GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights i okolice - część 160

20.11.2003
15:35
[1]

Bajt [ ]

Neverwinter Nights i okolice - część 160

Neverwinter uratowane!
Po wielu zaciekłych i krwawych bitwach, niecny plan Moragi
i jej sojuszników - Pradawnych, legł w gruzach. Nieliczne watahy goblinów, orków i innych typów spod ciemnej gwiazdy, co prawda, plądrują okoliczne wioski, ale z nimi radzą sobie doskonale nowo przybyli najemnicy. W razie kłopotów my chętnie służymy radą i ostrzem. W dowód wdzięczności za nasze starania, Lord Nasher Alagondar podarował nam zamek na odludziu, który wspólnymi siłami został odrestaurowany i zamieniony na Twierdzę Najemników Faerunu.
Twierdza położona jest na bezludziu, jednak od czasu zajęcia jej przez Najemników znów zaczęła tętnić życiem, zarówno w Twierdzy, jak i wokół. Zapewnia ona bezpieczeństwo na terenach ją otaczjących, co przyczyniło się do ożywienia handlu oraz osiedlaniu się ludzi z innych części Faerunu.
Zło próbujące zniewolić ludność północy zostało pokonane, jednak to nie jest jeszcze koniec wojny. Nasi bohaterowie wygrali dopiero jedna z wielu bitew, jakie przyjdzie im stoczyć. Po upadku Moragi w Twierdzy pojawił sie Elminster, który odbył długą rozmowe z najemnikami. To wlasnie za jego namową postanowiono rozszerzyć zakres działań poza planetę Toril na inne planety Świata Zapomnianych Krain, a także na inne swiaty, takie jak: Świat Smoczej Lancy, Greyhawk, Świat Szkarlatnego Słońca czy nawet Planescape.
Dzięki pomocy Elminstera i magów Neverwinter została utworzona sieć portali prowadzących do najodleglejszych krain Faerunu. Stworzono także portale miedzysferowe do takich miejsc, jak Sigil, Miasta Złodziei (Greyhawk) czy też do Twierdzy Rycerzy Solamnijskich. Wszędzie tam toczy się walka ze złem i wszędzie są potrzebni dzielni wojownicy, którzy staną po stronie sił dobra, aby wspomóc je w walce z hordami mroku a także chaosu.

Elitarny oddział Najemników Faerunu to:
Artuus - Krasnolud, wojownik, odznaczający się wielką rozwagą, cierpliwością i intuicją, nie znoszący chamstwa. Jak większość Krasnoludów lubi piwo i dobrą zabawę. Zakochany jest w katanach, ale i inne miecze nie są mu obce;
Arttrue - dawno temu wyruszył na wyprawę do Sfery Multi, ale duchem jest wciąż z nami. Chyba tęsknota go zżera, bo coraz częściej wpada opowiadać wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Bajt - Człowiek, tajemniczy czarodziej w czarnej szacie z wielkim kapturem, spod którego czasami świecą dziwnym czerwonym światłem - oczy. On sam twierdzi, że to nic takiego, ale inni mówią, że to wpływ Czarnej Magii;
Gilmar - Pół- Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil jakiś odmieniony i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz, jakby chciał zetrzeć z niego niewidoczne ślady po Krwawej Wojnie. Nikt nie wie po czyjej stronie walczył - Baatezu, czy Tanar'ri... i lepiej go o to nie pytać;
Shakka - Krasnolud, wojownik, przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa dlugie miecze. Twierdzi ,że jest zły, ale walczy po stronie dobra. Taki z niego krasnoludzki błedny wojownik. Jego motto, to"Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach". Podobno widziano nawet, jak zajmował się czarną i białą magią, ale na razie to tylko pogłoski;
VisusAugustus - Elf - bard na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki. Pokazał rowniez, że ma talent malarski i architektoniczny, co zostalo wykorzystane przy renowacji naszej twierdzy. Zachwyca się wszelkimi odmianami piersi niewieścich i je klasyfikuje;
Bogas - Drow - zaklinacz - wojownik w służbie Lolth przybył z Wrót Baldura i tu, w Neverwinter, zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę: od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms. Coś ostatnio wyraźnie nie lubi ko - boldów;
Drackula - Pół - Elf, łowca, cicho sza - podobno Harfiarz; złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... Jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru. Założył w twierdzy zamtuz i dba o rozrywki dla wszystkich;
War - Elf - łowca, tajemniczy osobnik, już pierwszego dnia służby poprosił o przydział do lochów, gdzie odprawia egzorcyzmy i wypędza demony z młodych Elfek. Teraz nieustannie ćwiczy walke mieczem świetlnym i strzelanie ze swojego długiego łuku;
Wuluk - Mroczny Elf - kapłan/mag, przybył z wyspy Vvardenfell i woli by go nazywać Dunmerem niż Drowem. Plotka głosi, że to kolejny uciekinier z Podmroku, ciekawe co tam przeskrobał... pewnie znudził mu się matriarchat;

Nabór najemników wszelkich ras i klas trwa!!!
Przybywajcie po przygody, dreszczyk emocji, sławę i skarby.
Zapomniane Krainy stoją przed Wami otworem za sprawą gier cRPG.
W oczekiwaniu na nowe wspaniałe gry cRPG dyskutujemy o Neverwinter Nights i innych cRPG-ach, ktore zapadly nam w serca i pamięć.

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) https://www.neverwinternights.com/
https://nwvault.ign.com


po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl

inne linki:
bg2.cdprojekt.com
icewind.cdprojekt.com
torment.cdprojekt.com
arcanum.sierra.com
lionheart.cdprojekt.com

link do poprzedniej części ------------------>

20.11.2003
15:38
smile
[2]

Bajt [ ]

Witam w nowej czesci.
Postanowilem powrocic do NWN. Gram sobie znow na LoNie, tyle ze nie GOL-owym. Jakby ktos chcial namiary to niech sie odezwie.

Spadam grac :)

20.11.2003
15:43
smile
[3]

Bogas [ Senator ]

Bajt- a nie grałbyś na GOLU w ten drógi moduł :)
I miałeś rację Pale Master ma koscianą rękę. Nie chciało mi sie sprawdzać a gdzieś coś pisało o 3 łapie.

20.11.2003
18:09
smile
[4]

Sachmet [ Pretorianin ]

Mam kolejny problem. Jestem w 3 rozdziale (teraz to jest 3 :) ) w Ruinach kolo Fortu Ilkart (czy jakos tak). Musze przeniesc sie do przeszlosci zasadzic drzewo i oslabic gelemy. Aby sie cofnac w czasie musze uzyc kamienia na zegarze slonecznym, tarczy slonecznej czy czyms w tym stylu. Problem w tym ze nie wiem gdzie ten zegar jest :). Juz nawet chcialam zobaczyc w poradniuku ale oczywiscie na golu wprowadzono glupie zasady ze jesli chce czytac musze placic. Boze do czego to dochodzi..... Ale to taka mala dygresja :).
No wiec licze ze ktos z Was powie mi gdzie to 'cos' sie znajduje.

20.11.2003
22:38
smile
[5]

War [ dance of death ]

Z góry sorry za off topic.
Berlin zdobyty, ukończyłem Call of Duty :). Troche za krótka, ale teraz większośc gier tak ma :|. Najlepsza gra w jaką grałem w ostatnim czasie. A przynajmniej taka która mnie najbardziej wciągnęła.
Podam pewnien przykład, zrozumieją Ci co oglądali film Wróg u Bram (polecam) : Niemcy zajęli Stalingrad, tysiące (?) rosjan z Armi Czerwonej przeprawia się przez Wołgę na takich malutkich barkach aby go odbić i obronić. Już wstęp do misji - wezwanie Stalina, jest jakby hmm "w jego stylu" :P. Niemieckie myśliwce atakują te bezbronne barki, bombardują itd. ale dowódcy nie pozwalają uciekać. Jeden koleś wskakuje do wody...i starsi rangą zabijają go...wszystko za Rosję, nie ma ucieczki. Szczęsliwie jesteś na brzegu. Ale broni jest za mało.....jak w filmie, tylko co drugi ma broń (!), a kolega ma magazynek i jak ten z bronią padnie, to może ją podnieść...Setki rosjan biegnie na wzgórze jednak nie mają szans z niemieckimi mg42...Kto się cofa dostaje od swoich dowódców.....niesamowita rzeźnia...Troche podobnie jak w MoHAA atak na plaże Omaha, jednak inne okoliczności.
Aaaah super gra :D

No ale teraz, może wreszcie zabiore się za Morrowinda :D. Drackula -> jakim sposobem można się dostać na tę wyspę z Bloodmoona?

21.11.2003
08:39
smile
[6]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

rece mi opadaja... starosc nie radosc... wczoraj przypadkiem w PoR zabilem straznika wod... czy jakos tak, szukalem czegos innego.. a tu masz... takie jaja, baaardzo wymagajacy przeciwnik, no niech skonam.. super boss...padl chyba po 5 ciosach... tia.. druzyna idzie dalej... spotkalem orogi ktore nie walcza.. no niech im bedzie, potem ich wykoncze ;)

War ---> czy ty cos robisz oprocz grania? :DDDD tak sobie gadam nie irytuj sie ;)
Sachmet ---> ja nie pamietam, musisz sama znalesc albo uzbroic sie w cierpliwosc i poczekac na innych, ktos na pewno pamieta

21.11.2003
09:33
[7]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

Sachmet-------> tzn co jestes w Ruinach Rasy stwórców i Szafira dala ci zadanie i przedmioty (krysztal czasu, zasady podrozy w czasie i nasiona Ultargu) i nie wiesz co dalej?? tak czy o cos innego ci chodzi??

21.11.2003
11:36
smile
[8]

War [ dance of death ]

Visus -> hahaha a skąd takie pytaine? :P Ja ostatnio wogóle mało gram, Call of Duty to wyjątek :P

21.11.2003
17:12
smile
[9]

Sachmet [ Pretorianin ]

Artuus --> dokladnie tak. Nie wiem na czym mam uzyc krysztal czasu. Probowalam juz w roznych miejscach ale zawsze wyswietla sie napis 'musisz uzyc mocy krysztalu na zegarze slonecznym'. Ale gdzie ten zegar do jasnej ciasnej jest :).

21.11.2003
23:13
smile
[10]

Sachmet [ Pretorianin ]

Jestem glupia :). Szczerze to mowie. Myslalam ze tych 'pol silowych' przy dzwiach nie mozna przejsc.... a wystarczylo w nich stanac (zamiast pchac sie na chama) i problem rozwiazany.
Heh, to juz ostatnie pytania (Moraga lezy zabita wiec juz nie mam o co pytac :) ). Mialam polska wersje nwn. Czy jesli zalatwie sobie dodatki po angielsku wszystko bedzie dobrze chodzilo czy tez moze znowu musze meczyc sie z fatalna polonizacja?

23.11.2003
11:28
[11]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

jasny gwint ale pustki... nikawo nie wizu... ;)
ja zupelnie nie na temat ... musze stwierdzic jedno.. xp sprawuje mi sie na razie o niebo lepiej niz 98 :D

24.11.2003
07:45
[12]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
Tylko echo, wielokrotnie odbite od ścian pustej Twierdzy - posępnie odpowiedziało - nicy,nicy, nicy......

24.11.2003
08:14
smile
[13]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Gilmar ---> jakie echo ?! :DDD za wczesnie wstajesz kurde mol i tyle...

24.11.2003
08:18
smile
[14]

Gilmar [ Easy Rider ]

Cześć Visus !
Wcześnie wstaje tylko wtedy, kiedy muszę, dziś musiałem. Czyżbys był takze w pracy???

24.11.2003
08:40
[15]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

niestety w pracy... musze, chociaz dzisiaj zupelnie nie wiem po co i w jakim celu... jeszcze zatoki mam zapchane wiec koszmar po prostu

24.11.2003
08:46
smile
[16]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus ----------> na jednym wózku jedziemy, a co do zatok, to trzeba było słuchać mamusi i nosic czapeczkę.
Aura co prawda wydaje się być wiosenna ale jak widać to nie do końca prawda.
Czy nadal kontynuujesz PoR.....??? Czy może Cię zmęczyło i znudziło...???

24.11.2003
08:56
[17]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

kontynuuje...ale troche bez przekonania, zeby chociaz te lokacje sie zmienialy, wiesz raz na ziemi raz pod ziemia, troche wiecej zmian, inne scenerie... troche juz mi niedobrze jak patrze ciagle na takie same sale... niby kamienne, glebokie swiatla itd... roznia sie ? nic a nic... druzyna mniej wiecej na 7 poziomie, i nikogo jeszcze nie spotkalem ktoby mi troche chociaz zaszkodzil, no moze jakbym wyszedl na 20 trupkow.. to bym sie troche zmarszczyl...ale tak? nudno sie robi...

24.11.2003
09:33
smile
[18]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus -------------> jak Ci tęskno za mocnymi wrazeniami to zejdź do 1 lochu, prawy dolny róg lokacji jest pełen wrazeń z ekipą Drowów, Orogi też zdecydowanie hmmm, brutalniejsze...
Co do męczących lokacji to chyba twórcy faktycznie z tego rodzaju rozrywka przesadzili.....

24.11.2003
10:24
[19]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

kiedys tam zapewne zejde ;) jak na razie to sie blakam po tych wszystkich "salach" nurtuje mnie teraz jakis zimny wojownik... chociaz musze przyznac ze zadania wykonuje przypadkowo, na lapu capu, pogubilem sie troche i taki straznik wod jak juz pisalem zostal przezemnie wyeliminowany kompletnie przypadkowo, po poznaniu przez czarownika kuli ognistej zaczyna byc czasami piekielnie nudno, o ile zaskocze delikwentow w pomieszczniu, blokuje drzwi wojownikami i wpuszczam tam firebale ile wlezie, ot dla pieknego widoku ;) ognia... teraz ciekawi mnie blyskawica, wyprobuje ja zapewne przy nastepnych walkach, zakres ruchu ma czarownik bardzo spory, wiec moge sobie nim biegac w ta i we wta, martwia mnie luki.. myslalem ze moj lowca/woj bedzie sobie szalal a tu jak na razie kicha... luki sa kiepskie

24.11.2003
11:07
smile
[20]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus ----------> faktycznie, zadania wykonywane są prawie przypadkowo, bo i namiary na wykonanie tych zadan sa bardzo enigmatyczne np: znajdziesz go w najgłebszych lochach.....
Łuki stosuję jako broń pomocniczą, jak swojego Łowcę uzbroisz w Łuk +5 to myślę, że będzie zabójczy zwłaszcza jak jeszcze dasz mu strzały +5. To jak na razie najlepsze strzały jakie spotkałem.
Mnie rozczarowuje najbardziej Łotrzyk, jako łucznik - jest bardzo słaby mimo 22 zręczności....

24.11.2003
11:32
[21]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

ja przyznaje ze jestem maruda czasami.. ale PoR coraz bardziej pokazuje mi swoje niedociagniecia.. co do lotrzyka to calkowicie sie zgadzam... cos z tym lukiem powinien jednak zrobic, ja juz w walce po prostu przestalem go wykorzystywac, no chyba ze do strzalania do unieruchomionych, tak po za tym w walce na dystans nie sprawdza sie zupelnie, jedyne postacie na ktore moge spokonie liczyc do wojownik, barb i czarownik, spisuja sie nienajgorzej, a jesli barb wejdzie na "krwawa sciezke" to juz bywa niezle... strzelanie lowca do orogow z luku +2 mija sie z celem, obrazenia sa smieszne.. o ile w ogole trafi..

24.11.2003
12:14
[22]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus -------------> w miare rozwoju postaci i coraz lepszego sprzętu sytuacja się poprawia jezeli chodzi o zastosowanie łuków. Mała skuteczność tej broni ma chyba bezpośredni związek z coraz lepszymi pancerzami stosowanymi przez wrogów. Pod jednym mianem " Pudło" kryje się najprawdopodobniej zarówno trafienie bez obrazeń jak i faktycznie niecelny strzał. Inaczej tej indolencji łuczniczej Łotrzyka nie potrafię sobie wytłumaczyć.

24.11.2003
13:10
[23]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam :)

Hmm nawet nie wiem co mam napisać ,bo o PoR z wami nie porozmawiam, bom go narazie odstawił hmm a więc o czym ? Moich zali i smutków tez tutaj nie bede wylewał, bo to nie jest od tego forum, hmm to moze ja poprostu pójde do moich lochów i tam utopie smutki w alkoholu.

24.11.2003
13:15
[24]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Gilmar ---> jest jak jest...po prostu troche im sie nie zrownowazyly te obrazenia z luku w porownaniu do mieczy itp...

Shakka ---> a tobie chlopie co sie stalo ?! lepiej wyrzucic z siebie niz zalewac robaka w ciemnicy ;)

24.11.2003
13:49
smile
[25]

War [ dance of death ]

Witam!
Moja wyprawa w Morrowindzie została chwilowo odłożona, ale na niedługo :P Dostałem wczoraj LotR - Return of the King. Typowa bijatyka (jak ktoś grał w Drużynę... to wie o co chodzi), choć z EXP pointami za które po poziomie kupujesz nowe umiejętności (dla danej postaci lub dla całej drużyny co jest oczywiście droższe). Gra ma jakby trzy ścieżki - Gandalf w Helm's Deep i Isengardzie; Aragor, Gimli i Legolas - ścieżki umarłych; Sam i Frodo - Osigilath i Mordor. Oczywiście dwie pierwsze grupy spotykają się pod/w Minas Tirith, no i ostatnia misja to Black Gate :P Wiem to stąd że te ścieżki są podane już na początku. Troszke szkoda bo nie ma niespodzianki (zresztą i tak by nie było :P). Morrowinda odstawiłem na niedługo bo wątkie by przejscie tego zajęło dłużej niż dwa, trzy dni. Fajny efekt w tej grze zastosowano - np. widać sceny z filmu, obrona Helm's Deep, nadjeżdża Gandalf i w tym momencie robi się grafika jak w grze i walczysz w środku bitwy (!). Ale to i tak typowa, komercyjna gierka. Ale wypadałoby przejść :P
A potem może wreszcie Morrowind :P.

Shakka -> no co jest z Tobą? :) Myślałem że Cie piraci porwali, ale widać żyjesz :). A więc co? :)

24.11.2003
13:57
smile
[26]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

War >>>> już wiesz o co chodzi :)

Visus >>>> a nic takiego (przynajmniej już) no wiesz włąsnie byłem w tej mojej ciemnicy i znalazłem jakiegoś robala to go zalałem :P

24.11.2003
14:28
[27]

War [ dance of death ]

Shakka -> ano wiem wiem. Życzem powodzenia :)

PS. Nie ma to jak postatsować od czasu do czasu :P

24.11.2003
14:31
[28]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

swiece bys jakas zapalil..albo kaganek bo nogi idzie polamac na tych schodach w ciemnicy, widze ze nie tylko robak mokry ale i cala podloga... siano zgnije od tej wilgoci... :DDD

24.11.2003
14:36
smile
[29]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Visus >>>> nic nie bój o siano, sie podrzuci w kąt pod pozostałe i niech se tam gnije :) a kaganki i świece juz mi sie dawno pokończyły :P

24.11.2003
17:17
smile
[30]

Bogas [ Senator ]

Wreszcie się udało. Wkręciłem się do kumpla na sesję D&D, więc będę grał. W sumie wcześniej mi po proponował, ale ponieważ mieszka w innym mieście i oprócz niego nikogo nie znam odrzuciłem ten pomysł aż do teraz. Pokusa była zbyt wielka :D

25.11.2003
12:11
smile
[31]

Drackula [ Bloody Rider ]

Byla noc, w zasadzie niczym nie wyrozniajaca sie od innych, brudne ulice malego peryferyjnego misateczka, smierdzacy rynsztok i masa zebrakow. A wsrod tego wszystkiego MY, tzn ja i moja kampania od miecza no i od butelki odbywalismy wileka podroz z miejsca zwanego “Pod Jeleniem” do “Wesolych Kumoszek”. Nie bylo by nic nadzwyczajnego w tej nocy, gdyby nagly dobiegajacy gdziez z zaulka kobiecy krzyk. Wszyscy meznie ruszylismy w tamtym kierunku prawdziwym krokiem marszowym, ba nawet biegiem: krok do tylu, dwa do przodu, piruat w lewo, potem w prawo….Dotarlismy do konca uliczki a tam…. jakis psubrat kobiete zaczal obracac, najgorsze ze jak nas zobaczyl to jej noz w podbrzusze zasadzil. Skad wiem ze w podbrzusze? Ano straz rano nam powiedziala :). Eryk jak to zobaczyl to az mu piana na usta wystapila. Nam tak sie wydawalo, a biedak poprostu zwymiotowal. Odwazny opryszek byl, rzucil sie na nas (znajac nasz stan to sie nie dziwie). Walczylismy dzielnie, jak mlode lwy, krecoc mlynki, pchniecia i inne ciosy. Na nic, wszystko cielo tylko powietrze. Wreszcie po meczacym boju (wszyscy juz ledwo stali, lub prubowali stac) Brutus nadzial go na szpade, i to w jak pieknym stylu….potykajac sie :). Bylismy z siebie dumni, taka walka nie zdaza sie codziennie. Ja stracilem tylko zeba, Eryk polamal miecz, Brutus z radosci zgubil gdzies buta(co za smrod, zabil nawet rynsztok) a Kevin pocial sobie plaszcz(probowal potem wmowic ze to robota opryszka). Dotarlismy wreszcie do Milady, zyla biedaczka , prosila o pomoc, mowila aby zawiadomic kaplana z kosciola St.Coulbert’a w saiednim miasteczku o tym co jej sie przydazylo. Chcielismy ja leczyc lecz Kevin , nasz uzdolniony kaplan nie mogl nic zrobic, jego zdolnosci mu na to nie pozawalaly, a moze byl zbyt pijany. Faktem pozostalo ze biedaczka ducha wyzionela a my mielismy misje do spelnienia. Ale dopiero nastepnego dnia, kiedy straz wywlokla nas z aresztu na swiatlo dzienne.

Taki poczatek gry. Nie weim ile roznych wersji rozpoczecia przygody jest, ale ja mialem dwie, zaczynajac gre dwa razy. Ponizej sprobuje opisac elementy gry i wyszczegolnic to co mi sie podobalo a co. Prosze pamietac jednak, ze jest to tylko moja obiektywna opinia.

Tworzenie postaci.

Na poczatku mozemy stworzyc maxymalnie piec postaci. Nie jest to konieczne poniewaz zaraz na poczatku mozna skompletowac sobie druzyne w miasteczku. Mozna takze wybrac juz gotowe posatcie z listy. Osobiscie zalecam robienie calej piatki, poniewaz wtedy mamy pelny wplyw na to co sie z nimi dzieje, ich poziomy i ich ekwipunek. Rozdzielanie punktow do charakterystyk jest dwojakie. Pierwszy system polega na losowaniu charakterystyk a potem ich przydzieleniu do odpowiednich cech. Mozna losowac ile wlezie, oprcz opcji IRONMAN, gdzie mozemy tylko raz. Druga opcja jest to reczne przydzielanie punktow wedlug zasad 3.5D&D(jak wszystko zreszta). Mamy pule 25 punktow, ktore przydzielamy(jak w NWN) z tym ze nie mozemy z zadna cecha zejsc ponizej 8. Z tego tez powodu uwazam ze system no.1 jest lepszy, poniewaz ogolnie mozna uzyskac wyzasza liczbe punktow do cech. Co do innych etapow tworzenia postaci, odbywa sie to tak jak w NWN, ale…… No wlasnie i to bardzo mnie boli, nie wszystko jest ladnie i klarownie wyjasnione, umiejetnosci nie sa poopisywane tak jak w NWN. Wszystko tak skrotowo jak tylko sie dalo. Owszem, niby jest help na styl worda gdzie wszystko jest wysmienicie wyjasnione ale nie zawsze jest on dostepny wtedy kiedy chcemy. I tak np. rozdzielajac atuty, nie wiemy co wlasciwie wybieramy poza nazwa. Oczywiscie dla NAS GRACZY znajacych D&D nie jest to problem ,jednak dla nowicjusza jest to ciezka lekcja. Podobnie jest podczas awansu, mozemy wybrac atut ale nie wiemy nic o nim. Dopeiro musimy zapamietac nazwe , anulowac awans, wejsc do helpa i sobie poczytac. Potem dopiero jestesmy pewni czy wybralismy dobrze czy nie. Podobnie jest z czarami. Uwazam osobiscie ze dla poczatkujacego gracza system z NWN jest duzo lepszy. Jeszcze jedna bolaczka o ktorej trzeba wspomniec przy okazji awansow to nowe punkty zycia. Pod tym wzgledem wrocili do BG1, gdzie sa one przyznawane losowo. I teraz zaczyna sie hatakomba(czy jak to tam zwal), czasami stracicie godzine na awansowanie postaci. Przykladowo masz wojownika z 13 punktami zycia, robisz poziom, wybierasz wszystko skrupulatnie i robisz finish. A tam…..okazuje sie ze dostajesz 3 punkty zycia, wtedy to mozna dostac $^%#& jesli sytuacja powtarza sie wielokrotnie. Z magiem jest jeszcze lepsza jazda, kiedy dostaje sie jeden punkt do 4 i w sumie jest az 5!!!!. Grajac pierwszy raz bylem zadowolony jak dostawalem 1 lub 2 punkty mniej i kontynuowalem. Ogolnie rzecz biorac, system tworzenia postaci i awansow mogli zrobic lepiej. Co jeszcze chcialbym dodac , to to ze przedmioty sa zupelnie nie po opisywane: mamy zbroje i oprocz klasy pancerza i innych podstawowych rzczy nic wiecej nie ma. Nie mozna bylo zrobic tak jak w BG, przeciez tam ten aspekt byl akurat dopracowany.

Karta Postaci.

Karta postaci takze nie jest do konca przejrzysta jednak po pewnym czasie mozemy dojsc do wniosku ze mimo to jest calkiem niezle zrobiona. Oprocz okna glownego, gdzie mamy ekwipunek w plecaku, czary, umiejetnosci i atuty, mamy czesc ze satystykami i czesc z postacia. Czesc z postacia jest przelanczana w 3 tryby: portret, widok postaci (mozemy obracac) i to w co jest posatc wyposarzona. Czesc ze ststystykami sklada sie ze jak sama nazwa mowi ze statystyk. Na wszystko mozemy kliknac i zobaczyc opis oraz klikajac na wartosci zobaczyc wszystkie skladowe, np. klikamy na liczbe ataku i mamy wypisane wszystkie parametry skladowe dodatnie oraz ujemne z opisem tychze. Jedyna wada to to ze nie ma podanego ile aktualnie posiadamy atakow, to juz musimy szukac w instrukcji. Plecak sklada sie z szeregu okienek, gdzie umieszkamy przedmioty. Nalezy pamietac aby ich waga nie byla zbyt duzo bo to ma istotny wplyw na walke. Obciazajac postac sobie nie powalczycie. Pomiedzy malymi okienkami jest kwota kasy jaka posiada druzyna, podana az w 4 walutach (niepotrzebna komplikacja): miedz, srebro, zloto i platyna. Ogolnie po przyzwyczajeniu sie wszystko wyglada milo i przyjemnie.

Widok ogolny i interfejs.

Ogolnie grafika wyglada calkiem przyjemnie, duzo szczegolow oddaje ralistyczne proporcje ludzi do otoczenia. Jednak to tylko wtedy kiedy stoimy obok budynku. Po wejsciu do srodka wszystko jest znacznie mniejsze. Interfejs nie jest skomplikowany, po lewej stronie sa postacie w druzynie, po prawej podstawowe opcjie z mozliwoscia otworzenia okna z zapianymi rozmowami oraz okienka ze wszystki ewentsami, tzn , punkty doswiadczenia rzuty na trafienia itp. Przykladowo mozemy klikac na nieudany rzut na trafienie i obejrzec w otwartym oknie szczegoly. Calosci dopelnie system komend jakie wydajemy postaciom rodem z PoR. Oczywiscie w mysl zasad 3.5 D&D komend tu jest znacznie wiecej, co wymaga poswiecenia troszke czasu aby wszystkie wybrobowac i nauczyc sie ich stosowania. Przykladem jest komenta pozwalajaca zabic trola, bo bez tego to walka moze trwac w nieskonczonosc, wiadomo dlaczego. Niestety nie podam, bo…nie pamietam, cos z francuskiego ….(Coupe de Grace?). W tryb bitewny mozemy wejsc kiedy chcemy(c) lub nastapi to automatycznie po spotkaniu osobnikow wrogo nastawionych do nas. Wtedy u gory ekranu pojawiaja sie postacie nasze i wrogow w kolejnosci zaleznej od inicjatywy. Oczywiscie walka przebiega w trybie turowym.

Przygoda.

Pierwsze wrazenie to od razu BG1, dla tych co grali oczywiscie. Chodzace golodupce i wypelniajace proste misje, przynoszace niewiele do puli doswiadczenia,ale ciekawe jest to ze niektore zadania sa nawet interesujace. Wielu do tej pory nie moge rozwiazac. Co za tym idzie nalezy miec kogos w druzynie kto bedzie dobry w dyplomacji, przekonywaniu itp sprawach. Jednak ta fajnosc fabuly trwa tylko do polowy gry, potem…….a potem to juz PoR przeniesione w inne podziemia :). I znow lazimy po podziemiach i wycinamy chordy taltajstwa, czasami trafi sie cos lepszego, gdzie przyjdzie nam uzyc Magii LOAD wiele razy. Mozemy przylanczac postacie poboczne, czy wplynie to na otrzymywanie nowych questow to nie wiem. Do tej pory mialem tylko pijaczyne(no wiadomo swego do sweg ociagnie) Elmo i zadnej nowej misji nie dostalem. Oczywiscie przylaczylem takze w podziemiach wzgorzowego giganta bo do rozgrywek koncowych to jest nie byle kto, 4 potezne ataki na ture czasem robia swoje. ‹SPOILER›Oczywiscie pod koniec gry spotkacie ksieciunia z filmiku wstepnego, ktorego mozna przylaczyc. Jako ze przypadkiem poznalem jego przyszlosc, glowa tego goscia poszla pod topor. Co na tym zyskalem? Ano SUPER HIPER DUPER pierunski bastard sword, ktory wymita co nie miara, najlepsza maszynka do zabijania
(ufff az sie zdyszalem). Nawet w NWN czego podobnego nie bylo. Ciekawscy sobie przeczytaja opis, bo jako jeden z niewielu przedmiotow takowy posiada. Co do zakonczenia; mozna skonczyc dwojako, albo wypedzic albo zabic, zalezy od wybranej opcji dialogwej. Oczywiscie uprzedzam ze druga opcja moze nastreczyc wieluuuuuu problemow w postaci zejscia naszej druzyny do krainy wiecznego pijanstwa. Ciekawostka dla tych ktorzy nie chca sie meczyc w przechodzenie calych podziemi(to przypadkiem mi wyszlo). Wystarczy pojsc do wierzy obok Swiatyni, wybic obstawe, znalezc sekretne przejscie, zejsc na dol, pojsc w prawo, zabic maga i jego chowanca. Znalezc ukryte pomiwszczenie, zabrac czaszke, wrocic do glownej hali swiatyni, zejsc na dol, pojsc w lewo i ……. Koncowka.


A teraz po zdobyciu wszystkich bogactw i platynowego tronu wartego pol milina platynowej waluty ja i moi druchowie utoniemy w odmetach trunkow.

25.11.2003
12:12
[32]

Drackula [ Bloody Rider ]

Karta postaci---->

25.11.2003
12:12
[33]

Drackula [ Bloody Rider ]

Tworzenie postaci ---->

25.11.2003
12:13
smile
[34]

Drackula [ Bloody Rider ]

i mapa terenu rozgrywki (niekompletne lokalizacje)----->

25.11.2003
12:17
smile
[35]

Drackula [ Bloody Rider ]

ajajajaj zapomnialem dodac

MAPA jest troszke denerwujaca, bo bedac w miescie nie mamy poopisywanych miejsc. Wiec to co musimy robic aby sie nie pogubic to ciagle nanoszenie wlasnych notatek na mape. Oczywiscie nie na ta ktora pokazalem, mam na mysli mape terenu, gdzie obecnie znajduje sie nasz druzyna. Czasami ciezko cos znalezc, jesli w podziemiach ktos Ci mowi ze masz znalezc jakies tam wiezienie na wschodzi mapy. Wiec idziesz i blakasz sie, bo oczywiscie nie wiesz gdzie ono jest, a bylo by to znacznie latwiejsze gdyby umiescic takie dane na mapie.

25.11.2003
12:41
[36]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

a co to ?!?

25.11.2003
12:52
smile
[37]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Visus -->> skąd się urwałeś? Temple of the Elemental Evil

przechodzę już 3 raz

i przejdę jeszcze z 5 razy

25.11.2003
12:55
smile
[38]

Drackula [ Bloody Rider ]

Sabathius----> jak chcesz mozesz z tego sobie zrobic wstepniaka :)

I odpowiedz do cholery na moje pytanie z twojego watka :)

25.11.2003
13:00
[39]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Drackula -->> przepraszam - odpowiedz już poszła

25.11.2003
13:01
smile
[40]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

ale z mnie melepeta.... ja z grami caly czas jestem 100 lat za murzynami... :P
juz k.. nie nadarzam... ze tez jak mialem lat 18 to nie mialem kompa i nie gralem... tia... dobry opis, nastepna gra do zagrania ;D

25.11.2003
14:52
smile
[41]

Bogas [ Senator ]

Drackula- NAS GRACZY- to chyba znaczy grających w NWN. Tylko ze w NWN jest dużo różnić. Np. rzucanie czarów nie powoduje ataku z zaskoczenia.Tak samo nie że 3.5 wymusza nowe możliwości w Temple ale to ze gościom w PoR nie chciało się prawie nic przenieść bo to samo było w 3ed. A co do tego ze nic nie jest opisane to naprawde wielka wada bo nawet garcze w D&D mogą mieć problemy bo pomiędzy 3ed. a 3.5ed są bardzo duże różnice w atutach, możliwościach czarów itp. Co do punktów zycia to bardzo dobrze ze tak zrobili. Tak samo jest w NWN i bardzo dobrze ponieważ w D&D punkty się losuje a nie wybiera.Nie ma zadnej radochy kiedy naś woj. dostaje pełną pule pż. Klasy w życiach nie różnią się a walki z potworami są dużo łatwiejsze. Pamiętam ze jak ostanio grałem w IDW to mój woj. miał chyba ze 30 punktów mniej od krasnala a do wojowniczki mu brakowało 20. Na pierwszych poziomach dostawałem nim po 2-3 pż a póżniej co chwile z tego powodu ginoł i tzrba było o niego dbać i stosować inne taktyki. Losowanie PŻ jest dla mniej bardzo dużym plusem.

25.11.2003
17:21
smile
[42]

Drackula [ Bloody Rider ]

HEHe Bogas powtorz raz jeszcze bo poczatku nie zrozumialem. Gdzie rzucanie czarow nie powoduje ataku? Co doroznic to woesz jak grales w NWN to owesz czego sie spodziewac wybierajac Cleave. Jesli nie grales to czarna magia. Opsane jest wszystko bardzo ladnie, tylko problem ze nie ma dostepu do opisu wtedy kiedy potrzeba.
Lubisz miec malo zycia to juz twoj gust. Ja nie mowie ze koles musi byc napakowany jak nie wiem co ale nie lubie jak mi w jednej turze ginie druzyna po ciosach ogra. Moze i wiekszosc przeciwnikow nie jest wymagajaca ale jak spotkasz tego mocnijeszego to znaczenie moze miec kazdy punkt zycia. Wyobraz sobie ze w jednej z koncowych walk jest kilku wgorzowych gigantow i ettinow i niech teraz ich nie zatrzyma pajeczyna to pozamiatane. Albo niech sie zdazy ze pajeczyna ich zatrzyma a ty z radosci puscisz fireballa, tez pozamiatane, bo przy okazji spalisz sieci :). wiem ze nie ma radochy przy dostawaniu plnej puli ale nie ma radochy tez dostawania przy kolejnych awansach po 3 punty zycia.
Powalczysz z dwoma salamandrami to zobaczysz :).
aha NAS GRACZY mialo byc specjalnie, przeciez w takim watku to zamiescilem nie ? :)

Milo ze chociaz przeczytales te wypociny.

25.11.2003
19:04
[43]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

witam wszystkich:)
nie wiem czy wiecie a jak juz wiecie to dla przypomnienia:)...
...Tymczasem polski wydawca gry - firma CD Projekt - ujawnił pierwsze szczegóły na temat wersji PL. W Polsce gra ukaże się pod tytułem Greyhawk: Świątynia Pierwotnego Zła, zostanie wydana w pełnej, polskiej wersji językowej, a jej cena wyniesie 129.90 PLN. Co więcej, CD Projekt zapowiedział, że do rąk polskich graczy trafi wyjątkowa edycja gry, zawierająca wiele wspaniałych dodatków! Gra Greyhawk: Świątynia Pierwotnego Zła ukaże się już w styczniu 2004 r. Więcej szczegółów na temat polskiej edycji gry podamy wkrótce...

25.11.2003
19:53
smile
[44]

Bogas [ Senator ]

Drackula- oczywiście w tamtym chodziło mi o NWN. Wiesz ja chciałbym aby mój paladyn na 99 poziomie pokonywał Diablo tylko ze to nie ta gra :) Tamto to się nazywało BG i było AD&D a to się nazywa ToEE i nie dość ze jest do 3ed. to w dodatku jest zrobione przez inną firmę. W ToEE to są zasady a w BG krok naprzeciw słabszym graczom. Równie dobrze mógbyś napisać przy recenzji M&M ze kicha bo nie ma rzeczy które ci się podobały w Morr, przy okazji wymienająć te rzeczy których nie ma.

26.11.2003
08:26
[45]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

no i szlus.... odinstalowalem PoR.. doszedlem do wniosku ze mam dosyc, to nie jest rozrywka dla mnie, chybiony zakup.. cale szczescie ze tak tanio...
teraz sobie pluje w brode ze nie mam oryginalnego diablo... no ale coz posiadanie pirata jest naganne..ale pocieszam sie ze malo tego mam

26.11.2003
15:05
smile
[46]

War [ dance of death ]

Artuus -> dzięki za info :) No to będe czekał :)

26.11.2003
20:33
[47]

Bajt [ ]

Witam,
cos dawno mnie tu nie bylo.

Nie podoba mi sie to tlumaczenie tytulu ToEE, zdecydowanie wole Swiatynie Zlych Zywiolow. Moze nie jest to wierne tlumaczenie, ale bardziej odpowiednie IMHO.

Akurat gram Powrot do Swiatyni Zlych Zywiolow w D&D, wiec wiem cos o tym...

27.11.2003
00:37
smile
[48]

Drackula [ Bloody Rider ]

Bajt zalezy jak to przetlumaczyc, bo moze byc tak i tak.
Ja np. tlumaczac tak to dalem:
...demony utworzyly kult majacy na celu odkryc ZLO w jego najbardziej pierwotnej formie....
ale zastepujac wyraz pierwotny na elementarny tez bedzie dobrze.

27.11.2003
19:17
smile
[49]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Cóż tłumaczenie zależy od kontekstu. A zgodne z kontekstem tytuł niekoniecznie musi oznaczać dobrze brzmiący tytuł...

27.11.2003
20:02
smile
[50]

Drackula [ Bloody Rider ]

Wkrotce podam wam nowego linka do dodania do wstepniaka. :)

27.11.2003
20:19
smile
[51]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Cześć wszystkim dawno mnie w twierdzy nie było:P Dorwałem oryginalnego cd-keya do NWN i nie mam dodatku i może mi ktoś powiedzieć gdzie znajde jakiś polaków którzy chetnie zagrają?:)

28.11.2003
23:18
[52]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Nowa prestiżówka do HoU - Krasnoludzki Obrońca. Wygląda twardo, chociaż 13 dexa dla krasnoluda to pewne utrudnienie... Za to Pale master jest rozczarowujący - nie wierzę w dobrą prestiżówkę dla maga...

29.11.2003
02:18
smile
[53]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam :))

Widze że Twierdza stoi :P no to teraz ide do moich lochow sprawdzić czy nic nie zgineło :D

29.11.2003
14:06
smile
[54]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
Trudno nie zauważyć, ze jestem jedynym najemnikiem poszukującym przygod w PoR, a może jedynym na Forum???
Jestem w tej chwili na etapie drogi do Zamku Cormanthor - znowu lochy- drużyna na 16 poziomie nie daje sobie w kaszę dmuchać ale nie wolno pozwolic sobie na lekceważenie przeciwników.
Ktoś powiedział, że limit doświadczenia w PoR to 16 poziom - wydaje mi się, ze nie jest to prawda. Mozna osiągnąć większy poziom doświadczenia ....
Po ukończeniu gry mam nadzieje nabrac co do tego pewności, grając po raz pierwszy wiem na pewno , ze nie zrealizowałem wszystkich pobocznych questów a juz mam poziom 16, a przeciez jeszcze trochę gry mnie czeka.

29.11.2003
14:09
smile
[55]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> witaj, hmmm nie no ja widze że rzeczywiście chyba jesteś jedyną osobą która nie dałą sie pokonać PoR i dalej z nią walczysz :P

29.11.2003
14:14
smile
[56]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------------> stary druhu - Krasnoludzie - żebyś wiedział, że walczę i co najwazniejsze zbliżam sie do finału...
Jednego jestem pewien, jezeli chodzi o PoR - trzeba być twardym zawodnikiem, zeby w to grać....

29.11.2003
14:28
smile
[57]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> hmm moze nie tyle tfartkim co miec dużo samozaparcia ,którego jak to stwierdził Drackula zabrakło mi przy Morro :P ale ja do tej gry wróce (mowie o PoR zresztą o Morro też :) ) ,ale kiedy no właśnie :D

29.11.2003
14:44
[58]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------------> PoR jest spoko, tylko jest tam duzo questów rozwleczonych w czasie i przestrzeni. Podam przykład, mam teraz odzyskany w Katakumbach Miecz Oka własnośc herosa Myth Drannor, trzeba mu go zwrócić a ściślej mówiąc złożyć w jego sarkofagu.... Tylko jest mala trudność ten sarkofag jest gdzies w lochach a spotykamy go na początku gry. Za cholerę nie moge sobie przypomnieć gdzie on jest a przechodzenie wszystkich lochów jeszcze raz w poszukiwaniu sarkofagu to kilka dni grania, grania bardzo uciążliwego bo w tych labiryntach bardzo łatwo się pogubić.

29.11.2003
14:51
smile
[59]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> heh no to bardzo ciekawe zadanie :) ano takich podziemi to nie widziałem chyba w żadnej grze jeszcze, a pewnie im dalej tym jeszcze wiecej pokręcone :)

29.11.2003
15:04
[60]

Arttrue [ Konsul ]

Witam!
Macie na mysli Pool of Radiance?
;)

29.11.2003
15:14
smile
[61]

Gilmar [ Easy Rider ]

Arttrue -----------------> wszelki duch...... Dobrze się domyślasz.... Co u Ciebie????
Shakka -----------------> pewnie ten quest oleję, ale sa i inne zadania...np: zawarlem układ z Drowami, ze zabije Maga Sekty, Mag zostal wczesniej pożarty przez Arrakoty i znalazłem tylko ciało, Drowów zlecajacych zadanie nie mogłem jak do tej pory znaleźć, czy to zadanie będzie zaliczone - zakończone - nie wiem...

29.11.2003
15:19
[62]

Arttrue [ Konsul ]

Gilmar----> Jeszcze tu jestescie? ;) Fakt, kawal czasu minal, wlasnie siedze nad starymi watkami i przegladam. Na necie jestem dosyc czesto, ale jakos nie mam czasu zerknac na Forum :) od razu lece na serwer. Widze ze watek baaaardzo sie rozwinal. No nic, tylko mi Wam gratulowac.
A u mnie? Jakos leci. Mialem male problemy z praca, teraz tez je mam, bo ją mam :) Cale dnie w robocie i bez netu :((((( Za chwile tez lece na serwer, pozdrowka dla wszystkich znajomych i nieznajomych.
Na razie!

29.11.2003
15:20
smile
[63]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Arttrue >>>> a kogo to moje piiękne krasnoludzkie oczy widzą :D witaj :)))

Gilmar >>>> acha o Ty z drowami ? szlachetny pół-elf ? jak to możliwe ? :P

29.11.2003
15:23
smile
[64]

Gilmar [ Easy Rider ]

Arttrue --------------> tttrrrrzzzzzymaaaaajjjj się, wpadaj częściej.... ale Arttrue chyba juz nie słyszał...???

29.11.2003
15:29
smile
[65]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------------> to była Drowka, to po pierwsze, a po drugie wzruszyła mnie jej historia o miłości, nienawiści i zemście. Postanowiłem pomóc, poza tym to, ta grupka Drowów to rzadkość w tej grze - sojusznik w walce z Sekta Smoka, nawet jezeli chwilowy to miła odmiana.... Nie lubię wszystkiego ciąć rowno z trawą, ktorej z resztą w lochach jak na lekarstwo....

29.11.2003
15:41
[66]

Arttrue [ Konsul ]

Slyszalem, slyszalem :)
Na razie!

29.11.2003
15:48
smile
[67]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> no to normalne to wszystko ich wina :P kobiet oczywiście :D

29.11.2003
16:01
smile
[68]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------------> Nie wiem, czy to do końca prawda...???
Gdyby Adam nie był taki chytry i dał trochę wiecej materiału niz jedno żebro..... ale, cóż, stało się....
Kobiety... puch marny.... jaki szary byłby bez nich świat....

29.11.2003
16:04
smile
[69]

Gilmar [ Easy Rider ]


Shakka --------------> ale Ty masz piękną... liczbę obok nicka.... gratulacje!!!!

29.11.2003
16:04
smile
[70]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> ojjj nie wspominaj mi o nich, bo ostatnio miałem nie miłe przeżycie :( no ale cóż tak juz ten świat jest zbudowany.

ok ja lece trzeba sodwiedzić jakąs karczme :P narazie

29.11.2003
16:06
smile
[71]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>>> eeee jaka ona tam piękna bedzie jeszcze piękniejsza za jakiś czas :P ale i tak dzięki :D

29.11.2003
16:23
smile
[72]

Gilmar [ Easy Rider ]

No tak, Shakka poszedł pić, jak to Shakka.....
Pamiętaj, ostrożnie co by główka nie bolała.....
Miłej zabawy!!!
A może to o inną karczmę chodziło...???

29.11.2003
16:31
smile
[73]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> jeszcze jezdem chwile :P nie nie chodziło o inną karczme chodzi o tą karczme o którą myślisz że chodzi, ale zamotałem :P

01.12.2003
08:20
[74]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

hej.... cos ostatnio pusto... A JA KURDE W NIC NIE GRAM :( .... zestarzalem sie czy co...

01.12.2003
10:26
smile
[75]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

wy tu gadu gadu, a ja właśnie kończę Star Wars: KotOR

01.12.2003
11:52
smile
[76]

Drackula [ Bloody Rider ]

Jak chcecie to dodajcie do wstepniaka moj link. Przy okazji czekam na sugestie i pomysly rozbudowy stronki.

Sabathius----> jak Cie dorwe to ....... czemu nie odpowiadasz na pytania ? :)

01.12.2003
12:18
smile
[77]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Drackula ---> fiu fiu... alez sie postaral.. no niezle niezle :) wole juz wiecej nie mowic bo zaczne sie czepiac :D

01.12.2003
12:53
smile
[78]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam :)

Drackula >>>> nie no ja nic nie chce mowic ,ale moj antywir sie wydziera ze na tej stronie masz jakies podejrzane pliki, nie wiem czy to wajrus czy co ,ale cuś jest :P no przyznaj sie co tam nam chciałeś powpuszczać na kompy ? :P

01.12.2003
13:04
smile
[79]

Drackula [ Bloody Rider ]

Shakka----> albo masz cos z anty nie tak, albo to nie moja wina tylko plikow do ktorych sa ewentualne linki, albo bledy powodowane przez republike.
A poza tym jestem tak uzdolnionym webmasterem ze napisalem skrypt do strony, ktory powoduje infekcje wszystkich kompow ;)


Czy te duze litery widzicie wyswietlane poprawnie? Nie moge sobie z tym poradzic, aby wyswietlaly sie taka czcionka jaka ja chce.

01.12.2003
13:16
[80]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

mi tam nic nie piszczy i wszystko widac :)

01.12.2003
13:21
[81]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
U mnie antywirus wykrył na stronce Drackuli - wirusa >>>>> VBS/Redolf*
Kazałem usunąc zarażony plik i polecenie zostało wykonane.
Niestety muszę już Was opuścic bo pędzę do roboty....
Na razie mam nadzieję odezwać się z roboty.

01.12.2003
13:29
[82]

Gilmar [ Easy Rider ]

Acha, jeszcze jedno, próbowalem usunąc wirusa ale mój program tego nie jest w stanie zrobić - moz e to nie wirus...???

01.12.2003
13:30
[83]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

wirus??? dziwne... jestem w pracy, za porzadnym firewallem nic sie nie przedostaje, bo chlopaki sami pisza...

01.12.2003
13:32
[84]

zarith [ ]

mi wykrywa tam wirusa html.redlof.a

na wszelki wypadek stroke sobie daruję:)

01.12.2003
14:05
smile
[85]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Drackula ---> ooo! no ladne rzeczy... jednak jakies swinstwo masz na stronie... ja sie na tym nie znam... czyzby jakis trojan???

01.12.2003
14:07
[86]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Baza wirusów - Redlof
27 września 2002

Również znany jako: VBS.Redlof
Typ: robak
Podtyp: VBS
Niszczący dyski: nie
Niszczący pliki: nie
Efekty wizualne: nie
Efekty dźwiękowe: nie





Redlof jest robakiem internetowym napisanym w języku Visual Basic Script, którego działanie polega na rozsyłaniu własnych kopii za pomocą poczty elektronicznej.

Zwykle robak pojawia się w komputerze ofiary w postaci kodu w treści listu elektronicznego. Po uruchomieniu przez użytkownika robaka tworzy on na dysku swoją kopię w pliku c:\windows\system\kernel.dll oraz modyfikuje tak rejestr by była ona uruchamiana przy każdym starcie systemu Windows.

Następnie robak w każdym katalogu tworzy lub modyfikuje istniejące pliki o nazwach: folder.htt i desktop.ini zawierające jego kod.

Na koniec robak tworzy papeterię programu Microsoft Outlook i Outlook Express do wysyłania listów w formacie HTML o nazwie blank zawierającą jego kod oraz ustawia ją jako domyślną. W efekcie wszystkie wysyłane od tego momentu listy zawierają wirusa.

01.12.2003
15:22
smile
[87]

Drackula [ Bloody Rider ]

:((((((
Kurna nawet nie wiecie jak mi przykro. Ale nie zdawalem sobie z tego sprawy ze cos mi siedzi. Juz wiem jak to dostalem, poprzez wewnetrzna siec. Znow *&$*$*48 Indus zainfekowal nam caly lokalny LAN. Jak %#^&^ dorwe to nogi z dupy powyrywam. Teraz wszyscy siedza i kasuja robala. U mnie misio Panda walczy.
Stronka puki co skasowana z serwera. Jak wszystko sprawdze to posle raz jeszcze.

Sorkiw wielkie raz jeszcze. I dzieki, bo tak to dalej bylbym w nieswiadomosci.

01.12.2003
15:48
[88]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Drackula ---> spoko luzik... w sumie nic sie nie stalo ;)

01.12.2003
16:52
smile
[89]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Drackula >>>> nie masz sie czym martwić :) widzisz a jednak mam dobrego antywira :P

01.12.2003
16:57
smile
[90]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Heh, dobrze że ta próba sabotażu twierdzy mnie omineła. ;-)

01.12.2003
17:16
smile
[91]

Drackula [ Bloody Rider ]

Mialem tylko 3 tys. tego taltajstwa :)

Teraz juz na stronce nie powinno byc tego "cosia".

01.12.2003
18:59
smile
[92]

Bogas [ Senator ]

Drackula- czyżby aż tak się gra sposobała :)

01.12.2003
19:01
[93]

Bogas [ Senator ]

Drackula- czyżby aż tak się gra sposobała :)

01.12.2003
19:02
[94]

Drackula [ Bloody Rider ]

Owszem spodobala sie, a to ze cos tam napisalem to wynik tego ze w pracy sie nudzilem przez dwa dni. A skoro juz zaczolem to moze cos z tego splodze.

Jak beda sugestie co do kierunku rozwoju.

01.12.2003
20:57
smile
[95]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam pytanko chciałem sobie pograć na serverze Luth PL zna ktoś może na to hasło?:)

01.12.2003
22:45
smile
[96]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

No więc tak mam do waś pytanie.chciałbym zagrać kapłanem pare minutek na arenie i nabrałem szacunku dla tej profesji:)No i mógłby mi ktoś poradzić jakie statsy najlepiej kapłanowi dać ?I rasa zrobiłem ras elfa a raz człowieka i dobija mnie rzecz że człowiek nie może używać jako kapłan długiego miecza:( więc pozostaje elf]:-> Jest jeszcze takie coś jak wybór profesji kapłana czyli np :leczenie,ziemia,woda,zło,śmierc itd jakie najlepiej wybrać?

01.12.2003
22:46
smile
[97]

Bogas [ Senator ]

Muszisz być zarejestrowany aby to zrobić muszisz wypełnić zgłoszenie :)

01.12.2003
22:56
smile
[98]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Z penoością świetnym czarem dla kapłana z dodatkowych domen byłaby Kamienna Skóra i Przyspieszenie(jeżeli któraś domena daje do niej dostęp). Za to na poczatkowych poziomach bardzo przydatna jest Zbroja Maga. Więcej grzechów nie pamiętam...

01.12.2003
22:56
[99]

Bogas [ Senator ]

Człowiek
Domeny: Magia, śłonce.
Statystyki:
14
12
10
16
10
14
Czy tak trudno pokombinować? Przecież to RPG!

02.12.2003
08:51
[100]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Bogas ---> hmm...a w jakiej kolejnosci podales statystyki ? ;) (SIL, ZRE, KON, INT, MOD, CH..... czy jakos inaczej ?? :DDD)

ja tam mialem u kaplana "smierc" wybrana :P

02.12.2003
09:45
smile
[101]

War [ dance of death ]

Visus -> wydaje mi się że skoro czwartą liczbą jest 16, to w kolejności - Siła, Zręczność, Kondycja, Mądrość, Inteligencja, Charyzma. :)

02.12.2003
13:55
smile
[102]

Gilmar [ Easy Rider ]

Zapraszam do nowej części --------------->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.