tymczasowy7668 [ Junior ]
Uwaga do artykolu "Idealna cRPG"
CzesC
Po przeczytaniu artykolu Idealna cRPG nasuwa mi sie pewne
sprostowanie. Autor napisal:
" Tradycyjnie już mag ma niewiele punktów życia i nie może zakładać ciężkich
pancerzy oraz władać prawdziwie śmiercionośnymi broniami, a z kolei po
Barbarzyńcy, czy Wojowniku trudno spodziewać się znajomości sztuk
magicznych. Szczególnie restrykcyjne pod tym względem są wszystkie programy,
które budowane są na podstawie systemu AD&D (cykl Krynnu, Baldur's Gate,
itp.). "
Otoz nie wszystkie. W tym calym tym rozwazaniu zostal pominiety Planescape
Torment
:((. Tam nie bylo z gory narzuconej profesji. Profesje zdobywa sie w trakcie
gry i mozna ja w kazdym momencie zmienic.
Zreszta Planescape posiada wiele innych cech ktore mnie uzekly: wspanialy
niepowtarzalny klimat, ciekawa fabula (szczegolnie glowny watek -
smiertelnosc), frakcje (religie?), obecnosc narratora w dialogach ktory
opisuje sceny niczym MG, 3 rozne mozliwosci zakonczenia gry no i ten
Morte...
To taka moja drobna uwaga.
Pozdrowki!
wojtess [ Generaďż˝ ]
Dla mnie ten artykuł jest wielce dyskusyjny taka gra nigdy nie powstanie, a jesli by nawet powstała pewnie nikt w to nie chciałby grać