GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Najwieksze bugi w historii gier.

30.12.2003
11:33
smile
[1]

Madtrackus [ spamer ]

Najwieksze bugi w historii gier.

Znasz jakegos fajnego buga ktorego odkryles badz dowiedziales sie i probowales w swojej grze ? Podziel sie nim :)


WarCraft 3 / The Frozen Throne / Beta

Full wypas muthafucka hero :) aka Tome Bug
Nie pamietam juz czy to w becie bylo ale chyba tak. Bug ten polegal na tym ze z jednej ksiazki mozna bylo korzystac nawet kilkaset krotnie. Podnoszac sobie tym samym statsy bohatera do paru tysiecy jak ktos mial tyle cierpliwosci. Jak to sie robilo... Wszystko polegalo na tym zeby na takiej ksiazce kliknac jak najwiecej prawym przyciskiem myszki. Latwe, ale jak w takim razie kliknac na niej 1000 razy :) Dawalo sie patrol bohaterem z punktu a do punktu b tak dlugo jak to bylo tylko mozliwe a pozniej tak samo robilo sie z ksiazka z tym ze napieprzalo sie prawym przyciskiem na ksiazce ile wlazlo... Gdy bohaterowi skonczyly sie waypointy w terenie podchodzil do ksiazki i zbieral ja tyle razy ile razy na niej kliknelismy :)

Farm Bug
To byla chyba najwieksza wpadka blizzarda, dzieki temu bugowi twoje zloza rosly z astronomiczna predkoscia nie potrzebujac do tego kopalni ani lasu. Chodzilo o to zeby robol ktory buduje farmy ( bo sa najtansze ) zablokowal sie w srodku nich pozniej kolejkowalo sie budowanie w miejscu w ktorym stal. Nie mogac zbudowac farmy na sobie odmawial budowy a koszty budowania tych farm zwracaly sie z predkoscia swiatla :)


StarCraft - tu mamy calkiem spora kolekcje:

Miazdrzymy budynki budynkami
Moze to nie jest taki znow bug ale bardziej przychylalbym sie do tego ze to byl czit :) Ogladalem replaya 3 terki VS reszta swiata... Na poczatku wszystko idealnie tego smego baraki, akademia itd. A nagle startuje engineering bay i leci sobie nad glowny budynek przeciwnika i na nim londuje niszczac go momentalnie, pozniej przenosi sie nad inne budowle i sobie na nich siada :) Wygladalo to bardzo smiesznie z oczu obserwatora ale z oczu gracza ktory jest ofiara juz pewnie mniej :D

Latajacy Dron
Ten bug zna chyba kazdy kto mial do czynienia ze starem. Polegal na tym ze przy budowaniu gazociagu gdy dron weszedl na gejzer by zalozyc kokon, przerywalo mu sie budowe i mogl sobie latac po calej mapie, przelatywac po wodzie itd itp

Latajacy Templar
Podobnie jak z latajacym dronem z tym ze bug pojawial jak dochodzilo do scalania sie obu templarow by powstal dark templar. Gdy oba templarki obracaly sie wogol siebie naciskalo sie cancel, i ustawialo wczesniej patrolowanie wybranych punktow mapy. Gdy templar szedl do jednego punktu wybieralo mu sie nowy cel. I tak mogl sobie latac po calej mapce bez przeszkod.

Jezdrzacy Centerek
Ten bug dziala w wersji 1.10 :) Polega on na tym ze swoj glowny budynek mozna przysunac bardzo blisko pol mineralow ( ze sie z nimi styka ) Potrzebna jest do tego akademia i comsat station. Ale jak to sie robi to musicie sami sobie rozkminic :P Juz polowa sukcesu za wami hehe...

30.12.2003
11:34
smile
[2]

zarith [ ]

elder scrolls 2: daggerfall, zwany przez wszystkich buggerfallem i nie bez powodu. nie będę wymieniał bugów bo bym klawe starł do zera:)

30.12.2003
11:41
[3]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Najwiekszy bug w historii gier ? Zdecydowanie wpadka w Diablo 1 z klonowaniem przedmiotow .....

30.12.2003
11:43
[4]

Paul12 [ Buja ]

Pamiętam, że w ostatniej walce z bossem w BloodRayne było tak, że jak zaczynałem walczyć z połową życia, to jeśli walczyłem z nim długo, a on mnie zabijał, to kiedy wczytałem walkę od nowa, pani Rayne była już w pełni zdrowa :) Gdyby nie ten mały (duży?) bug, nie przeszedłbym gry :)

30.12.2003
11:45
[5]

Templar^ [ Konsul ]

Madtrackus : ja ci dam latajacego Templara. :>

deTorquemada : nie inaczej. Ale jakie to przydatne było... =]

30.12.2003
11:49
[6]

Fett [ Avatar ]

kolejną grą z dużą ilością bugów to chyba Gothic. Najgłupszym Bugiem w tej grze to chyba brak wyjscia (czeba skakac do jeziora :)) z wierzy Xardasa która jest jednym z istotniejszych miejsc w grze

30.12.2003
11:49
smile
[7]

Madtrackus [ spamer ]

Templar^ - ja to mam :))) najpierw spotkalem gandalfa-bialego a teraz Ciebie :D

deTorquemada - hehe przypomniales mi cos, qmpel zaplacil mi 5 zl zebym mu zduplikowal elixir podkoszacy statystyki chyba o 5 punktow - to singel byl :)

30.12.2003
12:04
smile
[8]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Pewnie niewielu pamieta te gre, ale byl taki symulator walk w kosmosie pn. Battlecruiser 3000AD. To byla tak niedorobiona gra, ze nie nadazali produkowac patchy, az do chwili, gdy zrobiono z tego freeware, bo nie dalo sie naprawic :-)) Jeden wielki bug!
Podobno wersja 2.0 byla juz ok, ale ja tego juz nie chcialem sprawdzac.

30.12.2003
12:18
[9]

grompablo [ Konsul ]

hehe gram w klanie w GHOST RECON i tam na niektorych mapach kladlo sie w scianie i sie przez nia widzialo nawet dalo sie strzelac :p a z 2 strony nie mozna cie bylo trafic
tez na przyklad na 1 mapie jak sie polozylo w jednym miejscu w scianie to widac wszystkich na mapie :p wrogow
szkoda tylko ze na meczach tak nie mozna bo wiecie czitery i te sprawy : P sa nagrywane replaye i potem ciul cie wykopia i tyle masz :p

30.12.2003
12:21
smile
[10]

ronn [ moralizator ]

Kiedys w Krolu Lwie byl taki bug, ze zjezdzalem po czesci szyjnej ciala zyrafy do wody, a ona miala mnie wyrzucic w gore, do malp.

Ktos to przeszedl? (to gdzies z 8 lat temu bylo)

Dla mnie to jest najwiekszy bug w historii gier :)

30.12.2003
12:32
smile
[11]

:Serafin: [ Neutralny Dobry ]

JA coś czytałem że w jakiejś grze przetłumaczyli w instrukcji hasło które trzeba było wpisać po angielsku, ale wydawca przetłumaczył raven na kruk i wszyscy co chcieli wpisać kruk nie mogli dalej przejsć gry
2 przypadek:Baldurs Gate1: Beach Queen przetłumaczono jako Królowa...ekhm Suka :)

30.12.2003
12:33
[12]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Mysle, ze chyba Traitors Gate 1. Taka przygodowka, ktorej nie mogli przejsc najwieksi wymiatacze przygodowkowi :) Z prostego powodu, w grze byl bug i bez patcha nie dalo sie przejsc jednej lokacji.

30.12.2003
12:46
smile
[13]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Te bugi są wypasione na maxa :D

30.12.2003
12:47
[14]

Xelloss [ Senator ]

Metal Gear Solid - była mapa, na której zabronione było używanie broni. Ale wystarczyło przytrzymać cyfrę odpowiedzialną za daną broń (np. trzymać cały czas 3) i można było strzelać bez niebezpieczeństwa.

30.12.2003
12:50
smile
[15]

Paul12 [ Buja ]

A pamiętam jeszcze BARDZO rażący błąd ortograficzny w polskim tłumaczeniu gry Battle Realms. Otóż we wszystkich menusach itp. widniał button z napisem ZASTOSÓJ :D

30.12.2003
12:51
[16]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

rothon ---> Teraz możesz poszaleś na Battlecruiser Millenium Gold. Ilość bugów drastycznie zmalała, ale przejście kampani w dalszym ciągu graniczy z cudem, niestety. Za to free flight - zupełnie w porządku, jest już ruch na planetach, na oceanach etc. Mimo wszytko polecam.

30.12.2003
12:53
[17]

:Serafin: [ Neutralny Dobry ]

Albo Civilazation1 & 2:Pikinierzy pokonywali czołgi :)

30.12.2003
12:56
smile
[18]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Ezrael--> Podobno tez szykuje sie jakies Battlecruiser Dynasty, czy cos takiego. Ale mnie juz chyba przerazaja gry z tak duza iloscia opcji i jednoczesnie tak nieprzyjaznym i trudnym do opanowania sterowaniem. Pomysl ambitny, ale na takie gry poczekamy jeszcze pare lat. Niemniej dobrze pamietac, ze prekursorem byl Battlecruiser 'wielki babol' 3000AD :-))

30.12.2003
12:56
smile
[19]

Xelloss [ Senator ]

Serafin--> Civ Call to Power - Jako Japończycy atakowałem 3 czołgami 4 kawalerie - zniszczyłem dwie, oni mi rozwalili czołgi :).

30.12.2003
13:01
smile
[20]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]


Xellos mi w panzer general kawaleria polska rozwalala pzIII :)
ale oni chyba zsiadali z koni :)

a poza tym to przecie polscy ułani!

30.12.2003
13:05
smile
[21]

garrett [ realny nie realny ]

w oryginalnych Mieczach Waldgira miałem uszkodzoną taśme..dla mnie to był spory bug :))))

30.12.2003
13:12
smile
[22]

Buczo_cm [ Mikado ]

BIGos --> No i do tego mieli jeszcze ppance :)

A pamiętacie pierwszy polski RTS, Polanie ?? Tam gdy trzy krowy naraz przybyły do obory to pierwsza się blokowała i mleko w szybkim tempie wzrastało w nieskończoność mimo iż krowy stały cały czas przy oborze :))

30.12.2003
13:17
[23]

Giftzwerg [ Konsul ]

BIGos --> kawaleria była wyposażona w bron przeciwpancerną, i nawet nawet radziła sobie z Panzerami, patrz starcie pod Mokrą. ZAtrzymali na cały dzień natarcie 4PZDiv, wyłączyli z walki około 50 Panzerów.

30.12.2003
13:30
[24]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

:serafin: --> w cywilizacji2 strzelcy gorscy (tacy faceci na nartach) wygrywali zazwyczaj pojedynki z bombowcami stealth :))

30.12.2003
13:30
smile
[25]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]


Giftzwerg - skladam to na karb ułańskiej fantazji i niezwyklej poskiej bitności.
sorry winetou, choćby nie wiem co mówila historia - gostek na koniu pędzący na 20 tonowego potwora z 5 lufami różnej wielkości jest z góry skazany na przegraną :)

30.12.2003
13:37
smile
[26]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]


wzorzec - no tu akurat nie ma nic dziwnego.
wyobraź sobie że jesteś pilotem takiego bombowca.
fiuuu sobie lecisz nad górami, na dole turyści i w ogóle.
a tu nagle, JAK CI TAKI NARCIARZ NIE PRZYLUTUJE!
z zaskoczeniarece sie trzesa, drazka utrzymać sie nie da.
potem ze śmiechu staczas się na orzycisk kataoulty i wylatujesz, a bombowiec sie rozbija.
łatwizna :D

30.12.2003
13:38
smile
[27]

Cuphay [ Mroczna Dusza ]

Zdecydowanie Traitors Gate - bez patcha nie dało się wyjść z pierwszej lokacji :)

30.12.2003
13:43
[28]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

bigos --> taaa :)) ci narciarze chyba rzucali swoimi kijkami na 10000 metrow w gore haha :)))

30.12.2003
13:47
smile
[29]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Bigos ---> Nie masz racji. Polscy kawalerzyści stosowali supertajną taktyktę, diabelnie skuteczną. Wsadzali banany do luf ;)

30.12.2003
13:48
[30]

Sayet [ White Star Soldier ]

LPM2003- kupuje Ronaldo a tu mi 1000000 kasy dodaje!!!

30.12.2003
13:49
[31]

Kuzi2 [ akaDoktor ]


a Spliner Cell wersja polska ?? :)

30.12.2003
13:50
smile
[32]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

rothon ---> iiii... prościzna, po czterech godzinach grania zaczynasz narzekać na nadmierny prymitywizm i uproszczenie ;) Co za dynastia? Galcom pobrało się z Gammulanami, czy jak?

30.12.2003
13:51
[33]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

ronn --> ten motyw z Krolem Lwem to chyba bylo zabezpieczenie przed kopiowaniem ;]

A co do watku - najwieksze bugi mial Daggerfall (nie bez powodu zwany Buggerfallem), Fallout 2, Temple of Elemental Evil, Arcanum, Arx Fatalis... Wiekszosc z tych gier, byla praktycznie niegrywalna bez patchy a z patchami - sa uwazane za jedne z lepszych gier cRPG...

30.12.2003
13:53
smile
[34]

red_baron [ pVd ]

zagraj w nine: kroniki agenta...
i wszystko jasne:) co jest najwiekszym bugiem (cala ta gra)

30.12.2003
13:53
smile
[35]

Yo5H [ spammajster ]

Luke powiedz mi jaki duzy bug mial fallout 2 ?

30.12.2003
13:56
[36]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Zaraz, zaraz, Fallouta 2, przeszedłem parę razy w wersji 1.0 i poza tym, że z miejsca mogłeś zakupić Highwaymana nie zauważyłem niczego specjalnie upierdliwego? No, może jeszcze czasem tury się zacinały.

30.12.2003
13:57
smile
[37]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Ezrael--> Nie wiem kto sie z kim pobral, albo nie. Wydaje mi sie, ze cos gdzies widzialem. No ale nie wykluczam, ze to jakas pomyliłka. Nie pilnuje szczegolnie, czy dzielo bedzie odnawiane czy nie :-))))

30.12.2003
13:58
[38]

ronn [ moralizator ]

Yo5H --> Bez patcha nie mozna bylo go ukonczyc. Wedlug mnie to duzy bug.

30.12.2003
14:02
smile
[39]

eJay [ Gladiator ]

w SWat 3 czasem system ruchu drzuyny sie buraczyl i trzeba bylo dawac restarta:)

30.12.2003
14:04
[40]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Lmao... Ezrael, beta testerem to raczej nie zostaniesz ;)

z patcha do F2:

This is NOT a complete list. It's a list of the more important or
more commonly asked about bugs.

-Boxing in New Reno will no longer lock up the computer.

-The Dice Game will give you winnings.

-The Lloyd quest in New Reno will not lock the computer.

-Talking to Tandi about the Vault 15 quest will not lock the
computer.

-Loading and Saving of Save Games have been sped up, for other ways
to improve load times check the trouble shooting section of the
readme.txt.

-Party members will not turn hostile (under most circumstances) any
longer, so you will be able to talk to them all the time.

-Ghouls in Gecko will not randomly shoot at you.

-Harold will give you the right information when you are trying to
optimize the power plant.

-Shopkeepers will get money more often - this is more of a tweak
then a bug fix.

-Endless stopwatch in combat should be fixed.

-The car and the trunk will no longer become separated.

-Francis has been fixed.

-Hakunin movies will not appear after the GECK has been returned.

-Dragon and LoPan challenges should no longer cause Endless Stop
Watch.

-Goris will no longer join if you are over your Party Member limit.

-Slave Overseer in NCR will no longer lock the computer up.

-PIP boy will no longer crash when you get too many Maps in your
Automap.

-Here and Now perk will work correctly.

-NPC's max carry weight.

-NPC's runaway settings.

-The .44 does the proper amount of damage.

-NPC's who have to many dialog responses have been fixed.

-Radiation warning pops up sooner = 66 rads.

-Barter has been slightly modified.

-The bug with the Geck and the elder has been fixed.

-The problem where game wouldn't run properly on some NT/NTFS/large
hard-drive setups has been fixed.

-Smitty will properly sell the car.


NEW FIXES TO THE 1.02d PATCH: Again this is NOT a complete list, but a list
of the more commonly asked about problems.

-Fixed T-Ray not taking money for getting car back

-Fixed Stuart Little boxing so that he only gives you one chance to repeat.

-Also, he wasn't setting the names properly for the STUPID character, this
should be fixed.

-All boxing problems have been addressed. Critical failures count as a
knockdown, this is not going to be changed.

-Fixed Valerie where to go when done upgrading weapons.

-Fixed Slim Picket not taking/checking for money for the Outdoorsman Skill
upgrade. Also, there should be no way to get him to give you the upgrade more
than once, code put in as a safety.

-When Vegeir was sending you home with Jonny, he was trying to send the car
with you too. I found out this is bad and the car isn't set up to do so. He no
longer touches your car in this situation.

-Car should be compatible with patch, it also will fix some of the car
problems that might occur if the car doesn't show up in correct spots.

-In related news, the trunk should be working better in conjunction with the
car as the code is all new since we shipped and now knows where the car is at
all times.

-One of the Engine bugs we fixed will fix the problem of the trunk showing up
without the car, since the trunk script was becoming "junked"(to speak
technically).

-The car leaves with you when you leave random encounter maps, but only if the
car is on that map and it has fuel. Before, if you used the out of gas car, it
-would keep following you around, this is fixed.

-Slavers die and now STAY DEAD when killed by the slaves you are hunting!
Amazing, bastards just didn't want to go down easily.

-Get Car part quest should be clearing now.

-Fixed the leaving maps with party member crash. This could potentially fix
lots and lots of thing out there since it was killing memory at this
point(this is what helps fix the cars).

-Miria should no longer follow after she is dead.

-Fixed party members going up levels with Power Armor bug.

-Fixed Tyler door bug where he would sometimes give you permission to use the
door, but would attack you if you tried to use the door.

-Fixed Joey not taking money for Jet.

-Fixed problem with when the player comes out the back entrance of the
raiders(secret entrance) and the car not being there.

-Fixed Saving game on "Holy Knights" encounter do that you can finish the
whole thing even after saving.

-No longer pre-maturely ends "Murder" quest when you tell Mr. Wright that his
son was poisoned.

-Fixed inability to use the dresser in New Reno map 2 where Mrs. Bishop is.

-Cody gives you exp now when he leads you to the chop shop.

-Mason will let you use the door if he tells you it's O.K.

-Myron now takes all the stuff to make drugs even if it's in his inventory. So
if you tell him you want to make 3 radscorpion antidotes and switch the tails
to his inventory, he'll delete them from his inventory as well.

-There no longer is any way to get $2000 from Dr. Troy for selling him jet.

-Fixed "offcier" spelling to "officer" with Randal.

-Fixed it so you can't get stuck on level 4 by entering from the world map
before the player extracts the organ. This fix is simply due to the fact that
you should only be able to enter Sierra Army Depot from the ground floor from
the town map.

-You now get xp for giving the non-working brainbot a brain.

-Buster now replenishes his supplies more often.

-Cannot enter any map but the entrance map from the town map.

-Player can complete the spleen seed even if he is a Hubologist.

-Talking Bette out of fighting should set the "Stop-the-bar-brawl" quest to
complete.

-Fixed bug with saving during lopan/dragon fights.

-Made it so there is only the Battle Field area to enter the Sierra Army Depot

-Changed it so that Melchior only lets 4 of his pets out at once. This should
reduce pathing problems with multi-hex critters.

-You now get 1000 experience for getting Brian more power for his AC.

-Fixed error with using the bulletin board during combat.

-Fixed kids not being able to be pushed when they're not on their home tile.

-Fixed bulletin board error like that in the Den.

-Fixed problem with car not showing up first time with high outdoorsman.

-Fixed endless loop for not having power armor with door guard.

-Fixed bug regarding re-entrance to vault 15 squat area.

-Fixed problem with sometimes ending a fight and becoming stuck inside the
ring.

-Fixed bug causing some Melchior crashes related to fire geckos not being able
to hit their target.

-Fixed craps dealer bug allowing setting odds bet to 0 dollars in order to
take odds money back.

-Fixed problem with party members dying on map exits, causing Miria or any
party member dying in the toilet explosion and then following you around the
game forever.

30.12.2003
14:06
[41]

Aen [ MatiZ ]

Thief- Jesli stoisz w cieniu i sie w ogole nie ruszasz, nawet myszka, to zdarza sie, ze jesli cos lub ktos w ciebie wejdzie, bedzie szlo dalej:). To samo z drzwiami itd.:)

Sanitarium- druga lokacja- bez patcha zapomnij

30.12.2003
14:11
[42]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Unreal Tournament (ten pierwszy, podobno najlepszy)

Byk w silniku graficznym powoduje, ze postac stojaca w wierzcholku kata prostego (np. na podestach przy minigunie na mapie Gothic) moze "wskoczyc" w taki punkt owego wierzcholka, iz silnik graficzny interpretuje to jako zeskok, choc gracz nadal jest tam, gdzie byl. W efekcie osoby, ktore byly swiadkiem "zeskoku", widza sylwetke gracza nizej - i jest to typowy holoduke (niesmiertelny - wszak gracz jest przeciez wyzej).

Co ciekawe, jesli na taka scenke wejdzie osoba, ktora nie widziala momentu spadania, bedzie miala wyswietlona postac normalnie. Czyli: na gorze siedzi przycupniety gracz, na dole pod nim banda palantow w cos zawziecie strzela.

Urocze, prawda?

O innych bugach UT, ktorych byc nie powinno, a sa, litosciwie zamilcze zadowalajac sie tanim efekciarstwem (widzicie, Cubi, Smuggler: ucze sie :P).

30.12.2003
14:19
smile
[43]

Kruk [ In Flames ]

Championship Manager 4 to w ogóle cały jeden wielki bug.

30.12.2003
14:20
smile
[44]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Luke ---> O zwiechach komputera już mówiłem, zresztą to samo działo się w San Francisco na ringu. W kostki w Den w v1.0 zarobiłem jakieś 20K w 1h, w przypadku Tandi wystarczył restart, nic strasznego, w Gecko wystarczyło zdjąć giwery, przyznaję, że psikus z autem bywał wkurzający. To, że tak rozbudowana gra miała sporo bugów, to chyba nic dziwnego. To raczej drobiazgi. Moje pytanie brzmi - co było tak upierdliwe, żeby go zakwalifikować do tej listy? Problemów z ukończeniem gry też nigdy nie miałem, a grałem na różne sposoby. Może w wersji US? Dużym bugiem nazywam np. jeden z licznych w Daggerfall, gdzie wpadałeś w "dziurę" w podłodze, wystawała Ci tylko głowa i bez sejwa, albo czita nie sposób było się wydostać...

30.12.2003
14:21
[45]

Lechiander [ Wardancer ]

Aen ---> Przeszedłem Sanitarium bez patcha. O jakiej lokacji mówisz? Dzieci?

Co do Civ, to moja falanga rozwaliła nalot bombowców.

30.12.2003
14:24
[46]

Negocjator [ * ]

W Megalomani można było po zatwierdzeniu liczby ludzi do wykonania misji "odpompować" ich po naciśnieciu confirm.

30.12.2003
14:28
[47]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ezrael --> jesli wg Ciebie to nie sa powazne bledy ale drobiazgi to... Wlasnie ta gra nie powinna miecy tyle bugow, a miala je bo Interplay mial w d***e klientow i F2 nie byl wczesniej praktycznie testowany. Za betatesterow robili klienci. Co bylo na maksa upierdliwe oprocz zwiechow? Hmm.. np znikajacy w polowie samochod, "lazacy" za Toba bagaznik :>

30.12.2003
14:31
[48]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

ktoś juz wspomniał o Panzer General II i polskiej kawalerii ale to nie kawaleria była najgroźniejsza w tej grze. na którejś mapce była w mieście okopana polska piechota... kiedy grałem pierwszy raz to straciłem na niej 8 PZIVD chyba ;))) (tzn. chyba IVD)

ale ja nie o tym.
w tej grze był bug lepszy, a mianowicie cała masa pieniążków (więc i sprzetu) za free... a robiło się to tak:
wybijaliśmy obronę miasta, wkraczaliśmy tam naszą jednostką, nie odklikując nigdzie robiło się "cofnij ruch", wchodziło się znowu, "cofnij ruch", wchodziło.... a pieniążki za każdym razem biły za zdobycie miasta ;)))

no i na koniec sie serdecznie przywitam bo to mój pierwszy post tutaj ;)

30.12.2003
14:32
[49]

Misio-Jedi [ Legend ]

Największy bug spotkałem w Falloucie: Wchodzę do budynku razem z Ianem, a następnie wychodzę z tego budynku a za mną wychodzi Ian i... jeszcze jeden Ian ! Nic to ! - Myślę - co dwóch Ianów to nie jeden, gram dalej przechodzę na kolejną mapę i mam już trzech (!) Ianów.

Tak mi się te Iany rozmnażały, aż po wyjściu z jednego budynku wylazło ich za mną chyba ze 30-tu (wyglądało to trochę jak na filmie Matrix Reloaded kiedy agent Smith się rozmnożył - już wiem zkąd bracia Łoczałscy wzieli pomysł).

Pocieszałem się że to nawet fajnie, bo z taką armią nikt mi w walce nie podskoczy (tylko ile by trwała taka walka ? - w Falloucie walki są turowe...) ale w końcu gra zaczeła się wieszać i musiałem zaczunać od początku :(

30.12.2003
14:33
smile
[50]

garrett [ realny nie realny ]

Misiu-Jedi --> miałem dokładnie to samo

30.12.2003
14:38
smile
[51]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Luke ---> ja tam jestem spokojny facet, łatwo z równowagi mnie się nie wyprowadza, bardziej wściekam się w Panzer general, gdy nie mogę skutecznie zbombardować dział przeciwlotniczych ;)

30.12.2003
14:54
[52]

Misio-Jedi [ Legend ]

Oczywiście w Falloucie 2 jest ten słynny bug z bagażnikiem. Ale to aż tak bardzo nie przeszkadza, a co najważniejsze - nie uniemożliwia gry.
mnie się to pierwszy raz przydażyło przy tej bazie gdzi można spotkać gadającego Deathclawa, pamiętam że zostawiłem samochód na parkingu, a tam stał jakiś mało rozmowny gościu w pelerynie i kapturze.
Potem jak wróciłem z tej bazy i z przerażeniem spostrzegłem że z samochodu został tylko bagażnik, to uznałem że to sprawka tego gościa w kapturze, że to mianowicie on mi zapier... moją brykę (żeby sprzedać na części) więc się zdenerwowałem i go rozwaliłem.
No ale potem stwierdziłem że jednak szkoda gabloty i wczytałem wcześniejszego save'a żeby się przyczaić na gościa jak będzie się dobierał do gabloty. - Ja naiwny sądziłem że to części scenariusza gry :)

30.12.2003
14:55
smile
[53]

Niedzielny Gość [ Konsul ]

Nie można zapomnieć o naszym rodzimym produkcie - CHROME!!!

30.12.2003
15:00
[54]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Misio-Jedi --> widocznie jestem nerwowy, bo ten bug wkurzal mnie jak diabli :) Najsmieszniejsze jest to, ze pozniej ten bagaznik lazil za mna do kazdej lokacji (a nie tylko do pierwszej w danym miescie) ;> A do listy zabugowanych (ale pozniej wchodzacych do klasyki) cRPG mozna dodac Ultime 9.

30.12.2003
15:01
[55]

Giftzwerg [ Konsul ]

Bug W Morrro - jeśli masz Bloodmoona i powracasz do Tribunala, żeby walczyć z szefem Mrocznego Bractwa, to albo wywala albo dialog wchodzi w pętlę.
2. Nie da się skutecznie podłożyć łądunków wybuchowych.
Choć podobno ostatecznie naprawiono te bugi, ale przez jakiś czas, porażka była.

W ogóle bugów małych i troszkę większych jest tam trochę, ale ten anjbardziej utrudniał życie.

30.12.2003
15:02
[56]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

i w Medalu pare bugów jest szczegolnie zauwazalnychw multiplayer-bo a to widac bronie przez scniay(tzn lufy wystajace przez sciany) a to z niektorych miejsc mozna bylo widziec goscia za sciana
albo na Huncie bylo miejscie przy scianie z ktorego mozna bylo obejzec cmentarz i wszystkich ktorzy na nim sie ukryli :)

30.12.2003
15:12
[57]

Kencik [ Konsul ]

A kto pamieta simsy?? I ten błąd z opłatami, że wysyłałes kogos aby zaniołs do skrzynki rachunki i zanim ta osoba dochodzila to kupowales cos za cala kase i rachunki i tak byly zaplacone., potem tylko sprzedawalo sie rzeczy wczesniej zakupione i juz :)
Albo w might & magic 7 lub 9 tez bylo troche tyych błędow, pamietam ze jeden quest nie moglem przejsc, musialem jakiegos dalekiego save odpalic aby moc dalej grac

30.12.2003
15:12
smile
[58]

Mesiash666 [ Konsul ]

W civ 3 mialem piękny bug ->> Atakowałem na miasto w którym był 1 łucznik, dopiero 3 czołg mu coś zadał a za 5 czołlgiem go zabiłem << Czyż civilization to nie piękna gra

30.12.2003
15:16
smile
[59]

Mesiash666 [ Konsul ]

Jak by ktoś chciał grać w Civ 3 -->> Mała porada ->> Jeśli na typa nie wyślesz 100 czołgów -->> nie zdobędziesz

30.12.2003
15:21
smile
[60]

muhabor [ Konsul ]

Wizardry 8 PL - panowie super tłumacze hasło przestłumaczyli i nie dało sie skończyc bez pacza..

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.