GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Screeny z Van Buren Project!(Fallout 3)

15.12.2003
13:17
[1]

srekal34 [ Rock Forever ]

Screeny z Van Buren Project!(Fallout 3)

W sieci pojawiły się screeny z Fallout(a.k.a. Van Buren Project)-------------------------------------->

15.12.2003
13:19
[2]

srekal34 [ Rock Forever ]

next---------------------------------------->

15.12.2003
13:19
smile
[3]

zarith [ ]

nekrofilia:P

15.12.2003
13:19
[4]

srekal34 [ Rock Forever ]

next----------------------------------------------->

15.12.2003
13:21
[5]

srekal34 [ Rock Forever ]

Jeśli tak miałby wygladać nowy Fallout, to może dobrze że go umorzono. Byłby porażką. Grafika jak na dzisiejsze czasy archaiczna.....

15.12.2003
13:23
[6]

zarith [ ]

przede wszystkim to co widzisz to pre-pre-pre alpha albo jeszcze gorzej, a po drugie siła fallouta nigdy nie tkwiła w grafice.

15.12.2003
13:38
[7]

Praetor [ Generaďż˝ ]

A po trzecie tej gry nie bedzie - info dzisiaj na GOLu

15.12.2003
13:38
[8]

eJay [ Gladiator ]

Fallout wybijal sie glownie fabula i grywalnoscia a nie grafika...

15.12.2003
13:52
smile
[9]

Darfii [ spamer ]

gołym okiem widać że to engine falluot taktics, ale jeśli o mnie chodzi w niczym to nie przeszkadza, przeciwnie nie wyobrażam sobie fallouta w 3d.
No ale jak widać gry nie będzie, a jeśli nawet to pewnie byłaby podobna iszka jak wiele spółczesnych niby super-kontynuacji. Niech zatem spoczywa w pokoju miłościwie nam panujący...

15.12.2003
14:14
smile
[10]

dolph [ Pretorianin ]

eJay --> masz racje ... grafika to nie najwazniejsza wlassnosc tej gry ...

15.12.2003
14:47
[11]

TzymischePL [ Senator ]

hmm nie sadze zeby to byly screeny z Fallouta 3.
Cos mi sie nie chce wierzyc zeby BI jesli zabralo sie za taka produkcje nie popracowalo nad grafika i nowym engine.
Nie mowiac juz o screenie 2 w kolejce. Ktory wyglada wstecznie w stosunku do FO1 i FO2.
I moj drodzy panowie nie pieprzcie ze FO to nie grafika - FO1 wyszedl w roku 1997 i na owczesne czasy grafika moze nie porywala ale robila naprawde DOBRE wrazenie. Byla klimatyczna, a animacje smierci byly swietne...

Jesli tak by mial wygladac FO3 to dobrze ze go wstrzymali.

15.12.2003
15:03
[12]

LooZ^ [ be free like a bird ]

No tak. Zebrali sie znawcy ktorym nie podoba sie screen z Fallout 3 (rotfl!). Oczywiscie zdobycie pewnej informacji, ze to sa screeny z tech dema jest juz zbyt trudne. Lepiej powiedziec, ze to gowno lub "engin ft" (jasne, ciekawe jakim dziwnym trafem TO JEST w 3d). Oczywiscie autorowi tego watku trudno byloby wkleic opis tych lokacji. Bo po co... Moze wpierw dowiedzcie sie czegosm, a potem pieprzcie glupoty.

15.12.2003
15:44
[13]

TzymischePL [ Senator ]

LooZ^ ==> A teraz wielki guru oddychaj spokojnie bo Ci zylka strzeli i beda Cie musieli ranimowac.
Wszystko co napisales brzmi ladnie i pieknie co nie zmienia faktu ze screeny wygladaja strasznie gownianie....

15.12.2003
16:55
[14]

Misio-Jedi [ Legend ]

O w mordę ! Jeżeli to ma tak wyglądać to ja dziękuję. Graficzka w Falloutach była super, no a w Tacticsie to już chyba osiągneli szczyt możliwości 2D, pobili nawet Icewind Dale (nie prawda że grafika w cRPG nie ma znaczenia).

15.12.2003
17:00
smile
[15]

TzymischePL [ Senator ]

Misio-Jedi ===> No wlasnie :)
Zawsze mozna pograc w serie Krynnu jak sie nie chce graficzki :)

15.12.2003
17:19
[16]

Misio-Jedi [ Legend ]

Najgorzej jak jakiś "spec" od marketingu stwierdzi że mamy epokę 3D, wobec tego gra z widokiem izometrycznym też ma być zrobiona w 3D no i potem mamy takie paskudztwa jak Warcraft III.

15.12.2003
17:26
smile
[17]

zarith [ ]

tzymische --> w serię krynnu można pograc i z graficzką (champions of krynn już wyszło, death knights of krynn na dniach a i dark queen ma niedługo być - wszystko jako mody do nwn:))

15.12.2003
17:27
[18]

kiowas [ Legend ]

Dla mnie oba Fallouty maja najlepsza grafe jesli chodzi o rzut izometryczny ever !!! I zadna inna nie moze sie z nimi pod tym wzgledem rownac.
Upychanie tego smakowitego produktu w trojwymiar to najglupszy pomysl jaki mozna bylo wymyslic.

Szkoda tylko, ze nie powstanie nowy Falloucik z taka sama grafika, miodna fabula i wszystkim tym dlaczego go kochamy :(

15.12.2003
17:43
[19]

Misio-Jedi [ Legend ]

Ale jak by powstał Fallout w trybie FPP to by było ciekawie...

15.12.2003
17:54
[20]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

nie wierzący ze to screeny z F3, zajrzyjcie na No Mutants Allowed - tam(w newsach) jest opis tych obrazków.

15.12.2003
18:04
[21]

TzymischePL [ Senator ]

^Piotrek^ ===> Wierzymy, i cieszymy sie ze go skasowali :)

zarith ===> Gardze NWN modami do niego tak samo.

15.12.2003
18:31
[22]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

moim zdaniem to jednak strata, radzę przeczytać info co do tych screenów.
to są screeny z pre-pre-pre-pre-alphy, tak na marginesie niezbyt udane,jak napisał któryś z developerów.

Dla opornych :

To explain what everyone's looking at:
The "Main Menu" screen
This is a realtime 3D image. The two characters you see on the screen are all the in-game models. In game the largest you'd ever really see them while just moving around is about the size of the characters forearm. In the inventory and character creation, you would see the characters about this big though. The shadows as mentioned before. They looked good in game, but here but so close up, the self shadowing looked really harsh on the characters. One of the ideas here was to take the characters in your part from your last saved game and stick them there everytime you entered that screen. The skybox animated, the train animated into the scene, and the characters moved around in their idle animations. Eventually we were going to do lots of cool stuff with this screen, but it was a really nice start.

The Vault
The screen shot looks like a pre-prototype one as it's missing the lighting that gets burned in after being laid out. As for the vault suits missing numbers, i think this is just an oversight. It was real easy to change vault numbers as it was just a socket on the back of the caracter that we could change really easy. We had a bunch of vault numbers made as well as numbers made for the prison suit. There was lots of cool little stuff going on in this level; characters walked around and interacted w/ stuff, there were all kinds of cool computer noises, the doors opened w/ the old Fallout sound (we used lots of old sounds for our prototype to help keep the feel), there were some cool effects from a broken generator and a floating eye bot. It just looked like a vault.

The Exterior
This level was the most impressive to look at. All the buildings, streets, etc were built with our tile and prop sets. When you walked into the buildings or peeked through the windows, the roofs faded off super clean to reveal the interior (the interiors of buildings didn't render while you were walking around outside, thus dropping lots of polygons to draw). Outside you also got into some shoot outs which looked fantastic. We had a flamethrower, minigun, cattleprod, knive, and pistol. We had a ton more made, but we only needed a few for the demo so we really wanted to show off the more flashy ones and have a good variety as well. The glass on the windows would blow out when hit with stray bullets and the flaming barrels would blow up as well (you have to have exploding barrels in game, it's an unwritten rule). There was a car similar to the one you see in the pic on fire which looked fantastic. The most impressive thing to the Fallout fans was when you got to the end of this level, you stood at a huge vault enterance. To the right of the door was a terminal w/ a flickering lamp which you clicked and you guessed it. The vault door opened in real time. It looked so beautiful! After we did our prototype, we showed the demo to a few people around the company who were Fallout fans and I heard no less than 3 people gasp for air as it opened. It was a great moment.

Too bad they're not the best screenshots, but at least you guys got to see something from our work. We had some really cool stuff scheduled to get done over the next few months too; broken tiles for the building sets (they integrated perfectly w/ the building tiles so you could make a destroyed building in just about any shape), the PC vehicles (yes plural), more creature models and concepts, animations, game functionality (including starting work on putting in the turn-based support), etc. Anyhow, just wanted to clarify some of the speculations on what this stuff is.

15.12.2003
19:04
[23]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Imho te obrazki wygladaja wyjatkowo slabo i jesli to wersja pre-pre-alpha to nie powinny byc wogole publikowane, gdyz pozostawiaja smutne wrazenie. Widac, ze panowie z BI koncentrowali sie na obecnym etapie glownie na systemie i fabule, bo grafika robi zniechecajace wrazenie...

Lepiej by to wygladalo na silniku FT.

15.12.2003
19:19
[24]

TzymischePL [ Senator ]

Juz wiem dlaczego skasowali FO3 a ekipe zwolnili.
Interplay zainwestowal milion $$ a chlopaki pokazali gowniane screenshoty i troche tekstow o fabule....
Okazalo sie ze kase przepili i przepuscili na panienki....

15.12.2003
19:25
smile
[25]

HuntERjf [ Konsul ]

Dla mnie Fallout 3 mógłby mieć nawet grafike jak F1 ( wcale by mi to nie przeszkadzało..) Ważne tylko by zachował swój niepowtarzalny klimat i fabułę :)

15.12.2003
19:39
smile
[26]

MAN5ON [ Konsul ]

Ryslaw -> buahaha...chyba nie widziales screenow z alphy FTBOS (były na dodatkowym cd dostarczanym wraz z ORGIANLNĄ grą - wstydź sie "Patrycjuszu"...)

TzymischePL -> taaak.... żaba ma brode a krasnal płetwy...

15.12.2003
19:42
[27]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Manson --> czego mam sie wstydzic? Tego, ze te obrazki wygladaja slabo? Bo za bardzo nie rozumiem o co Ci chodzi...

15.12.2003
20:06
smile
[28]

vien [ łowca pip ]

ten 1 screek mi simsy przypomina ;]

15.12.2003
20:07
[29]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

"slabe obrazki"? jezeli one wszystkie sa w 3d i mozna ten widok obracac/skalowac/co-tam-jeszcze, to wcale nie jest zle

15.12.2003
20:12
[30]

TzymischePL [ Senator ]

MAN5ON ====> Przemawia przez Ciebie chory fantyzm.

Nie interesuje mnie to, czy sa to screeny z pre-pre-pre-alphy czy pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-pre-alphy, sa gowniane i to wystarczy. Jesli goscie zdawali sobie z tego sprawe "tak na marginesie niezbyt udane,jak napisał któryś z developerów" - to po jakiego grzyba to pokazuja?
Dla mnie wynika z tego tylko jedno... ojcowie Fallouta to Cain, Boyarski i Anderson i bez nich czegos zabraklo - do 2 ekipa z BI tworzyla "tylko" fabule - engine byl z FO (stworzony przez ta trojke :
Anderson, Jason - Working closely with Tim Cain, he helped design the isometric engine, game world and interface used in Fallout, earning him the title of technical art director and designer.
Boyarsky, Leonard - He soon joined Interplay as a clean up artist and quickly worked his way up the ladder to become the lead artist on both Stonekeep and Fallout. He then assisted Jason and Tim in designing Fallout 2 before leaving Interplay to form Troika Games.
Cain, Tim - Is best known as the producer, lead programmer and designer of Fallout)

Ryslaw ===> Racja!.




15.12.2003
20:14
[31]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ryslaw : Tego, ze screeny z wiedzmina mialy byc w polowie listopada, sam mi mowiles ;P

TzymischePL : Uhm.

15.12.2003
20:15
[32]

Misio-Jedi [ Legend ]

Nie płaczcie, będzie S.T.A.L.K.E.R. (choć ostatnio coś cicho o nim) a to na podobny klimat się zanosi.

15.12.2003
20:17
[33]

Fett [ Avatar ]

dołują mnie ludzie dla których najwazniejsza jest grafika :(

15.12.2003
20:19
[34]

Misio-Jedi [ Legend ]

Fett ---> Grafika nie jest najważniejsza tylko bardzo ważna.

15.12.2003
20:23
[35]

TzymischePL [ Senator ]

Fett ===> Zawsze mozesz popelnic samobojstwo albo zadzwonic na telefon zaufania, ewentualnie udac sie do psychoanalityka i poprosic o wyciagniecie z dolka.

Ale nie badz smieszny ze dla Ciebie grafika nie ma znaczenia. Wiem, wiem to teraz taki szpan - Mnie nie zalezy na grafice! - i juz jestes cool guy - ale nie oszukujmy sie grafika ma OGROMNE znaczenie. Grafika rowniez buduje klimat. Fallout moze nie mial 3D i eksplozji jak w CoD ale mial klimat ktory wspoltworzyla wlasnie GRAFIKA. Grafika nie musi byc graficznym fajerwerkiem, ale nie moze tez tracic gownem, w ktorym postaci wygladaja jak kiepska lalka Barbie....

15.12.2003
20:29
[36]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

TzymischePL >> "postaci wygladaja jak kiepska lalka Barbie..." - a ja sie ludzilem ze nie podoba Ci sie teren... hehehe... ciekawe ile razy w F1 i F2 widziales postac z bliska.

15.12.2003
20:30
[37]

Misio-Jedi [ Legend ]

TzymischePL---> Zgadzam się, mnie się szczególnie podobała grafika w Diablo 1, nie był to żaden "wypas" ale miała niebywały urok, no a w takich grach jak Commandos czy Icewind Dale to była rozkosz patrzeć !
Aczkolwiek przyznaję że gra z kiepską grafiką (np. Baldur's Gate) też może być fajna.

15.12.2003
20:33
[38]

TzymischePL [ Senator ]

Kazda z najlepszych gier jakie znam, ma znakomita klimatyczna grafike (szczegolnie jak na swoje czasy).
Fallouty, Jagged Alliance, Wing Commandery, Freespace, Boulder Dash, Montezuma Revange, czy Beholdery.
Ale moi drodzy panowie dla ktorych grafika nie ma znaczenia, jest rok 2003 (a prawie 2004) i MOC komputerow pozwala na prawdziwe cuda - to juz nie jest P166 jak w czasach Fallouta 1.

15.12.2003
20:39
[39]

TzymischePL [ Senator ]

KinSlayer ===> Naucz sie czytac miedzy wierszami :).

I pamietaj ze FO to jest rok 1997 i P166.

15.12.2003
20:52
[40]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

TzymischePL >> az tak jest zle? a co bys chcial? DX2? = cala para poszla w gwizdek?

15.12.2003
20:57
[41]

TzymischePL [ Senator ]

KinSlayer ===> Bo to konsolowka.
A slyszales kiedys o wywazeniu elementow ?

15.12.2003
21:03
[42]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

TzymischePL >> tego co IS zrobil z DX1 nie bede komentowal. a slyszales kiedys o odpowiednim wywazeniu elementow?

zreszta o co ja sie tu kloce. jeszcze wyjdzie, ze bronie F3, a przeciez nawet 1 i 2 nie przeszedlem.

15.12.2003
21:07
[43]

TzymischePL [ Senator ]

KinSlayer ===> :) :) :) :) :)
A ja skonczylem i Fallouty i DX i wiele innych. I mysle ze wiem co to ODPOWIEDNIE wywazanie elementow.
Fallouty i DX byly wlasnie idealnie wywazone...

15.12.2003
21:20
[44]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

TzymischePL >> a ja skonczylem DX i wiele innych. A Fallouty byly moze ciekawe na poczatku, a potem nudne jak flaki z olejem. Chocby system walki byl do bani - mysle ze to jest wazniejsze niz 5 plygonow w ta cz w tamta. No i nie ma co porownywac nawet DX i Falloutow.

15.12.2003
21:36
smile
[45]

eJay [ Gladiator ]

KinSlayer-------------------->Dla mnie Fallout mial najlepszy system walki w historii RPG. Byla pewna suma punktow ktorej nie mozna bylo przekroczyc i trzeba byylo sie wykazac umiejetnosciami, wybrac odpowiednia bron itd.

15.12.2003
21:51
smile
[46]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

eJay >> w zasadzie moglbym sie z tym zgodzic... gdyby nie to, ze SA INNE RPG oprocz Fallouta :)

16.12.2003
09:15
[47]

TzymischePL [ Senator ]

KinSlayer ====> Wyzszosc Swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca ?

17.12.2003
01:34
[48]

Ausir [ Centurion ]

Tzymische: zapomniałeś o czwartym z ojców Fallouta - Chrisie Taylorze (którzy nie odszedł do Troiki jak tamci, ale został w Interplayu trochę dłużej - współpracował przy F:T, ale nie miał niestety zbyt dużego wpływu na grę). W duzej mierze to wlasnie on odpowiada za system SPECIAL. Obecnie pracuje w Black Label Games (część Vivendi)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.