GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Udostepnianie plikow w windowz - problem, z gory thx za info

29.12.2001
02:12
[1]

SoloPL [ Chorąży ]

Udostepnianie plikow w windowz - problem, z gory thx za info

A ja mam jeden problem, jakby ktos mi pomogl bylby baardzo wdzieczny :).

Ok a wiec...
Mam poki co 3 kompy w sieci. Wszystkie protokoly sa dodane, w ogole cala konfiguracja jest ok. pingi dochodza, grac mozna etc.
Ale... klikajac na \"Cala siec\" (np. moj komp->bla,bla->cala siec\" mam:

1. na moim kompie widze tylko siebie
2. na kompie siory \'nie mozna uzyskac dostepu do sieci\"
3. na kompie kumpla - widzimy tylko jego maszyne

a najfajneijsze jest to ze wpisujac w linii poelcen:

\\nazwa_komputera

wyskakuje mi okno z udostepnionymi dyskami , moge sobie kopiowac etc.

Wiec heh wszystko jest niby udostepnione (skoro moge grzebac po hddkach w sieci piszac np. \\Solo - pojawia sie moje udostepnione partycje) ale denerwuje mnie ze nie dziala to wszystko w \"Otoczeniu sieciowym\". Uzywam windows commandera i kupa do dykow innych kompow w sieci musze dostawac sie poprzez \\nazwa (i te chore okna).

Jakby ktos wiedzial dlaczego tak sie dizeje (windowz,je,je;) z gory thx. aaa na wszystkich kompach jest win_me.

to jest chore -_-.

29.12.2001
02:17
[2]

erav [ Senator ]

1.Czy macie ta sama grupe robocza ? 2.Czy pozostale komputery udostepnily jakiekolwiek foldery ? 3.Szukajac komputera w "Cala siec" musisz podac jego nazw (wyszukaj wszystki e, czy tez * zakonczy sie znalezieniem tylko Twojego HDD)

29.12.2001
02:24
[3]

SoloPL [ Chorąży ]

eh erav, przeczytaj jeszcze raz. wszystko jest skonfigurowane ok, MOGE 'grzebac' po twardych dyskach innych komputerow, ale TYLKO dajac wlasnie 'szukaj kompa' albo wpisujac jego nazwea (w lini polecen \\Nazwa). Sek w tym ze zawsze bylo tak, iz dajac na 'cala siec' od razu sie widzialo grupe robocza, a gdy sie na nia klikalo, wyskakiwal spis kompow. Windows commander z tego korzysta i po wybraniu w nim zamiast partycji 'otoczenie sieciowe' w jednymz paneli pojawial sie spis kompow, potem moglem sobie spokojnie grzebac po hddkach. Sek w tym, ze moge tylko dajac 'szukaj kompa' albo \\nazwa. heh w kazdej sieci ktora majstrowalem z qmplami wsyzstko bylo raczej ok (choc tez czasem pojawial sie ten problem, ktory potem sam znikal LOL). tym razem nie chce ;). moze jest jakas opcja dzies w konfiguracji, ktora wlacza/wylacza pojawianie sie komputerow w 'cala siec' . aa i na kompie siore klikajac na 'cala siec' pisze 'nie mozna uzyskac dostepu,bla,bla do sieci'. i oczywiscie siec dziala (dajac 'szukaj kompa ' albo \\nazwa). dalej czekam na info :)

29.12.2001
02:25
[4]

SoloPL [ Chorąży ]

a i gwoli formalnosci: 1. tak 2. tak 3. suzkanie dziala, ale powinno byc po kliknieciu na oto. sieciowe i ew. oodswiez/znajdz powinny pojawic sie wszystkie kompy w sieci a nie tylko moj.

29.12.2001
02:37
[5]

erav [ Senator ]

Nie wiem , czy dostaniesz od kogos satysfakcjonujaca odpowiedz , bo teoretyczniew wszystko jest jak nalezy.U mnie taki problem wystepowal przy roznych grupach roboczych (siec win2000pro + WinXp).No coz , zycze powodzenia....no i zawsze mozesz zalozyc server linuxowy ;)

29.12.2001
03:51
[6]

SoloPL [ Chorąży ]

ok heh , EOT. widna jak winda. wywalilem wszystko z 'siec'. restart. dodalem od nowa all, protokoly,uslugi, ICS etc. i lol teraz jest ok. nie ma to jak windowz:). cu.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.