GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Potrzebna gra z zajebistą grafiką ! :)

24.12.2003
17:36
smile
[1]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Potrzebna gra z zajebistą grafiką ! :)

Hmh, znacie tytuly jakichs gier gdzie szczena opada na widok grafiki? Jak tak to podajcie tytuly pliss...chce pokazac ciotecznemu w 2 dzien swiat na co stac moj komputer :P Bo on twierdzi ze to gowno :D Moze znacie jakies rolling demka ? Albo jakies benchmarki zajebiste? Sam z checia tez oblukam na co stac moj komputer jeszcze...

24.12.2003
17:38
[2]

K@mil [ Wirnik ]

Doom III

24.12.2003
17:40
[3]

Sephion [ One Winged Angel ]

Zalezy jaka masz karte, pusc demko z ta cala rusalka czy czyms takim prezentujace mozliwosci GF FX ;) O ile masz ta karte :) Albo moze poprostu 3D Mark 2003?

24.12.2003
17:41
smile
[4]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

Need for Speed : Underground

24.12.2003
17:45
smile
[5]

Kompoholik [ Designed by AI ]

NBA Live 2004

24.12.2003
17:49
[6]

srekal34 [ Rock Forever ]

AMP2, demko do ściągniecia z Gamer's Hell(to tylko próbka engine'u, fulla nigdy nie bedzie)-grafę ma porównywalną z Domm3(tekstury są nawet trochę lepsze)-ale na karcie bez DX9 nie pograsz....dołączam screena robionego na moim sprzęcie...

24.12.2003
17:51
[7]

srekal34 [ Rock Forever ]

aha, screen robiony bez antyaliasingu i filtrowania anizotropowego, bo mi sie nie chciało go włączać w sterach:)

24.12.2003
17:59
[8]

srekal34 [ Rock Forever ]

Znajcie moje dobre serce, włączyłem jeszcze AA i AF, choć wtedy grać już się nie da zbytnio, jakieś 15 FPS wtedy....

24.12.2003
18:04
[9]

srekal34 [ Rock Forever ]

Ostatni z galerii screenów, tym razem włączone tylko filtrowanie anizotropowe. Różnica pomiędzy wyłączonym, a włączonym żadna, za to w grafie zdecydowana...

24.12.2003
18:10
[10]

srekal34 [ Rock Forever ]

Jeszcze jeden screen-z postacią. Tak jak poprzednio, włączony AF x8.
Gra zwalnia z AA zarąbiście, ponieważ autorzy jeszcze nie zaimlementowali jej obsługi:/ Sytuacja podobna jak z HALO- AA wymuszony w sterownikach daje straszny spadek wydajności. W AMP2 ten spadek to 3, a nawet 4x!!

24.12.2003
18:19
smile
[11]

ALEX2150 [ Visca el Barça ]

Half Life 2 lub DOOM 3

24.12.2003
18:43
[12]

_Astaroth_ [ Legionista ]

Prince of Persia: The Sands of Time - nigdy w życiu nie widziałem nic tak pięknego pod względem grafiki - ale bez conajmniej GF3 i PIII 800MHZ nawet ci się nie włączy

24.12.2003
19:59
[13]

vult-q3 [ Konsul ]

brzydka ta postac w tym amp2 (co to znaczy?)

24.12.2003
20:20
[14]

davhend [ Garrett ]

Chrome PL

24.12.2003
20:24
[15]

Globus [ Generaďż˝ ]

chrome ? chyba smieszny jestes...

24.12.2003
20:24
[16]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

No...mądrzy jestescie niektorzy...mam 2 dni na sciagniecie gry z netu a wy wyskakujecie z doomem 3 (alpha ma kijowa grafe) i HL2 lol...a co do karty to Ti4600 i chce zobaczyc co z tego jeszcze da sie wyciagnac :) a co do dooma 3 to gralem w alphe na GF3 Ti200 i bylo znosnie :)

24.12.2003
21:15
[17]

srekal34 [ Rock Forever ]

vult---->no postać mozę i nienajlepsza, ale teksturkami ścian chyba nie pogardzisz:D a nie wiem co znaczy ten skrót
axl2000-----> to sciągnij amp2! to tylko 50MB! co prawda gry jest 30 sekund, ale grafa zarąbista:D

24.12.2003
22:11
smile
[18]

newage3000 [ Konsul ]

DOOM III, DOOM III

24.12.2003
22:33
smile
[19]

mycha921 [ N-Gage QD ]

Call od Duty dla mnie ma dość dobrą grafe

24.12.2003
22:34
smile
[20]

mycha921 [ N-Gage QD ]

30 sek gry?

24.12.2003
22:35
smile
[21]

mycha921 [ N-Gage QD ]

a można połazić chociaż?

24.12.2003
22:38
smile
[22]

mycha921 [ N-Gage QD ]

jaki adres do gamer`s hell ?

24.12.2003
22:39
smile
[23]

mycha921 [ N-Gage QD ]

już chyba mam :)

24.12.2003
23:09
[24]

Mastyl [ Legend ]

To Amp2 moze i dopasione pustymi bajerami technicznymi, ale graficznei dla mnie wygląda nędznie. Ten komandos na screenach wygląda jakby rysował go 5-letni fan komiksów Marvela.

25.12.2003
09:40
[25]

srekal34 [ Rock Forever ]

mycha921---->No i jak, podoba się grafa?:)
Mastyl----->No bo to miał być pusty pokaz technicznych fajerwerków. To nie jest gra, ktora ma się podobać. Ten program ma zachęcić programistów do kupna engine'u. Tak więc musiał pokazać, jak sobie radzi z tymi efektami. A radzi sobie bardzo, bardzo dobrze. Dam teraz kilka screenów z gry tworzonej na engine AMP2-secret service 2(taka niskobudżetówka-bo i engine do drogich nie należy)

25.12.2003
09:42
[26]

srekal34 [ Rock Forever ]

nastepny

25.12.2003
09:43
[27]

srekal34 [ Rock Forever ]

next

25.12.2003
09:44
[28]

srekal34 [ Rock Forever ]

another

25.12.2003
09:45
[29]

srekal34 [ Rock Forever ]

and the last one

25.12.2003
09:47
[30]

srekal34 [ Rock Forever ]

a teraz co engine potrafi:(txt po angielsku, bo nie chce mi się tyle pisać:P)
Real-time 3D corridor renderer. The Six degrees of freedom allows the user to create full 3D environments, like first and third person shooters, 3D architectural walkthroughs, virtually any 3D simulation.
Per Pixel Lighting. The engine uses per pixel dynamic lighting, not preprocessed low resolution shade maps such as the Quake series engines or Unreal engine. This next generation lighting allows for bump mapping, specular lighting and stencil shadowing. Characters and the environments are now rendered and cast shadows the in the same pipeline, so characters, map objects and level geometry are all treated the same and are rendered in the most realistic methods possible using the latest hardware.
Bump mapping. Bump maps will give the appearance of real depth in a surface, allowing for fine detail like fingernails, wrinkles, beard stubble, rivets, weapon details, carpet, anything you can imagine under a few inches in real world depth can be simulated correctly with a bump map. Bump mapping helps eliminate texture tiling also, and time can be saved because world textures no longer need fake shadows and lighting painted into them, just color is needed in texture maps now.
Specular lighting. By using a texture, you can control exactly how shiny each pixel of a surface is. Chrome, and shiny metals have never before looked so realistic in any game engine.
Stencil Shadowing. Realistic stencil shadowing allows shadows to cast off of characters and the world itself. These shadows cast onto other surfaces and wrap around up a wall, or onto mutliple surfaces, just like real shadows work. Other engines try to fake shadows with projection blobs on characters and by using shade maps which are a big waste of texture memory. Don't settle for anything less than real time stencil shadowing in your game.
Projection Textures. By using a texture in conjunction with a light source, you can create very detailed soft shadow effects like mini blinds, or make custom shaped lights by filtering them through an image.
Fog Flares. Nearly any shape of lense flares are now possible, so volumetric lights, spot lights, rectangular glows, etc can all be created for the ultimate lens flare effects.
Texturing. AMP II allows up to 2024x2024 32 bit textures. It supports TGA, PNG, BMP, and DMT file formats.
Texture Memory Management System. The engine has texture compression and scalable texture depth to lower texture memory requirements.
Shader System. Create "shader effects" which manipulates a texture for fantastic surface effects. Panning, scaling, glowing, pulsing, rotating, flickering, animated, and other effects are all possible. These are useful for panning text or static on a computer screen, light bulbs flickering on and off, pulsing glowing surfaces like lava, practically anything you can imagine. Used in conjuntion with lighting effects can produce stunning visuals.
3D character renderer with skeletal animation system. Skeletal animation system allows for the most realistic animations possible. Use 3D Studio Max's standard animation system, Bones, Character Studio or motion capture to bring characters and animated objects to life. The engine also has a velocity setting to slow your characters' walk down to match his current speed, so you can tweak how fast a player moves without redoing run and walk animations. Also polygons can be assigned to multiple bones which gives a nice elastic appearance at the joints.
Realistic light sourcing with shadows. Every light in AMP II is dynamic, meaning there are no pre-calcuated lights. This makes it possible to destroy lights, move lights, apply shaders to lights, etc, at no extra rendering expense. Per pixel lighting allows users to control the lighting of their surfaces at a per pixel level and also allows using smoothing groups and normal maps. This allows for soft round lit surfaces, or hard edges on corners, or anywhere in between just like smoothing groups work in 3D rendering packages such as 3D Studio Max. Colored lights are allowed as well.
Particle system. An advanced particle system allows creation of sparks, smoke, dust, muzzleflashes, flamethrower effects, weapon effects, etc.
Portal Rendering. Portal rendering allows for viewing of levels almost instantly versus older BSP engines which sometimes took hours or even days of preprocessing times. It is also much easier to work with and more efficient than BSP rendering engines. Simply make a 90 degree turn in a corridor, and it perfectly cuts off what isn't visable.
OpenGL based rendering.
Includes Wire (tm) networking library which powered the ultra smooth net play for Gore –Ultimate Soldier. (tm)
Support for Nvidia GeForce 3 and higher.
Support for ATI Radeon 9600 and higher.
Per polygon Map object collision. AMP II can auto generate collision for simple convex models or build your own for more complicated meshes.
Destroyable map objects. Destroy tables, chairs, supports, walls, any sort of model with or without collision.
Per polygon collision effects. For example, you could build a truck carrying a load of wood. Shoot the truck in the windows and the glass could break, shoot it in the metal areas and get a ricochet sound and torn metal decal, shoot the wood in the back and see splinters fly and have chunks of wood flying everywhere.
Menus and interface. Create your own menus and game HUD or interface using our simple to use .god files. No programming skills required.
Destroyable lights. Link your lights to a destroyable map object and have destroyable lights. Or use or scripting engine to control your lights however you wish.
Artificial intelligence. Built in AI with full source code using AMP's scripting system gives working examples of artificial intelligence that can patrol, play scripted events, attack, take cover and more.
Doors. Amp now has working swinging doors with collision detection.
Support for Max 5.1 and Character studio 4. Also version 4 and 5 are supported for map objects but not characters.
Tracked effects for map entities. This makes it so bullet hole decals would move on moving parts like doors as the doors open and close.

25.12.2003
09:50
[31]

srekal34 [ Rock Forever ]

no i sotatnia ciekawa rzecz, znaczy się cena. Niektórych z was może od tego głowa rozboleć, ale uwierzcie, że są to ceny niskie jak na engine.

LICENSING OPTIONS
*Personal license $200. Limited to use on one computer system by one person. Games made with this license can be distributed through our upcoming shareware plan, released for free on the internet, submitted to publishers, used for non profit purposes. They cannot be sold, marketed or published without a professional license unless you opt to use our upcoming shareware plan. Comes with forum access for support.
*Professional license $2000.00 . Limited to use on one computer system by one person. Customer can sell, market or distribute or publish their game. Comes with forum access and 30 days of email support.
Professional unlimited seat license $25,000.00. If you have a large team and don't want to worry about how many copies of AMP II you can use or install, then this is the package for you. The package comes with forum and email support, plus tool source code!
*Professional source $40,000.00. Full engine and tool source code allows serious developers to modify anything they wish, rendering code, networking, tools, etc.
*Email support $500.00 per year. Will answer emailed questions within 1-2 working business days.
*Tool Source code. $5,000.00 Customize the editor and tools to fit your own needs.
UAll licensing options come with the full featured tool kit, demo art and level resources, examples, tutorials, private user forum access, full documentation and more! Everything you need (besides art programs) to create professional quality games is included! Other game engines of this quality can cost up to $1,000,000.00 to license and a royalty fee must be paid as well.
Tak więc cena za engine(żebu zrobić grę) to około jeden milion $(ostatnia opcja), co przy cenie za takiego Dooma3(podobno około 20mln$), mającego podobne możliwości, jest rewelacją.

25.12.2003
09:55
[32]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Pokaż mu Deus Ex II, grafa ładna ale jak będzie chodzić to nie ręcze.

25.12.2003
10:09
[33]

srekal34 [ Rock Forever ]

jeszcze jeden screen z AMPII:D

25.12.2003
10:10
[34]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

buehhehehee...
Kiedys gry byly do grania , a nie masturbowania sie przy nich...
Ehh.........

25.12.2003
10:20
[35]

Jeh'ral [ Konsul ]

Ja polecam przygodówkę Uru: Ages Beyond Myst. Też są wypasione tekstury (jeśli chodzi o ich jakość). Choć sama gra nie jest zbyt wymagająca, bo wystarczy do niej 1,4 GHz.

25.12.2003
10:26
smile
[36]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Srekal ---> Czy ta giera Secret Service 2 jest za friko do zassania ? :)

25.12.2003
10:27
smile
[37]

xkxtx [ KBR ]

polecam ci grę ''Projekt IGI 2 - Counter Strike" (dobrze chodzi i ma dobrą grafike na kompach 256 MB Ram )

25.12.2003
10:28
[38]

srekal34 [ Rock Forever ]

junkers---->niestety nie, gra jest jeszcze w produkcji...

25.12.2003
10:30
[39]

davhend [ Garrett ]

Globus---> wiesz to kwestia gustu , ale powiedz czy grafika tam nie była fajna ,a grałeś wogóle w to na atnylisingu ?

25.12.2003
12:30
[40]

srekal34 [ Rock Forever ]

A z takich "normalnych" gier polecam Yagera i Unreal2. Ewentualnie moze być jeszcze Prince of Persia:Sands of Time. Ale ściągnij sobie HL2 BETA, która co prawda na tym gf4ti rewelacyjnie wyglądać nie będzie, ale i tak będzie najładnieszą możliwą grą. Na zachętę kilka screenów z HL2 beta. Najpierw screeny z wykorzystaniem DX8

25.12.2003
12:32
[41]

srekal34 [ Rock Forever ]

jakiś błąd wystąpił. jeszcze raz screen DX8

25.12.2003
12:32
[42]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

srekal - HL2 beta? wow, gdzie, kiedy, o w morde nie w temacie jestem.....help meee, skad moge to to wziac? :) na gg odp lub maila jesli mozesz oczywiscie...

25.12.2003
12:35
[43]

srekal34 [ Rock Forever ]

ta sama scena, ale z DX9

25.12.2003
12:36
[44]

Kompoholik [ Designed by AI ]

Axl2000
HL2 beta? wow, gdzie, kiedy, o w morde nie w temacie jestem.....help meee, skad moge to to wziac? :)

haha, nie mów, że nic o tym nie wiesz.
jesteś rekordzistą - nie słyszałeś o największej aferze internetowej ostatnich lat ?

25.12.2003
12:38
[45]

srekal34 [ Rock Forever ]

następna para-najpierw DX8

25.12.2003
12:39
[46]

srekal34 [ Rock Forever ]

no i DX9
Następne screeny wrzucę za godznikę, bo teraz z domu wychodzę

25.12.2003
12:40
[47]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

Axl2000 ---------- > ta beta tego hl2 zajmuje ponad 2 gb tylko :P i jest zrabana na maxa , u mnie wzbudzila jak narazie nie hec do tej gry , wczesniej uwazalem ze bedzie lepsza od doom'a 3 ale teraz jest gorsza i to o wiele :P

25.12.2003
12:44
[48]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

sebul -> konkrety poprosze :P

25.12.2003
12:50
[49]

Filipesco [ Centurion ]

A sprawdzaliscie na Prehistoricu?

25.12.2003
12:53
[50]

mikmac [ Senator ]

srekal34 -->
cos jest zrabane w tych screenach, bo to zdecydowanie wyglada na DX7 i DX9 - pomiedzy DX8 i DX9 jest znacznie mniejsza roznica. DX9 jest rozwinieciem technologii DX8 - nie dodaje nowych efektow tylko je rozwija. Roznice sa znaczne od strony progrmistycznej (kodowanie kolorow, dlugosci shaderow, petli rtc)

25.12.2003
13:00
[51]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

mikmac -> mi wlasnie tez jakos sie dziwnie wydaje ze shadery w DX8 powinny dzialac normalnie a nie...nie dzialac :P w DX8 wygląda jak Quake 3 :|

25.12.2003
13:01
[52]

Rezor [ Defibrylator ]

Rayman 3 -- świetna gierka nie tylko dla tych młodszych ale i starszych graczy lubiący taki typ gry, ma świetną grafike, prawde mówiąc wczoraj się nieźle zdziwiłem gdy mój młodszy brat zainstalował i zaczął grać w to, polecam!

25.12.2003
13:22
[53]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

A ja polecam :
Star wars Knights of the old Repulbic
Toca Race driver z wszystkim na full tez wyglada niezle

25.12.2003
13:26
smile
[54]

morph_eus [ Pretorianin ]

srekal34---> odrazu widac ze masz GF ze zombki na rogach karzdego przedniotu te lampy jak by w paincie zrobione ogulnie nie ma co nazekac ale anizo 8x to wlasnie charakterystyka GF ale juz 16x ATI :-) to bez zembow ATI RuLEZZZ GF SHIZE

25.12.2003
13:26
[55]

Metzger [ Chor��y ]

ciut starsze, ale grafa niezła:
Splinter Cell

25.12.2003
13:32
[56]

Sanchin [ Konsul ]

Wg mnie to dobrą grafę ma Unreal Tournament 2003 i Unreal 2

25.12.2003
13:36
[57]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

morpheus ---> ale serkal ma ATI 9800.....ALES WALNOL ROTFL

25.12.2003
13:44
[58]

Annihilator [ ]

Carmageddon (1), jest the-underdogs

25.12.2003
13:49
smile
[59]

red_baron [ pVd ]

eeee...
moze tak: 3dmark2003, unreal tornament 2003, halo, microsoft flight simulator 2004, nfs: underground, call of duty, quake 3 arena (pokazesz ile masz klatek/s)...

25.12.2003
14:07
[60]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

DX 8.1 (HL2)

25.12.2003
14:08
[61]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

DX 9.0 (HL2)

25.12.2003
14:14
[62]

srekal34 [ Rock Forever ]

morpheus----->Czy ty wogóle wiesz co to jest filtrowanie anizotropowe? ona wyostrza tekstury w oddali, a nie zaokrągla obiekty. Od tego jest trueform, którego ta beta nie obsługuje.
axl2000----->Zapewniam cię że to tryb DX8 i gra wygląda znacznie lepiej niż Q3. Dx9 wprowadza jedną technologię, ale za to o ogromnych możliwościach-displacement mapping(tego efektu nieobsługuje GeForce FX). To własnie dzięki niemu świat jest tak wypukły. A taki świecący sie efekt to pixel shader 2.0. Zauważ, że na Dx8 podłoga też się trochę świeci, ale niewiele. Bo na więcej po prostu niestać Pixel Shadera 1.0.
Kolejna porcja screenów. Najpierw dwa z rzędu z DX8

25.12.2003
14:17
[63]

srekal34 [ Rock Forever ]

axl2000--->No właśnie-na twoich screenach masz jak na dłoni pokazane dużą róznicę w świeceniu się odbić. A że to woda, to widać je trochę mniej...

25.12.2003
14:18
[64]

srekal34 [ Rock Forever ]

nastepny screen DX8

25.12.2003
14:18
[65]

srekal34 [ Rock Forever ]

teraz DX9

25.12.2003
14:19
[66]

srekal34 [ Rock Forever ]

next

25.12.2003
14:24
[67]

srekal34 [ Rock Forever ]

teraz dwa malutkie screeny, pokazujące zachód slońca(znalazłem je na jednym z forów dyskusyjnych)

25.12.2003
14:25
[68]

srekal34 [ Rock Forever ]

i drugi
Później ppostaram sie porobić screeny z Yagera, równie pięknego graficznie...

25.12.2003
14:28
[69]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

Srekal --> daj spokój, nie rób więcej screenow bo mnie dołujesz... (mi to działać nie będzie na radku 9000pro i Athlonie 1200)

Do pytania: UNREAL TOURNAMENT 2003 I USTAW SOBIE W KONFIGU TEXTURY Z HIGH NA ULTRAHIGH (nie można tego zrobić w grze). AWESOME! Textury w zajebistej rozdzielczości no i te 3 FPS na mojej maszynie... :D

25.12.2003
14:38
smile
[70]

srekal34 [ Rock Forever ]

Vistorante---->Gdzie sie włącza te tekstury? Pisze się jakąś linjkę do pliku, ale nie wiem jaka to linijka i jaki plik. Pomożesz? W połączeniu z Trueform bedzie to zarąbiście wyglądało:)

25.12.2003
14:41
[71]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

Czekaj, zaraz to znajde

25.12.2003
14:48
[72]

srekal34 [ Rock Forever ]

Powoli kończę już z tymi screenami, teraz świeżutki(zrobiony przed momentem) z Yagera

25.12.2003
14:54
[73]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

Athlon 2.4, 256 RAM 400, wd caviar 80 giga, GeForce FX 5200 128 RAM ->> zobaczymy jak na tym sprzecie wyjdzie demo tej gierki. Juz ja zasysam (16 kb/s, bedzie za jakas godzinke).

25.12.2003
14:57
[74]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

srekal--> wiem ze to plik ut2003.ini w katalogu system. Niestety nie wiem która linijka. Jak masz ustawioną jakość textur w grze na high to starczy że poszukasz "textur high" i powinieneś znaleźć. Zapewne bedzie to jakiś texturedetail. Zmien high na ultrahigh. Efekt murowany.

25.12.2003
15:01
[75]

Golem6 [ FatGorilla Slim ]

Ja polecałbym ci Homeworlda2, a z gier przyszłościowych to Doom III.

25.12.2003
15:01
smile
[76]

Tiago [ Legionista ]

Morrowind :)

25.12.2003
15:04
[77]

srekal34 [ Rock Forever ]

vistorante---->thx, poszukam
chejron---->o jaką gierę ci chodzi, jeśli można wiedzieć:)
Wrzucam kolejnego screena z yagera...

25.12.2003
15:10
smile
[78]

OSZKI [ VL ] [ Sniper ]

Tom Clancy's : Splinter Cell
moze juz troche stara ale potrafi wycisnoc z karty co nieco :D

25.12.2003
15:11
[79]

srekal34 [ Rock Forever ]

tak dla porównania wrzucę jeden z ładniejszych screenów z Domm3 Alpha

25.12.2003
15:11
smile
[80]

Weakando [ Senator ]

Wcale ten Yager taki piękny nie jest ! widziałem lepsze rzeczy
może coś z 3dmarka 2003?

25.12.2003
15:15
[81]

srekal34 [ Rock Forever ]

weakando---->Screeny nie oddają jego piękna. Wrażenie podczas gry jest o wiele większe....
A jeśli cos z 3Dmarka 2k3, to polecam Battle at Procyon i Mother Nature(ten drugi obsługiwany tylko przez karty na DX9)

25.12.2003
16:18
[82]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

srekal34 ->> oczywiscie chodzi mi o AMP2. Z wylaczonym anizitopem i antyalazingiem chodzi pysznie i wyglada rowniez milo. Teraz pora wlaczyc to i owo i zobaczyc jak to chodzi i wyglada. Niebawem wrzuce swoje screenki...

25.12.2003
17:42
[83]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Vistorante przeslij screeny jakies z tego podrasowanego UT2003 :)

25.12.2003
17:55
[84]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

srekal34 ----- wezwlacz frapsa przed uruchomieniem gry i wtedy rob screeny :D

25.12.2003
18:41
[85]

Kicab [ ]

Jak chcesz przetestowac kompa to na Gothic II jak ustawisz wszycho na max i bedzie ci chodzic płynie to masz dobrego kompa.

25.12.2003
22:24
[86]

MiniWm [ Yoshinkan ]

Gothic II czy ja wirem ja bym polecal Morrowinda :)

26.12.2003
17:38
[87]

srekal34 [ Rock Forever ]

Morrrowind i gothic wcale nie powalają grafiką, tylko wymaganiami, a nie oto chodziło autorowi

26.12.2003
17:53
smile
[88]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

QUAKE 4 i wszytko jasne .

26.12.2003
18:41
[89]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Jak juz mowilem, gry ktore ISTNIEJĄ :) Swoja droga goscie juz pojechali i pokazalem mu NIC :P Chyba zapomnial chlopak hehehe, ale wątek dalej aktualny :)

26.12.2003
19:37
[90]

srekal34 [ Rock Forever ]

Może spróbuj jeszcze z Silent Hill3, również fajna grafika....

26.12.2003
19:38
[91]

srekal34 [ Rock Forever ]

X2 rolling demo też pięknie wygląda....no i zapomnieliśmy o jednym, wielkim, Maxie Paynie 2:)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.