GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy waszym zdaniem fifa 2004 będzie lepsza?????????

26.10.2003
09:01
smile
[1]

cycu2003 [ Senator ]

Czy waszym zdaniem fifa 2004 będzie lepsza?????????

Moim NIE.Do niczego juz 2002 byla lepsza.Teraz sa co prawda twarze ale sami kolesie sa koslawi

26.10.2003
09:03
smile
[2]

cycu2003 [ Senator ]

wszystko jest do niczego i bardzo utrudzone

26.10.2003
09:08
smile
[3]

cycu2003 [ Senator ]

lubie do siebie gadac

26.10.2003
09:10
[4]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

1) Takich watków było miliony
2) Jak można mówić, że coś jest be, jak jeszcze nie wyszła pełna wersja?
3) Nie statsuj
4) Pisz po Polsku bo nie rozumiem...

26.10.2003
09:16
[5]

guzol [ LEXUS ]

Macu-racja! I sobie zobacz na jego wątki, jakie mądre:) No własnie nie mozna czegos oceniac jesli nie ma pełnej, bardziej od dema fify 04 podoba mi sie PES 3 demo- lepiej sie gra, ale te nazwiska:/

26.10.2003
10:30
smile
[6]

owieczka1 [ Legionista ]

Jak dla mnie to wszystkie były do dupy

26.10.2003
11:02
[7]

bobo_14 [ Centurion ]

Starsze fify są lepsze od 2004

26.10.2003
11:05
smile
[8]

cycu2003 [ Senator ]

Za to wy jesteście mądrzy!!!!!!!

26.10.2003
11:05
smile
[9]

cycu2003 [ Senator ]

po co odpowiadacie jak sie nie znacie

26.10.2003
11:47
smile
[10]

cycu2003 [ Senator ]

wy nic nie rozumiecie

26.10.2003
13:19
[11]

eJay [ Gladiator ]

Staraj sie pisac mniej postow ok?

26.10.2003
14:22
smile
[12]

Rezor [ Defibrylator ]

Moim zdaniem Fifa powinna wychodzić co pół roku a nawet częściej, przecież każdy ma tyle kasy żeby co roku kupować nową-troche poprawioną gierke ... :/

28.10.2003
20:22
[13]

Miski [ Legionista ]

pewne że będzie lepsza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.