@lan [ Chor��y ]
Heroes of Might and Magic V
Zostały już zaprezentowane pierwsze artworki z Heroes V (www.heroes.prv.pl), co prawda to wczesne projekty, ale pozwolę sobie na komentarz ;). Przede wszystkim podobają mi się Łócznik i Kawalerzysta, najbardziej pasują do klimatu, Archanioł (a raczej Archanielica) jest ładna, ale... z zupełnie innej bajki ;). A miastu przydłaoby się dopracowanie i zróżnicowanie, by każde nie wyglądało tak samo.
@lan [ Chor��y ]
Jeżeli jest w tej chwili jakikolwiek miłośnik Heroes`ów, to prosze o wypowiedzi :) ^^
KaGieBe [ !!! ]
taaaaa.. ja byłem fanem herosów... ale do czasu.. do czasu 4 czesci owej gry!!
chyba wszyscy wiedza o co chodzi wiec nie bede teog rozlegle komentował..
tak wiec nie oczekuje zbytnio po 5 czesci!! ostatniej z tego co czytałem
davhend [ Garrett ]
mnie sie zbrydły herosy a najlepsza była jedynka :P
Lrypz [ Generaďż˝ ]
Ja tez bylem fanem Heroesow 3, za to 4 mnie calkowicie rozbroila. Nie powiem, zebym czekal specjalnie na 5... ale jestem ciekaw czy tworcy przypomna sobie cos niecos z trojki podczas tworzenia piatki.
Inaczej znowu nie bedzie sie dalo w to grac.
Bunia [ Pretorianin ]
Najlepsza to byla 2!!!!!!!! Zdecydowanie!! ohh to byly czasy gdy mialo sie po 1000 smokow :)
@lan [ Chor��y ]
Mi najbardziej podobała się 3-ka, a ogólnie części nieparzyste były najlepsze i dlatego mam nadzieję, ze i H5 będzie świetne. Zresztą, Ubisoft po wykupieniu praw do Heroes stara się, by pozyskać przychylność fanów i prosi o opinie (producent H5 nawet na 2 polskich stronach się zarejestrował), więc to dobrze o nim świadczy.
ahujwamwdupe [ Junior ]
Bylem fanem jedynki!!! dwojki!! trojki! czworka w dobie grafiki 3d byla dla mnie rozczarowaniem. Wiec jezeli piatka tego nie wniesie nie ma o czym mowic.
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Próbowałem rozrkęcić o tym rozmowe w seryjnym temacie o HoMM, ale jakoś nie ma na tym forum fanów których by to interesowało. (link do tego tematu podaje niżej).
Co do samych rysunków, to powiem, że wypadły raczej średnio. Archanioł, to kompletna porażka, niby ładne to to, ale za bardzo mangowe! Nie chce grać w herosy, gdzie jednostki będą miały broni pięć razy większe od siebie, albo gdzie będą miały nieproprconalne rozmiary. Np. taki łucznik, nogi i ręce o wiele za duże! Wygląda jak zmutowany hobbit. To coś na rzece to też nie wiem co to jest. Kawalerzysta jakoś ujdzie, ale śmiesznie wygląda gość w pełnej zbroi bez hełmu. Rysunek przedstawiający laboratorium jest chyba najlepszy. Tyle, że kolory mu nie pasują. A ta ostatnia kopalnia to w ogóle, wygląda jak jakieś gdziało przeciwlotnicze. Ogółem rzecz biorąc, żaden rysunek nie pasuje do siebie. To wygląda na szkice z 6 różnych gier. UbiSoft narazie nie chce nic konkretnego o H5 powiedzieć, więc wypuszcza jakieś rysunki, które mają zająć zafascynowanych fanów. W każdym wywiadzie mówią to samo o H5, tyle, że w innej formie. Np. od kilku miesięc powiedzieli tylko, że może to, może tamto. Mało rzeczy jest jak narazie pewnych. Ogółem boję się, że z HoMM V wyjdzie zwykła sieczka w stylu konsolowym. W końcu ma wyjść też na konsole. Gdyby nie było tego 3D, to może by coś fajnego wyszło. Ale Ubi zapragneło, że będzie 3D i tak zrobili. Trzecie wymiar może zabić dobrego dyucha tej serii. Czekam tylko na pierwsze screeny (screeny z gry, nie rysunki) które zdradzą czego się można spodziewać po H5. Kolejną sprawą, jest świat i fabuła. Ciekawy jestem czy będą ciągnąć dalej historię z H4, czy "cofną się w czasie" do H3. Ale jeśli będą chcieli zrobić powrót do H3 to jak? Przecież cały świat został zniszczony w momencie zderzenia miecza armageddonu i mrozu. Zaś świat HoMM IV jest tak nudny, że nie chce się nawet grać. Nie ma map, nie wiadomo jak ten świat w ogóle wygląda. Gracz nie czuje się jak w H3, gdy wiedział o co chodzi, i co musi zrobić. W H4 była jakaś historia i nic więcej. UbiSoft musi się bardzo postarać, jeśli chce zatrzeć ślady po H4 i jeśli chce zrobić grę na miarę prześwietnej trójki.
AK [ Senator ]
Bunia - 1000 smoków? Phi! Lepsze było 500 duchów vs 5k chłopów... Oj, była wtedy zabawa :P
BukE [ Majster ]
Rzeczywiscie czwarta cześć Herosów nie była najlepsza, nie chcac wyrazac sie gorzej. Trójka byla, moim zdaniem, najlepszym turowa gra o smokach, mieczach i magii.
W oczekiwaniu na 'piątke' radze zajac sie innymi tytułami, bo troszkę możemy poczekac, a co najgorsze mozemy sie tez rozczarowac...
DEXiu [ Pretorianin ]
Wszyscy wolą trójkę od czwórki, a wiecie dlaczego??? Bo po prostu ta trójka najdłużej siedziała na rynku i miała dwa dodatki. Za to czwórka pod względem grafiki i dopracowania bije ją na głowę.
DamSon [ Centurion ]
Obrazki są fajne ale oby 5 była lepsza od czwórki
AK [ Senator ]
DEXiu - grałem we wszystkie części i najwięcej czasu spędziłem grając w... King's Bounty :P Kiedyś pamiętam że mi się 3 nie podobała, zwłaszcza ekran tytułowy. W porównaniu z 4, tamten był świetny...
4 ma swoje wady i zalety. Zaletą owszem, jest grafika, muzyka (choć wolałem tę z 3, zwłaszcza podczas bitew), bohater w bitwie, ruchomi strażnicy, większy wybór miejsc dodających cechy, więcej samych cech (drzewko rozwoju mi się zaj****** podoba), dodatkowe tutuły dla bohaterów i związane z tym bonusy. Denerwuje mnie - czołgająca się (niska to za mało powiedziane) grywalność, rezygnacja z pomysłu - większe zaawansowanie w poziomie magii, lepszy (lub zupełnie nowy) efekt zaklęcia (mass slow po uzyskaniu eksperta w magii ziemi to było to), za mało rodzajów wiedzy do wyuczenia i ich beznadziejne połączenie (taktyka np to atak, obrona, itp, a tymczasem seamanship ma to wszystko w jednym worku, plus pathfinding - a po co mi np. scouting, kiedy chcę tylko by armia się szybciej poruszała? Powinna być logistyka, a nie jakiś scouting, albo razem z taktyką :/ ), do szału doprowadzały mnie przywoływane stworki na zaawansowanym poziomie magii natury (mając bohatera który w pojedynkę lekko rozwala 16 smoków, można było przegrać walkę z żywiołakami wody, gdy miało się ze sobą choć jednego p*********** żywiołaka, bo stado dzieliło się na dwa) - co kolejkę wywalać to ustrojstwo... to samo nekromata - nikt nie wpadł by wyłączyć przyzywanie tego badziewia. Niby wprowadzenie bohatera to dobre rozwiązanie, lecz jeśli chodziło o kampanie, za wyjątkiem pierwszych map przechodziłem je niemal wyłącznie głównym bohaterem). Ech, można by pisać godzinami...
Gambit [ le Diable Blanc ]
Jako rzekł Mutant z krainy Oz...przeskoczcie do wątku tematycznego. Mutant idąc tam samotnie skazał się na pożarcie przez fanów Disciples 2
A tak wogóle, to HoMM nie jest zbyt ciekawe kiedy się pogra w Disciples :)
Ale zapraszam do naszego wątku tematycznego...
Rozruszajcie nas :)
cejot [ Pretorianin ]
Tez wole H3 niz H4. Na dodatek 4 ma ogromne wymagania co do pamieci. Przy mojej 256 ciagle sie wiesza.
Radża Dżadża [ Pretorianin ]
Ja szpilałem całymi tygodniami w Herosów 2 i 3 a w cz. 4 grałem może 10 godzin. W 4 zdecydowanie przegieli z wymaganiami sprzętowymi!!!!!
@lan [ Chor��y ]
Nie wiem, u mnie na 128RAMu ładnie 4 chodziła.
A co do wątku tematycznego: można pisac na dwóch ;).Zresztą, zapraszam też na stronki poświęcone Heroes (link załączam).