GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Szukam autora utworu (Hip-Hop)

30.11.2003
13:43
smile
[1]

ProGamer [ Chorąży ]

Szukam autora utworu (Hip-Hop)

Witam

Mam prosbe możecie mi podac autora utworu o nazwie bez ciś nień lub linka/podpowiedzi :) gdzie utwór sie znajduje szukałem na Kazie ale niestety nic nie znalazłem :(( teledysk widziałem raz na Vivie ale nie zdążyłem zpisać :((

30.11.2003
15:03
[2]

ProGamer [ Chorąży ]

^UP^ :)

30.11.2003
20:15
[3]

ProGamer [ Chorąży ]

Może wieczorem będzie jakiś znafca :) ^UP^

30.11.2003
20:19
[4]

red_baron [ pVd ]

niestety nie znam..
slucham tylko peji...(z hip hopu)

30.11.2003
21:20
smile
[5]

Globus [ Generał ]

bez ciś nień ?

to potwierdza teze, ze hh to analfabeci

30.11.2003
21:35
smile
[6]

pre13 [ Generał ]

ProGamer --> mam pomysł:D zanuć to moze ktoś bedzie wiedział

a poza tym to masz link

ps. używaj czasem mózgu!!! i google...

30.11.2003
21:44
smile
[7]

Sizalus [ Generał ]

Globus -> Taa kurwa a metalowcy to sami tacy inteligentni i wspaniali. Jestes zdrowo pierdolniety, ze nie widzisz nic poza metalem. A hip-hop tworza nawet ludzie z wyzszym wyksztalceniem i niektore kawalki sa naprawde dobre. Nawet polskie. Nie rozumiem takich fanatykow. Ja mniej wiecej w takich samych ilosciach slucham death metalu, heavy metalu, hh, d^n^b i hardcore'u i wszystkie te gatunki mi sie podobaja. I tak jednego dnia moge sluchac Ironow a drugiego Łony i nie widze w tym nic dziwnego.

30.11.2003
21:54
smile
[8]

¶ka-¶ka-¶kaczOo! [ Junior ]

)-(ip )-(op MUST STOP!

30.11.2003
21:54
[9]

pre13 [ Generał ]

Sizalus --> dawno chyba bana nie dostałeś?? Tym textem powyżej pokazałeś jak bardzo jesteś infantylny (odp. bardzo, bardzo) z tego wynika że twoje wypowiedzi powinny byc lapidarne bo jak się rozpisujesz to "pieprzysz od rzeczy";P

30.11.2003
22:04
[10]

Sizalus [ Generał ]

pre13 -> Nigdy. Przyznaje, niestety.



(odpowiedz maksymalnie lapidarna)

30.11.2003
22:13
smile
[11]

pre13 [ Generał ]


<== Sizalus :D nice & eazy

30.11.2003
22:25
[12]

Kune [ TYCHY ]

Metal to syf... Koles drze kape do mikrofonu i mysli ze blyszczy. Czym niby inne gatunki sa lepsze od HH????? Teraz nagle pokazala sie moda na HH i wszyscy metalowcy i inne nacje nagle sk8 i HH sluchaja. Jest to glupie moim zdaniem ale sa takze osoby ktore od zawsze sluchaly HH (nie jestem sk8'em od razu mowie) a nie jak wlasnie przyszla na niego moda!!

30.11.2003
22:34
smile
[13]

SnT [ MokumManiac ]

Wy w ogole jestescie jacys smieszni:/, ProGamer się pyta o nazwe kawałka, a wy tu zaczynacie debate (i to na jakim "wysokim" poziomie...) na temat, jakze oklepany, nudny, i dawno juz wyjasniony: HH RLZ, METAL SUX 9lub na odwrot), nie znasz nutki - NIE WYPOWIADAJ SIE! Mozna mi zarzucic ze tez nei odpowiadam na temat, ale nie moge patrzec na cos takeigo :/...jak chcecie se popitolic głupoty to załozcie nowy watek (i modlmy sie zeby szybko odszedłw nie pamiec.)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.