GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

DIABLOMANIA: odsłona 102

27.10.2003
10:26
smile
[1]

ehhh [ Angel of Death ]

DIABLOMANIA: odsłona 102

Ekipa GOLa na CBN

Aktywni:
Gandalf-Szary ---> Pawel..
Lady ----> Cammy
Spider2000 ----> Spider200000
Bodziu ---> Bodziu1, Lord_M
Danley ---> Danley
Cainoor---> Cainoor
Antrax ---> nilfaard, piwosz
Lowi --> Jowe, Jowe2
War --> Wojna
pasterka, kane --> pasterka
Dabster ---> Dabster,Dabster2
Sizalus ----> Greiz
Zarowka--->Dxe ,Dxe-mf
Tygrysie ---> Tygrysie

Nieaktywni:
Piotrasq ---> Parys
Lutus -----> Lutus
_ARTi_ ---> _ARTi_ , Maseguf

Ekipa GOLa na OBN

Aktywni:
Edwin -----> Torthan
Piotrasq---> Parys

Słowniczek:

PvM - Player versus Monster - Postać zwalczająca potwory(więcej o PvM niżej)
PvP - Player versus Player - Pojedynki między graczami(więcej o PvP niżej)
MF - Magic Find - znajdywanie magicznych przedmiotów(więcej o MF niżej)
OBN - Open Battle.net czyli otwarty BN
CBN - Closed Battle.net czyli zamknięty BN potocznie zwany Cheated Biglag Net
Duel - Patrz PvP
exprun - Zabijanie potworków, w celu zdobycia większej ilości doświadczenia(więcej o exprunach niżej)
cowrun- najczęściej stosowany exprun
resy - odporności
statsy - statystyki
itemy/itemki - przedmioty
Newbie - początkujący gracz
Noob(n00b) - początkujący gracz zgrywający mastaha, kozak niemający pojęcia, o czym mówi.

Player versus Monster
Aby większości graczom nie nudziło się tępe nabijanie doświadczenia i kreowanie postaci na duele, stworzone zostały postacie tylko na tępienie potworków

Player vs Player
TvT - Team vs Team, drużyna przeciwko drugiej drużynie. Najczęściej taka forma jest spotykana w wojnach klanowych.
Mirror Match - Pojedynki dwóch postaci tej samej klasy(amazonki vs amazonki, barbarzyńcy vs barbarzyńcy itp.)

Rodzaje zasad dueli
1. Zasady powszechne(umówione między graczami)
2. Zasady PR(Post Reality, mające na celu wyrównanie szans wszystkich klas postaci na zwycięstwo)

MF
Magic Find, powszechna sztuka szukania magicznych przedmiotów praktykowana przez wielu graczy.Im wyższy mamy MF(szansę na zdobycie magicznego przedmiotu), tym wyższa szansa że trafi nam się unikatowy/setowy przedmiot. MF nie ma wpływu na jakość przedmiotu! A poza tym, może nam się trafić Arcaine's Valor po 200 mf runach z mf 1xxx, a może się trafić po 5 runach z mf 0, więc to też zależy od szczęścia.

Potwory mogące rzucić najlepsze przedmioty:
Colenzo, Achmael, Bloody Bartuc, Ventar, Lister - sala tronowa
Pindleskin (pryszczoskór) - snujący się trup w świątyni Nihlathaka, zaraz za czerwonym portalem Anyi
Thresh Socket (Niszczyskała) - Na Lodowej wyżynie przy uwięzionych Barbarzyńcach
Snapchip Shatter (Szczerbiciel) - Lodowe Jaskinie, subpoziom przy Drodze Starożytnych
Frozenstein (j/o) - Zamarznięta Rzeka, obok uwięzionej Anyi

Gorsze potworki(w nawiasie podaję ilvl, którego nie mogą wyrzucić:
Andariel(72< oraz lepszej runy niż LO)
Mephisto(81< oraz runy ZOD)
Diablo(87<)
Baal(90)
Hell Bovines(90)
Cow King(69< oraz runy wyższej niż VEX)
Hephasto(87<)
Eldritch(84<)
Shenk(87<)
Bonesaw Breaker(87<)
Nihlathak(90)

Skróty nazw popularnych przedmiotów:
VG, Gaza - Spojrzenie Wampira (Vampire Gaze), hełm
GF - Dziadek (GrandFather), miecz
SoJ - Kamień Jordana (Stone of Jordan), pierścien
Raven - Kruczy Lód (Raven's Frost), pierścien
CBB - Okrutne Kolosalne Ostrze (Cruel colossus blade), miecz
CMB - Okrutny Matrarchialny Łuk (Cruel matriarchal bow), j/o
Storm - Tarcza Burzy (Stormshield)
Czako - Przyodziewek Arlekina (Harlequin's Crest), kaptur
Eagle - Orli róg (Eaglehorn), łuk
WF - Siła Wiatru (Windforce), łuk
AF - Twarz Arreatu (Arreat's Face) zabójcza garda
Doom - Siewca Zagłady (Doombringer), miecz
Skuller - Gniew Czaszkowca (Skullder's Ire), zbroja
Świetlik - Miecz Świetlny (Lightsabre), miecz
Baranek - Gwiazda Baranara (Baranar's Star), diabelska gwiazda
Shaft - Laskoszczyt (Shaftstop) kolcza zbroja
AV - Odwaga Arkaine'a (Arkaine's valor) balrogowa skóra
Stringi, sznurek - Sznur Uszu (String of ears) pas z demoniej skóry

FAQ

Players x (można także wpisać playersx - nie robi to różnicy w w efekcie działania) - dodane przez Blizzarda w łatce 1.09 i jest całkowicie legalna (jeżeli zamiast x damy liczbę większą niż 8, to potworki będą silniejsze, ale expa będą dawać tyle samo co na ppl 8)

Patch 1.09d - przy wchodzeniu na Battle.net gra sama sprawdza, czy na komputerze jest aktualna wersja i w razie konieczności dokonuje sama aktualizacji

Krowi Poziom - należy zabić Baala, po czym udać się do Tristram i zdobyć nogę Wirta. Nogę umieścić w kostce razem z Księgą Portalu. Uwaga - najlepiej wkładać księgę z 20 zwojami -> więcej krów, na Cow Levelu. Dokonać transmutacji. Na krowi poziom można wchodzić nieskończoną liczbę razy, ale gdy zabijemy krowiego króla, nie będziemy mogli więcej otwierać krowiego portalu. Jeżeli króla zabije ktoś, kto nigdy go jeszcze nie zabił, to niezależnie czy jest w naszej drużynie czy nie, nie będziemy mogli otwierać portalu.

A teraz jeszcze kilka porad jak uchronić się przed złodziejami:

1) Najstarsza sztuczka świata - to komunikat (najczęściej po angielsku) w stylu: " W związku z rychłym wejściem patcha 1.10 konta będą usuwane. Kto chce zachować konto i postacie niech whispnie nazwę konta i hasło" - na ten numer zazwyczaj nabierają się osoby, które są nowe na CBN i dopiero co zdobyły niektóre cenniejsze itemy;

2) Też dość popularne - "Wyjeżdżam do sanatorium/Nie chce więcej grać w Diablo 2 i oddam swoje konto za darmo". Wszystko sprowadza się do wpisania linijki /join konto hasło - ta komenda służy do dołączania się do kanału i tą komendą tworzysz kanał, którego nazwą jest twoje konto/hasło. Złodziej czeka aż się wylogujesz i wtedy wchodzi na twoje konto i zmienia hasło;

3) Trzeci wariant bazujący na tym samym tricku jest związany z komendą /dnd , uruchamiającą tryb do not disturb . W tym stanie nie otrzymuje się szeptów. Złodziej znowu przy uruchamianiu /dnd każe wpisać konto/hasło i czeka aż wyjdziesz z BNu;

4) Podczas handlu uważajcie na trade hack - niektóre osoby jeszcze go mają;

5) Ponownie w trakcie handlu - czasem ktoś się pyta czy wasze przedmioty są znalezione czy skopiowane. Złodzieje puszczają bajeczkę, że wyrzucenie przedmiotu i szybkie podniesienie jest oznaką, że przedmiot jest legit(a duplikatu podnieść się nie da). NIE dajcie sobie wcisnąć takiego kitu . Kiedyś czarodziejki telekinezą mogły od razu w mieście zabierać przedmiot, dziś na szczęście muszą podbiec i tu dziękuję Blizzardowi za to. Około 2 miesięcy temu pewien przyjemniaczek chciał mnie w ten sposób okraść, ale 12 lat stażu grania wyćwiczyło u mnie refleks. Tak więc żałosny złodziej obszedł się tylko smakiem, a potem jak mu jawnie zarzuciłam zamiar kradzieży to powiedział coś takiego: "Przecież jestem Polak komu jak komu ale przecież swojemu można ufać. Nie ufasz rodakowi?" Wiecie, co? Dawno nie spotkałam się z TAKĄ OBŁUDĄ. I ostrzegam was - to WŁAŚNIE POLAKOM NIE UFAJCIE! Niestety najwięcej złodziei jest właśnie wśród Polaków, za to na 80% można spokojnie zaufać Holendrom;

6) Następna rzecz - ogłoszenia w stylu "Zapuszczę Mef/Pindle bota za jakiś fajny Item" - krótko podpucha na naiwnych . Ignorować i piętnować takich na kanale.

7) grupa profesjonalnych złodziei - niestety ci korzystają z programów do łamania haseł, a ostatnio chodzą słuchy, że jest bot wykradający hasła. Program robi to na tzw. "chama", czyli próbuje kombinacje a, b, c aż do z i potem aa, ab itd. Na takich jest tylko jedno rozwiązanie. Róbcie hasła MAKSYMALNIE długie, czyli 12 znaków i niech w haśle będą litery, cyfry i znaki stawiane z shiftem. Poniżej przykład:

a2%&1e*)30%e . Tak skomplikowane hasło zajmie nawet potężnemu komputerowi tydzień albo i więcej czasu na rozgryzienie, dlatego co miesiąc warto zmieniać hasło.

8) Najczęściej podczas duelu po twojej śmierci obok ciała ktoś może wyrzucić jakiś przedmiot, należy uważać żeby go przypadkiem nie podnieść, gdyż po zabraniu później zwłok tak naprawdę podnosimy tylko itemy a ciało zostaje na ziemi wtedy tylko wystarczy ze ktoś was zabije i się wysypiecie. Należy uważać szczególnie na postacie z lvl mniejszym niż 9, czasami potrafią napisać spam zasłaniający wasze zwłoki.

9) Różne wispy na kanale "chcesz zdupować przedmiot" a później w grze rzeczy typu alt+f4, pełne inv+kostka.

10) Podczas handlu możecie usłyszeć zaczekaj, bo nie mam miejsca, po czym gość podmienia przedmiot na taki sam z wyglądu, przed naciśnięciem "OK" należy zawsze sprawdzać przedmiot, oraz uważać by koleś od odwrócił waszej uwagi np. spamujac.

11) Jest jeszcze numer z teleportem który na tym, ze ktoś nam próbuje kit wcisnąć żeby wywalić swój przedmiot na ziemie, sam wyrzuca swój za miastem. Sztuczka polega na tym ze on może się przeteleportować do miasta, i nie koniecznie musi to być czarodziejka.

Link do czesci poprzedniej:


27.10.2003
10:30
smile
[2]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

27.10.2003
10:32
[3]

ehhh [ Angel of Death ]

Witam w nowym odcinku tasiemca "Antonio Diabolino" ;P



teraz (bo zawsze jaq ktoso dpala nowa czesc czyta co na poczatku napisane;P) bardzo prosze o opis druida elementaliste (plus jakis niedzwiadek) poniewaz mam 31lvl i pelno skilli i statystyk do uzycia:)

27.10.2003
14:15
smile
[4]

Shirue [ Pretorianin ]

przykro mi ale nie moge ci pomuc bo nie znam sie na druidach ale jak chcesz to zajzyj na www.bettlenet.pl tam cos znajdzesz

27.10.2003
15:59
smile
[5]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

To powinno pomóc:

27.10.2003
17:03
[6]

neXus [ Fallen Angel ]

Witam :)
mam naszeje ze i mnie dopiszecie do wstepnaiaka

neXus -> haziasty

A przy okazji pytanie. Gralem ostatnio z kumplem , w pewnym momencie znikl z gry (zadnego komunikatu o opuszczeniu gry itp, gram sam). Od tego momentu jest lekko poroniona sytuacja - nie mozemy wejsc do stworzonych przez siebie gier - wypisuje ze gra o takiej nazwie nie istnieje (ale gdy chce np utworzyc gre o takiej nazwie to wypisuje ze nie moge bo gra o takiej nazwie juz istnieje...). Przy okazji widzimy sie na kanalach battlenet'u...

27.10.2003
17:20
smile
[7]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Piotrasq --> Ale Ci sie oberwie za te laske od Lady ;DDD A tak w ogole to jeszcze sie smieje z tego tekstu ;DDDD

27.10.2003
17:28
[8]

da KID [ ¤_O ]

dostanie mu sie laską od laski, przez laske, po glowie ;p

27.10.2003
17:41
smile
[9]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

KID --> Heeeee !!! Dobre :))) Przywizcie ze soba patche 1.1 do Diabelka ;DD

27.10.2003
18:27
[10]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Znowu sie off topic szerze :). A co do Piotrasqa, to ja już słów nie mam...

Ma ktoś z was na trade Eagle Clean? Offer Storm Clean.

27.10.2003
23:56
[11]

da KID [ ¤_O ]

Bodziu zartowalem ~~

28.10.2003
00:01
smile
[12]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Mam nadzieję, że Lady nie podróżuje z biurem "El Greco"...

28.10.2003
00:17
[13]

da KID [ ¤_O ]

why ?

28.10.2003
00:18
smile
[14]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Nie oglądasz wiadomości ? Ja nawet nie będę o tym pisał.

28.10.2003
00:26
[15]

da KID [ ¤_O ]

jak chcesz

28.10.2003
00:29
[16]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Źle mnie zrozumiałeś. Nie chcę kusić losu...

28.10.2003
00:33
[17]

da KID [ ¤_O ]

nie badzmy przesadni

ps. Natalia sobie poradzi nawet z El Greco ;P

28.10.2003
00:51
smile
[18]

da KID [ ¤_O ]

o karwa Piotrasq a ja myslalem ze chodzi o jakies przekrety tej firmy
teraz na onecie przeczytalem o co biega
faken nie jest dobrze ...

28.10.2003
01:29
smile
[19]

da KID [ ¤_O ]

ech nigdzie zadnych szczegolow :(
ide spac

28.10.2003
08:10
[20]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Mam nadzieje, ze Lady sie odezwie wczesniej niz za dwa tygodnie...

28.10.2003
18:21
[21]

Rjin [ Chor��y ]

Spoko Dobra Myśl Najwazniejsza:) Nic jej nie jest na 100%:]

Aporpos BN down moze 1.10?

28.10.2003
18:25
[22]

Ryouko [ Junior ]

Rjin---> Na battle.net forum napisali ze zamykaja wszystkie krainy na 2 godz. byc moze to z powodu 1.10 ale zadnych szczegolow nie podali...

28.10.2003
18:29
smile
[23]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Gdyby to była prawda, to dajcie od razu info, bo muszę od nowa instalować Diablo.

28.10.2003
18:52
[24]

karolS [ Centurion ]

Czy aby zagrac na closed BN trzeba miec tylko LODa oryginalnego a D2 moze byc "od wójka" ??

28.10.2003
19:00
[25]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

karolS ---> Wystraczy mieć oryginalne CD Keye do LODa i Classica... płyty mogą być "od wójka".

28.10.2003
19:55
[26]

KileRoo [ Legionista ]

MAM DO was pytanie . Ktos wie gdzie w MH (Maphacku) ustawia sie ze opecje z tym zeby kurde pokazywalo dup itemki ze maja 99 level lub tam 96 ?? ?? ?? ?? ??

28.10.2003
20:00
smile
[27]

KileRoo [ Legionista ]

PS: neXus nie mozesz wejsc do gry muwisz .... wiec to jest problem tego ze : musisz zawsze tworzyc gre tylko i wyloncznie z haslem inaczej sobie nie pograc razem ... napewno zadziala :D

28.10.2003
20:10
smile
[28]

Yo5H [ spammajster ]

starzy mam nadzieje ze to wreszcei upragniony 1.10

jako dowod mam to, ze na oficjalnym 4um blizza ludzie z ekipy odpowiadaja wymijajaco na pytania czy to 1.10, a niby po co by mieli tak swirowac gdyby to nie byl NOWY PATCH!? ;D

28.10.2003
20:12
[29]

da KID [ ¤_O ]

rozlancza mnie przy ladowaniu patcha

28.10.2003
20:14
[30]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Mnie też... może serwy przeciążone?

28.10.2003
20:15
[31]

Yo5H [ spammajster ]

mnie tez rolaczalo ale teraz nie rozlacza, tylko "stoi" na 0% ... ~~

28.10.2003
20:15
[32]

Yo5H [ spammajster ]

SLUCHAJCIE TO JEST 1.10 !!!!!!!!!!

WLASNIE SCIAGAM~~MAM JUZ 2% ;d

28.10.2003
20:16
[33]

da KID [ ¤_O ]

teraz nie wywala ale stoi na 0%

28.10.2003
20:16
[34]

-Wolver [ Pretorianin ]

Dobra, chcialem was spytac czy mam halucynacje, ale widze ze musialaby byc zbiorowa :)))))))))))

28.10.2003
20:18
[35]

da KID [ ¤_O ]

ciagne z Easta juz 1% :P

28.10.2003
20:19
smile
[36]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

A mnie wywala przy samym łączeniu teraz :(.

28.10.2003
20:20
smile
[37]

Madril [ I Want To Believe ]

Juz sie sciaga... 9% :DDDDDDDDDDD

28.10.2003
20:20
[38]

da KID [ ¤_O ]

ech 4% i tez zerwalo

28.10.2003
20:20
[39]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ale sie wiara rzucila :P Oto lista zmian:

Mysterious World-event

- Players of Hell difficulty Realm games are hereby warned that a new,
challenging world-event has been added to Diablo II version 1.10.
Players of Hardcore characters should be even more wary when
encountering Superunique monsters during an active world event. Be
prepared to execute a hasty Save and Exit, if your situation seems too
dangerous.


Fundamental architecture changes/improvements

- The skill and monster systems are now completely data-driven. Skill
balancing is simpler and quicker. Monster control/populating/creation
is simpler. Although done for our needs, mod-makers should like these
changes, too. A major result is that nearly any skill can be used by any
character class.
- A skill now may have synergy Bonuses (similar to masteries) applied by
putting points into other skills.
- The player stats and inventory system has been completely redone to
run more efficiently, improving server performance and stability.
- The collision detection system has been sped up significantly. Again,
improving server performance.


Specific changes/improvements

- Increased difficulty for high-level players to reduce future
exploitation of the game system.
- Made monsters tougher
- Beefed up monster difficulty in Act V, Nightmare, and Hell
difficulties. This was accomplished by improving monster stats (hp, ac,
etc.) and by boosting their AI/behavior in NM and Hell difficulties
(that is, by making decisions more often and by simply moving faster).
In Nightmare and Hell difficulties monster damages have generally been
increased -- dramatically in some cases.
- Reduced the effectiveness of Experience runs, power-leveling, and
leeching.
- Added randomized (especially ranged-attack) monsters to Nightmare and
Hell Act V - e.g., Burning Dead, Imps, etc.
- Increased the Experience attached to most Act V monsters in Normal,
Nightmare, & Hell difficulties.
- Reduced the HP of (Act V) Barbarian soldiers in Nightmare and Hell
difficulties.
- Increased the rate of occurrence of Unique monsters in Hell
difficulty.
- Reduced the party member Experience sharing to 0 beyond a maximum
distance of about 2 screens from the monster death. This prevents
low-level characters from joining a party and then staying completely
out of harm's way while still getting Experience.
- Increased the Experience penalty for Clvl 70+ as follows: Clvl 1 - 69:
100% Experience Clvl 70 - 99: 85% - 0.8% Experience (approximately
exponential decaying)
- Encouraged players to play in more of the Diablo II
areas/locations/levels.
- Reduced drops from the most-run SuperUnique monsters, ThreshSocket and
Pindleskin.
- Cut Experience and reduced drops in the Cow level.
- Randomized the monster populations more thoroughly throughout Act V in
Nightmare and Hell difficulties, including the addition of 'guest
monsters' from other Acts.
- Increased the number of Unique monsters in each area and difficulty.


Improved various Items

- Improved the attributes for newly-dropped Rare Armor, Helms, and most
Weapons.
- Added over 100 new Unique Items, of which 29 can be found only in
Ladder games.



Revised Skill balance for all Player Character classes


Amazon Javelin and Spear Skills

- Jab - Increased Attack Rating.
- Power Strike - Increased Attack Rating and Damage done to targets.
Added skill synergy bonuses.
- Poison Javelin - Increased the total amount of Poison Damage and
Duration. Added skill synergy bonuses.
- Impale - Increased Attack Rating. Increased Damage.
- Lightning Bolt - Increased Lightning Damage. Added skill synergy
bonuses.
- Charged Strike - Increased the number of Charged Bolts released.
Reduced average Lightning Damage. Added skill synergy bonuses.
- Plague Javelin - Added an Attack Rating bonus. Increased Poison
Damage. Increased Poison Duration. Lowered Mana cost per level of
skill. Added skill synergy bonuses.
- Lightning Strike - Reduced the average Lightning Damage. Added skill
synergy bonuses.
- Lightning Fury - Rebalanced by increasing the average Lightning
Damage. Although it starts lower, it rises rapidly to much higher
damage. Added skill synergy bonuses.


Amazon - Passive and Magic Skills

- Inner Sight - Increased the reduction in Enemy Defense. Improved
overall.
- Valkyrie - Increased Attack Rating and decreased Mana cost. Added
resistances and skills like Evade, Dodge, etc. Added skill synergy
bonuses.
- Decoy - Extensively revised with added resistances and skills like
Evade, Dodge, etc.

Amazon - Bow and Crossbow Skills

- Magic Arrow - Added Attack Rating bonus.
- Fire Arrow - Added Attack Rating bonus. Decreased Mana cost. Added skill
synergy bonuses.
- Cold Arrow - Added Attack Rating bonus. Increased Cold Damage.
Increased Mana cost. Added skill synergy bonuses.
- Exploding Arrow - Added Attack Rating bonus. Increased Fire Damage.
Added skill synergy bonuses.
- Ice Arrow - Added Attack Rating bonus. Added skill synergy bonuses.
- Immolation Arrow - Added Attack Rating bonus. Decreased Mana cost.
Added skill synergy bonuses.
- Freezing Arrow - Added Attack Rating bonus. Decreased Mana cost. Added
skill synergy bonuses.


Assassin - Martial Arts Skills

- Dragon Talon - Increased Attack Rating.
- Fists of Fire - Added skill synergy bonuses.
- Claws of Thunder - Added skill synergy bonuses.
- Blades of Ice - Added skill synergy bonuses.
- All kick skills - Increased Attack Rating bonus.


Assassin - Shadow Disciplines

- Venom - Fixed duration at 0.4 seconds regardless of poison items
equipped.
- Shadow Warrior - Increased the Life and resistances.


Assassin - Traps Skills

- Fire Blast - Added skill synergy bonuses.
- Shock Web - Added skill synergy bonuses.
- Charged Bolt Sentry - Added skill synergy bonuses.
- Wake of Fire - Slight increase to Damage at higher levels. Added skill
synergy bonuses.
- Lightning Sentry - Added skill synergy bonuses.
- Wake of Inferno - Added skill synergy bonuses.
- Death Sentry - Added skill synergy bonuses.


Barbarian - Warcries

- War Cry - Added skill synergy bonuses.
- Shout - Increased duration.
- Battle Orders - Increased duration.
- Battle Command - Increased duration.


Barbarian - Combat Masteries

- Throwing Mastery - Increased the Attack Rating bonus to throwing skills.


Barbarian - Combat Skills

- Bash - Added skill synergy bonuses.
- Double Swing - Decreased Mana cost. Added skill synergy bonuses.
- Stun - Added skill synergy bonuses.
- Double Throw - Added skill synergy bonuses.
- Concentrate - Added skill synergy bonuses.
- Frenzy - Added skill synergy bonuses.


Druid - Elemental Skills

- Firestorm - Increased Fire damage at higher levels. Increased damage
at higher levels. Added skill synergy bonuses.
- Molten Boulder - Added physical damage. Increased damage at higher
levels. Added skill synergy bonuses.
- Arctic Blast - Increased Cold damage at higher levels. Increased
damage at higher levels. Added skill synergy bonuses.
- Fissure - Added skill synergy bonuses.
- Cyclone Armor - Added skill synergy bonuses.

- Twister - Increased damage at higher levels. Added skill synergy
bonuses.
- Volcano - Added physical damage. Added skill synergy bonuses.
- Tornado - Increased damage at higher levels. Added skill synergy
bonuses.
- Hurricane - Added skill synergy bonuses.
- Armageddon - Increased Fire damage at higher levels. Added skill
synergy bonuses.


Druid - Shape Shifting Skills

- Werewolf - Added skill synergy bonuses. Allowed casting of Armageddon.
- Werebear - Added skill synergy bonuses. Allowed casting of Armageddon.
- Maul - Increased Stun duration.
- Rabies - Increased Poison Damage. Added skill synergy bonuses.
- Fire Claws - Slight increase to Fire Damage. Added skill synergy
bonuses.


Druid - Summoning Skills

- Summon Spirit Wolf - Added skill synergy bonuses.
- Heart of Wolverine - Increased radius of effect and Life.
- Summon Dire Wolf - Added skill synergy bonuses.
- Oak Sage - Increased radius of effect.
- Spirit of Barbs - Increased Life.
- Summon Grizzly - Added skill synergy bonuses.


Necromancer - Summoning Skills

- Skeleton Mastery - Increased Damage of non-Skeletal 'pets'. Increased
Life of Skeletal 'pets'.
- Raise Skeleton - Increased Skeleton Life, Attack Rating, and Defense.
Decreased the maximum number of Skeletons that can be summoned as
follows: the first 3 skill points in Raise Skeleton still yield 1
Skeleton per point (as in 1.09), however, subsequent Skeletons now
require 3 skill points each. Added skill synergy bonuses.
- Clay Golem - Added the ability to slow players and monsters on hit.
Added skill synergy bonuses.
- Raise Skeletal Mage - Increased Damage. Decreased the maximum number
of Skeletal Mages that can be summoned as follows: the first 3 skill
points in Raise Skeletal Mage still yield 1 Mage per point (as in 1.09),
however, subsequent Mages now require 3 skill points each. Added skill
synergy bonuses.
- Blood Golem - Added skill synergy bonuses.
- Iron Golem - Added Defense bonus. Added skill synergy bonuses.
- Fire Golem - Increased Fire Damage. Added Holy Fire Damage. Added skill
synergy bonuses.


Necromancer - Poison and Bone Skills

- Teeth - Added skill synergy bonuses.
- Bone Armor - Added skill synergy bonuses.
- Poison Dagger - Increased Attack Rating. Increased Duration. Added skill
synergy bonuses.
- Bone Wall - Cut duration in half. Life decreased. Added skill synergy
bonuses.
- Poison Explosion - Increased Duration. Added skill synergy bonuses.
- Bone Spear - Increased Magic Damage. Added skill synergy bonuses.
- Bone Prison - Cut duration in half. Added skill synergy bonuses.
- Poison Nova - Added skill synergy bonuses.
- Bone Spirit - Increased Magic Damage at highest levels. Added skill
synergy bonuses.


Paladin - Combat Skills

- Holy Bolt - Increased Magic damage. Ignores resistances of Undead.
Increased Healing to non-monster characters.
- Blessed Hammer - Increased high-level damage. Ignores resistances of
Undead and Demons. Added skill synergy bonuses
- Vengeance - Added skill synergy bonuses.
- Sacrifice - Added skill synergy bonuses.
- Holy Shield - Added skill synergy bonuses.
- Fist of the Heavens - Ignores resistances of Undead and Demons. Added
skill synergy bonuses.
- Zeal - Increased damage above level 4. Added skill synergy bonuses.
- Charge - Added skill synergy bonuses.


Paladin - Offensive Auras

- Might - Increased area of effect.
- Holy Fire - Added Fire Damage to attack. Added skill synergy bonuses.
- Thorns - Increased area of effect.
- Blessed Aim - Increased area of effect.
- Holy Freeze - Added Cold Damage to attack. Added aura damage.
Added skill synergy bonuses.
- Holy Shock - Rebalanced the area of effect. Increased Lightning Damage
on attack. Improved damage ramp. Added skill synergy bonuses.
- Sanctuary - Increased Magic Damage. Added skill synergy bonuses.


Paladin - Defensive Auras

- Prayer - Increased Healing and area of effect.
- Resist Fire - Increased area of effect.
- Defiance - Increased area of effect.
- Resist Cold - Increased area of effect.
- Resist Lightning - Increased area of effect.
- Cleansing - Increased area of effect. Added skill synergy bonuses.
- Meditation - Increased area of effect. Added skill synergy bonuses.
- Redemption - Increased area of effect.
- Salvation - Increased area of effect.


Sorceress - Cold Spells

- Ice Bolt - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Frozen Armor - Added skill synergy bonuses.
- Frost Nova - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Ice Blast - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Shiver Armor - Increased Cold Damage. Increased Cold Duration.
Added skill synergy bonuses.
- Glacial Spike - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Blizzard - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Chilling Armor - Increased Cold Damage. Added skill synergy bonuses.
- Frozen Orb - Added skill synergy bonus.


Sorceress - Lightning Spells

- Charged Bolt - Added skill synergy bonuses.
- Energy Shield - Added skill synergy bonuses.
- Nova - Rebalanced Lightning Damage.
- Lightning - Added skill synergy bonuses.
- Chain Lightning - Added skill synergy bonuses.


Sorceress - Fire Spells

- Fire Bolt - Increased Fire Damage at higher levels. Added skill
synergy bonuses.
- Inferno - Increased Fire Damage at higher levels. Added skill synergy
bonuses
- Fire Ball - Increased Fire Damage at higher levels. Slightly increased
Mana cost. Added skill synergy bonuses.
- Enchant - Rebalanced Fire Damage. Added Attack Rating bonus. Reduced
Mana cost. Added Skill Synergy Bonus.
- Meteor - Added skill synergy bonuses.
- Hydra - Rebalanced Fire Damage. Added skill synergy bonuses.

28.10.2003
20:21
smile
[40]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Ok, leci z Easta... 3%. :DDDDD

28.10.2003
20:23
[41]

neXus [ Fallen Angel ]

KileRoo -> sprobuje - zobzczymy czy zadziala...
ale to jakas rzecz niezalezna od nas, bo ani reinstall ani tworzenie na nowo konta nic nie daje...

28.10.2003
20:24
[42]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Added new Rune Words and Horadric Cube Recipes

- Added 20 new Rune Words.
- Added a Horadric Cube recipe as follows: 3 flawless gems + 1 magic
weapon = socketed, magic weapon.
- Added 46 more Horadric Cube Recipes -- upgrades for the remaining
Runes and item 'rerolls'.
- The highest 19 Rune upgrades are usable only by Ladder characters.


Closed some PvP loopholes/exploits

- Terminated the casting of 'absentee' skills such as the Sorceress'
Meteor, Firewall, Blaze, Hydra; the Assassin's Sentries; the Druid's
Volcano; etc. when the player enters town. This prevents declaring
Hostility and doing immediate damage to the unsuspecting.
- Prevented 3rd-party hacks from treating background objects as a
Waypoint.
- Enforced a 10-second delay between declaring Hostility and using a
Waypoint or Town Portal to leave town.
- Ears and other items dropped on the ground by players (even in town)
are deleted more frequently, and even when on the same screen as
players. Magic, Rare, Set, and Unique items persist longer.
- The attribute "Hit Slows Target" has been limited to no more than 50%
slowing when used in PvP.
- Fixed the bug that prevented a hostile player from targeting a
Whirlwinding Barbarian equipped with a 2-handed sword.
- Throwing an Oil Potion no longer crashes an opponent.


New Battle.net features. Please see www.battle.net for more
information.

- Introduced a new Lobby. Players now start in the lobby where they may
decide to enter battle.net chat as before or to simply create/join a
game without entering chat.
- Added the ability to recover a forgotten/stolen account password via
email registration.
- Added a new command '/mail account_name' which sends a message
directly to the account's registered email address.
- An 'expiration date' is now shown with Realm Characters on the
selection screen.
- Introduced a new Ladder System for those who prefer to play free from
any characters who may have participated in past item duping or hacking.
To use this new feature, a player places a check in the Ladder box upon
character creation -- in the same way that Expansion and Hardcore
selection is done. Periodically, the Ladder may be reset, adding the old
Ladder characters to the regular population -- who, of course, cannot
play games with the new season's Ladder characters. Thus, every season
each new Ladder character truly starts from scratch, as no 'twinking' is
possible from older characters.
- Once a player defeats Diablo, all Diablo II Battle.net accounts
accessed from that computer may create Hardcore characters.


Battle.net bugs

- Prevented a crash when waiting in the Blizzard Tech Support channel on
Battle.net.
- Realm games created without a Password no longer allow players who
specify a Password to join.
- When a character dies during an 'Alt-F4' disconnection from B.net in
Hardcore, the character icon now properly appears in both chat and the
Character Selection Screen.
- Corrected typos in the Options help.
- Prevented players from changing their chat text color and indentation
to masquerade as official Blizzard accounts.
- Warcraft III players no longer appear as cloaked figures in Diablo II
chat rooms.
- Battle.net stability has been improved when a Diablo II character that
had been designated as the operator of a private channel resigns.
- Players may no longer immediately re-join a chat Channel from which
they have been banned.
- Barbarians dual-wielding with a Javelin now show the Javelin in
battle.net chat, too.
- Removed Age from the Player Profile.



Major Bugs

- Fixed the 'Druid Drop' bug related to equipping items which would
cause players to be dropped from a game when activating Werewolf or
Werebear skills above level 33.
- Super Unique, Unique, and Champion monsters can no longer be created
as nearly invincible, that is, with < 0 hit points.
- Barbarians and Assassins who are dual-wielding potions are no longer
prevented from entering a game.
- A Zod Rune applied to an Ethereal item no longer reduces its
durability to 0.
- Characters with extremely fast attack speeds no longer erroneously
miss their targets.
- Summoned creatures (aka 'pets') now properly inherit the player's
level to determine their monster level.
- A summoned Grizzly now properly pursues and attacks its enemies more
effectively.
- Fury and Phoenix Strike can no longer target the casting player's
hireling or pet.
- Valkyries are no longer treated as monsters and erroneously assigned
additional Life in Nightmare and Hell difficulties.
- A Valkyrie affected by a party member's Oak Sage can no longer be
killed with 1 hit.
- Assassins and Barbarians with Mastery points no longer have excessive
Critical Strikes applied to their melee attacks.
- Oak Sage and Heart of Wolverine now function properly above skill
level 20.
- Poison Creeper now properly receives the PvP damage penalty.
- Holy Freeze no longer slows the Lightning skill.
- The curse Attract can no longer be overridden by any other curse.
- Using Battle Command can no longer erroneously retain the skill bonus
granted by an item after un-equipping the item.
- Active level 18+ Thorns no longer makes the player character
invulnerable to monster melee attacks.
- Lightning and Chain Lightning are now properly affected by items with
casting rate magic properties.
- Using Enchant on ranged weapons now boosts the damage a variable
amount.
- Fireballs used against a Lightning Enchanted monster no longer make
its Charged Bolts invisible.
- The 3rd charge of the Assassin's Skill - Blades of Ice, now freezes
the target.
- Lower Resist now correctly updates the resistances displayed on the
target's character screen.
- Crushing Blow now works at the percentage chance stated.
- Items can no longer be created with level requirements higher than 99.
- A throwing item with the magic property Replenishes Quantity now
replenishes if depleted to 0 quantity.
- Newly-discovered Ethereal items with the magic property Increased
Maximum Durability now may have the maximum durability.
- The Rune Word "Melody" now works properly for bows.
- Leaving the vicinity of a Super unique monster and returning after 20
seconds, now properly respawns the Super unique for treasure drops.
- The erroneous action of the Reduce AC modifier. which had shown in the
item pop-up as x% Target AC has been corrected. It now no longer sets
the target's AC equal to the percentage, but properly reduces the
target's AC by the percentage. The display has been corrected to say
"-x% Target AC." The modifier's effect is reduced by one half when
player characters, SuperUniques, hirelings, and Act-end bosses are
targeted.
- Fixed a bug in damage calculation for weapons which computed +min/+max
damage prior to +damage%.
- If Holy Bolt is assigned to the right mouse-button and Charge or Smite
to the left, left-clicking on a party member no longer sticks one in
place.
- A player character standing on a player corpse is no longer immune to
missiles.
- Auto-targeting skills when assigned to the left mouse-button no longer
repeatedly cast, if one is holding the button down to move.
Auto-targeting skills are those that nearby target if one is not
selected, e.g., Fist of the Heavens.
- The Paladin's non-aura skills now attack appropriately, when one
clicks on a foe without enough Mana to use the skill.
- A class of bugs that had reduced the effectiveness of alternating
weapon attacks when equipped with two weapons has been fixed, including
the various dual-claw Assassin attacks.
- Poison length calculations are now correct.
- Poison now works properly when applied to ranged attacks.
- Mindblast and Conversion now remove any auras from their targets upon
casting and also when they wear off.
- Confuse now works properly, that is, without the occasional misfire.
- Holy Shield now boosts the defense of the player, not the shield.
- Blade Fury now uses the proper amount of Mana.
- Skeletons, Skeletal Mages, and Golems are now raised with appropriate
(non-0) Attack Rating and Defense stats.
- Iron Golems are no longer summoned with excessive additional Life in
Nightmare and Hell difficulties.
- Hirelings can no longer equip items without meeting the item
requirements.
- Rogue hirelings can no longer shoot Lightning Bolts by equipping items
that boost Bow and Crossbow skills.
- Isenhart's Case and Horns now work together correctly on Hirelings.
- Monster warping (aka teleporting) in some TCP/IP games has been
reduced.
- Slowed or chilled monsters no longer 'desynch' (or 'lag') as easily.
- Corrupted Rogues no longer pause for long periods of time when
pursuing a foe.
- When a Barbarian throws a weapon with his left hand (right inventory
slot) while equipped with a melee weapon in his right hand (left
inventory slot), the thrown weapon now does proper damage.NPCs no longer
bestow quest rewards (e.g., socketing) upon unidentified items.
- An NPC no longer fails to give a quest reward item to a character with
a full Inventory or Stash.
- The Heaven's Brethren set bonus of "+5 to Light Radius" now works.
- As shown on the Character screen, Assassins receive a damage bonus
from boots.
- The Assassin's Claw Mastery bonuses to Damage and Attack Rating are no
longer erroneously swapped.
- A behavior-changing curse (like Dim Vision) can no longer affect a
monster permanently, when the player portals away.
- The Life of monsters affected by Regeneration or Poison now updates
correctly.
- Enchant cast upon other player characters is now enhanced by the
caster's Fire Mastery.
- Skills and magic effects that change one's maximum Life now change
one's current Life by a corresponding percentage.
- The Attack Rating displayed for the Assassin kick skills is no longer
higher than the actual Attack Rating.
- Macintosh-specific fixes
- Improved compatibility with dual-monitor Macintosh systems.
- Prevented a crash when using the scroll bars and highlighting games in
Battle.net's Join menu.

Minor Bugs

- Summon Spirit Wolf no longer overstates the Damage.
- Spirit of Barbs, Heart of Wolverine, and Oak Sage no longer understate
their radii of effect.
- When the Automap option "Center" is off, the Automap no longer centers
upon opening the Skill Tree or Inventory.
- The extraneous text in the Change Realm dialog box has been removed.
- The health bar of a Flayer knocked from his Flayer Shaman now works.
- Fixed a general monster health bar overflow bug.
- A temporary loss of the Stamina Shrine effect no longer occurs.
- The Skill Tree levels are now displayed properly when a player equips
both a non-melee item that boosts all character class skills along with
a weapon that boosts an individual skill.
- Skills granted by items are now always displayed as such in the Skill
Tree.
- The damage displayed on the character screen is now correct when a
character with high strength has no weapon equipped.
- The damage displayed on the character screen is now correct for
Freezing Arrow and Holy Shock.
- The hover text of the Amazon skill Multiple Shot now correctly
displays that it does 3/4 weapon damage.
- When the Assassin has two Claws equipped and is using the Weapon Block
skill, the Chance to Block percentage properly appears in the hover text
of the Defense stat in the character screen.
- The Golden Bird quest status is shown correctly in the quest log, if
one exits the game before getting the reward.
- The Redemption skill description now correctly states that it affects
only the caster, not the party.
- The Redemption skill graphic effect can no longer appear erroneously
when a player returns from town through a Town Portal.
- The Thunderstorm skill graphic effect now displays properly.
- The damage listed on the character screen for Holy Shock no longer
appears blue.
- Hardcore Assassins and Druids no longer appear as cloaked figures in
the multiplayer character selection screen of DII Classic.
- Message log scrolling is now more responsive.
- Players now see other players kicking barrels.
- Berserker Axe" is now spelled correctly.
- Io, Shael, and Jah Runes now have Korean, Japanese, and Chinese
translations.
- Corrected localization (translation, text box sizes, etc.) for a
number of issues in French, German, Chinese, Korean, and Spanish.


Enhancements and other changes

- Implemented a new system to detect and delete 'duped', 'hacked' and
other erroneous items from the inventories of Realm Characters as they
are loaded.
- Increased the damage of nearly all skills above skill level 20.
- Added synergy bonuses to many skills. The bonuses boost the
effectiveness of the higher-level skills based upon the number of points
allocated to the lower-level (synergizing) skills. Players are rewarded
for using skill points earlier rather than hoarding them all for later
'cookie-cutter' distribution to high-level skills.
- Rebalanced the rate of Unique/Set/Rare/Magic items drop.
- Lower Resist and Conviction skills now work properly against immune
monsters.
- Cold Mastery has been changed to a constant amount.
- Elemental Piercing versus immunities has been changed to a constant
amount.
- Improved the existing 7 class-specific Sets by adding and/or boosting
partial and complete Set bonuses. Also added a visual effect to wearers
of these complete Sets.
- Limited the maximum experience gain from The Ancients quest in Act V
to 1 character level.
- One can no longer enter Town Portals cast by other players in areas
beyond the "blocking quests" without having completed those quests:
e.g., Canyon of the Magi/Seven Tombs/Duriel's Lair (The Summoner), The
Harem/Palace Basement/Arcane Sanctuary (The Tainted Sun), Durance of
Hate (The Blackened Temple), The Worldstone Keep (The Ancients), The
Secret Cow Level (Terror's End in DII classic or Eve of Destruction in
DII: LoD). NOTE: A player who kills the High Council (but doesn't use
Khalim's Will to smash the Compelling Orb), may take a Town Portal into
the Durance of Hate.
- NPCs no longer accept lower difficulty quest items to complete quests
in a higher difficulty.
- Atma now heals automatically.
- Quest items are automatically identified when they drop.
- Increased the challenge of Mephisto and the Ancients.
- Increased the damage and defense of Andariel, Mephisto, Diablo, and
Baal.
- Gave Mephisto a more powerful Frost Nova, based on his own (not
player's) stats.
- Added blocking and resistances to Duriel.
- Reduced the levels of all auras used by Unique monsters.
- Added more Unique monsters to the open areas of Acts IV and V.
- Life leeching is now determined by each monster type and reduced below
100% in Nightmare and Hell Difficulties.
- Added resistances and blocking to the Unravelers in Act II in Hell
Difficulty.
- Increased monster hit-points in one player games and reduced the
increase to monster hit-points for each additional player in multiplayer
games.
- Boosted the effects of Health and Mana potions.
- Mana potions are now sold by some shopkeepers.
- The Antidote potion now gives +50 poison resistance and +10 max poison
resist for 30 seconds.
- The Thawing potion now gives +50 cold resistance and +10 max cold
resist for 30 seconds.
- The Stamina potion now gives super stamina recovery for 30 seconds.
- Newly-found (post-1.10) magic bows with the properties "Fires Magic
Arrows" or "Fires Explosive Arrows" have these properties at appropriate
skill levels rather than being fixed at level 1.
- Improved gambling by increasing the chances for Rare, Set, and Unique
items.
- Improved monster drops by boosting the base item types and by
increasing the chance for Rares.
- Increased the chances that dropped items have the magic properties of
Enhanced damage, Life-stealing, Mana-stealing, and + to all Resistances.
Increased hireling Life/attack rating/defense/level. Also removed the
skill cap from Act III hirelings. (Hireling level at hiring is now
different between DII classic and LoD.)
- Increased life regeneration for hirelings.
- Boosted the effect of Health potions upon hirelings.
- Lowered the cost of resurrection of hirelings.
- Increased the leash range of hirelings.
- Summonables except for Revived monsters and pets that don't attack or
defend - e.g., Vines now get Defense and Attack Rating based on their
level.
- Bone Walls are now friendly to the caster's party - that is, not
attackable.
- Improved Blood Raven's behavior.
- Guest monsters (those from earlier Acts and lower difficulty levels)
compute their Treasure Class (for item dropping) appropriately for their
new, higher levels.
- Chilling Armor no longer responds to other Chilling Armor bolts.
- A player may have up to 16 corpses now. Only the first (oldest) corpse
holding items is saved between games.
- In Nightmare and Hell difficulties recovering one's corpse now
restores 75% of the Experience that had been lost at death. This applies
to all of a player's corpses.
- Block lock' has been eliminated. When a player character has just
blocked an attack, the player cannot block again for a short period of
time, the length of which increases as Blocking speed increases.
- Reduced the 'lag' when Lister the Tormentor and his minions are
summoned by Baal.
- The levels of The Forgotten Tower are now larger in Nightmare and Hell
difficulties.
- Increased the likelihood of dropping Elite items.
- Only a very few Unique items and new 'uber' items are now over level
85. That is, the best items now drop more often.
- Jewels and other modifiers can now boost the elemental damage of a
melee weapon if that trait is listed as part of the Jewel description.
- The Buriza's level (not its level requirement) was increased to 59.
- Items that grant skills bestow a lower skill level to those character
classes who natively have the skill in their skill tree. Note that
Charged items receive synergy and mastery bonuses, but don't receive
bonuses by assigning extra points to the skill.
- Boosted the Cham Rune freeze effect on weapons from +1 to +3.
- The Eth Rune's effect is now "-25% to Target AC". Thus, 4 Eth Runes
reduce the target AC to zero.
- The modifier "Ignores Target AC" no longer acts upon SuperUniques,
hirelings, and Act-end bosses. Its lack of effect upon player characters
and unique monsters remains unchanged.
- Changed the Horadric Cube recipe that had used 3 chipped gems to
require 3 standard gems as follows: 3 standard gems + 1 socketed weapon
= socketed, magic weapon.
- Changed the two Horadric Cube recipes for Rejuvenation Potions to
require a chipped gem and a standard gem.
- One may sell items to an NPC without the confirmation dialog by
ctrl-left-clicking on them.
- Increased the size of the message log from 32 to 128 lines.
- Reduced the density of the graphic special effect displaying curses.
- Added optimizations to light map computation and added various levels
of light map fidelity which automatically adjust to keep the frame rate
acceptable.
- Selecting "Show Party - No" in the Automap Options now shows one's
pets.
- In the inventory an unidentified Unique item is now shown as its
generic item type.
- Improved the accuracy of the Mana cost display.
- Added a graphic effect to the Whirlwind skill.
- Improved the second level charge-up graphic effect of the Assassin's
Phoenix Strike.
- Added new color schemes for certain Rare, Set, and Unique items.
- Maces and Staves now display "+50% Damage to Undead", consistent with
other weapon classes.
- The TCP/IP Join Game button remembers the last IP address entered.
- Chat commands (e.g. 'fps') are now preceded by a slash (e.g. '/fps').
- A new chat command '/nopickup' toggles on/off the ability to
automatically pick up items lying on the ground. When off, one must hold
down the Alt key to pick up items.
- Monsters (except for SuperUniques) in non-ladder Realm games are now
at 75% HP (Hell), 85% AC (NM & Hell), and don't increase their AI speed
for higher difficulties.


Macintosh-specific changes

- Support for both "widescreen" and "4:3" mode in Mac OS X 10.2+.
- Improved OpenGL performance for systems with minimum requirements:
MacOSX 10.2, 256MB RAM, and Radeon or GeForce AGP video card.

28.10.2003
20:27
smile
[43]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Lady opabnuj się kto chciał wiedzieć, to chyba dawno to już wie? :)

PS. 20%

28.10.2003
20:28
[44]

da KID [ ¤_O ]

no szkoda ze to nie Lady

28.10.2003
20:32
smile
[45]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Oł szit :P Sorka :). Tylko tak looknąłem i z przyzwyczajenia już :/
PS. 35%

28.10.2003
20:34
[46]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

To ja przepraszam, ze Wam zaspamowalem watek ale goraczka oczekiwania udzielila sie rowniez i mi :)

28.10.2003
20:36
[47]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Fuck. Instaluję. Diablo.

28.10.2003
20:37
smile
[48]

KileRoo [ Legionista ]

NOO 100 % mam 1.10 tylko nie mozna sie wbic na sowj konto za duz pszeciaznie widocznie

28.10.2003
20:40
smile
[49]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Hmmm szkoda :(((.

U mnie jak narazie 63%.

28.10.2003
20:42
[50]

zarowka [ ]

urwa... czy przy przycisku battlenet macie pod spodem do wyboru krainy europe asia itd czy jakies shity typu interne 000 i jakies inne ;/ ja mam to drugie i nie wiem co to jest i dlaczego tak jest

28.10.2003
20:48
[51]

easy1965 [ Pretorianin ]

MAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
z west ciągnie najstabilniej

28.10.2003
20:48
[52]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

U mnie normlanie... przynajmniej jak zacząłem sciągać patcha.
PS. 85%

28.10.2003
20:48
[53]

-Wolver [ Pretorianin ]

Pewnie sobie zainstalowales jakis programik do zmiany bramek itp. co?

28.10.2003
20:48
[54]

-Wolver [ Pretorianin ]

Moj post wyzej to do zarowy oczywiscie

28.10.2003
20:53
[55]

zarowka [ ]

nie wiem od czego tak jest ide zrobic reinstala

28.10.2003
20:56
smile
[56]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

100% i od 2 minut "Proszę czekać" podczas logowania.

28.10.2003
21:01
[57]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Faktycznie: z Europe nie ciągnie, ale West idzie jak burza !

28.10.2003
21:03
[58]

KileRoo [ Legionista ]

bo bez takich zniknely mi 2 consy i 2 ocuringi pozatmy wszystko mam nawet dupped wfa tego sie balem najbardziej ale ***** moje consy i ocuringi

28.10.2003
21:03
smile
[59]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Doszedłem do okienka, gdzie podawało się adres e-mail w razie "zapomnienia hasła" wysyłaja tam hasło... i mnie wywaliło jak wcisnąłem "zarejestrój".

28.10.2003
21:10
smile
[60]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Haaaa :). Jakoś resy zajebiscie spadły na hellu :).

28.10.2003
21:18
[61]

KileRoo [ Legionista ]

O stary bez kitu resy po maxie zjechaly : ---->Spider2000 sluchaj zniklo ci 160///60 ??

28.10.2003
21:18
[62]

o^scar^^ [ GRWD ]

Wow 1.10 tylko ze ja se musze kupic diablo2:D bo cos mi nie dziala jak juz chyba wiecei.... kurde i co jak tam sie sprawuje?

28.10.2003
21:20
[63]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Nie, nie mam 160/60 :). Gdybym miał 160/60 to bym miał dmg seryjbnym ponad 3000 bez merca, a nie 2000 :). Za to consty zniknęło... Ogólnie mówiąc, nacieszyłem się 10 minut, wystrzeliłem 20 strzał i mnie wywaliło.

28.10.2003
21:23
[64]

o^scar^^ [ GRWD ]

podajcei linka bo niezabardzo mi sie chce szukac i wogule nie moge znalzsc

28.10.2003
21:25
[65]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Nie wiem czy da się ściągnąć ze strony już... ja ściągałem z Battle Netu. PS Europe zajebiscie szwankuje :(.

28.10.2003
21:25
smile
[66]

KileRoo [ Legionista ]

MAm do ciebie malo pytanko : co daje wiecj dmg Merc dobry czy tem merc co sie go tworzy ?a co to za zbroke masz ?

28.10.2003
21:29
[67]

o^scar^^ [ GRWD ]

eh dobra bo ja wogule dzidja nie zagram bo d2x nie mam :( oj zaluje zaluje...ah a bym poszukal se nowych itemkow:D

28.10.2003
21:29
[68]

da KID [ ¤_O ]



28.10.2003
21:30
[69]

o^scar^^ [ GRWD ]

al.e watek sie ozywil dawniej to raz na jakis czas ktos napisal a teraz juz mamy ponad 60 wpisikow:D hhehehe co trzeba zrobic aby byc tam przy wstepie wpisany?

28.10.2003
21:31
[70]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Zbrojka to druciane runo 60ias :(((. Merc to pomocnik.. ten pomocnik z 2 aktu na koszmarze z atakiem ma aure "Moc" co zwiększa dmg.. i to bardzo dobrze :).

28.10.2003
21:33
[71]

o^scar^^ [ GRWD ]

no i ciagne ladnie leci :) patch jest na dorym serverze gratuluje blizzard :]

28.10.2003
21:35
[72]

o^scar^^ [ GRWD ]

ale dzisiaj nam blizzard zrobil niespodzianke loooo :D bardzo sie ciesze i nie czekam na diablo3:D i ile kosztuje dodatek do diabła ?? w najtanszym sklepie internetowym?

28.10.2003
21:51
smile
[73]

Yo5H [ spammajster ]

hej ziomki - przy wyborze postaci mam taki tekścik: "wygasa za 10dni"

co to znaczy ? ~~

28.10.2003
21:53
smile
[74]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Właśnie nie wiem... jażlei sezon ladderowy trwa 10 dni, to ja to pier...

28.10.2003
22:01
[75]

da KID [ ¤_O ]

ale kolorek :p

28.10.2003
22:01
[76]

da KID [ ¤_O ]

to mi sie akurat podoba

28.10.2003
22:04
smile
[77]

easy1965 [ Pretorianin ]

udało się komus wbić na Europę?na West pograłem trochę ,a na euro ani wlażć

28.10.2003
22:12
[78]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Też to zauważyłem... ale trezba pamiętać o tym, że te 2000life, to może oznaczać 1 machnięcie krówki na hellu.

28.10.2003
22:18
[79]

KileRoo [ Legionista ]

noNOOO!!!! wszedlem na krwoy krowa jest teraz na krowy tak twarda mniwiecej jak DIABLO na koszu :/ na serio sa zajsbise moce potworki ....

28.10.2003
22:21
smile
[80]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Ale sobie pogralem :(( Nawet zalogowac sie nie moge na Europie :( Do dupy takie cos !!!

28.10.2003
22:25
smile
[81]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Europe nieźle szwankuje... w sumie udało mi się już wejśc 2 razy na jakieś 30 prób.

28.10.2003
22:26
[82]

KileRoo [ Legionista ]

----> KID moge sie dowiedziec co takiego w lapsku tszyma twoj frend ? fajne masz obrazenia w nim .... ?

28.10.2003
22:26
smile
[83]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

YEESS !

28.10.2003
22:27
smile
[84]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

O YEEESSSSSS !!!!

28.10.2003
22:31
[85]

da KID [ ¤_O ]

4.5 tys max dmg ze swoja moca

uuu Piotrasq to drugie zajebiste

28.10.2003
22:33
smile
[86]

KileRoo [ Legionista ]

o kuzwa stary co ty masz jakas RUSKą wersje diablo :P

28.10.2003
22:37
[87]

da KID [ ¤_O ]

polskie diablo+lod "spaczowane" do wersji angielskiej + patch 1.1

28.10.2003
22:37
smile
[88]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

KileRoo --------> to jest właśnie popierdzielony plik PolAnglo. Muszę go wywalić.

28.10.2003
22:38
[89]

KileRoo [ Legionista ]

AHA.,,, dalbys mi cos takiego jeslisz masz ?

28.10.2003
22:40
smile
[90]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

KID --> Kolorek to juz w Becie tak wygladal jeli miales tala na grzbiecie ;)) A te slowo BoD jest najlepszym ze wszystkich slow :)))

28.10.2003
22:41
[91]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

KileRoo ------> niestety zajmuje prawie 4 mega. Skrzynka nie przepuści.

28.10.2003
22:45
[92]

Rjin [ Chor��y ]

Zdziwil mnie mocno ten path... ale nie wejsciem a o poziomem. Na Cow W super paczce robilismy 1 20 min!!!! I Expa NIC mi nie podskoczylo:OO Tak samo bugi i dupedy h** nie po znikaly ;/

28.10.2003
22:53
[93]

karolS [ Centurion ]

W ktorym netowym sklepie da sie qpic ENG D2 + LODa bo nie chce PL

28.10.2003
22:57
[94]

da KID [ ¤_O ]

ten motyw z "wchodzeniem na czata" to jakas pomylka

28.10.2003
22:58
smile
[95]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Na Ladderze niektórzy już mają 19 poziom. Śpieszą się chłopaki :))))

28.10.2003
23:18
[96]

da KID [ ¤_O ]

faken pare jewelkow mi zniknelo :p

28.10.2003
23:30
smile
[97]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

...rwa mać ! Zacząłem kombinować z plikiem Patch_D2.mpq, żeby się pozbyć PolAnglo i Diablo mi się wysypał :(((
Całe szczęście, że zawsze robię kopie save, bo bym się wieszał, gdybym stracił wszystkie runy...

28.10.2003
23:31
[98]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Piotrasq z tego co widze, to mieczyk zwalony, bo to się wsadza do colossus sworda, ale eteryka :).

28.10.2003
23:31
[99]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Ups Do Colossus Blade'a, ale eteryka.

28.10.2003
23:34
smile
[100]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

To trzeba było mi go sprezentowć. Nie będę czekał pół roku, żeby pobawić się RuneWordami :)

29.10.2003
12:33
smile
[101]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

KID --> Z wchodzeniem na Chata to jest zajeb... !!! Teraz wchodze od razu do gry a nie wysluchuje pleaserow :))) A do trade'a zawsze mozna sie przylaczyc ;DD

Spider --> Popieram Piotrasqa z tym mieczykiem, a swoja droga eteryka CB wcale nie tak latwo znalezc :P

29.10.2003
12:36
[102]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

I jeszcze zeby mial 6 dziur :)

29.10.2003
12:56
[103]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

Piotrasq- Dziurkowac zawsze mozna samemu ojcze.

29.10.2003
13:12
[104]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ja nie marnuje dziurkowania na biale miecze.

29.10.2003
13:12
[105]

da KID [ ¤_O ]

Bodziu nie przekonales mnie :) wkurwia mnie to i tyle ( przynajmniej narazie - moze sie przyzwyczaje )

Larzuk i tak dorobi max socketow

29.10.2003
13:15
[106]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

Dokladnie.

29.10.2003
13:26
[107]

da KID [ ¤_O ]

na eth ba to bym sobie chetnie "zmarnowal" dziurkowanie ~~

29.10.2003
13:49
[108]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Miecz w koncu znajdziesz. Za dzien, miesiac, czy rok. Czako, czy WF z dziura nie znajdziesz nigdy. A mozesz dziurkowac tylko 3 razy.

29.10.2003
14:29
smile
[109]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

W 24h mozna spokojnie barbem (w 1.09 :P) przejśc gre na normie do 5 aktu i dziureczka gotowa :).

29.10.2003
14:47
[110]

da KID [ ¤_O ]

no wlasnie jesli mam czekac rok na eth ba z 6 dziurami kiedy w skrzyni lezy czysty eteryk no to yba wybor jest prosty

29.10.2003
15:18
[111]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Takich ethow to ja mam kilka ale nimam zoda ;(

29.10.2003
15:22
smile
[112]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

KID --> OK, podam ci kolejny plus tego wejscia na chatke, jest szybciej, bo nie trzeba odczytywac ludzi na chacie jesli chcesz tylko pograc :)) No i nie badz stereotypem ! Mlody chlopak a taki niereformowalny, co za czasy ;DDDDD

29.10.2003
15:56
[113]

ehhh [ Angel of Death ]

oooo zeszzzz kurrrrrnaaa sciagam i gram w singla:DD


YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! wiedzialem ze w koncu cos z tego bedzie!!!!!!!!!!!!!!!

29.10.2003
16:05
smile
[114]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Hmmm, a jak się wyjmuje jewele z itemów? I czy da się to zrobić nie tracąc tego jewela?

29.10.2003
16:12
smile
[115]

Ścierwopluj [ Konsul ]

da Kid - - > co do zdjęcia twego najemnika - jak może on miec tak wyskie resy, jeśli sie nie myle to w ekwipunku shaft, gaza to za malo na wszystko po 75.

Jakie najlepsze jest aktualnie słowo do broni?

29.10.2003
16:25
[116]

buba [ Cuckoo For Caca ]

Czemu patch do wersji podstawowej Diablo II zajmuje 9,2 MB a do LODa tylko 4,8 MB? Wystarczy zainstalować ten do LODa?

29.10.2003
16:43
[117]

ehhh [ Angel of Death ]

kurna jaq to? ten pacz 9.2 mega to do diabola jest? nie do loda tylko do podstawki? bo nie chce mi sie instalowac - jaq mialem 1.07 to powiedzialo mi ze to pacz nie do tej wrsji - to zainstalowalem ten 1.09D i do niego ten 1.1 9.2 megai mi wyskoczylo ze mam wersje wyzsza niz instaluje:(((((((

29.10.2003
17:14
[118]

da KID [ ¤_O ]

Bodziu --- jak dla mnie to nie jest szybciej ^^
w tym niby przedsionku nie mozna pisac
wylaze z gry - wlaze na czata - wylaze z gry - wlaze i tak w kolko - srednio mi sie to podoba
plizerzy moga sobie pisac co im sie zewnie podoba

nie lepiej zrobic ten przedpokoj tylko przy logowaniu ? a potem juz normalka ? imo tak byloby lepiej
a nie uszczesliwianie wszystkich na sile :P

Ścierwopluj --- w gazie i shafcie ma UM'y

breath of the dying w eterycznym weaponie jest wypasione :)

29.10.2003
17:28
smile
[119]

pasterka [ Paranoid Android ]

kurcze, a ja ostatnio odinstalowalam Diablo, zeby zrobic miejsce na dysku, a teraz plytke ma Siostra:(( no, ale moze w weekend juz bedzie:)

29.10.2003
17:42
[120]

ehhh [ Angel of Death ]

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:DDDD dziala;)) moj druid bedzie teraz wymiatal:>>> i wlasnie czy teraz oplaca sie inwestowac w zbroje cyklonu? bo odpornosci wzrosly u niej - a ja bede inwestowal w armageddon, huragan +tornado ;) do tego jakis mis ale nie wiem czy inwestowac w zbrojke bo taq bym musial 'ciut' punktow zabrac dla misia
i ofkoz medrzec z zyciem
hahahahahahha;P

30.10.2003
08:31
smile
[121]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

Piotrasq - wyszedl ci najslabszy ehd jaki moze byc w mieczu.
Ja taki miecz wczoraj zlozylem i wyszlo 379 % ehd. Moglo byc godzej...Eteryka cb kupilem musze sie pochwalic tanio.
Jakby ktos mial eteryka 6 dziur lub bez berseker axe to chetnie kupie i godziwie zaplace:)

30.10.2003
09:56
smile
[122]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Nie orientujecie sie, czy w 1.10 zmienily sie zasady mf ? W opisie nic nie znalazlem, oprocz zmniejszenia dropow przez Pindla i Thresh Socket, oraz zwiekszeniu szans na unikaty u innych potworow.

30.10.2003
10:11
[123]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

mF NIE DZIALA NA BOSSOW.

30.10.2003
12:56
[124]

busy [ Pretorianin ]

witam

jako ze jest to watek diablomaniakow to moze ktos chce kupic d2 + LoD oczywiscie PL. gra byla niewiele uzywana i cd-keye sa sprawdzone. w tej chwili pozyczylem gierke dla kumpla ktory pogrywa na BN. chce je sprzedac poniewaz oddalem kompa dla siostry i chce kupic ps2. moze znajdzie sie ktos chetny bo nie mam czasu sie zajmowac tym na allegro. pozdrawiam mam tez inne oryginaly oczywiscie w klimatach rpg.

30.10.2003
13:20
[125]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

BUSY-HAHAHA a kumpel po oddaniu gry odinstaluje gre i zapomni cd key tak? :) Bo tylko pogrywa na BN a nie gra :)

30.10.2003
13:22
smile
[126]

legrooch [ Legend ]

JiHaaD ==>To samo chciałem napisać, ale stwierdziłem że najpierw odświeżę wątek.

Mnie kumpel dał do przegrania LoD. Miałem pirata, a dostałem orginał z serialem... Będę was odwiedzać!

30.10.2003
13:33
smile
[127]

Rjin [ Chor��y ]

Kuzwa no to sie wkuzylem!

" Twoj CD Key Do gry Diablo 2 Lord Of destruction Jest aktualnie uzywany przez BLIZZARD!"

No Kuzwa co jest kto jak kto ale blizzard:[

30.10.2003
13:54
smile
[128]

Antrax [ Pretorianin ]

witam :P
dawno mnie tu nie bylo ale juz jestem i mam problem z tym patchem 1,10 a dokladnie rzecz biarac po jego instalaci pisze mi ze nie ma plyty w napadzie mimo tego ze on sie tam znajduje probowalme z obrazem plyty to samo :(

wie ktos moze o co z tym chodzi ??
jak tak to prosze o jakas pomoc

30.10.2003
14:00
[129]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Masz pirata.

30.10.2003
14:17
[130]

busy [ Pretorianin ]

JihaaD --> wiem ze pogrywa ale zlikwiduje konto i cd-key bedzie ok.

30.10.2003
14:29
[131]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

uwaga, widzę strasznie silne poszukiwanie łosi.

Anyways, dzisiaj aż chyba zainstaluję Diaboła (i zapłaczę nad skasowanymi sejwami ;)) i obadam sobie tego patcha 1.10. Jak to jest na BNie? Nadal nie da się spokojnie polevelupować, bo banda wariatów wpada do gry i próbuje robić taxi? :) Albo wchodzi ktoś i rozsypuje piękne zdupowane itemy? :) Bo chyba mam ochotę samotnie sobie połazić. Damn, grać single, czy multi, co za rozdarcie :).

30.10.2003
15:15
smile
[132]

Antrax [ Pretorianin ]

Piotrasq jak bym mila pirata to bym wiedzial dalczego mi sie tak robi :D a no dlatego ze mam pirata
a rzecz jest takiej tresci ze ja mam orginal D2 i D2LOD

30.10.2003
15:28
smile
[133]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

busy ---> Nie chce byc uszczypliwy ale tylko glupek sie na cos takiego nabierze :((( Inaczej ja bym takiej gry na pewno nie kupil jeli zamierzalbym pogrywac w D2 na BN :)

Cubituss --> Duzo ludkow nie ma z wysokim lvl tak tz taxi ci nikt nie zrobi a nawet jesli, to mimo wysokiego lvl jest bardzo ciezko !!! Wczoraj jakis gosc mial 77lvl szybko do 99lvl na pewno nie podskoczy :)) Moze za miesiac lub dwa. ponadto gra jest troszeczke zabezpieczona przed taxi, a mianowicie trzeba pewne zadania miec zaliczone aby moc pojsc dalej. To tyle w kwestii gry, jak narazie pomykam na normie i wcale nie jest dobrze, jednak przypomina mi sie beta, norm i kosz to jeszcze w grupie ujdzie, ale Hell to powodzenia :))

30.10.2003
15:49
[134]

busy [ Pretorianin ]

Bodziu ---> no to chyba po rybach ale z reka na sercu intencje mam szczere i zadne kanty mi nie w glowie. pozdrawiam

30.10.2003
16:36
smile
[135]

Shirue [ Pretorianin ]

Co te fajfusy z Blizzarda zrobili z Krówkami teraz jest tak trudno ze Herukels by nie dal rady sam je powalic

30.10.2003
16:37
[136]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Bodziu --> no i bardzo dobrze, nie chcę grać żadnego taxi :) Zresztą jestem rozdarty, tyle dobrych gier naokoło :)

30.10.2003
16:43
smile
[137]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Oż a właśnie chciałem robić pala nowego, a tu 1.10... ehhh ciężko będzie :/. Wiecie które konkretnie questy trzeba załatwić? No i mam jeszcze 2 pytanka :):
1. Jak się wyjmuje jewele runy itp. z itemów? I czy wyjęte jewele zostają czy znikają?
2. Do czego najlepiej wsadzić Crescent Moon? (dla pala).

30.10.2003
18:31
[138]

ehhh [ Angel of Death ]

hmm kurcze niech ktos odpowie:)
spider - thx za adres do stategii; w 1.1 da sie wyjmowac jawele??!?!?! ale zonk, to fajnie bedzie:)

30.10.2003
18:42
smile
[139]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

spider -->
ad1. 1 Hel Rune + Scroll of Town Portal + Any Socketed Item = Unsocket that item
ad2. Imho --> Scourge

30.10.2003
19:15
smile
[140]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Da się wyjmować też runy ?
Co to jest Crescent Moon i Scourge ?

30.10.2003
20:18
smile
[141]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Jak wam się podoba, moja nowa czapka dla Barba ? :)

30.10.2003
20:31
[142]

karolS [ Centurion ]

Wczoraj zainstalowalem sobie 1.10 i na BN postac rankingowa sobie zrobilem i gralem ze 3 godziny a dzis ------------>
co to jest ?

30.10.2003
20:40
smile
[143]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Bodziu ---> Mam rozumieć, że np. jewel który był w tym itemie znika? Czy zostaje obok w kostce? No i co to ten Scourge? :)
Piotrasq ---> [link] Co do hełmiku... chyba bym wolał mimo wszystko Arreat 1.09.

30.10.2003
20:50
[144]

Shirue [ Pretorianin ]

Mam pytanko kiedy wychodzi nowy MH bo bez niego taxi zaniknie.
Mam nadzieje ze nie dlugo to sie stanie.

30.10.2003
20:54
[145]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Hmmm...

Bicz
(Scourge)
Obrażenia Jednorącz: 3-80 (śr. 41.5)
Wymagany Poziom: 57
Wymagana Siła: 125
Wymagana Zręczność: 77
Zasięg: 3
Wytrzymałość: 65
Miejsca na Klejnot: 5
Bazowa Szybkość Ataku: [-10]
150% - Obrażenia zadane Nieumarłym

No rzeczywiscie niezłe... a jak wyglada palek z taką "maczugą" ? I ile IASu potrezba do 4fps przy tej broni? Z uwzględnieniem fanatyzmu (ale nie uwzględniając %iasu z niego).

30.10.2003
20:54
[146]

-Wolver [ Pretorianin ]

I niech k**** taxi zniknie. Jedna z czynnikow ktory zabil gre IMHO. Poza tym w 1.10 nie bedzie lekko z taxi, poczytja sobie :P

Ale nie o to chodzi. Historia o ktorej chce napisac pisze jest krotka i tresciwa. Mialem dopiero teraz czas wgrac sobie patcha i wio MF barb na V akt. Zaczalem od Eldritcha i ....


:))))))))))))))))))))))))))))

30.10.2003
20:55
[147]

-Wolver [ Pretorianin ]

Wiem ze wyglada dziwnie, ale sie spieszylem z edycja zeby jpg wszedl no i widac co trzeba ;)

30.10.2003
21:10
[148]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

Shirue----> W zyciu codziennym tez oszukujesz? Takie programy niszcza te gre !
Gralem od samego poczatku do stycznia 2003 i o zadne taxi nigdy nie prosilem.
Po to jest gra, zeby sie troszke pomeczyc, nie sztuka jest pojsc na latwizne.

30.10.2003
21:24
[149]

anonim3214 [ Legionista ]

przepraszam ze sie wtracam ale pewnie bedziecie znali odp na moje pytanka :))) a wiec:

jak "wyciagnac" filmy z diablo 2 (podstaw wersja) i dodatku do niego - lod'a?
wiem ze jest jakis sposob ale nie wiem jaki :(( przeszukalem plyki ale nie znalazlem zadnego katalogu video czy czegos podobnego. w warcafcie 3 jest np taki katalog i mozna skopiowac filmy na hadeka po czym zmienic rozszerzenie z .mpq na .mpg i mozna ogladac filmiki, jak to jest z diablo 2 (i lod'em)?

30.10.2003
21:27
smile
[150]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Dwa pytania:
1. Coś z mojego ubzrojenia powoduje czar, po którym wszystkie potwory naparzają się między sobą. Jak on się nazywa ?
2. Moj Barb, co chwila zamienia się w tego pokurcza - nieumarłego stygijczyka. To też efekt czaru z mojego uzbrojenia ? Jeżeli tak, to jak on się nazywa ?

30.10.2003
21:28
smile
[151]

Shirue [ Pretorianin ]

Tego nie wiedza nawet najstarsi Indianie.

30.10.2003
21:32
[152]

-Wolver [ Pretorianin ]

Piotrasq --> nie cieszysz sie ze swojego wspanialego 'delirium'? :D To wlasnie to :)))

30.10.2003
21:32
[153]

Shirue [ Pretorianin ]

FalconTm ----> Spoko wyluzuj i nie filozofosysuj ( LOL ) ja gram troche inaczej i ty grasz inaczej. Ja gram na cow bo je kocham i dlatego korzystam z Taxi a wzamian innym je robie jak se postac dobije Kapiszi (LOL)

30.10.2003
21:34
[154]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Piotrasq --->
ad 1. Uderzenie umysłu... sprawia, ze "uderzone" potwory walczą przez jakiś czas po twojej stronie (masz to z hełmu).
ad2. Te Delirium chyba.. nic innego nie przychodzi mi do hłowy

anonim3214 ---> Jest taki program MPQunpacker czy coś takiego. Treezba wypakować zawartosć odpwiiedniego pliku .mpq

30.10.2003
21:35
[155]

-Wolver [ Pretorianin ]

A naparzaja sie od 'zametu'. Po cos Ty sobie ten helm zrobil jak nie wiesz co daje ;)

Shirue --> jestem teraz najstarszym z najstarszych indian? :D

30.10.2003
21:36
[156]

-Wolver [ Pretorianin ]

Mind Blast jeszcze dodaj do cofusion jak napisali wyzej ;)

30.10.2003
21:37
smile
[157]

Shirue [ Pretorianin ]

skoro tak mowisz to cos w tym jest

30.10.2003
21:38
[158]

-Wolver [ Pretorianin ]

Confuse mialo byc :) Ale ladnie mi sie statsuje :)

30.10.2003
21:45
smile
[159]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Dzięki.

30.10.2003
21:56
[160]

karolS [ Centurion ]

no i co to jest to z posta mojego z godziny 20:31 ??

30.10.2003
22:19
[161]

pasterka [ Paranoid Android ]

Piotrasq --> i jakie wrazenia z bycia stygijczykiem? jakos sie wtedy umiejetnosci/statystyki zmieniaja?

30.10.2003
22:26
smile
[162]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

pasterka --------> cholera, nie wpadłem na to, żeby podejrzeć :))) A wygląda tak ========>

Przechodził ktoś Krwawe Wzgórza na Hellu ? Masakra. Nie sądzę, żeby przy robieniu tego patcha, mysleli o samotnych graczach...

30.10.2003
22:47
smile
[163]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Pozwolicie na odrobinę prywaty i założę sobie nowy wątek na jutro.
W pracy nie otwierają mi się większe, niż 150 postów :)

30.10.2003
22:54
smile
[164]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

NOWA CZĘŚĆ :

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.