GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jak to zrobić w Outlook???

05.01.2004
09:26
[1]

gacek [ Litzmannstadt ]

Jak to zrobić w Outlook???

Potrzebuje zrobic tak , aby np maile z banku przychodziły do innego katalogu a np informacje o przetagrgach do drugiego w innym katalogu.
I to ma byc widoczne w Outlook

05.01.2004
09:30
smile
[2]

zarith [ ]

nie da się. możesz kazać outlookowi żeby segregował pocztę przez nadawcę, ale nie przez zawartość.

05.01.2004
09:34
[3]

roman11 [ Pretorianin ]

gacek --> najpierw w folderach lokalnych zakładasz folder np. Bank w menu Narzędzia wybierasz "Reguły wiadomości", następnie "poczta", klikasz "Nowa" i dalej wyszukujesz opcje "kiedy w polu od znajdują się osoby" lub "kiedy wiadomośc pochodzi z konta ...", wypełniasz tam co trzeba, następnie , "przenieś ją do folderu Bank"
Gotowe.

05.01.2004
09:43
smile
[4]

Mindlord [ Konsul ]

w tych regulach o ktorych pisze roman11 mozesz sobie ustawic wszystko jak tylko zapragniesz i bedzie ci segregowac poczte wedlug tych pragnien =]

05.01.2004
11:12
[5]

gacek [ Litzmannstadt ]

Ok. dzieki za pomoc.
A teraz jeszcze jedno. Chce żeby np wiadowmości z banku zapisywał mi w katalogu d:/bank

06.01.2004
10:33
[6]

roman11 [ Pretorianin ]

oj gacek, masz wymagania ;)
O ile wiem Outlook nie ma takiej możliwości, ponieważ foldery (a raczej ich zawartość) przechowuje w formie plików .dbx, a nie pojedyńczych maili. Można je oczywiście wyodrębnić (np DBXtract), ale to trwa i trzeba by robić to za każdym razem.
Łatwiej jest przenieść ręcznie zawartość folderu do innego z poziomu Outlooka.

Może powinieneś zmienić program pocztowy - o ile wiem np Bat ma takie możliwości, ale nie znam go na tyle, żeby pomóc

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.