GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z nagrywaniem - overburning?

18.11.2003
14:26
smile
[1]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Problem z nagrywaniem - overburning?

Spraa mianowicie jest taka - mam pewną rzecz w 4 kawałkach na dysku - i muszę na jutro nagrać w sumie kilkanaście płyt (kilka kopii tej rzeczy) - ale jedna część ma około 740 mb, a płyty są 700 mb... wszystkie mam takie :(((((( Co zrobić? Ściągnac inny program, dać overburning? Nie chcę spieprzyć nagrywarki.

18.11.2003
14:28
[2]

zarith [ ]

spróbuj overburningiem, najwyżej zwalisz płytkę

18.11.2003
14:29
[3]

Swidrygajłow [ ]

740MB bedzie trudno upchnąc na 700MB płytkę, może lepiej kup płyty 800MB

18.11.2003
14:30
[4]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Nie nagrasz 740mb na 700mb plyte nawet overburnem. Mozesz napisac co to jest czy jest to objete klauzula "top secret"? :)

18.11.2003
14:32
[5]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Swidrygajlow---->To raczej nie wchodzi w gre... mam tu ponad 20 plytek 700 mb ;) Ale znajomy upchnal to wszystko na plytki 700 mb, nie wiem jak - radzil mi inny program sciagnac z netu.

Luke---->TTT Extended;P

18.11.2003
14:37
[6]

tygrysek [ behemot ]

Magda --> na płytkę 700 MB jesteś w stanie przez overburning nagrać 708 MB (taki jest mój rekord). Musisz mieć większą płytkę.

18.11.2003
14:39
[7]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

FoXXXMagda --> jesli jest to ostatnia plyta z credytami to mozesz virtualdub'em je usunac - zaoszczedzisz pare mb

18.11.2003
14:39
[8]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Radze wejść na strone www.cdrinfo.pl i tam sprawdzić ile mozna zrobić overburningu na tych plytkach jakie masz. Na niektórych idzie sporo upchnąć ponad nominalną wielkość, a na innych prawie nic sie nie da. 740mb to trohe duzo, ale na niektórych płytach powinno sie dac.

18.11.2003
14:43
[9]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ale,ale... jest jest to ttt ext to wszystkie plyty powinny sie miescic na 700mb cd (chyba ze jest to jakis "home rip")... jesli w exploratorze klikniesz prawym przyciskiem na filmie, wybierzesz wlasciwosci to w "rozmiar" masz wlasnie 740mb (wartosc _przed_ nawiasem)?

18.11.2003
14:43
[10]

MasterDD [ :-D ]

A moze to sa obrazy plyt?
Bo obraz moze miec 800 MB, a normalnie wejdzie na 700 MB CD.

Tylko nie nagrywaj Nerem 6.0.0.15 ,bo ma zwalony oberbourning, no najwyzej ze sciagniesz do niego fix'a.

18.11.2003
14:47
smile
[11]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Tygrysek---> Ja już upychałem ponad 730mb na niektórych płytach. Ale zanim robie tak duży overburning to obowiązkowo sprawdzam na cdrinfo czy dana płyta jest wstanie to pomieścic.

ps.
Jak narazie nie spotkalem sie z płytami które pomieszczą wiecej jak około 730mb.

18.11.2003
14:47
[12]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Dziękuje strasznie wszystkim za pomoc :))))))

Luke---->Chyba trafiłeś w sedno... pliki mają około 700 (-|+ 2 mb), ale Nero mówi co innego! Czyli mogę zaryzykować overburning? Jak zaznaczyć i gdzie, żeby było dobrze :) Wiem, że lamerskie pytanie, ale nie znam sie na nagrywaniu...

MasterDD---->Możliwe... mam starszego Nero, 5.5 bodajże:)

18.11.2003
14:52
[13]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

FoXXXMagda --> zaatakuj :) najwyzej jedna plyta pojdzie na smietnik... ew. zainstaluj nowsza wersje nero

18.11.2003
14:54
[14]

MGS BigBoss [ Konsul ]

luknij tam jest wszystko o tym jaka nagrywarka obsługuje over...coś tam ---> https://www.cdrinfo.pl/

18.11.2003
14:55
[15]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->Ale jak to zrobić? Bo wybrałam "Preferencje" w Nero, dałam "Ustawienia zaawansowane" i wpisałam 80 min... ale gdy wybieram nagrywanie, program twierdzi, że płyta jest za mała... :((

18.11.2003
14:56
[16]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ups... nie doczytalem wszystkiego. Overburna wlacza sie przez (ang wersja, sorry):

file/preferences/expert features
zaznaczasz "ptaszkiem" enable overburn disc-at-once burning
maximum cd-length moze byc na 82 min

pozniej w okienku nagrywania (burn) wybierasz metode zapisu (write method) jako disc-at-once

18.11.2003
14:57
[17]

tygrysek [ behemot ]

Magda --> pamiętaj też, że zamknięta sesja mniej "waży" i można wtedy troszkę więcej danych upchać

BoyLer --> całkiem możliwe, ja trafiłem raz taką płytę, która się zabrała za 716 MB, ale potem dziwny zwis systemu i jakiś dziwny zapaszek z wypalonego krążka :)

18.11.2003
15:03
[18]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke----->Ech, ależ ja jestem niekumata... overburning mam już zaznaczony, a gdy wbieram zapis i pojawia mi się szybkość do wyboru, nie mogę wybrać disc'at-once... co to jest?

Tygrysek----->A jak zrobić zamkniętą sesję?:) Klikam zapis, wybieram szybkość i znowu mi to wyskakuje :(

18.11.2003
15:08
smile
[19]

tygrysek [ behemot ]

wizualny konfig :) -->

18.11.2003
15:14
[20]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Tygrysek----->Dzięki Ci, o Tygrysie!:) Ale zaznaczyłam wszystko dokładnie jak kazałeś i nic... nagrywarka napisała, że potrzeba płytki CDRW, cholera by ją, i że nośnik jest za mały :(((((((((((

18.11.2003
15:15
[21]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

FoXXMagda --> chcialbym to wiedziec... wybralas wczesniej w okienku zapisu "bez multisesji" (druga zakladka - multisesja) i ustawilas wielkosc overburna na 82 minuty w preferencjach? Zamknij sesje ustawia sie w ostatniej zakladce (tam gdzie wybierasz predkosc zapisu) - czyli w ang. wersji jest to "finalize CD" - zeby byla mozliwa do zaznaczenia - "bez multisesji" powinno byc zaznaczone wczesniej.

ps. A moze masz walnieta wersje Nero (nie pamietam numeru), ktora nie pozwala na overburn (byla taka)? A moze jeszcze masz nagrywarke liteon, ze starym firmwarem, ktora ma problemy z overburnem? :((

18.11.2003
15:33
[22]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->A gdzie jest multisesja? Mam polską wersję i choć dokładnie przekopałam preferencje, nie widziałam czegoś takiego... Mam dość nową nagrywarkę - TDK niebieska z48x... teraz probuje z plyty na plyte, ale moj cd-rom jest baardzo kiepsciutki i takie przegrywanire raczej odpada....:(( a moze inny program?

18.11.2003
15:43
[23]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

FoXXXMagda --> screen ->

Inny program - WinOnCd, ale to jest duzy kombajn wiec raczej nie wchodzi w gre. Musze teraz wyjsc :( ale jak wroce to poszukam czegos darmowego/malego...

18.11.2003
15:47
[24]

tygrysek [ behemot ]

multisesję lub jej brak wybieramy przed nagrywaniem lub przy wyborze rodzaju sesji -->

18.11.2003
15:52
[25]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->Ok, dzieki :)) Kolega mi easy cd juz przesyla... a nie mam pojecia, gdzie sa te preferencje, co pokazales:(

18.11.2003
16:04
[26]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Tygrysek----->Znalazłam... ale dalej nic :P

18.11.2003
16:43
[27]

elemeledudek [ Generał ]

Madzia? Czy ty przypadkiem nie jesteś blondynką?? ( wybacz, taki żarcik mi się nasuną) Ciekawy jestem jak to się skończy.

18.11.2003
19:07
[28]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

elemeledudek ---->A czy ty moze jestes gejem? Wybacz, przyszlo mi na mysl takie pytanie [złośliwa, ale nie mająca nic do gejów]

Z divxem wciaz zonk :(

18.11.2003
19:27
[29]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ok, znalazlem cos ale nie wiem czy zadziala. Aby nagrac w tym wynalazku (link na dole) plyte z danymi trzeba wybrac:

w menu ustawienia/konfiguracja napedow
wybieramy nagrywarke i zaznaczamy opcje "wlacz overburn"
w menu kompilacja/cd dane
kliknac na "dodaj plik" i wybrac nasz plik z dysku
kliknac na "Kompiluj", zatwierdzic
kliknac na "zapis"

18.11.2003
19:48
[30]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

magda ------> ściągnij Nero 5.5.10.50 i patcha do niego. U mnie pomogło. Nie chciał mi nagrywać płyt 698 MB, a teraz śmiga bez jąkania.
Oczywiście reszta ustawień, jak ci pisali: DAO i Overburning ( ja mam ustawione na 99 minut).

18.11.2003
20:15
[31]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->Wielkie dzięki :)) Ściągam właśnie i zaraz wypróbuję.

Piotrasq----->Tobie też wielkie dzięki, ściągam tego Nero i później ściągnę patcha. Może jakoś to będzie:)

18.11.2003
21:15
[32]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->Ten program, który mi dałeś... zgrał mi na razie jedną płytkę, wielkie dzieki!! Nero też próbuję, bo jest na pewno szybszy, ale w razie czego zarwę nockę i nagram wszystko z tamtym :)

WSZYSTKIM JESZCZE RAZ PIĘKNIE DZIĘKUJĘ!!

18.11.2003
21:21
smile
[33]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Nie ma sprawy :) Btw. nero szybsze to raczej nie bedzie, bedzie ew. latwiejsze w obsludze :)

18.11.2003
23:19
[34]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Luke---->Ten programik jest w obsłudze łatwiutki :) Ale znowu coś się schrzaniło - nagrało mi 4 plyty, a potem 4 spaliło... nie mam pojęcia dlaczego, reinstalowałam i próbuję ponownie nagrać.

18.11.2003
23:25
[35]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Dziwne... a "burn proof" w opcjach konfiguracji napedow wlaczony? Moze sprobuj tez obnizyc predkosc nagrywania do ok x24. Lub to wina plytek. A jak nie to Nero...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.