GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

DRAGON RAJA (super?:) MMORPG - KToS JUZ GRA ?

30.12.2001
18:29
[1]

SoloPL [ Chorąży ]

DRAGON RAJA (super?:) MMORPG - KToS JUZ GRA ?

Wiec... sciagnalem sobie klienta (bagatela 340MB:), z tym ze po odpaleniu gierka pisze ze beda problemy z autopaczowanie i nalezy sciagnac patcha z ich strony (hmm... klient wersja angielska, patcha 'kaza' ssac ze strony z wersji koreanskiej). Anyway... linka zleog podali, ale sobie poradzilem;), sciagnalem jakiegos patcha 12mb (jest inny 200mb, ale za duzo ;) i dalej nic.

Odpalem gre widze okno:

texty,bla,bla
przyciski:
"Registerr" - juz sie dawno zarejestrowalem na english page
"update" - nie dziala po kliknieciu nic sie nie sciaga
"cancel" - exit

Jesli komus udalo sie odpalic ta gierke (english version) PLEASE info na mejla [email protected] albo tutaj.
widzialem screenshoty i gierka moze byc full wypas. AA zalaczam linka do storny ze screenshotami.

Z GORY THX ZA INFO, BO SIE NAPALILEM (gierka jest poki co za free, i nawet nic nie pisze o tym czy bedize platna czy nie :)

ps. klienta mozna sciagnac z zalaczonego linka albo z gry.wp.pl -> pliki -> pelne wersje
ps.2 polecam obejrzenie screenshotow :)

30.12.2001
19:30
[2]

Gokulo [ Pretorianin ]

Pierwsze słysze :) Ale wygląda nawet, nawet.

30.12.2001
20:38
[3]

SoloPL [ Chorąży ]

no wlasnie, malo kto o niej wie, wyglada czadowo no i jest free. do wszystkich grajacych kiedys w mira, ultime,lineage,rangaroka itd.bla;) - jak tos juz w to gra, niech powie jak udalo mu sie spaczowac, odpalic, z gory thx :)

15.02.2002
11:47
[4]

Kamyk [ Legionista ]

A ta rejestracja na angielskiej stronie to nic nie daje! Zarejstrowałem się tam a gdy wejdę do gry i ona prosi o login to ja wpisuje a on mówi że takiego nie zna! A na tej stronie po koreańsku to nie wiem jak się zarejestrować.

16.02.2002
17:44
[5]

Lobo_17 [ Pretorianin ]

Solo, jak tam. Grales pozniej w LoM(jak juz oplate dali)?

01.03.2002
17:36
smile
[6]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

Tu link aby ściągnąć Dragon raja. ja miałem średni transfer 130kB/s I qrcze też się zarejestrowałem na angielskiej i nic(https://www.go-dronline.com/playgame_b/km1_n.html) Na WP piszą że free więc trza znaleźć sposób na tą grę, jeśli ktoś już się z tym uporał to niech się odezwie. A ze screenów wynika że gra może być fajna(screeny na tej www.go-dronline...) Luuudzie niech ktoś powie że wie już jak to przejść .. ja będę dalej próbować. ps. żadnego update nie ściągałem a gra się odpala...do wiadomego momentu.

01.03.2002
17:47
[7]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

Up up up & refresh patrzcie post wyżej...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.