GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pytanie w sprawie reklamacji gry - warto?

26.10.2003
23:44
smile
[1]

gofer [ ]

Pytanie w sprawie reklamacji gry - warto?

Sprawa przedstawia się tak -
parę dzionków temu nabyłem w jednym z popularnych hipermarketów grę Planescape Torment za jedyne 19,90 zł.
Zasiadłem do gry, wszystko było w porządku. Dzisiaj doszedłem do momentu w którym musiałem użyć 3 płyty. I tu pojawił się problem...
Mój komp nie chciał czytać tej płyty...nic, po prostu nic. Słychać było jak płyta rusza, potem gaśnie i koniec. Irytujące.
Podpiąłem inny CD-ROM. To samo. Sprawdziłem na komputerze brata. To samo. Zacząłem główkować i porównywać zawartość płyt.
Na płycie CD2 było F:\data\ i zawartość katalogu. Na płycie CD4 to samo. Natomiast na CD3 ścieżka wyglądała tak : F:\data\data\ i dopiero zawartość...
Reakcja natychmiastowa - nagrałem płytkę poprawnie...DZIAŁA!!

I teraz nasuwa mi się pytanie - odpuścić czy pisać reklamację do CD-Projektu? Może lepiej będzie reklamować w hipermarkecie?
Bo ja coś czuję że nie odpuszczę...co wy na to?

26.10.2003
23:47
[2]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

To nic nie da. W tym wydaniu jest blad z 3 plyta - struktura katalogow rozni sie (jak zauwazyles). Zeby wszystko dzialalo musisz wyedytowac plik *.ini (sciezka dostepu do danych na CD3). A na przyszlosc pisz do pomocy technicznej.

ps. cdp dalo pupy...

26.10.2003
23:48
[3]

m6a6t6i [ hate me! ]

mysle, ze powinienes reklamowac. po za tym ciekawe czy tylko twoja plyta tak miala czy tez wszystkie cd nr.3 maja ten feler.

26.10.2003
23:49
[4]

Banita_bb [ bo był za miły ]


warto tracic nerwy , czas , zdrowie , nawet jak masz racje , o glupie 20 pln? pomysl ...

26.10.2003
23:51
[5]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Znajomy miał ten sam problem, a oto co mu odpisali :

Dzień Dobry,

Dziękujemy za skontaktowanie się z pomocą techniczną CD Projekt.

Problem z nieprawidłowym oznaczeniem zawartości dysku nr 3, można ominąć w
następujący sposób. Należy wejść do katalogu z zainstalowaną grą Planescape
Torment (np: X:\Program Files\Black Isle\Torment\). Następnie otworzyć w
notatniku plik Torment.ini i w akapicie [Alias] wiersz CD3:=X:\CD3 (gdzie X
to oznaczenie napędu) zmienić na CD3:=X:\CD3\cd3. Gra powinna działac
poprawnie.

Pozdrawiamy,

Pomoc Techniczna CD Projekt

CD Projekt Sp. z o.o.

Ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa

Tel.: (0-22) 519 69 66, Fax: (0-22) 519 69 51

e-mail: [email protected]


Na wymianę płytki nie licz :P

26.10.2003
23:55
[6]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ja reklamowałem kiedyś 7 i 8 płytę Black Dahlia i wymienili mi od ręki, więc zawsze warto.

27.10.2003
07:55
[7]

shubniggurath [ Lost Soul ]

tiaaaaaa a ja kiedys przy summunerze mialem tylko 1 plytke:)) ...
hehe ciekawe co sie stalo zz druga?

27.10.2003
10:30
[8]

Jam__Lasica [ Generaďż˝ ]

gofer ---> Powinni wymienić. Choć jeśli jest to błąd wydania, to hipermarket na to nic nie poradzi, lepiej od razu uderzać to CDP.

27.10.2003
12:15
[9]

Gregorious [ Chor��y ]

CD Projekt w tym temacie nie zawiodła mnie, a już trzy razy wysyłałem wadliwe płyt. Nawet, gdy płyta się rozleciała w cd-romie, bez problemów odesłali nową. Jednak jeżeli można rozwiązać problem edytując plik .ini, to raczej nie wysyłaj, zrób to w ostateczności.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.