BLOOMfan [ Chor��y ]
Powstaje polska gra komputerowa Władca Pierścieni RPG
Znalazlem stronkę na której grupka amatorów tworzy gre o Władcy Pierscieni całkiem od podstaw z wlasnym enginem,muzyka, ciągle poszukuja osob chetnych do pomocy wiec warto zajrzec, na razie nie jest to nic specjalnego ale ja z checia bede sledzil losy tej gry, zachecam do zagladniecia
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Spostrzegawczy to ty nie jesteś...ta gra już jest robiona 2 lata...
A poza tym już kiedyś było na forum.
BLOOMfan [ Chor��y ]
wiem ze jest tworzona 2 lata i co z tego ze bylo skoro nikt o tym nie rozmawia
chce aby inni dowiedzieli sie o tej grze byc moze znajda sie tu ludzie ktorzy wspomoga autorow
vien [ łowca pip ]
zycze im jak najlepiej ale mam jakies mieszane uczucia.... te modele puki co nie sa nawet przeciętne
BLOOMfan [ Chor��y ]
to charakterystyka gry napisana przez autorow :
Ogólnie
Jeśli chcesz się dowiedzieć nad czym pracują Strażnicy Północy, to trafiłeś w odpowiednie miejsce.
Władca Pierścieni RPG jest (a właściwie będzie), grą jedyną, niepowtarzalną i prawie doskonałą. Mimo widoku FPP nie będzie to strzelanka z serii Quake'ów, ani nawalanka jak The Lord of the Rings wypuszczona na rynek przez EA. Mimo widoku TPP nie będzie to gra polegająca na dostawaniu kolejnych questów kończących się zabijaniem jak seria baldursów... Nasz Władca będzie prawdziwym eRPeGiem!
Kilka słówek...
- Każda postać w grze (czy to bohater prowadzony przez gracza, czy zwykły NPC), będzie obdarzona indywidualnym charakterem, wieloma cechami fizycznymi i różnymi umiejętnościami. Co więcej będzie miał swój światopogląd, który będzie wpływał na jego postępowanie. Po prostu, każdy będzie żył swoim życiem.
- Świat, w którym będziemy snuć naszą opowieść będzie niezwykle rozbudowany i szczegółowy. Gracz będzie miał bardzo duże możliwości interakcji z otoczeniem. Będzie wędrował po bezdrożach, odwiedzał wioski i miasta, spał w gospodach i pod gwiazdami oraz spotykał elfów, krasnoludów i hobbitów. Będzie podróżował po całym Śródziemiu i obserwował codzienne życie jego mieszkańców.
- Stawiamy na klimat gry, na wspaniały świat stworzony przes Mistrza i szerokie możliwości działania. Kilkuosobowy zespół scenarzystów przygotowuje maksymalnie nieliniowy projekt gry, czego przykładem jest wiele różnych możliwości zakończenia gry.
- Cała gra przebiegać będzie w trybie 3D, na potrzeby którego powstaje specjalny engine umożliwiający stworzenie ogromnych połaci Śródziemia oraz wnętrz chat, pałaców i podziemi. Gracz będzie mógł dowolnie przełączać pomiędzy trybem FPP i TPP.
- Gra będzie oczywiście po polsku. Być może kiedyś uda się ją przetłumaczyć również na język angielski.
- Akcja podzielona będzie na dość obszerne rozdziały, w których prowadzona przez gracza drużyna będzie musiała wypełnić określone zadanie (np. gdzieś dojść).
Plany
Wciąż pracujemy nad mechaniką gry, która (już teraz mogę zdradzić), będzie bardzo oryginalna i maksymalnie realistyczna. Żeby nie zapeszać nie powiem na razie nic więcej :)
Didier z Rivii [ life 4 sound ]
Znam tą strone od dawna. kiedy jeszcze tworzyli tą grę jako dwuwymiarowy crpg to w nich wierzylem, ale nie podoba mi sie to przejscie w trzeci wymiar jakiego dokonali jakis czas temu. Wolalbym porzadna dwuwymiarówkę, niż średnią gre 3D, bo jakos nie chce mi sie wierzyc zeby w grze robionej przez amatorow animacje, tekstury itp. byly dobrej jakosci, chociaz zycze im jak najlepiej.
BLOOMfan [ Chor��y ]
---->Didier
nie doceniasz ich poswiecenia przecież siedzą już w tym kilka lat a engine 3D dopiero powstaje:)
Przemodar [ Konsul ]
Dobrze napisana reklamówka. I nawet nie palnęli chłopaki głupstwa, bo mogli dodać coś o zaskakującym zakończeniu... ;-) Generalnie pomysł niezły, wręcz porywający się na miarę Morrowinda. Choć jakoś dziwnie nie wierzę w te postacie żyjące własnym życiem - czyżby zaprzęgnięto algorytmy prawdziwej Sztucznej Inteligencji? No i ta _pewność_, że mechanika (dopiero tworzona) będzie maksymalnie realistyczna i oryginalna...
Obym się mylił, oby mi oko zbielało z zachwytu na widok tego tytułu w sprzedaży. I oby ukazał się on szybciej niż mi oko naturalnie ze starości zbieleje...
Didier z Rivii [ life 4 sound ]
BLOOMfan ---> no wlasnie dopiero powstaje, a zanim to skoncza to nikt jzu nie bedzie chcial patrzyc na ta gre, no chyab ze hardcoreowi fani. ja obstaje przy swoim, wolalbym porzadny cRPG w 2D w ktorym mogliby sie skupic na histori i questach,a nie meczyliby sie z grafika.
BLOOMfan [ Chor��y ]
ja uwielbiam takie offowe projekty tworzone przez fanow gdzie grafika schodzi na dalsze tlo, gra jest ciagle poprawiana, rozwijana kiedys gralem w 1 chyba czesc ultimy ktora fani przeniesli do 3d i unowoczesnili bylo to naprawde fajne
Ninja [ Pretorianin ]
Dlaczegoż to nie chca użyc silnika z Morrowinda? a takze tekstur, ba, calych polaci terenu? Mają tam juz gotowe wzory... To co brakuje Morrowindowi to zbyt mala uwaga poswiecona na częsc RPG, a wiec wszystkie questy są bardzo szablonowe, i tak koncza sie zamordowaniem kogos, albo odszukaniem jakiegos przedmiotu a po drodze na zamordowaniu kogos.... cóz za obłed tego typu myślenie...
To byla jedyna wada Morrowinda.
Gdyby nie moja praca zawodowa i zupelny brak czasu to sam chetnie rozpoczal bym taki projekt....
Kluczem tu jest polozenie nacisku na budowanie fabuly, opisy, dialogi.... Samo poznawanie takiego swiata gry byloby przyjemnoscią. Po co wyciagać broń co krok???
Bogas [ Senator ]
Dlatego lepszy jest silnik NWN lub BG:)