GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 97, BG II część 80)

17.12.2003
17:56
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 97, BG II część 80)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca

Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi

opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy

Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci

jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie

zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych

mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał

listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy,

których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze

poznasz...

Oto poczatek nowej opowieści... Shadows of Amn......


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym

związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle

pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze

skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie

wtraficie!
- Bregan D'aerthe, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy

zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak

to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG,

autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze

sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt

Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma

na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero

zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź,

ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie

zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą

wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi

swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...



UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) -

polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword

Coast
autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do

przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie

(www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza

Mieczy
(https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie

mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj -

https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71


Link do poprzedniej części:

17.12.2003
17:59
smile
[2]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ja nie wiem, co sie dzieje... albo nie ma obrazka, albo tekst jakis porozrzucany... Moze nastepnym razem sie uda...

17.12.2003
18:09
[3]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> To działają wrogowie prawa i porządku :) Ważne, że jest nowy wątek... (a już chciałem napisać "obiecanki-cacanki...")

17.12.2003
18:55
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> No wiesz, myslalam, ze chciales napisac "juz mialem Cie wyreczyc" ;)

17.12.2003
20:11
smile
[5]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Mam pytanko do twórcow TWM....
Kiedy mod się ukarze, nie wiem czy warto zaczynac gre w same Ntotsc 2.0 skoro pewnie mod na dniach ;) Chyba ze sie myle...

17.12.2003
20:40
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Braghan --> A ja sie obawaim, ze jeszcze w Nowy Swiat zagrasz, zanim my skonczymy... Wiec spokojnie mozesz zagrac w NTotSC :)
Nie mam pojecia kiedy TWM sie ukaze, aczkolwiek ja zamierzam ukonczyc, co sobie wymyslilam, tylko nie wiem kiedy to nastapi... Projekt TWM jest po prostu bardzo rozlozony w czasie ;) Apropo projektow - kolejna mini-lokacja w zarysie :)

17.12.2003
20:44
[7]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

Mam pytanie odnosnie Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy, moze glupie ale nigdy nie interesowalem sie tym modem, mianowicie czy jest mod polski po polsku czy polski po angielsku? Oraz czy dziala z wersja PL gry czy z angielska.

17.12.2003
20:48
[8]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No właśnie, Hathor-------> jak tam mapka?
Przydałby mi się także mój CD-RW, tzn. mod na nim, bo właśnie niechcący skasowałem sobie wszystkie wersje... a na razie z netu nic nie pociągnę, bo.... nie.

17.12.2003
21:01
smile
[9]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Nic jeszcze z mapkami nie zrobilam, ale kopie na CD mam (oraz kilka pozostalych wersji NTotSC gdybys potrzebowakl ;) ). Dlatego CD moge Ci dac. Byc moze bede jutro w miescie, ale nie wiem na pewno. Jesli tak, to zostawie Ci je w PXie, co Ty na to? A Ty odbierzesz w wolnej chwili?

Riviir-Black-Flower --> Hmmm, skoro jasno jest napisane wszedzie, ze to polski mod, a nigdzie nie ma info, ze jest po angielsku, to chyba oczywiste, ze NPC mowia we wspolnym? ;)))
Jest to polski mod w jezyku polskim, Aurelinus pracuje nad angielska latka, by fani wladajacy tym barbarzynskim jezykiem, a nie znajacy wspolnego, tez mogli zagrac :)

17.12.2003
22:41
[10]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

Hathor - zmylil mnie nieco skrot NTotSC, w ktorym to nazwa modu wystepuje po barbarzynsku:).

17.12.2003
22:49
smile
[11]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Riviir-Black-Flower --> A tak jakos sie przyzwyczailismy, ze to jest NTotSC a nie OzPWM :) Z reszta, jak sie pisze OzPWM, to i tak wszyscy mysla, ze chodzi o OzWM ;)

17.12.2003
22:49
smile
[12]

CtR-377 [ Legionista ]

gdzie moge znalesc czcionke z baldura ?

17.12.2003
22:55
[13]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ok. Tylko przypomnij mi ich dane (pietro, nazwa), bo zapomniałem...

17.12.2003
23:00
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Tak sobie myslę, że wersja polsko-angielska wyjdzie zaraz po nowym roku, i nie jako łatka, ale wersja 2.0, bo chciałbym zawrzeć tam jeszcze kilka mikro-poprawek, jakie nasunęły mi się podczas konwersji na angielski. Na pewno też postaram sie skontaktować z FilePlanet, by tam go umieścić.

17.12.2003
23:03
[15]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To jest plik animowany (każda litera, to osobny obrazek, nie tak jak w windows) Plik nazywa sie NORMAL.BAM, Stone.Bam albo ToolFont.BAM - do wyboru (ten ostatni to może być nazwa odwrotnie, albo coś w pobliżu)

17.12.2003
23:35
[16]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

CtR-377 --> Czcionki Ba;ldura to Dalenlands i Sherwood, chyba sa na File Planet (tzn. to sa czcionki, ktore wygladaja jak baldurowe z BGI i BGII, tej z gry nie wyciagalam).

17.12.2003
23:42
[17]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Wyslalam Ci dane mailem.

18.12.2003
09:06
smile
[18]

marko74 [ Pretorianin ]

Witam
He, tak trochę z innej beczki ( nie o modzie :-) )
Tak dla nawiązania konwersacji zagadałem do Anomena W BGII, a ten do mnie, że moglibysmy wreszcie uratować dziecko Garrena bo honor i takie tam; fajnie, tyle że dzieciak już dawno u tatusia :-))) ( misja wykonana )
uwielbiam takie "smaczki" w gierkach :-)
Czy doczekamy się rpga w którym dialogi będą dopasowane do aktualnego stanu fabułki ? chodzi mi o to że bardzo często zdarza się że wykonamy jakieś zadanie jakby nieświadomie np. zdobędziemy jakiś przedmiot, który okazuje się częścią jakiejś misji i gdy trafimy akurat na NPCa który miał nam zlecić tą misję, to zaczyna on całą rozmowę zupełnie nie zwracając uwagi na to że my już przedmiocik mamy i zaczyna gadać "standardowo" opisując misję, a dopiero później możemy uruchomić opcję dialogu "proszę, oto przyniosłem to czego szukałeś"; psują takie rzeczy klimacik nieprawdaż ?

18.12.2003
09:35
[19]

Krees [ Generaďż˝ ]

Marko 74 --->>> Niekoniecznie. To zależy od przedmiotu, jaki mieliśmy dostarczyć, ew. celu misji. Jeśli zdobyliśmy jakiś pierścień, nie zdając sobie sprawy z tego, że ktoś go może szukać, to gdzie należałoby go przechowywać? Jeśli na palcu, to rzeczywiście, jakiś BN mógłby go zauważyć i zakrzyknąć "O, masz mój pierścień!", a jeśli np. w kieszeni, to niby skąd ma on wiedzieć, że mamy przy sobie jego skarb?? To nie Gollum, żeby wyczuł, że masz jego precioussss ;).
Inaczej ma się rzecz z dużymi przedmiotami - halabardy raczej za pazuchę nie schowasz :D.

18.12.2003
10:04
[20]

marko74 [ Pretorianin ]

Krees---> no fakt, w przypadku itemków można w ten sposób całkiem logicznie wytłumaczyć temat, masz rację,
ale z tym Anomenem to obciach, tym bardziej że jest on w mojej drużynie od początku i uczestniczył w misji uwalniania dzieciaka :-( to po prostu chyba zwykła niedoróbka

18.12.2003
10:08
[21]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> ze chciales napisac "juz mialem Cie wyreczyc" Skoro się podjęłaś to było jasne, że wykonasz (bez względu na trudności)

Hathor ---> Śliczny obrazek

marko74 ---> Czy doczekamy się rpga... Czasami mnie to też denerwuje, ale chyba jest nie do uniknięcia.

18.12.2003
10:45
[22]

M'Rek [ Konsul ]

Krees, marko74 ---> Oprócz standardowych odpowiedzi ("Chętnie to zrobię..." czy "Zrób to sam...") przydałaby się kolejna - "Już to zrobiłem...", oczywiście pojawiałaby się tylko wówczas, gdybyśmy wcześniej dany quest wykonali.
Czy to mozliwe - nie wiem (ja tylko przechodzę gry, a ich nie tworzę).

18.12.2003
11:41
[23]

marko74 [ Pretorianin ]

M'Rek---> o to to właśnie, miałoby to kolosalny wpływ na klimat i naturalność dialogów i fabuły
myślę że jest to możliwe, tylko wymaga dużo pracy przy tworzeniu schematu rozmowy bo trzeba przewidzieć dużą ilość możliwych opcji, a im ich więcej, tym więcej możliwości błędu ( jak z Anomenem ). Stąd twórcy idą na uproszczenie "drzewka" dialogów. Szkoda :-(

18.12.2003
11:51
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

To tylko male utrudnienie - trzeba dluzej pogadac z NPC ;) Moze tworcy zalozyli, ze jestesmy podejrzliwi i nie powiemy od razu, ze mamy przedmiot ;)
Ale sprobujemy to wziac pod uwage przy tworzeniu TWM :)

18.12.2003
12:09
[25]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oczywiście w BG 1 nie istnieje możliwośc zastosowania takiego rozwiązania, więc pozostanie tylko pobożnym życzeniem, ale w BG 2 chyba jest komenda HasItemInSlot(), która działa...

18.12.2003
12:13
[26]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pamietam za to, że kiedyś zabrałem sie za questy Twierdzy Złodzieja po powrocie z Czarowięzów i padłem trupem, gdy Keldorn spytał do czego jeszcze będzie musiał się posunąć, by pomóc uwolnić moją przyjaciółkę, a Imoen stała tuż obok niego. Oczywiście są to błędy czystego zaniedbania, a nie stopnia koplikowalności.

18.12.2003
12:43
[27]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Party has Item () nie dziala w BGI? Byla taka komenda... (nie probowalam).
Zostawie Ci dzis CD w PXie, niedlugo wychodze do miasta.

18.12.2003
13:46
[28]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor, Aurelinus ---> No właśnie. Chodzi o to, czy gra może sprawdzać, czy mamy jakis przedmiot.

Aurelinus ---> Pytanie dotyczące kurczaka - Melicampa. Czy zostały wprowadzone jakieś zmiany lub utrudnienia? Thalanthyr w pierwszym podejściu nie zauważył kurczaka (można go było sprzedać za 20), natomiast (po kolejnej rozmowie) chyba z 15 razy próbował kurczaczka odczarować (ciągle pojawiał sie napis Melicamp - śmierć). Nigdy przemiana nie zajmowała mi tyle prób (udawała sie za 1 - 2 razem)

18.12.2003
15:38
smile
[29]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Hathor--> fajna lokacja ale z kąd sie wzieło to drzewo w namiocie?

18.12.2003
16:57
[30]

M'Rek [ Konsul ]

Radża ---> z kąd sie wzieło to drzewo w namiocie? Tak długo na nas tam czekali... Albo jakaś driada nie może życ bez swego drzewa... A może ktoś, zamiast z kanarkiem, podróżuje z ulubiony drzewkiem... Bo nie potrafi usnąć bez szumu liści;)
Przede wszystkim - ładnie wygląda. I czy nigdy nie widziałeś bonsai????

18.12.2003
18:50
[31]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czy postać (drużyna) ma item, czy nie, to oczywiście sprawdza - inaczej nie byłoby questów z głową wywerny, albo anghegami tudzież Burmistrz Naskell nidgy nie wiedziałby, że zaciukaliście Mulaheya, ale pytaliście czy dywagowaliście na temat posiadania na ręku lub na głowie, tego BG 1 nie umie.

Thalantyr "umie" odczarować kuraka tylko, gdy postać ma w charakterze "Dobry", inaczej czeka go śmierć.

18.12.2003
22:51
smile
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Radża Dżadża & M'Rek --> Tego drzewa tam nie bedzie, to nie jest gotowty namiot tylko testowy. Tak samo, jak to docelowo nie bedzie driada ;)

Aurelinus --> Ona czaruje z animacja kurtyzany i gra sie nie wywala! Gdyby tak jej dolozyc brakujace obrazki to moze by czarowala wlasciwie? Jak sie uda, to przetestuje przeklejona pierwsza lepsza animacje rzucania czarow do animacji kurtyzany - zobaczymy czy z tym zadziala. Moze jakiegos krasnoluda, co by bylo zabawnie ;) Jak zadziala, to... nie wiem, czy potrafie dorobic wlasciwa animacje, ale sie zobaczy :)
Aha - plytka jest w PXie, podpisana Twoim imieniem i nazwiskiem, wiec sie dopominaj, nawet jak mojego kumpla nie bedzie :)

18.12.2003
23:03
[33]

gofer [ ]

Witam, mam dwa pytania a propos BG2

1. Czy 14/15 poziomowym mnichem da się zabić 'drżącą dłonią' Firkraaga i Smoka Cienia, ot tak? Trzeba użyć jakiś wyłomów, obniżeń odporności? A może w ogóle się nie da?
2. To pytanie mnie nurtuje od roku. Czy postacią z BG2 da się grać w NWN?

18.12.2003
23:03
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor------> odpuść sobie, żadne "dokładane" animacje nie będą działać, próbowałem kiedyś dać animację walki tym szarym ludkom co sie po tyłku drapią, albo Drizztowi strzelanie z łuku - nic z tego. Oczywiście każda postać może rzucać czary czy ma animację, czy nie - wystarczy skrypt ForceSpell() - niestety bez machania łapkami, jesli Avatar nie ma takiej animacji.

18.12.2003
23:08
[35]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

gofer------>
o Mnichu nic ci nie powiem, bo nigdy nie używałem
Export z BG 2 do NwN jest niemożliwy, te gry mają zupełnie inne, niekompatybilne systemy plików, nawet muza jest w innych formatach (wavc, acm - mp3), nie mówiąc juz o tym, że posługują się odmiennymi systemami RPG - 2 i 3/3,5. Zauważ, że nawet z IWD 1 do IWD 2 export nie jest mozliwy.

18.12.2003
23:18
smile
[36]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

gofer -->

Ad. 1 Niestety, nie da rady załatwić smoczków jednym ciosem. Z wyłomem czy bez.

19.12.2003
00:22
[37]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Ona czaruje bez skryptu ;) No, na razie nie mam czasu, jak nie zapomne to sie kiedys pobawie, mimo wszystko.

Kiedys probowalam im dorobic oczy (paperdoll'om, nie awatarom), ale nie wiedzialam, jak ;) Teraz juz wiem, jak dzialaja BAmy (mniej wiecej) i chyba z oczu nici.

19.12.2003
08:46
[38]

gofer [ ]

Zawisza - > to czego można użyć, jak mam w drużynie w/w mnicha, Anomena z korbaczem z Twierdzy d'Arnise, Minsca z Lilracorem, Valygara ze swoim mieczem, Edwina z procą +5 i szatą Vekny i Yoshiego? Bo ja się zawsze tych smoków bałem i nie wiedziałem czym ich zabić :)))

19.12.2003
09:57
[39]

Carrignarone [ Konsul ]

gofer ---> A próbowałeś Valygarem? Podpakuj go ździebko, może daj inny mieczyk i na smokaaaa. Nie grałem Valygarem, ale mój Carrignarone też był łowcą i świetnie sobie dawał radę. Oczywiście z magicznym wsparciem z dystansu.

19.12.2003
10:44
[40]

davhend [ Garrett ]

orientuje sie ktoś ile kosztują obie części baldura i czy pójdzie mi pod xp ?

P.S. odpowiedźcie tu lub lepiej na gg

19.12.2003
10:53
smile
[41]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

davhend --> Wszystko pieknie dziala pod XP, choc niektorzy miewaja problemy. Ale generalnie - dziala.
Cala Saga BG z dodatkami w edycji kolekcjonerskiej kosztuje 99zl (11 CD z gra + muzyka z BG II). Niebawem ma wyjsc BG w Nowej Extra Klasyce, ale tu juz musisz sie pofatygowac na www.cdprojekt.info i zajrzec do planu wydawniczego. Aha, sa tez platynowe wydania, byc moze nawet wyjdzie taniej kupic platyne BG II + ToB i BGI + TotSC, musisz sprawdzic ceny i dostepnosc magicznych pudeleczek ;)

19.12.2003
11:06
[42]

marko74 [ Pretorianin ]

gofer---> generalnie to smoka trzeba pozbawić osłon magicznych najlepiej czarem Wyłom
tez miałem problemy ze smokiem cienia, ale dobrzy ludzie z tego wątku swego czasu napisali mi kawa na ławe jak go unieszkodliwić tylko z tego co widzę to już tego posta wykasowali a był naprawdę niezły

19.12.2003
11:18
[43]

M'Rek [ Konsul ]

gofer ---> Niektórzy radzą, by smoka najpierw "osłabić" trującą chmurą (oczywiście w sytuacji, gdy go jeszcze nie widać). Trzeba z tym uważać - jak sie zada zbyt dużo obrażeń, to smok zregeneruje swoje zdrowie.

Ma pytanie dotyczące gry w sieci - jaki patch trzeba zainstalować? Nie chciałem nikogo dobierać, tylko pograć 6-osobową drużyną "mojej produkcji" - po zainstalowaniu NTotSC gra nie chce pozwolić na sieć i się wiesza.

19.12.2003
11:20
[44]

marko74 [ Pretorianin ]

a właśnie, jeśli już zeszło na poradnictwo:
Jak unieszkodliwiś osłony Lisza Cienia ? On jest chroniony Sanktuarium, a nie mam pewności czy Rozproszenie Magii to neutralizuje. A może Wyłom? Nie mogę się zorientować, bo zanim zadziała rzucony przez moich czar to to stworzysko już odpala następne i większość ( a właściwie wszystkie ) broni jest znowu nieskuteczna.

19.12.2003
11:28
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Chcesz grac online czy po prostu stworzyc calkowicie wlasna drzyne? Jesli w sieci, to patch jest na mojej www. Ale chyba nie o to Ci chodzi. Wybierz protokol tcp/ip, stworz druzyne, zrob save w pierwszym lepszym momencie gry i go przekopioj do save'ow z gry w pojedynke - zaladujesz sobie bez problemu swoja druzyne, bez koniecznosci laczenia sie itd. Do momentu, poki nie wchodzisz do sieci patch nie jest potrzebny. A jesli na tym etapie Ci sie wiesza, to wyslij mi pliki char, to Ci odesle save'a :)

19.12.2003
11:30
[46]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aha - w moim przypadku smok cieni nie reagowal na zabojcza chmure, w ogole na nic. Ani razu go nie zalatwilam, na razie dalam sobie spokoj z BGII.

19.12.2003
11:38
smile
[47]

Lechiander [ Wardancer ]

Witam!

Powiedzcie mi, czy koleś na cmentarzu w Athkatli (czy jak to sie tam nazywa), niejaki Król Umarłych (?) posiada sprzęt losowo dobierany?

19.12.2003
11:53
smile
[48]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Ja pamiętam że na smoki bardzo dobrze działa pierścień tarana oraz przywoływanie zwierząt, sprubój też znależć miecz z bonusem przeciwko smokom.

19.12.2003
12:14
smile
[49]

davhend [ Garrett ]

Hator ---> chyba se kupie taki prezent pod choinke mam 100 zł to akurat jeszcze zł do kapsy :D kiedyś myślałem baldur co za badziew ale grałem w Icewind Dale i tak mi sie spodobał że hej więc postanowilem zagrać w Baldura bo to taki sam rodzaj zagrałbym se jeszcze w Laionherta i Planescape Turnamenta to jedne z lepszych gier które grałem

19.12.2003
12:17
[50]

davhend [ Garrett ]

aha troche mi sie pomieszało które bym chciał zagrać ( na samym końcu ) no i sorry Hathor że h połknąłem

19.12.2003
12:38
[51]

Carrignarone [ Konsul ]

davhend ---> Planescape wyszedł niedawno w seri klasyki i kosztuje 20 zł.

19.12.2003
13:35
smile
[52]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Jeśli ma ktoś jakąś fajną tapetke związaną z Baldurem to bede bardzo wdzięczny za wklejenie, ja od tygodnia sie gapie na moją i jeszcze mi sie nie znudziła---->

19.12.2003
14:56
[53]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Chcę stworzyć własną drużynę. Robiłem to już w v1.53, a teraz wiesza mi się gdy wybieram tcp/ip. Spróbuję jeszcze raz, ale to denerwujące, tak ciągle restartować komputer... Jeśli nie wyjdzie - wyślę pliki.

19.12.2003
18:42
smile
[54]

DKAY [ Generaďż˝ ]

Hmm Ja mam zupełnie lamerskie pytanko. Jak dołączyć zwój z zaklęciem do księgi (tak bym mógł je wybrać do zapamiętania)??

19.12.2003
19:02
[55]

M'Rek [ Konsul ]

DKAY ---> Witaj! Na wszelki wypadek zapisz grę (by nie stracić zwoju w razie niepowodzenia). Daj zwój osobie, której możesz dac to zaklęcie (czyli magowi, bardowi itp.), otwórz ekwipunek, kliknij prawym przyciskiem na zwoju - powinien pojawić się prostokąt z napisem umożliwiającym zapisanie do księgi (chociaz robiłem to setki razy - nie zacytuję). Kliknij.
Pojawi się komunikat, że czar został zapisany (lub nie).

19.12.2003
20:07
[56]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

DKAY --> A jak sie nie udalo, to load save (no chyba, ze Ci na czarze nie zalezy ;) ).

Ten namiot moze tak wygladac, aczkolwiek czegos mi tu brakuje...

19.12.2003
20:22
[57]

davhend [ Garrett ]

a tworzył ktoś kiedyś własne głosy do postaci np do boju ? fajna zabawa zrobiłem tak w icewind dale

19.12.2003
21:11
smile
[58]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

davhend --> ja kiedys podlozylam teksty Stuhra z Seksmisji ;) A dla kogo je zrobiles, bo potrzebujemy glosy dla NPCow ;)

19.12.2003
21:22
smile
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------->Mnie zdecydowanie brakuje wyuzdanych gibberlingów pląsających z pogrążonymi w ekstazie druidkami cienia z wielką INTeligencją i bujnym owłosieniem na klatach...

19.12.2003
21:47
[60]

davhend [ Garrett ]

dla całej 6-osobowej ekipy ale jush ich nie mam bo ot było dawno

19.12.2003
22:02
smile
[61]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Zobacze, co sie da zrobic ;) A poki co, zmienie tam oswietlenie ;)

19.12.2003
22:40
[62]

gofer [ ]

a propos Firkraaga - metoda by Soulcatcher

"Zabicie Smoka Lorda Firkraaga nie jest rzeczą prostą, lecz zdecydowanie zalecaną z powodu ciekawych przedmiotów które ma przy sobie.
Atakujemy go Zabójczą Chmurą spoza pola widzenia, czekamy aż zmięknie potem Wyłom i inne czary niszczące ochrony i ciach, ciach : Mieczem Zabójca Smoków, mnie udało się za 3 podejściem. "

ech, dobra, idę na te Wzgórza...nienawidzę tego questa..błe

PS
mam problem...często zdarza mi się, że osoba z którą chcę porozmawiać wyświetla komunikat "bla bla bla nie moze teraz z tobą rozmawiac, jest zajety czym innym"
tak było na przykład w przypadku Lorda Keldorna, którego odstawiłem do domu na dobę, żeby pobaraszkował z żoną. Wróciłem po 24 godzinach, Keldorn stoi, nic nie robi, ale nie mogę z nim porozmawiać bo się wyświetla ten w/w komunikat...co z tym zrobić? patch? reinstall? load game?



19.12.2003
23:05
[63]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja tam zawsze lubiłem walki ze smokami, chociaż na Firkraaga z reguły poświęcałem najwięcej czasu, przy pierwszym podejściu w zyciu trwało to całą noc...

Takie info z reguły oznacza, że nie powinno go tam być... bo mieli jakiś skrypt, czyli musiało być mniej niz 24 h, ja poza tym nigdy nie wiem, czy chodzi o dzień w BG 2 (ok 4h) czy o prawdziwe 24 h...

19.12.2003
23:06
smile
[64]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

gofer ---> zabojcza chmura, kula ognista, opozniona kula ognista etc. i nawet nie musisz sie fatygowac z mieczem :)

19.12.2003
23:10
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha, pomimo, że ma zwiększone odporności po rzuceniu Rozproszenia, albo Wyłomu najlepiej jest zacząć potyczkę serią fireballi (butelki, czary, różdżki) i magicznymi pociskami ( najlepiej z akcelaracją) + strzały przebicia, poza tym wszyscy na przyspieszeniu i jakieś miksturki siły... i raczej nie polecam walki krótkim dystansie...

19.12.2003
23:29
smile
[66]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Lechiander --> Nie, ów Paladynek zawsze ma przy sobie ten śmieszny, niby mocno umagiczniony mieczyk.

Hathor --> Ostatni zrzut zdecydowanie najlepszy. Kiedy masz czas ? Wpadłbym oddać Ci płytki i może coś pożyczyć...

Aurelinus --> A Ty pijaku ? Masz wolne w niedzielę ? ;)

gofer --> Z Edwinem w drużynie, to nie problem. Kupujesz w Targowie pas przeciw zionięciom [ fallus wie jak mu tam ], może też być płaszczyk przesunięcia... Dużo czarów ofensywnych i "rozbrajających" + jakieś odporności na ogień/kwas [ w zależności od atakowanego gada ]... Wyłomy i inne Bicze Khelben'a... Rzucasz się Edkiem np. na Firkraaga [ na niego mocno działają Stożki Zimna ]... Smoczysko gania go po kątach, zionie, ale nic po tym, boż wysokie rzuty obronne nie pozwalają zadać obrażeń... co najwyżej może jebnąć ogonkiem, więc musisz uważać... reszta kapeli łoi dziada dzidami, toporami, mieczami i "szczałami"...
Zdarza się [ bardzo rzadko ], że Stożek Zimna zamienia Lorda J. F. w górę lodową, ale wtedy nie uzyskasz ani doświadczenia, ani też nie wpadnie w Twe łapki Carsomyr i inne pomniejsze artefakty... bla bla bla pralka itd. :]Wtedy to się, kurwa, nie opłaca...
:)

19.12.2003
23:36
[67]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Podobnie jak pozostali, ze smokami nie walczyłem na krótki dystans. Zabójcz chmura, chyba kwasowa mgła, oplątanie (na początku dla zmiękczenia) i inne czary obszarowe, święte uderzenie, kula ognia, ognisty deszcz (chyba tak się nazywa ten czar kaplana z 7 poziomu) itp. Choc nie zawsze się udaje a smok może się zregenerować. Tylko trzeba mieć sporo tych czarów, różdżek no i wysoki poziom doświadczenia.

19.12.2003
23:50
[68]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

gofer --> Musisz zainstalowac patch, tak jest bez latki - NPC nie moga rozmawiac, bo robia cos innego.

Zawisza --> Jutro do poludnia wybywam na niewiemile czasu, ale potem bede, wysle Ci info jak wroce. A zaraz wrzuce poprawiony zrzut ;)

20.12.2003
01:06
[69]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dobra, wersje ostateczne namiotow :) Przynajmniej na jakis czas. Bohaterowie obiektow ulegna zmianie, bo to nadal nie o to chodzi ;)

Aurelinus --> Otworzylam pliki mus w notatniku i ... wygladaja identycznie, jak opisy w NI :(

20.12.2003
13:40
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-----> to jest plik BC2.MUS
BC2
32 <---------------------------to jest ten numerek
A1 @TAG ENDA
A2 @TAG ENDA
..........itd

Zawisza--------> jezde w dómie

20.12.2003
13:41
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza------> tradycyjne pytanie: masz dostęp do jakiś ciekawostek?

20.12.2003
14:22
[72]

davhend [ Garrett ]

a ja mam pytanie grał wogóle ktoś w Icewind Dale I lub II ?

20.12.2003
18:22
[73]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

davehend --> Z pewnoscia nie ja jedna, chociaz IwD2 jeszcze nie skonczylam.

Aurelinus ---> Potem Ci przekleje, co widac w plikach mus w notatniku.

20.12.2003
18:34
[74]

sakhar [ Animus Mundi ]

davhend --- czy to pytanie z serii podchwytliwych?:))) Dużo nie zaryzyjuję jak stwierdzę, ze chyba większośc z tego wątku grała w IWD i IWD 2 (co poniektórzy po kilka razy:)))))

20.12.2003
19:42
[75]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Dzięki, wszystko działa. Postać migocze dzięki Płaszczowi błyskotliwych kolorów (klasa pancerza +3)

20.12.2003
19:43
[76]

M'Rek [ Konsul ]

davhend ---> Dwa razy tak!

20.12.2003
20:20
[77]

zandarus [ Generaďż˝ ]

davhend ---> Grałem, i w dodatki do IWD I też.

20.12.2003
20:59
[78]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Ciesze sie, ze dziala :)

Sakhar --> Ja przeszlam IwD 2,5 raza ;)

Aurelinus --> Tak w notatniku wyglada plik MUS z muzyka z BG2 (Promenada Waukeen), ktory chce uzyc:

Mx0700
6
SPC1
A
SPC1
SPC1
SPC1
SPC1


A tak muza z IwD2:

M7
7
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7 @TAG END


I pierwszy lepszy z BG1:

FORT
1
A @TAG END


CDAY1
1
A @TAG END


Nie mam pojecia, co z tego jest numerem, skoro numery powtarzaja sie w roznych plikach. I dokladnie to samo widac w NI.


Zawisza --> Jutro bede home, daj znac kiedy chcesz przyjsc, najlepiej mailem (GG nieczynne).

20.12.2003
21:37
smile
[79]

davhend [ Garrett ]

no mi najwięcej problemu stworzyła ta mała dziewczynka co zamieniła sie potem w przerazę ( pół wąż - pół kobieta z 6 rękami ) dopiero chyba za 5 podejściem ją zabiłem z eikpą ( chcaiełm jeszcze powiedzieć że nie miałem kapłana i grałem tak żeby mi nikt nie zginął :D później w dwojce dopiero miałem problem ze Smokiem który przedostał sie przez portal i z Isae i Madae (czy jakoś tak ) powiem że na 10 daje 9 tej grze była dla mnie super i naprawde mnie wciągnęła co mi sie nie często zdarza

20.12.2003
21:57
[80]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-------> przecież juz wyżej napisałem ci który to, popatrz jeszcze raz

Mx0700
6 <-------------------------------to jest ten numer
SPC1
A
SPC1
SPC1
SPC1
SPC1

A tak muza z IwD2:

M7
7 <-------------------------------to jest ten numer


I pierwszy lepszy z BG1:

FORT
1 <-------------------------------to jest ten numer
A @TAG END

CDAY1
1 <-------------------------------to jest ten numer
A @TAG END
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7 @TAG END
Nie wiem dlaczego numery z tych plików nie zgadzają się z numerami w pliku ARE, nie wiem też czy pocięte jak w IWD albo BG 2 będa działały w BG 1, byc może trzeba je skleić w jeden. W NI widac tylko tyle:

A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7 @TAG END
więc nie mów, że to to samo...

20.12.2003
22:18
[81]

sensay [ Centurion ]

Baldur moja ulubiona gra ale silent hill jest duzo lepszy

20.12.2003
22:51
smile
[82]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

sensay ---> duzo wniosło to do wątku ;)

Aurelinus ---> jak idą pertraktacje z CDP? Moze puscisz posta na forum CDP, poirytowali by sie wtedy pewnie i moze w koncu podmieniliby wersje na 2.0?

20.12.2003
22:57
[83]

COM.PL.EMENT [ Pretorianin ]

Sluchajcie - jestem tu nowy, wiec nie wiem o czym gadacie. Szukam czegos co by uprzyjemnilo mi gre w Baldurs Gate I ( dodatkowe misje, itd.) - moze macie jakies nowe dodatki do BG I ??
Bo II to nie to. Na szczescie w ToB juz troche ciekawiej. Ale I za klimat Rulez !

21.12.2003
00:09
smile
[84]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

COM.PL.EMENT -->

" UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) -
polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword
Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do
przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie
(www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza
Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)
Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie
mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj -
https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71 " Poniżej link, skąd ściągniesz NTotSC...

Aurelinus --> Jutro [ a w zasadzie to dziś ] wieczorkiem wpadnę, obrazisz się jeśli zgram Tangerinów i Soundgarden ?

Hathor --> Po południu, jak już zrobię pierożki, zajdę... daj znać na forum czy Ci pasuje , bo mi poczta nie działa...


21.12.2003
00:10
[85]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ekhm... nie mam nic nowego, prócz muzyki, niestety...

21.12.2003
00:27
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> No dobrze, to jest ten numer. I ten numer nie dziala, nic sie nie zmienilo od ostatniej rozmowy. Chyba kiedys osobiscie sprobujesz mi te melodie ustawic...

Zawisza --> Powinnam byc w domu, ale jeszcze sprawdz tutaj przed wyjsciem.

Breghan --> Post na CDP nic nie da, w koncu gadamy o tym juz czas jakis. Listy poszly. Moze warto zaczac mailowac do innych, poprosze moderatorow by popytali. Zobaczymy.

21.12.2003
00:39
[87]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> czy nie mówiłem kidyś, by spytać OLAGAMATO na forum CDP - robił patch do muzyki, to powinien kleić o co chodzi. Ja wiem tylko tyle: w pliku ARE jest inny nr, a w pliku MUS inny, mimo wszystko melodia gra, ale wg nr w pliku ARE.

21.12.2003
15:27
smile
[88]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Kto jest chetny na granie w BG + NtotSC po sieci?? Swieta idą, moznaby nocki zarywac :]]]

21.12.2003
16:18
smile
[89]

gofer [ ]

tadaaaaam!!!!
za drugim podejściem!
dwie Zabójcze chmurki, dwa Wyłomy, Obniżenie odporności i (wbrew temu, co pisał Zawisza) Drżąca Dłoń - i jesteśmy w domu :)))

21.12.2003
16:24
[90]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Utworzyłem sobie drużynke w Bg1 (znaczy zostawiłem dwie postacie reszte wybiłem). Teraz pytanko: Czy będzie mozna importować postać z drużyny później do BG2?Jeśli tak to w jaki sposób?

21.12.2003
16:26
[91]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Chodzi mi o pozniejszy import do gry solowej w BG2

21.12.2003
17:23
[92]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

gofer --> A to ci niespodzianka... :]

Pierdolę, nie ruszam się z domu. Taka wichura, że mi głowę urwać może.
Idę do Irish Pub'u... może jutro do "Was" wpadnę :)

21.12.2003
17:23
[93]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

gofer --> A to ci niespodzianka... :]

Pierdolę, nie ruszam się z domu. Taka wichura, że mi głowę urwać może.
Idę do Irish Pub'u... może jutro do "Was" wpadnę :)

21.12.2003
17:24
[94]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Sory za dubla...

21.12.2003
19:38
[95]

M'Rek [ Konsul ]

Raistlinek ---> Do BG2 musisz przerzucić plik char z BG1 (lub ostatni save z postacią, która chcesz eksportować) i importować postać z pliku lub gry.

21.12.2003
21:39
[96]

gofer [ ]

1. Jak znaleźć Zwój Nicości? Gdzie on jest? W Południowym Grobowcu pod Dzielnicą Cmentarną?
2. Co zrobić jak Edwin się zamieni się w kobitkę?
3. Dojechałem lisza w Siedzibie Kultu. Gdzie jest reszta liszy?

Zawisza -> :)))


21.12.2003
21:55
smile
[97]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

1. Tak, w poludniowych kryptach, pierwsza odnoga
2. Nic, z biegiem czasu quest sam sie bedzie toczyl. trzeba tylko Edwine miec w druzynie...
3. nie pamietam juz :)

21.12.2003
22:33
smile
[98]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

gofer -->

Ad. 3
Dzielnica mostów - domek podobny do tego, w którym mieszka Rijek Grabarz czy jak mu tam. Nieco niżej. Jak zrobisz zrzut, to wskażę odpowiednie drzwiczki.

Kangaxx natomiast jest w domku na prawo od tej pieprzonej tawerny w Dzielnicy Portowej, pierwszy domek jeśli się nie mylę. Tam masz złożyć wszystkie kosteczki.

Jest jeszcze w Bramie Miasta jeden lichuj. Czai się w tawenie za ukrytymi drzwiami-obrazem, w krypcie swojej.

21.12.2003
23:12
[99]

zandarus [ Generaďż˝ ]

gofer ---> Jest jeszcze jeden lisz, ale nie związany z wymienionym przez Ciebie zadaniem, w dzielnicy mostów. Aby wejść trzeba mieć kamień łotrzyków. Walka z mim należy raczej do trudniejszych.

21.12.2003
23:26
smile
[100]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Nota bene drzwi prowadzące do kryjówki Shangalar'a mieszczą się tuż obok tych, przez które dostajemy się do lisza, o którym wspomniałem powyżej.

21.12.2003
23:26
[101]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Tak sobie śledzę dyskusję i stwierdzam, że nabrałem ochoty znowu pograć w BG (ostatni grałem chyba z rok wstecz). Dziękuję za zachętę.

gofer ---> Widzę że masz róg przywołujący berserkera. Jak chcesz to jest możliwość przerobienia go na 2 wersje lepszej jakości. Można wezwać berserkerów wyższych poziomów. Nie wiem czy potrzebna Ci taka informacja?

22.12.2003
16:38
smile
[102]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Nie uwierzycie! Sciągnalem NtotSC!!!! I w trakcie nie spadl na mnie zyradnol, komp nie wybuchl, nie padlem na zawał :) Cos jest nie tak.... :) Ale najwazniejsze ze juz mam, lece grac :) O! Jeszcze jedno, kto chetny na granie po sieci?????

22.12.2003
17:40
smile
[103]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bragan --> Gratuluje udanego pobierania pliku ;) Pamiateaj o patchu (przed instalacja NTotSC) jesli chcesz grac przez siec!

22.12.2003
19:43
smile
[104]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor ---> ups ;) chyba się zapomniało :) Jaki patch, skąd moge go zassac? Jak juz mam zainstalowane NTotSC czy musze robic reinstall czy wystarczy ze spatchuje??

22.12.2003
20:38
[105]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan---------> na stronie Hathor jest patch, który aktualizuje bgmain.exe, tak by Baldur współpracował z Dx7.0 i wyższymi (oryginalny umie gadać tylko z 6.0, a to mało na sieć). Ten patch lepiej jest wyładować najpierw gdzieś poza grę (np. winrarem), by sprawdzić, czy zawiera tylko te EXEki, moja wersja miała też parę innych plików, których nie należy wrzucać.

22.12.2003
20:55
[106]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Może (tradycyjnie) założysz nowy wątek....

Bregan D'aerthe ---> Jeszcze jedno, kto chetny na granie po sieci????? Najpierw muszę mieć stałe łącze :(

Hathor ---> Gdybyś postanowiła grać w NEJ'a - koniecznie zwiedź podziemia. Bard(?) z Dungeon... ma za mało rzeczy...

22.12.2003
21:33
[107]

gofer [ ]

heh, problem z Eddiem sam się rozwiązał...magusowi nie spodobało się, że ja i moja drużyna do celu "dążymy ścieżką prawości...ścieżką Helma" :))) . W miejsce czerwonego zatrudniłem Jana Jansena...wiem, że jest cienki jak d**a węża, ale w sumie wszystkie główne questy oprócz Wzgórz Umar przed wycieczką do Czarowięzów mam już wykonane, więc będzie w drużynie najwyżej tydzień.

zandarus - > trudniejszych? tzn. że standardowa taktyka (Keldorn + Gofer) + 2(Zwój ochrony przed magią) + Proca Everarda + Karsomir nie skutkuje? hę? a propos Rogu Berserkera - jestem otwarty na propozycje

Lure, Zawisza - > dzięki :)

22.12.2003
22:07
smile
[108]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

gofer --> Ta taktyka raczej Cię zawiedzie. Owa "paczka" potrafi nieźle nagrzmocić. Jest jednak sposób [ i to niejeden ], jakby co, to wal jak w dym... he he. Ja zwykle tłukłem się z tymi pajacykami przed wypadem na wyspę po Imoen... więc najlepiej chwilkę poczekaj, pograj itd. :]

22.12.2003
22:55
smile
[109]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ---> nie ma tego patcha gdzies na innej stronce? Wiesz jak to jest z Wyspa, łącze superszybkie swiatłowodowe i osiagam tylko 0,2 kb/s :/// A się napalilem na NTotSC po sieci :)

500

23.12.2003
00:47
[110]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan--------> leniu poznański, poszukaj na interku, a najlepiej na stronie Bioware

Link do Nowy Wątek poniżej

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.