GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.17

31.10.2003
11:18
[1]

Czamber [ Czamberka ]

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.17

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)
https://morrowindgame.w.interia.pl/
www.theelderscrolls3.prv.pl

Polskie fora o morku:
https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
https://www.morrowind.now.pl/forum/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :
player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.
player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW
Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)
Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal
Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga-Sadrith Mora ,Płaszcz Żałości,Studnia-Wioska Skaal
Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad
Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.
Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY
Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)
Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.
Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)
Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.
Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...
- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).
dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...
(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)
pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)
efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW
1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.Kiedyś napewno;)

link do poprzedniej części: :)

31.10.2003
11:21
[2]

Czamber [ Czamberka ]

no i jest następna część naszego wspaniałego wątku...
ktoś ma jakieś problemy, pytania? służe pomocą... :)

31.10.2003
12:53
smile
[3]

Przemodar [ Konsul ]

Taki drobiazg - jak uzyskać plogonki w nazwach zaklinanych przedmiotów i w czarach (Alt, Ctrl, Shift - nie działają)? Może się nie da? Dzięki z góry za podpowiedź.

31.10.2003
14:36
[4]

peners [ SuperNova ]

Moze ktos zna nazwe najmocniejszej broniw grze i wie gdzie ja znalexc bo słyszałem o czymś takiem jak boski miecz

31.10.2003
14:50
[5]

Czamber [ Czamberka ]

lista artefaktów jest we wstępniaku, przeczytaj.

31.10.2003
18:12
[6]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam:)

Problem z zapętleniem się dialogu u bossa Mrocznego Bractwa rozwiązany !:)

Można, po prostu, odłączyć Bloodmoona :) ewentualnie pobawić się w TESCS (link poniżej):

31.10.2003
18:36
[7]

casnova14 [ Centurion ]

---------------->czambergdzie zdobyłas te broń ze zdjecia? Gdzie zdobyc zolta szate z forum cz15 ale dokładniej? gdzie jest Abanabi? Gdzie jest Studnia-Wioska Skaal
z góry dziekuje za pomoc

31.10.2003
19:23
[8]

Czamber [ Czamberka ]

casnova14 ------> jezu, ile pytań!!
co do szaty, to nie pamiętam, a nie mogę teraz sprawdzić bo zaraz wychodzę... (chociaż chyba to jest "wspaniała szata" kupiona u kogoś bądż znaleziona gdzieś i po prostu zaklęta, oczywiście zaklęta na dodawanie do siły)
co do miecza to chodzi Ci chyba o mój magiczny miecz z Trójcy (wykonasz główny quest, też będziesz taki miał)...
co do jaskini to nie pamiętam, ale ściągnij sobie interaktywną mapkę do morrowinda, ktoś wcześniej podawał link, chociaż chyba jest on także we wstępniaku...
ufff, zmęczyłam się... (sorry, że Ci wcześniej nie odpowiedziałam na gg, ale nie miałam czasu)

31.10.2003
20:23
[9]

CocaineSilkk [ Konsul ]

Dopiero co rozwiazalem jeden problem a juz mam nastepny:)
Otoz w rozmowie ze straznikami krolewskimi (czerwone zbroje) nie moge zglosic zabicia lidera mrocznego bractwa i zdobycia pergaminu ze zleceniem na moja glowe poniewaz nie ukazuje mi sie taka opcja w dialogu... Zagaduje ich na rozne tematy (mroczne bractwo itp) ale niestety nigdzie nie ukazuje sie nic na temat pergaminu :(

31.10.2003
20:31
[10]

BATE [ Chor��y ]

CocaineSilkk------>a czy po zabiciu przywodcy zabrales mu kontrakt na swoja osobe

31.10.2003
21:44
[11]

Solymr [ Komandor ]

czamber---------------->>>widze ze stary sklad watku gdzies zniknal wiec choc do karczmy lepiej

31.10.2003
21:55
smile
[12]

casnova14 [ Centurion ]

czy bedac wampirem to cos to zmienia do masykalnego levelu? Bo na https://www.priv.twoje-sudety.pl/~markus01/clan.html było cos o levelach anie kapuje co. Czamber dzieki za odpowiedź na razie nie posiadam tribunalu :-(

31.10.2003
22:02
[13]

casnova14 [ Centurion ]

co da mi interaktywna mapa ? i gdzie ja nalezy skiopwac i trzeba ja konwertowac bo nie umiem tego i mi sie nie che bawic w sciaganie nie potrzebnych rzeczy

31.10.2003
23:36
smile
[14]

Hakim [ Konsul ]

casnova14 ---> mapa do Ci to co daje mapa, czyli dokładne namiary na szukane przez Ciebie miejsce. Nazwy są w niej po angielsku, ale w polskim Morro ogromna większość nazw jest oryginalnych, nieprzetłumaczonych. Ściągnij ją, a oszczędzi ona Tobie wiele zachodu i pytań. Mapę skopiować (rozpakować) możesz do dowolnego katalogu. Niczego nie trzeba konwertować.
Aha - trochę inicjatywy nie zaszkodzi.

01.11.2003
00:53
[15]

Czamber [ Czamberka ]

casnova14 ---> interaktywną mapkę zapisujesz do obojętnie jakiego pliku, nie musi byc ona tak jak pluginy czy mody kopiowana do konkretnego pliku, ponieważ jest ona oddzielnym jakby programem... nie wiem, czy się zrozumieliśmy, ale tej mapki nie będziesz widział w grze, ale normalnie musisz ją otiwerać tak jak każdy inny program. sam zobaczysz... jak chcesz, to podaj maila to będę taka dobra i Ci ją wyślę (nie będziesz musiał jej szukać).

01.11.2003
06:42
[16]

CocaineSilkk [ Konsul ]

BATE ---------> oczywiscie ze zabralem:)

01.11.2003
08:15
[17]

Czamber [ Czamberka ]

No to jeśli faktycznie zabrałeś, to spróbuj powiadomić samego Tieniuse Delitiana w Throne Room mimo tego, że niby można powiadomić jakiegokolwiek "czerwonego strażnika", a dopiero potem ten cię skieruje do dowódcy. mozna i tego spróbować. ja, o ile pamiętam nie miałam problemów z tym zadaniem, więc nie wydaje mi się, żeby to ył jakiś błąd w grze...
ai masz zainstalowanego także bloodmoona?

01.11.2003
08:40
smile
[18]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czamber----> Na powitanie wątku mogła byś dodać znaczniki ... lepiej to wygląda i wogóle orginalniejsze ... (tak to każdy głupi może zrobić ... )))))

01.11.2003
08:42
smile
[19]

Hacker X [ Pretorianin ]

Chyba musze powrócić do morka ;););)

01.11.2003
09:01
[20]

Czamber [ Czamberka ]

Hacker X ----> oj chyba musisz
a tak Ci się nie podoba?? nikt nie narzeka.. :(

01.11.2003
09:04
smile
[21]

Hacker X [ Pretorianin ]

Mi sie akurat niepodoba :P
Jak chcesz zakładać wątek to zrób go starannie ... a nie tylko "kopiuj - wklej" :P

01.11.2003
09:10
[22]

Czamber [ Czamberka ]

ale ja się strasznie napracowłam: zmieniłam jeden link i usunęłam jedną linijkę wstępniaka :P
no dobra, masz rację, nie przyłożyłam się...

01.11.2003
09:15
smile
[23]

Hacker X [ Pretorianin ]

Hehe ..Chociaż sie przyznałaś ... ale i tak od tego sie wątek nie zmieni :P
Żeby mi to było ostatni raz :D

01.11.2003
09:21
[24]

Czamber [ Czamberka ]

Tak jest!! <salutuje>
ale przecież wątek tworzą ludzie, i tak prawie nikt nie zwraca uwagi na wstępniak (co oczywiście nie znaczy, że powinniśmy go olewać). a z tymi znacznikami to po prostu zapomniałam o tym, że jak się kopiuje tekst już na przykład pogrubiony to nie skopiuję tego pogrubienia :( człowiek uczy się przez całe życie :P

01.11.2003
17:38
[25]

CocaineSilkk [ Konsul ]

Czamber dzieki, rzeczywiscie dziala tylko jesli zglosimy dowodcy :)

01.11.2003
17:57
smile
[26]

casnova14 [ Centurion ]

------>czamber muj meil to [email protected] i gdzie dostac zadania od almexi bo gram juz troche a nie wykonywałem go (chyba) ale gdzie mam isc i wogóle to dzieki za odpowiedzi

01.11.2003
18:06
[27]

Czamber [ Czamberka ]

casnova14 -----> podeślę ci dopiero jutro wieczorkiem, bo mam ma przerwę w dostawach internetu, a teraz jestem nie u siebie...
na pewno chodzi Ci o Almalexię?? przecie pisałeś, że jeszcze nie masz Trójcy... a może się pomyliłeś i chodzi o Azurę? jeśli tak to w świątyni Azury, opisane jest to we wstępniaku.
ale jeśli masz już Trójcę to musisz najpierw wykonaywać w Murnhold zadania dla pewnego gościa w świątyni (albo nawet kilku, jeśli dobrze pamiętam...) i dopiero potem odsyła cię do Almaleźii, która jest w pomieszczeniu na środku świątyni (na początku nie będziesz mógł tam wejść)

CocaineSilkk ---> :)

01.11.2003
18:31
smile
[28]

KAINCOOL [ Chor��y ]

Jestem noob w Morrowind'zie więc mam małe pytanko...
Czy kupcy zawsze bedą mieli tyle samo kasy czy może bedzie im rosnąć w czasie wykonywania kolejnych misji bo na razie to bieda u nich??

pozdro
KAIN

01.11.2003
18:38
[29]

Czamber [ Czamberka ]

KAINCOOL --> kupcy nie beda mieli wiecej kasy w miare wykonywania przez cibie kolejnych misji, moga miec wiecej (tak mi sie przynajmniej zdaje) jesli bedziesz u nich cos kupowal, na przyklad kupiec ma 2000 kasy normalnie, ty kupisz u niego cos warte 5000 to kupiec ma juz 7000...
mozesz takze zainstalowac plugina dodajacego kupca z wieksza iloscia kasy jesli chcesz...

01.11.2003
18:54
smile
[30]

Hakim [ Konsul ]

Ale ten kupiec co będzie miał 7000 po 24 godzinach w grze będzie miał z powrotem tyle kasy ile ma zapisane w skrypcie (w przykładzie Czamber będzie miał 2000). To samo tyczy się sytuacji gdy wyciągniesz od niego (czytaj: sprzedasz mu za :)) całą jego forsę. 24h i ma ją z powrotem.
Pogadaj z młokosem i żółwiem :)

01.11.2003
20:19
smile
[31]

Darfii [ spamer ]

je też dopiero zacząłem grać w tę wspaniałą gierkę. Twórcy moim zdaniem trochę przesadzil z wszystkimi informacjami, dialogami, ksiązkami itp. Kto to wszystko przeczyta???:) Przyznam się ,że jest to troche flustrujące! I tu mam pytanie do znawców gry: na jakie informacje zwracać uwagę najbardziej: dialogi, książki czy coś innego. ?

Kaincool-------->nie prościej zabic takiego kupca i wszystko mu zabrać??:):P

01.11.2003
20:41
[32]

Czamber [ Czamberka ]

Darfii ------> no, jeśli takie rzeczy są "flustrujące" to może nie jest to gra dla ciebie...
nie musisz czytać wszystkich książek oczywiście, nie musicz czytać żadnej. nie musisz zwracać uwagi nawet na dialogi, bo ich jako takich nie ma, tylko po prostu wybierasz temat na jaki chcesz gadać... przelecisz wszystkie tematy, to i tak będziesz miał w końcu uaktualnienie w dzienniku... potem tylko zerkasz do dziennika i gotowe. nawet jak nie wiesz dojść do jakiejś lokacji to patrzysz na interaktywną mapkę i już wiesz(nie musisz się nikogo o to pytać)!!
ale zastanów się, czy o to ci chodzi, chcesz przejść grę, by ją "przejść", czy też chcesz sobie naprawdę pograć (i czy to sprawia ci przyjemność).
ogromnym plusem tej gry są właśnie te wszystki książki, z których możemy się dowiedzieć więcej o ogromnym świecie, w którym gramy, twórcy gry naprawdę się postarali! ja nie czytam książek, przeczytałam tylko o wampirach, bo mnie to interesowało...

01.11.2003
21:13
smile
[33]

casnova14 [ Centurion ]

dzieki czamber myslałem ze almexia( czy jakos tak) jest w podstawowym mapke integralna juz mam a jesli mozesz to przeslij edytortylko jesli masz to po polsku jesli nie to wytłumaczysz mi cos ( jak nie pjme tej maszyny :-))

01.11.2003
21:29
smile
[34]

Darfii [ spamer ]

Czamber-----> dzięki za naprowadzenie. Poprostu wiesz, ta mnogość informacji z każdej strony w pierwszym kontakcie troche przeraża, więc chciałbym zapamiętywać tylko najważniejsze rzeczy. Gra generalnie jest super, poprostu do tej pory nie grałem w aż tak nieliniową grę z taką liczbą mozliwości (aż boli głowa od tego w poz. znaczeniu oczywiście) z tąd moja mała flustracja:).
Dziś chyba pół dnia nad nią przesiedziałem, wciąga jak cholera, naprawdę mocna rzecz. Zwykle narzeka się na krótkość gier, a tu widzę, że 2 mce nie starczą. Czad.

01.11.2003
21:31
smile
[35]

KAINCOOL [ Chor��y ]

OK to jeszcze jedno jak kumpel znalazł jakiś mieczyk za 400000 to ma go sprzedać za jakieś 2 tyś. ?? Nie jest to za ciekawa prespektywa zwłaszcza że jak ktoś nie ma dostepu do neta to nie moze ściągać pluginów.

dzieki za pomoc

pozdro
KAIN

02.11.2003
12:26
[36]

CocaineSilkk [ Konsul ]

KAIN takich rzeczy sie nie sprzedaje tylko kolekcjonuje:) Zreszta o ile dobrze pamietam to miecz warty 400 tys to bron potrzebna do ukonczenia glownego watku gry, wiec lepiej niech go kumpel nosi ze soba (wazy tylko 9kg wiec nie ma problemow z upchaniem go wsrod lupow:))

02.11.2003
14:20
smile
[37]

KAINCOOL [ Chor��y ]

OK dzięki i sory za zatrówanie życia;)

pozdro
KAIN

02.11.2003
14:34
[38]

CocaineSilkk [ Konsul ]

Doszedlem do finalu w ktorym mam zabic Sotha Sila, gdy jednak dochodze do komnaty ze zwodzonym mostem to przekrecam dzwignie i nic sie nie dzieje, most pozostaje zlozony... HELP :)

02.11.2003
15:21
[39]

.Jacek 99. [ Senator ]

Mam pytanie. Mam MorroPL +trojca i przepowiednia. CHcialbym sie dowiedziec jak to jest z fabula itp. Jesli gralbym bez dodatku, to po ukonczeniu podstawki moglbym przejsc fabule z dodatko, pozniej z drugiego. Ale gdy instaluje gre z dodatkami od razu, to jak rozklada sie fabula? I czy sa od razu dostepne miejsca z dodatkow, czy np po przejsciu podstawki odblokuje sie teren z 1 dodatku itd?

02.11.2003
15:49
[40]

Long [ Generaďż˝ ]

.Jacek 99. --> Nie zauważyłem aby dodatki wpływały na wątek główny :) Wątki z dodatków możesz zacząć robić w dowolnym momencie - zasadniczo tylko "Tribunal" coś wymusza, bo ataki zaczynają się bardzo szybko i dla początkującej postaci są dość uciążliwe. A do "Bloodmoona" nie warto zabierać się przed osiagnięciem bardzo wysokiego poziomu - miałem coś ok. 80 lv. a i tak nauczono mnie tam pokory :)

02.11.2003
15:54
[41]

.Jacek 99. [ Senator ]

Long - a bede mial swiadomosc ze podejmuje zadanie zwiazane z dodatkiem? Bo nie chce zaczac fabuly bloodmoona ktora wymaga 80 poziomu jak mowisz i zginac od ciosu napakowanego chomika :)

02.11.2003
16:48
smile
[42]

BATE [ Chor��y ]

mam pytanko! w wstepniaku jest o wiosce Skaal ,tylko czy ona znajduje sie w podstawowym morro, bo w inter mapce jej nie ma.ajesli tak , to gdzie?

02.11.2003
17:00
smile
[43]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

BATE->Jest to dodatek Przepowiednia(Bloodmoon).

.Jacek 99.->Nie,granice są wyraźnie zarysowane.W przypadku Przepowiedni musisz udać się na tą dużą wyspę pn.-zach. od Khull;)

CocaineSilkk->Stary weź napisz jaśniej,bo nie mam czasu się domyślać;)

Miłej gry Panie i Panowie!

02.11.2003
17:32
[44]

BATE [ Chor��y ]

BarD-> dzieki, tak myslalem.

02.11.2003
17:34
[45]

Czamber [ Czamberka ]

casnova14--> niestety ja edytora nie mam żadnego, więc w tej sprawie nie będę mogła ci pomuc...

02.11.2003
18:30
[46]

CocaineSilkk [ Konsul ]

BarD ----> dostalem od Alemaxii zadanie zabicia Sotha Sila. Po tym jak przeniosla mnie do jego twierdzy zaczalem ja sobie "zwiedzac" i wszystko szlo pieknie dopoki nie trafilem do pomieszczenia zwanego Kopula Udoka :) Znajduje sie w nim zbiornik mazi/smaru ktory uniemozliwa przejscie na druga strone tego pomieszczenia - sprawe powinien rozwiazac znajdujacy sie tam skladany most uruchamiany dzwignia - problem w tym, ze po przekreceniu dzwigni nic sie u mnie nie dzieje, most sie nie rozklada... Czekam,czekam i nic:) Probowalem juz wszystkiego :)

02.11.2003
18:52
[47]

Czamber [ Czamberka ]

chyba Almalexii... szkoda, że tego akurat sobie nie przypominam, bo chętnie bym ci pomogła..

02.11.2003
19:27
[48]

Long [ Generaďż˝ ]

.Jacek 99. --> Jak słusznie zauważył BarD, raczej nie wpadniesz przypadkiem na fabułę Blooda - w Khuul jest nowy przewoźnik, który pływa na wyspę. Oczywiście możesz sobie tam zajrzeć - ale nie radzę zbyt wcześnie wychylać się poza fort, chyba, że szukasz wyzwań :) Z "Tribunalem" jest gorzej - fabuła wątku sama do ciebie przyjdzie :D
Acha - przygotuj się na to, że na wyspie z Blooda strasznie spadnie ci FPS...

02.11.2003
19:35
[49]

nilhir [ Pretorianin ]

Wie ktoś skąd ściągnąć moda który dodawał ci na środku placu w balmorze Lotnie ??
ona bardzo ulepszpaszała podróże do miejs gdzie nie ma łazików ;-)

02.11.2003
20:17
smile
[50]

casnova14 [ Centurion ]

podajcie mi jakos strone z edytorem do morka. Czy jak dodammod z misjami (po angielsku) i go konwertuje to bedzie po polsku? czy gostek bedzie gadał po angielsku? i jak wpisze w konsole wzrost inteligencji to mi wyskakuje ze nie moze znalesc linku 1 (czy jakos tak) co mam zrobic Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02.11.2003
20:36
smile
[51]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Tym razem jak zabiłem jakąś ziomale w koszarach Świątyni i próbowałem zabrać to,co mi się słusznie nalezało;)

CocaineSilkk->No to masz koleś problem.Ja nie miałem żadnych problemów w tym miejscu-chwyt za dźwignię i już...
może musisz wyrżnąć wszystkich za Tobą?Albo inny pies?Powodzenia;)

nilhir->Uuu jak to znajdziesz to weź odrazu zapuść linkę na wątek...tylko o tej lotni słyszałem...

casnova14->A próbowałeś umyć pupę?

Do następnego razu...

02.11.2003
20:57
smile
[52]

casnova14 [ Centurion ]

co ma znaczyc "A próbowałeś umyć pupę?"

02.11.2003
21:50
[53]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Zapewniam że ten tekst nie ma podwójnego dna,poza oczywistym pytaniem o stan Twojej pupy,jak i tym,żebyś wyluzował z pytaniami...pomyśl trochę sam,czasem wystarczy.

02.11.2003
22:22
[54]

Hakim [ Konsul ]

Witam.
Poratujcie mnie linkiem do moda Potions, zmieniającego ikonki podstawowych napojów w plecaku. Ewentualnie do tego samego moda powiązanego od razu z pluginem Scrolls.
Szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleźć.

02.11.2003
22:59
[55]

Long [ Generaďż˝ ]

casnova14 --> Dziwne pytania zadajesz... Konwerter to nie tłumacz - jak coś jest po angielsku to takim pozostanie o ile w ogóle mod się nie pogryzie z wersją polską. A edytor instaluje się przecież z płyty głównej Morro (na drugiej też jest, wraz z bibliotekami grafiki itp.).
Za diabła nie rozumiem po co usiłujesz podnieść inteligencję przez konsolę...

03.11.2003
13:57
smile
[56]

casnova14 [ Centurion ]

Bo w alchemie mi sie nie chce bawic( A to samo mi wyskakuje kiedy prubuje np. wkrzesic kogos lub jakis przedmiot przywolłac kolo mnie rozumiesz dlaczego?) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja mam jak wczesniej pisałem wersje moro (niestety) piracką!!!!!!!!!!!!!! i nie mam zadnego edytora tam kapujesz!!!!!!! Bo na jakims forum innym byla taka mowa ze to tlumaczy jakos(?) ale ja myslalem ze nie dlatego spytalem sie tutaj!!!!!!!

03.11.2003
17:01
[57]

CocaineSilkk [ Konsul ]

Casanova14 - widze ze Morrowind to raczej nie dla Ciebie, jak lubisz wpisywac rozne cheaty z konsolki to pograj sobie w Vice City (no chyba ze jakis bug uniemozliwia Ci dalsza gre). W Morrowindzie wlasnie o to chodzi zeby do wszystkiego dojsc samemu ciezka praca:) A jak ktos wyjezdza z textem o cheatach to juz wiadomo ze tej gry "nie czuje" i lepiej niech poszuka sobie innej bo przy tej bedzie sie meczyl,meczyl a i tak nic nie sqma:)

Co do mojego problemu ze zwodzonym mostem ktory nie wiadomo dlaczego nie chcial sie otworzyc - niestety nic nie dalo sie zrobic:/ Nie pozostalo mi nic innego jak TCL mode on i jazda do nastepnego pomieszczenia:) Ale w tym przypadku czuje sie usprawiedliwiony:)

Co do tematu preferowanych broni poruszanego wczesniej - ja caly czas chodze z Czerpakiem:) Jak dla mnie najlepsza bron w grze:) Zagrozic moze jej tylko ten mlot z muzeum artefaktow (nie pamietam nazwy) - ale jak narazie nie moge go wyprobowac ze wzgledu na udzwig mojej postaci - tylko 600 a mlot wazy 1000 :)

03.11.2003
17:06
smile
[58]

BATE [ Chor��y ]

casnova 14---> chłopie, litości, więcej stylistyki

03.11.2003
17:17
smile
[59]

BATE [ Chor��y ]

Nawiązując do wypowiedzi CocaineSilkk dotyczącej artefaktu - młota Scheradera( czy jakoś tak) to nurtowało mnie podczas gry w Trujcę , czy mozna go zdobyć legalnie. Z tego co tam mówili wychodziło że tylko skupują .Czy istnieje jakiś sposób na legalne jego pozyskanie?

03.11.2003
17:22
smile
[60]

BATE [ Chor��y ]

cholera..................".Trójcę"

03.11.2003
17:29
[61]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

CocaineSilkk->Nie bój się,spróbuj go podnieść.
A już napewno zachacz tym tematem babkę w muzeum artefaktów;)

BATE->Nie.Zależy też co masz namyśli mówiąc "legalnie"...jest takie jedno prawo...prawo dżungli;)

casnova14->Prosze.Aby zadziałało z inteligencją,musisz sobie przetłumaczyć ten wyraz z polskiego na angielski na stronie słowniki.onet.pl
Tutaj masz inne kody i jest tam pokazane,jak je poprawnie wpisać.




03.11.2003
18:07
[62]

BATE [ Chor��y ]

BarD->Odpowiedziałeś tak jak myślałem. Mówiąc "legalnie" miałem na myśli jakiś sposób bezkrwawy(czary, zaklęcia).Ja jak nie muszę to nie zabiam. Nie powiem , przydałby mi się ten młotek ,tylko nie mam ochoty urządzać zezi aby go mieć.

03.11.2003
18:36
[63]

Giftzwerg [ Konsul ]

BATE --> ( nie wiem, czy zadziała, uprzedzam from the mountain ;) ) : na chama, paraliżujesz strażników, wynosisz młot, upuszczasz na podłogę, posłusznie płacisz za spowodowanie zamieszania, cieszysz sie młotem.
Zaznaczam jednak że w odniesieniu do młot NIE PRÓBOWAŁEM TEGO SPOSOBU.
z CYKLU PORAda dnia: walczyliście z Gaenorem jako wilkołak ? zabawa pięć razy lepsza ( choć i sporo krótsza ) niż "konwencjonalne" rozłożenie delikwenta. Jak to zrobiłem ? he he... odciągnąłem go od wejścia do świątyni, po przeobrażeniu w zaciszu podszedłem bliżej i tyle. Wesoło było. W ogóle: można całkiem nieźle rbić za bestię, jeśli zainstalujemy moda GIANTS- Tribunal. POlecam wszystkim, którzy lubią wyć do księżyca. :)

03.11.2003
19:20
[64]

Czamber [ Czamberka ]

Sposób na zdobycie tego młota opisany wyżej powinien zadziałać, często ja tak zdobywałam różne inne rzeczy :)
Niestety jak byłam w Murnhold też miałam za małą siłę, aby udźwignąć ten artefakt, zaś teraz nie chce mi się wracać.

03.11.2003
20:42
smile
[65]

BATE [ Chor��y ]

Teraz jestem niestety zajęty na przeciwległym krańcu świata, ale w wolnej chwili przechodząc ( oczywiście przypadkiem) w pobliżu złoże im" kurtuazyjną" wizytę.

04.11.2003
09:40
[66]

Czamber [ Czamberka ]

Mam pytanie: czy jak jetem wilkołakiem to czy wszyscy ludzie (którzy by mnie normalnie ni eatakowali) są moimi wrogami i jak mnie zobaczą to mnie będą chcieli zaatakować?

04.11.2003
15:57
[67]

Czamber [ Czamberka ]

No i co? Ponawiam pytanie:
Czy jak jetem wilkołakiem to czy wszyscy ludzie (którzy by mnie normalnie ni eatakowali) są moimi wrogami i jak mnie zobaczą to mnie będą chcieli zaatakować?

04.11.2003
18:09
[68]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Czamber --> nie wiem tego z autopsji, bo jeszcze wikołakiem nie byłem, ale z tego co kiedyś wyczytałem, wszyscy ludzie Cię atakują, gdy jesteś pod postacią wilkołaka i jeśli zobaczą Twoją przemianę. W innym wypadku nic Ci nie robią, bo nie wiedza, że jesteś wilkołakiem.

04.11.2003
22:37
[69]

Czamber [ Czamberka ]

aaaa, to inna sprawa! ja myslalam ze caly czas mnie beda atakowac, a poza tym to chyba sama reszte sprawdze!

05.11.2003
01:08
smile
[70]

Krondar [ Death Avatar ]

BATE -> Da sie ten mlot zakosic ;) O tym ponizej:

Giftzwerg, Czamber --> Kupe czasu mnie tu nie bylo, ale widze ze ludziom ciagle brakuje finezji :D Na rympal :) Paralizowac, skopac, zabic Fyra dla zbroii (mimo ze mozna ja zdjac :D), ehhh :) A nie prosciej rzucic na siebie niewidzialnosc + kameleon, ukryc sie w cieniu i ukrasc? Nie mialem z tym zadnego problemu :) Nawet jak sie go potem odlozy na miejsce, to mozna juz podnosic do woli :D

Czamber --> A bawilas sie w wampiryzm? Polecam dac sie zarazic starozytnemu wampirowi z GIANTS - lepsze bonusy. Tylko trzebe miec mod Vampire Social Life, lub Embrace - aby to mialo sens :) Wtedy rzucamy urok na delikwenta i po klopocie :D Sprawdzalem jako mag - dobra zabawa :)

Pozdrawiam

05.11.2003
08:46
[71]

Czamber [ Czamberka ]

tak, tak, jak tylko znajdę troszkę czasu to i owszem, pobawię się w wampiryzm, bo jeszcze tego nie robiłam. mam zainstalowanego moda GIANTS,ściągnę sobie jeszcze tego, o którym Ty mówisz rozpocznę ciemne życie wampirka, tylko będę musiała jakoś się osłabić, bo teraz mam przecież 100% odporności! ale to nie problem.

05.11.2003
09:14
[72]

Krondar [ Death Avatar ]

Czamber --> Mozna zrobic odpowiedniego spella i po klopocie :)

05.11.2003
09:30
[73]

Czamber [ Czamberka ]

szkoda, że ostatnio mam coraz mniej czasy na granie, a jak już zdobędę Lionhearta po polsku, to chyba na nic nie będę miała czasu. :)

05.11.2003
09:39
[74]

Krondar [ Death Avatar ]

Krondar --> Mnie LionHeart zawiodl niestety :( Ale to kwestia gustu pewnie

05.11.2003
09:44
[75]

Czamber [ Czamberka ]

hehe, to chyba było do mnie!! no ja tylko troszeczkę grałam w wersję angielską, ale naprawdę troszeczkę (czyli wyszłam z tego więzienia :( ),a potem nie miałam czasu a teraz powoli zdobywam polską wersję.

05.11.2003
09:51
[76]

Krondar [ Death Avatar ]

Czamber --> Eeeee, tego... tak :D To bylo do Ciebie, ale tak to jest jak sie gada na dwa okienka i odpisuje na forum :D:D Do lustra nigdy nie gadalem ;)

05.11.2003
15:02
[77]

Czamber [ Czamberka ]

Krondar ------------> ja nadal czekam na obiecane screeny!!!!

05.11.2003
15:02
[78]

Krondar [ Death Avatar ]

Bonusy wampiryzmy -->

05.11.2003
15:09
smile
[79]

Krondar [ Death Avatar ]

No i postac bez wampiryzmu --> Jak zainstaluje pluginy to mam ja troche jeszce bardzies skoksowana. Rzuce screen :)
Dotrzymalem slowa Czamber :D

05.11.2003
15:12
[80]

Czamber [ Czamberka ]

nieźle, nieźle, ale słabiutki jesteś! :D

05.11.2003
15:23
smile
[81]

Krondar [ Death Avatar ]

Czamber --> O ten armor mi chodzilo 280 +50 stale czyli 330 - niezle jak na sredni :)

05.11.2003
15:28
smile
[82]

Krondar [ Death Avatar ]

Czamber --> Nie moge kurcze wybaczyc sobie ze wywalilem sejwy mojej poprzedniej postaci - wojownika na 86lvl'u :D Postresowalbym Cie apropos bycia slabiutkim ;D

05.11.2003
15:38
[83]

Czamber [ Czamberka ]

aha! pamiętam tą zbroję, miał ją ktoś na sobie w Tribunalu...

05.11.2003
15:45
[84]

Czamber [ Czamberka ]

no dobra, to nie ta sama co w Tribunalu, ale mi się coś pomyliło...
Za to wampirek z pluga "Castelwania" ma też ebonową niby zbroję o klasie pancerza 666 (o ile dobrze pamiętam...)

05.11.2003
20:16
[85]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam :)

Problem: "niewybuch" w Bamz-Amschend.

Podkładam ładunek pod gruzy, zaczyna się odliczanie i ... kupa, nie wybucha ! Nie wybucha, to chcę podłożyć kolejny, ale każde następne podejście do "niewybuchniętego" zatoru nie aktywuje już możliwość podłożenia kolejnego ładunku ! Mam 3 ładunki (dwa zza zamkniętych na 100-kę drzwi i jeden z wcześniejszych skrzynek). Jak widać uniemożliwia to dalszą grę :( Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Czytałam, że rozwiązuje ten problem ten nieszczęsny patch, który nie instaluje się z europejską wersją gry.

05.11.2003
21:27
smile
[86]

Krondar [ Death Avatar ]

Proponuje wynajac oddzial saperow z Balmory :P

05.11.2003
21:36
[87]

AQA [ Pani Jeziora ]

Krondar ---> żarty żartami, tylko dalej przejście zawalone ....

05.11.2003
21:58
[88]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> TESCS...TESCS...TESCS....

05.11.2003
22:04
[89]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witaj, Long :)

To by była ostateczność :))) Nie mniej jednak, jeśli do jutra nie znajdzie się jakiś "złoty środek", zapewne na tym się skończy:) [czy oskryptowanie pierwszej skały jest takie samo, jak i drugiej (czytało się poradnik :P) i czy, jeśli wykroję ją/je przez TESCS, nie pomiesza mi to dalszej rozgrywki ? (pytam z ostrożności)]

05.11.2003
22:39
smile
[90]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> Witaj :) Kopę lat, co?

Nie mam w tej chwili zainstalowanego Tribunala, więc nie powiem Ci jakie są na tych skałach skrypty :( Zasadniczo nie było by to ważne o ile ich wysadzenie nie jest potrzebne jakiemuś skryptowi globalnemu. Zakładając jednak optymistyczny wariant - czyli, że żaden global nie jest w to zamieszany i nie-wysadzenie skał nie uniemożliwi dalszej rozgrywki - to zamiast skały wycinać, wystarczy je obejść :) Wstaw przed nimi i za nimi drzwi z ustawioną teleportacją i po sprawie :)))

06.11.2003
15:15
smile
[91]

nilhir [ Pretorianin ]

Dobra, dawno mnie tu nie było
Znalazłem dziś lotnie :D
https://thelys.free.fr/mykul.htm

a na tej stronie macie kilkadziesiat spoxik modów

06.11.2003
15:26
smile
[92]

casnova14 [ Centurion ]

-------->Bard ja nie chce kdów tylko chciałem miec 100% pewności ze zaklne przedmiot, ale tak na marginesie to przysiegam na almexie i na innych bogów ze nie bede kozystac z kodów! A tak w ogóle to gram w morka 2 lata. A trzeba miec edytor zeby aktywowac mody czy jakis inny sposob jesli tak to jaki bo nie posioadam niestety orginala morka a mam wersje na 1 plytce :-(

06.11.2003
16:39
smile
[93]

Long [ Generaďż˝ ]

casnova14 --> Jestem pod wrażeniem... 2 lata tniesz w Morrowinda? To zaczynałeś jeszcze na etapie tworzenia gry... Imponujące. I po tych dwóch latach nie wiesz jak aktywować mody i do czego służy edytor? Jeśli już TESCS jest ci do czegokolwiek potrzebny (...), to marsz do sklepu!

06.11.2003
17:09
[94]

casnova14 [ Centurion ]

-----------> long chodzi mi o to ze gram od wyjscia jej a wyszlaz w 2001 i od poczatku mialem na jednej plytce a przez 2 lata odrylem chyba wszystkie grobowce dedaryczne ruine itp. i wykonalem wszystkie qesty (nawet dla wampirków) i kolega mi powiedzia ze mogew sobie ciagnac do nich mody (bo sam bym sie nie kaPnal) i teraz pytam sie jak je aktywowac bo we stepniaku pisze cos o edytorze a orginala bym kupil ale szokda mi kasy bo ta kase wole wydac np. na rachunek za internet! a w moim wieku (14 lat) ciezko ublagac rodziców o rginala jak wiedza ze piraty wychodza tanio! rozumiesz juz wszystko long

06.11.2003
17:20
[95]

wysiu [ ]

casnova14 --> No patrz, a wg wszelkich danych Morrowind zostal wydany w maju 2002 (w Polsce w grudniu). Miales o pol roku przed premiera..? Gratulacje, doprawdy imponujace.

06.11.2003
17:23
[96]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Wcielo mi moje wszystkie sejwy. Nie bede nad tym rozpaczal ale zapytam - czy jest w necie jakis character editor ktory zmienia cechy ? Np. int na 60 etc. Nie skille, a cechy. I czy to w ogole jest mozliwe ?

06.11.2003
18:01
[97]

Long [ Generaďż˝ ]

No po prostu ręce opadają... To rodzice uczą syna, że lepiej kraść niż oszczędzać - w ciemnych barwach widzę przyszłość tego młodziana.

casnova14 --> Wyobraź sobie, że nie rozumiem twoich problemów. Widzę natomiast, że jeśli będziesz nadal tak wychowywany jak jesteś, to za parę lat możesz być tym, który ukradnie mi samochód z parkingu - bo przecież taniej jest wymienić wyłamany zamek niż kupić własną brykę...

wysiu --> Widać piraci sprzedali mu wczesną alfę :)

elfik --> Na Morrowindfiles.com jest w dziale Downloads / Utilities programik o nazwie "Mega Trainer" - z opisu sądząc, pozwala na zmienianie cech.

06.11.2003
18:27
[98]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Niestety, Mega Trainer pozwala jedynie na edycje skilli. Mi chodzi o edycje cech - moze ktos jednak orientuje sie, jak je zmienic bez tej calej poczatkowej, wielogodzinnej mordegi.
Poza tym - jesli jednak sie nie da i skusze sie na ponowna gre od poczatku - co robic, by najefektywniej rosla int ?

06.11.2003
18:31
[99]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

casnova14->Ej a może pomyliłeś gry?

nilhir->dzięks za linkę,nie wpadł bym na to że może być na thelys.

06.11.2003
18:36
[100]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

elfik->da się(nie odpowiedziałem przed chwilą bo myślałem że Long rozwiązał Twój problem.
Za pomocą konsoli (look at [03.11.2003] 17:29 do casnovy14)

06.11.2003
19:07
[101]

casnova14 [ Centurion ]

wiecie co moim rodzicom i mnie nie zlatuja pieniadze z nieba a do wychowania to sie nie martw a ja ci nie ukradne bryki ale jakies inne dziecko tak bo pewnie nie bedzie mialo na chleb i wiecie co to spierdalajcie wszyscy laski bez chuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06.11.2003
20:19
[102]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Casanova
Po pierwsze chciałbym Ci podzieować ze miłe słowa dla wszystkich..o to przykład kompletnego idiotyzmu i braku kultury.

Mimo że zaglądam w ten wątek pierwszy raz(Morrowinda mam od dziś) już bluzgi..spox.

Mam pytanie.Mam Oryginalnego Morrowinda i wymagania nieco lepsze niz zalecane.
Ale po instalcji gry gdy próbuje włączyć nici :(.Po rpsotu pojawia mi się kursor pracy w tle i tyle :/.
Co sie dzieje?Trzeba ściagnac pacza?

Pozdro

06.11.2003
21:32
[103]

Long [ Generaďż˝ ]

elfik --> Ano jest metoda na szybkie pakowanie INT. Tworząc postać weź sobie Alchemię i Zabezpieczenia jako umiejętności drugorzędne (obie bazują na INT). Zacznij od Alchemii - ruszaj do siedziby Gildii Magów w Calderze, zwiń z wieży sprzęt alchemiczny i wracaj do Gildii w Balmorze. Od kocicy kup cały zapas mięsa krabiego i psiego. Zakończ transakcję i rozpocznij znowu - zapas u sprzedawcy się zrespawnuje. Teraz sprzedaj to co kupiłeś i zakończ. Znowu otwórz dialog handlowy - zapas mięs jest podwójny - kup wszystko. Sprzedaj wszystko, kup wszystko i tak kilka razy - za każdym razem respawnuje się podwojona ilość reagentów (ot, taki bug w grze :). Jak w sprzedaży pojawi się ok. 2000 każdego z mięs, kup je i na miejscu zacznij produkować mikstury przywracania kondycji - Alchemia zacznie lecieć w górę jak szalona a wraz z nią poziomy i INT. Mikstury sprzedawaj u Pełzacza. Jak dociągniesz do 100 w Alchemii, zacznij trenować Zabezpieczenia (trzeba będzie zrobić kilka misji dla Złodzieji, żeby dobrać się do Mistrza). No i masz INT na 100 :)

Szef Nazguli --> Dziwne... Ja bym reinstalował i na wszelki wypadek sprawdził wszystkie sterowniki...

06.11.2003
21:35
[104]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Raaany.. Tak sie cieszylem ze znalazlem przedmiot, ktorym
mozna swobodnie lataac po morro .. Mianowicie - lotnie. Skonwertowalem moda (chyba?), ale przy rekompilacji skryptow wyskakuje mi error typu "Script Float: You need to enter an axis (X,Y,Z) on line 35 ? Compiled script not saved!". Zalamac sie idzie, bez tego nie moge polatac przy pomocy lotni. Zagladalem do tego skryptu Float, ale nic mi nie przychodzi do glowy. Help !

06.11.2003
21:42
[105]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam:)

Poradziłam sobie z "niewybuchami" (dzięki, Long! to cóż, że sterczą mi drzwi na środku korytarza w Bamz-Amschend :))))
Teraz kolejny problem (znowu rozwiązuje go sławetny PATCH :) :
MOST w Sotha Sil ! Dźwignia do aktywacji "emituje" dźwięk "klik klik hak ci w smak", co oznacza zapewne "zamknięte" :))

Czyżby TESCS ? Ileż można ! :(

06.11.2003
22:23
smile
[106]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> A błeee... Drzwi na środku korytarza? Nie ładniej było wkomponować je w jakąś ścianę, dorobić korytarzyk, albo co? :))) A dźwignia... Obniuchaj ją edytorem, zobacz jaki ma skrypt (to typ activator, więc skrypt tam musi siedzieć), co mu ewentualnie dolega... W skryptach na ogół siedzą wskazówki :)

A ile można? DUŻO! :P

06.11.2003
22:31
[107]

AQA [ Pani Jeziora ]

Long-> skrypt sprawia wrażenie poważnego (na moją głowę). Najprostszą rzeczą jest znowu "wywalić sobie" drzwi do porządanej lokacji, ale może masz jakis inny pomysł ? (mam skopiowany skrypt, jeśli tylko pojawisz sie na Gadu, to podam :)

06.11.2003
22:54
[108]

Gordek [ Generaďż˝ ]

AQA --> wracając do Twojego błedu z ładunkami, to czytałem na innych forach, że ten bład jest spowodowany zainstalowaniem Bloodmoona, więc może jego wyłacznie by pomogło. Podobnie ma się sprawa z zapętleniem dialogu z szefem Mrocznego Bractwa.

06.11.2003
23:20
smile
[109]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> Chyba rzeczywiście najlepiej byłoby sprawę omówić na GG. Będę na linii jutro po 19:00 - zobaczymy co z tym skryptem :)

07.11.2003
18:48
[110]

Czamber [ Czamberka ]

Hmmm, coraz mniej ludzi gra w morka, czy mi się tylko wydaje?

07.11.2003
21:27
[111]

wysiu [ ]

Czamber --> A moze wlasnie wszyscy graja, i dlatego nikt nie pisze....?:)

07.11.2003
21:44
[112]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

to ja zadam kilka pytan :
1. gdzie można dostać Saint's Black Sword
2. co daje fortify attack
3. czy mozna miec przeklety sztylet na dluzej niz 1 minute ??
4. czy jest jakas dobra lekka zbroja pomiedzy chitynowa a szklana ?? bo szklana za droga a ja chce taka w granicach
1-3 k za jedna czesc ?? i gdzie taka dostac
5. ktory poziom trzeba miec rzeby na luzie zniszczyc ta kopalnie ebonu w ostatnim quescie w balmora dla klanu hlaalu

07.11.2003
21:50
[113]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

aha i czy ten sain't black sword jest najlepsza bronia z kategori krotkie ostrze??

07.11.2003
23:27
[114]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

UP^^

08.11.2003
00:12
smile
[115]

Czamber [ Czamberka ]

wysiu --------> _Pewnie tak... A ja zaraz do nich dołącze!!!

08.11.2003
10:19
[116]

Czamber [ Czamberka ]

Nowa część utworzona!
Zrobiłam ją dlatego, ponieważ ktoś chciał aby dodać do wstępniaka dodatkowy poradnik odnośnie zdobycia "Fyrowej" zbroi. Napisał go kiedyś Krondar i teraz dodany jest do wstępniaka. (niedawno było dość dużo pytań odnośnie zdobycia tej zbroi bez zabijania właściciela.)
Zapraszam:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.