GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XXII)

22.12.2003
20:19
smile
[1]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XXII)

"Heroes of Might & Magic" - niewiele jest osób, które nie spotkały się z tą nazwą. Dla wielu jest to gra przełomowa, wprowadzająca powiew świeżości do świata gier, w którym wszystko już wymyślono. Niewielu wie jednak, że to nie od "Herosów" się zaczęło. Takie tytuły jak "King's Bounty", "Master of magic", czy też "Warlords" powstały znacznie wcześniej. Również obecnie powstają gry o podobnym charakterze dorównujące (dla niektórych nawet przewyższające) grywalnością HoM&M (Age of Wonders, Disciples).

Zapraszam do dyskusji wszystkich fanów wymienionych wyżej gier, jak i tych, którzy nie mieli z nimi do tej pory styczności (są tacy ? ;-))

Poprzednia część:

22.12.2003
20:25
[2]

Mac [ Sentinel of VARN ]

^ porządkowo:)

22.12.2003
20:27
[3]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Czy bohaterowie z angielskiej podstawki Disciples 2 sa kompatybilni z polskimi dodatkami ??

22.12.2003
20:30
smile
[4]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

a ktos z was moze gral w cos takiego co sie nazywa "CLASH"
jest to polska gra turowa i jest juz bardzo stara

czy moze ktos wie czy do niej wyszedl jakis dodatek umozliwiajacy gre po sieci ??

22.12.2003
21:47
[5]

@lan [ Chor��y ]

Ja bym wrócił jednak (przynajmniej częściowo) do temattu HoMM ;). Czy sądzicie, ze Ubisoft wyda grę, tak jak zapowiadają "wierną tradycji" i kiedy to nastąpi ?

22.12.2003
21:54
smile
[6]

Deser [ neurodeser ]

@lan - jedyne co wyda ubisoft to kolejny gniont w 3d z dołożonym real timem :) Tfu, tfu, co ja bredzę. Otrzymamy piękny dwuwymiarowy (no może trzy) kawał prawdziwej strategii, w której jednostki bedą mroczniejsze niz na obrazach Grunewalda (no chyba, że wyjdzie im Royo lub inny Achilleos :) wszystko bedzie w turach (no najwyżej dołożą aktywną pauzę), a paladynki będą biegać w wygodnych zbrojach, czyli metalowoych biustonoszach oraz kusych tunikach dzierżąc 40 kilowy miecz jedną ręką ;)))
Jak coś przekreciłem to przepraszam :D

22.12.2003
21:55
smile
[7]

Deser [ neurodeser ]

eee... te paladynki w sumie będą mi nawet się podobały ;)))

22.12.2003
21:57
[8]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

faloxxx ---> Clasch był świetny. Szkoda, że nie działa mi pod win 98, bo bym sobie z chęcią pograł.
@lan --> Mam do Ciebie pytanko, czy jesteś TYM alanem z forum twierdzy smoka?:P No a teraz na temat. Wedug mnie Ubi już odszedł od tratydcji wprowadzając 3 wymiar do gry. Czekam na jakiejś poważniejsze informacje, które pokażą jak będzie gra wyglądała, bo narazie nic ciekawego o grze nie powiedzieli.

22.12.2003
22:16
smile
[9]

Owen [ ]

Nie chcę nic mówić ale wyparował również mój post. Znacznie dłuższy od Mutantowego, cóż....

Atreus

1. IMO w trakcie kampanii sojusznik ma zaprogramowane kiedy ma stać się sojusznikem a kiedy ma ten sojusz"zawiesić". W senariuszach singlowych wydaje mi się, że jest to kwesta bardziej losowa niż zdroworozsądkowa, chbaże komputer ma bardzo pokręcone AI.

2. Zwoje są jednorazowe. Jakoś nigdy nie darzyłem ich wielkim updobaniem, ale muszę przyznać obiektywnie, że jest to bardzo wartościowa rzecz. Zwłaszcza z dedykowanym bohaterem z rowinięta odpowiednią umiejętnością. Nie warto uczyć tego głównego bohatera.

3. Niestety nie wiem o co chodzi ;-)

Kilka słów o zdobywaniu stolic i punktach doświadcznie. D2 przeszedłem wszystkimi rasmi i zdobywałem każdą z ras wszystkie stolice. Moje ulubione zestawy były następujące (ulubione dotyczy jednostek a nie bohaterów; o tym trochę później):

Górskie Klany
Tylko 3 jednostki. Bohater woj, syn Ymira oraz mistrz runów. Nie wchodziłem do zamku dopóki jednostki nie miały przynajmniej 70% pancerz. Obrażenia braliśmy na klatę. Nie przeszkadzało nawet gdy byłem klika tur z rzędu w całości sparaliżowany. Bohater na 15 poziomie miał 600 HP.

Legiony Potępionych
Bohater woj na froncie. Do tego do wyboru 2xTimath lub 2x Włodarz oraz z tyło jednostka petryfikująca na wszytkich (inkub albo sukkub, nie pamiętam która to).

A do tego kilka screenów:

Stolica z misji finalnej i jej włodarz. Magiem wile się nie dało zwojować.

Hordy Nieumarłych
Frontman bohater - woj. Do tego dwa szkielety w piątym wcieleniu (te z paraliżem - podobne upodobanie co Mutant). Tyły osłaniał odcień oraz arcywampir.

Imperium
Tu nastąpiła znaczna zmiana strategii. Do tej pory uważałem, że Imperium to najsłabsza rasa. Grę rozpocząłem magiem i przekonałęm się , że w odpowiednim składzie jest to rasa potężna. Skłąd na stolicę. Bohater mag oraz dwie jednostki leczące x70 na wszystkie jednostki. Z przodu jeden lub dwóch obrońców wiary. Pełna potęga. Najważniejsze to przetrwać pierwsze udeżnie w stolicy. Zlecany minimalny pancerz to 60 przy 125 punktach życia (u uzdrowicieli oczywiście). Potem już z górki. W takim składzie grając dodatek GotL nie miałem żadnego problemu z ukończeniem żadnej misji w kampanii ani z walką końcową.

Mutant ---> Niestety przycisk automatyczna walka nie działa w stolicy tak ajkby się tego oczekiwało. Moi bohaterowie mając wygraną w kieszeni uciekali ze stolicy regularnie gdy wysłanik boga miał około 250 punktów życia. Nery im nie wytrzymywały :-)

Polecam wszystkim magów bohaterów. Dobrze prowadzony zadaje 300x6 brażeń. Potęga sama w sobie. Owszem nie będzie miał takiej zachwycającej inicjatywy, ale i tak w wlakch z przeciwnikiem nie człowiekiem nigdy nie przegra.

22.12.2003
22:18
smile
[10]

Owen [ ]

Mój woj z Klanów na koniec podstawki.

22.12.2003
22:19
[11]

@lan [ Chor��y ]

Widzę, że nastawienie niezwykle pozytywne ;D.
Deser --> Tak źle to chyba nie będzie, ale paladynki to mogą nawet być, szczególnie w tych tunikach :D.
Mutant z Krainy OZ --> Tak, tym samym, czy to źle ;) ? A 3ci wymiar może okazać sie błogosławieństwem lub przekleństwem, w zalezności od wykonania. Ale podbno Worms 3D są przykładem tego "przekleństwa"...

22.12.2003
22:19
smile
[12]

Owen [ ]

No i ulubiony skład Imperium na Stolice oraz do poważnych bojów.

22.12.2003
22:22
smile
[13]

Owen [ ]

No właśnie. A co się miałem nie pochwalić :-)

Mac ---> Przynajmniej wiem, że Ciebie do Magów nie trzeba przekonywać. Magowie to potęga. Na placu boju wióry lecą :-) Ale co fakt to fakt. W singlu D2 rządzi. Niestety w duelach jest trochę przynudnawy :-)

22.12.2003
22:26
smile
[14]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

A tu Panom przyznam racje, magowie w D2 rox :) Osobiscie przechodzilem kampanie wojami ale juz w dodatku zrozumialem, ze byl to blad.

22.12.2003
22:43
smile
[15]

Deser [ neurodeser ]

Owen - musisz mi to robić ? ;))) Ja naprawdę nie daję rady w robocie od 8 do 19, później rozmyślac... "gram dziś w NWN w sieci czy w Disciples II" ? :))))
ech, chyba wam tu dam moje dzieci bo oni tną w Disciples bez opamiętania :)

@lan - nastawienie mam jak zwykle... wolę być mile zaskoczony i odszczekiwać co napisałem, niż później pluć jadem dookoła :)

22.12.2003
22:59
[16]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Hm widzę, że wsród was panuje armia z Magiem jako bohaterem. Ja zawsze grałem z Pegazim Rycerzem. Do tego obok niego dwóch obrońców wiary, z tyłu dwóch białych czarodzieji (gandalfy:P) i jedna jednostka lecząca 70 hp. Co prawda stolicy tą armią się nie pokona, choć na upartego da się to zrobić, ale inne walki wygrywa się bez problemów. Cóż, będę musiał spróbować zagrać z magiem.
U nieumarłych również brałem wojownika. Obok niego dwa szkielety, z tyłu 2 wampiry i jedna banshe. Taką armią stolice są bez szans.
Górskimi klanami wojownik, obok niego syn imira, po drugiej stronie krasnolud, z tyłu jednostka boostująca i strażnik kóźni.
U demonów już nie pamiętam, bo jak narazie tylko raz przeszedłem nimi kampanię, dawno temu:)
Ale póki co, te ustawienia jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Komputer zawsze daje sie ograć, bez względu na poziom trudności a walki nawet te finałowe, nie sprawiają problemów. Po przejścu Powrotu Galleana popróbuję inne ustawienia.
A jako lorda kogo bierzecie? Ja w kampaniach brałem zawsze wojownika z co turową regeneracją punktów życia.
Na mapach single próbowałem grać magiem po to by zobaczyć czary 5 poziomu, ale jakoś ciężko się grało.

@lan ---> Bardzo dobrze:) Podajesz przykład worms 3D. Faktycznie wprowadzenie do tej gry trzeciego wymiaru zabiło całą grywalność. To samo może być w HoMM, ale módlmy się, żeby tak nie było:)

22.12.2003
23:59
smile
[17]

Atreus [ Senator ]

Magowie ? Jacy magowie ? Ten trzeci pod rząd w tabelce bohaterów do wyboru ? Z Imperium to taki koleś z fajną czapą i brodą ?

23.12.2003
08:33
[18]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Witam...

W D2 jako Lorda biorę zwykle Maga. Dobrze jest mieć sporo tanich czarów pod ręką...

Jeśli chodzi o grupę Capitol Cleaners, to w Imperium był to Ranger, z Soul Rod'em, trzech Obrońców Wiary i kombinacja Royal Assassin/Mag

W Legions of Damned miałem Bohatera wojownika, Gargoylę, dwóch Magów i siepacza...napakowani po uszy armorem i inicjatywą zjadali przeciwnika (czasem zszedł mi mag).

Jeszcze raz zapytam, czy bohaterowie exportowani z angielskiej podstawki wejdą do polskiego dodatku?

23.12.2003
09:04
[19]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Atreus---> Dokładnie:P
Gambit---> Pojęcia nie mam.

Teraz rozgrywam ostatnią misję imperium w Strażnikach Światła, pierwsze tury narazie. Ale zobaczyłem coś co zmieniło moje zdanie na temat AI. Otóż napakowany bohater demonów z równie napakowanymi jednostkami zaatakował mi stolicę. Oczywiście został zdmuchnięty przez jej strażnika. Nie wiem czy ten atak był na skryptach, ale jeśli nie, to demony są naprawde głupie;)

23.12.2003
10:44
smile
[20]

Mindlord [ Konsul ]

ciesze sie ze kurcze tak tu ladnie mowia wszyscy o d2
kurde az milo popatrzec... i poczytac =]
to jest dla mnie boska gra

btw
Deser pisal o graniu w NWN online, jeszcze osobiscie nie probowalem, czy moze mi ktos podac stronke na ktorej mozna poczytac o nwn online albo cus co wprowadza w onlinowa rozgrywke?

23.12.2003
10:53
smile
[21]

Owen [ ]

Mindlord ---> Zapytaj Gambita. Nie ma lepszego źródła wiedzy niż on :-)

23.12.2003
11:25
smile
[22]

Mindlord [ Konsul ]

wiec jezeli ktos bedzie mial adres stronki o tym jak grac w nwn online to prosze postnac =]

nie wiem czy znacie te stronke ale mozna by ja do wstepniaka dodac =]
https://www.netd.ca/

23.12.2003
11:43
smile
[23]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mindlord --> Rzeczywiście ciekawa strona, a z tym dodawaniem linków do wstępniaka, też niezły pomysł... trzeba będzie o tym pomyślec przy zakładnaniu następnej części:)

Warto zajrzeć na nieco zmienioną oficjalną stronę o D2.. Można zobaczyć zamek elfów z animacjami, który pełni tam rolęmenu, a w tle leci nowa muzyka z elfiego dodatku (jeden z lepszych utworów w d2)..

23.12.2003
12:51
smile
[24]

Mindlord [ Konsul ]

mam jeszczejedna prosbe, choc nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale mysle ze po drzewo sie do lasu chodzi =P

czy wie ktos gdzie mozna kupic oryginal disciplesow 1?
poza allegro oczywiscie bo tam sie licytuje systematycznie =]

23.12.2003
13:37
[25]

cejot [ Pretorianin ]

Czy Disciples I i II jest lepsze niz AoW I i II

23.12.2003
14:20
smile
[26]

Owen [ ]

Cejotl ---> No pewnie, ale nie pytaj o to Mac'a :-))) On się nie zna :-DDD

23.12.2003
17:36
smile
[27]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Minilord --> Co do Disciples 1 to pogrzeb w Empikach...może gdzieś trafisz...
Co do NWN Online to polecam serwer ORB. Tylko z góry uprzedzam, że jest to dość trudny serwer nastawiony na jak najczystsze RPG. Podaję link do strony serwera, tam znajdziesz wszystko o wymaganiach modułu i zasadach rekrutacji graczy.

23.12.2003
17:39
smile
[28]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mindlord --> Na Bogów...SORRY za przekręcenie nicka, ale miałem kongo w pracy i deczko mi się w oczach dwoi...jeszcze raz sorry :)

23.12.2003
20:04
[29]

Katane [ Useful Idiot ]

Swoja droga, grajac kampanie nieumarlych odkrylem wprost genialny sklad - bohater mag, 2*widmowi wojownicy a do tego 3 razy Smierc - 950 XP do nastepnego poziomu, w misji ze smokami mialem je na 17 poziomie, zadawaly przy inicjatywie 60 okolo 190 obrazen fizycznych + kazdej tury ++100 od trucizny. Nie do zdarcia, smoki powalalem samym smiechem ;) I nadal obstaje przy tym, ze Undeadzi to najmocniejsza rasa :>

23.12.2003
20:10
[30]

Katane [ Useful Idiot ]

A oryginal Disciplesow 1 byl swego czasu w Clicku!. Moze maja to na skladzie i wysla na specjalna prosbe?

23.12.2003
22:52
[31]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Właśnie ukończyłem kampanię imperium z dodatku Strażnicy światła.
Ten strażnik stolicy demonów z którym screena dał Mac, to twarda sztuka, ze 20 minut zajęło mi posłanie go do piachu. Gdyby nie autowalka, to bym chyba sobie darował:P Ale to nic. Później, gdy przyszło zabić mi gościa jeszcze mocniejszego, to mi szczena opadła. Musiałem odczekać chwilę, żeby nadrobić straty w mannie, całe szczęście, że odbiłem wszystkie stolice, bo dzięki temu zapas moich czarów znacznie się powiększył. Gdyby nie czary osłabiające które dostałem za pokonanie demonów i nieumarlych, to bym gościa za nic nie pokonał. A tak po osłabieniu nie mógł w ogóle trafić w moje jednostki, a gdy już to zrobił, to rany były minimalne a i paraliż wiele nie przeszkadzał, bo dwie prorokinie świetnie sobie radziły z przełamywaniem tego paraliżu.
Ale zdziwiłem się, gdy przez dwa, czy nawet trzy ostatnie poziomy doświadczenia bohater nie dostawał nowych umiejętności:/ Trochę tu spieprzyli sprawę.
Teraz zabieram się za misje krasnoludów. Ponownie muszę przejść kampanie z podstawki, żeby mieć dobrego herosa.

24.12.2003
00:25
smile
[32]

Mindlord [ Konsul ]

Gambit--> nie ma problemu, ubawilem sie bo widzialem juz najrozniejsze kombinacje ale takiej nie =]]]
i dzieki za linka, musze sobie spokojnie poczytac =]

Katane-->powiem ci szczerze ze gralem wszystkimi rasami i mi sie tez wydaje ze undeady sa najmocniejsze
no i danke za info o clicku... lece na stronke zobaczyc moze cos tam bedzie na ten temat =]

24.12.2003
11:18
smile
[33]

Atreus [ Senator ]

Fajna ta misja - Totem zemsty. Obok jedna z finałowych walk. Moja armia to:

Biały czarodziej - 10 poziom, 215 PŻ, obrażenia 96
Prorokini - 10 poziom, 247 PŻ, uzdrowienia 112
Czerwony smok - 1 poziom, 800 PŻ, obrażenia 125 (okazał się niepotrzebny w tej walce, ale w pozostałych był niezwykle przydatny. Dobry sposób na Meduzy)
Bohater - 15 poziom, 462 PŻ, obrażenia 231, ochrona: Ogień, Powietrze

Taka armia zdecydowanie przegrywa z smokami, ale gdy dostanie trochę czarów - jest zwycięstwo :)

A tak offtopic - życzę Wam Wesołych i Pogodnych Świąt! Do soboty mnie nie będzie tu :)

24.12.2003
11:19
smile
[34]

Atreus [ Senator ]

A i zapomniałem o czymś ważnym. Bohater ma taki artefakt, który przeciwnika zamienia w kamień :P

24.12.2003
11:48
smile
[35]

Owen [ ]

Mutant ---> W zasadzie to mój screen ale się nie gniewam :-))) Mówiąc o trudniejszej walce masz na myśli tę której screen zamieściłem jako kolejny? Faktycznie gość dowodzący był niczego sobie, a wszystkie inne jednostki na 102 poziomie :-))) Był niezły ubaw :-))


All

Wesołych Świąt wszytkim bywalcom tego wątku :-))) Lepszych procków, wydajniejszych kart graficznych, ale przed wszytkim życzę wam abyście zawsze znaleźli czas na bycie sobą, w tym na granie :-))) niezleżnie od ilości obowiązków pracowo - rodzinnych. Tym co mają dzieci - niech wam się pociechy dobrze chowają i nie zajmują komputera cały czas :-))) Aha... nie przejadajcie się :-))

24.12.2003
11:50
smile
[36]

Owen [ ]

Atreus ---> Mając bohatera maga nie potrzebowałbyś smoka. Mag może zadawać 6x300 obrażeń. Mój tak właśnie zadawał i nie miałem potrzeby posiadania smoka. Meduzy padały za pierwszym razem :-) nawet mając jakiś pancerz.

24.12.2003
12:24
smile
[37]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Owen ---> Przepraszam, coś mi się pomieszało:) Tak, z tą drugą walką chodziło mi o tą z tego drugiego screena:)
Nawet nie zauważyłem, że pozostałe jednostki są takie napakowane:P Ale gdyby nie czary, to bym sobie za nic nie poradził. Teraz męczę się z kampanią górskich klanów. Bardzo brakuje mi jednostek leczących:(
A jeśli już mowa o meduzach, moi biali czarodzieje (dwa lub jeden) kładły je bez problemów, więc mag nie był mi potrzebny.

BTW skromne wesołych świąt:)

24.12.2003
15:31
[38]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Heja...

Czy mógłby mi ktoś podesłać patch 1.02 - 1.02 do polskiej wersji Etherlords 2. E-mail macie w info o użytkowniku...

Z góry dziękuję...


A przy okazji...
Wesołych Świąt...

29.12.2003
08:30
smile
[39]

Adamus [ Gladiator ]

Witam
Mam małe pytanko. Która gra jest Waszym zdaniem lepsza Etherlords 2 czy Disciples 2? A moze po prostu kupić sobie obie? ;-)

29.12.2003
08:38
smile
[40]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Zdecydowanie Disciples 2. Ale jako, że Etherlords 2 też nie jest zła, a i obie gry są tanie, to można kupić obydwie.

29.12.2003
08:46
smile
[41]

Owen [ ]

Jeżli tylko jedną: DIsciples II :-)))]

Jeżli budżet pozwala na obydwie - widomo :-) Ale jak zaczniesz grać w DII, to jest istotne ryzyko, że Etherlordrsów nie zainstalujesz wogóle :-) a jak zainstalujesz to raczej długo nie pograsz...

29.12.2003
09:01
smile
[42]

Mindlord [ Konsul ]

Adamus --> zdecydowanie d2, jest wrecz pasjonujace, ale... to co powiedzial Owen to sie zgadza w 100% i jak cie wciagnie tak porzadnie to staaaary, pozamiatane...
skonczyc podstawke wszystkimi rasami, do tego magiem, wojownikiem i thief'em (zakladam ze tylko na jednym poziomie trudnosci) do tego 2 dodatki + rise of the elves... no i na nastepna gwiazdke znow sie zapytasz co tym razem kupic =]

29.12.2003
10:26
smile
[43]

Adamus [ Gladiator ]

Dzieki za pomoc :-)))).
Czyli kupie obydwie i najpierw chyba zaczne grać w Etherlords 2, zeby nie stała na półce przez cały rok ;-))))

29.12.2003
11:07
smile
[44]

Mindlord [ Konsul ]

ja bym nie mogl spokojnie grac z mysla ze czeka na mnie d2 =]]

29.12.2003
12:49
smile
[45]

@lan [ Chor��y ]

A ja bym grał w Heroes III ;D. OK, już się nie wtracam ;).

29.12.2003
13:28
smile
[46]

Mindlord [ Konsul ]

musze powiedziec iz prywatnie uwazam ze d2 bije wszystkie homm'y na glowe, juz d1 zapowiadalo dobra konkurencje =]
jak juz mowilem to moja subiektywna ocena i prosze bez flame =]

29.12.2003
16:06
[47]

Katane [ Useful Idiot ]

IMO D2 ma za mala replayability - po przejsciu kampanii nie za bardzo sie chce dalej grac. Co prawda zaliczenie sagi to tydzien OSTREGO grania, ale mimo wszystko... dlatego uwazam H3 za lepsza od D2.

29.12.2003
16:46
[48]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Katane---> No cóż po przejściu kampanii faktycznie nie chce się wracać do gry. Ale po dłuższym czasie wraca się do niej z wielkim zadowoleniem:) Ja teraz właśnie przechodzę kampanie po raz 3 lub czwarty, dlatego, że nie exportowałem wcześniej bohaterów a potrzebuję ich do dodatków. No ale nie żałuję:)
A w Herosy grałem kilka lat na nonstopie aż wreszcie mi się znudziły. Ale od czasu do czasu rozegram sobie jakąś partyjkę;) I teraz czekam na HoMM 5.
BTW Co sądzicie o tym nowym arcie z H5? Mnie się nawet podoba, takie trochę podobne do Minas Tirith. Tyle, że otoczenie jest całkowicie zjechane. Tylko smerfów tam brakuje:) Ale sam zamek, nie patrząc na otoczenie, jest całkiem ok.

29.12.2003
17:46
[49]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Pierwsza poważna wpadka w polonizacji którą zauważyłem w Strażnikach Światła.
Już myślałem, że polonizacja będzie bezbłędna:)

29.12.2003
22:07
[50]

@lan [ Chor��y ]

Mindlord --> Nic nie może być lepsze od Heroes :D (to też moja subiektywna ocena ;) )
Mutant z Krainy OZ --> jakby wyciąć otoczenie, to byłby świetny Tower :). Ale coś sie obawiam, że wg Ubisoftu otocznie jest ok :/. Przynajmniej tak wynika z tego, co dziś producent H5 napisał na forum.

29.12.2003
22:36
[51]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

@lan---> Ubi jest BE:) Nie wiedzą co dobre:/ Mam pytanie, bo Ty tam w Twierdzy zajmujesz ważne miejsce, to pewnie jesteś na bierząco z informacjami:) Czy to prawda, że ubi chce wprowadzić real time, czy to tylko plotka.
Proszę powiedz, że to plotka... :)

30.12.2003
09:46
smile
[52]

Mindlord [ Konsul ]

@lan --> ale nie da sie ukryc ze wszytkie hommy u mnie rowniez trafiaja do klasyki i uwazam je za nie przecietne
od nich sie w koncu wszystko zaczelo =]

30.12.2003
10:12
smile
[53]

Owen [ ]

Mindlord ---> O czym ty mówisz?!? Od czego się zaczęło? A MoM to co??? Zapomniało się już widzę :-DDD

30.12.2003
10:20
[54]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

Mutant z Krainy OZ --> jakim cudem clash nie dziala na 98 ?? u mnie smiga az milo :)

30.12.2003
10:37
smile
[55]

Gambit [ le Diable Blanc ]

No....
Zainstalowałem wczoraj polski Powrót Galleana i działa...z angielskimi bohaterami :)

Co do polonizacji, to jedno tłumaczenie jak na razie mnie zabiło...Merman to Utopiec...geez :P
Poza tym rozczarował mnie trochę tryb 1024x768. Na szczęście gierka w 800x600 i tak jest oszałamiająca graficznie...

30.12.2003
10:42
smile
[56]

Owen [ ]

Właśnie kończę The Gathering Storm. Wczoraj skończyłam kampanię Bohbem arcymagiem. I nasunęła mi się pewna myśl. Brakuje mi tam pewnych zaklęć, które były potęgą magii światła w cyklu Might and Magic. Mówiąc konkretnie chodzi mi o czary Hour of Power oraz Day of the Gods. Takie kombo rzucające czary wzmacniające na całą drużynę. W wypadku HoMM mógłby to być czar typu połączone mass bless, mass luck, mass stone skin (czy inna zbroja z innej szkoły magii) i regeneracja (no może przesadziłem :-). Tego typu czar mógłby być w zasadzie dostępny w każdej szkole magii. W wypadku śmierci mógłby być czar będący odwrotnością poprzedniego czyli pasowy pech, spowolnienie i osłabienie, mass curse i distortion ray. Przepraszam za mieszanie nazw polskich i angielskich ale niestety nie zawsze pamiętam polskie nazwy czarów (chociaż gram w wersję pl o d 3 lat :-)

Pamiętam, że chyba w HoMM 3 był artefakt składany, który na początku bitwy rzucał na jednostki wroga czary osłabiające.

Oczywiście byłyby to czary poziomu ... 6 :-) Nie ma się co czarować czary masowo boostujące rzucone w komplecie to potężna broń. Grając moim arcymagiem marnowałem 3-4 pierwsze tury walki na czary boostujące i regenerujące, tylko po to aby nie zginąć podczas pierwszego starcia. Wyjątkiem były jednostki magiczne takie jak giny. Mój arcymag na 28 poziomie ugotował w pojedynkę 110 ginów. Pierwszy czar – antymagia na siebie. Potem spowolnienie, potem błyskawiaca, teleport i powtarzamy: błyskwice, telport ...

No właśnie, jak wam się wydaje, miałoby to ręce i nogi?

30.12.2003
10:44
smile
[57]

Owen [ ]

Gambit ---> Rozczarował cię tryb graficzny czy akceleracja? Mi osobiście spodobało się 1024 x 768, ale akceleracja jakoś średnio przypadła mi do gustu.

30.12.2003
11:04
[58]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

faloxxx---> Nie wiem, u mnie nie działa:( A na 95 pięknie chodził.

30.12.2003
11:06
smile
[59]

Mindlord [ Konsul ]

Owen--> Master of Magic huh, faktycznie mi sie troszku zapomnialo jednak z tego co mi wiadomo to mom i homm sa dokladnie tak samo stare =] chyba ze sie myle...

Gambit--> gratuluje ze ci sie udalo przeniesc bohaterow =]

30.12.2003
11:17
smile
[60]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Nie podobał mi się fakt, że na przykład walka była wyświetlana w okienku, a po zaznaczeniu opcji rozciągnięcia na cały ekran, niektóre elementy były strasznie rozmyte. No bo na mapce głównej, było super :)

30.12.2003
11:28
[61]

Owen [ ]

Mindlord ---> Well, pierwszy release MoM to 1994. Pierwszy release HoMM to 1995. Ale jeszce wcześniej było Warlords :-)

30.12.2003
11:29
smile
[62]

Mindlord [ Konsul ]

czy ktos z was mial okazje juz spotkac sie z rise of the elves?
zrobilem taki szybki przeglad i powiem szczerze ze troszke mnie czarki rozczarowaly =]]
w podstawce bylo widac swietnie przygotowanie i przemyslenie tych czarow (chodzi mi o efekt graficzny - animacje)
w ROTE jakos mi sie wydaje ze byly robione tak na szybko
duzo czarow oczywiscie elfich ma bardzo slabe animacje...

wiadomo ze nie animacja wplywa na grywalnosc ale jak sie nie ma do czego przyczepic to trzeba szukac hyhyhy

jakies wasze opinie?

30.12.2003
11:55
smile
[63]

Owen [ ]

Gambit ---> Walka w okienku? Dziwne. Nigdy nie miałem takiego efektu. Musze na to spojrzeć jeszcze raz bo jakoś ostatnio pogrywałem w HoMM...

30.12.2003
11:59
[64]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> W razie jakbyś miał wszystko na full screen'ie, to napisz jakie masz ustawienia graficzne...

30.12.2003
12:36
smile
[65]

Mindlord [ Konsul ]

Owen--> no wlasnie wydaje mi sie ze MoM tez jest z 1995 roku, microprose chyba nawet to wydalo =]
a warlords tez jest cool =]

30.12.2003
13:27
smile
[66]

Owen [ ]

Master of Magic
Publisher: MicroProse
Release Date: 1994
Review Date: April 1996
Operating System: DOS

MicroProse has established a strong reputation for developing engaging strategy games that can be played over and over again, providing new challenges each time. Unfortunately, MicroProse has also developed a reputation for mediocre graphics, and Master of Magic is all of the above.

Nie mam dostępu do strony Microprose z pracy ale sprawdzę w domu. Znalazłęm trzy daty - 94, 95, 96. podałem najniższą czyli 94. Do zweryfikowania. Niestety encyklopedia GOL'a milczy na ten temat.

Gambit ----> OK

30.12.2003
13:39
[67]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Chyba trzeba bedzie znow polaczyc sily i meczyc CDP o patcha 1.03 do Etherlords'ow 2 na ich forum...

A co do Mom - gra wyszla pod koniec 1994 roku :) W Secret Service opis pojawil sie w numerze 19 - czyli grudzien 1994.

30.12.2003
14:09
smile
[68]

Owen [ ]

YES!!!

30.12.2003
14:12
smile
[69]

Mindlord [ Konsul ]

Owen--> no to nie mam innej mozliwosci jak przystac na ten 1994 =]
w takim razie faktycznie faktycznie mom jest starszy hehe
co by nie mowic to i tak najwazniejsze jest to ze jako wielbiciele tego typu gier mamy w co grac =]

30.12.2003
15:52
smile
[70]

@lan [ Chor��y ]

Mutant z Krainy OZ --> Ja też nie wiem, skąd ta plota (I hope), podejrzewam że to przez Ururama, który zrobił ankietę w Jaskinii na ten temat i część osób teraz myśli, ze Ubi planuje zrobić RTSa (jak Rejtan będe bronił turówki ;) ).
Owen --> Nie zapominaj, że TGSa to wydali już chyba tylko i wyłącznie dla kasy, także tam nie ma *nic* ciekawego czy dobrego :/. A co do rąk i nóg, to sie w pewnym momencie zgubłiem :D.
Owen (jeszcze raz ;) ) --> a pierwsze nie było przybadkiem King`s Bounty ? Bo to bodajże z 1992.

30.12.2003
15:58
smile
[71]

@lan [ Chor��y ]

Hehe, pomyliłem się, King`s Bounty jest z 1990 roku, czyli jest najstarsze :). Załączam linka do textu na ten temat.

30.12.2003
16:19
smile
[72]

Mindlord [ Konsul ]

fantastyczny artykul =]

30.12.2003
16:20
[73]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

@lan---> Nawet nie wiedziałem, że taka ankieta jest w JB:) Cóż, ja tylko mam nadzieję, że nie zrobią z tego rtsa. Wystarczy już, że dali 3D. A i ponoć MuadDibowi te rysunki, wraz z otoczeniem, się bardzo podobają, więc prawdopodobnie będziemy świadkami hasania sobie jelonków po łąkach:P

30.12.2003
17:24
[74]

@lan [ Chor��y ]

Mutant z Krainy OZ --> Sam nie wiem, co sądzić o tej ankiecie, bo autora złapać nie sposób, a połowa osób sie tam wypowiadających mówi tak, jakby to już zostało co najmniej oficjalnie zapowiedzane :/. Jak coś, to dam tu znać :). A jelonki mu się faktycznie podobają, ci Franzuzi to jednak dziwny naród :D. W sumie co tam, do jelonków nic nie mam, ale żeby tam Królewna Śnieżka gdzieś nie hasała...

30.12.2003
17:30
[75]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

@lan---> Jelonek może być, tylko, żeby go za często nie było widać. W sumie już w H4 były jelonki, tyle, że nie bardzo ruchliwe:)
BTW mnie ten klimat który bije z tych artów bardziej pasuje do smerfów niż do Królewny S.:P
Idę się rozglądnąć po JB za tym, co oni tam wymyślili.

30.12.2003
21:21
smile
[76]

Owen [ ]

@lan ---> Co do King's Bounty - zgadzam się, że był pierwszy. Nie wiem niestety na ile był podobny do HoMM w rozgrywce. Widziałem tą grę i zacząłem grać ale nieststy nie dotrwałem do pierwszej bitwy - paskudna ;-) - więc trudno powiedzieć mi na ile była pierwowzorem w sensie strategicznym a na ile w sensie świata. Co do zaklęć - raz jeszcze.

wyobraź sobie zaklęcie w zamku życia: masowe błogosławieństwo - masowa zbroja - masowa modlitwa

lub

w zamku śmierci: masowe przekleństwo - massowy pech - maswy promień osłabienia (oczywiście na jednostki wroga)

Takie zaklęcia łączone. O tym pisałem.

30.12.2003
21:23
smile
[77]

Owen [ ]

Aha, co do TGS - zupełnie mi to nie przeszkadza. Jestem jednym z nielicznych, którzy uważają, że 4 część jest druga pod względem jakości po 1 części. Zatem zagram każdą ciekawą IMO kampanię. Nie da się mnie od tego odwieść :-)

30.12.2003
23:26
[78]

Atreus [ Senator ]

Ehh, do czego to doszło... W Disciples 2 moim jednostkom (Prorokini i Biały Czarodziej) udało się osiągnąć wyższy poziom niż sam bohater (16 poziom) :). Gram na trudnym poziomie, ale tak ciężko nie jest. Tylko kurde stolice jeszcze nie do zdobycia. Muszę zrobić zakupy :). A ten hrabia Crowley robi wrażenie (dla nieuświadomionych - misja Piętno heretyka, saga Imperium)...

Wiem, wiem, magiem byłoby łatwiej. Ale czy ciekawiej ?

31.12.2003
10:33
[79]

@lan [ Chor��y ]

Mutant z Krainy OZ --> I co znalazłeś ;) ? Mi jednak bardziej pasuje do Śnieżki, nawet Smerfy były mroczniejsze od tego ostatniego obrazka ;D.
Owen --> Nie grałem, tylko czytałem, więc nie powiem ;). A te zaklęcie to takie dość silne by było. Mogłoby popsuć grywalność, chyba że jakoś to dobrze wpasować. W każdym razie użycie tego zaklęcia mogłoby sie równać z wygraniem większości bitew...
Ja też uważam, że H4 jest drugie, ale po H3 i IMHO nie jest tak bardzo w tyle (mimo wielu błędów).

31.12.2003
12:48
smile
[80]

@lan [ Chor��y ]

Uffff, właśnie Ururam napisał, że ankieta ma na celu tylko sprawdzenie, czy gracze faktycznie nie chcą RTSa... odetchnąłem ;D , Heores musi pozostać turówką !

31.12.2003
13:59
[81]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

@lan---> No i całe szczęście. IMHO ta ankieta jest bez sensu, bo jak widać praktycznie każdy jest za niedodawaniem czasu rzeczywistego.
Atreus---> Ta, ten hrabia to niezły skurczybyk. Do tego ta prorokinii którą ma w swojej armii spowodowała, że musiałem kodami podnieść poziomy moim jednotskom bo były za słabe. Wziąłem tylko jedną prorokini do armii i ona nie nadążała z leczeniem moich wojaków, za to prorokini hrabiego robiła to bez problemów. Jedyna sytuacja gdzie musiałem pomóc sobie kodem. Ale bez większego znaczenia w grze, bo bohater i tak był na najwyższym poziomie. Zastanawiałem się nad zrestartowaniem misji i wzięciem dwóch prorokiń ale nie bardzo chciało mi się jeszcze raz z nią męczyć:)

31.12.2003
15:43
smile
[82]

Atreus [ Senator ]

Mutant z Krainy Oz--> no to kurde mnie przestraszyłeś. Ja jeszcze mam nadzieję na pokonanie Crowleya i tej cholernej Prorokini. Stolice wrogów zdobyte, cała mapa pod moim nadzorem, wynajmowane najlepsze jednostki ze sklepu niedaleko celu misji, najlepsze czary, tylko kurde mało eliskirów (może jednak w którymś sklepie jeszcze będzie :)). Jakby się jednak nie udało, to pewnie zgromadzę jak najwięcej złodziei przed zamkiem Crowley i otruję jego :)

31.12.2003
16:23
[83]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Atreus---> Jak się ma czas i cierpliwość to można się bawić:) Zresztą ja nawet nie pomyślałem o kradziejach:/ Głupek ze mnie:)

Czy ktoś wie, kiedy dodatek z elfami będzie dostępny w polsce w naszym rodzimym języku? No chyba, że już jest, ale ja jak zwykle niedoinformowany jestem:)

31.12.2003
16:25
[84]

Katane [ Useful Idiot ]

Dzisiaj przeszedlem misje "Pietno Heretyka" - walka z Cowleyem byla pierwsza, do jakiej musialem dopakowac sie czarami w tej misji (nie liczac zdobywania stolic, ofkorz). Mag 300 dmg*6, 3 Obroncow Wiary kazdy po ~200, bialy czarodziej bodaj 96 i prorokini leczaca za ~110 - dalo rade.

31.12.2003
18:28
[85]

Atreus [ Senator ]

Ufff, udało mi się właśnie pokonać Crowleya. Próbowałem czterema złodziejami otruć jego zamek: trzech pierwszych od razu powieszono, czwartemu udało się dwa razy otruć :). Okazało się to świetnym pomysłem. I tak moja armia (Prorokini, Biały czarodziej, dwóch 10-poziomowych barbarzyńców, bohater-rycerz) zgromiła armię Crowleya.
Oczywiście czary i eliskiry też były przydatne.

Następna misja ciekawa. Tylko czemu podczas ruchu Legionów Potepionych, mój komp ciężko pracuje ? 256MB RAM, A+1700 i wyłączony Autozapis.

31.12.2003
18:57
[86]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Atreus---> Nie wiem, u mnie na słabszym kompie śmigało super. Powiem tylko, że w tej misji czeka Cię równie trudna potyczka z demonami, co z tym hrabią:)

Już nie długo zacznę kampanie zdechlaków, wyjątkowo zagram magiem:)

01.01.2004
02:49
[87]

Katane [ Useful Idiot ]

U mnie tez tak przerywa, a mam Athlona 1800 i 512 DDR.

01.01.2004
13:35
[88]

Owen [ ]

Atreus ---> W tych misjach polecam szczerze zestw jaki proponoałem wcześniej. 2xProrokini, 2xObrońca Wiary (na upartego 3x ale to już zbytek :-)) oraz bohater mag. Mam nadzieje, że grasz magiem. Taki skład jest nie do zniszczenia.

01.01.2004
13:49
smile
[89]

Owen [ ]

@lan ---> Dlatego mogłoby to być zaklęcie poziomu 6 :-))) lub wymagające czegoś specjalnego. Tak jak wspominałem w HoMM3 SotD w kampanii nekromantów był artefakt łączony który miał podobne właściwości.

01.01.2004
13:51
[90]

Owen [ ]

Atreus ---> Niedoczytałem. Masz rycerza. Zatem skład może być wymagany trochę inny :-)

01.01.2004
14:00
[91]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Owen---> Na taki sład wystarczy dobra armia zdechlaków. Z przodu dwie lub trzy jednostki które są odporne na śmierć i oręż (śmierć się chyba nazywają, nie pamiętam:) z tyłu dwie banshe i mag. To jest dopiero armia nie do pokonania.

01.01.2004
14:15
[92]

Owen [ ]

Gambit ---> Tak jak mówiłem, nie mam tego efektu. Screan z ustawieniami obok.

01.01.2004
14:17
smile
[93]

Owen [ ]

Mutant ---> Pamiętaj, że z tyłu z wysoką inicjatywą jest mag zadający 6x300 obrażeń :-))) Śmierć nie zdąży nawet jęknąć :-)

01.01.2004
15:16
[94]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Owen---> A gdy martwiaki będą dopchane do 90 pancerza itd. po prostu na maksa? Wtedy będzie po imperium:)

01.01.2004
15:43
smile
[95]

Owen [ ]

Coś nie halo :-/ Skończyłem wszystkie pięć kampanii w TGS (odhaczone na ekranie), ale nie podświetla mi się możliwość rozpoczęcia ostatniejkampanii z Hexiseem. Wie ktoś może o co chodzi???

01.01.2004
15:44
smile
[96]

Owen [ ]

Mutant ---> Wiesz jak jest :-) Dopóki nie skrzyżują się miescze dopóty nie widomo jak by taka bitwa wyglądała do końca :-))

01.01.2004
19:07
[97]

@lan [ Chor��y ]

Owen --> Ciekawe, co by na ten temat powiedziało kilku "specjalistów" w tej dziedzinie. Ja nie jestem w stanie ocenić dokładnie, jakby to wpłynęło na rozgrywke. Poza tym zależy to też od "systemu" czarów, jaki zastosują, bo wypadałoby, by wszyscy (oprócz Barbarzyńców) mieli dostęp do czaru o takiej mocy, gdy już spełnią te warunki.

Poza tym życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku !

01.01.2004
19:36
[98]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Jeśli chodzi o te czary o których Owen wspominał. Hmm mass bless czy mass curse były w H3, to, że nie było ich w H4 nie znaczy, że musiały odejść w zapomnienie. Z chęcią bym je w H5 zobaczył. Oczywiście stosownie osłabione i za dużą ilość manny.

01.01.2004
20:21
smile
[99]

Cadm [ Pretorianin ]

Cześć Panowie! Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!

Owen >>>>
Betatesterzy się chyba świetnie bawili z The Gathering Storm, prawda? :-)
Na stronie CD Projektu znajdziesz patcha, który to poprawia.

01.01.2004
21:56
smile
[100]

Owen [ ]

Mutant ---> Masy w H4 były, ale nie w wersji combo. Własnie takie combo byłoby ciekawe. Oczywiście tak jak mówisz - odpowiednio kosztowne :-)))

Cadm ---> Dzięki :-)))

@lan ---> Nawet na podstawie obecnych czarów w HoMM4 można takie kompozycje ułożyć dla wszystkich szkół magii. Jutro coś zapodam :-)))

02.01.2004
18:15
[101]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Owen---> Były? Hmmm a no może i były. Ja i ta moja skleroza...:) Nie pamiętam, a całkiem niedawno grałem. Nie zwróciłem na to uwagi.

02.01.2004
22:11
smile
[102]

@lan [ Chor��y ]

Owen --> nadal nic nie napisałeś, czyżby ułożenie tego było jednak trudne ;) ? Poza tym uwzględnij fakt, że powinny być w miarę tak samo skuteczne, silne, a jednoczesnie nie gwarantowały zwycięstwa w *każdej* bitwie, w szczegółności przy zdobywaniu zamków. Czekam, co Ci wyjdzie :) .

02.01.2004
23:10
[103]

Cadm [ Pretorianin ]

Myślę, że tworzenie takich czarów byłoby z kilku powodów mało interesującym posunięciem. Prawda, że generalnie nie jestem za ubieraniem starych pomysłów w nowe szaty. Ale w HoMM4 tylko na początku podróżuje się wieloma rodzajami jednostek jednoczenie, natomiast w chwili, gdy bohater jest dość silny by rzucać potężne czary, zwykle towarzyszy mu tylko jedna jednostka (głównie z uwagi na mobilność armii). Ze swojej strony wolałbym dodać np. większą efektywność czarów posiadających pewien parametr dla bardziej zaawansowanych herosów - wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w walce z jednostkami IV poziomu druid przyzywa sobie na pomoc elfy, aby ostrzeliwały nieprzyjaciół z odległości i np. do 5-u hydr strzela powiedzmy 10 elfów. Albo inną: nekromanta rzucił Truciznę na 150 centaurów, a ta zabija jakiś 2 wrogów na rundę.

02.01.2004
23:15
[104]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Cadm---> Hmm chyba nie zrozumiłem Twojego posta, jeśli tak to sorry. Ale czar przywoływania elfów czy trucizny jest już w H4...

02.01.2004
23:43
[105]

Cadm [ Pretorianin ]

Hmm... w sumie to ze mną można tylko o HoMM4 - w tym wątku - bo reszty gier to nie znam.
Chodziło o to, że "Przywołanie Elfa" czy "Trucizna" mają efekt liczbowy uzależniony od poziomu rzucającego i efekt ten czyni przytoczone przeze mnie jako przykład zaklęcia bezużyteczne w wielkich bitwach, nawet gdy używają je bardzo silni bohaterowie.

03.01.2004
01:33
smile
[106]

Atreus [ Senator ]

Mutant --> heh, własnie miałem przyjemność spotkania z bandą demonów, celem ostatniej misji sagi Imperium. Myślałem, że padnę ze śmiechu. Oczywiście za słabą mam armię, więc zabiorę się za całą resztę, jaka została na mapie :)

03.01.2004
10:34
[107]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Atreus---> Powiem Ci, że to jeszcze nic:) W drugiej misji Górskich klanów jest jeszcze trudniej. Jest jakiś potężny elf który służy mortis (mam na końcu języka jak się nazywał i kim był, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć). Menda przywołuje tyle martwiaków ile jest miejsca w jego armii. Więc zanim się do niego dopchałem, żeby mu coś zrobić, a skurczybyk dużo wytrzymuje, to zdążył przywołać kilkanaście czarnych smoków i innego silnego badziewia. Mój potężny heros (wojak), dwóch Synów imira i jednostka dopalająca, nie mogły sobie z nim poradzić, bo miały za małą siłę przebicia. Po zabiciu trzech przywołanych jednostek, pojawiały się następne. Ale jakimś cudem udało mi sie go rozwalić. Jedyny wniosek z tego, że do tej misji bardziej nadaje się mag a nie wojak:)
Teraz zabieram się za trzecią misję, gdzie trzeba zdobyć stolicę truposzy, aż strach pomyśleć jaka będzie jej obrona.

03.01.2004
12:03
smile
[108]

Owen [ ]

Atreus ---> Mówisz o bitwie której screen zamieściłem na górze? Fajna była :-)) Polecam przygotowanie wroga czrami osłabiającymi i ofensywnymi a drużyny defensywnymi i ofensywnymi (boosterami). Potem idzie już jak z płatka. Aha np. moi obrońcy wiary w tj bitwie mieli po 475 HP a jednostki leczące 255. Więc ich poziom też był raczej słuszny :-)))

COMBO:

Życie
błogosławieństwo - duchowa zbroja - radość

Śmierć:
promień osłabienia - zmęczenie - klątwa

Natura
szybkość - kamienna skóra - fotyuna

Ład
szykość - spowolnienie - celność

Chaos
żądza krwi - szybkość - pech

Oczywiście wszystkie masowo i odpowiednio na jednostki włąsne lub wroga :-)) No i jak?

03.01.2004
14:38
[109]

Cadm [ Pretorianin ]

Owen >>>>
Co to za "Szykość" w Ładzie???

03.01.2004
19:14
smile
[110]

Gambit [ le Diable Blanc ]

No i mnie trafiło...

Dostałem od siostry na gwiazdkę "Powrót Galleana", zainstalowałem i zacząłem grać ostatnio...i tyle w temacie...
Zna ktoś jakąś odtrutkę :P

03.01.2004
19:21
[111]

@lan [ Chor��y ]

Owen --> Hmm, wygląda ciekawie, tylko teraz dobracowac te czary tak, by miały w miare jednakową moc... Tylko w sumie nadal nie wiadomo, co większość ludzi sądzi o wprowadzeniu czegoś takiego do H5 ;).

03.01.2004
19:24
[112]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Założę nowy wątek...poczekajcie chwilę...

03.01.2004
19:26
smile
[113]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Nowy wątek:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.