GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 94, BG II część 77)

14.11.2003
16:48
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 94, BG II część 77)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto poczatek nowej opowieści... Shadows of Amn......

...


Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bregan D'aerthe, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- Luremaster
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

Link do poprzedniej części:

14.11.2003
19:32
[2]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Radża--------> oczywiście, że bez problemów, natomiast w miejscu walki tzw. finałowej nie pojawia sie Final-save (gra z dodatkiem NTotSC po prostu nigdy się nie kończy...), co nie ma żadnego znaczenia, bo BG 2 akceptuje przenosiny z dowolnego Save'a, a jeśli są z tym kłopoty (nigdy nie słyszałem), to można taką nazwę dać dowolnemu, który chcesz wykorzystać.

Możliwe, że w wersji 2.00 dla "zaangażowanych" umieszczę lokację, do której można będzie sie udac w dowolnym momencie (po walce finałowej) i dać sie porwać... do drugiej części...
Ciekawe, co wy na to?

14.11.2003
19:54
[3]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Co do romansow, bardziej chodzlo mi o kod anie o program....


P.S. jako ze Tel_Rascha nie moe osobiscie tego napsiac, moze wyniknac male przeklamanie... jednakze o to chyba mu w sms chodzilo :/

14.11.2003
21:25
[4]

Krees [ Generaďż˝ ]

Aurelinus ---> Dobry pomysł.

14.11.2003
21:30
smile
[5]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Losy naszej druzyny pomiedzy zabiciem Sarevoka a poczatkiem bg2 to praktycznie rzecz biorac czarna plama..Fajna sprawa byloby zespolic w porzadny sposub fabuly obu i jakos fajnie to zaaranzowac :)
Oto moja propozycja (od razu ostrzegam ze moze byc to spoiler gdyby Aurelinus przypadkiem sie zgodzil :): Zamiast po prostu kontynuacji gry po zabiciu Sarevoka nastapilo by przeniesienie postaci do palacu ksiazecego gdzie druzyna otrzymala by podziekowania za uratowanie ich i takie tam (cut scena):) Nastepnie spokojnie moglaby sie swobodnie poruszac po miescie ale od razu po jego opuszczeniu nastapilby wspominany w intro bg2 napad na bohaterow. Tu przydalaby sie jakas droga efektowna cutscenka :) Co ty na to?

14.11.2003
22:07
smile
[6]

Dwalin [ Reggae ]

Tal_Rascha --> Kod chyba nie istnieje ale nie jestem pewien a ShandowKeeper napewno ci się spodoba :)

15.11.2003
08:11
[7]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> umieszczę lokację, do której można będzie sie udac w dowolnym momencie (po walce finałowej) i dać sie porwać... do drugiej części... Popieram!!!!

Luremaster --->przeniesienie postaci do palacu ksiazecego gdzie druzyna otrzymala by podziekowania za uratowanie ich i takie tam Jak najbardziej, ale porwanie musi nastąpić na jakiejść specjalnej lokacji, bo przecież niektórym mogą zostać jakieś zadania do wykonania...

Aurelinus ---> Jeśli mnie pamięć nie myli, to w BG2 Jaheira mówiła "chodziliśmy po ulicach..." (ale nie jestem pewien, czy mówiła o Wrotach Baldura). Musiałoby to być jakieś miejsce (może budynek wcześniej niedostępny) - wchodzimy, spotykamy Jaheirę, Khalida i Minsca; cut-scenka - przyłączamy w/w NPC-ów (czy chcemy, czy nie!!!); wychodzimy z domu w czwórkę (może w piątkę - z Dynaheir) i ktoś nas porywa (zabijając Khalida i Dynaheir).

15.11.2003
09:29
[8]

Dwalin [ Reggae ]

M'Rek --> Jeszcze spotykamy Imoen w tym budynku a zabijają tylko Dynaheir na miejscu (np. stawiała opór) a Khalida dopiero w lochach Irenicusa...

15.11.2003
11:25
[9]

M'Rek [ Konsul ]

Dwalin ---> Oczywiście khalida zabijają dopiero w lochach (nikt by nie brał jego ciała). A o Imoen nie pamietałem (zawsze chodzi ze mną).
Ciekawe, co Aurelinus powie na taką wersję pomysłu...

15.11.2003
12:12
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Żaden z waszych pomysłów mi nie odpowiada - jesli dobrze zrozumiałem wątłe wypowiedzi w BG 2 to:
1. drużyna była w niepełnym składzie
2. w bg1 są nowe postacie i część starych kompletnie nie powiązana z BG 2
3. wiele idei "śmierci" NPC-ów w BG 2 jest mocno naciągana, nie wiem wogóle dlaczego muszę zaczynać z ryczącym jak zarzynany niedźwiedź Minscem i żałosną Jaheirą, więc z pewnością niczego sugerował nie będę, sam gram w "2" ignorując towarzyszy w lochu, "jak by ich nie było"
4. to było gdzieś na zewnątrz miasta - przymierzam się do lokacji pod nazwą "droga do Amn" na ten przykład...

wogóle nie jest powiedziane, że to zrobię ostatecznie, bo wymagałoby to jakiegoś filmu... czy cóś... może początek z BG 2...? - ale on chyba nie będzie chodził na "1"-ce...

15.11.2003
12:33
smile
[11]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Załosna Jahera?? Kurde to moja ulubiona postać w Baldursie, jak można grać bez niej?

Jej teksty są super szczegulnie te jak chce się spotkać z kurtyzaną :)

15.11.2003
13:23
smile
[12]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Witam wszystkich,troszku dawno mnie tu nie było.Tal Rasha mnie prosił abym sie zapytał czy ktos nie zna tego kodu na romans brzmi on tak:CLUAConsole:SetGlobali("jaheiraromance","0") ,ale gdzieś tu jest błąd.Prosze o szybką odpowiedz:P

15.11.2003
13:23
smile
[13]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Witam wszystkich,troszku dawno mnie tu nie było.Tal Rasha mnie prosił abym sie zapytał czy ktos nie zna tego kodu na romans brzmi on tak:CLUAConsole:SetGlobali("jaheiraromance","0") ,ale gdzieś tu jest błąd.Prosze o szybką odpowiedz:P

15.11.2003
13:25
[14]

Dwalin [ Reggae ]

Eeee najlepszy jest Minsc, Liracor i Janek :)

15.11.2003
14:01
[15]

sakhar [ Animus Mundi ]

Witam po długiej nieobecności:) Ostatnio pochłonęły mnie za bardzo klimaty II wojny:)) Ale cały czas śledzę wątek:)))
I coś tam cały czas dłubię nad Modem:))

15.11.2003
18:13
[16]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Poprawna komenda brzmi: CLUAConsole: SetGlobal("ImięRomanceActive","GLOBAL",X)
Imię= Jaheira, Aerie itd
X= 0 - romans nie rozpoczęty
1 - wstęp zwany badaniem chęci
2 - romans kwitnie ( w tym stanie inni romansowicze są juz nieaktywni)
3 - już się nie lubimy, jędzo! - (...palant! - odpowiedź brzmi)

15.11.2003
22:22
[17]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Aby wyjaśnić do końca sprawę przejścia z Wrót Baldura do Amn...
Cytaty:
Imoen – „napadnięto nas, kiedy podróżowaliśmy w pobliżu Wrót Baldura”
Jaheira (odpowiada na pytanie o Khalida) – „Nie wątpię, że schwytali go razem z nami”
Czyli co najmniej te trzy osoby były z głównym bohaterem, zaś porwanie miało miejsce poza miastem.
Z wypowiedzi Minsca nie wynika jasno, czy był z nami, czy tylko podążał naszym śladem i go złapano.

Dopasowanie filmu (?) z porwania do obiektywnych faktów (każdy przemierza Wybrzeże z kim innym) byłoby bardzo skomplikowane.

16.11.2003
21:20
[18]

sakhar [ Animus Mundi ]

A może by uprościć - "...Podróżowałeś wraz z przyjaciómi, paliliście magiczne zielę, gdy nagle ...:)))))))))"?

17.11.2003
02:29
[19]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Hehe, niezle, ale nie namawiajmy dzieci do ziela ;) Ale mozna troche zakrecic fabula :)

17.11.2003
07:36
[20]

M'Rek [ Konsul ]

A może tak, jak w bajce – drogowskaz z napisem: „Ty, który idziesz od północy... Pójdziesz w lewo – wrócisz, pójdziesz w prawo – wrócisz, albo nie wrócisz, pójdziesz prosto – nie wrócisz” (z BG2 do BG1 wraca się najwyżej w nowym wcieleniu :) )

A teraz mała zmiana tematu... Czy ktoś z Was ogląda czasami serial (animowany) „Dungeons & Dragons”? Może warto „podebrać” dwie – trzy sztuki ekwipunku (chodzi rzecz jasna o pomysł). Tak na marginesie – z bohaterami tego serialu można się „spotkać” w jednym ze sklepów na Promenadzie (tak się chyba nazywa ta lokacja). Tkwią na obrazach w głębi sklepu.

17.11.2003
13:09
[21]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Na HBO leciala jakis czas temu wersja kinowa, nieanimowana "D&D", ale niestety, nie mam HBO, nie widzialam. A gdzie leci serial animowany???

17.11.2003
15:14
[22]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Polsat, niedziela, skoro świt (czyli 8.00)

17.11.2003
19:11
[23]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> To sie trzeba bedzie poswiecic albo... uznac to za dobry pretekst do wstania rano, zalezy jak popatrzec ;) W koncu nie wstaje rano, to w niedziele moge zrobic wyjatek ;)

17.11.2003
19:22
[24]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> ufo Cię porwałoczy co?:) Dawno Cię nie było (odpo.jak we wenezuelskim serialu: Tak, dawno mnie nie było, Jose:)))))) na forum. Coporabiałaś przez ten cały czas?:) BTW - czy nasze tajne;) forum czasem działa?:)

17.11.2003
19:57
[25]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o film na HBO to wstyd sie przyznać - oglądałem - porażka jak w piłce noznej Polska - Malta 0:8, albo jeszcze gorzej (Wyspy Dziewicze?). Po kilkunastominutowej udręce przełączyłem na "Moda na sukces" - po takim seansie, ten serial czy co to jest, wydał mi się prawdziwym arcydziełem, wczoraj miałem podobne odczucia po obejrzeniu "Ataku Klonów" - nagle strasznie zainteresowało mnie "Słowo na Niedzielę"...


Czy BG 1 to na pewno gra dla nastolatków? Ostatnio w kopalni w Otulisku zatrzymał mnie jeden strażnik Czarnych Szponów i spytał mnie "czy mam jakiś pomysł, bo mu czasem dzida nie chodzi w kontaktach z żoną..." Pomyślałem, że lepiej >skrina< nie umieszczać...

17.11.2003
20:07
[26]

Dwalin [ Reggae ]

Aurelinius --> Gdzie ty tu widzisz młodziesz? Same Krasnolud i Elfy po 100 :D

17.11.2003
21:08
smile
[27]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Hehehe to co powiecie o tej (link ponizej) wypowiedzi niejakiego pana Mimbula z bg1?:)

18.11.2003
09:14
[28]

marko74 [ Pretorianin ]

Aurelinus---> w jednym z postów napisałeś:
"Usunąłem ten efekt "wyssania" poziomów i doświadczenia przez nieumarłych, bo jest wkurzający i nie ma lekarstwa na niego, ale zastapiłem to czasowym obniżeniem statsów. To chyba lepsze rozwiązanie. Można też wprowadzić czasowe zmniejszenie XP i leveli, ale to ma mniejszy wymiar "fizyczny"
czy chodzi o ten efekt który pojawia się w oknie dialogowym np.:" Yoshimo wyssano 2 poziomy" i który potem jest widoczny w postaci takiego czerwonego lejka na portrecie osoby ? bo jeśli tak to nie zgodzę się że nie ma na to lekarstwa...

18.11.2003
09:49
[29]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Może (zamiast wczesnie wstawać) wystarczy dłużej posurfować i po prostu połozyć się spać o 8.30?

marko74 ---> Aurelinusowi chodziło chyba o wampiry w BG1

18.11.2003
11:49
[30]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Nie da rady, juz nie siedze tak po nocach, jak kiedys ;)

Co do filmu D&D slyszalam, ze jest kiepski, ale i tak chce go zobaczyc, bo:
- gra tam Jeremy Irons
- bedzie druzyna poszukiwaczy przygod
- generalnie dlatego, ze rzadko sie zdarza ogladac FR "na zywo" - poza gra.
Co do ataku klonow - mam podobna opinie, aczkolwiek obejrzalam bez przelaczania (ba,w kinie ciezko przelaczyc na inny kanal).

Sakhar --> Jestem, jestem, tylko znowu choruje, znowu psuje system na komputerze, znowu mieszam w stylu forum (dziala czasami, wczoraj dzialalo ;) ) i inne takie...

18.11.2003
15:36
[31]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Hathor --> D&D [ zarówno film, kreskówka jak i RPG] nie dzieją się w FR. FR jest tylko jednym ze światów które można użyć do prowadzenia kampani... w filmie świat jest stworzony na potrzeba [zasady d&d nie mają świata w którym bły by przedstawiane - to czyste zasady i koncept].

I dla własnego dobra nie oglądaj tego filmu!! zepsujesz sobie własne wyobrażenie które jakie by nie było musi być lepsze od tego co jest na ekranie. to co się tam dzieje to jedna wielka pomyłka, nie pozostało nic do schrzanienia :[...

18.11.2003
15:38
smile
[32]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Film D&D jest totalnym dnem, można go porównać tylko z głupawymi serialami typu Herkules albo Xena.

18.11.2003
16:05
[33]

Las Ca [ Konsul ]

Film jest mizerny, ale obejrzec zawsze mozna. Jedyne co mi sie podobalo to Beholder (wygladal jak zywcem wyjety z BG2) i ten zly koles, bo przypomina mi nieco samego Irenicusa.

18.11.2003
16:37
smile
[34]

Bogas [ Senator ]

Witam
Lesaonar- mylisz się zasady D&D mają swój świat a jest nim Greyhawk. Co nie znaczy ze nie można grać w innych :)

18.11.2003
17:04
[35]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Świat Greyhawk jest pierwszym ze światów i faktycznie podręczniki bazują na tym świecie, jednak tylko w przypadku niektórych rozdziałów (np. Bogowie) ma to jakieś znaczenie.

18.11.2003
18:59
[36]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Las Ca --> Bo ten zly koles to Jeremy Irons, jak juz wyzej napisalam, a to juz jest powod by fiml zobaczyc.

Lesaonar --> Ale Baldury dzieja sie w FR ;) Hmmm, jesli film D&D nie dzieje sie w FR, to trudno.

Eliash --> Lubie czasem poogladac akurat te glupawe seriale ;P

D&D film juz mi go wiele osob odradzalo, wiem ze nie bedzie to dzielo niesamowite, ale obejrze.

18.11.2003
20:12
[37]

Las Ca [ Konsul ]

Hathor ---> Ano racja. :) Proponuje przed filmem zaopatrzyc sie w jakies napoje wyskokowe tudziez inne uzywki w przyzwoitych ilosciach - bedzie ciekawiej.

Ja nie odradzam - D&D to D&D nawet w jesli ma z nim niewiele wspolnego. :)

18.11.2003
22:25
[38]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Akurat Jeremy Irons nie pokazał w tym filmie nic specjalnego ale to pewnie wina scenariusza.

19.11.2003
15:32
[39]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Wie ktoś może z kąd ściągnąć najnowszą wersje moda Aurelinusa do Baldurs Gate? Prubowałem sciągnąć ze strony Hathor ale cały czas jakiś error wyskakuje.

20.11.2003
00:12
[40]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Radża Dżadża --> Najlepiej poczekaj z tydzien-trzy tygodnie (dokladniej Aurelinus moze powiedziec) i pobierzesz wersje 2.0, ktora wlasnie jest konczona. A pobierzesz ja z 3DDownloads albo z jeszczeniewiemskad, bo u mnie tez bedzie, ale cos ostatnio niedziala to za bardzo...

20.11.2003
13:47
[41]

Carrignarone [ Konsul ]

Dzień dobry.
Hathor ---> Chciałem wypowiedzieć się w sprawie D&D. Przyłączam się do chóru głosów wgniatających ten wyrób w błoto. Jednakże gdybyś bardzo chciała go obejrzeć, to mam nieprzyjemność posiadać odpowiednią płytkę... Jakaby co, daj znać mailowo.

A tak ogólnie to wszyscy zdrowi. Widzę, że na wątku reaktywowali się niektórzy dawni bywalcy. Ciekawe czy Valencis też tu wróci.

Zacząłem grać w jedynkę, nie mogłem się powstrzymać. I spotkała mnie dziwna przypadłość. Mój hiroł po wyjściu z kopalni Nashkel zaczął popadać w berserk na widok każdego napotkanego wroga. Jest to o tyle nieporządane, że nie pozwala podkradać się i sztyletować. Nie mam żadnego przeklętego przedmiotu (rozebrałem hiroła do naga, a on nawal rzuca się z pięściami na wszystkich), nie instalowałem niczego podejrzanego, nie wiem co robić. Czy ktoś zna rozwiązanie tej zagwozdki?

20.11.2003
14:23
[42]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Hathor -> JA Xenę i Herkulesa trawię dopiero po czwartym piwie, wtedy mi się nawet podoba :)

A film z zasadami D&D ma niewiele wspólnego, np. czarne smoki zionące ogniem i inne kwatki.

20.11.2003
15:47
[43]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carnignarone --> A nie zalozyles mu plaszczyka poprawionego przez Zeda? Dziala nawet po zdjeciu ;)

Obrywa sie biednemu filmikowi ;)

20.11.2003
17:42
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dwie wiadomości i obie złe:

1. Utknąłem na testach NTotSC, więc zabawa jeszcze potwa, jak mówi Hathor pewnie ze dwa tygodnie, muszę przebudować lokację z grobowcem (tam gdzie jest czarny kwadrat), bo obszar działa źle.

2. Opornie, ale powoli idzie praca nad A New World, bo jak zwykle zostałem sam..., a geniuszem grafiki nie jestem, ani nawet pomysłu szczególnego ostatnio nie mam. Chyba zmęczyłem się edytowaniem i teraz trochę pogram, bo nazbierało sie gier... Dla poprawy nastroju zamieszczam fragment mapy nowego dodatku>>>>>>>

20.11.2003
17:49
[45]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Ad. 1 Szkoda :( Pozostaje czekać cierpliwie.
Ad. 2. Po takich terenach można wędrować latami :)

20.11.2003
18:06
[46]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ad. 1 Jakoś szczęśliwie (odpukać tfu!) udało mi się porozumieć z lokacją, jeszcze raz DLTCP okazał się niezastąpiony... więc gram dalej...
Ad.2 No tak, raczej zamierzam przyłożyć się do tego "dzieła"... ta mapa to ok. 30 % całości, będzie sie działo... ale nie prędko...

Jeśli chodzi o kłopoty z berserkiem - to na pewno ktoś sie połakomił na płaszcz... ból, bo lekarstwa ni ma... ale otrzegano w opisie...

20.11.2003
18:15
[47]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Hathor--> a możesz podać dokładny adres tego 3DDownloads?

Ostatnio mam transfery żędu 500 KB/s!!!!!! ( chyba znowu huby pokradli:) więc bym se ściągnoł

No i fajną masz stronke.

20.11.2003
19:42
[48]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Calkiem niezla mapka, Wrota Baldura sie najlepiej prezentuja :) Ogrom terenu i ogrom pracy. Ja tez utknelam i nic nie ruszyalam... Z powodow roznych, heh. Ale jak sie z paroma rzeczami uporam, to sprobuje pomoc, byle nie za szybko... Moze poki co pograj troche ;)

Radża Dżadża --> Link do 3DD na dole (a raczej do duskusji o tym, tam masz linki do plikow), ale tam jeszcze nie ma NTotSC, jest tylko polska latka do DSotSC (alternatywa dla download'u na CDP). Moja stronka sie poki co nie rozwija, ale kiedys bedzie lepiej :)

20.11.2003
20:14
[49]

sakhar [ Animus Mundi ]

Carrignarone - dlaczego tak długo się nie odzywałeś?:) IWD Cię pochłonął czy też inne, bardziej przyziemne sprawy?:)

20.11.2003
20:30
[50]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No cóż, korzystam z dostępnego materiału... to i tak niemal cud, że zdobyłem taką kolorową mapkę, składa się z sześciu częsci i nie bardzo pasują (!) do siebie, więc będzie nieco... hm... niespasowana...

20.11.2003
21:50
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Napisz mi @ co jest z tym dopasowaniem, moze ja sprobuje je scalic?

20.11.2003
22:03
[52]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> jestem troche do tyłu z ostatnimi modami , możesz w skrócie przedstawić A New World [pierwszy raz słysze]...

Bogas --> mój błąd, przyznaje racje :]

20.11.2003
22:28
smile
[53]

Bogas [ Senator ]

Witam
Aurelinus- jeżeli chcześ mogę podać kilka stron na których znajdziesz mnóstwo map które może ci się przydadzą.Mogę też ci podesłać całą tą mapę której masz fragment u góry. Nie jest w zadeń sposób podzielona :)

21.11.2003
00:49
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeżeli macie jakiekolwiek ciekawe materiały dotyczące FR to chętnie obejrzę, najlepiej w ludzkim języku, ale ten barbarzyński angielski też może być (nie mam za wiele czasu na czytanie). Szczególnie miasta pod kątem budowli i organizacji itp. Np. nie mam za bardzo pojęcia jakie znane budynki są w Waterdeep, nic nie wiem o Everasce, Silverymoon, o i jeszcze paru miejscach, ale interesują mnie głównie miasta, mam ściagniętą jakąś aktywną mapę FR-u, ale nie mam czasu jej odpalić....

Opis modułu znajdziecie na forum Hathor i stronie Riklaunima (bierze udział w tworzeniu, ale jeszcze nie nadszedł jego czas - Welverin też coś-niecoś przygotował), oraz na CDP, nie każcie mi tego powtarzać (może ktoś inny zajmie głos)...

21.11.2003
01:10
[55]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ktos inny poda link, pod ktorym sa informacje o A New World - korzystajcie, poki strona dziala ;) :

21.11.2003
06:34
[56]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bóg zapłać dobry człowieku...

21.11.2003
10:07
[57]

Carrignarone [ Konsul ]

Chodzi Wam o płaszcz z pola pod Nashkel? Tak, założyłem go nie czytając nawet opisu, jak wrócę do domu to sprawdzę, co tam napisali. Cholera jasna! To już w ogóle zaufania do znalezionych rzeczy mieć nie można??? :)

sakhar ---> Raczej te przyziemne, niestety. Z gier kilka rozgrzebałem, ale żadnej nie skończyłem. W IWD2 utknąłem, NWN okazało się zbyt wymagające jak na moją kartę graficzną, więc wróciłem do starego dobrego Baldura, ale też nie mam w zasadzie zbyt wiele czasu nań. Aha jeszcze udało mi się ścią... znaczy się zdobyć fajnie zapowiadającą się grę Temple Of Elemental Evil dziejącą się w świecie Greyhawka, ale na razie tylko kontrolnie zainstalowałem, żeby sprawdzić, czy działa.

21.11.2003
14:23
[58]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Aurelinus--->Napisz jakie jeszcze inne miejjsca oprócz wymienionych Cię interesują to coś wynajdę. Niestety jednak w barbarzyńskim języku:(

21.11.2003
15:30
[59]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Aurelinus--->Na razie znalazłem tyle:

Waterdeep: https://www.raflar.com/waterdeep/ThePlaces/w-city.html - Ogólny opis miasta i dzielnic
https://www.raflar.com/waterdeep/ThePlaces/w-city.html - kolorowa mapa Waterdeep

Polecam też ściągnięcie stąd https://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/downloads , następujących pozycji
Volos' Guide to North - szczegółowy opis wielu miast na północy (w tym Luskan, Neverwinte, Mirabar, Cytadela Adbar, Citadel of Many Arrows, Mithrylowa Halla, Sundabar)
Volo's Guide to Dalelands - szczegółowy opis wszystkich Dolin (Dalelands) - nie wiem czy będziesz robił Doliny, jeśli tak to coś dla ciebie.
Volo's Guide to Cormyr - opis Cormyru (z najważniejszych miast: Suzail, Arabel, Marsember)
Calimport - jeśli twoja mapa sięgnie aż do Calimshanu, to proszę bardzo:)

Na razie znalazłem tyle, ale jeszcze oczywiście poszukam:)

21.11.2003
16:14
[60]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Ktos inny poda link, pod ktorym sa informacje o A New World - korzystajcie, poki strona dziala ;) Skorzystałem :) (akurat strona działała). Bardzo ciekawe informacje...

Tak na marginesie... "Pospacerowałem" po stronach TWM (również interesujące). Dlaczego (przy przechodzeniu ze strony na stronę) pojawia propozycja pobrania Icewind33.mp3?

21.11.2003
16:50
[61]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> !??? Ooops, ciekawe. To jest podklad pod strone, powienien sie odtwarzac w tle... Nie wiem, czemu sie o to pyta. Poprawie to przy okazji - na razie strona znow nie dziala.

Raistlinek --> Dales 2 razy ten sam link, ale moze plik jest na tamtej stronie.

21.11.2003
16:52
smile
[62]

Bogas [ Senator ]

Aurelinus- tak jak obiecałem:
Strona z mnóstwem map:
https://www.gdritalia.org/gallery/thumbnails.php?album=4
Interaktywna mapa:
https://perso.club-internet.fr/kazer/Cartes/map.htm
Mapa polityczna:
https://www.shinryuu.hpg.ig.com.br/RPG/fr-regioes.jpg

21.11.2003
16:53
[63]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Poprawka - strona dziala, ale dosc dzienie... :/

21.11.2003
16:57
smile
[64]

Bogas [ Senator ]

I bym zapomniał.
Bradoz duża mapa jak chcześ mogę ci ją wysłać na @
https://culhaven.opencg.org/dnd/campaign/images/faerun.jpg
I trochę mniejsza
https://www.daggerford.com/daggerford/images/frmap.jpg

21.11.2003
18:15
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bogas-------> przecież ta mapa jest pocięta i też niespasowana! Na dodatek ja mam ją w dużo lepszej wersji i rozdzielczości (PDF) niz ten JPG.

Jak ktoś chce to ja mu moge wysłać moją i pobawic się wdokładne spasowanie. To po prostu wymaga pocięcia ich dodatkowo, odpowiedniego powiększenia i spasowania... Jak ktoś chce...

21.11.2003
20:26
smile
[66]

Tomczyn [ Junior ]

Mam problem z NTotSC i bylbym wdzieczny gdyby ktos pomogl mi go rozwiazac :Q. Sciagnolem sobie wersje 1.00 i spatchowalem najpierw 1.52B pozniej 1.53B. Przy probie wlaczenia mapy swiata na wyzuca mnie do windowsa z bledem "An Assertion failed in D:\Dev\chitin\ChVidlmage.cpp at line number 1072". Co dziwne jak wczytam missionpack sejwa z OzWM (tego gotowego zeby zaczac gre od razu w brodzie ulgotha) to mapa swiata dziala bez zarzutu. Probowalem juz uzywac mapconverta z folderu z gra i zaczynac gre od nowa i nic. Co zrobic mastahy?

21.11.2003
20:36
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Mógłbyś zrobić printscreen z tego komunikatu? Ten napis jest bardzo ważny a chyba zapisałeś go z błędem...

21.11.2003
20:44
[68]

Tomczyn [ Junior ]

Tak wyglada ten blad:)

21.11.2003
21:24
[69]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Mi sie mapki z linkow podanych przez Bogasa bardzo podobaly, ale nie wiem co masz u siebie? Jak chcesz, to mi ja wyslij i napisz, co chcesz bym z niej zrobila (sprobowala zrobic) :)

23.11.2003
13:27
smile
[70]

Las Ca [ Konsul ]

Jak rozumieć działanie Amuletu Mocy (na screenie)? Jest napisane: "Zmniejsza szybkość rzucania zaklęć o 1". Patrząc logicznie - moja Imoen powinna rzucać czary wolniej (wszak ZMNIEJSZA), ale np. opóźnienie broni im mniejszą ma wartość, tym lepiej. Jak to jest - Imoen gdy go nosi, rzuca czary szybciej czy wolniej?

23.11.2003
16:30
smile
[71]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

Las Ca ----> Szybciej

24.11.2003
09:52
[72]

marko74 [ Pretorianin ]

Las Ca---> no fakt, jest tu coś nie tak; myślę że to nieścisłość w opisie;
trzeba by ustalić jak definiujemy "szybkość rzucania zaklęć"
jeśli jest to to samo co "opóźnienie" podawane przy każdym czarze to działanie amuletu jest na korzyść: zmniejsza szybkość, czyli zmniejsza opóźnienie, czyli rzucamy czar szybciej; tylko wtedy jest to rzeczywiście bez sensu bo wychodzi że "zmniejsza szybkość" czyli przyspiesza he,he; czyli ktoś piszący ten opis dał po prostu ciała i napisał coś nielogicznego
jak dla mnie pomimo tego błędu należy traktować że amulet działa na korzyść, za czym przemawia umieszcenie tej cechy w opisie pomiędzy innymi korzystnymi; choć nie musi tak być bo np. jakaś broń dająca bonus do siły może coś ujmować z charyzmy itp.
jeden z wielu zgrzytów ...

24.11.2003
14:31
smile
[73]

Las Ca [ Konsul ]

A ja biedny sie wystraszylem i go zdjalem, ale zaloze, zaloze znowu. Swoja droga, ktos wie gdzie ten amulet moglem zdobyc? Gralem tego save'a dawno temu i nie pamietam. :) Czy to nie jest przypadkiem łup z demilisza?

24.11.2003
14:44
[74]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

A ja bym was prosił abyście podali nazwy waszych NPC z Baldura 1 z którymi grało wam sie najciekawiej (najprzyjemniej ). Moja ekipa z BG 1 to:
Ja-wojownik
Jahera
Khalid
Minsc i Boo
Imoen
ten paladyn prawiczek ( nie pamietam jak sie zwał )

24.11.2003
17:57
smile
[75]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

Las Ca ----> Albo dal Ci go Aran Linvail albo go wziles z jego ciala pod koniec III rozdziaBu

24.11.2003
18:09
[76]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Jeśli jesteśmy przy Amulecie Mocy, to należałoby ów błąd w opisie poprawić...
Podobne właściwości posiada Szata Vekny, aczkolwiek tamże [w opisie] błędu znaleźć nie sposób... :)

24.11.2003
18:21
[77]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK,oto i Hayabusa - reaktywacja :)...
witam wszystkich, jak zwykle baaardzo serdecznie.

Jeśli chodzi o pomysł przeniesienia do BG2 : jestem bardzo za, a jeśli chodzi o to, jak do tego doszło ... czy właściwie w ogóle trzeba to wyjasniać? Pewne jest, że zostali porwani. A jak, w jakim składzie, cóż - zawsze pod wpływem interesujących okoliczności przyrody mogło się paru ludziom skutecznie w łepetynkach pomieszać.

25.11.2003
08:22
[78]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W jaki sposób chcemy przesłać wersję 2.00 na 3Ddowloads? Myślę, że w sobotę będzie gotowa. Na razie wszystko idzie pomyślnie, a biorąc pod uwagę wszystkie niedociągnięcia w dotychczasowych wersjach robię niezwykle gruntowne testy, łącznie z przebudową niektórych obszarów, mnóstwem poprawek w dialogach, opisach, balansie gry itp. Nawet nie wiedziałem (bo nie sprawdzałem tak dokładnie) ile jeszcze błędów kryje zarówno oryginalna gra jak i DSotSC(choć część błędów jest efektem konwersji ze spakowanej żle przez TeamBG - pliki są niestabilne, bo robione w hexedytorze) i z dumą muszę stwierdzić, że najczystrza jest moja część, w zasadzie całkiem czysta... Będzie też sporo zmian we właściwościach niektórych przedmiotów, kilka nowych questów, retusze dialogów i parę nowych postaci. Gra jest lekko przebalansowana, bo jednak DSotSC wprowadza spore zamieszanie.

25.11.2003
10:30
[79]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Czym sie bedzie roznic wersja 2.0 od 1.53 to najczestsze pytania, na jakie ostatnimi czasy odpowiadam ;) Teraz bede linkowac odpowiedzi tutaj ;)

Trzeba pliki wrzucic na jakis serwer by oni mogli pobrac lub na FTP. Zawsze mozna z Wyspa sprobowac, jak nikt nie bedzie ciagnac (poza nimi) to powinno pojsc szybko - chyba... W kazdym razie ostatnio prosili o link.

25.11.2003
15:01
[80]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W takim razie proszę o wizytę w celu odebrania Modułu w sobotę lub niedzielę... >>>> Zawisza? (on ma mojego CD-RW)

25.11.2003
15:06
[81]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha, patch od starych wersji do 2.00 oczywiście jest możliwy, ale będzie miał ok. 15 MB, i raczej wymagał zaczynania gry od początku, w innym wypadku może się okazać, że nie wszystko działa, szczególnie w przypadku wersji 1.00 - tak jak opisał to Tomczyn nieco wyżej...

25.11.2003
17:43
[82]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aureklinus --> A moze zrobmy, jak ostatnio - zanies CD chlopakom, a oni go wrzuca na miejsce, nie trzeba go bedzie wozic z jednego konca miasta na drugi i spowrotem?

25.11.2003
19:25
[83]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Mogie wpaść...

26.11.2003
00:44
[84]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja w łikend będę w domu, ale raczej na wycieczki się nie piszę... Mam nadzieję, że Zawisza mnie wyręczy (proszę!?), tylko ofkoz musisz, Hathor odpowiednio go tam umówić...

Zawisza--------> tak jak hathor ustali, będę w domu, czy masz dojście do nowego dodatku do Dungeon Siege - Legends of Aranna albo Enter the Matrix? Byłbym wdzięczny, ja mam nowy Star Wars made in Bioware (Knights of the Old Republic) (4CD) i np. Commandos 3...

26.11.2003
00:52
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

O! A Thorgala - Klątwa Odyna? Lubię komiks...

W zasadzie skończyłem testy... jest już czyściutko...

26.11.2003
08:40
smile
[86]

Viator [ Pretorianin ]

Czy ktoś ma opis Vekny - tej od szaty z targu. Właśnie wczoraj Morte wygłosił że jest "głową Vekny" i zaciekawiła mnie ta postać.

26.11.2003
11:00
[87]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-----------> info do przeklejenia gdzie trzeba:
Posiadacze wersji 1.06, 07 i 52 aby poprawnie zainstalować wersje 1.53 i 2.00 NIE POWINNI usuwać starej instalacji dodatku deinstalatorem, ale reinstalować grę. Po prostu nowy instalator szuka plików, które usuwa deinstalator starych wersji i sypie błędy, gdy nie może ich znaleźć... Posiadacze wersji 1.00 - wystarczy opróżnić folder Override.
Podane fakty dotyczą oczywiście tych, którzy oszczędzają miejsce na dysku, inni nie musza robić nic, nowy instalator dla wersji 1.53 i 2.00 zrobi co trzeba.

26.11.2003
11:04
[88]

Carrignarone [ Konsul ]

Viator ---> Mam nadzieję, że to o tego (nie tą) Veknę chodzi:

VECNA, (the Archlich, Master of the Spider Throne, the Whispered One)Demi Power, male, NE
Attributes: Power, Dark Magic, Evil Secrets
Domains: Evil, Knowledge, Magic, Undead, Fear
Symbol: left hand clutching a human eye
Typical Worshippers: evil cultists
Raiment:
Preferred Weapon: dagger, quarterstaff
Holy Days: unknown

Vecna (VEK-nah) was a terrifing and evil Sorceror King who gained a foothold on godhood thousands of years ago. Betrayed by his lieutenant Kas, the Whispered One dissappeared from Wearth, leaving behind his legend and his two great artifacts, The Eye and Hand of Vecna. He recently became known as a Demi Power after freeing himself from an extraplanar prison now plots the destruction of all other powers so that he may take Wearth for himself. He has a great hatred for Iuz and is hated and feared by other Powers. His symbol is a left hand clutching a human eye.

No matter how powerful a being is, there exists a secret that can destroy him. In every heart is a seed of darkness hidden from all others; find that evil seed, and your enemies are undone. Strength and power come if you know and control what others dare not show. Never reveal all that you know, or your enemies will take your seed, too.

Vecna's clerics subvert governments, seduce good folk to evil, and plot the eventual takeover of all Wearth. So hated is this clut that these clerics lives are forfeit if they are discovered in any civilized city or town. They are very secretive as a result but can be found anywhere, spreading evil or looking for items that date back to their master's ancient empire. Of particular intrest are Vecna's two artifacts, which once again are lost.

26.11.2003
11:06
[89]

Carrignarone [ Konsul ]

Choć z całą pewnością najwłaściwszy opis podałby Lesaonar...

26.11.2003
11:09
[90]

Carrignarone [ Konsul ]

A może chodzi o to :)))

26.11.2003
11:18
[91]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Carrignarone -->Chodzi o TEGO Vecnę:) Swoją drogą ten porucznik co go zdradził to był wampirem i mial całkiem niezłą kosę (artefakt). O ile wiem to miecz +6 z wieloma bonusami:)

26.11.2003
12:15
smile
[92]

Viator [ Pretorianin ]

Dzięki. Zagłębiam sie w lekturę oraz dalsze poszukiwania.

26.11.2003
14:23
[93]

Viator [ Pretorianin ]

Raistlinek: Sword of Kas (Destryer):
+6 unholy keen vaporal longsword.
+10 bonus to strength
Intelegent (Int 15, Wis 13, Cha 16, Ego 34) chaotic evil
Spells 1/day:
call lightning (10d6, DC 14)
blasphemy
unhallow
1/week:
slay living

26.11.2003
15:50
[94]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Viator--->Otóż to:) Czyż nie jest piękny?:P

26.11.2003
18:09
smile
[95]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Wpaść, wpadnę. Ale jako że jestem już umówion, to z wycieczki zmuszony zrezygnować... wezmę jedynie płytkę i tego samego dnia wieczorkiem albo następnego o którejś tam godzinie przekaże ją Hathor...
Tytułów jak na razie nie mam, chociaż zorientuję się, czy czasem ktoś mi bliski nie posiadł już C 3...
Thorgal'a czytają moi znajomkowie, też zapytam...

26.11.2003
21:01
smile
[96]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus & Zawisza --> O ile serwer ruszy... Bo aktulanie is dead... naprawde martwy... nie tak, jak zwykle :/

27.11.2003
20:44
smile
[97]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Wyspa powrocila online. Zawisza daj znac, jak sie umowiliscie :)

27.11.2003
22:51
smile
[98]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Jeszcze się nie umówiliśmy, ale postaram się w sobotę wstać w miarę wcześnie , a raczej późno [12-13], bo, że tak powiem w noc poprzedzającą będę łoił i nie wiem jak to się skończy i jak czuć się będę... :)

28.11.2003
10:12
smile
[99]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

Witam!!

Kilka pytan.

Chcialbym powrocic do BG...pytanie brzmi co musze miec aby gra byla jak najbardziej rozbudowana (chodzi o BG1) jakie dodatki no i nieoficjalne mody (zeby sie to wszystko nie gryzlo:)). Gralem kiedys w BG 1 i 2...jedynki nie skonczylem, zrezygnowalem na Sarevoku...a dwojke ukonczylem i zrezygnowalem dopiero podczas grania w dodatek ToB. Zalezy mi na grze w BG1 bo poprostu mniej z tej czesci pamietam niz z dwojki. Z gory THX za wszystkie pomysly i pomocne rady:))

28.11.2003
10:27
[100]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

ILEK --> Pobrac mod NTotSC v.2.0 ktory powinien pojawic sie w sieci w przyszlym tygodniu, to sprawi ze BG I bedzie znacznie dluzsze i ciekawsze. A w przyszlosci bedzie kolejny mod, ale... zdazysz cala Sage przejsc do tego czasu ;)

28.11.2003
13:55
[101]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

a jakies konkrety...co daje ten MOD...rozumiem ze jest to nieoficjalny dodatek.

skad zassac ten mod??
czy jest spolszczony??
jak sie nazywa oficjalny dodatek do BG1??
czy te dwa dodatki nie beda sie gryzly??

28.11.2003
14:23
[102]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

ILEK --> Pozwol, ze zacytuje Ci wstepniak do tego watku:

UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71


Czytaj uwaznie informacje w temacie - prawie o niczym innym tu nie rozmawiamy. Wersja 2.0 wyjdzie na dniach,w tym watku dowiesz sie, gdzie pobrac plik. A jeszcze kilka informacji jest tutaj:

28.11.2003
14:26
[103]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ilek --> Jeszcze jedno - dodatek oficjalny to Opowieści z Wybrzeża Mieczy, bez których mod nie będzie działać.

28.11.2003
14:32
[104]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hathor-->Tym razem ja się do Ciebie uśmiechnę o nowy wątek:D (tak ładnie)

28.11.2003
14:50
[105]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

Hathor---->aaaa...to sorek...moja wina:)) no tak przypominam sobie jak ostatnio tu sie udzielalem to wlasnie Aurelinus pracowal nad tym:))(jakis rok temu:))

28.11.2003
14:53
[106]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

czyli BG1+OzWM+NTotSC zapewnia mi wystarczajaca ilosc grania:))ale jezeli chcialbym zaczac dzis...i nie zainstalowalbym tego nowego MODa to czy za pare dni moglbym go doinstalowac??

28.11.2003
15:31
[107]

M'Rek [ Konsul ]

ILEK ---> Lepiej poczekaj te kilka dni, bo najlepiej zaczynać grę z nowym modem od zera (czyli od początku).

Hathor ---> Ja tez się usmiecham :)))

28.11.2003
15:59
[108]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ilek --> By miec pelnie zmian, ktore dodaje mod, musisz grac od poczatku. I pamietaj o koniecznosci posiadania OzWM.

No doooobra, niech Wam bedzie, robie nowy wartek.... chwila moment!

28.11.2003
16:18
[109]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Link do kolejnej czesci ponizej. Obok - Keiria Silverstring? ;)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.