:35
[25]

Vein [ Sannin ]

tak a propo kazaa, to mialem 1 kbps prędkość zciągania, wziąłem "find more sources for download" i teraz jest 15

05.01.2002
10:30
[26]

Barthez) [ Konsul ]

The Dragon ----> tzn. może się troszkę źle wyraziłem :) Chodziło mi o to, że wpisujesz tytuł piosenki i choć najpopularniejszy jest niemożliwy do ściągnięcia to poniżej często jest jakaś wersja napisana np. zamiast wykonawcy napisany jest tytuł płyty i dzięki temu audiogalaxy się myli i ten mp3 traktuje jako utwór zespoł "Tytuł płyty", czyli utwór nie zablokowany :) Albo zamiast Ozzy Osbourne wpisujesz Osborne. Takie to kruczki. A co chcesz ściągnąć ? Poza tym możesz zapisać się na listę Aduiogalaxy ( np. jest grupa Poland albo Polska ) i tam poprosić o dany plik. Morpheus to chyba oddzielny program na interfejsie Kazaa. Tak mi się zdaje ale może się mylę.

05.01.2002
10:46
[27]

anonimowy [ Legend ]

u mnie morpheus ma to samo co kazaa - teraz nia chca nawet szukac(wyblakly mi ikonki search i traffic - a mowilem mamie zeby nie uzywala wybielacza)

05.01.2002
10:46
smile
[28]

Caldemeyn [ Pretorianin ]

IMHO Morpheus jest oddzielnym programikiem:) A i tak na Kazaa najlepiej sie ciagnie teledyski (ladnej jakosci mpegi) :)))))

05.01.2002
11:10
[29]

The Dragon [ Eternal ]

Barthez) - tak to i ja wiem, ale ten plik ktory probuje sciagnac jest tylko w jednej wersji. Jest to jeden essential mix paula oakenfolda... zapisalem sie nawet na jakies grupy, ale nikt nie ma, albo nie chce mi dac :( strasznie to wkurzajace

05.01.2002
13:42
smile
[30]

Barthez) [ Konsul ]

The Dragon ---> Wpisałem do Audiogalaxy "essential mix paul oakenfold" i wyszukało pełno utworów i żaden nie był zablokowany.

05.01.2002
13:44
[31]

specjalista [ Generał ]

(ziolo95) niezabije Cie narazie poza tym ql tylko czytaj dokładnie

05.01.2002
14:26
[32]

gacek [ Litzmannstadt ]

Morpheus wyszukuje plików w zasobach Kaaza i na odwrót. Ale osobiście wole Morpheusa, jest lepsiejszy:)

05.01.2002
15:44
[33]

Enderr [ Konsul ]

Nie wiem czy nadal borykasz się z kłopotami, ale mi też KaZaA nie działa od kilku dni. Jeśli rozwiązałeś już ten problem to powiedz jak. Ender.

05.01.2002
16:16
[34]

The Dragon [ Eternal ]

Barthez) - ok trudno... wiem, ze ten jeden akurat jest zablokowany, ale trudno... zeby chociaz mozna to bylo na plycie kupic

05.01.2002
17:06
[35]

Vein [ Sannin ]

jakie są jeszcze programy podobne do kazaa ale nie kozystajace z tych serwerów co kazaa? ale taki program ktorym mozna zciągac filmy ?

06.01.2002
01:47
smile
[36]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

KazAA jest swietn, ale czy tylko ja odnosze wrazenie ze to wszystko sie sciaga za...wolno? 70 mb odcinek serialu sciaga mi sie chyba juz z 8 h:/ a nie ma jeszcze polowy!:< what's happening? udostepniacie wasze zbiory uzytkownikom Kazyy? i czy cos grozi tak udostepnianym plikom?

06.01.2002
01:51
[37]

Lukasz3 [ Legionista ]

Polecam opcję "find more sources for download" czy jakoś tak...

06.01.2002
22:01
[38]

pedziwiatr [ Pretorianin ]

Ja udostępniam wszystko co sam ściągnąłem i jeszcze trochę. Ale to kwestia kultury. Wększośc pewnie ściągnie plik i przestanie je szybko udostępniać. A przeciez film można by ściągnąc z sąsiedniego miasta a nie z zagranicy czy też nawet zza oceanu!!!!!!!! Apeluję do użytkowników KaZaA : odrobinkę więcej dzielenia się, koniec z sępieniem!

07.01.2002
17:59
[39]

Paul12 [ Buja ]

Kazaa - czy warto? Powiedzcie mi : 1) Skąd ściągnąc ? 2) Czy są jakieś patche etc. ? 3) Ile waży (w mb) ? 4) Czy są jakieś podobne programy ? No i zachęćcie mnie do kazyy. --------------------------- Pozdrowia Paul

07.01.2002
18:12
[40]

Maniac [ Pretorianin ]

u mnie tez od dwuch dni kazaa szwankuje ostro. co sie dzieje???

07.01.2002
19:00
smile
[41]

GoKu [ Konsul ]

U mnie Kazaa chodzi bez zarzutu a nawet jeszcze lepiej, taki mialem transfer ze hoho w niecal pol godz. sciagnolem 5 piosenek. Dla mnie Kazaa to prawdziwe zbawienie, bo znalesc w necie takie piosenki jakie sie chce to jest naprawde trudno. Ja przez tydzien szukalem doslownie wszedzie piosenki malo znanego zespolu Lit i nie moglem znalesc, zaczela mi dobrze chodzic Kazaa... mam chyba prawie caly album. Dzieki temu caly czas wzbogacam swoj HDD w nowe mp3 --------> Paul12 Naprawde warto... Ad. 1) Wejdz na oficjalna strone Kazy www.kazaa.com tam sciagniesz jej najnowsza wersje. Ad. 2) Istnieje patch do Kazy, program sam powinien go sciagac i wyswietlic jakies info o tym> Jesli jest to najnowsza wersja to chyba nie bedzie czegos takiego Ad. 3) Instalka wazy chyba ponad 1,5 mb a sam program zapewne niewiele wiecej Ad. 4) Wedlug mnie nie ma cezgos podobnego... bardzo prosta obsluga, sciaganie plikow i ich szukanie. POLECAM !!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.