GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

JESTEM GENERAŁEM !!!!!

26.12.2001
00:12
smile
[1]

VOSTOK [ Konsul ]

JESTEM GENERAŁEM !!!!!

I JUŻ

26.12.2001
00:18
[2]

KrzysiekW [ Konsul ]

Zaraz ktos cie ochrzani za lamerski wątek, a mnie za lamerski post... i jush ;-). Gratuluje, a ja jestem podwójnym generałem :)

26.12.2001
00:22
[3]

Belgarath [ Moderator ]

Byłeś nim - więcej tego nie rób

26.12.2001
00:24
smile
[4]

wysiu [ ]

Odliczanie poleciało?;) Ale ten Belgerath bezwzględny...;)))))))

26.12.2001
01:45
[5]

Belgarath [ Moderator ]

Centurionie VOSTOK właśnie straciłeś 50 postów, a forum na tym tylko zyskało. Stać cię na sensowniejsze posty. Będę o Tobie pamiętać

26.12.2001
01:56
[6]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Czy to aby nie przesada? 50 postów to troche dużo dla kogoś kto został właśnie generałem (ale już nie jest).

26.12.2001
02:08
smile
[7]

erav [ Senator ]

==>Piotrek a widziales te posty ;)

26.12.2001
02:15
[8]

Sphinx [ Moderator ]

Piotrek - jak nie wiesz o czym mowa to ine zabieraj głosu.

26.12.2001
02:18
smile
[9]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

sorx ze nie w temacie ... ale czego mi chat nie dziala ? chodzi oczywiscie o chat gier-online

26.12.2001
02:20
[10]

Silent [ The Voice ]

mi działa świetnie.

26.12.2001
02:21
[11]

wysiu [ ]

Jak i mi...

26.12.2001
02:24
smile
[12]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Nie wiem czy ma to cos wspolnego ale pisze : load: class POLChat not found Zatrzymuje sie na szarym tle i nawet nie moge wpisac Nicka i hasla

26.12.2001
02:28
[13]

Silent [ The Voice ]

a ja przed chwilą wyszedłem i ponownie wszedłem bez problemów.

26.12.2001
02:30
[14]

wysiu [ ]

Kuzi --> Java Virtual Machine z Internet Explorerea chyba Ci nie dziala...

26.12.2001
03:49
smile
[15]

Andrei [ killah beez ]

Hehe, ale sie ubawiłem, Dzięki VOSTOK :DD

26.12.2001
03:52
smile
[16]

Kalakatha [ Legionista ]

:-)))))))

26.12.2001
08:21
smile
[17]

Morbus [ - TRAKER - ]

ja nic nie chce "mowic"ale moderatorzy cos ostatnio za czesto sie udzielaja ! i sami prowokuja ludzi.....

26.12.2001
10:49
[18]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Belgarath-->Ale ty ostatnio jeste wkurzony. Na wszystkich naskakujesz. Mamy swięta!!! Moze nie dostałeś wymarzonego prezentu pod choinkę? A tak na marginesie wywaliłeś 50 postów z wątków, czy ciachnąłeś tylko coś w statsach?

26.12.2001
11:59
smile
[19]

wysiu [ ]

Morbus, Shadow --> Dobrze, bez przebaczenia, jak Clint Eastwood;)))))) W koncu moze rozne dziwne ludziki sie naucza, zeby nie dopisywac wszedzie bzdur...;) Kalakatha --> Hehehe, tu jestes! Jakos przegapilem wczoraj...:)))))))

26.12.2001
12:23
[20]

Annihilator [ ]

wysiu -> masz racje moze wreszcie nie bedzie tylko ooo jeszcze 3 posty i general, 2, 1, oo ojestem general a aaaa (orgazm) Mordki (morderatorzy :))) -> badzcie stanowczy, podobno kobiety lubia takich facetuf :)

26.12.2001
12:51
smile
[21]

surgeon [ Pretorianin ]

dobre posuniecie ze strony Belgaratha (sam bym tak zrobil), te pseudo stopnie to raczej malo wazny dodatek do forum a nie cel...;)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.