GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 93, BG II część 76)

31.10.2003
18:42
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 93, BG II część 76)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto poczatek nowej opowieści... Shadows of Amn......


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bregan D'aerthe, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

Link do poprzedniej części:

31.10.2003
18:51
[2]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

I jeszcze tylko obrazek - bo sie poprzednio nie zmiescl ;)
Pozwolilam sobie nieco zmienic logo watku - czasowo.

M'Rek --> Ja mama gotowca z BBCode, moge zakladac watki ;)

31.10.2003
19:05
[3]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Moze przy nastepnej czesci watku ktos i mnie wpisze na liste?:)



31.10.2003
20:38
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Luremaster --> Jestes jedna z tych osob, ktore - jak sie wydawalo - sa na liscie, sic! To teraz potrzebujemy opisu :)

31.10.2003
23:53
[5]

sakhar [ Animus Mundi ]

Aurelinus --> Sylvia Saint?:))))) Może Rita Faltoyano?:) Albo Julia Channel?:))))) Gram sobie w te Neverwinter Nights i dochodzę do wniosku, że tak gra jest beznadziejna! Nawet się nie umywa do BG czy IWD - no, ale widać że robiła to inna ekipa:)) Już się wolę onanizować niż grać w taki szajs:)))
Hathor ---> i tak wolę IWD do pracy - ale zobaczymy na czym jeszcze zakończmy prace:))) Czy Twój NPC już działa?:)

31.10.2003
23:59
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Moj NPC jest nadal bardzo mrukliwy i niezbyt rozmowny ;) Welverin robi teraz testy, byc moze cos poradzi, jak nie - przesiadam sie na DLTCEP. Hmmm, ja powinnam znac te imiona!???

A co chodzi z IwD, bo nie zalapalam...Ah - chodzi Ci o konwersje BG I do IwD lub IwD II? Ja chyba wole do IwD II. Aczkolwiek klimat jedynki jest niesamowity!

01.11.2003
00:05
smile
[7]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Raczej nie powinnaś... :)))

01.11.2003
00:15
[8]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zawisza --> A kto to taki? Dlaczego nie powinnam? ???

Sakhar --> NPCa nie jest rozmowna, ale w koncu sie nawet ladnie broni --> ustawilam jej skrypt mage6. (kombinuje ze skryptami, by ja zmusic do mowienia, twarda jest...). W sumie, to moglaby jesnak sie skuteczniej bronic, bo zabilam ja na obu planszach ;) (ale mam wszystkich na 6-7 poziomie!)

01.11.2003
00:22
[9]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> No ja Ci nie będę tłumaczył... :) Jeśliś ciekawa - użyj wyszukiwarki :))

01.11.2003
00:32
[10]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jezeli chodzi o gadanie to skrypty nie maja chyba zadnego znaczenia. Liczy sie tu plik *.dlg w ktorym ustalone sa rozne sciezki dialogowe i warunki ich pojawienia sie.

01.11.2003
00:46
[11]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

No ladnie panowie, uczennica arcymaga, tcharchiona z Thay gwiazda XXX Oj, nie ladnie, nie ladnie ;) Chyba jej to powiem, tylko skrypt ulepsze, co by od razu kulami ognia i kwasu rzucala ;))

Ide spac, cholera, znowu przeszedl dzien, a mod stoi w miejscu. A jutro odpada - wiadomo. Wrrrgh! :(

01.11.2003
00:51
[12]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Luremaster --> Plik Kleo.DLG zainstalowal sie do Dialog.tlk (nawet polskie fonty sa od razu przetlumaczone na wlasciwe BG znaki), zaczyna sie num times tlaked to (0) , a mimo to postac nie reaguje na proby rozmowy - tzn. odwraca sie w kierunku postaci, kotra ja zaczepia, ale to wszystko. Musze jej ustawis shuot.bcs (shoutdlg.bcs?) by sama rozpoczynala rozmowe z daleka. No ale i bez tego powinna odpowiadac na zaczepke...

Hmmm, chyba ze rzeczywiscie blad tkwi w dialogu, bo zmienilam tylko texty i jeden warunek z dialogu instruktarzowego z tutoriala Riklaunima, a tutorial byl napisany dla BG II...

01.11.2003
13:53
[13]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> chodziło mi, że do pracy czyli robienia moda używam IWD - Infinity Dialog Workshop v.1.0:)))
A czemu by Kleo nie miała być gwiazdą filmów (przedstawień?:) porno?:)))
A czy dialogo Kleo nazywa się tak samo jak nazwa postaci? Ni jest na to bardzo wrażliwy - przykładowo - Rycerz.cre, Rycerz.dlg i Rycerz.bcs - tak musiałem zrobić aby mi BN'owie zadziałali i przemówli oraz zaczęli miotać jakimiś lightingboltami:)))
BTW- czy masz jakiś pomysł co do mojej nieszczęsnej wysepki?:)) A co do lokacji BSS - to trochę wydaje mi przeładowana - te budynki mi trochę nie pasuja:))))))

01.11.2003
16:09
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Sakhar-------> to jest akurat nieprawda, ale faktem jest, że wygodnym jest stosowanie spójnych nazw, tym nie mniej tak naprawdę istotna jest spójność nazwy CRE i wewnątrz Death Variable - nigdy do końca nie jest pewne, czy polecenia języka BG korzystają z nazwy czy DV...

01.11.2003
19:23
[15]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Oczywiscie, musialam sie popisac z IDW, ale to dlatego, ze przekrecasz nazwe na IWD ;P Wbrew pozorom, jak troche popracowales na IDW, to moglbys spokojnie pisac dialogi w WeiDu - a dokladniej w notatniku. Znasz nazwy warunkow i akcji (ja juz zapomnialam). Przeklejasz sobie szablon z poprawnego dialogu, z tyldami i innymi znakami i tylko wpisujesz wlasny text, warunki i akcje ;)
A co do CRE, DV i DLG - maja te same nazwy - dla mojej wlasnej wygody.

W FR nie ma gwiazd porno, sa najwyzej kurtyzany w katakumbach, znaczy sie pod kanalami i moze jekied demonice przywolane z innych planow ;) Ale nie dumna, zarozumiala przedstawicielka najwyższej kalsy z Thay! To se ne uda :>

Nie wiem czy dzis nad tym popracuje, bo wlasnie wrocilam ze swiatecznych odwiedzin i jedyne, co moze zrobie, to w koncu pogram w IwD2 albo P:T (IwD TotL wreszcie zakonczylam). Wypadaloby IwD 2, bo to juz wola o pomste do nieba, tak dlugo nieborakow na Zimnych Bagnach trzymac ;)

01.11.2003
19:48
[16]

sakhar [ Animus Mundi ]

Aurelinus --> być może - niemniej dopiero po zastoswaniu takiej metody wszystko działało poprawnie:)))
hathor ---> ta, subkuby i inukusy będą wzywane z czeluści pieklielnych by dogodzić graczom:))) Co do IDW - własnie warunki i akcje są najbardziej problematyczne:)))
Zmusiłem się jeszcze dzisiaj by pograć w NWN - pomysł może i fajny ale reazlizacja spierdzielona - zamiast robić takie gnoty dlaczego nie wypuścili BG 3?:))))))))

02.11.2003
20:47
[17]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

A ja kupiłem sobie właśnie IWD II, w ramach doszkalania się w IE naturalnie ;-))

Nie mam czasu grać, ale odpaliłem sobie początek i doznałem dziwnego uczucia dejawu. Coś Easthaven w IWD I wyglądał podobnie. No ale może trzyma jakość. W IWD I dialogi z bossami były fantastycznie klimatyczne, mimo tej całkowitej liniowości dzięki fabule chciało się grać.

Tworzenie postaci - tu też uczucie, że gdzieś to już... No jasne! 3 edycja D&D zrzyna z Fallouta jak nie wiem: skille i perki, ehm, pardon umiejętności i atuty. Taak. No cóż, jak zrzynać, to chociaż od najlepszego, wstyd jakby mniejszy ;-))

03.11.2003
00:14
[18]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hyh, ja grac zamiezalam, ale nie pogralam... nie wiem, jak ja to robie, ale znowu mie sie udalo zawalic swoje tajne plany pt. pogram siebie chwilke :/

03.11.2003
08:22
smile
[19]

marko74 [ Pretorianin ]

No dobra, to mnie wkurzyło... a jest następująco: mam łuski smoka cienia ( Tlaxalli ) zdobyte po kilku podejściach i sromotnie przegranych walkach, więc moja irytacja tym większą jest, idę do Cromwella, gadu gadu czy mam coś z czego można by zrobić jakiś fajny pancerzyk czy cuś, on mówi że cosik by się znalazło ino 5000 złota to będzie kosztowało, ja się zgadzam ( bo mam też te 5000 ), bierze kaskę ( "drużyna straciła 5000" ), filmik jak cosik tam puka młotkiem widać, mówi "proszę bardzo niech ci dobrze służy" i.... NO WŁAŚNIE !!! i nie dostaję tej zbrojki !!! nawet w oknie dialogowym nie pojawia się ten komunikacik "drużyna otrzymała przedmiot"; sprawdzałem bagaż wszystkich postaci - nic ! ( ale myslę że nie ma co sprawdzać skoro nie ma potwierdzenia że cusik dostałem )
dobrzy ludzie, pomóżcie ! coś źle robię ? (wcześniej spreparowałem u tego pana taki cepik trzyczęściowy i wszystko było o.k. ); czy to bug jakiś czy co ? patchy z tego co wiem do BGSoA PL to nie ma... pomóżcie...

03.11.2003
09:24
[20]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

marko74 --> Z Cromwellem Ci nie pomoge, ale co do patchy, to sa osobne patche do SoA i do ToB, z tego co pamietam - oba PL.

03.11.2003
09:55
[21]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Obie latki sa w Bezpiecznej Przystani BG II na CDP, tam poszukaj.

03.11.2003
10:05
[22]

marko74 [ Pretorianin ]

w międzyczasie znalazłem, ale i tak dzięki; co prawda nie piszą nic o tym żeby i ten błąd patch naprawiał ale może... trza spróbować

03.11.2003
12:38
[23]

marko74 [ Pretorianin ]

może ktoś jeszcze cos podpowie ? zwłaszcza w temacie "pana kowala co nie daje zbroi za którą klient już zapłacił" ?

03.11.2003
13:16
smile
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Uwaga! Fallen Star TC - potrzebni betatesterzy! Zainteresowanych odsylam do oficjalnego ogloszenia:

03.11.2003
13:23
[25]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Aurelinus---->Kiedy można spodziewać się ostatecznej wersji NTotSC, bo chiałbym ją zassać i w końcu przejść dodatek:)? Czy udaało Ci się dogadać z CDP co do wrzucenia moda na ich serwer?

03.11.2003
14:04
[26]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Albo z 3D Downloads czy File Planet (o ile oni pozwola na zaladowanie polskiego moda).

03.11.2003
17:32
[27]

Dwalin [ Reggae ]

Powie mi ktoś dlaczego niechce mi się zainstalować patch do BG2 + ToB? Objawy wyglądają tak:

04.11.2003
00:56
[28]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Z cykly Torqus zadaje glupie pytania :
Jak wyciagnac dzwieki z gry ? Chodzi mi o odglos deszczu i burzy (BGI) .... moze sa gdzie na jakiej stronie? A moze jakis program ? Moze kto ma bo ja i programy to dwaj wrogowie ;)

04.11.2003
08:04
smile
[29]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Dwalin -> A cracka przypadkiem nie masz zainstalowanego?

04.11.2003
08:06
[30]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dwalin--------> czy masz oryginalną, polską wersję ToB zainstalowaną? Nr wersji, który widzę na skrinie, to chyba nie jest ta wersja...

04.11.2003
09:04
[31]

marko74 [ Pretorianin ]

Dwalin--->>> Aurelinus ma rację, masz crackowanego pirata chłopie... patch zainstaluje się tylko gdy będziesz miał w katalogu gry oryginalnego Baldur.exe...

Czy na prawdę nikt nie spotkał się z tym że kowal nie daje zbroi z łusek smoka cienia ? No jakoś nie wierzę żeby nikt Was nie chciał sobie wykuć takiej zbroi u Cromwella...

04.11.2003
09:16
[32]

Eliash [ Generaďż˝ ]

marko74 -> Nigdy nie miałem problemu z tą zbroją, IMHO w takim przypadku pozostaje Ci instalowanie paczy w nadziei że coś się poprawi, albo skozystanie z Shadow Keepera.

04.11.2003
10:02
[33]

marko74 [ Pretorianin ]

normalnie już tracę zaufanie do samego siebie
Eliash---> patch do BGIISoA nie pomógł. może pamietasz gdzie dokładnie pojawia się itemek darowany przez Cromwella ? z tego co pamietam to w pasku rzeczy u dołu które postać ma ale ich nie nosi ? bo już sam nie wiem, może ją gdzieś przeoczyłem...
Shadow umożliwia przekazywanie itemkówczy coś w tym rodzaju ? na razie wykorzystałem go do przejrzenia listy czarów i nie jetsem do końca zorientowany w jego możliwościach

04.11.2003
10:04
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grałem z patchami i bez, nigdy kłopotów nie było. A dałeś mu wszystkie części (bo tam jeszcze jakiś zwój był)? Albo może miałeś pełny ekwipunek? Albo jakieś mody?

04.11.2003
10:25
[35]

Eliash [ Generaďż˝ ]

marko74 -> Pownien pojawić się w ekwipunku pierwszej postaci, Shadow Keeper to edytor save'ów (i innych rzeczy) Baldura. Za jego pomocą można dodać zbroję do ekwipunku

04.11.2003
10:38
[36]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Otrzymałem kolejny list z raportem błędu animacji. Niestety autor nie podał wersji NTotSC, w jaką gra.

Zastanawiam się czy instalka 1.53 nie jest też uszkodzona, tylko w sposób bardziej podstępny niż 1.05. Migrowałem od 1.00 do 1.52 bez żadnych problemów, ale w wersji 1.53 nie wgrywają sie wszystkie save'y od około 2 rozdziału też z komunikatem błędu braku animacji. DLTCEP w 1.53 raportuje u mnie bardzo długą listę braku animacji w BG1. Tego nie było chyba we wcześniejszych wersjach, ale to są tylko poszlaki, nie dowody.

Z drugiej strony zastanawia mnie, jeśli jest taki poważny błąd, dlaczego nie ma więcej zgłoszeń tego typu błędów. Tak mało osób gra w wersję 1.53 czy też inni nie mają żadnych problemów ???

Przy okazji miałbym z góry prośbę (może zbyteczną, nie sprawdzałem, czy tak nie jest), aby przy pakowaniu do BIFF-ów NTotSC nie mieszać w jednym BIFF wersji oryginalnych i zmienionych/dodanych plików w NTotSC. Brak takiego rozróżnienia praktycznie uniemożliwia adaptację innych minidodatków, przeznaczonych do BG1+TotSC, aby były kompatybilne z NTotSC.

> Cześć zainstalowałem dodatek "Opowieści z Północy Wybrzeża
> Mieczy" i w lokacji z kopalniom (chodzi mi o tom co trzeba jom
> zalać wodom) niemoge ani sie przespać ani wogóle wyjść z niej
> bo gra sie wyłoncza i pisze coś takiego " An Assertion failed
> in D:\Dev\Baldur\ObjAnimation.cpp at line number 15274 ".

04.11.2003
10:56
[37]

M'Rek [ Konsul ]

Dawno nie zabierałem głosu...
Hathor ---> Czy ten śliczny obrazek to nowe logo wątku (skąd go masz?)? Któryż to z magów zabawia się w taki ciekawy sposób?

Hathor ---> Twoja Kleo Chyba jej to powiem, tylko skrypt ulepsze, co by od razu kulami ognia i kwasu rzucala ;)) powinna rzucać czar zauroczenie (z parametrem - brak rzutu obronnego u przeciwnika), a nie jakieś kule ognia...

Zed, Hathor ---> Moje gry czekają na mnie tyle czasu, że moi bohaterowie chyba umarli z nudów

marko74 ---> mam łuski smoka cienia .... Może prześlesz odpowiedni save komuś, kto w tej chwili gra... Niech on sprawdzi (a jeśli się uda - odeśle Ci save ze zbroją). PS Nigdy jej nie dałem zrobić, chociaż miałem łuski...

04.11.2003
11:35
[38]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Wiesz, Kleo jak sie wscieknie, nie chce zauroczyc, tylko zniszczyc, aczkolwiek zauroczonemu zawsze mozna nakazac, by sobie cos przykrego zrobil ;)
Ten obrazek jest z dysku promocyjnego do Sagi BG - to nikt inny, jak sam Irenicus we wlasnej osobie. Jak sie domyslam, z kuli wylania sie Elessime.

Co do smoka Cienia - zabil mnie pare razy, nie wiem, co se zrobil z lusek pozyskanych na moich wojakach (a raczej skorek), moze jakies bambosze ;)

deTorquemada --> Ponierz sobie Near Infinity, acm2wav i ktorys jeszcze program do obrobki dzwiekow (tu ktos musi moja informacje uzupelnic) - adrsy do programow masz u mnie na forum w dziale z narzedziami do modyfikacji IE. (potrzebujesz tez srodowisko java)

acm2wav musisz umiescici w tym samym miejscu, co nearinfinity.jar . Jak otworzysz NI, to odglosy otoczenia sa zapisane jako ambienty - mozesz je odtworzyc w NI i wyeksportowac jako wav, ale jest trick, bo to nie bedzie prawdziwy wav tylko wavc. Dlatego, by odtworzyc je w programach windowsowych potrzebujesz mus maker albo ktorys inny programik. Mam nadzieje, ze ktos dopowie ktory :)

04.11.2003
11:36
[39]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Mam w zamysle zrobic obrazek, ktory by laczyl obie czesci Sagi, bo do tej pory milismy logo z BG I. Dlatego dla odmiany teraz cos z BG II.

04.11.2003
13:20
[40]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed----------> ten ktoś pisze o bardzo starym błędzie z wersji 1.00, który usuwał patch 4a i nie ma związku z brakiem animacji a jej niestabilnością.
Co ma mieszanie BIFF-ów z kompatybilnością?

DLTCEP każdą animację w Override uznaje za nową i drze się o jej brak - łącznie z tymi które nier są wymienione w Animate.IDS na oryginalnych obszarach - np. o wilkołaki, nie sugeruj sie tymi komunikatami, bo to DLTCP jest tu w błędzie a nie twórca dodatku (ani tym bardziej twórcy gry)

04.11.2003
13:58
[41]

marko74 [ Pretorianin ]

Aurelinus---> gram bez modów, miejsce na itemek w ekwipunku jest, a zwój też mam ale on jest potrzebny do czegoś innego
Eliash---> dzięki, jeszcze raz dzisiaj sprawdzę czy aby na pewno nie dostaję gdzieś tej zbroi, jeśli nie to chyba będzie trzeba skorzystać z shadow i dorzucić - aczkolwiek specem od grzebania w takich rzeczach to ja nie jestem ale może się uda :-)
M'Rek---> a jak nie to może rzeczywiście ktoś mi pomoże w kombinowaniu z savem, choć z tego co wiem to sam katalog tego pojedynczego save'a nie wystarcza żeby wczytać grę, tylko trzeba jeszcze coś z katalogu cache czy coś...
ten smoczuś z moich wojaków też kilka razy robił bambosze, ale wreszcie sie udało killnąć bestyję (aczkolwiek troche szkoda tak smoka... bo to mądre stworzenia ponoć są...
); a zbroja nie jest znowu taka super, ale pasuje mi ją mieć dla jednego woja a zaoszczędzoną kaskę dać na łapówkę za Imoen

dzięki wszystkim za pomoc, choć nie obiecuję że jeszcze nie poprzytruwam ;-)

P.S.
czy ktoś z Was grał już w Lionheart ( to pono tyż Black Isle )?

04.11.2003
14:05
[42]

marko74 [ Pretorianin ]

dobra,cofam pytanko o Lionheart, widzę już specjalistyczny wątek...

04.11.2003
14:32
[43]

Dwalin [ Reggae ]

LUDZIE NIE MAM PIRATA !!!
Posądzać mnie o to posiadanie pirata tak wspaniałej gry...

Baldura 2 normlanego mam z dnia premiery a dodatek ToB z Platynowej edycji CD Projekt która wyszła jakieś 2 tygodnie temu...

04.11.2003
14:34
[44]

Dwalin [ Reggae ]

Aha a ten biały napis z lewej u góry to chyba jest wersja patcha a nie moge baldura, chodź moge się mylić...

04.11.2003
14:53
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dwalin --> Spytaj na forum CDP, w koncu oni powinni wiedziec, co tam dali. Mozliwe, ze po prostu masz juz wersje połataną? Ja mam cala sage w jednym pudle - i patch SoA pl i ToB pl sie ladnie instaluja.

04.11.2003
14:55
smile
[46]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Moze to wiesz - czy do BG mozna importowac modele zapisane w formacie 3Ds (ponoc tylko tak moge zapisac obiekty w GMax, bo skubaniec nie ma opcji renderingu!). Ponoc w GMax zapisuje sie takie gotowce i importuje prosto do gry...

04.11.2003
16:02
[47]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

> Co ma mieszanie BIFF-ów z kompatybilnością?

Aurelinus --> Bezpośrednio nic. Spakowanie plików do BIFF samo w sobie nie powoduje niekompatybilności.

Chodzi mi o nakład pracy potrzebnej do zaadoptowania potencjalnego moda, by był kompatybilny z NTotSC. Jeśli wiemy które pliki zostały zmienione w NTotSC, to w modzie sprawdzamy i przerabiamy tylko te pliki moda, które podmieniają wersje zmienione już w NTotSC. Chodzi o to, by nie wyciąć zmian wprowadzonych w NTotSC. Te które podmieniają oryginalne pliki z BG1 nie trzeba ruszać. Ale jeśli nie wiemy, które były już modyfikowane, to trzeba sprawdzać wszystkie pliki, które coś podmieniają w grze.

Sądzę, że taka klarowna sytuacja byłaby też pomocna przy budowaniu TWM.

Dzięki za wyjaśnienie "błędów" animacji. Dochodzę do wniosku, że niedziałanie moich save'ów może wynikać też z instalowania na NTotSC różnych drobnych modów, które zostały następnie wycięte przy instalacji 1.53.

04.11.2003
16:07
[48]

marko74 [ Pretorianin ]

Dwalin---> tak, ten numer to wersja do której aktualizuje grę patch
a skoro masz oryginała to za niesłuszne oskarżanie przepraszam, ale efekt jest wręcz ewidentny...

04.11.2003
17:55
[49]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Hathor -----> Czy Ty chcesz zebym dostał zawału ? Odpalam Twoja strone, glosniki na ful a jak mi tu nagle cos nie trzasnie ..... myslalem, ze mi serce wyskoczy ..... ufff .... A co sie tyczy tych programow. Dzieki za rade. Ale chyba sobie odpuszcze bo wychodzi na to, ze za duzo babrania z tym wszystkim .... a ja sie babrac nie umiem ... :-)

A teraz tak jeszcze raz zapytam. Mozna podladowac rozdzki ? Albo po ile maja ladunkow ? No i mam plaszcz wilka. Jak rozumiem przemiana w czlowieka nastepuje dopiero po odpoczynku ? I hmmm .... dalej nie moge znalezc zadnych czarow z III poziomu .... ten w zywoplocie nic nie ma.

04.11.2003
17:59
[50]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dwalin--------> sprawdź w Readme czy twoja wersja gry ma taki nr: Wersja polska 2.5.26498, tylkoz nią patch zadziała. Jeśli nie, ściągnij patch ponownie.

Zed-----------> 80 % plików (ilosciowo) jest podmianką, więc musiałby dodatek wrócić do Override, a to jest niezdrowe, bo pliki w Override mają tendencje do sypania się przy zasysaniu.

Hathor-------> nie wiem nic i nie sądzę by to była prawda, bo pliki DS są skryptami a nie bitmapo-podobne, więc raczej nie, ale mogę ci służyć 3DS Max i nawet już co nieco kumam... wkrótce pokaz sztuki korzystania... Wogóle byłabyś pomocna przy nauce, co 2 głowy...

Czy ktoś może mnie oświecić jak ustawić (i co) w Windows XP, żeby za każdym razem jak wciskam ALT+ s, by uzyskać "ś" nie wyłączał mi sie monitor (nie wiem co on robi ale ta kombinacja klawiszy powoduje, że monitor "chowa" obraz na moment) - można och**** po raz wtóry... POMOCY!!!!!

04.11.2003
19:06
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Z dostepem do 3DM nie ma klopotu, ja po prostu sie uparlam, ze zrobie to na GMax, ale w tym momencie utknelam... Ale zaciagnelam do wspolpracy kogos z forum CDP, kto sie 3DM juz dawno bawi. Zobaczymy, co mu wyjdzie z tego. Na razie podalam mu linki do tutoriali na Team BG i bedzie probowal wykonac co nieco :)

Hmmm, ja w XP nie mam takiego efektu...

04.11.2003
19:20
[52]

Dwalin [ Reggae ]

Jeśli chodzi o wersje to rzeczywiście mam taką:

"Baldur's Gate II: Tron Bhaala(tm)
Wersja polska 2.5.26498"


Aurelinius --> Myślisz, że nie próbowałem? Nic to nie daje....

Jeśli nikt nie wie jak mi pomóc to pozostaje zagryź zęby i grać z błedami :/

04.11.2003
19:23
smile
[53]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

deTorquemada --> Różdżek ładować nie można... przeciętnie mają chyba ok. 10 ładunków... przemiana w człowieka następuje albo po odpoczynku albo po wyczepraniu się czaru/umiejętności [ jeśli się nie mylę w tym wypadku to były 12 lub 24 h ]... Ach! Pan w Żywopłocie ma w cholerę czarów, musisz tylko pokombinować podczas dialogu z nim, aby zdecydował się trochę Ci odsprzedać... la la la...

04.11.2003
20:03
[54]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

deTorquemada --> Magiczne Rozmaitości [chyba dobrze napisałem - taka duża, okrągła, kolorowa szklarnia w pierwszej lokacji we Wrotach Baldura] - tam jest sporo czarów.

04.11.2003
20:15
[55]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czy płaszcz wilka ma wogóle opcję powrotu do ludzkiej postaci? Z tego co mi się zdaje to nie...

Dwalin-----> a nakładałeś jakies mody przedtem?

04.11.2003
20:36
[56]

Dwalin [ Reggae ]

Aurelinius --> No jak tak jak nie

04.11.2003
21:45
smile
[57]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> A chuj wie, za przeproszeniem ;))) może wystarczy zdjąć ów z siebie...

"Chwilo trway, yesteś tak piękna" :)))

04.11.2003
21:51
[58]

Dwalin [ Reggae ]

Aurelinu, Zawisza --> No jak nie jak tak :)))

Oczywiście, że niestety ma bo jest toniezgodne z jego opisem :/

04.11.2003
23:06
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dwalin-------> mów po ludzku, nic nie rozumiem


Zawisza-------> a figa, odmiana jest na stałe...

04.11.2003
23:13
[60]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Czegóż ja się tutaj dowiaduję... :)
Lecę w kimę... zaraz, zaraz...

Aurelinus --> Nie zostawiłem kiedyś u Ciebie jakiejś zielonej płytki, na której do znaleść można było pdf'y i kilka mp3-ek ?

05.11.2003
09:10
smile
[61]

marko74 [ Pretorianin ]

Dwalin---> jeśli masz już zainstalowaną grę jak sam piszesz:

"Jeśli chodzi o wersje to rzeczywiście mam taką:

"Baldur's Gate II: Tron Bhaala(tm)
Wersja polska 2.5.26498"

to MASZ WERSJĘ SPACZOWANĄ !!! oryginalnie ( jak sam piszesz kupowałeś ją niedawno więc zapewne ma już patcha w oryginale ); w załączeniu obrazek z uruchomienia patcha który zapewne instalujesz; jak widać aktualizuje on grę do wersji którą JUŻ MASZ i dlatego kłóci się z plikiem Baldur.exe bo instalacja versji 2.5.26498 na wersję 2.5.26498 nie ma sensu

graj chłopie, graj :-)

a przy okazji jak zdobędziesz łuski smoka cienia i Crowell nie da ci zbroi po skasowaniu zaopłaty to walnij go tez ode mnie... ( ja w końcu odpuściłem: zaciągnąłem ją za pomocą Shadow Keepera do wyposażenia ) co mnie to nerwów kosztowało... a niby gra sie po to by wyluzować :-/

05.11.2003
09:45
[62]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza--------> płytka - nie, ale inne still have I;

czego się dowiadujesz...?

Z tym patchem to mi tak cóś nie pasiło...

05.11.2003
13:44
[63]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Oczywiście, że nie ma powrotu do Override, nie śmiem czegoś takiego proponować ;-)).

Miałem na myśli mniej radykalną zmianę.

Jeśli się nie mylę, teraz w instalce 1.53 na przykładzie przedmiotów (pliki .ITM) w items.bif znajdują się oryginalne i przerobione pliki przedmiotów, a w items1.bif tylko dodane nowe.

Dobrze by było aby w "starym" items.bif zostały tylko pliki niezmieniane, a w "nowym" items1.bif pliki nowe i przerobione. W ten sposób na podstawie samej lokalizacji pliku można by stwierdzić co jest częścią BG1+TotSC, a co już NTotSC.

Taka drobna przeróbka nie byłaby dla Ciebie chyba problemem, a byłaby istotnym ułatwieniem dla następnych modowiczów, jak poprzednio pisałem.

05.11.2003
19:10
[64]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed---->Otóż jest to niemożliwe, ponieważ oryginalne BIFF-y można modyfikować TYLKO podkładając jedne pliki drugimi, jakiekolwiek naruszanie nazw i ilości skutkuje WIELKIM bałaganem - chitin.key głupieje tak jakby albo były "inteligentne", albo istniejące narzędzia źle je obsługiwały. W gruncie rzeczy na moja wiedzę do tego nadaje się tylko Winbiff i Near Infinity (broń Boże DLTCP!!!), przy czym ten drugi nie radzi sobie ze wszystkimi oryginalnymi Biff-ami. Przyczyną może być to, że tylko Winbiff poprawnie odczytuje zawarte w nich dane i chociaż umie je podmienić bez awarii, podmiana w NI daje losowe (i zazwyczaj złe) wyniki. Natomiast dodanie "upgradowanych" plików do nowych Biff-ów wykluczam, bo skutki są takie jak w DSotSC (i również TDD), czyli pliki finalnie pojawiają się podwójnie i nie daja sie edytować, co znakomicie3 utrudnia pracę nad dalszym modyfikowaniem, bo każdy użyty plik trzeba najpierw wywalić do Override i była to główna przyczyna dodania DSotSC do instalki NTotSC. A jak mówiłem, na potrzeby NTotSC musiałem poprawić ... teraz już chyba 90 % plików DSotSC, więc o wniosek nie trudno.

05.11.2003
21:45
[65]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Dowiedziałem się o płaszczyku to & owo... ekhm... a jakież to płyty "inne" posiadasz ? :)

05.11.2003
23:19
[66]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza---------> twoje, gry.

Ha-ha, zdołałem włamać sie do NwN i wyeksportowac do 3DMax-a wszystkie "klocki", co oznacza, że zamiast budować mapy, mogę wykorzystać te z gry, a samo miasto będzie identyczne z tym z NwN, jesli ktoś grał, tyle, że w znanym nam rzucie izometrycznym...

06.11.2003
01:07
smile
[67]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Jestes genialny! :))) Mam nadzieje, ze w rzucie izometrycznym bedzie jeszcze ciekawiej wygladac - bez pikseli powstajacych podczas animacji :)

Zawisza --> wszyscy przetrzymuja Twoje gry, nie wiem, co sie porobilo z tymi ludzmi ;)

A ja gram w IwD2 i sie obijam :p

06.11.2003
15:28
[68]

Dwalin [ Reggae ]

Aurlenius --> Hmm no jak na razie to zawsze mi dawał zbroje ale jak tym razem zmieni zdanie to pośle na niego Boo, żeby obgryzł mu brode (HAHAHA!) ;)

07.11.2003
09:46
smile
[69]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Hmmm ... mozna gdzies sprzedac Skorupy Ankhegów ? To te zielone co z ziemi wylaza nieopodal Wrot Baldura. Jakas konkretna suma czy nie warto sie klopotac ? Hym ? Pozdrawiam.

07.11.2003
09:51
[70]

Glavi [ Pretorianin ]

deTorquemada ---> nie warto się kłopotać...
Z Ankhegów możesz zrobić w Beregoście zboję za 4000., ale to pewnie wiesz.

07.11.2003
10:01
smile
[71]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Glavi --> No widzisz nie wiedzialem :-) Rozumie, ze wystarczy pojawic sie u kowala z iloma dokladnie sztukami tych skorupek ? A tak w btw to mozna cos sobie jeszcze zrobic gdzies u kogos gdzies tam ?

07.11.2003
10:10
[72]

Glavi [ Pretorianin ]

deTorquemada --> wystarczy z jedną - zbroję robi w tydzień (i szybciej się nie da), zbrojka jest b,. dobra: lekka (chyba waży 45), jak płytówka +1. Jeden mniejszy feler to że nie możesz doładować pierścieniami czy podobnymi, bo jest magiczna.

07.11.2003
10:12
smile
[73]

Glavi [ Pretorianin ]

deTorquemada ---> co zaś do innych rzeczy to jeszcze sporo można w Baldur's Gate w Magicznych Rozmaitościach.
Kurcze, już nie pamiętam czy gdzies jeszcze, bo mi się "nakłada" BGII ... ;-))

Miłej gry!

07.11.2003
10:22
[74]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Glavi --> No nie dziwota, pamietam, ze w II wiecej bylo mozliwosci .... Dzieki, cos pokombinuje, a gdyby tak dobrze pokrecic, to takich zbrojek mozna sobie troche porobic, skoro mowisz, ze sa po ... hmm .. 4000 .. to mozna troszku zarobic ... :-) jak siem bedzie chcialo oczywiscie :-)
Pozrawiam.

07.11.2003
13:36
smile
[75]

Glavi [ Pretorianin ]

deTorquemada ---> ups, troszkę mnie nie było, ale jedna uwaga (bo pewnie tu jeszcze zajrzysz)
4000 to zbroja z ankhega kosztuje u Tuiruma (zrobienie ze skorupy)... Sprzedaż o ile pamiętam wychodzi nieco gorzej... ;-(
Natomiast jedna informacja - taka już zrobiona zbroja (sztuk 1) jest w Nashkel, na jednym z pól (koło choinki z lewej strony) - grzebiesz i nie musisz płacić (na początku krucho z kasą) i czekać.
Gdzieś mam nawet namiary na dokładną lokację.

;-))

07.11.2003
19:09
smile
[76]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Glavi --> Heh ... na szczescie sie nie fatygowalem jeszcze do Beregestu. Zreszta jesli mowisz, ze tak to wyglada to rezygnejszon z dis trajzejszon ;-) Czas w koncu odwiedziec Wrota Baldura i zaczac sie porzadnie bawic .... a potem .. mmm .... moze sie skusze ponownie na ta II ? ;)

07.11.2003
19:30
[77]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ha, ha -----------> ta gra czasem jeszcze mnie rozkłada...--------------------------------------------------->

07.11.2003
19:44
[78]

Loonatick [ Centurion ]

Oo/... widze ze na tym forum sa ludzie ktorzy jhk ja lubia BG...milo...ja przeszedlem calutkie ( oprocz opowiesci z wybrzeza mieczy...ale ...) oraz BG II i BG :TOB ... a wczoraj pozyczylem kumplowi i tez jest oczarowany !!!

P.S. Kto z Was na poczatku TOB przyjal Sarevoka a kto nie ??? Ja tak..

08.11.2003
18:53
[79]

Dwalin [ Reggae ]

No a ja mam następny problem natury technicznej: Baldur poprostu czasami wychodzi mi do Windowsa. Wyglada to tak, że ekran się zatrzymuje a ja musze nacisnąć alt i tab i dopiero zamknąć a Baldur 'nie odpowiada'.

Loonatick --> Ja tam wole Boo tfu.. Minsca znaczy się ;)

10.11.2003
17:34
[80]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus-----> to twoja postac ma taki nick? :D

Loonatick----> Sarevok to IMO najlepszy woj w sadze (oprócz mojej postaci ofkoz :D), opłaca sie go przyjac, czasami zadaje obrazenia nawet po 200, 300 pkt.

10.11.2003
19:35
[81]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ja wlaczylam sobie ToB testowo, by przylaczyc Sarevoka, ale mnie szczegolnie nie zachwycil. Chociaz, po czesci sama ponosze wine za to, ze pierwszy umieral, skoro kiruje jego krokami ;)

10.11.2003
19:39
[82]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Uh, kieruje, ni kiruje. Sorrrry! ;)

10.11.2003
22:24
[83]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan-------> he, he, musiałem, bo mój bohater doznawał mdłego deja vu, gdy wchodził do gospody "Pod Pomocną Dłonią". I oczywiście to pokłosie wizyt na chacie... BTW, akurat to musiało cię zainteresować?
Jak tam postęp przy mapach? miałeś cos wysłać...? I czy mógłbyś (przy pomocy brata) spreparowac jakiś tutor po polsku jak poprawnie zrobić taka mapkę w 3D Max-ie? Trochę teraz nad tym siedzę, ale nie bardzo łapię, jak ustawić poprawnie kamerę... Póki co uzywam ustawienia "User", ale wiem, że tam się cos robi z tym >Ortographic<, tyle, że w moim, wersja 4.2 jest jakoś inaczej... I nakładanie Tekstur to jakis BlackMagic... po co jest aż sześć kulek do tego?

Właśnie gram - testuję 2.00 i odkryłem przyczyny sypania się niektórych dialogów, tzn. nie umiem tego naprawić, ale można to ominąć - pamiętacie kłopoty z Narlenem? - otóż ten plik dialogu (i niestety nie tylko ten) jest oryginalnie uszkodzony i opcja "Save" w NI aktywuje ten feler, ale na szczęście "Export" nie, uszkadza go też IDU, ale DLTCP nie... Ogólnie gra ma problem z odczytaniem polecenia z wykrzyknikiem, np. !Dead(coś tam) i często powoduje to złe działanie dialogów - ten błąd jest oznaczony jako "Unknown error" w DLTCP. Szkoda, że DLTCP tak fatalnie obsługuje BIFF-y ( wogóle ich nie widzi), chyba, że ja mam cos żle ustawione...

Usunąłem ten efekt "wyssania" poziomów i doświadczenia przez nieumarłych, bo jest wkurzający i nie ma lekarstwa na niego, ale zastapiłem to czasowym obniżeniem statsów. To chyba lepsze rozwiązanie. Można też wprowadzić czasowe zmniejszenie XP i leveli, ale to ma mniejszy wymiar "fizyczny".

11.11.2003
08:53
[84]

M'Rek [ Konsul ]

Loonatick ---> Kto z Was na poczatku TOB przyjal Sarevoka Ja nie... Nie po to go zabijałem w pocie czoła (w I części)

Aurelinus ---> Usunąłem ten efekt "wyssania" poziomów i doświadczenia przez nieumarłych, bo jest wkurzający i nie ma lekarstwa na niego, ale zastapiłem to czasowym obniżeniem statsów. Popieram w 100%

11.11.2003
13:54
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'rek --> tak mi się zdaje, dowaliłem po sile i kondycji, zastanawiam sie nad zręcznością...

11.11.2003
14:10
smile
[86]

chickenom [ Centurion ]

Witam maniaków baldura
Chciałbym się z wami podzielić moimi wrażeniami po graniu w baldury:Otóż Baldurs Gate 1 Nawet Fajny początek lecz potem dużo Pustych, leśnych lokacjino i ta głupia blokada doświadczenia....
Jeżeli chodzi o seqela to na odwróy mało wciągający początek dopiero później akcja się rozkręca.Obydwu gier nie przeszedłem znufdziły mi się. Wolę postnuklearny świat Fallout'a i mroczny Planscape

11.11.2003
14:15
smile
[87]

chickenom [ Centurion ]

Jestem ciekaw kto z was miał gaj druidów, zamek, kule sfer, gildie i BÓG wie co jeszcze na własność grając tylko raz, i kto skończył z 50 lewelem bez kodów?????????/

11.11.2003
17:19
[88]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

chickenom-------> zarówno PST jak i Falout to gry na poziomie BG, szkoda, że nie złapałeś klimatu..., ale nic dziwnego, jeżeli dla ciebie problemem (albo powodem dumy) jest nabijanie poziomów doswiadczenia, większośc tutaj uczęszczających lubi klimat i smaczki gry, a nie nadmiar gildii, których zresztą więcej niz jedną można mieć tylko z pomocą MOD-ów, a nabicie 50 lvl bez kodów to też nie sztuka, wystarczy troche cierpliwości. W obu częsciach są moduły pozwalające odblokować wyższe poziomy i dające więcej z gry niz podstawowe wersje. Niestety większość po angielsku.

12.11.2003
08:54
[89]

Dwalin [ Reggae ]

chickenom --> Widać, że typowy z ciebie expeciarz. Nie wiem nawet po co z takim nastawieniem sięgałeś od tak wspaniałej gry jak Baldur :)

12.11.2003
10:28
smile
[90]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Ja przeszedłem sage Baldura kilka razy ale zawsze wojownikiem :) zawsze dostawałem zamek. Wie ktoś jakie są korzyści z posiadania gaju druidów lub kuli sfer?

12.11.2003
13:41
[91]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W gaju druidów dają sex z druidką, a w kuli sfer z... kulą, o ile ktoś się zorientuje gdzie ma przód a gdzie tył... - oczywiście kula a nie druidka...

12.11.2003
16:24
smile
[92]

Dwalin [ Reggae ]

W gaju prócz 3 zadań nic specjalnego, ale w Kuli najpierw fajowe zadania (możliwość uzyskania ciekawych przedmiotów lub exp) a po nich dostajemy ucznia, który będzie nam na tydzień sporządzał 5 eliksirów.

12.11.2003
16:25
[93]

Dwalin [ Reggae ]

^ Pomyłka ^

5 eliksirów po 5 sztuk...

12.11.2003
16:49
smile
[94]

Glavi [ Pretorianin ]

Aurelinus ---> "o ile ktoś się zorientuje gdzie ma przód a gdzie tył..." hehehehe - rozwaliłeś mnie tym!!!

Dzięi za poprawę humoru!!!
;-))

12.11.2003
17:21
[95]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> to było najbardziej interesujące z całego screena :D. Jak brat bedzie miał czas to może napisze jakiegos tutoriala, pokazywał mi jak to sie robi <<<< BEZ SKOJARZEŃ!!! i cały czas powtarzał ze jak juz załapiesz to jest pikuś. Mapki moge przeslać, tylko jak bede mial stale lacze (lada dzien! :D), z tego co wiem ustawienie kamery (idealne!) jest w turorialach z www.teambg.com, stamtąd wszystkio zasysał.

13.11.2003
09:41
[96]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No i ja cóś z tą kamerą mam nie tak, bo jak robię tak jak piszą w TeamBG to mam jakoś tak od dupy strony...

14.11.2003
11:12
[97]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

bardzo prose o preslanie na numer 609852792 jak z poziomu konsoli w bg2 pryspiesyc romans

14.11.2003
11:36
[98]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Aurelinus, Dwalin --> dzięki za odpowiedz, zamierzam kolejny raz przejść całą sage ( i chyba znów wojem :)

Mam jeszcze jedno pytanko, czy jak do Baldura wgram ten nieoficjalny dodatek to potem będe mogł bez problemów przenieść moje postacie do Baldura 2 ??

14.11.2003
15:10
[99]

Dwalin [ Reggae ]

Tal_Rascha --> Najlepiej ściagnij sobie program ShandowKeeper (np. z www.kuznia.info) i przyspiesz romans

Radża Dżadża --> Jeśli szukasz ciekawej twierdzy to najciekawszą bez porównania ma bard - sprawdź sam :) A odnośnie pytania to ja ci nie odpowiem musisz poczekać na Hathor bądź Aurelinusa

14.11.2003
16:06
[100]

M'Rek [ Konsul ]

Radża Dżadża ---> czy jak do Baldura wgram ten nieoficjalny dodatek to potem będe mogł bez problemów przenieść moje postacie do Baldura 2 Przeniosłem bez problemu (nie zauważyłem, by "obniżyło" memu bohaterowi jakieś parametry). Oczywiście Aurelinus udzielić informacji pewnej na 100%

hathor ---> Tradycyjna prośba - załóż nowy wątek. ‹Tylko pamietaj o Luremasterze ;) ›

14.11.2003
16:42
[101]

Dwalin [ Reggae ]

Ja założę nowy wątek, miejcie lekką odmiane :P

14.11.2003
16:49
smile
[102]

Dwalin [ Reggae ]

Następna część:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.