GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wrzucajcie tu swoje zdjęcia!

28.12.2001
01:15
[1]

m6a6t6i [ hate me! ]

Wrzucajcie tu swoje zdjęcia!

Tylko prawdziwe, na których jesteście wy a nie jakieś tłuste dupska ściągnięte z internetu! :)) Aha i nie odsyłać mnie na hotornot bo w morde.

28.12.2001
06:40
[2]

anonimowy [ Legend ]

ktoś tu wołał qbika11???

28.12.2001
12:53
smile
[3]

Pijus [ Legend ]

swoja droga fajny pomysl:))

28.12.2001
12:58
[4]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

A to ja :o)))

28.12.2001
13:02
[5]

NosferX [ Pretorianin ]

A oto JA i moj kolega z klanu Nosferatu;)))

28.12.2001
13:05
[6]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Witam.

28.12.2001
13:08
smile
[7]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

To i ja, hehe :-)))

28.12.2001
13:14
smile
[8]

Bdx [ Senator ]

Ten po lewej to właśnie ja - Bdx aVe

28.12.2001
13:21
[9]

smuggler_old [ Legionista ]

moje alter ego :)

28.12.2001
13:28
smile
[10]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

to ja ponocach;)

28.12.2001
13:57
[11]

Gandalf-szary [ Generał ]

Witam.

28.12.2001
14:54
[12]

Giersik [ Pretorianin ]

C'est moi- sprzed kilku lat (gęby musiałem zamazać- rozumiecie...).

28.12.2001
15:21
[13]

Regis [ ]

He he :) A to ja - brzydki, no nie :) A zlossliwosc to mialem juz od dziecka na twarzy wypisana :)

28.12.2001
16:36
smile
[14]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Minister zdrowia ostrzega - oglądanie tego zdjęcia może (?) prowadzić do chorób serca!

28.12.2001
16:40
smile
[15]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

:-)))) Pozdrawiam!

28.12.2001
17:50
[16]

Bili [ Generał ]

Ale wy dziwni jestescie. PRZECIEZ PROSZONO WAS O PRAWDZIWE ZDJECIA

28.12.2001
18:03
[17]

trafo [ Pretorianin ]

kochana rodzinka

28.12.2001
18:24
[18]

Ko [ Run To The Hills ]

Oto ja

28.12.2001
18:26
[19]

Regis [ ]

Wypraszam sobie wyzywanie mnie od dziwnych :) Moje jest prawdziwe

28.12.2001
18:37
smile
[20]

Bdx [ Senator ]

moje jest w 100% prawdziwe - co nie zmienia faktu, że jestem dziwny :-) aVe

28.12.2001
18:50
[21]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Bdx--> dlaczego dziwny?:) PaintBall jest calkiem ql sprawa:) Real CS:))))

28.12.2001
19:00
[22]

tymczasowy7874 [ Junior ]

Moge podeslac swoja fotke z najlepszego zlotu pod slloncem czyli prawie legendarnego ;) Drugiego Zlotu Klanu +PLUS+ (i osob z nim zwiazanych;) czyli Zlot Paintballowy. ;) Niestety nie mialem munduru bo nie starczylo ;) a markery choc technicznie dobre (pompki New Hammer powinny byc supercelne) byly slabo zadbane i ciagle sie psuly, a celnosc byla... hmm... niezadowalajaca. ;) Do tego bylo zimno wiec kulki byly twarde jak stal. :) O dziwo kiedy jedyna kulka ktora mnie trafila rozpadla sie, poczulem bol 100x silniejszy niz po trafieniu stalowa ;) kulka. :) BTW. Krzysztof Twoj mundur juz nie na czasie. ;) Teraz GWFlota uzywa szarych. ;P

28.12.2001
19:03
[23]

tymczasowy7874 [ Junior ]

Nie ma to jak dziala anabolikow i wiadro papki odzywczej na sniadanko. ;) Ofkoz to fotomontaz w wykonaniu waszego mastaha. ;P Jakby ktos mial watpliwosci: twarz jest moja. ;P

28.12.2001
22:38
[24]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

...

28.12.2001
22:44
[25]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

...

28.12.2001
22:53
[26]

kami [ malutkie maleństwo ]

Oto i ja:)

28.12.2001
23:29
[27]

Eldoth [ Konsul ]

to moja wredna zachlana morda:D .....wtedy myslalem ze siedze za sterami USS Enterprise:P

28.12.2001
23:31
[28]

kami [ malutkie maleństwo ]

Cos mi sie zdaje ze ci, ktorzy wstawiaja jakies glupie obrazki zamiast siebie, po prostu sie siebie wstydza. A to duzy blad.

28.12.2001
23:36
smile
[29]

wysiu [ ]

Ja bym wrzucil swoje zdjecie...... ale to by moglo serwer polozyc....;))))))

28.12.2001
23:42
[30]

kami [ malutkie maleństwo ]

wysiu--> zaryzykuj:)

28.12.2001
23:55
[31]

tramer [ ]

FIREk -> kompleksy wciąż te same? jak tam workout? ;-)))))))))))))))))

29.12.2001
00:11
smile
[32]

Bdx [ Senator ]

ShadowNET - TOO real -ostatnio kumplowi nabbiłem fajnego guza bo dostał w tył głowy :-DD a i sam miałem sporo siniaków :-), no i to bieganie w "półskłonie" - plery wysiadają :-) aVe

29.12.2001
13:40
smile
[33]

kami [ malutkie maleństwo ]

No niech sie ktos jeszcze pokaze...

29.12.2001
13:45
[34]

Annihilator [ ]

uwaga moja sesja zdjeciowa -> zdjecie 1

29.12.2001
13:45
[35]

Annihilator [ ]

zdjecie 2

29.12.2001
13:46
smile
[36]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

No dobra. Skoro tak prosicie (Ale wklejam moją fotkę jedynie po to, by nikt nie mówił. że się siebie wstydzę:)

29.12.2001
13:46
[37]

Annihilator [ ]

oraz 3 (wanna HOT DOG?)

29.12.2001
23:43
[38]

kami [ malutkie maleństwo ]

A fuj!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.