GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Quake 2 vs Quake 3

26.12.2001
13:45
[1]

Liz [ Legionista ]

Quake 2 vs Quake 3

Chcialbym wiedziec wasze zdanie bo ja kocham q2 a w q3 tez gralem czasami =)))

26.12.2001
13:47
[2]

GaBoR AkHn Mangiani [ Centurion ]

tych gier wogule nie mozna porownywac sa zupelnie inne ale tak samo biedne kwaka2 przeszesdlem i byla to najgorsz fpp w jaka doytchczas gralem

26.12.2001
14:20
smile
[3]

Luke [ Centurion ]

GaBor coś tam ---> nie mowa tu o singlu baranie. Liz pyta o multi.

26.12.2001
14:22
[4]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

w q2 czułem się, jakbym prowadził czołg :)) Nie wiem, jakoś to mozolnie chodziło, rakietnice były wolne, a BFG robiło takie spustoszenie, że szkoda gadać

26.12.2001
14:23
[5]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Q3 ma ten niepowtarzalny, arcade'owy klimat, pomysł z komentarzami był genialny

26.12.2001
14:24
[6]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

ahhhh, idę pograć

26.12.2001
14:25
[7]

m6a6t6i [ hate me! ]

q2dm1 to religia!!! w sumie to q2 to religia dla mnie, tylko na q2dm1 :) q3 jest za bardzo kolorowe, engine jest rzadzacy ale za bardzo kolorowe to wszystko... dla mnie q2 jest lepszy. i railgun rulez. annatar po cholere uzywasz rakiet skoro jest rail? :)

26.12.2001
15:03
[8]

Las Ca [ Konsul ]

Quake 3 rules 4ever. Kolorowy? To Q2 ma roz wszedzie:) Obie gry lubie, ale Q3 kocham!

26.12.2001
15:10
[9]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

m6--> nie o to chodzi. jak sie przerzucilem z q1, to myslalem ze mnie szlag trafi gdy po raz pierwszy strzelilem z rakiety

26.12.2001
15:11
[10]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

i sie przerzucilem na raila :)), co mi zostało zresztą w q3

26.12.2001
16:08
[11]

m6a6t6i [ hate me! ]

no nie ma to jak rail :) 90% skutecznosci i jestes gosc :)

26.12.2001
16:11
[12]

m6a6t6i [ hate me! ]

i nie powiem, milo jak ktos podczas gry mowi, ze to nie ja gram tylko zbot :)))

26.12.2001
16:18
[13]

rickii [ Konsul ]

Osoby ktore nie graly w QuakeWorld proszone są o niewypowiadanie sie :)QW rulez i jezeli ktos nie gral to niech mi tu nie oponuje tylko sprubuje zagrac. grafika mizerna ale tu liczy sie grywalnosc w multi a tu qw bije wszystkie gry

26.12.2001
16:20
[14]

m6a6t6i [ hate me! ]

a czy ja krytykuje qw. jest super, ale jednak wole q2

26.12.2001
16:57
[15]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

QW było fajne, ale nie oszukujmy się - to już przeszłość :(

26.12.2001
19:02
[16]

rickii [ Konsul ]

przeszlosc? czlowieku ja w to ram od roku i wychadza coraz rozniejsze (nieoficjalne) mody dodatki itp ta gra wymiata poprostu

26.12.2001
19:02
[17]

rickii [ Konsul ]

przeszlosc? czlowieku ja w to ram od roku i wychadza coraz rozniejsze (nieoficjalne) mody dodatki itp ta gra wymiata poprostu

26.12.2001
21:14
[18]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

heh... zabawne, niedawno ja tak broniłem kłejka 1, ehh... chyba się starzeję albo te kolorki w q3 zawróciły mi w głowie ;)

26.12.2001
21:37
smile
[19]

Cavior [ Pretorianin ]

nie pykam raczej w efpeesy ale we wszystkie części kwaka giercowałem. dla mnie q3 jest najlepszy ze wszystkich (oczywiście tylko ze wszyskich kwaków:o). q1 = q2. poza tym q2 jest cholernie czerwony albo cały brązowy! (zalezy od ustawień). kolorki w q2 daja tak po wizji ze az mi sie na wymioty zbiera. z resztą walić Q ja tam wole No one lives 4ever (wiadomo - tan singiel:o) i red faction (wiadomo - ten singiel... i ten multip:o)

26.12.2001
21:40
[20]

Liz [ Legionista ]

Ja nienazekam na kolorki w q3 do moj cfg wyglaga tak ze jak sie gra to sie czuje ze jest sie otoczonym w gownie tak na brazowo =))))) a w q2 to znowu wszysto jasne a choplki czarne =)) lub zielone zalezy od pory dnia

26.12.2001
22:42
smile
[21]

Ponczek [ Generaďż˝ ]

Jak dla mnie Q3 jest o niebo lepszy, bowiem daje możliwość zasmakowania nie często spotykanej wersji z wykonywaniem kolejnych misji, ale gry "jakby po sieci" w multiplayu, na którą mnie niestety nie stać.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.