GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Morrowind - cz. 22

07.12.2003
16:22
smile
[1]

Hakim [ Konsul ]

The Elder Scrolls III: Morrowind - cz. 22

"Każde Wydarzenie poprzedza Przepowiednia. Ale bez Bohatera nie może być Wydarzenia."
Zurin Arctus Król - Cień

Witamy w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!

-------------------------------------------------------
LINKI
Link do polskiego konwertera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)
https://morrowindgame.w.interia.pl/
www.theelderscrolls3.prv.pl

Polskie fora o morku:
https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
https://www.morrowind.now.pl/forum/
https://morrowind.abc.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (Mapa Vvardenfell - 612KB)
ftp://ftp.mplik.ru/Games/Updates/Elderscrolls/Docs/polygraphy_map_large.jpg (Mapa Vvardenfell - 8,85MB, rozdzielczość 5307x6186)
https://til.gamingsource.co.uk/maps/map-trib-huge.jpg (Mapa Twierdzy Smutku - 620KB)
https://til.gamingsource.co.uk/maps/bloodmoon_map_lg.jpg (Mapa Soltsheim - 141KB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip 1,81MB
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe 1,73MB

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strony z modami i nie tylko:
https://www.rpgplanet.com/morrowind/
https://www.morrowindfiles.com
https://thelys.free.fr/mods.htm
https://mwsource.com/

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Linki przydatne dla moderów:
https://perso.club-internet.fr/faust/morrowind/tutoriaux/mmmbiblev114.pdf (Morrowind Mod Maker’s Bible - angielska wersja językowa - 2,98MB)
https://members.lycos.co.uk/morrowind001/forums/upload/index.php?showforum=7 (forum o TESCS)
---------------------------------
KOMENDY KONSOLI

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.
player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: należy zwracać uwagę na wielkosć liter, cudzysłów oraz podkreślenia _ i spacje w identyfikatorach przedmiotów i postaci.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW
Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)
Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal
Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga-Sadrith Mora ,Płaszcz Żałości,Studnia-Wioska Skaal
Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad
Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.
Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------
GWIAZDA AZURY
Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. w odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)
Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.
Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:

Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)
Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.
Szczęściem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...
- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).
dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...
(Tu macie spis składników wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)
pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)
efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker

---------------------------------
Krotki poradnik "Jak prosto zdobyc (ukrasc) PELNY deadryczny armor i nie zabic Fyr'a"
Fyr jest kluczowa postacia dla watku gry, wiec zabicie go przed podjeciem watku jest glupota.
Jednak aby go zabic po tym jak udziela nam pomocy nie pozwala mi moj osobisty kodeks honorowy :)
Co by nie mowic - niezle podziekowanie za oddana nam przysluge. Mam taka zasade ze nie zabijam dla sprzetu.
I nie zmienie jej :) Ok. Fyr jako "sportowiec" jak sam twierdzi pozwala na kradziez. Wykorzystalem wiec to.
W gildii magow Ald-Ruhn zakupilem czar "pozeracz pancerza" ktory daje "Dezintegracje pancerza".
Potem stworzylem na bazie tego spell'a silniejsze zaklecie ktore mialo dezintegracje na poziomie 100/100 na cel.
Do pelnego sukcesu potrzeba jeszcze zaklecia "uspokojenia Humanoida" oraz dobrej klasy "kameleona".
Tak wyposazony udalem sie do Fyr'a. Rzucenie dezintegracji pancerza powoduje jego atak
(przywolanie atronacha burz - przydaje sie odpornosc na blyskawice), wiec "ucieklem" tak aby biegl
za mna do szybu i na dol do pomieszczenia gdzie jest lozko. Jednym susem wskoczylem na koniec lozka i rzucalem
na Fyr'a dezintegracje. Deadryczny armor jest cholernie odporny, wiec samo "zmiekczanie" zajelo
mi w sumie ladne kilka dni (uciekalem z wiezy, odpoczywalem i wracalem), a mam 780 Many.
I tak do oporu az Fyr zostanie w samych spodniach ;) wtedy rzucamy "Uspokojenie Humanoida",
na siebie kameleona (mozna jeszcze jakas niewidzialnosc) i kradniemy po kolei kazda czesc
zbroii ktora Fyr ma przy sobie. Proponuje po jednym elemencie, poniewaz Divayath potrafi sie czesto
skumac ze kradniemy. Potem mozemy z nim pogadac, perswazja poprawic sobie nasza opinie u niego i to wszystko :)
Pelny deadryk jest nasz. Jedynym mankamentem tej kradziezy jest to, ze aby z nim pogadac za kazdym razem
trzeba rzucic "Uspokojenie humanoida", ale biorac pod urwage ze w grze trzeba pogadac z nim w sumie z trzy
razy to nie wydaje sie zbyt wielkim utrudnieniem ;)
By Krondar

-----------------------------------------------------
Wartych uwagi rzeczy kilka z Trójcy :P
Broń:
Długie Ostrza:
Hopesfire - Jeden egzemplarz ma Almalexia
Trueflame - Zdobywamy go w zadaniu Ostrze Nerevara
Her Ebony Scimitar - Są na wyposażeniu najbliższych strażników
Alamalexii. Jeden egzemplarz możemy legalnie zdobyć w zadaniu
Zaginiona ręka
Krótkie Ostrza: Adamantium Jinkblade of Wounds
Obuchowe: Stendarr's Hammer - Mournhold Godsreach Museum of Artifacts
Topory: Elanande's War Axe - Ma ją Elalande, Mournhold, Godsreach
Zbroja:
Ciężkie pancerze:
Her Hand's Helm, Cuirass, L&R Gauntlet, L&R Pauldron, Greaves, Boots, Shield (mają je najbliżsi strażnicy Almalexii, można zdobyć w zadaniu "Zaginiona Ręka")
Soscean's Cuirass - Ma ją Soscean, Mournhold, Godsreach The Winged Guar.
Lekki pancerz: Goblin Buckler - Old Mournhold, Tears of Amun-Shae
Szaty:
Robe of the Lich - Old Mournhold, Gedna Relvel's Tomb
// korzystając z materiałów zawartch na stronie www.morrownind.now.pl oraz z zasobów własnej pamięci.

---------------------------------------------------
A tutaj układ dobrej zbroi według mnie chyba najlepszy: :)
Hełm------ Hełm Oreyna Niedźwiedziej łapy (Helm of Oreyn Bearclaw) --- jest nagrodą za wykonanie zadania od "Malacatha"
Zbroja ----- Ebonowa zbroja (Ebony Mail) ---- Jest nagrodą za wykonanie ostatniego zadania dla świątyni.
Naramienniki ----- Daedryczne naramienniki (Daedric Pauldron) ---- Divayth Fyr lub Lord Małpi Rozum* (Lord Cluttermonkey)
Rękawice ----- Pięści Randagulfa (Fist of Randagulf) ------ Ilumbi
Nagolleniki ----- Daedryczne nagolenniki (Daedric Greaves) ---- Dren Plantation, Druscashti, Divayth Fyr, Lord Cluttermonkey
Buty ------ Buty Dziesięciu Kroków (Ten Pace Boots) ---- Bal Fell Shrine
Tarcza ----- Opoka Eleidona (Eleidon's Ward) ---- Ibar-Dad

*Lord małpi rozum - najprawdopodobniej jest ...kawałem autorów. Można go przyzwać tylko za pomocą konsoli.

Więcej szczegółów na www.morrowind.now.pl
--> By Hacker X

-----------------------------------------------------

Zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań :-). Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie.
Prosimy o zgłaszanie niedziałających adresów.


Poprzednia część:

07.12.2003
16:27
smile
[2]

Hakim [ Konsul ]

Witamy w części 22 :-)

Zmiany we wstępie:
- uaktualniłem linki do map (dzięki Derato) oraz dodałem nowe
- dodałem linkę do pliku pdf z tutorialami do TES-CSa (Morrowind Mod Maker’s Bible) (dzięki AQA)
- dodałem linki do forum o Morrowindzie i porad dla moderów (dzięki Nilhir)
- usunąłem część opisującą niektóre mody - każdy lubi coś innego :-)
- usunąłem drobne literufki ;-) (tzn. aż jedną)
- wróciłem do myślnika :) w tytule - z kreską mi się bardziej podoba.

Wiecie, że to jest właściwie 138(±3) część tego wątku?

nilhir ---> 1. z tego co mi wiadomo w Trójcy reputacja wogóle nie wzrasta
2. kurde nie pamiętam, jak coś sobie przypomne to dam znać - ale to było niedaleko tego gościa od ziarenek (chyba)

07.12.2003
17:19
[3]

nilhir [ Pretorianin ]

O, nawet się nie zorientowałem, że wprowadziliście numeracje liczbami arabskimi :-)
Za mojej staryej xywki było numerowanie rzymskie, i co drugi wątek ktoś robił błąd :D

07.12.2003
17:34
smile
[4]

Hakim [ Konsul ]

nilhir ---> mnie za czasów liczb rzymskich jeszcze tu nie było. Zjawiłem się krótko po.
A tak dzisiaj z ciekawości chciałem się doliczyć który to właściwie numer wątku. I niestety jest tak jak piszesz. Stąd ta tolerancja 3 wątków w nawiasie.
Popraw mnie jeśli się mylę. Czy Ty masz jakieś udziały w morrowind.prv.pl? Bo tak mi się wydaje, że powitali tam w szeregach właśnie Nilhira. I zresztą masz tą stronę w sygnaturze.

07.12.2003
18:13
[5]

nilhir [ Pretorianin ]

Hakim--> taa, jestem redaktorem KM, ale niestety prawdopodobnie księgi morrowind przestana istniej bo loostro chce nam zabrać serwer :/ forum też padnie, bo mało strasznie ludzi (teorytycznie sami moderatorzy);

07.12.2003
19:08
[6]

Hakim [ Konsul ]

nilhir ---> przykre by to było :(. Księgi Morrowind to była pierwsza strona dotycząca Morka na jaką wogóle wszedłem. Dopiero potem były Adamantytowa Wieża i Elita Redoranu. I graficznie KM jak dla mnie wyglądają najlepiej z tych trzech.

Czy w też macie taki problem. Otóż po wykonaniu zadań dla Kursta Wietrzne Oko (atak wilkołaków na wioskę, rytuał Ristaag (?)) dostaje się czary przywołania wilka, niedżwiedzia. Tylko no właśnie. Mi te czary nie działają. W opisie mam coś takiego jak na rysunku. Rzucam czar, w prawym dolnym rogu pojawia się ikonka przywołania istoty i nic. Zwierza jak nie było tak nie ma. Może ktoś wie dlaczego?

07.12.2003
19:08
[7]

BATE [ Chor��y ]

nilhir-->ta polana jest tuż przy samym kamieniu drzew. wejdz między dwie grupy kamieni zaraz koło "pomnika"

07.12.2003
20:07
[8]

casnova14 [ Centurion ]

Witam
Jak dawno mnie tu nie było!!! Przechodze odrazy do rzeczy jaką można miec maksymalna reputacje z morrowinda (morek+trójca) bo ja mam 104 a slyszłem ze mozna miec jakies 116 i nie wiem jak to możliwe bo jestem wszytkimi organizacjami żadze procz ostrzy i i dwoch rodów bo sie nie da!!!

07.12.2003
20:20
[9]

casnova14 [ Centurion ]

aha a a jak sie nazywa adamantyt w edytorze bo nie moge znalesc wiecej !!! wiec zdecydowałem sie przyzwac z konsoli
łaskawie prosze o odp.

07.12.2003
23:18
smile
[10]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

AQA------->>> Ja, oczywiście dokładnie tak to rozegrałem. Problem w tym, że w międzyczasie uwolniłem jakowąś kobitkę, co stanowi kolejne zadanie Redda. Kiedy zgłosiłem się do niego, ten najpierw odpytał mnie o netche w okresie godowym, (to zadanie także rozwiązałem) następnie o kobitkę i dał następne zadanie - nekromata z Vas. Problem w tym, że o misjonarzu ani słowa. To znaczy, że to zadanie pozostanie nierozwiązane w dzienniczku zadań i nijak nie jestem tego w stanie wyjaśnić jak jednak pewną liniowością Morrowinda Niestety, albo zacznę grać od początku i nauczony tą sprawą nie wejdę nigdzie bez zlecenia, albo dam sobie z tą zabugowaną grą spokój.

08.12.2003
07:49
smile
[11]

Swidrygajłow [ ]

witam

czy w Morrowind jest ograniczenie czasowe? bo chcąc odzyskać manę troche odpoczywam i obawiam sie czy kiedyś nie zbudzi mnie komunikat "ty tu śpsz a tymczasem koniec gry"
jakich modów używacie? zainstalowałem moda od rośnięcia many w czasie rzeczywistym i nie wiem czy to jest fair bo teraz nie musze tyle odpoczywać, chociaż w sumei na jedno wychodzi
polećcie jakieś fajne mody z nowymi przygodami, żebby można było troche doświadczenia złapać i fajnych przedmiotów znaleźć

08.12.2003
10:11
smile
[12]

Suhoj [ Fochmistrz ]

KURCZE
jak sie te pluginy uruchamia
wchodze w lanchera
wchodze w data files
pojawiają się i co dalej????
zaznaczam naciskam OK i wchodze w gre a tu nic sie nie zmienilo
moze jakis poradnik krok po kroku plz:)

08.12.2003
11:50
[13]

Czamber [ Czamberka ]

Suhoj -------------> A może się zmieniło, tylko jeszcze nic nie zauważyłeś... bo jak są dobrze zainstalowane, i zaznaczone i postępowałeś zgodnie z instukcją ze wstępniaka to powinno wszystko być ok :D

Swidrygajłow --------> hahaha, chyba nie ma żadnego ograniczenia czasowego :> chyba :D a co do pluginów z przygodami to ja zawsze i wszędzie polecam Castelvanie, bo jest boska oraz plug Magus Castle no i Moons Spawn, które dotyczy pewnej daedrycznej cytadeli oraz jest powiązane z latającą fortecą. Boskie, dużo lepsi przeciwnicy i swietna jak dla mnie przygoda :D

08.12.2003
11:53
smile
[14]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> nie zgadniesz. Właśnie chciałem napisać, że byś się tu przydała. Nacisnąłem F5 przed dodaniem posta i jestes :-) Kurde czary - jak w Morrowindzie :D I oczywiście napisałaś wszystko co ja chciałem :(

08.12.2003
12:04
smile
[15]

Czamber [ Czamberka ]

hehehe, Hakim :* A tak wogóle to może Ty masz czar "przywołanie Czamber"?:> Hmm? Czy ja o czymś nie wiem? :D ale ja już znikam :D
* zniknęła *
:P

08.12.2003
12:17
smile
[16]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> No tak. "Przywołanie Czamber - przywołanie aedry Czamber na siebie przez 60 sekund." I miałem tylko jeden scroll :(
Ale wiem, gdzie na GOLu jest siedziba aedr ;-) więc jakby co to się tam udam :)

casnova14 ---> ingred_adamantium_ore_01
i więcej tu nie wpadaj z tekstami typu "żenada" ok?

08.12.2003
14:53
[17]

nilhir [ Pretorianin ]

Po dwudniowych "spotakaniu na sczycie" ustalono, że KM połączają się ER !!
tworzymy strone zupełnie nową, z starych zostaną najwyżej teksty. Forum tez będzie nowe, ale morrowind.abc.pl nadal będzie istnieć

08.12.2003
16:18
[18]

BATE [ Chor��y ]

Gdzie na Solstheim mogę znaleść czar " uzdrowienie na cel" potrzebne do zadania"bestii"

08.12.2003
18:16
smile
[19]

Suhoj [ Fochmistrz ]

sorki za to pytanie o pluginy
okazalo sie ze... za wolno klikam doble kilik HAHA

08.12.2003
18:18
[20]

Derato [ Centurion ]

siemano!

pamietacie moze to zadanie dla klanu hlaalu gdzie Crassius Curio mowi aby przechwycic zapieczętowane rozkazy od Odralem Helvi ? otorz przechwycilem nie tylko rozkazy, ale tez pozostale 2 zadania jakie zlecil mi Odralem, i zamiast tam gdzie mi kazal dawalem oczywiscie do Crassiusa bo tak mialo byc (chyba), a temu jeszcze malo i mowi mi zebym nadal krecil sie kolo Odralem'a... wiec pytam co jest ? Na Adamantytowej Wierzy pisze :

"Zapieczętowane rozkazy
Mamy się udać do Caldery i porozmawiać z Odralem Helvi. Znajdziemy go w Governor's Hall, na piętrze. Odral chce abyśmy dostarczyli zapieczętowane rozkazy asystentce Barena Alen, Tenisi Lladri, w Vivec Hlaalu Plaza: Hlaalu Treasure (a dokładniej Hlaalu Vaults). Odrel każe je dostarczyć tylko jej i nikomu innemu. Ponieważ działamy raczej z polecenia Crassiusa, udajemy się z przesyłką do niego, gdzie oddajemy mu przesyłkę (która trochę zmieniona dotrze do Tenisi Lladri), a my dostajemy 500 drake'ów. Odrelowi należy powiedzieć, że przesyłka dotarła do Tenisi Lladri."

Teraz nie wiem, jestem w kropce...

08.12.2003
18:26
[21]

casnova14 [ Centurion ]

dzienki i obiecuje wiecej takich tekstów

08.12.2003
18:57
[22]

AQA [ Pani Jeziora ]

Mr.Kalgan ---> a "przeczesałeś" wszystkie opcje dialogowe z Radd'em? (pewnie tak, ale to ostatnie, co przychodzi mi do głowy; ale mógłbyś jeszcze spróbować z komendą "AddTopic" :)

BATE ---> chyba nie kupisz "uzdrowienia na cel", ale w zadaniu Kamienia Bestii wystarczy, jak prześpisz się obok misia do czasu, aż ten będzie zdrowy;

08.12.2003
21:10
smile
[23]

birkut_k [ Centurion ]

Gdzie jest Świątynia Azury?

09.12.2003
00:15
smile
[24]

Hakim [ Konsul ]

Derato ---> coś tam pamiętam, że też miałem jakieś problemy z tym zadanie i chyba nigdy go nie rozwiązałem (brakowało mi jakiś opcji dialogowych, albo ktoś nie chciał gadać o czymś o czym powinien)

casnova14 ---> mam nadzieję, że się przejęzyczyłeś w tym ostatnim poście :-/

birkut_k ---> Swiątynia Azury jest tam -------->
Polecam (kurde chyba ze setny raz :P) ściągnąć mapkę interaktywną - link we wstępie.

09.12.2003
11:26
[25]

Suhoj [ Fochmistrz ]

Nie no ludzie po co ja tu wchodzilem teraz przedmioty seryjnie drukuje i zamiast chodzic to ring of teleport uzywam:)
ale watek jest dobry oby nie zniknal

09.12.2003
13:31
smile
[26]

birkut_k [ Centurion ]

Hakim ----> Dziekuję (kurde, dziekuje setki razy !!! :-)))))

09.12.2003
14:16
smile
[27]

Hakim [ Konsul ]

Suhoj ---> jeśli nie zwiedziłeś dużej części wyspy to warto trochę pochodzić po niezamieszkałych terenach i odwiedzać jaskinie i grobowce. Czasami można znależć coś fajnego.

birkut_k ---> Cieszę się, że mogę pomóc - a to w nawiasie to tak mimochodem :-)) Nie dalej jak pok koniec poprzedniej części wątku też polecałem tą mapę.
Ale przecież forum jest od tego, żeby pytać. Pozdrawiam.

A na zdjęciu. Terminator z Vvardenfell :-) ------>

09.12.2003
16:18
[28]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

W zadaniu "Kamienia Bestii" wystrczy wyjac z ciala strzale, nie trzeba leczyc. Jezeli koniecznie chcesz to wystarczy leczenie na dotyk zreszta jedno i drugie zaklecie mozessz sam zrobic kupic np: w Gildii Magow/

09.12.2003
18:34
smile
[29]

BATE [ Chor��y ]

AQA--. Dziękuję.

Bogdan S---> Tobie także dziękuję , ale zadanie już wykonałem tylko nie mogłem wczoraj wejść na forum aby od razu podziękować.

09.12.2003
20:32
smile
[30]

Hakim [ Konsul ]

Dobre wieści dla wszystkich fanów Morrowinda.
Przygotowane są polskie wersje trzech (tzn. nie tylko trzech, ale na nie chciałbym zwrócić szczególną uwagę) zapowiadających się bardzo dobrze dużych pluginów.
Mowa tu o już finalnych wersjach Sword of Perithia (https://thelys.mwsource.com/index.php?morrowindmods=True&authorpage=A.%20Sergoyan&apagemod=Sword%20of%20the%20Perithia) i Sea of Destiny (https://www.rpgplanet.com/morrowind/sodp/d_sod.htm), oraz o jeszcze nieukończonym Wizard's Island (chapter 1)(https://www.wizards-islands.com) który wg autorów jest większy niż Soltsheim i bardzo ciekawy (miejmy nadzieje, że w zapowiadany ponad 400MB plugin będzie wciągający). Te dwa pierwsze nie chciały działać z polską wersją, a teraz dzięki uprzejmości kilku ludzi bęzie wszystko działało i to po polsku.
Miejmy nadzieje, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i juz niedługo ujrzymy kilka ciekawych i rozbudowanych wtyczek.
Dodatkowo tworzone są całkowicie polskie pluginy:
- Wyspa Banitów - info: https://www.morrowind.now.pl/cs/ATITANSprojekty.html
- Projekt Aquilonia - info: https://www.morrowind.g4ce.pl/cs_aq.html

09.12.2003
21:23
smile
[31]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Wiecie takie pytanie jeszcze z poczatku gry bo zacząłem grać od nowa tym razem skrytobójcą. Wykonuje właśnie 3 zadania dla gildii złodziejii w Balmorze. Trzeba tam zdobyc od takiego gościa pare dwemerowych rzeczy. Jak je zdobyć gdzie on je trzyma?

09.12.2003
21:29
[32]

AQA [ Pani Jeziora ]

Filevandrel --> chodzi Ci o Dwemerowe Artefakty pewnie; idź do Hla Oad i znajdź Mordownię Grubego, a w niej Ra'Zhid -a; obok niego stoi skrzynia, w której są artefakty;możesz albo sprowokować go (oprócz niego jest jeszcze paru plus jakis mag, z tego, co pamiętam) albo spróbować je zwinąć (sobre skradanie polecane);

09.12.2003
21:43
[33]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Spróbujemy zobaczymy:-))))))

09.12.2003
21:44
[34]

wi3dzmin [ Konsul ]

ja te dwemerowe rzeczy zdobyłem w ten sposób.. wchodze do tego domku, krece sie jak gdby nigdy nic, potem dopadam z wytrychem do skrzynki, szybko otweiram, zabieram oni sie na mnie rzucają, a ja szybko w nogi do drzwi i na zewnątrz :) Misję tą wykonywałem jako słabiak jeszcze więc ten mag mnie po prostu rozwalal :]

btw podobno powstaje czwarta część z serii Elder Scrolls... tak pisało na jakiejs stronie o morro... to chciałbym tutaj wygłosić pewien apel...

" proszę twórców gry o dopracowanie rasy Khajit w następnej częsci (jezeli ta rasa bedzie tam występować), mam namyśli doprawcowanie postaci i ich animacji w celu wyeliminowania chodu Khajitów przypominającego chód kaczki z kijem w d... :), prosze tez o uczynienie tej rasy bardziej mroczną :) z góry dzienkuję" :D jak ktos jest za to niech pisze :D

btw zdobyłem całą szklaną zbroję!! :) tak sie musialem pochwalić:)

10.12.2003
11:09
[35]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

Co do Czwartej czesc to mogli by urozmaicic walke, zeby nie przypominla juz walenia cepem, moze cos podobnego jak w Gothicu a moze jeszcze lepiej - byloby o niebo miodniej.

11.12.2003
18:21
smile
[36]

birkut_k [ Centurion ]

Hakim ----> Niestety nie udało mi się ściągnąć interaktywnej mapy do czego mnie tak zachęcałeś - próbowałem z obydwoma linkami podanymi na początku wątku ale chyba są już nieaktywne - napisz gdzie to można ściągnąć lub (jak możesz) wyślij na [email protected]

11.12.2003
21:25
[37]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Ja co do czwartej częsci mam nastęoujące życzenia- więcej średnich pancerzy. Żeby Khajicii mieli NA STALE kocie oczy najlepiej 100 pkt ale 60 tez dobre. Lepsze topory i więcej ich( grałem w morro orczycą barbarzyńcą i tych toporów artefaktów to jakos duzo nie było :-((( ). A pytanko mam o zabójstwo Reena Hlaalu (chybaHlaalu) idzie sie do jego posiadłości w Balmorze i tam zastajemy tę jego słuzkę która mówi ci opis mordercy i wychodzi ze to taki gość z izby rajców. I co dalej. Zabić go??? A jesli tak to co potem????

11.12.2003
21:47
[38]

birkut_k [ Centurion ]

Filevandrel --> Moim zdaniem najlepiej wcześniej pójść do dowódcy Fortu Księzycowego po zadanie "krwawa jatka" - przy okazji jego wykonywania dowiadujemy się, ze wszyscy bez wyjątku goście z Izby Rajców są skorumpowani (korupcja w szeregach władzy - skąd my to znamy!!) i tak czy inaczej trzeba ich wszystkich posłać do Bozi to i tego mordercę przy okazji się załatwi.

11.12.2003
22:11
[39]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

To wiem bo ja to zadanie właśnie moja stara postacią wykonałem ale mialem nadzieje, ze za znalezienie zabójcy dostane cos ekstra( nie powiem daedryczny claymore by sie przydał;-) )

12.12.2003
14:48
[40]

Hakim [ Konsul ]

birkut_s ---> kurde, pełno linków ze wstępu ostatnio pada.
Nowy adres:
https://www.acc.umu.se/~chaan/mim_hi.zip

12.12.2003
19:30
[41]

Soll [ Senator ]

Możecie mi powiedziec jak musze uruchomic menu zaklinania? Bo niewiem za bardzo jak sie zaklina przedmioty

12.12.2003
19:33
[42]

AQA [ Pani Jeziora ]

Soll ---> napełniony klejnot duszy przenosisz na wizerunek swojej postaci (oczywiście w trybie ekwipunku);

12.12.2003
22:20
[43]

Soll [ Senator ]

A bardzo ci dziekuję AQA ;]

13.12.2003
10:36
[44]

Derato [ Centurion ]

taki screen z tarczami fajnie to wyglada :›

poza tym chcialem sie zapytac wszystkich Was tutaj obecnych dlaczego sa az cztery przedmioty do alchemikowania, i czemu nikt sie juz nie dopisuje do tematu tak czesto jak kiedys ? czyzbyscie juz rozlozyli morro na lopatki ? :›

13.12.2003
10:49
[45]

.Jacek 99. [ Senator ]

Mam powazny problem w grze. Wykonuje misje gildii zlodziei w Ald'ruhn. Piarwsza z nich to bylo wykradzenie z gildii magow demonicznego tanta Anarakina(moglem imie przekrecic). No wlasnie, przeszukalem kazdy zakamarek 10 razy, otworzylem 10 razy kazda skrzynie, poudlo. Przeszperalem szafe (zabezpieczona byla zamkiem 100). No i nie znalazlem.

Co robie zle? Prosze o pomoc.

13.12.2003
12:04
[46]

Hakim [ Konsul ]

$@!#$#!@ cholera znowu jakiś błąd :(
Jeszcze raz:

Derato ---> co po przedmiotów alchemicznych to: (instrujcji się nieczytało? ;-))
- moździerz - niezbędny do robienia eliksirów. Wpływa na początkową moc mikstury
- retorta - przedłuża i zwiększa power i czas trwania pozytywnych efektów mikstury
- alembik - skraca i obniża siłę działania negatywnych efektów mikstury
- palnik - zwiększa czas trwania każdego efektu mikstury
Można jeszcze używać dobrej fajki skoomowej. Jest ona odpowiednikiem alembika.

.Jacek99. ---> jeśli dobrze pamiętam, to ten przedmiot był w malutkim zamkniętym pokoju, na tym samym piętrze co jest specjalistka od teleportów. Ale tą misję wykonywałem bardzo dawno i bliższych wskazówek Ci niestety nie udzielę :(

13.12.2003
12:09
[47]

.Jacek 99. [ Senator ]

Hakim:
" na tym samym piętrze co jest specjalistka od teleportów" - tylko ze w tej misji chodzi o to ze budynek magow jest opuszczony... Nie ma tam nikogo oprocz mnie:)

13.12.2003
12:22
[48]

Hakim [ Konsul ]

.Jacek99. ---> tak, wiem że są puste. Napisalem tak chyba z przyzwyczajenia, bo gildia magów jest moja ulubiona i kazda siedzibe znam na pamiec :-) A sam tam nie jestes bo powinien byc jakis magik na strazy w przedsionku :)
Jakby Ci to wytlumaczyc. Po wejsciu do gildii, w lewo, schodami w dol (ale nie na sam dol). Na tym poziomie jest chyba ten zamkniety pokój. Kurde, bardziej Ci pewnie zaciemnilem niz rozjasnilem.
Na pewno znajdziesz. A jesli nie to jedyne co mi na mysl przychodzi to to, że juz kiedys ten przedmiot zabrales i go gdzies sprzedales. Nie weim.

13.12.2003
12:30
[49]

.Jacek 99. [ Senator ]

Hakim - po wejsciu na lewo jest sypialnia :) na prawo sa chody w dol , sa tam 3 pokoje + cos co wyglada jak teleport:) Wszystko przetrzasnalem i niema:( Bylem tu juz wczesniej ale wlasnie w zwiazku z szukaniem tego przedmiotu, nie znalazlem go, jako ze nie mogle otworzyc szafy 100 odpuscilem, teraz otworzylem myslac ze w niej jest ale nie ma:( Niemozliwe zebym przegapil przedmiot:(

Ps. Znalazlem wlasnie Brzytwe - krotkie ostrze , ale problem w tym ze po 5 sec od zalozenia zabija mnie ono:) a w opisie ostrza nie ma nic o skutkach uboczny, czegos nie wiem? Czy moze fabula to rozwiaze?

13.12.2003
12:35
[50]

Derato [ Centurion ]

Hakim. Dzieki :› a instrukcja gdzies mi sie zapodziala wiesz :›

Jacek, ja jeszcze nie wykonywalem nigdy zadan dla gildii magow wiec nie wiem :‹

13.12.2003
12:42
smile
[51]

Hakim [ Konsul ]

.Jacek99. ---> a dałbym sobie reke odciac, ze schody sa po lewej...i "pewnie teraz bym k**** nie mial reki" :-)
Jeśli chcesz to napisz dokładną nazwę przedmiotu, sprawdze w edytorze.
A co do brzytwy - poczekaj - wszystko w swoim czasie :-)

13.12.2003
13:00
[52]

.Jacek 99. [ Senator ]

Derato - to zadanie dla gildii zlodziei , kradziez tanta z gildii magow.
Hakim - dzieki.

13.12.2003
13:39
[53]

Derato [ Centurion ]

znaczy mialem na mysli gildie zlodziei pomylilo mi sie sorka :›

13.12.2003
14:26
[54]

Derato [ Centurion ]

btw ja mam jeszcze pytanie czy Wam tez morro cyklicznie wychodzi do windowsa i czym to jest spowodowane ? jakby nie patrzec takie cos denerwuje...

13.12.2003
14:52
[55]

Hakim [ Konsul ]

Derato ---> tak. Morrowind każdego wywala do windy. Ale nie wiem czym to jest spowodowane. Może niedopracowanym kodem programu?
Jesyna rada: często sejwować :)

13.12.2003
15:24
[56]

nilhir [ Pretorianin ]

Hahah, jestem master przeszedłem bloodka :)

13.12.2003
15:38
smile
[57]

Hakim [ Konsul ]

nilhir ---> kiedy ruszą nowe KS? I czy wiesz może coś na temat polonizacji Wizard's Island? Bo ja wiem tylko tyle, że Skrzekacze mają się tym zająć.
Uchyl rąbka tajemnicy :-)

14.12.2003
12:19
smile
[58]

@d@m [ ]

Mam pytanie: ile GB zajmuja Morrowind + dodatki + CS? Nie przypuszczalem, ze ta informacja bedzi mi kiedys potrzebna, ale mam troche malo miejsca na dysku wiec zastanawiam sie czy sie Morro zmiesci :)

14.12.2003
12:31
[59]

.Jacek 99. [ Senator ]

@d@m - 950 mb

14.12.2003
12:31
[60]

Hakim [ Konsul ]

@d@m ---> cytat:
sheld0n [Wujek Dobra Rada] Gadu-Gadu: 1986367 https://www.angelfire.com/folk/sheld0n

ha :)
w dobrym momencie zapytales. wczoraj bowiem kupilem sobie Morrorwind GOTY.
Morrorwind, razem z Tribunal i Bloodmoon zajmuje niecaly 1Gb.


Ile dokładnie zajmuje TES CS to nie wiem, ale
mój Morrowind zajmuje ok 1,35GB. Mam 5 sejwów (każdy po około 7MB), ok 20 screenów i kilka pluginów.
Myśle, że czysty Morro+Przepowiednia+Trójca+CS powinien zmieścić się w 1,1GB

14.12.2003
13:54
[61]

casnova14 [ Centurion ]

mam moro+trojce i dodałem sobie mod join all houses, ale kiedy wczytuje jaki kolwiek sejw to sie pojawiaja jakies tam błedy i mnie wyrzuca do windowsa a jak aktywuje plik pisze cos takiedo w tym oknie obok "Aby załadować ten plik potrzebny jest Morrowind.esm, który został zmieniony od chwili ostatniego zapisu. Mogą wystąpić problemy podczas gry." i co ja mam zrobic zeby działał ten mod?? moze jest jakis specjalny do trojcy??

14.12.2003
14:01
smile
[62]

@d@m [ ]

Jacek, Hakim ---> Dzieki chlopaki :). No to Morrowind sie spokojnie zmiesci.

14.12.2003
23:13
[63]

Soll [ Senator ]

Słuchajcie chlopaki mam problem z pewną misją . A mianowicie pracuje dla swiątyni i dostałem misje aby znaleźć buty św. Rilms w deadrycznych ruinach nazywanych Ald Sotha problem tkwi w tym ze przeszukalem ruiny wzdluz i wszerz i za cholere nie moge ich znalezc niewiem czy cos przeoczylem jakis tunel czy cos prosze o pomoc

14.12.2003
23:46
[64]

Hakim [ Konsul ]

Sill ---> te byty powinny być w Ald Sotha w kaplicy, w skrzyni za posągiem.

14.12.2003
23:49
smile
[65]

Hakim [ Konsul ]

Soll ---> przepraszam za literówkę w ksywce.

15.12.2003
13:23
[66]

Soll [ Senator ]

Hakim ---> Chwilę potem jak napisałem ten tekst udało mi sie znaleźć te buty . Dziwne .. No ale nic bardzo ci dziekuję że zareagowałeś , a może byłbyś na tyle uprzejmy aby pomóc mi w innym questcie . Otóż robię misję na Arcykapłana ale nie mogę znaleźć potrzebnego do tego celu przedmiotu . A mianowicie rękawic Sheogartha nazywanych Gambolpuddy czy jakos tak . Jest napisane że owe rekawice znajdują się na Ald Deadroth tam gdzie jest posa tylk onapisane tak dwuznacznie bo niewiem czy wewnątrz ruin czy gdzies na wyspie .

15.12.2003
19:11
[67]

casnova14 [ Centurion ]

mam moro+trojce i dodałem sobie mod join all houses, ale kiedy wczytuje jaki kolwiek sejw to sie pojawiaja jakies tam błedy i mnie wyrzuca do windowsa a jak aktywuje plik pisze cos takiedo w tym oknie obok "Aby załadować ten plik potrzebny jest Morrowind.esm, który został zmieniony od chwili ostatniego zapisu. Mogą wystąpić problemy podczas gry." i co ja mam zrobic zeby działał ten mod?? moze jest jakis specjalny do trojcy??

15.12.2003
19:48
smile
[68]

AQA [ Pani Jeziora ]

Soll ---> rękawica jest wewnątrz Świątyni; dojdziesz do komnaty, w której spotkasz Młokosa, Orka i Dunmerkę (wszyscy są nieźle walnięci :) - nie zaatakują Cię; przyda Ci się księżycowy cukier dla Orka, z którym musisz pogadać i on powie Ci właśnie, ze pod poduszką na jego posałaniu jest rękawica Gambolpuddy - możesz ją wziąć bez strachu :)

acha, w Świątyni trwają bitki pomiędzy Daedrami i Świątynnymi, więc zanim dojdziesz do wspomnainej trójki postaci natkniesz się na szereg potyczek; najlepiej sobie popatrzeć, a jeśli Daedry wytną Strażników, to wyciąć Daedry:)

15.12.2003
23:38
[69]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

casanova14------>>> Przeczytaj o konwerterze we wstępniaku. Mod jest angielski i bez konwertera nie będzie dobrze działał z polską wersją.
Ponadto przy pierwszym wczytaniu sejwa zawsze są takie komunikaty niezależnie czy konwertowałeś mod czy nie. Zapisz grę w nowym (albo i w tym samym) slocie i po kłopocie.

16.12.2003
17:36
[70]

Soll [ Senator ]

Dzieki AQA ;]

16.12.2003
20:26
[71]

casnova14 [ Centurion ]

ten mod z konwektorowałem i wiem ze na poczatku sa ale mi sie nie chce wczytac zaden sejw! jak konczy wczyttywac sie sejw to pisze ze jakis error i mam tylko opcje OK i jak nacisne jestem w windosie

17.12.2003
12:16
smile
[72]

Swidrygajłow [ ]

macie może spis receptur wszelakich mikstur?

17.12.2003
19:56
[73]

AQA [ Pani Jeziora ]

Swidrygajłow:

to powinno Ci się przydać (strona po angielsku);

18.12.2003
10:24
smile
[74]

Mariooshus [ Pretorianin ]

Nie wiem, czy wcześniej te pytenie było zadawane, ale nie wiem jak przejść w miejscach, które są zawalone blokami kamiennymi... Jak je usunąć?

18.12.2003
10:36
[75]

wysiu [ ]

Mariooshus --> Moze po prostu sie nie da przejsc?:) O jakie miejsce pytasz?

18.12.2003
12:50
smile
[76]

Swidrygajłow [ ]

jak sie własciwie zaklina przedmioty własnorecznie? chodzi mi o sama czynnosc, np. alchemie robie używając moździerza czy czegoś tam a jak sie zaklina?

18.12.2003
12:52
[77]

wysiu [ ]

Swidrygajlow --> Przeciagnij soulgem z uwieziona dusza na postac, pojawi sie okienko do zaklinania.

18.12.2003
13:56
[78]

Mariooshus [ Pretorianin ]

np. w jaskini Dubdilla na PN-ZACH od TEL-FYR oraz jeśli mnie pamięć nie myli kamieniami jest zawalone przejście w jaskini, gdzie znajduje się 2 rękawice Randualla... Poza tym na powierzchni wejście do jednej z deadrycznych kaplic również jest zasypane kilkoma kamieniami... Nie wiem, czy to tylko kit, czy naprawdę można tam jakoś przejść albo może wejść od innej strony...

18.12.2003
14:00
smile
[79]

Swidrygajłow [ ]

zrobiłem do pliku ze skłądnikami alchemicznymi małe makro które wyświetla składniki mikstury po wybraniu z comboboxu efektu
jesli ktoś jest zainteresowany to dajcie znać

18.12.2003
23:40
[80]

Mamret [ Centurion ]

Sidrygajlow --> Ja jestem zainteresowany. Przeslij mi na [email protected] pls.

19.12.2003
15:33
smile
[81]

wysiu [ ]

Spotkal sie ktos z tym co ja? Bo na Adamantynowej Wiezy nie ma o tym ani slowa...:)
Otoz zagaduje sobie do Alvana Llarysa (ten przyjaciel Goleny Sadri, ktorej 'sie zwariowalo', i ktora juz nie zyje) przed domem Goleny, on mi mowi co w stylu "Biegnij szybko na Plac Brindisi Dorom, toczą sie tam jakies walki". Ja tam wbiegam, a na srodku placu Straznicy Krolewscy i Elitarni Swiatynni walcza wspolnie ze stadkiem Mechanoidow (roznego typu, wygladaja np jak wielkie skorpiony, jaszczury, itp.). Po wykonczeniu wszystkich mechanoidow, straznicy kaza mi szybko powiadomic odpowiednia osobe (swiatynni - szefa Swiatyni; krolewscy - szefa Strazy).
O co tu chodzi???:) Nigdzie nie znalazlem o tym wzmianki..:)

19.12.2003
15:38
[82]

wysiu [ ]

Ok, sorry, czytac nie umiem...:/
Jest o tym na Adamantynowej, tylko na samym koncu opisu, i nigdzie nie pada slowo 'mechanoid' (jak to nazwali w polskiej trojcy..).

19.12.2003
20:48
smile
[83]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Możecie mi powiedzieć jak korzystać z mapy, gram od niedawna a wkurza mnie jak pisze że jakaś grota jest na zachód, a widze ją już z daleka na wschodzie. Może źle patrze.

20.12.2003
08:56
smile
[84]

Klemens [ Generaďż˝ ]

Czy moglibyscie wytlumaczyc mi jak debilowi, jak zainstalowac owe nieszczesne mody? Zgodnie z poleceniem rozpakowuje je do Morr/Data Files. Niespolszczone przepuszczam przez konwerter. Nastepnie uruchamiam Morra, wybieram "Pliki", gdzie mam zafajkowane "Tribunal" i "Bloodmoon" a odfajkowany "Morrowind". Jakakolwiek inna wtyczke nie zaznacze, przy uruchamianiu sie gry wyskakuje komunikat, ze mody moga nie dzialac prawidlowo z gra. Co robie zle? Za duzo mam dodatko, czy jak? :))

20.12.2003
08:59
[85]

wysiu [ ]

Scierwopluj --> Co masz na mysli? Z mapy, wbudowanej w gre? Nie rozumiem pytania, szczerze mowiac...

A ja mam za to inne pytanko: jak dlugo trzeba czekac w przedpokoju Berenziach na zamachowcow Mrocznego Bractwa? Bo troche juz tam przesiedzialem, a nikt sie nie pojawia.. (jak znam szczescie, pojawią sie juz zaraz, czekali tylko az sie tu zapytam;) )

20.12.2003
09:04
[86]

wysiu [ ]

Klemens --> "Wyskakuje komunikat", i co dalej?

20.12.2003
09:40
[87]

Klemens [ Generaďż˝ ]

Po komunikacie owym pojawia sie "magiczny" wybor miedzy kontynuowaniem( z bledami) a anulowaniem. Nie mow mi, ze tak jest zawsze a ja po prostu dramatyzuje? ;))

20.12.2003
09:43
smile
[88]

wysiu [ ]

Klemens --> Dramatyzujesz:)

20.12.2003
09:56
smile
[89]

Klemens [ Generaďż˝ ]

No to rad jestem :))

20.12.2003
09:58
[90]

@d@m [ ]

Klemens ---> Nastepnie uruchamiam Morra, wybieram "Pliki", gdzie mam zafajkowane "Tribunal" i "Bloodmoon" a odfajkowany "Morrowind". Jakakolwiek inna wtyczke nie zaznacze, przy uruchamianiu sie gry wyskakuje komunikat, ze mody moga nie dzialac prawidlowo z gra. ?? Masz dodtaki, ale nie masz podstawki zaznaczonej? I jak Ty chcesz grac? Ale jak powiedzal wysiu: dramatyzujesz :) Przed uruchomieniem modow w Morro polecam rekompilacje skryptow w CS
wysiu ---> Jak tylko dostaniesz to zadanie, odczekaj do polnocy i idz do jej pokoju. Zabojcy powinni sie pojawic.

20.12.2003
10:01
[91]

Klemens [ Generaďż˝ ]

-->@d@m

Nie mam Morrowinda zaznaczonego, gdyz takie bylo ostateczne ustawienie( po instalacji razem z dodatkami). Gra mi dziala normalnie.

20.12.2003
10:06
[92]

@d@m [ ]

Klemens ---> Dziwne szczerze mowiac :) Myslalem, ze jak cos sie od znaczy to to nie funkcjonuje w grze. No coz... najwidoczniej mylilem sie

20.12.2003
15:34
smile
[93]

Masacra [ Legionista ]

Heja! Mam maly problem odnosnie jednego plug-inu(Siege at Firemoth). Otoz ojest nia ostatnia( jak mi sie wydaje) walka. Wpadam do sali, otaczaja mnie badziewne szkieleciki, ktore szybko zostaja tylko prochem. I nagle pojawia sie ON. Niby tez szkielet, ale jakze odmienny. Po pierwsze: jest odziany w jakas cudaczna szate:)). Po drugie i najistotniejsze: jest prawie zupelnie odporny na moja bron( topory i tym podobne, probowalem rozne), co i rusz zupelnie odnawia sobie pasek zycia, nic sobie nie robi z mojej magii. Jak dokopac draniowi, co jest jego slaba strona?

21.12.2003
17:55
[94]

casnova14 [ Centurion ]

-------------->Masacra skad wziałeś ten mod????????????? chciałbym go też miec

21.12.2003
18:13
[95]

SONGOKU SSJ [ Konsul ]

Witam was drodzy gracze morrowinda.

mam dowas kilka drobnych pytan.
a wiec

1.czy na Athlon 1700mhz | 512 mb ddr | GF 4 Ti 64 mb ddr , da sie grac w morrowinda?,jak tak to w jakich ustawieniach? -minimum,srednich, czy mzoe na maksymalnych ?

2. jak wyglada wersja polska -kinowa-Morrowinda? , chodzi mi o to czy menu jest tlumaczone, czy nazwy przedmiotow sa tlumaczone i czy dialogi osob mowiacych sa tez tlumaczone. i jak mozne to mogl bym prosic o kilka screenow jak to wyglada ?? plissss.

21.12.2003
19:20
[96]

wysiu [ ]

casnova14 --> Wykaz troche samodzielnosci i poszukaj.. Naprawde nie jest ciezko to znalezc..

SONGOKU --> Da sie grac spokojnie na maksymalnych ustawieniach. Ja mam taki sam sprzet, tylko z duronem 900, i ogolnie jest spoko (ostatnio w Bloodmoonie zmniejszylem tylko detale cieni, bo w lesie przy padajacym gestym sniegu zaczelo mi troche skakac). Tlumaczone jest wszystko, glosy sa oryginalne, a pojawiaja sie polskie tlumaczenia tego, co jest mowione.

21.12.2003
19:47
[97]

@d@m [ ]

casnova14 ---> Chociazby Siege at Firemoth + www.google.com :/
Songoku ---> Mam podobny sprzet do Twojego (Athlon XP 2,1 Ghz) i gra chodzi bardzo ladnie na prawie maxymalnych detalach w rozdzielczosci 1024*768
Co do tlumaczenia to jest tak jak powiedzial wysiu :)
wysiu ---> I jak, rozwiazales zadanie? :)

21.12.2003
19:54
[98]

wysiu [ ]

@d@m --> Tamto stare?;) Juz dawno...:) Trojca juz skonczona, Almalexia nie przetrwala;) Teraz jestem w +/- polowie Bloodmoona....:)

21.12.2003
19:59
[99]

@d@m [ ]

wysiu ---> Czy ja wiem czy stare? :) Zadales pytanie o ten quest wczoraj... a to nie jest dawno :)
A propos Bloodmoona. Trudne to to? Bo nie wiem czy sie brac za niego. A moja postac nie ma zbyt wysokiego poziomu, +/- 40 :)

22.12.2003
15:52
[100]

casnova14 [ Centurion ]

Czy w Bloodmoonie lepiej być wilkołakiem czy może człowiekemi??? które misje lepiej wybrac tzn. ktore są bardziej oplaclne?? (czyli gdzie mozna zanlesc lepsze przedmioty)bo słyszałem ze na koncu misji dla człowieka dostaje sie pierscień który daje zamiane w wilkołaka! czy jest to prawda??

22.12.2003
16:13
[101]

nilhir [ Pretorianin ]

Ja grałem człowiekiem i zainkasowałem:
pierścien: +10 do siły woli stale +70 do many stale
pierścien hicynta: kiedy chcesz mozesz zamienic sie w wilkołaka :)
fajny zaklęty buzdygan z stalhiru (troche to głupio wyglada, lodowa broń zaklęta na obrażenia od ognia :D)
i jeszcze kilka rzeczy
questy człekiem są spoko :)

23.12.2003
16:14
[102]

casnova14 [ Centurion ]

nilhir--->szczerze mówiac to mi chodziło o ten pierścień bo chciałbym powalczyc troche wilkołakiem i wiedziec jak to jest być nim!!! dzienki!!!czy ktoś grał wilokłakiem bo chciałbym porównać wasze zdobycze??

23.12.2003
18:41
smile
[103]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Możecie powiedzieć gdzie są ruiny Ashunartes. Jest to zadanie Alof i Orki, i tak sie męczyłem żeby znaleźć Alofa, ale ruin nie moge znaleźć, a chciałbym wykonać wszystkie zadania gildi wojowników, a sie zaciąłem na początku.

23.12.2003
18:55
[104]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Ścierwopluj --> jeśli dobrze pamiętam, to orki znajdziesz w ruinach mniej więcej na pólnocny zachód od farmy Alofa (musisz przelecieć.przejść przez góry)

24.12.2003
12:32
smile
[105]

Hakim [ Konsul ]

Witam wszystkich.
Chciałem Wam złożyć źyczenia Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęsliwego Nowego Roku,
samych wysokopoziomowych postaci, potężnych artefaktów i jeszcze wielu wielu dodatków do Morrowinda.
Pozdrawiam.

24.12.2003
12:50
smile
[106]

@d@m [ ]

Witam

Dolaczam sie do zyczen Hakima :)

Kurde rodzinka zwalila mi sie na glowe i nie mam czasu nawet na chwile wlaczyc gry :)

24.12.2003
16:38
smile
[107]

wysiu [ ]

Dolaczam sie do zyczen:) Wszystkiego najlepszego zycze wszystkim, ktorzy tu zajrza:)

@d@m --> Ja zaczynalem Bloodmoona chyba na poziomie 34, teraz koncze, mam 37. Poszlo jakos.

24.12.2003
17:43
smile
[108]

@d@m [ ]

wysiu ---> 34? Hm... to ja nie powiniem miec wiekszych niz Ty problemow z BM :)

24.12.2003
18:34
smile
[109]

Derato [ Centurion ]

Pozdro Hakim !

25.12.2003
20:59
[110]

wysiu [ ]

Wyciagam podupadajacy wątek...:)


Masacra --> Szef szkieletow faktycznie jest trudny (udalo mu sie mnie raz zabic...:) ), ale jest do pokonania:) Najlepiej po wykonczeniu szkielecikow wyjdz przez drzwi, przez ktore wchodziles, wylecz sie, rzuc Ochrone przed porazeniami (gosciu z daleka atakuje elektrycznoscia), wskakuj do Grobowca, i szybko dąż do zwarcia - gosc przestaje wtedy rzucac czary i zaczyna walczyc zwykłą badziewną szabelką...:) Goń go ile się da i walcz:) Niestety facio nic przy sobie nie ma ciekawego, poza tarcza, potrzebna do ukonczenia przygody...

26.12.2003
17:41
smile
[111]

Hakim [ Konsul ]

^
wysiu ---> Już chyba nikt nie gra w Morrowinda, albo wszyscy wszystko wiedzą :)
Choć w sumie ja sam już ponad tydzień nie byłem na Soltsheim.

Tymczasem spadam na tydzień. Do przeczytania za rok ;-)

26.12.2003
21:36
[112]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

NIe gadają, bo większosć znanych problemów już dawno została rozpracowana, kto zaczynał, gdy gra startowała... insza inszość, że ciągle gram i ciągle znajduję nowe ciekawostki.

DIABELSKIE TANTO ANARENENA - nie wiem przypadkiem, czy nie jest to bug. Radzę wejść w TES CS i wrzucić przedmiot do jednej z skrzynek.



UWAGA< UWAGA: pojawił sie na stronach morrowind summit mod Velaia. MOd dodaje puszczę zamieszkała przez Bosmerów, spory kawał terenu ( porównywalny z Soltsheim), kilk azadań i jest całkiem, całkiem fajny. Dodatkowy plus: mimo że kawał wyspy pokrywa gęsty las, FPS nie spada. NIe to, co w lesie Hirstaag

27.12.2003
19:06
[113]

BATE [ Chor��y ]

Witam.nie było mnie tutaj kawał czasu.Fakt, wątek podupada,niemniej jest potrzebny jak chociażby w moim przypadku. Skończyłem właśnie ' Przepowiednie",otrzymałem pierscien Hircyna i go wypróbowałem. Problem w tym że nie wiem jak wrócić do stanu człowieczeństwa(przez przypadek zasejwowałem na wilkołaku) a nie uśmiecha mi się od nowa wybierać na łowy. Wie ktoś jak przywrócić mojego" chłopka".

27.12.2003
19:07
[114]

wysiu [ ]

BATE --> Odpoczywanie nie pomaga?

27.12.2003
19:37
[115]

casnova14 [ Centurion ]

czy nie wie ktoś gdzie zdobyć zbroje świątyna??? nie chodzi mi tu o tą która maja strażnicy w Vivek tylko o inną. A potrzebna mi jest bo w modzie "a good place to stay" jest na nią manekin i nie wiem gdzie ja zdobyć.
Z gory dzienki

27.12.2003
20:16
[116]

@d@m [ ]

casanowa ---> Inna zbroja swiatynna? To chyba chodzi Ci o zbroje, ktorej uzywaja straznicy w Twierdzy Smutku. Czyli Jej Dlonie

27.12.2003
20:27
[117]

wysiu [ ]

casanova, @d@m --> Pewnie chodzi o zbroje Indoril.. A moze o Templar (heavy)? Ta sie zdobywa w trakcie awansowania w Legionie Cesarskim. Napisz przynajmniej jaka klasa zbroi to ma byc.


To ja tym razem mam pytanie, dotyczace plugina Castlevania (wiem, ze wielu z Was juz go 'zaliczylo'). O co wlasciwie w nim chodzi?? Co on dodal do mapy, i gdzie sie znajduja jakiekolwiek wampiry? Znalazlem tylko (w Balmorze) nowy znak z informacja, ze strefa miedzy Hla Oad a Seyda Neen jest objeta kwarantanna, i nie nalezy tam wchodzic, oczywiscie od razu sie tam udalem, zwiedzilem caly ten kawalek mapki i nie spotkalem nigdzie ani jednego wampira - tylko standardowe potworki plus te z dodadku Giants... Mam tam jeszcze do odkrycia tylko jedna wyspe dosc daleko w morzu, wlasnie do niej lece (lewituje:) ), ale nie pamietam czy ona byla tam wczesniej czy nie...
A moze szukam w ogole w zlej czesci komntynentu? A moze w tym modzie chodzi w ogole o cos innego?

27.12.2003
20:43
smile
[118]

BATE [ Chor��y ]

wysiu--> niesamowite, to było proste aż do bólu. Odpoczynek jest bronią. A ja kombinowaem jak koń pod górę.Wielkie dzięki!!!

27.12.2003
20:51
[119]

wysiu [ ]

BATE --> Prosze bardzo:)

A ja wycofuje swoje pytanie, dolecialem do tej tajemniczej wyspy, i oczywiscie okazalo sie, ze to jest wlasnie to.....:) Blah, chyba juz nic wiecej nie bede sie pytal, bo tylko zamieszanie robie.....:)

27.12.2003
21:21
[120]

Giftzwerg [ Konsul ]

Jedna uwaga odnośnie moda Castlevania: do dorwania Drakuli, potrzebne dsą klejnoty duszy "demon sphere", ma je 6 potężnych stworów na terenie zamku. NIe pozbywaj sie ich, bo będzie kaszanka.
PS sam mod jest niezły, choć ostatrniop naprawdę ciel\pło wspominam mod Velayia, do dorwania na Morro Summit, w dodatku chodzi z wersją pl, co jest niewątpliwą zaletą :)

27.12.2003
21:25
[121]

wysiu [ ]

Giftzwerg --> Jesli moglbys podac linka do tego Morrowind Summit, bo ja znalazlem tylko cos takiego (link) i moda Velayia tam (chyba) nie ma.....

28.12.2003
01:05
smile
[122]

Kyahn [ Kibic ]

Ja mam pytanko natury technicznej.
Mam zainstalowanego Bloodmoona PL w wersji 1.5... i chciałem go spatchować do wersji 1.6...
zassałem więc sobie taki pliczek Bloodmoon_v1.6.1820_European.exe, ale niestety nie mogę spatchować gry :(
Wywala mi komunikat, że starszy plik nie został odnaleziony.
Czy ktoś wie o co chodzi ???

P.S.Jeśli ktoś ma w 100% działającego patcha to prosiłbym o podesłanie na maila.

Pozdr.

28.12.2003
01:13
[123]

Kyahn [ Kibic ]

obrazek

28.12.2003
01:17
[124]

@d@m [ ]

Kyahn ---> Moge sie mylic, ale patche, ze tak powiem zagraniczne nie dzialaja z wersja PL. CDP spaczowal gre do najnowszej mozliwej wersji w chwili wydawania dodatku. I teraz pozostaje tylko czekac na patche od CDP bo zadne inne nie beda dzialac z Bloodmoonem PL.

28.12.2003
01:23
[125]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Wysiu --> to tam jest. Bodajże w Landscapes, jak wejdziesz w search. POwinieneś znaleźć.

28.12.2003
13:56
[126]

casnova14 [ Centurion ]

jest to zbroja cieżka i moze masz racje że chodzi o tą jej dłoni. Bo ja też mam tylko że na manekinie podpisanym tylko że cieżki. Czyli mam już wszytkie zborje juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
dzienki

28.12.2003
14:11
[127]

wysiu [ ]

casnova --> Jesli chodzi o stojak miedzy zbroją imperialną a dwemerową, to sluży on do umieszczenia zbroi światynnej (Kirys Obrońcy Światyni, Hełm Świątynnego Sługi, itd - wygląda troche jak Imperialna, ale jest bardziej kolorowa, złoto-czerwona), do dostania w miarę awansowania w Legionie Cesarskim. Na zbroje Jej Dłoni nie ma stojaka w piwnicy A good place to stay - przynajmniej w mojej wersji.. Her Hands jest z dodatku, stojaki sa tylko na zbroje z podstawowego Morrowinda.

28.12.2003
16:10
[128]

casnova14 [ Centurion ]

wysiu-----------------> ale załważ że jest tam manekin na zbroje admmentową (przynajmniej u mnie) a jej dłoń możesz powieśc na manekinie gdzie można kłaść zbroje cięzkie ja tak zrobiłem tak samo tą czerwoną z trojcy co maja straznicy (nie pamietam jak sie nazwya) to ja można daać na miejsce średniego manekina ja tak mam i wyglada to pieknie!!! i jaka satysfakcja ze ma sie wszytkie zbroje ( no już mam świątyną)!!!

28.12.2003
16:21
[129]

wysiu [ ]

casnova --> A pewnie, rowniez zbroje chitynową mozesz wsadzic na wieszak z napisem 'Deadryczna'. Zmiesci sie. Jednak imho manekin 'swiatynny' nie jest przeznaczony na 'Jej Dlonie', tylko na zbroje Swiatynną..:) Zreszta rob jak chcesz, to w koncu twoja piwnica:)


Czy ktos wie, jak sie nazywa mod, gdzie mozna kupic dodatkowe manekiny (wlasciwie szkielety do wieszania zbroji)? Wiem tylko ze taki jest, kiedys gdzies go widzialem, ale nic juz nie pamietam... a mam juz w kilka nowych kompletow pancerzy, i nie mam jak ich umiecic na widoku..:) Szkoda, zeby sie tak w skrzynkach kurzyly...:)

28.12.2003
18:55
[130]

Giftzwerg [ Konsul ]

Wysiu --> ja tam tego nie wiem, ale może być pod
rpgplanet.com/morrowind

albo moze na stronie Unforgotten Realms. Nie pamiętam linki, ale znajdziesz na stronie elderscrolls.com

28.12.2003
19:12
[131]

AQA [ Pani Jeziora ]

wysiu ---> tutaj; Skeletal Mannequins 1.0

28.12.2003
19:12
smile
[132]

Ścierwopluj [ Konsul ]

Jest jakaś komenda konsoli na przejście zadania? Mam problem z Alof i Orki gildi wojowników. Mam zabić przywódczynie orków Burak gra coś takiego, która znajduje się niby w ruinach Ashunartes, ale jej tam nie ma! Penetrowałem całe ruiny i okolice. Są trzy orki + jeden dremor, a jej nie ma nigdzie. Jest tam wejście "Ashunartes - świątynia", sprawdzałem obok bo myślałem że jest jeszcze gdzieś coś innego, ale nie, albo przynajmniej ja nie znalazłem. Już chciałem zrezygnawać z zadań dla gildi, ale sami piszecie, że ciekawiej jest jak sie wykonuje zadania dla wszystkich możliwych gilldi, więc może znacie jakiś sposób na to(?).

28.12.2003
19:18
[133]

casnova14 [ Centurion ]

mi chodzi o to że są zapasowe manekiny na zbroje inna zazwyczaj z dodatku!!! i nie sa podpisane jaka zbroja np dydarczyna tylko pisze na nich cieżka i i kazda rodzaj zbroji ma zapas chyba trzech manekinów (przynajmniej u mnie) a na www.morrowind.now.pl tez znajdziesz ten mod!!

28.12.2003
19:23
[134]

casnova14 [ Centurion ]

ścierwopluj--------------------------->muszisz miec czar lewitacjii w ruinach jak tam w głownej sali jest wejscie na a jedyne wyjscie to czar lewitacji!!! wznosisz sie na gore i tam ja zabijasz

28.12.2003
20:21
smile
[135]

Ścierwopluj [ Konsul ]

casanova14 < - -
oplaca sie wchodzic na takie watki

28.12.2003
20:44
[136]

casnova14 [ Centurion ]

zawsze do usług!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28.12.2003
22:20
[137]

casnova14 [ Centurion ]

jak nazywaja sie plany kagrenakaw edytorze bo chciałem zdobyć druga upiorna opokę!!! ale wczesniej te ksiege gdzies sprzedałemk bo jej nie ma w Tureynulal. czy ktoś mgłby mi pomóc???

28.12.2003
22:27
[138]

Giftzwerg [ Konsul ]

wchodzisz bodajże w books, Kagrena`c pans czy jakoś inaczej, albo ustawiasz tak żeby wyszukiwało po nazwie polskiej. Ot, co.

Jesli nie ma w books, to szukaj pod misc Items procedura jak wyżej

29.12.2003
18:13
smile
[139]

@d@m [ ]

Gdzie dokladnie jest kancelaria Antoniusa Nuciusa? Straznicy mowia, zebym poszukal nad zbrojownia. Ale nie moge jej tam znalezc.

29.12.2003
18:39
[140]

Gordek [ Generaďż˝ ]

@d@m --> z tego co pamiętam musisz wejśc do budynku położonego najbardziej na prawo od wejścia, którym pierwszy raz dostałes się do fortu.

30.12.2003
11:25
[141]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

Heej! Mam problem. Kiedyś ubiłem jednwgo ze strażników świątynnych w Vivek. Kare zapłaciłem ,ale teraz, kiedy tylko widzi mniej jakis strażnik, od razu się na mnie rzuca. Mam już 36 poziom, więc są oni raczej manekinami traningowymi, ale jest to zdeczka denerwicujące. Da się to jakoś wyłączyć?

30.12.2003
12:22
[142]

casnova14 [ Centurion ]

Kurdt-------------------> A jaką masz zbroje na sobie??? Bo jesli indrolińską to się nie dziw bo ona jest dla nich świętoście i jak kogoś widzą w tej zbroji a nie jest on straznikiem to go atakuja!!!!!

30.12.2003
12:25
[143]

@d@m [ ]

Gordek ---> Dzieki, ale jakos poradzilem sobie bez pomocy :)
Kurdt ---> Zabiles straznika swiatynnego? No to juz sie od nich nie odczepisz. Ale zawsze pozostaje niezawodny czar Load ;)

30.12.2003
13:27
[144]

casnova14 [ Centurion ]

ja zabijam ich non stop zeby zdobyć kase i jakoś sie na mnie nie rzucaja!!!

30.12.2003
15:18
smile
[145]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

Nie... zbroje mam całą daedric...

Oni tak po prostu, wszyscy co do jednego rzucają sie na mnie jak dzikie bestie :-)
I co ciekawe, kiedy ich zabijem, nie rośnie nagroda za moją głowę.... wiuec nie wiem :-(

30.12.2003
15:19
[146]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

I jeszcze jedno: skąd wziąć daedryczny otwarty hełm? Bo gram Argorianinem?

30.12.2003
15:33
[147]

@d@m [ ]

Otwarty? Znaczy sie taki, ktory nie zaslania twarzy? Nie ma takiego.

30.12.2003
15:40
[148]

casnova14 [ Centurion ]

CZyli jednak @d@m miał racje!!! Z z tym chłemme to nie wiem bo jeszcze na zaden otwarty nie trafiłem jesli już to sciagnij sobie mod z takim !!! czy nie wie ktoś jaki jest jaki ma najwyższy poziom Lilarcor 2.0 bo ja mam 9 i nie moge mieć wyższego!!

30.12.2003
16:37
[149]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

ja doszedłem do Lilarcor +5, ale potem zdobyłem Daedryczny Claymore i dałem se spokój.

30.12.2003
17:38
[150]

casnova14 [ Centurion ]

kurdt-----------------> poziom 9 ma obrazenia lepsze od miecza który składasz w zadniu w trojcy(bodajze płomień prawdy sie nazywa ten miecz) doczytałem że na ostatnim poziomi miecz wyglada jak dydaryczny clamore ja mam w tej chwili szklany wiec jeszcze kilka poziomów i bede miał najlepszy!!! Radze ci potrenować troche bo potem jest zajebisty!!!!!!!!!

30.12.2003
20:29
[151]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

Nie wiem. Mój mieczyk ma max. 66 obrażen, a jak mu dołozyłem czary ro ma rozpiętość przy ciosie z góry od 120 do 169 bodajże. Jest ok.

30.12.2003
21:19
[152]

wysiu [ ]

Ja a'propos moda Velayia, tym razem. Jak go wlasciwie sie instaluje? Bo w zipie dostalem 2 pliki - velayia.esm (niby-master file) i patch.esp (plugin), dodatkowych grafik itp nie licze. Problem w tym, ze nie moge przekompilowac w edytorze ani jednego, ani drugiego z tych plikow, wywala tylko blad za bledem... Przyznaje, ze z edytorem zapoznalem sie tylko na tyle, zeby radzic sobie z wrzucaniem modow, ale z tym sobie nie radze... Mam juz zainstalowane Trojce, Bloodmoona, i chyba >10(:) ) innych pluginow o roznym stopniu zlozonosci, zaden sie tak nie zachowywal...

Ewentualnie moze ktos moglby polecic jakis inny w miare rozbudowany modzik, cos podobnego do Castlevanii (niekoniecznie tematycznie, ale cos fajnego i zlozonego)?

30.12.2003
23:23
[153]

Giftzwerg [ Konsul ]

Wysiu ( kłaniam się zresztą, niepodległa stolica ! :P ) mi działa Velayia bez problemu. Wrzuciłem po prstu, Velayia esm i to wszystko.




PS jak dobrze pójdzie, będę robić do niego spolszczenie, na Adamantytowej wieży ( morrowind.now.pl) jak DOBRZE pójdzie, zaznaczam.

30.12.2003
23:53
smile
[154]

wysiu [ ]

Giftzwerg --> Szczerze mowiac, czytajac komentarze ludzi na Morrowind Summit, zastanawialem sie, czy w ogole warto toto sciagac... Zdrowo tam moda objechali... No ale nic, wyprobujemy....:)

A mozesz polecic cos jeszcze? Bo tak czy owak Velayia wystarczy mi pewnie na ~2 dni... I co dalej....:) Cos dla rozwinietej postaci, zeby nie trzeba bylo zaczynac od nowa, jak w Children of the Night....:)


PS. Niepodlegla - stolica. Cos mi nie gra w łączeniu tych słów....:)

31.12.2003
00:16
[155]

Giftzwerg [ Konsul ]

MOment, neich no pomyślę....

Velayia nie jest najlepsza, ale warto zagrać. Fakt, ze w gęstym lesie nie tnie, to naprawdę coś .

Z modów, myślę, jesli zdołasz odpalić sea of Destiny... powino być niezłe. Deus Mallei nawet mi się podobało, ale to w sumie jeden, rozbudowany, dwemerski grobowiec.
Castlevania jest niezła, choć momentami monotonna ( wieże: niekończące się schody , dziesiątki przeciwników).


Acha! Nie jest to wybitnie cięzki czy długi mod, ale zassij Isengard. Po prostu piękny.

Poza tym: mody porawiajace wygląd, jak npcreplace 3.0,
jak grasz wampirem Vampire Embrace to coś co trzeba mieć.

Chwilowo, nic innego.

31.12.2003
15:58
smile
[156]

NOONAN [ Junior ]

Cześć wszystkim!!!!!!!!!!!!!!
Zawitałem tu pierwszy raz i nie bardzo wiem co i jak, ale się postaram.
I na początek mam pytanko!!!!!!!!!!!!!
Byłem niegrzeczny i zatłukłem kilku kolesi. Co mam zrobić by odkupić winy, bo zaden straznik nie chce ze mną gadać tylko mnie atakuje?
Za podpowiedż wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31.12.2003
17:58
[157]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

spokojnie z wykrzyknikami, NOONAN, słyszymy.

Z tego że atakuje wynika, że najlepiej wczytać poprzedniego save`a. Może da sie jeszcze zapłacić, ale IMHO sprawa jest ciężka.

31.12.2003
18:06
[158]

BATE [ Chor��y ]

Ja mam ten sam problem, to znaczy nie ja tylko kumpel. Zatłukł w Mrocznej Bramie prawdopodobnie jakiegoś strażnika Viveka lub kogoś innego (nie wiadomo) i teraz wszyscy go leją, wykupić się nie może. Nie może też dokończyć zadania, bo kobietka która ma mu przekazać informacje karze mu odkupić winy. Ja go skierowałem do Vivek (strefa świątynna) do mistrza kapłana ( nie pamiętam nazwiska) który urzęduje w domu sprawiedliwości, jako tego który go oczyści. Tylko czy ja dobrze mu poradziłem, może jest inne rozwiązanie.

A tak przy okazji.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.01.2004
21:21
smile
[159]

BATE [ Chor��y ]

Byłem ostatni w tamtym roku , to będę też pierwszy w obecnym.

Życzę wszystkiego najlepszego!

01.01.2004
23:00
[160]

casnova14 [ Centurion ]

a ja bede drugi w tym roku
Wsztkiego najlepszego w nowym roku i wile dodoatków do morrowinda

01.01.2004
23:04
[161]

wysiu [ ]

Nastepna czesc w toku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.