GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Demo Deus Ex 2 juz dostepne!!!!!

21.11.2003
22:00
[1]

dialekt [ Legionista ]

Demo Deus Ex 2 juz dostepne!!!!!

dostepne jest demko Deus Ex 2 do pobrania z www.fileplanet.com szybciutko ustawiac sie kolejce z tego co wyczytalem demko ma byc usuniete po 24godzinach

21.11.2003
22:02
[2]

Ello [ Chor��y ]

juz sie sciaga :)

21.11.2003
22:07
smile
[3]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

OMG!
Zaraz posram się ze szczęscią :)))

Już stoje - TAKIEJ okazji nie przepuszcze, o nie....

21.11.2003
22:17
smile
[4]

yediii [ also known as duszek ]

również czekam ...

21.11.2003
22:19
smile
[5]

slowik [ Legend ]

zapodajcie linke albo nazwe pilku bo napewno juz w necie ktos zassal i udostepnil :)

21.11.2003
22:23
[6]

dialekt [ Legionista ]

cholerka jeszcze 29 minut zanim sie dopcham ciekawe kto pierwszy zassa to demko-dajcie znac

21.11.2003
22:27
smile
[7]

TeadyBeeR [ Legend ]

Jak to jest z resume na FilePlanet ? Jak sie dzis dopcham w kolejce to bede mogl jutro rano spokojnie wznowic transfer ?
W sumie wazne bo nie wiem czy potrzebnie teraz zapycham miejsce :).

Plik ma nazwe "dxiw_demo_gsi.exe" ale na razie na filemirrors nie ma go.

21.11.2003
22:28
[8]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

slowik - dxiw_demo_gsi.exe

Sprawdzałem napalmem i nic się nei znalazło :/

21.11.2003
22:31
[9]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

ja sie nawet nie przymierzam bo ta gra to bedzie totalna klapa jak jej poprzednik , dla mnie ta gra to totalny badziew , ale co kto woli :P

21.11.2003
22:32
smile
[10]

slowik [ Legend ]

Hamil===>na mule widzialem 2 osoby mialo udostepnione plik dema :) 224 mb :) hyhy

se przypomnialem moj login na file planet kiedy to ja go zakladalem ..

21.11.2003
22:33
smile
[11]

slowik [ Legend ]

Sebul===>jesli sie nie umie nie ma czego nawet ruszac ta gra to klasyk :) zadko kiedy takie fajne kaski wychodza :]

mniam :D

21.11.2003
22:34
smile
[12]

Anarki [ Demon zła ]

heh nie mog sie doczekac kiedy je sciagne ;)

21.11.2003
22:37
smile
[13]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Skandal!
Idzie mi tylko 26kB/s :/

21.11.2003
22:38
[14]

TeadyBeeR [ Legend ]

Nikt mi nie odpowie ? Ja ciagle zajmuje miejsce w kolejce :). Jestem 87.

21.11.2003
22:38
[15]

dialekt [ Legionista ]

57 w kolejce jeszcze 7 minutek zobaczymy jaki bedzie transfer

21.11.2003
22:40
[16]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

TeadyBear - Nie ma żadnych problemów z znawianiem, przynajmniej Get Rightem

21.11.2003
22:47
[17]

LaSiu [ Konsul ]

macie jakas galeryje do tej giery ? zeby zoabczyc co to wogole czy oplaca sie sciagac

21.11.2003
22:52
smile
[18]

slowik [ Legend ]

Lasiu===>na golu jest kilka dosepnych ... :)

21.11.2003
22:53
[19]

dialekt [ Legionista ]

I zaczelo sie wielkie odliczanie transfer 40kb/s za oklo 1.50minut u mnie wielkie swieto sequel najbardziej oczekiwanej giery na monitorze mojego kompa...

21.11.2003
22:54
smile
[20]

slowik [ Legend ]

plik sie jeszcze zowie "iw_demo_gsi.exe"

21.11.2003
23:15
[21]

Bili [ Generaďż˝ ]

ŁŁŁOOO żesz w japsko!!! Na to czekalem. Uwielbiam jedynke ,ale obawiam sie ze sequel to bedzie troche lipny... niestety, takie mam czucie. Ale na szczescie moje czucie ostano zawodzi jesli chodzi o gry

21.11.2003
23:43
[22]

dialekt [ Legionista ]

pobralem 126 mega jeszcze godzinka...uf!!!!

21.11.2003
23:49
[23]

ciemek [ Senator ]

dajta jakieś obrazki jak pogracie przez noc.

22.11.2003
00:40
[24]

dialekt [ Legionista ]

skonczylem pobierac rozlaczam sie instalka i i do boju.....

22.11.2003
00:47
[25]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Też skończyłem właśnie instalke i do bo....echm...zobacze czy się uruchomi w ogóle u mnie ;)

22.11.2003
00:51
smile
[26]

waterhouse [ Novus Ordo Seclorum ]

Witam!

Coż, gra jest IMO niezła, chociaż.... musicie przygotować się na pewne dramtyczne zmiany--- głownie chodzi mi o interfejs. Ale na pierwszy rzut oka, godny następca oryginału.
Na XP 2000, 512 MB RAM i Radeonie 9500 Pro spokojnie da się grać w rozdziałce 1280x1024
Załaczam screena.....

22.11.2003
00:53
smile
[27]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Nie moge tego uruchomić :(((

Pojawia sie czarny ekran i xwięk jak przy komunikacie... (drugie okienko nazywjące się "mesage" i nic się nie dzieje..

Cholera, to pewnie przez mojego GF 256:(

Dajcie mi line! Czas się powiesić.

22.11.2003
01:12
[28]

PiotrS [ Centurion ]

Cytat z readme:

* Supported Chipsets – nVidia GeForce 3Ti/4Ti/Fx (MX series not supported). Radeon 8500/9XXX or higher. (Pixel/Vertex shader required)

22.11.2003
01:26
[29]

Immothep [ Errare humanum est. ]

* Supported Chipsets – nVidia GeForce 3Ti/4Ti/Fx (MX series not supported). Radeon 8500/9XXX or higher. (Pixel/Vertex shader required)

Dobrze ze doczytałem do końca, chcociaż nie musze się meczyć ze sciaganiem.... QW*** kolejna gra która nie ruszy bez Pixel Shader ;(((((

22.11.2003
01:28
[30]

M'q [ Schattenjager ]

Buehehe, jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie zmieniać grafe co miesiąc :/

22.11.2003
02:54
[31]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

oczywiscie nie mam swojego kompa tylko jakies ryloczace sie gowno!! 640x480 jako tako chodzi i narazie z tego co zobaczylem na tej rozdzielce to mi sie gra nie podoba na maxa - probowalme ogluszyc ochroniarza prodem i musialem przed nim stac z5 minut ten caly czas wrzeszczal jakies farmazony a ja go tym rpodem meczylem.. potem uznalem ze w takim razie trzeba na nastepnego wroga cos mocniejszego i chwycilem pukawke.. podbiegam do jakiejs laseczki - headzik a ona stoi mysle qwa co jest nie trafilem czy co (trafilem bo byla krew) drugi headzik.. caly czas stoi! co jest?! trzeci i dopiero padla... gram na realistic.. w DX to by bylo nie do pomyslenia - zrobili z tego arcadeowke dla debilnych konsolowcow i do tego grafika tez mi sie nie za bardzo podoba.. juz na tych trailerach widzialem ze cos sie zlego porobilo z DX.. zamiast pokazywac jak sie ladnie skradaja to biegali z gnatami i ubijali setki wrogow.. mam andzieje ze niedlugo ktos zrobi moda do tego i bedzie prawdziwa kontynuacja krola.. bo to co zobaczylem tutaj mnie poprostu przerazilo

500

22.11.2003
03:13
[32]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

ShadowNET --> Tego sie wlasnie obawialem :( Shit, czy 95% oczekiwanych "hitow" musi byc spartolone?

ps. /naiwny mode on

ale to tylko demo i w pelnej wersji wszystko bedzie tak jak powinno

/naiwny mode off

22.11.2003
08:16
smile
[33]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ja mimo wszystko sciagam ;)
Wszedlem sobie na fileplanet.com, kliknalem na demo. I od razu bez kolejki zaczelo mi sie sciagac :D

22.11.2003
10:30
[34]

ciemek [ Senator ]

nie łamcie się MX'owcy ...może da się zrobić taki numerek jak z Silent Hill'em 3 co do Vetrex/Pixel Shadera...choć nie sądze aby wynik był zadowalający.

22.11.2003
10:46
smile
[35]

Logan [ Bad Medicine ]

Pozyjemy zobaczymy, właśnie zacząłem ściągać demo.

Poza tym zawsze lubiłem fileplanet. Zarzuciłem demko do ściągania, nie musiałem czekać w żadnej kolejce, leci z prędkością 62kb/s. Coś pięknego ..... i za darmo :D

22.11.2003
11:21
[36]

M'q [ Schattenjager ]

ShadowNET --> mimo paru rażących błędów w DX1 gra była świetna, ale jak czytam Twój post, to przestaję żałować, że mój komp DX2 nie uciągnie ;>

22.11.2003
11:44
[37]

Stranger__GOL [ Konsul ]

A wiecie moze czy da duzo chrupie na 256MB RAM?

22.11.2003
11:57
[38]

Ozzie [ Konsul ]

Gra wymaga obslugi Pixelshader od karty graficznej tak wiec musialem sobie troche pobiegac od znajomego do znajomego aby ktoremus zainstalowac na kompie demo i...

Tragedia! Uwielbialem Deus Ex, jest to jedna z najlepszych gier w historii moim zdaniem ale dx2 jest poprostu zalosny!
To ewidentnie gra na konsole, nie ma czegos takiego jak reload! wszystkie prawie wszystko uzywa tej samej amunicji, nie ma inventory, AI jest tragiczne, brak jakichkolwiek stref obrazen, nie ma zadnej roznicy czy strzelisz w glowe czy stope. Absolutna liniowosc!

Z Deus Ex zrobili czysta i do tego kiepska zrecznosciowke!

A tutaj taka mala petycja odnosnie opoznienia wydania DX2, oczywiscie nikt nie liczy ze cos to da ale jest gdzie sie wyzyc: https://www.petitiononline.com/DXIWDemo/petition.html

22.11.2003
12:21
[39]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Sorki za takiego mega-chaotycznego posta ale zostalem wywalony w srodku nocy z lozka i jeszcze nie bardzo kontaktowalem.. Moze opisze dokladniej:
Gra w 640x480 na Duronie 800@900, 128 mb SDRAM, GF4 Ti-4600 (jedyne co dalem rade wsadzic do tego rzecha z mojego kompa) chodzi calkiem spoko ale grafika menu i reszty obiektow statycznych jest ochydna. Postacie i otoczenie - takie troche pokemnonowe.. DX byl na maxa ciemny co zwiekszalo klimat natomiast tutaj - tragedia.. Q3 przy tym to gra czarno-biala.. Do tego te strzaly rotfl ale o tym pozneij.
Gra rozpoczyna sie w jakims zaulku w ktorym dostaje informacje od jakiejs babki ze mam znalesc helikopter i pilota (albo cos w tych klimatach poniewaz oprocz tego ze musialem miec na maxa cicho to jeszcze szumi mi w glosnikach dzieki tej karcie muzycznej ;) no i podbiegam do straznika ten tez cos gada o tym zebym si enie zblizal do lotniska.. Wiec biegne dalej myslac 'gdzie jest prod?!', otwieram drzwi podbiegam do nastepnych iii nie moge otworzyc.. Erm? Zamkniete. Tak wiec dzielny agent wyjmuje 'cos' co w DX nazwalibysmy MultiToolem i zaczyna (!!!!!) WLAMYWAC SIE DO DRZWI!! Tak jest! Tutaj sie do drewnianych drzwi z zamkiem nie uzywa LockPicka tylko MultiToola! Jednak myslac, ze jest to moze jakis zamek z komponentami elektrycznymi wchodze dalej. Patrze na cos co swieci z takim dziwnym kwadracikiem i mysle 'pewnie terminal' i mialem racje.. na nieszczescie.. Wiec podchodze dusze prawym na to otwiera sie jakies menu i rozpoczyna sekwencje 'hakowania' (to wygladalo tak jakby sie ladowal jakis sytem) i znowu zawod.. Nie mozna zrobic ABSOLUTNIE NIC! Jedyna opcja to deaktywacja lasera ktora btw. mozna wybrac tylko strzalkami.. Myszki to tam nie ma nigdzie.. Po tym ogromnym zawodzie(poniewaz w DX to bylo moje ulubione zajecie - wlamywac si edo terminali najpierw inwigilowac otoczenie potem przenikac przez nie jak cien :) pomyslalem 'qrywa dosc' podusilem wszystkie guziki i w koncu wlaczyl sie taki prod podbieglem do straznika i mowie asta la vista bejbi na co on (lol) 'Respect my authority!' i tak sobie krzyczal z dobre 2minuty a ja go ogluszalem.. Nawet raz do mnie strzelil (pomimo iz dostawal z pradu bezprzerwy) wygladalo to nawet zabawnie..
Po tym jeszcze wiekszym zawodzie (to byl jedyny sposob na non-leathal takedown w DX tutaj podobno nie ma byc kuszy z trq darts a jak mam stac przez 2 minuty pod kazdym przeciwnikiem to nie dzieki ale chyba jednak go utluke) poszedlem dalej gdzie spotkalem jakas nie mila pania ktora zaczela do mnie strzelac.. No wiec ja zgorszony beznadziejnym dzialaniem produ wyciagnalem pukawke w postaci jakiegos pistoletu, podszedlem *bam* w glowe.. nic, drugi raz *bam* prosto miedzy oczy.. nic (przypominam ze ja tez caly czas wydawalem z siebie jakies kosmiczne odglosy "ua ua ha uha" i dostawalem - nie zginalem.. ciekaw jestem co sie dzieje na easy) trzecia strzal w glowe dopiero ja polozyl.. Myslalem ze sie poplacze.. wtedy wlasnie wylaczylem te gre. Jedyne co nawet spoko wyglada to menu.

22.11.2003
12:58
smile
[40]

Septi [ Starszy Generał ]

W przeciwieństwie do was całkowicie nie podobała mi sie jedynka DX,zaś dwójka jest super.Lux grafika,fajne gnaty,ładna psychika no i do tego niczego sobie zadania.Demko przeszedłem całe i nie moge sie już doczekać pełnej wersji.Podsumowując stwierdzam że DX2 rządzi i z pewnością dużo bardziej podoba mi sie niz jedynka.

22.11.2003
13:32
smile
[41]

Darfii [ spamer ]

tia, klimat tej gierki zapowiada sie świetnie!!Jedna przeszkoda--trzeba znać dobrze angielski by w pelni się nią cieszyć i poczuc jej prawdziwy smak. Czekam zatem na polską wersję i myślę po tym co zobaczyłem w tym demo--jest warto!!:)

22.11.2003
14:03
smile
[42]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ok, sciagnalem, odpalilem, pogralem i teraz placze :( WTF IS THIS? Jesli tak ma wygladac Deus Ex 2 to ja dziekuje... o wadach swietnie napisal ShadowNet... U mnie na Athlonie 2500+ @2800, 512 ram, Radeonie 9000 pro 64 chodzi _tragicznie_. Jeszcze nie widzialem gry, ktora by tak beznadziejnie wolno dzialala. Rozumiem, ze karta jest dosc slaba ale bez przesady (chyba nvidia maczala w tym paluchy - bo jej logo jest na poczatku dema). Zmiana rozdzialek, detali niewiele zmienia (w sumie nic). Najsmutniejsze dla mnie jest w tym wszystkim to, ze na tym silniku ma chodzic Thief 3 :( Co do samej gry - maksymalne uproszczenie, menu typowo pod konsole, zero klimatu.

22.11.2003
15:25
smile
[43]

slowik [ Legend ]

Luke===>gdy widzisz logo nvidii w grze to jest w 100% przerobiona tak aby chodzilo na kartach gf :) najlepiej :) pozatym po jakiego grama oni do opcji wsadzili wstrzasy ?? z czegos naprawde fajnego zrobili jakas miazge na joystick :/

22.11.2003
15:43
smile
[44]

seba74 [ Pretorianin ]

słowik --> nie wstrząsy tylko wibracje i nie na joystick tylko na pada - reasumując : targetem są posiadacze PS2 i X'a a my możemy pocałować się w d.u.p.ę.

t-r-a-g-e-d-i-a i żenada :(((

22.11.2003
16:16
smile
[45]

Misio-Jedi [ Legend ]

Tego kto wymyślił konsole powinno się deportować na Marsa.

22.11.2003
17:27
[46]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Misio - Jedi --> nie ma to jak tolerancja...

Kup sobie Xboxa, wyjdzie Ci mniej niz karta graficzna, a bedziesz miec swietna konsole z masa rewelacyjnych gier.

Smieszy mnie taki szowinizm platformowy i poczucie czesci graczy, ze prawdziwi mastah graja tylko na PC.

22.11.2003
19:22
[47]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Ryslaw ----------> Gry na PC są po prostu bardziej rozbudowane i wymagające, takie są fakty. Ta osławiona miodność konsolowych gier wynika jedynie z tego iż owe produkcje są ze swej natury przeznaczone do lekkiej i niezobowiązującej rozgrywki (na pc gra często odrzuca i dopiero po kilku dniach człowiek odkrywa jej prawdziwe piękno). Dlatego też gracze PC postrzegają gry konsolowe jako infantylne i do bólu uproszczone - takie podejście sprawdza się być może przy grach sportowych, mordobiciach, wyścigach etc. w przypadku pozycji pokroju DX ich "ukonsolowienie" równa się zniszczeniu danego tytuły, zepsuciu jego całej złożoności i bogactwa.

PS> Sorry jeśli nie odpowiem przez kilka dni na ewentualną ripostę ale nie mam teraz czasu na zabawę w inecie.

22.11.2003
19:30
smile
[48]

slowik [ Legend ]

Dev@st@tor===>niestety :(


konsole sa jedynie przydatne do niektorych gatunkow do ktorych sie nadaja wysmienicie ale deus na konsoli i taki sam na pececie to wielka pomylka :(

22.11.2003
19:58
[49]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Devastator --> trudno sie dyskutuje z osoba, ktora swoje zdanie okresla "takie sa fakty" :)

Imho nie masz zadnego pojecia o zlozonosci gier konsolowych. Grales kiedys w MGS? Grales w ICO? Grales w Zelde? Grales w Conkera? Albo Eternal Darkness? Szczerze watpie.

Niestety wydajesz sie przykladem typowego pecetowego szowinisty, krytykujacego konsole nie majac (jak mniemam) zadnej i na konsolach w nic nie grajacego.

Dla mnie wazna jest gra, a nie platforma. Mieszanie gier konsolowych z blotem swiadczy jedynie o braku doswiadczenia albo niedojrzalosci. Przypomina przekomarzania przedszkolakow, klocacych sie, ktora zabawka jest lepsza...

22.11.2003
20:00
smile
[50]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

seba74 --> gra nie wyjdzie na PS2

moze niektorzy nie wiedza ale Deus Ex wyszedl rowniez na PS2...

jak czytam niektore posty pelne jadu to zaczynam zalowac ze gram nadal na PC :-(, czemu na forach, grupach dyskusyjnych o konsolach nie ma takiej nienawisci do graczy PC ? (pewnie dlatego ze sami rowniez graja na PC...)

ShadowNET --> "zrobili z tego arcadeowke dla debilnych konsolowcow " nie ma to jak tolerancja...


ech...

22.11.2003
20:18
smile
[51]

slowik [ Legend ]

Przem===>to nie jest dyskryminacja to tylko gorycz ze z takiego dobrego tytulu zrobilli taka masakre przez to ze tytul byl tez przeznaczony na konsole :/

22.11.2003
20:21
smile
[52]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Przem - Gra wyjdzie na x-boxa, nie kwapiłem sie nawet sprawdzić na stronie producenta - po prostu w .ini tego dema są sterowniki dla x-boxa ;)

Taaak...dużo się narobili na tą multiplatformowość -mam jakieś dziwne wrażenie, że na X i PC bedzie prawie ten sam kawałek kodu-jak nie dokładnie ten sam.

Ryslaw - "Imho nie masz zadnego pojecia o zlozonosci gier konsolowych" wymienione przez ciebie wyjątki moga najwyżej potwierdzadź regułe...

Może zparzeczysz, że kolejna odsłona Deus Ex została po chamsku uproszczona aby przystosować sie do konsolowego ogółu?
No niestety, ale jak ktoś szuka nieskomplikowanych, łatwych i przyjemnych gierek to zawsze zwraca się w strone konsol a nie PC...nie zaprzeczam, że na konsole powstają np. świetne przygodówki, ale już inne gatunki...

Widać, że twórcy Deus Ex: Invisible War jak i wielu innych gier które mają ambicje być na róznych platformach - mają inne zdanie co do wymagań graczy konsolowych niż Ty.

PS. Słyszał ktoś z forumowiczów o jakiejkolwiek grze którą by uproszczano dla PC przy konwersji z konsol na PC lub przy tworzeniu jednocześnie na konsole i PC?
Albo aby u graczy konsolowych wywoływało powszechne oburzenie to, że konwersja z PC na ich konsole nie pozwala na większość rzeczy przyjętych za standart na konsoli ale których nie ma w grach PC z powodu ich ograniczeń?

Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi NIE, ale mimo to wielu nadal bedzie utrzymywać jakie to skomplikowane te gry na konsolki nie są...

22.11.2003
20:30
[53]

CooN [ Generaďż˝ ]

W pewnym sensie DeV@sT@toR ma racje.
"Gracze PC postrzegają gry konsolowe jako infantylne i do bólu uproszczone" to byc moze zbyt moco napisane, jednak z tym uproszczeniem to jest FAKT. Przeciez nie da sie zrobic bardziej skomplikowanego sterowania dla konsoli, bo z tego co sie orientuje, zwykle nie posiadaja one klawiatury i myszy. Nie mam na mysli tutaj zlozonosci gry a jedynie sposob, w jaki sie w nia gra.
Z tego powodu odrzucala mnie od grania "Pirates of the Caribbean" i odrzuca teraz demo Deus Ex2.

Inny powod, ktory przyczylil sie do tego iz gralem niespelna pol minuty, to szybkosc dzialania gry. Mam jeszcze w miare aktualny sprzet: Athlona 2500+@2088 Mhz, plyta na nForce2 (Abit), szybki HDD Seagate'a i 1 GB nie mniej szybkiego ramu Kingstona. Dlaczego to tak wolno dziala w Deusie? Powodem moze byc chyba 'wolna' karta Ati Radeon 9500 Pro, ktora mimo wszystko bardzo dobrze sprawowala sie w Max Payne2. Uwazam, ze ten ostatni wyglada nieco lepiej niz Deus 2...

Konczac w kilku slowach -- nie bardzo da sie w Deusa 2 demo grac.

Usprawiedliwie jeszcze ShadowNET'a bo zapewne byl pod wplywem malo pozytywnych emocji, ktorych eskalacja nastapila po tym, jak z pewnoscia zawiodl sie po omawianej grze...

22.11.2003
21:06
smile
[54]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

Hamil_Hamster -->

"Może zparzeczysz, że kolejna odsłona Deus Ex została po chamsku uproszczona aby przystosować sie do konsolowego ogółu?"

tak zaprzecze, gra NIE zostala uproszczona dla konsolowego ogolu ale dla OGOLU wszystkich graczy, jakbys nie zauwazyl gra NIE zostala wydana na wszystkie konsole ale tylko i wylacznie na XBOXA (na ktorego wychodzi wiele gier z PC) oraz na PC

"jak ktoś szuka nieskomplikowanych, łatwych i przyjemnych gierek to zawsze zwraca się w strone konsol "

wiekszej bzdury napisac juz chyba nie mogles, pokaz mi choc jeden przyklad osoby ktora kupuje konsole tylko dlatego ze gry na PC sa dla niej za skomplikowane i potrzebuje nieskomplikowanych, łatwych i przyjemnych gierek, nie wiem jak u innych ale ja kupilem konsole z kilku powodow, po pierwsze gry na PC przestaly mnie zadowalac, po drugie znudzilo mi sie ulepszenia kompa tylko po to by pograc w nowe tytuly, po trzecie na konsolach mam gry robione przez japonczykow ktorzy nie dosc ze sa najlepszymi programistami na swiecie, to robia gry w klimatach japonskich, na konsolach jest wiele gier ktore swietnie sprawuja sie w towarzystwie paru osob (np. bijatyki), jest jeszcze jeden powod wiele gier na PC robione jest przez male firmy (ktorych nie stac na produkcje na konsole) natomiast na konsolach bardzo czesto otrzymujemy gry robione przez wiekie firmy za duza kase dzieki czemu w pewnym stopniu mam zapewniona wysoka jakosc

"Słyszał ktoś z forumowiczów o jakiejkolwiek grze którą by uproszczano dla PC przy konwersji z konsol na PC lub przy tworzeniu jednocześnie na konsole i PC?"

oczywiscie ze nie :-P trudno jest uproscic kontroler obslugujacy 8 przyciskow do takiego "kontrolera" ktory ma ich kilkadziesiat, natomiast slyszalem slyszalem o wielu konwersjach z konsol ktore na PC wypadly wrecz tragicznie, z tego co widze konwersja Deus Ex na PS2 wg. Gamespot otrzymala ocene 8.1 (wersja na PC 8.2) wyglada na to ze uproszczenie sterowania nie wyszlo tej grze na zle, jest taka gra ktora zwie sie the sims, z tego co wypisuje prasa, wersja na konsole miala lepsze sterowanie niz wersja na PC

podtrzymam swoje stanowisko ze Demo DX2 wypadlo tragicznie NIE z powodu KONSOLI Xbox ale z takich powodow ze autorzy nie poradzili sobie z kontynacja swietnej gry, i uproscili ja aby wiecej osob ja lyknelo, co widocznie nie wyjdzie im (autorom) na dobre, poniewaz zaden gracz (nawet konsolowy) nie lubi jak oczekiwana gra go zawodzi, jest uproszczona do bolu, nie realistyczna i przedewszystkim pozbawiona elementow ktore w pierwszej czesci byly emocjonujace

22.11.2003
21:31
[55]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

No dobra z tymi debilnymi konsolowcami przegialem ;) Przepraszam jesli kogos urazilem.
Jednak Przem_ Ty takze przegiales.. Uproszczona dla OGOLU? Poco upraszczac gre ktora dostala chyba najwiecej nagrod ze wszystkich ? DX byl doskonaly, DX:IW to chlam zrobiony tak aby konsolerzy mogli sobie popykac.. Ja jestem porpsotu zalamany i zrozpaczony.. Probowalem przejsc gre bez jakichkolwiek strat w ludziach - to jest niemozliwe! Mialem nadzieje ze dzieki nowemu silnikowi graficznemu w grze bedzie mozna jeszcze lepiej wykorzystac otoczenie - cienie itd a tutaj nawet nie mam nog! Nie mozna sie ukryc nie mozna zrobic praktycznie nic. Generalnie to to jest Counter-Strike w przyszlosci z niekoniecznie lepsza grafika. Probowalem z dzialka pokonac wroga.. Jak zobaczylem krew ktora sie z nieog 'pokazuje' (doslownie - sprite z krwia pojawia sie losowo w roznych miejsach ciala) to sie poplakalem i odinstalowalem gre. Jesli przez 11 dni (chyba) nie zmienia kompletnie gry to smiem twierdzic ze kupi ja mniej osob niz gdyby byla tylko na pc i nie bylaby zrobiona dla 'ogolu'. Nawet jesli bedzie to komercyjny mega hit to i tak nie zdolaja sie nacieszyc kasa bo poprostu wysadze ich siedzibe w powietrze..

22.11.2003
21:47
smile
[56]

wysiu [ ]

Obawiam sie, ze stracili przynajmniej jednego wielkiego fana 'jedynki'.. Tamta gra byla genialna, a wg zapowiedzi 'dwojka' miala byc taka jak ona, tylko jeszcze bardziej rozbudowana, ze znaczna wolnoscia w poczynaniach, bardziej nieliniowa (tego tam troche brakowalo..), itd, itp.. Ja bym sie chyba posikal ze szczescia, gdyby ta gra okazala sie po prostu rozbudowana kontynuacja, zrobiona na tym samym silniku, z nowa fabula... Cos w stylu mission packa.. Gdyby nawet takie cos ukazalo sie tylko na konsole, to pewnie bym konsole kupil. Ostatnio dla morrowinda kupilem nowa karte graficzna i pamiec, a dla nowego deusa bylem przygotowany na wieksze wydatki... Ale na pewno nie kupie xboxa dla jakiejs smetnej arcadowej strzelanki, pozbawionej klimatu czesci pierwszej, ktory byl jej najwieksza zaleta.........

22.11.2003
21:49
[57]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Przem - Ty zdecydowanie mogłeś większą bzdure napisać - i napisałeś.

"na konsolach jest wiele gier ktore swietnie sprawuja sie w towarzystwie paru osob " - na PC jest wiele gier w którer można pograć w towarzystwie paru tysięcy graczy graczy, troche więcej z około 50 graczami, jeszcze wiecej z kilkudziesięcioma graczami, a wręcz wysyp gier przeznaczonych do towarzystwa parunastu osób. Gdzie tu arumenty dla konsol?

I ŚMIESZ twierdzić że nie upraszcza się gier z PC na konsole?!To mi wytłumacz do jasnej cholery dlaczego chociaż by takie pier... hackowanie w nowym Deus Ex nie wykorzystuje myszki ani wpisywania loginów i haseł?Brak inventory, każda broń na tą samą amunicje...
Może to jest uproszczenie dla OGÓŁU?!

"czesto otrzymujemy gry robione przez wiekie firmy za duza kase dzieki czemu w pewnym stopniu mam zapewniona wysoka jakosc " - nie skomentuje, chyba wystarczająco się tym zdaniem ośmieszyłeś...

"Demo DX2 wypadlo tragicznie NIE z powodu KONSOLI Xbox ale z takich powodow ze autorzy nie poradzili sobie z kontynacja swietnej gry, i uproscili ja aby wiecej osob ja lyknelo"

Chrzanisz jak potłuczony, już widziałem konwersje innej genialnej gry na konsole - którą "łykneło" bardzo wiele osób (nie w polsce) - Tribes 2.
Ale aby się gracze konsolowie nie namęczyli i aby dorównać ją do stanardów i możliwości konsolowych doszło do takich zabiegów jak zmiejszenie map (które w orginale moga rozciągać się kilometrami, ale to dotyczy tylko terenu MISJI, same mapy są nieskończone- nie wiem jak na konsolach...), sztuczne uproszczenie rozgrywki, jedno osobowe pojazdy i ogólnie jak T2 było przeznaczone dla 32-64 graczy to Tribes:Aerial Assult dla 16...
I wiesz co? To miało wyjść też na PC, ale ktoś przejrzał na oczy, ze takie numery nie przejdą na PC a tylko na konsolach - nikt nie płakał po tej stracie...

To wszystko dla KONSOLOWCÓW - nie dla graczy PC, ale nie ma sensu sie rozwodzić nad tym bo do niektórych to po prostu nie trafia.

EOT dla mnie z tym panem...

22.11.2003
21:49
smile
[58]

slowik [ Legend ]

Przem===> no tutaj to juz zaczeles pisac glupoty :]

po xbox'ie moga przyjsc nastepne zaden problem :]

wlasnie konsole sie narodzily po to zeby stwarzac przyjemna i latwa rozgrywke nie kazdy potrafi zainstalowac gre i poradzic z "problemami" jej obslugi/instalacji

zgadnij dlaczego nie lubie japonskich gier :] pozatym najciekawsze/najbardziej dopracowane tytuly jak dotad wypuszcza microsoft z calego ogolu producentow :] chociaz zaczynam lubic ruskich tworcow maja fajne pomysly i w miare dobrze je realizuja

sprubuj zagrac w cos po necie na pc wtedy powiesz co to jest gra w kilka osob :] np jakis morrpg :]

symulatory zawsze sie lepiej sprawdzaly na joystickach czy padach wszelkiej masci i rodzaju nizeli na klawiaturze do ktorej trzeba bylo miec naprawde wprawne palce zeby grac :]

podstawowym powodem zkiszenia tytulu jest konsola xbox ktora by nie wytrzymala takiej ilosci opcji jak to bylo w DeusEx 1 wszystko zostalo zrobione zeby jak najwygodniej bylo kilka razy przycisnac guziczek i po sprawie

gra nigdy nie bedzie realistyczna to jest powod bezzasadny ... chociaz nie bez przesady ...

sama gra no troche mnei wciagnela ale tak odrzucalo mnie te uproszczone menu sam pomysl dzialania ok ale te ... zostaly przez tego xbox'a wyciagniete wlasnie te excytujace elementy np roznego rodzaju amunicje dart'ow nie ma a szkoda te zawsze byly przydatne zeby cicho kogos sie pozbyc

22.11.2003
21:55
smile
[59]

picuś [ Generaďż˝ ]

Na Athlonie 2000 XP i Gf3 Ti200 demo D:IW chodzi w rozdzielczosci 640x480 z ustawieniami tekstur , swiatel i cienie na max (ustawienie tego nizej nic nie daje) od 15 fps do okolo 45.
Generalnie po pograniu jakies 20 minut w demo nie chce mi sie wracac juz do tego shitu :(

22.11.2003
21:56
[60]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

ShadowNET --> "Poco upraszczac gre ktora dostala chyba najwiecej nagrod ze wszystkich ? "

dalem rowniez dowod na to ze gra nie zostala uproszczona z powodu konsol i ich "prostoty" jakos konwersja Deus Ex 1 na PS2 nie zaszkodzila grze, otrzymala rownie wysokie noty co wersja PC, potwierdzasz to co ja juz napisalem, kiepskie elementy tej gry nie wynikaja z tworzenia jej na XBOXA ale z tego ze autorzy sie poprostu nie popisali, tyle...

zle to troche nazywamy, gra nie zostala uproszczona tylko poprostu spieprzona, uproszczona nie znaczy gorsza

22.11.2003
22:07
smile
[61]

slowik [ Legend ]

Przem===>no i kolejne niezzbyt ciekawe rzeczy :]

wiesz skad narodzilo sie hack&slash z niemilosiernie uproszczonej i nagieraj zrecznosciowki na cRPG :/ przez co wiele osob znienawidzilo ten gatunek a i wiele polubilo z tego powodu ze to jest latwe i nie musze nad tym sie za barddzo meczyc tak samo i tutaj z czegos co bylo bardzo dobre z powodu konsoli zrobili kaszanke :(

poprzednia konwersja nic tutaj nie ma do czynienia bo nic nie znaczyla w procesie tworzenia gry :]

picus===>u mnie na P4 2.0 GHz 256 DDR 400 MHz i GF 3 Ti 450 po ustawieniu wszystkiego na max z wygladzanie i innymi bajerami na max chodzilo bez przychrupniecia ...

22.11.2003
22:10
[62]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Powiedzcie ze to co jest wyżej napisane to nieprawda, że to spisek jakichś wielkich korporacji albo cuś w tym stylu.
Jeśli Deus 2 zawiodzi oznacza to ze właśnie umarła legenda gry wszech czasów. Cały misternie zbudowany scenariusz w jedynce, w większości po to by IW był grą jeszcze lepszą (pomysł z klonem JC) idzie psu w dupę.
Taka gra, z takim zapleczem i takim poprzednikiem jest niemożliwa do spieprzenia.
Czy tą grę robił ten sam team co Deus Ex?
Ci sami ludzie mając doświadczenie z pierwszą częścią wiedzieli by chyba jak zrobić sequela na innym enginie, z inną fabułą, ale mechanika gry zostaje ta sama.
Z tego co wiem Warren Spector odszedł od projektu IW swego czasu, ograniczył swoją rolę tylko do tego by co jakiś czas doglądać prac nad nim.

Jeśli to prawda to wnioskuje ze team Ion Stormu to rzemieślnicy (odwalający rzemieślniczą robotę) z geniuszem na czele(Spector).

22.11.2003
22:13
[63]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Poprostu na PS2 zostalo uproszczone sterowanie i tyle, tutaj uproscili WSZYSTKO !!!!!!!!!!! KUR*** MAC !!! Ludzie dajcie spokoje nie da sie o tym wogole mowic *placze*

22.11.2003
22:18
smile
[64]

slowik [ Legend ]

Piotrek===>niestety :( mechanika poszla sie je*** to juz nawet nie jest cRPG z fpp ;( sie zrobila zrecznosciowka

22.11.2003
22:26
[65]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

Hamil_Hamster --> granie w towarzystwie paru osob mialem na mysli granie ze znajomymi, na imprezce a nie siedzenie po kilka godzin przy komputerze i granie z osobami ktorych sie nawet nie zna, no coz jeden woli to, drugi to

nie "smiem" twierdzic ze gry na konwertowane na PC sa upraszczane bo nic takiego nie napisalem LOL przeczytaj moj post jeszcze raz

moglbym tak jeszcze dlugo odpierac twoje niektore smieszne i wrecz chamskie wypowiedzi ale nie mam na to czasu ani checi, wyplywa z ciebie jad a sloma z butow wystaje, tyle juz siedzisz na tym forum a jeszcze nie nauczyles sie dyskutowac...

prawda jest taka ze ani konsole ani gry na PC nie sa doskonale, jeden woli grac tak a drugi tak, wkurza mnie poprostu to ze Polska nawet pod wzgledem tolerancji wsrod graczy !! jest do tylu, na zachodzie nie ma podzialu na graczy konsolowych i pecetowych, tak jak juz to Ryslaw napisal liczy sie gra a nie platforma

heh chociaz slowik potrafi napisac tu argumenty ciezkie do odparcia, jednak dyskutowac mi sie juz nie chce, odsylam do tego co napisalem powyzej

22.11.2003
22:26
[66]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

Hamil_Hamster --> granie w towarzystwie paru osob mialem na mysli granie ze znajomymi, na imprezce a nie siedzenie po kilka godzin przy komputerze i granie z osobami ktorych sie nawet nie zna, no coz jeden woli to, drugi to

nie "smiem" twierdzic ze gry na konwertowane na PC sa upraszczane bo nic takiego nie napisalem LOL przeczytaj moj post jeszcze raz

moglbym tak jeszcze dlugo odpierac twoje niektore smieszne i wrecz chamskie wypowiedzi ale nie mam na to czasu ani checi, wyplywa z ciebie jad a sloma z butow wystaje, tyle juz siedzisz na tym forum a jeszcze nie nauczyles sie dyskutowac...

prawda jest taka ze ani konsole ani gry na PC nie sa doskonale, jeden woli grac tak a drugi tak, wkurza mnie poprostu to ze Polska nawet pod wzgledem tolerancji wsrod graczy !! jest do tylu, na zachodzie nie ma podzialu na graczy konsolowych i pecetowych, tak jak juz to Ryslaw napisal liczy sie gra a nie platforma

heh chociaz slowik potrafi napisac tu argumenty ciezkie do odparcia, jednak dyskutowac mi sie juz nie chce, odsylam do tego co napisalem powyzej

22.11.2003
22:30
smile
[67]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Na co zostało jeszcze czekać?
Senquele wielkich gier w FPP-

UT- UT2003 spierp***, może Ut2004 nadrobi niespełnione obietnice...

Unreal - Jakim cudem ta gra nosi ten sam zaszczytny tutuł? Przecież to g... nie ma nic wspólnego z Unrealem!

Tribes 2 - Bez jaj Tribes: Vegance jeszcze nie wyszedło a już widze, że będzie to coś pomiędzy cofnięciem się do pierwszego Tribes, uproszczeniem jak w Aerial Assault i UT 2003 na którego enginie będzie się męczyć...kilka trailerów i kilka screenów potrafi załamać :(

Half Life - Wszyscy wiemy co się stało z kontynuacją...

I gra co do której miałem do końca nadzieje - "tego nie spartolą", screeny zapowiadały się dobrze (nawet klimatycznie), opisy zmian już gorzej, jeszcze gorzej filmy z gry :/
Ale teraz wyszło szydło (czyt. demo) z worka, i ciesze się, ze nie moge go odpalić mimo ciekawości - wystarczy to co przeczytałem :(

Co jeszcze zostaje z gier które mają szanse przykuć uwage na dłużej niż czas rozpakowywania pudełka i instalacja?
Chyba tylko Doom 3 - ale to w przeciwieńtwie do wymienionych gier bedzie z założenia gra mająca na prawde niewiele wspólnego z poprzednikiem (który był jakby nie patrzeć wykłą strzelanką), więc nie ma mowy o zawiedzeniu fanów seri, w przeciwieństwie do innych przezemnie wymienionych gier...

No cóż...jeszcze Thief 3 - tylko, że po tej grze niczego nie oczekuje...

22.11.2003
22:46
[68]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Sorry za niewybredne chociaż w wielu wypadkach wykropkowane lub wygwiazdkowne słownictwo, coś mnie naszło jak pomyśle o tym wszystkim...
Nie moge znieść tego, że ambicje twórców zmiejszają się z pierwowzoru na kontynuacje w takim kierunku.
Cieżko się nie czuć oszukanym.
Boje się, że granie na PC niedługo dla mnie ograniczy się do grania ciągle w te same tytuły czasami zdając się na jakieś perełki...

22.11.2003
22:47
smile
[69]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Teraz wyzbyłem się złudzeń całkowicie, Deus 2 jest spartolony do końca. Zajrzałem na oficjalną stronę i przejrzałem materiały na gamespot'cie.
Najbardziej dobiło mnie zdanie:
"The skill system from the first game, which affected your weapon proficiency, is gone, and you can now use anything you find like a pro."

Cała RPG'owość tej gierki poszła się j***ć.
Sądziłem że to wina dema, może dali akurat taką planszę, cokolwiek, byleby się okazało że Deus 2 jest godny tytułu poprzednika.

Nie krzyczcie teraz ,że to wszystko było powiedziane już dawno bo jesem zdeka nie naczasie z newsami.
Nie chciałem sobie psuć oczekiwania.
Teraz nawet nie ma czego zepsuć...

22.11.2003
22:50
smile
[70]

slowik [ Legend ]

Przem===>niestety takie argumenty zniechecaja do dyskusji ze mna a szkoda ;P bo w tym jestem dobry :D

Hamil===>widziales moze trailera zosta dodany do dema deusa w extras :) ciekawie wyglada

22.11.2003
23:12
[71]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

slowik - nie wiem gdzie tu extras bo jak pisałem - nie moge draństwa odpalić ;)
Ale znalazłem w Deus Ex - Invisible War Demo\Content\DX2\VideoTextures i z tego malego i ciemnego okienka które mi się odpaliło wnioskuje, że nie pokazano tam fragmentów gry, najwyżej intro...chodzi o ten trailer thiefa a nie zbiór obrazków z Deusa?

22.11.2003
23:15
smile
[72]

slowik [ Legend ]

Hamil===>w options :) i to akurat nie jest ciemne :)

22.11.2003
23:19
[73]

tadek[5] [ Legionista ]

zanalazlem na innym forum bardzo ciekawa kompilacje opinii zebranych na podstawie wypowiedzi ludzi na zagranicznych forach.
cytat jest autorstwa niejakiego Bukarego i mam nadzieje, ze nie bedzie mial mi za zle wklejenie tutaj jego postu :)

- - - - [ cyt ] - - - - - -

Przekopałem się przez setki postów na forach IS. 90% ludzi strasznie psioczy na to demo. Boże, miej T3 (Thief 3 - p.m.) w opiece!
(...)

Nie grałem w demo, więc mogę pewne rzeczy opisać niedokładnie.

Na co psioczą?

1) Dialogi. Podobną brzmią jakby były nagrywane w budce telefonicznej. A dykcja aktorów jest żenująca. Angielscy gracze straszliwie się naśmiewają.

2) AI. Zachowują się nierealistycznie. Można np. w postacie rzucać krzesłami, a one nie reagują. Postacie zachowują się standardowo. Chodzą w koło i mamroczą te same teksty. Ich słowa nie są zsynchronizowane z ruchem warg.

3) Zróżnicowanie uszkodzeń ciała. A właściwie ich brak. Nie jest ważne, czy trafi się AI w głowę czy np. w nogę - i tak nie ginie od jednego strzału. Podobno potrzeba ok. 4-5 strzałów w głowę, żeby kogoś zabić.

4) Fizyka gry. Podobno jest fatalna. Martwe ciała można podrzucać aż do nieboskłonu (znikają z widoku). Gdy strzeli się w trupa, ten podskakuje jak piłka. Itp. Wszystko zachowuje się jakby było zrobione ze styropianu.

5) Teksty. Czcionka jest podobno tak duża (48), że nie da się jej w ogóle na ekranie czytać. I nie zmienia się jej wielkość przy zmianie rozdzielczości. Kłania się konsola.

6) HUD. Ogrągły HUD irytuje wielu graczy, gdyż przeszkadza w graniu. Ktoś powiedział, że czuł się jakby cały czas patrzył przez tubę. Bardzo trudno się połapać w sterowaniu i manewrować swoim inwentarzem oraz opcjami gry.

7) Interakcja z otoczeniem. Jest cholernie uproszczona. Gdy podchodzi się do bankomatu, to automatycznie włącza się hakowanie. Gdy podchodzi się do drzwi, to automatycznie włączają się "wytrychy". Itp. Otoczenie (obiekty) nie reagują na działania gracza. Można np. strzelać w telewizor i...nic. Gdy wystrzelasz dostatecznie dużo amunicji, telewizor po prostu znika.

8) Broń. Nie ma opcji ładowania/przeładowania broni. To się robi automatycznie, bez wiedzy gracza. Wszystkie bronie (paralizator, pistolet, miotacz ognia itd.) mają tę samą amunicję, co oznacza, że odpada wiele elementów RPG. Nie ma sensu to, jaką bronią strzelasz, skoro wszystkie mają podobną amunicję.

9) Sterowanie bohaterem. Podobno PC został zamieniony w konsolę i steruje się fatalnie. Postać jakby pływała. Nie reaguje zbytnio na mysz. Porusza się bardzo, bardzo szybko i wydaje się mieć ponad dwa metry wysokości. Skakanie jest bardzo trudne: żeby wskoczyć na skrzynię, trzeba kilka razy próbować. Zlikwidowano możliwość wychylania się zza rogu.

10) Oświetlenie. Chociaż niektórzy chwalą dynamiczne cienie, to jednak większość zwraca uwagę na fakt, że gra jest bardzo ciemna i właściwie niczego nie widać. Trudno odróżnić skrzynię od komputera.

11) Obiekty. Wyglądają podobno żenująco. Gorzej niż w DX1. Pieniądze to np. jakieś zielone plamy i trudno je odróżnić chociażby od amunicji.

12) Tekstury. Bardzo dużo osób twierdzi, że są fatalnej jakości i w najniższej rozdzielczości. Gorsze nawet niż w DX1.

13) Wymagania sprzętowe. Demo chodzi fatalnie nawet na P4 i kartach ATI 9xxx. Pojawiły się liczne błędy graficzne (czarne plamy wokół obiektów) na kartach ATI. Wielu osobom wszystko działa OK dopiero przy konsolowej (telewizyjnej) rozdzielczości. Niektórzy narzekają na długie okresy ładowania.

14) Błędy. Kilka osób już wykryło sporo robali. Np. w określonym miejscu zdarza się, że po kucnięciu nie można wstać. Itp.

15) Architektura. Podkreśla się przeciętność architektoniczną w porównaniu do starszych gier.

16) Realizm rozgrywki. Podobno brak realizmu. Pieniądze leżą na ulicy. Itp.

Nawet osoby, które do tej pory broniły ISA, twierdzą, że demo nie jest zbyt dobre i że - wbrew wcześniejszym zapewnieniom autorów - wersja PC została jednak "ogłupiona" i przystosowana do uproszczonych wymagań konsoli. Większość wskazuje na fakt, że DX zamienił się w strzelankę i że brakuje elementów skradania się. Podobno pozbawiono DX wielu elementów RPG (różne bronie i amunicje, rozwój postaci, punkty doświadczenia itp.). Większość domaga się też przesunięcia premiery o kilka miesięcy, żeby wszystko zostało naprawione. Początkowo podekscytowani autorzy przestali się odzywać na forach i tylko moderator półgębkiem obiecuje, że jeszcze się wszystkiemu dokładnie przyjrzą. Ile można jednak zrobić w tydzień? A tyle zostało do premiery. To demo jest podobno gorsze od dema DX1. Doszło do tego, że gracze zaczęli już grzebać w plikach gry, żeby poprawić kilka rzeczy, a zwłaszcza sterowanie postacią. Wytyka się liczne błędy beta-testerów. Jeden z pozytywnie nastawionych do tej pory do ISA graczy zapytał nawet: "Kto testował tę grę? Małpy?". Ogólnie rzecz ujmując, na forach panuje minorowy nastrój.



22.11.2003
23:22
[74]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

slowik - napisz o co konkretnie Ci chodzi, teraz mam GF 256 DDR więc nie ma mowy o włączeniu gry (hmm...czyżby pixelshader skradł sie nawet do menu gry?) a co juz grzebaniu w opcjach...

22.11.2003
23:22
smile
[75]

slowik [ Legend ]

a swoja droga wiecei moze skad tak mozna by bylo wytrzasnac jakiego playerka do ych *.bik'ow ??

22.11.2003
23:30
[76]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

tadek[5] - "To demo jest podobno gorsze od dema DX1."
No cóż, ja po demie Deus Ex zaraz zamówiłem gre (jeszcze nie było premiery w polsce, więc jakieś 2 tyg. wyprzedzenia...), a nie jak w wypadku IW cieszyłem się, że wcześniejsze komentarze przygotowały mnie na ten "hit"...mam zamiar kupić radeona 9800 SE i już wiem, że moge sobie darować demko...

22.11.2003
23:34
[77]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

slowik - Rad Video Tools, zresztą jak oglądasz np. trailer HL2 w Blinku to jeśli klikniesz w momencie pojawienia się loga powinno się otworzyć okno explorera z stroną tego programu.

22.11.2003
23:43
smile
[78]

slowik [ Legend ]

Hamil===>watpie jakich detali nie ustawial w menu to jest kicha :/ cieniowanie w menu llerzy tego obracajacego sie znaczka w opcjach jest dzial extras i tam trailer thifa :)w kazdym razie jest on w tym katalogu to raczej go oblukales :)


tadek===>dales tutaj jakis promyk nadziei ze ta gra wyjdzie na ludzi :D

22.11.2003
23:48
[79]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

UDALO SIE ::D:D:D:D:D:D !!!!!!!!!!!!!!
Przeniesli premiere na Marzec 2004 !!!!!!!!!!!!!! Z tego co widze na ofcijalnej stronie napisane jest ze premiera to Marzec 2004!!

22.11.2003
23:52
[80]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

ee tylek :/ niewazne.. pomylka

22.11.2003
23:56
smile
[81]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

ShadowNET - To czemu widze wielki napis "IN STORES 12.03.2003"?

Slowik - Z tego trailera tyle tylko wynika, że można bedzie liczyć na "cichy" styl walki i skradanie się w cieniach...
Sam niczego po tej grze nie oczekuje, poczekam na filimiki z gry aby ocenić...

23.11.2003
00:05
[82]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Wlasnie te filmiki mnie przerazaja - BILIARDY trupow.. SAME trupy ! Kill me plz:(

23.11.2003
00:06
smile
[83]

slowik [ Legend ]

Hamil===>no fakt z trailera nic nie wynika

pozatym co do przesuniecia premiery to ja bym dal im czas do poniedzialku wtorku zeby zmienili informacje na www :)))

no i wychodzi na to ze nasza buzliwa dyskusja na ten temat doczeka sie 2 czesci watku :)

23.11.2003
00:24
[84]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Rejestruje sie na forach i przylacze sie do prostestu.. JAk przesuna premiere to bede plakal mocniej niz teraz tyle ze tym razem ze szczescia ;)

23.11.2003
00:28
smile
[85]

oksza [ Senator ]

Niestety, to jest gniot.
Koszmarnie porozmywane tekstury, 10fps, fatalna mechanika gry. Nieciekawie zaprojektowane plansze. Bałagan, widzę dużo chęci a mało pracy.

A dialogi to nawet ja się śmieję a nie jestm Anglikiem. A tu sie nie ma co śmiać, oni zbankrutują jak wypuszczą coś takiego.

BTW: trailer thiefa: śliczny.

23.11.2003
03:12
[86]

Mastyl [ Legend ]

Ojoj - tego sie balem, o czym juz zreszta pisalem na forum. A bac sie zaczalem, gdy zoabczylem to badziewne intro...
Sequel mojej ulubionej gry (albo jednej z listy TOP 5 ) niewypałem :(

23.11.2003
03:46
smile
[87]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Tak jak jednym z wątków o Deus Ex II jeden z pracowników jednego czasopisma traktującego o grach qmputerowych napisał że na E3 2003 widział prezentacje omawianej gry i powiedział że się sczerze zawiedziemy ... ale nikt nie zwracał uwagi na jego posta ... i jego proroctwo się powiodło :]]]

23.11.2003
06:00
[88]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Ryslaw ---------->Masz racje, rzeczywiście nic nie wiem o konsolach, miałem tam przez jakieś marne 5 lat PS i kilkadziesiąt gier na tę platformę, kilkunastu znajomych o podobnych zainteresowaniach, ale o grach konsolowych nic nie wiem! Szczerze! Te stosy pisemek leżące w piwnicy to tylko tak dla przypalu, a w ogóle to ja psiocze dla samej zasady, jak to Polak.

23.11.2003
09:53
smile
[89]

snoopi [ Generaďż˝ ]

hmm.... nie rozumiem jak mozna zrobic z tak swietnej gry jaka jest Deus Ex takiego gniota. powiedzcie mi? czy programisci sa AZ tak glupi? czy to same debile? nie widza ze gra jest gorsza?? no sory ale ja tego nie rozumem. Warren Spector upadl...... Lepiej by bylo dla niego jakby nie wypuscili tej gry..... No i jak mozna zrobic z gry cRPG zwykla arcadowa strzelanke? oni ja przeciez uproscili go granic mozliwosci.... ehhh....

23.11.2003
13:56
[90]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Doskonałym porównaniem dwóch gier z odmiennych platform (Xbox <grałem w wersje pc która jak podejrzewam jest wierną konwersją> i PC), które choć oparte na podobnych założeniach doskonale odzwierciedlają różnice w stopniu skomplikowania między grami konsolowymi i pc, jest porównanie takich tytułów jak: Halo i Tribes 2 (mówię tu trybie multi). Halo - osławiony hit z X-boxa okazał się nędznym cieniem Tribes2 zarówno pod względem miodności, skomplikowania, złożoności rozgrywki, wielkości map etc. A przeciesz gracze konolowi tak tą grę pod niebiosa wychwalali, ironicznie współczuli kolegom z platformy PC, że to niby oni nie mają tak wielkiego hitu.
Cholera znów się wciągnę i będę pół dnia na forum siedział :) (a nie chce)

23.11.2003
14:11
smile
[91]

Kompoholik [ Designed by AI ]

A u mnie ciemność :(

26.11.2003
21:05
[92]

wi3dzmin [ Konsul ]

ej no w tej chwili to mnie w dola wprowadziliscie.... KURWA jego mac jak mozna bylo tak gre spieprzyc???!!!!
Przeciez to jest żałoscne!!!
jaka kurna amunicja wspolna dla wszystkich broni???? jak moze miec miotacz ognia i jakas elektryczna grzałka wspolną amunicje??!!! Brak reloadu???? brak interakcji???? 4 strzały w głowę i jeszcze stoi???? KURWA co to ma znaczyc?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bez jaj to jak w to mam niby grac??? jak w quaka? jak oni sobie wyobrazają walkę podjazdową? przeciez to było piękne zakraść się do gościa od tyłu i albo go obejsc albo jednym strzałem w głowę z pistoletu z tłumikiem połozyć gościa....
NIe no żałosne!!!! jak można coś takiego zrobić?????? przeciez trzeba być ostatnim debilem!! Przeciez to kurna nie konsolowa napierduszka tylko RPG miał być... przeciez ta gra wygląda jak byle konsolówka... ech a ja se kurwa tak sliniłem na myśl o IW :( masakra ide sie powiesić...

26.11.2003
21:19
smile
[93]

snoopi [ Generaďż˝ ]

wi3dzmin --> bo widzisz, teraz to gry maja byc przyjemne i latwe, a przede wszystkim efektowne graficznie, maja sie podobac kazdemu, grywalnosc to juz drugi plan.

Kompoholik ---> najlepiej wywal od razu IW, po co sie denerwowac.

A ja ciagle sie ludze ze w koncu wyjdzie gra na miare Fallouta czy innych perelek przy ktorych zagrywalem sie nocami. Warren Spector, po nim nie spodziewalem sie czegos takiego... BTW napisalem posta dwa razy dluzszego ale oczywiscie blad 500!...

26.11.2003
21:22
[94]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Nie wyjdzie - bo premiera full wersji juz na poczatku grudnia....

26.11.2003
21:31
smile
[95]

slowik [ Legend ]

oby przesuneli premiere tego Deusa bo jesli tego nie zrobia ... to beda mieli wielka wtope ... oj wielka to bedzie najwiekszy shit roku :( tak samo jak daikatana ...

26.11.2003
22:08
[96]

massca [ ]

witam
czytam wasz watek i zaczynam sie smucic. DeX to dla mnie jeden z klasykow, absoultne top10 jak nie top5 w mojej kolekcji.

zobaczymy. na razie nie sciagam nawet demo, opinie mi starcza.

pytanie do specjalistow od gier : czy jest mozliwe zeby reakcja taka jak ta (bardzo negatywna) w dobie powszechnego dostepu do internetu mogla powstrzymac premiere gry i radykalne zmiany w grze - mam na mysli radykalne, takie siegajace do podstaw gry

26.11.2003
22:15
[97]

acerax [ Legionista ]

ciemek---> możesz napisać o co chdzi dokładnie z tym numerkiem z pixel/vertex shaderem w Silent Hill 3

26.11.2003
22:20
[98]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

massca --> przykro mi, odpowiedz brzmi - nie

26.11.2003
22:41
[99]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Przesadzacie, wszyscy. Demko jest zajebiste, ale trzeba zapomnieć o poprzedniej części (a szczególnie o skillach - sniff, sniff), lekko przebudować default.ini (MouseLag zmienić z 75 na 0, rozstrzelenie interfejsu z 61 na 69) i już gra się bardzo przyjemnie. Jestem bardzo, ale to bardzo dobrej myśli. Jak cała gra będzie dawała takie multum rozwiązań jak to demko, to będę w siódmym niebie. Oczywiście by tam trafić potrzebuję najpierw zmienić kartę graficzną, ale takie jest życie właśnie ;)

26.11.2003
22:44
[100]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

wi3dzmin -- > FYI - gra nie wygląda jak byle konsolówka, bo w pierwszej z brzegu konsolówce masz a) różne typy amunicji b) headshoty. Więc pliz pliz, przestań bzdurzyć. Gra jest uproszczona, kropka. Nic więcej. Na XBoksa masz przecież Morrowinda i KOTORa, do ciężkiej cholery, to też są proste RPGi?

26.11.2003
22:54
[101]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Mass(a - jak widac nie.. poprostu Nas (fanow) olali cieplym moczem i wypuscili gre dla miliarda dzieciakow z konsolkami zeby sobie pograli... kurwa ich zawszona mac za przeproszeniem pedofile jedne.. fora IS byly tak przeciazone ze ledwo tam mozna bylo wejsc (tak jak inne o DX:IW), jakies 90% opinii bylo negatywnych (oczywiscie uznali to za jakis wybyrk i w sumi emieli racje - dzieciaczki z x'ami raczej sie nie przejmuja forami dyskusyjnymi).. oto link gdzie jeden koles cholernie trafnie okreslil i zaprezentowal 'Nowe Ulepszone Mega-Super AI NPCs' https://66.193.119.177/index.php?showtopic=205499

Oraz jeszcze jeden i jesli to prawda to ja sie zapisuje do Al-Queidy nastepny cel : siedziba IS
https://66.193.119.177/index.php?showtopic=205614
Oraz cos ala DX tyle ze z odpowiednimi ludzmi
https://66.193.119.177/index.php?showtopic=205522

*WSZYSTKIE LINKI WYMAGAJA ZNAJOMOSCI ANGIELSKIEGO**

27.11.2003
00:02
[102]

Misio-Jedi [ Legend ]

Najlepsze gry to gry niezapowiedziane których nikt się nie spodziewał.

27.11.2003
21:07
[103]

snoopi [ Generaďż˝ ]

No dobra, demka sie ukazalo, Deus jest w tloczni. Ale skoro tyle ludzi narzeka na gre, to czy Spector albo Harvey pokusili o jakies sprostowanie, komentarze??? Bylbym bardzo wdzieczny za linki...

27.11.2003
23:37
[104]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Na GameSpy jest juz recka - ocena 4/5 (lool). Recenzent ukonczyl gre w 15h. No comment.

28.11.2003
00:04
[105]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Jakby nie to ze niechce mi sie konczyc mojego serwisu to tej gierce wystawilbym jakies 0/100% i 85/100%. 0 jako sequel a 85 jako osobna gra.. IS caly czas powtarza ze te gre wyniosly na wyzyny nie rozne typy amunicji, reload, realistczny damage wrogow jak i gracza, gazety i mejle, sensowne rozmowki z npcs, ogromne mapy itp tylko wielowatkowosc i mozliwosc wyboru.. Jednak to wlasnie to ze na kazdym komputerze - nawet jakims z kosmosu - mozna bylo przeczytac mejle o wszystkim, nawet farmazonach jak to maly chlopczyk uczy sie angielskiego, ze do kazdej broni bylo tyle typow ammo ze glowa boli od jakis swiecacych dartow przez palace wybuchowe pociski po rozne typy EMP, to ze z kazdym NPC mozna bylo sensownie pogadac lub tez wysluchac jakiegos spoko monologu oraz mapy po ktorych mozna bylo biegac w kolko i caly czas znajdowac cos nowego - wlasnie to budowalo klimat tej gry ktorego zadnna inna nie byla w stanie powtorzyc.. Co oni moga zmiescic w 15 godzinach rozgrywki? Nie mozna tego (tego - DX:IW) wogole porownywac do DX'a.. Natomiast jako zwykla gra kompletnie inna od Deusa i oddzielna moze byc spoko.. Pobiegac sobie postrzelac kogos zabic kogos nie.. Generalnie tak jak na poczatku bylem zalamany tak teraz juz sie troche z tym oswoilem - nikogo juz w koncu nie obchodzi robienie dobrych gier a jedynie gier ktore osiagna jak najwiekszy sukces finansowy.. Zapalmy swieczke nad tym czyms i zacznijmy sie modlic aby Valve nie poszlo na taka latwizne... I niech nikt nie proboje bronic tej gry bo jest na straconej pozycji - gra jako sequel jest tak beznadziejna ze jedyne co mozna zrobic to jak wyzej powiedzialem zapalic swieczke. Troche mi zal fanow Thiefa poniewaz kolesie od DX'a: IW zostali skierowani do tego tytulu takze tez bym razcej na za duzo nie liczyl.

28.11.2003
00:13
smile
[106]

Ninja [ Pretorianin ]

Misio-Jedi:
Tego kto wymyślił konsole powinno się deportować na Marsa.


W 100% sie z Tobą zgadzam, albo może lepiej wystrzelic ich prosto na Syriusza, mysle że stamtad już szybko nie wrócą...

Co do Deus Ex to jeszcze sobie demka nie sciagnalem ale po przeczytaniu tych komentarzy widze ze nie warto. Jak widac wszystko sie teraz produkuje pod ograniczone mózgi konsolowców...
Bo tam producenci gier czują kase. Nie ma to jak wzbogacanie sie na dzieciach....

28.11.2003
00:18
[107]

Misio-Jedi [ Legend ]

ShadowNET ---> Z tego co napisałeś wynika, że sytuacja jest analogiczna jak w przypadku Unreala i Unreala 2 ?

28.11.2003
00:27
[108]

Ninja [ Pretorianin ]

ShadowNET ---> a najsmieszniejsze jest to ze oni liczą na maksymalny zysk z tej "gierki", a w rezultacie stracą bo fani jedynki zdecydowanie odrzucą ten produkt... a nowi nabywcy nie kupią jej bo bedą mysleli ze to kontynuacja pierwszego Deus Ex a wiec cRPG. Tak to jest jak sie idzie na łatwizne...

28.11.2003
01:42
[109]

Septi [ Starszy Generał ]

No wiem czemu wam giera sie nie podoba.DX2 to pierwsza gierka która spodobała mi sie od dłuższego czasu,w końcu coś nowego a nie kolejny odgrzewany koklet.Shadownet za przeproszeniem nie obrażaj konsolowców bo takie wypowiedzi to czysty bezsens i brak informacji o posiadaczach konsol.

28.11.2003
04:01
[110]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Septi -> Fakt, gra fajna dla tych ktorych kreci Q3, czy Red Faction2 (jedynka byla jeszcze wporzo). Natomiast Ci, dla ktorych dobra gra to Half-Life, Thief czy Deus Ex 1 prawidlowo twierdza ze DX:IW to, ze tak powiem, gowno zapakowane w sreberku. Ta gra nic nowego procz ciekawej grafy nie wnosi. Czy dzis ktos pamieta o grafice HL, Thiefa czy DX1? Wydaje mi sie, ze nie. Raczej wszyscy pamietaja klimat gry oraz fabule. To wlasnie niespotykana fabula, dluga i wielowatkowa w niektorych momentach spowodowala, ze DX1 stal sie znany.
Przynajmniej ja gdy poraz pierwszy widzialem screeny w gazetach DX1 to nie zachwycily mnie - serio. Klimaty jakies ponure, ciemne miejsca, nic nie widac. Sadzilem, ze to kolejna strzelanka dla glupoli i dalem sobie z ta gra spokoj. Po jakims czasie poczytalem sobie conieco o tej grze i postanowilem sciagnac demo... I co to bylo za demo, ech. Moje podejscie zmienilo sie radykalnie, co wiecej cieszylem sie jak dziecko, ze klimat skradanki Thiefa mozna bylo zawrzec w grze gdzie wystepuja bronie hi-tech. Co wiecej, w tej jednej misji w demie dowiadujemy sie tylku szczegolow, ze zupelnie one wystarczaja na rozwiazanie misji i jeszcze ukladaja sie w jakas logiczna calosc.
Demo DX:IW jest jakby z zupelnie innego wymiary. Wyrwane z kontestu, male, krotkie i niezbyt wciagajace (moze poza ksiazka mowiaca o braciach Denton). Faktycznie AI jest na zenujaco niskim poziomie, a postacie zachowuja sie schematycznie i bezsensownie (jakby ich program rekacji skladal sie z moze z kilku punktow). Najdluzsza romowe z jakimkolwiek NPC odbylem chyba z para jakis zakonnikow (no... z rycerzem i jakas zakonnica), ktorzy mieli cos do przekazania... Niestety oczywiscie w demie to traci sens. Nie wprowadza nas w swiat DX, ani nie tlumaczy tego "dlaczego u licha tu jestesmy?". Poza tym musze potwierdzic... Glosy rozmow slychac jakby byly faktycznie nagrywane z budki telefonicznej, albo jakby ktos nadawal przez muszle klozetowa. Pierwsza informacje pani z Centrali musialem wysluchiwac kilka razy... az wlaczylem sobie podpisy. No i te bezsensowne Multitoole otwerajace kazde drzwi (pewnie z centralnym zamkiem z mini-prockiem zabudowanym w miejscu galki do otwierania)... ciekawe co by sie stalo jakby ktos je zamknal na zamek mechaniczny o_O. Ale nic to, najlepsza jest "standardowa" amunicja do pistoletu i miotacza plomieni... Jesli w pelnej wersji nie okaze sie, ze sa to magazynki na "naboje" to tak naprawde zasobniki z nano-robotami (bo o nich po czesci tez traktowal DX1), to faktycznie, taki zabieg uniwersalizacji bede mial w nie malym powazaniu.

Ech to tyle, jesli chodzi o moja stycznosc z demkiem DX:IW. Poprostu jednym grom zmiany trybu gry, interface'u itp. pomagaja (w moim odczuciu Q3, gdzie polozono nacisk na MP) a innym szkodza (jakos nie przypadl mi do gustu RF2, mimo, ze 2 miesiace wczesniej gralem w jedynke, ktora bardzo mi sie spodobala). Co ciekawe... Niektorym grom brak istotnych zmian nie szkodzi (Thief 2 w odniesieniu do 1, gdzie wszelkie zmiany byly raczej natury kosmetycznej, a sama rozgrywka nie zostala prawie wogole zmieniona - i to byl wielki plus), a niektorym wrecz bardzo (wszystkie te tytuly z kolejnymi numerkami, o ktorych sie mowi, ze zostaly zrobione na tym samym kodzie i naprawde nic nowatorskiego nie wnosza procz zmiany tytulu).

28.11.2003
09:05
[111]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Septi - tak jak napisalem, gierka moze sie podobac jako cos kompletnie osobnego ale dla fanow DX'a jest ciosem z proda w plecy (tego dzialajacego, z DX1 oczywiscie)

28.11.2003
09:51
[112]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Ninja --> nie bój się, kiedyś klapki z oczu odpadną i też zainteresujesz się konsolami.

28.11.2003
10:15
smile
[113]

Ninja [ Pretorianin ]

Cubituss ----> a ja ci radze do zaprzestania pojawiania sie na tym forum i zajecia sie 24 godziny na dobe tłuczeniem w te twoje "gierki konsolowe"... miłej zabawy :/

28.11.2003
10:31
[114]

Gruby Misiek [ Centurion ]

DX2, jak na gre konsolowa, bedzie przebojem :) Niestety na pieca trzeba czegos wiecej. Nie ma co sie ludzic tym, ze gry robione z mysla o konsoli na piecu beda czyms wiecej niz prosta gierka.

28.11.2003
14:28
smile
[115]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Cubituss - To idź pograj w te swoje konsolki, zamiast czytać komentarze wrenych graczy PC którym nie pasuje fakt, że przez pewną konsole potraktowano świetną gre jak produkt dla ograniczonych umysłowo i manualnie konsolowców (oby się za wiele nie namyślił i nie kombinował, ani w żadnym wypadku nie może być za wiele opcji - za skomplikowane)...

28.11.2003
14:57
[116]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Ninja --> ależ tłukę, jak najbardziej, mniej więcej po połowie na piecu i konsolach. Nie zauważyłem, żeby to jakoś negatywnie na mnie wpłynęło

Hami_Hamster --> dla Twojej wiadomości - w konsolowych FPPach jeszcze tak nie było, żeby był ujednolicony rodzaj amunicji. W 90% gier jest progress bohatera wyrażany punktami doświadczenia. Ergo - to nie konsole są winne temu, jak wygląda nowy Deus, tylko pan Spector i jego wizja uproszczonej rozgrywki. Wierz mi, Deus Ex: IW będzie znacznie prostszy niż RPGi konsolowe.
A to, że gry konsolowe są prymitywne to, wybacz, żałosne pieprzenie człowieka, który w życiu nie grał w takie gry jak Final Fantasy X chociażby. A że konsolowcy są manualnie upośledzeni... hahaha :) Tylko tak mogę to skwitować :).

Generalnie do konsol trzeba być albo odpowiednio młodym, albo odpowiednio starym. W przedziale wiekowym 16-22 lata niemal każdy uważa konsolę za badziew. Stąd moja uwaga, że Ninja się kiedyś zainteresuje konsolami. Bo nie sposób się zainteresować, tyle wspaniałych gier... nie warto zamykać się w świecie PC.

28.11.2003
14:58
[117]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Gruby Misiek --> DX2 nie będzie przebojem na konsole, bo jest zbyt uproszczony jak na RPGa i zbyt toporny jak na grę akcji.

500

28.11.2003
15:13
[118]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

" A że konsolowcy są manualnie upośledzeni... hahaha :)"

Widać się nie zrozumieliśmy, nie miałem na myśli ze wszyscy konsolowcy są upośledzeni i umysłowo i manualnie ;)
Ale widać ktoś uznał, że wejście w inventory i wybranie dla niej amunicji to dla niektórych za wiele...z myślą o PC raczej nigdy by takie coś nie powstało, chyba z wiadomych powodów?

Pomyślał bym z opisów, że to gra dla małych dzieci, w której ważne jest to aby nie wymagała za wiele...gdyby nie charakter i klimat jej poprzednia.

I to nie jest na pewno wina tylko IS, normalnie nikt nie stara się za wszelką cene zmiejszyć ilość klawiszy wymaganych do obsługi gry, w linkach podanych przez ShadowNET'a dało się zauważyć plotke, że uprymitywniono AI z myślą o X-Boxie, w wypadku PC najwyżej dano by opcje który by umożliwiały gre na mocniejszym sprzęcie, ale i tak aby w niektóre gry pograć konfortowo trzeba czasmi poczekać kilka miesięcy, a w wypadku konsoli? Heh...

28.11.2003
15:35
[119]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Hamil --> toteż mówię. Pokaż mi tak uproszczonego RPGa na konsoli, to zgodzę się, że gra jest "uprymitywiana" pod Xboksa. Jest bardziej prymitywna, to prawda. Ale nie pod konsolowych głupolków, ino pod głupolków ogólnie. I tego stanowiska właśnie bronię, pokazując, że na konsole są (i świetnie się sprzedają) znacznie bardziej rozbudowane gry niż Deus Ex.

28.11.2003
15:38
[120]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cubituss --> zeby nie byc goloslownym pokaz te tytuly (sam jestem ciekaw :))

28.11.2003
15:54
[121]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

_Luke_ --> weźmy Xboksa na początek. Morrowind - czy ten tytuł coś Ci mówi? :) Knights of the Old Republic - a ten?

Może coś stricte konsolowego? Ależ proszę - Final Fantasy X. W tej grze rozwój postaci odbywa się inaczej niż w klasycznych RPGach - każda postać wędruje po gridzie, aktywując kolejne pola zwiększające jej parametry bądź dające jej zdolności. Oto ten grid właśnie: https://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_sphere_na.gif
Nie powiesz mi chyba, że to jest uproszczone względem RPGów pecetowych? :) Do tego dochodzi jeszcze śrubowanie summonów, upgradeowanie broni, miliard subquestów... ja w tę grę grałem (skończyłem ją) ponad 50 godzin i zaryzykuję stwierdzenie, że z 1/3 questów na oczy nie widziałem.

RPGowatość tytułów jest masowa. W Otogi (Xbox), pięknej, ale durnej napierdzielance, co level zarabiasz punkty, które wydajesz na kupowanie nowego wyposażenia i czarów. W Beyond Good & Evil (soon on PC, genialna gra), wydajesz punkty na wszystko co się da :), do tego prowadzisz rozmowy, walczysz, rozwijasz swój pojazd... wiele questów jest pobocznych, swoboda rozgrywki jest olbrzymia. W Devil May Cry, stylowym, gotyckim horrorze, również co chwila kupujesz nowe umiejętności i podwyższach swoje parametry. Na Boga, to nawet we Władcy pierścieni poprzednim było (The Two Towers), że o nowym nie wspomnę!

A teraz chwila o grach FPP. Halo, gra, która na pececie pojawiła się dwa lata po wersji Xboksowej nadal podoba się wielu graczom. DWULETNIA gra, przypominam. TimeSplitters 2 na PlayStation 2 - motyw z podróżami w czasie, masz strzelaniny zarówno w Paryżu sprzed 500 lat, jak i w Chicago w latach 30 zeszłego wieku, jak i w odległej przyszłości. Do tego nieprawdopodobnie rozbudowany system gier "na arenach" - coś jak w Unreal Tournament, tylko ze 3 razy większe. Medal of Honor: Frontline, czyli spinoff pecetowego Medal of Honor - różni się wolniejszym tempem rozgrywki, poza tym idea gry jest taka sama. Jest nawet plaża Omaha, a na dodatek mnóstwo unlockablesów w postaci filmów archiwalnych - tego mi brakowało w pecetowym Medalu.

Sięgnijmy po inne "dziecinady", które się świetnie sprzedały na konsole. Na początek Silent Hill 2, genialny horror psychologiczny, który na każdym grającym odciska swoje piętno genialnego, nieco narkotyczno-sennego scenariusza i niepowtarzalnego klimatu. Gra ICO sprzedała się słabo, ale to przykład wspaniałej zabawy surrealizmem - pastelowa, przepalona grafika zatyka dech w piersiach, a niebanalna, spokojna, ale i miejscami straszna rozgrywka świetnie z tym kontrastuje. Idziemy dalej. Gra Rez, czyli zabawa w rytm. Grafika cała na wireframe'ach, zabawa w latanie we wnętrzu komputera i niszczenie przeciwników okazuje się grą rytmiczną - bardzo ostra muzyka, w rytm której wibruje pad dostarcza takiej dozy adrenaliny, że trzeba to samemu poczuć, bo nie sposób tego opisać.

A teraz może jakaś dziecinada na małe konsolki? Advance Wars na GB Advance, strategia. Wpływ na wynik walki ma teren, widoczność, morale oddziału, jego liczebność i zmęczenie. Golden Sun - gigantyczny RPG z ponad 50 godzinami gameplayu w głównym wątku. Jak ktoś chce grać na konsolach w poważne gry, znajdzie coś dla siebie. Tak samo jak ten, co szuka durnych gierek na peceta.

28.11.2003
16:02
[122]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cubituss --> ok, ok... ale te tytuly sa na PC - myslalem o czyms co jest exclusive na konsole i przebija puszke pod wzgledem skomplikowania.

ps. do morra na xbox nie ma modow, dodatkow chyba tez?

28.11.2003
16:05
[123]

zarith [ ]

luke --> czepiasz się:)

28.11.2003
16:19
[124]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Cubituss - Halo i w ogóle X-Box ktory jest właściwie PC to zły przykład raczej...

Halo nie miał się w ogóle pojawić na żdanej konsoli na pocżatku, dopiero M$ wyszło z taką inicjatywą by poprawić tragicznie niska ilość sprzedanych konsol X-Box...

28.11.2003
16:33
[125]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Hamil, skoro Xbox jest "właściwie PC", to czemu - Twoim zdaniem - należało upraszczać drugiego Deusa z jego powodu?

Xbox to nie PC. Bebechy podobne, filozofia inna.

_Luke_ --> nie doczytałeś do końca. Wymieniłem sporo exclusivów konsolowych.

28.11.2003
16:34
[126]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Hamil --> Jezuuuuu, kolejna herezja, dopiero teraz zauważyłem. Halo było launch title na Xboksa, a nie "próbą podreperowania katastrofalnej sprzedaży" :) Litości, poznaj chociaż swojego wroga zanim odpalisz rakiety, bo może się okazać, że polecą w zupełnie bezsensownym kierunku :) A Halo miało być pecetowym RTSem na początku (miałem gdzieś film z tego, niezła beka swoją drogą), ale zostało wykupione na potrzeby Xboksa. Jak pokazuje historia (i wyniki sprzedaży) była to słuszna decyzja.

28.11.2003
16:49
[127]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Cubituss - Czemu? Chociaż by z powodu sterowania, niskiej wydajności X.
Jeszcze interfejs - widać, ze zrobiono go tak by był wyraźny na TV w dosyc niskiej rozdzielczości....

28.11.2003
16:52
[128]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Cubituss - Chyab nie zauważyłeś, że Halo stał się exlusive dla X-Boxa dopiero po wykupieniu Bungie przez M$...mimo to wcześniej była szansa ze wyjdzie na obydwie platformy z niewielką róznicą w czasie wydania - M$ roziwało te wątpliwosci...

28.11.2003
17:00
[129]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Hamil --> https://www.nemesisonline.com/news.asp?ID=40

Launch title, wyraźne. A twierdziłeś, że zostało wydane po to, żeby poprawić sprzedaż Xa. Nie miało czego poprawiać, bo nie było jeszcze sprzedaży. O tym aspekcie gadaliśmy.

Sterowanie i niska wydajność Xa? Wybacz, ale jeśli Carmack mówi, że Doom III pójdzie na Xie, to nie widzę NIC w Deusie, co by sprawiało, że gra nie mogłaby na Xie działać dobrze. A taki Max Payne 2 na przykład, z wmontowanym Havokiem, na Xie działa śpiewająco. Sterowanie - zgoda, jest dostosowane do pada, nie do myszki. Nic więcej. Interfejs - chodzi Ci o wielkość literek? Można zmienić. Chodzi Ci o rozstrzelenie elipsy? Można zmienić. Sam design? Od początku taki miał być, zanim jeszcze zaczęły się opowieści o złym Xboksie.

28.11.2003
17:09
[130]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cubituss --> chyba nikomu nie chcesz wmowic, ze sterowanie padem > mysz + klawa? Popatrz na q3 na dc... Co do Halo - to oczywistym jest, ze B.G. sypnal kasa aby _poprawic_ sprzedaz swojej konsoli (wiele osob czekalo na ten tytul - ale na PC). Co z tego, ze jej jeszcze nie bylo? Patrzyl po prostu w przyszlosc...

28.11.2003
17:10
[131]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Bym zapomniał - na PC wyszło coś o wiele lepszego od Halo, i też ma juz ponad 2 latka (Halo raczej jest młodsze) - Tribes 2, tylko w tym wypadku nie bawiono się w żadne uproszczenia, a wręcz przeceniono graczy :)
Stąd okazał sie za skomplikowana W PORÓWNANIU DO POPRZEDNIKA i gracze poprzednich Tribes nie narzekali na zbytnią prostote a wręcz przeciwnie...nadal tą grą można sie zachwycać tylko, że w przeciwieńtwie do liniowego Halo daje dużo większe możliwości, oraz cały czas jest grywana (nie pisze o popularności w Polsce bynajmniej...), i te same osoby będą w nią grału najprawdopodobniej róznież za np. rok...

A Halo? Raz przeszedłeś kampannie - było miło ale czas poleżeć na półce...

Ale teraz następuje zwrot o 180 stopni i powstaje Tribes:Vegance - bez obrazy, ale z powodu charakteru tej gry nie zdiwie się jesli pojawi ię na konsoloach...niech ktoś zgadnie dlaczego?

PS. Jeszcze raz Halo - ops,mea gulpa, sorry, nie zmienia to faktu, że gra na poczatku powstawała na PC, i nie widze żadnego usprawiedliwienia dla tak wielkiego jej opóźnienia innego niż marketing M$.
Możliwości X - nie chce przytaczać tego co to ma w bebechach, jeśli jesteś zainteresowany to chyba znajdziesz, bynajmniej nie jest to cud techniki...
Chyba nie bez powodu pojawiły sę plotki, że urpszczono AI w D:IW dla X'a .

Sterowanie - nie, nie chodzi o przystosowanie dla pada zmaist dla myszy, a dla pada zmiast dla myszy z klawiatórą - to róznica sporej ilosci klawiszy...

"A Carmack mówił, że..." prosze bardzo - pograj w D3 na GF3 TI, podobno na tym miał chodzidź bez problemu...

Max Payne 2 - u mnie chodzi śpeiwająco nawet na A 1700+, 256 mb DDR i GF 256 DDR, zresztą podobno chodzi spokojnie na sprzęcie na którym można było grać w pierwszego maxia...gdybym nie sprzedał swojego P3 450 to bym sprawdził...

28.11.2003
17:12
[132]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

_Luke_ - Sypnoł oj sypnoł, wystarczajaco tyle by wykupić Halo razem z jego twórcami...

28.11.2003
17:16
[133]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

_Luke_ --> sterowanie padem jest wygodniejsze w niektórych grach, a w innych mniej wygodniejsze ;) niż myszka + klawiatura. W FPPach wolę myszkę + klawę, podobnie w strategiach, w całej reszcie wolę pada (na przykład w najlepszej_symulacji_piłki nożnej, czyli Pro Evo 3). A że Bill wykupił - oczywiście, że wykupił po to, żeby świetna gra trafiła najpierw na jego konsolę, a dopiero potem na PC, nie neguję tego. Ale nie zrobił tego, żeby poprawić sprzedaż, bo, jak już pisałem, jeszcze jej wtedy nie było. Niemniej trudno Halo uważać za grę "uproszczoną", to pełnokrwisty FPP.

Hamil --> Tribes 2 porównujesz do Halo? Grę multi do singleplayerowej? Litości.

28.11.2003
17:20
[134]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

"Tribes 2 porównujesz do Halo? Grę multi do singleplayerowej? Litości."

Można grać z botami a pozatym trening robi za swojego rodzaju kawałek kampani :)

28.11.2003
17:24
[135]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cubituss --> nie uwazasz, ze Sam Sobie troche zaprzeczasz? B.G. kupil Halo wlasnie po to, zeby poprawic sprzedaz. Poprawic ja juz na starcie. Gdyby na Xboxa nie bylo Halo - konsola sprzedalaby sie w mniejszej ilosci egz. Co do strategii i pada - wyobrazasz Sobie gre w Master of Orion 2 na padzie? Bo ja nie... Albo - grales w Dark Omen na PSX i PC? W ktorej wersji steruje sie wygodniej?

28.11.2003
17:30
[136]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Dobra... dalem ciala i nie przeczytalem tego momentu o strategiach z naleznym zrozumieniem... sorry :)

ps. padem gram na emulatorkach :)

28.11.2003
17:36
[137]

Mastyl [ Legend ]

Cubituss - probujesz bronic, a znajdujesz sie na z gory straconej pozycji. Gry konsolowe, ze wzgledu na specyfike techniczną konsol, nie beda w stanie przebic komputerowych jesli chodzi o poziom rozbudowania. Zmienia sie to bardzo powoli- twarde dyski, myszki, modemy i klawiatury do nexgenów powoli zmieniaja sytuacje, ale to wciaz nie to samo.

Co mi po gridzie rozwoju posatci z FFX, co mi po tym ze jest Morrowind, skoro typowym grom z konsol brakuje wiele do standardow z PC. Choc te standardy zaczynaja wymierac, lub nasladowac konsolowe - co jest znakiem bardzo zlym.
DX2 to jeden z wielu przyklado na to, jak dla graczy PC moga stac sie nieprzyswajalane standardy konsolowej prostoty.
Co dla konsolowca jest chlubą - prostota - dla PC-towca jest raczej prostactwem. A Morrowind to dopiero jedna z jaskolek zmian.

28.11.2003
17:40
[138]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

hmm... jaskolki - Morrowind, Kotor i chyba wkrotce Arx Fatalis, swietne cRPG z PieCa ma byc na Xbox'a...

28.11.2003
18:01
[139]

Mastyl [ Legend ]

Kotor z PC? Teraz juz malo gier jest native PC - wiekszosc wysokobudzetowych projektowana jest jako multiplatformowa, tzn zalozenia sa jak najbardziej elastyczne, kompromisy w obie strony. Podstawowa wersja gry zwykle jest tak upraszczana, zeby konsolowcy jej nie odrzucli.

Arx Fatalis i Morrowind to przyklady hitow z PC, ktore przechodza na konsole - czy sie tam sprawdzą? Raczej tak, przynajmniej Morrowind reprezentuje sobą taki rozmach, ze nawet konsolowcy to docenią.

28.11.2003
18:22
[140]

Siwy4444 [ Senator ]

Poza tym ograniczenia techniczne konsol IMO zwalniają rozwój całej branży. Wymieniane wcześniej tytuły to nieliczne udane przypadki.

28.11.2003
21:06
[141]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Zgadzam sie ze Halo Gates wykupil tylko poto aby zwiekszyc sprzedaz konsoli.. 'kup konsole gre na ktora czekales kilka lat dostaniesz za darmo!' jednak ja nie otym.. Kod Deusa zostal uproszczony tak aby dzialal na tym malym niewydolnym procesorku X-Boxa, nie ma sie co czarowac PIII 750 (dobrze mowie? 733 albo jakos tak) poprostu predzej by sie spalil niz zapewnilby plynna rozgrywke w tak rozbudowanej grze jak DX z nowa grafika inteligentniejszymi botami itd itp.. Pozatym oni poszli na latwizne na maxa - ja najnormalniej w swiecie przeczuwam ze MJ12 sie do tego wmieszalo i jakby na to nie patrzec - uspilo im 3/4 programistow.. Ja niewiem co oni by robili przez prawie 4 lata bo napewno nie taki prostacki gniot z jakim teraz mamy nieprzyjemnosc sie spotykac. Probowalem demko na rozne sposoby i za kazdym razem albo musialem najpierw cos sprawdzic, wczytac stary stan gry i grac juz z gory wiedzac co dalej zrobic aby wygrac albo poprostu kogos zabic - w DX'ie nie zabilem NIKOGO kogo nie musialem max to dostawal z proda w plecy.. Teraz to juz bezsensu - chcieli zrobic rozgrywke ciekawsza.. Mam kosmiczne skojrzaenie Deusa:IW z pewna Japonska anime. Moze to anime jest bardziej pokomplikowane (i bynajmniej ni ejestem jego fanem - DragonBAll rulz;). Tak wiec kiedy wywalilem granat z moim robotem a thug ze swoim natychmiast przyszly mi na mysl... pokemony! Potem juz wszystko poszlo jak lawina, tekstury kolorowe na maxa, ludzie kolorowi na maxa wszystko takie fane jasne i kolorowe ze innego porownania chyba nie ma.. Na konsole zostal ulatwiony gameplay czyli hud, damage itd a dla ogolu zostala ulatwiona reszta - w koncu komu sie chce czytac mejle w komputerach czy tez niewiem.. sluchac nudnych monologow/dialogowac z npc... Warren doskonale wiedzial co robi - i zrobil to perefekcyjnie, gra to The Sims tylko z troszke innej perspektywy i zapewniam Was ze bedzie sie sprzedawala wlasnie w tylu kopiach co The Sims.. Spelnia wszstkie warunki aby kazdy kto chce sie odstresowac w sieczce, dzieciak ktory jeszcze nie bardzo kuma oco biega byli w niebo wzieci.. Sam gre kupie bo moze im ktos wykradnie kod i Modderzy zrobia z tego .. cos co kazdy fan bedzie uwazal za prawdziwa kontynuacje DX'a.

28.11.2003
21:28
smile
[142]

slowik [ Legend ]

Shadow===>oby tak bylo oby ... ale lepiej nie kupuj ;-) po co masz wspierac taka beznadziejna produkcje ??

Hamil===>pojec temu upartemu rozmowcy zeby przeczytal caly watek a nie tylko ostatnia wypowiedz ...

29.11.2003
13:52
[143]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Shadow --> "Kod Deusa zostal uproszczony tak aby dzialal na tym malym niewydolnym procesorku X-Boxa" - nie rozluźniaj mnie, człowieku :) Co z tego, że ma procek nominalnie słaby, skoro przepustowość pamięci megalitycznie większą niż na PC... i specjalizowany układ graficzny... a na dodatek na TV wystarcza zrobić rozdzielczość 640x480, dodać blury i już jest pięknie. Nie porównuj sprzętu nominalnie, bo Ci wyjdzie bzdura. Na razie NIE MA jeszcze gry wykorzystującej potencjał Xboksa w 100 procentach - popatrz sobie na Gran Turismo 3 na PS2 (SŁABSZĄ technologicznie konsolę od Xboksa) i pokaż mi tak dobrze wyglądającą i tak płynną grę na PC... poza Prince of Persia i Beyond Good & Evil, oczywiście :)

29.11.2003
22:15
[144]

Ninja [ Pretorianin ]

Cubituss ---> do Twojej wiadomosci, 22 lata to ja mialem DOBRYCH pare lat temu. Ale tu masz pewną racje, moze jakbym mial 13 lat to bym sie konsolami zainteresowal.

Tak OFF TOPIC, czy gral juz ktos w Terminatora 3? Co za kolejny badziew robiony z myslą o konsolach, rozmyte tekstury, przeciwnicy padają jak kłody, zero realizmu, jakaś taka toporność calej grafiki.... Ech wracam do swojego ulubionego America's Army, to jest przynajmniej pozycja dla prawdziwych uzytkownikow PC.

04.12.2003
01:29
[145]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Gra juz jest na nforce. Oto jeden z postow, z pewnego dosc znanego forum :) Liczby to fps'y (klatki na sekunde), system - amd xp 1800, 512 mb ram, geforce fx 5600.

ok everything on lowest @ 640x480

2003-12-03 23:03:18 - DX2
12
12
11
13
12
12
12
12
13
9
13
18
15
15
10
19
15
16
18
16
17
17
25
27
21
17
20
19
24
25
19
25
21
21
19
10
13
26
21
23
22
19
19
19
19
17
27
19
13

altough the frames are shit but kinda "ok" the game lags horribly.. totally unplayable..
i cant describe its just totally shit

Najczesciej powtarzane slowa w postach - fuck you, shit itd itp (przepraszam za francusko-angielski :))

06.12.2003
21:29
smile
[146]

Bukary [ Generaďż˝ ]

tadek[5] napisał:
zanalazlem na innym forum bardzo ciekawa kompilacje opinii zebranych na podstawie wypowiedzi ludzi na zagranicznych forach.
cytat jest autorstwa niejakiego Bukarego i mam nadzieje, ze nie bedzie mial mi za zle wklejenie tutaj jego postu


Nie, niejaki Bukary nie ma ci tego za złe. ;) Warto tylko dodać, że ten cytat wzięty jest z forum Thiefa.

Osoby, które martwią się o los Thiefa 3 w kontekście DX:IW, pozwolę sobie dobić następującym pytaniem: czy widzieliście w DX:IW "interaktywną" wodę, w której można pływać? Czy w ogóle widzieliście środowisko wodne (a nie tylko efekty cząsteczkowe)? I czy - drżyjcie! - spodziewacie się w takim razie zobaczyć wodę w T3? :)

06.12.2003
21:39
[147]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

nie wiem czy ktos sie juz wypowaidal bo nie chce mi sie wszystkiego czytac , ale z tego co wyzej jest to gierka jest juz na necie i mam ta wersje tej gierki zainstalowalem i odplalilem , na pcozatku luzik ale potem zaczely sie schody , gierka zdeczka chaczy jak jest duzo ludu lub jakeis potowry wyskakuja , ale ogolnie da sie pograc w 800x600 z detalami na medium , zreszta i tak w to grac nie bede bo jakso narazie mi ta gra nie podchodzi :|

06.12.2003
21:41
[148]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

aha i gierka rzeczywiscie nie smgia na gf mx , sam mam gf 4 mx 440 wiec musialem sobie u kuzynka sprawdzic jak gierka wyglada bo on ma gf 4 ti 4200 :P zreszta jego kreca takeigierki a mnie nie :P

07.12.2003
00:08
smile
[149]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Bukary --> nie kop lezacego ;(

07.12.2003
13:52
smile
[150]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Luke, nie kopię "leżącego". ;-)

Jeśli uważasz, że DX:IW "leży", to bardzo się mylisz. Sądzę, że ta gra znakomicie będzie się sprzedawać w wersji na konsolę, a o to przecież projektantom chodziło. Osoby, które uruchomiły DX:IW na Xbox, były - o ile mi wiadomo - zachwycone. Tylko my, pecetowcy, narzekamy. Przypuszczam też, że wyniki sprzedaży wersji na PC nie będą najgorsze. Niestety, szykuje się hit (na Xbox). :(

A jeśli chodziło ci o Thiefa, to... hmmm... gdyby położyli tę grę, to tysiące członków społeczności TTLG wywyołałoby chyba rewolucję! ;-) Niemniej jednak obawiam się o T3.

07.12.2003
13:59
[151]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Bukary --> coz, ja poleglem, od momentu kiedy wlaczylem de2 :( Co prawda, na niektorych forach, mozna przeczytac _pozytywne_ opninie grajacych PCtowcow, dysponujacych poteznym sprzetem, u ktorych ta gra jako-tako chodzi. Przypuszczam, ze nie grali oni w czesc pierwsza. A druga jest podobno strasznie krotka - 10h rozgrywki. Poza tym - "klaustrofobiczne" levele daja znac o sobie. Thief 3... boje sie nawet myslec co moze sie stac...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.