GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

forumowy flash mob

23.12.2003
00:30
[1]

sepuku [ Junior ]

forumowy flash mob

Uwaga, zapraszam wszystkich do wziecia udzialu w nowym zjawisku - forumowym flash mobie! Jutro (czyli dzis), kolo godziny 19 zbieramy sie wszyscy w watku zalozonym najblizej tej godziny (przed 19) i ukladamy rymowanki o mniejszosciach narodowych. Chyba ze ktos wpadnie na ciekawszy pomysl. Ale nie sadze
;)

23.12.2003
00:35
smile
[2]

erton Fink [ Junior ]

U mnie pelna mobilizacja

23.12.2003
00:37
[3]

Szczery [ Konsul ]

Jeśli mam być [nick] to dobry pomysł... ale mnie nie będzie.

23.12.2003
00:44
smile
[4]

pre13 [ Generał ]

rymowanki o mniejszościach?? może coś prostrzego bo nja nie łumiem rymować:/

23.12.2003
00:47
smile
[5]

erton Fink [ Junior ]

To bedziesz robil dym na innych watkach zeby moderatorzy sie nie polapali

23.12.2003
01:43
smile
[6]

SULIK [ olewam zasady ]

szczeze ? powalony pomysl i to zdrowo !
ale coiz innego mogl by zrobic sepuku ? no tak wiem sepuku - ale jakos ile razy sie go namawia do samobojstwa ku czci szatana/chwale GoL to niechce lolas zlamany :/

23.12.2003
01:47
smile
[7]

Quicky [ Senator ]

IMO glupi ale fajny pomysl :)

23.12.2003
10:10
smile
[8]

Regis [ ]

god... ale te flash moby sa debilne... ech...

23.12.2003
10:12
[9]

Xelloss [ Senator ]

Ja tam lubię Flash-Moby. Pamiętam, jak mnie napadli w Krewetce (Gdańskie kino) i 100 osób udawała zombie i krzyczała "Gdzie jest ziemniak?" :). Efekt piorunujący.

23.12.2003
10:24
[10]

eJay [ Gladiator ]

Ostatnio w TV jakis facet stwierdzil ze flash moby to debilizm 21 wieku...

23.12.2003
10:35
[11]

COM.PL.EMENT [ Pretorianin ]

A ktora u was godzina - u mnie 10.37!

23.12.2003
19:20
smile
[12]

erton Fink [ Junior ]

?

23.12.2003
19:25
smile
[13]

The LasT Child [ GoorkA ]

Co ludzia odwala z tymi fm? to jest powalone, co oni innych zajec nie maja, czy ich rodzice nie kochaja???

23.12.2003
19:36
[14]

zw. zawodowy trolli [ Legionista ]

Ciebie kochaja.

Od tylu.

Caluje. Forumowy Troll.

23.12.2003
19:39
smile
[15]

Ficket [ BMX ]

The LasT Child --> Nie, oni po prostu mają więcej poczucia humoru od ciebie...

23.12.2003
22:10
smile
[16]

Elum [ Generał ]

IMHO swietny pomysl z tym FM ale chyba cos nie wyszlo ;)

23.12.2003
22:14
smile
[17]

Regis [ ]

cale szczescie :P

23.12.2003
22:47
[18]

donzoolo [ Senator ]

Idzie czarnuch droga polna
ktos go kopnal w prawe jadro,
Zydy mogly zrobic to
bo zydy takie sa

:):):)

ale freestyle :)

02.01.2004
21:59
[19]

pinkowski [ Pretorianin ]

idzie żyd przez miasto
nagle wdepnął w ciasto
idzie żydow 2-ch
a tu niemiec!buch!
jeden dostał w głowe
a drugi w brzuch..

02.01.2004
22:05
smile
[20]

KaGieBe [ !!! ]

pinkowski... troche sie spozniles :D

02.01.2004
22:18
smile
[21]

SnT [ MokumManiac ]

Sepuku >>> wiesz co ??? Jestes jedną z nielicznych osob na tym forum ktore mnie naprawde IRYTUJĄ. Musiałem to powiedziec, sorry - czekałem na kolejny wątek twoj specjalnie aby ci to powiedziec, i miałem nadzieje ze bedzie w miare normalny...zawiodłem sie. SEPUKnij w łepek!!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.