GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Konczy mi sie umowa z Idea. Wszelkie rady co dalej mile widziane.

09.11.2003
21:20
[1]

CooN [ Generał ]

Konczy mi sie umowa z Idea. Wszelkie rady co dalej mile widziane.

W grudniu rozwiazuje mi sie umowa z Idea. Z propozycja wrunkow jej przedluzenia dzwonil juz przedstawiciel tej firmy. Na kolejne 12 miesiecy zaoferowal 40 darmowych minut (do istniejacych 30) + 50 sms'ow. Wszystko ma przechodzic na kolejne miesiace bez limitow. Cena abonamentu - 50 PLN brutto pozostaje bez zmian.
Bedzie do mnie dzwonil w przyszlym tygodniu wiec chcialbym sie Was doradzic, co moge, a co powinienem wynegocjowac. Nie jestem dobrym negocjatorem, wiec chcialbym sie przygotowac.
Co myslicie o tym, by owe minuty i sms'y wymienic na lepszy model telefonu po tanszej cenie?
A moze orientujecie sie o jakies dobrej ofercie z Ery? Na aktualnym numerze telefonu az tak bardzo mi nie zalezy.

09.11.2003
22:20
[2]

ALEX2150 [ Visca el Barça ]

Brachol ma w ERZE i ma 100sms gratis i są one odnawialne a abonament płaci jakieś 45zł miesiecznie

09.11.2003
22:25
[3]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

alex->to wcale nie tak super, bo ja płacę w idei 48 i mam 130 smsów darmo, więc wiesz...
Coon-->tobie mogę polecić pozostanie w idei, bo to bardzo przyzwoita firma, dobre ceny itd

09.11.2003
22:33
[4]

owoc_pomarańczy [ Konsul ]

CooN--->

jestem pośrednio w temacie, powiem Ci, ze nic z nimi nie wynegcjujesz! i tak dostałeś naprawde zajebista propozycje. 40 min do 30 to naprawde duzo! nie ma takiego czegoś ze się wymienia /bynajmniej mi tak Pan powiedział/ pytałam sie jaką mieliby dla mnie propozycje, gdybym chciała nowy telefon. a Pan mowi, ze nowy telefon jest tylko jak biore na 24 miesiące, i ze wtedy nic nie dostaje ponadto. (czyli generalnie żadna propozycja:)

a osobiscie, ja jak skonczy mi się umowa z idea, chyba sie przeniose do ery..

09.11.2003
22:54
smile
[5]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

sam mam ten problem. Jestem w idei od poczatku jej istnienia na arenie gsm 1800 . Najpierw 1,5 roku w popie , a potem 4 lata abonamentu.
Teraz zastanawiam sie nad zmiana na plusa. Dla mnie sa atrakcyjniejsi.

Srenie moje rachunki to 100 pln . Wiem ze byla promocja przy przejsciu z innej sieci i posiadajac rachunki ponad 100 pln to w plusie placilo sie polowe rachunku przez rok. Dla mnie w tym przypadku bym mial 100 minut i 100 sms`ow (taryfa 200) bede placil chyba 78 pln. A do tego bede mial telefon w cenie promocyjnej :-P

zastanow sie bo wybor jest trudny.

09.11.2003
23:22
[6]

CooN [ Generał ]

owoc_pomarańczy --> myslisz, ze te 40 minut do istniejacych 30 jest prawdopodobne? Musze z pewnym zazenowaniem przyznac sie, ze moglem zle zrozumiec - pracownik Idei zadzwonil do mnie dosc wczesnie :-) Calkiem mozliwe, ze proponowal mi tylko 10 min...W kazdym razie nastepnym razem musze to wyjasnic.
Aktualnie mam Nokie 8210 i chetnie zmienilbym na cos lepszego (z dobra bateria). W Erze jest fajny z wygladu Sony Ericsson. Nie wiem tylko jak z taryfami. Masz juz jakas taryfe na oku w Erze?

Kapuhy --> dla mnie dodatkowe minuty az tak bardzo sie nie przydadza. Nie rozmawiam wiele (mimo wszystko - staram sie unikac rozmow telefonicznych - wole w cztery oczy :-)

09.11.2003
23:29
[7]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

CooN --> IMHO najlepsza jest teraz oferta Ery - 40 minut za ok. 25 złoty przez rok, a przez drugi rok za ok. 50 zł, a w związku z tym, że nie jest to najtańsza taryfa to telefony też nie są zbyt drogie.

10.11.2003
00:01
smile
[8]

owoc_pomarańczy [ Konsul ]

CooN-->

a owszem, mam, to era Moja /chyba/ MEDIUM 80.masz 80 minut(albo 320 mesów) za 100pln z vatem. (dla porównania, idea 60 (60 min albo 240 mesów) kosztuje tylko 10 pln mniej.

jesli chodzi o te minuty z Propozycji- fakt, bardziej prawdopodobne,ze chcieli dodać Ci 10.!

10.11.2003
00:09
smile
[9]

PalooH [ Generał ]

Coon ~~> Powiedz mi jeszcze ze ta Twoja nokia jest niebieska to padne :P, do mnie tysz dzwonł gość z idei i proponował 15 dodatkowych min, sekundowe naliczanie, jakąś taryfe co płace mniej po 18.00 (chyba) w soboty i niedziele tysz. Osobiście 8210 nie zamieniłbym na nic innego (czysty masochizm :P) i dlatego kombinuje jaki by tu telefon od nich wyciagnąć najdroższy, coby od razu sprzedać w komisie. Gość ma dzwonić w przyszłym tygodniu i mamy sie dogadać :P Aparata mam (8210), jakby mi zaproponował niezłego telefona, którego mozna sprzedać za pożądna kase to za 50 zł baterie do 8210 kupuje a resztą zasilam sobie konto w banku :) Chodzi mi o tel, który można sprzedać za ok 1000 zł, nie wiem czy to możliwe ... zobaczymy niedługo :). Jak nie, to biorąc nową umowę dostajesz aparat w promocyjnej cenie i coś w tych granicach cenowych sie da wykombinować. Z tego co się orientuje to zależy im na stałych klientach i jak wspomniesz, że w plusie to .... cośtam to moze pomóc. Mnie umowa tysz w grudniu siem kończy :D

10.11.2003
00:10
smile
[10]

Widzący [ Generał ]

Jeżeli się szwenda ktoś po kraju i różnych takich jeziorach, lasach i górach to tylo ERA. Całą reszta ma dużo więcej dziur w zasięgu. Taryfa to sprawa drugorzędna.

10.11.2003
00:31
smile
[11]

bartushan [ Cham z Wyboru ]

Ja bede bral w ERZE 40 min lub 160 sms przez rok 30 zeta przez nastepny 57 a po tym czasie bede chcial zbic cene abonamentu

10.11.2003
00:34
[12]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Postaw sprawę jasno - zostaniesz u nich jeśli będziesz mógł wymienić telefon na jakiś fajny z aktualnej oferty promocyjnej.

jak się nie zgodzą - ładnie podziekuj i powiedz, że w takim razie ty "głosujesz pieniędzmi" i idziesz tam, gdzie dadzą ci nowy telefon :)
Pamiętaj o tym, komu bardziej zależy.

10.11.2003
00:50
[13]

Neo_s [ Konsul ]

Mi sie konczy umowa powoli z plusem i ide na ere :)))

10.11.2003
00:51
[14]

Neo_s [ Konsul ]

Dobra nie bede marudził ide spac Nara :)

10.11.2003
11:21
[15]

CooN [ Generał ]

Przede wszystkim dzieki za wszystkie Wasze uwagi :-)

Mayhem --> slyszalem cos o tym. Wydaja sie calkiem rozsadne, kwestia aparatow tylko. W jakiej taryfie to obowiazuje? (nie bardzo wiem gdzie tego szukac na stronie Ery)

owoc_pomarańczy --> a co z telefonem w tej taryfie? Ja sie coraz bardziej napalam na Sony Ericssona T610 :-) Jak sprawdzic, ktore telefony obowiazuja w danej taryfie na stronie Ery?

bartushan --> masz na mysli to samo co Mayhem?

Juz mi sie wydaje, ze zrezygnuje z Idei, chyba, ze faktycznie zaproponuja mi nowy telefon. Musze jednak zorientowac sie w ofercie Ery - taryfy calkiem przyzwoite (jak ta z abonamentem 25 PLN i 50 PLN w drugim roku) - kwestia ceny telefonu pod nia...

10.11.2003
11:38
[16]

CooN [ Generał ]

PalooH --> obudowe mam czerwona :-) Az tak Ci sie ta Nokia podoba? Fakt, ladna, nieduza i banalna w obsludze, ale baterie ma nieco marna.

Aktualnie cos dziwnego dzieje sie z tymi bateriami w telefonach. Deklarowany przez producenta (lub operatora) czas rozmow, czuwania, sa jakby z bajki wziete.

10.11.2003
13:04
[17]

Big Money [ Senator ]

Mnie za 8 miesiecy konczy sie umowa z plusem, i za nic nie zmienie na inna siec, poprostu plus wg. mnie ma najbardziej ludzkie ceny za usługi dodatkowe (albo wogole są za free). Jak kiedys przeglądałem cennik ery, to sie prawie załamałem. Nie wiem jak to mozliwe ze ktos tu wogóle chawali tą firme, skoro za każda nawet najbardziej durną rzecz każą sobie płacić? Nad idea sie nie zastanawiałem wogole dlatego ze nie maja zadnych dobrych telefonow w ofercie promocyjnej a pozatym po tym co przeszedł z nimi moj kolega to juz im serdecznie dziekuje.

10.11.2003
13:15
[18]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

CooN --> taryfa Moja 40, opis masz w Era Moja\Promocje\Możesz więcej

Link do regulaminu (wraz ze spisem i cennikiem telefonów):

10.11.2003
14:08
smile
[19]

owoc_pomarańczy [ Konsul ]

CooN--->
w sumie to nie wiem jeszcze jaki telefon wziać, bo jeszcze-mam nadzieje- duzo sie zmieni do konca lutego.wtedy konczy mi się umowa. sama teraz ejstem bardzo ciekawa jaką propozycje dostanę:)

Sony ericsson T610 to calkiem niezły wybór! ja jednak przymierzam się raczej do jakiegoś siemensa:)

10.11.2003
14:31
smile
[20]

tygrysek [ behemot ]

CooN --> jeżeli chcesz zostać w Idei to polecam zrobić manewr z zerwaniem umowy. Piszesz wypowiedzenie umowy miesiąc i jeden dzień przed końcem umowy aby wszystko zmieściło się w pełnym miesiącu rozrachunkowym. Ja zrezygnowałem z Idei dokładnie dzisiaj ale zanim wypowiedzenie stało się rzeczywistością, dzwonił do mnie BOK Idei i oprócz tej standardowej propozycji, którą można na stronach zobaczyć kobieta namawiała mnie abym zrezygnował z rezygnacji poprzed dodatkowe obniżenie rachunku (20 %), dodanie 10 minut gratis, dodanie jednosekundowe naliczanie za free.

To jest oczywiście wersja, jeżeli się zdecydujesz nadal być w Idei.

10.11.2003
14:34
smile
[21]

yagienka [ pułapka na Misia ]

no cóż ja dla Sony Ericson przeszłam z ery do idei, telefonik super, ale uwaga - klawisze są przystosowane do damskich paluszków

10.11.2003
14:37
[22]

Cracko [ Gladiator ]

ja raczej bym ci polecił Nokię 7650- po prostu jest idealna - a wyświetlacz jest mega duży - no albo sonegoeryka p800

10.11.2003
14:54
smile
[23]

Sizalus [ Generał ]

A z tej promocji Ery 20=40 jaki polecacie telefon do 60 zl w taryfie medium 40? Ja myslalem o Siemensie S55. Dobry wybor? Ceny w linku:

10.11.2003
16:33
[24]

CooN [ Generał ]

Mgla niewiedzy juz nieco rozwiana ;-)
Dobrym rozwiazaniem bylaby dla mnie taryfa Moja 40 w promocji 'Mozesz wiecej'. Szkoda tylko, ze nie ma Sony Ericssona T610. Sagem My X6 za 120 PLN, a Sonacza brak - nie rozumiem dlaczego oni mi to robia ;-)

Nokie sa za drogie. Cracko --> sam telefon tez jest mega duzy. Kolega wlasnie kupil go w Erze za ~300 PLN, wiec musiala byc to jakas promocja, juz nieaktualna chyba. Ten telefon odpada.

Zauwazylem niepokojaca (?) rzecz, ze siec oraz taryfy wybieram pod telefon, a nie odwrotnie. Czy jest to nienormalne zachowanie? :-) Z Sonaczem Eryksonem T610 sytuacja nie wyglada ciekawie: w Erze tylko z taryfa biznesowa, w Idei dla zwyklych taryf od ponad 400 PLN mozna ten tel. kupic. W Plusie tylko rozsadna promocja (60 PLN brutto), ale maja tam jakis dziwny system taryfowy (a moze wystarczy go dobrze zrozumiec? :-)

Abonament miesieczny 0. Placi sie 'tylko' za 'Wartosc pakietu kwotowego': np. 42,70 brutto, w tym stawka za min. polaczenia: 1,59, sms: 0,29. To by wychodzilo, ze jest jakby 27 'darmowych' minut lub ok. 147 sms'ow.

Odpowiednikiem takiej taryfy w Erze jest 'Moja 25 Start' za 42,69 brutto. W tym stawka za min. polaczenia 1,98, sms: 0,29. Darmowych minut jest 25 lub 100 sms'ow.
Z tym, ze teraz w promocji 'Mozesz wiecej' cena abonamentu spadnie do 18,30 z VAT przez rok: blisko 2 razy taniej niz w Plusie. Tam jednak rekompensata moze byc dobry telefon w rownie dobrej cenie.
Przez 12 miesiecy zaoszczedzam w promocji Ery blisko 292 PLN, jednak na starcie nie mam jeszcze telefonu.

Jesli komus chcialo sie to przeczytac :-), to chyba zgodzi sie ze mna, ze oferta Plusa jest dosc atrakcyjna (dla kogos, kto przed oczami widzi tylko Sony Ericssona T610 ;-)

10.11.2003
17:02
[25]

bartushan [ Cham z Wyboru ]

CooN nieprawda:

Era Moja 25 Start ma abonament tanczy o polowe przez 6 miesiecy natomiast inne taryfy przez rok nastepna rzecz aktywacja w 25 start kosztuje 100 zl a w innych taryfach 60 zl i jeszcze jedno w moja 25 start ten telefon ktory ja chce kosztuje 360 zl natomiast w moja 40 medium 120 zl.

10.11.2003
17:02
[26]

Imix [ Konsul ]

CooN ---> hehehe... tez sie napalilem na Sony Ericssona T610 w Plusie :)) w czwartek ide go kupic :)))

10.11.2003
18:46
[27]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

CooN --> Mam SE T610 (z Ery Biznes) i pomimo, że jest to bardzo fajny telefon, to nie jest na tyle wspaniały żeby specjalnie dla niego wybierać sieć i taryfę. Po paru tygodniach telefon Ci się znudzi, a zaczną Cię interesować rachunki :)

10.11.2003
22:02
[28]

CooN [ Generał ]

Mayhem --> wszystko sie predzej czy pozniej znudzi :-) Jak dlugo ~ dziala bateria po naladowaniu?

10.11.2003
23:39
[29]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Jakieś 4-6 dni, zależy jak często z niego korzystam.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.