GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.16

24.10.2003
20:35
smile
[1]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.16

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:

www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)

https://morrowindgame.w.interia.pl/

www.morrowindlore.prv.pl

Polskie fora o morku:
https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
https://www.morrowind.now.pl/forum/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI

Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)


Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal

Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga-Sadrith Mora ,Płaszcz Żałości,Studnia-Wioska Skaal

Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY

Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)

Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.Kiedyś napewno;)

24.10.2003
20:39
smile
[2]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Michael->No,tutaj walnąć Leningrad Cowboy mogłem sobie walnąć dopiero po 1000 postach;)

i pamiętajcie chłopaki:

pisssssssssss

24.10.2003
20:46
[3]

MICHAEL® [ Chor��y ]

o kurde a ja dopiero 16 mam! czemu wcześniej nie zacząłem pisać? ech, ale ja niemądry byłem. no cóż trzeba brać się do pracy (czytaj: "nabijania") :D

24.10.2003
21:09
[4]

Gordek [ Generaďż˝ ]

BarD zapomniałeś o linku do poprzedniego wątka, więc to naprawiam. Link poniżej:

25.10.2003
02:45
[5]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mam kłopot z wątkiem głównym.
Po przyniesieniu dwemorowej łamigłówki mam skontaktowaź się z kimś w gildii Magów w Balmorze (trzeba dostarczyć jej czaszkę z grobowca) Czaszkę zdobyłem wcześniej bez questu. Ale postaci NIE MA W GILDII. Przysiągłbym, że była ale się zmyła ( czy to nie ta od miksturek?)
O co chodzi????????????

25.10.2003
03:17
[6]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Acha, w Gildii złodzieji nie chcą mi dać wskazówki odnośnie "złych ludzi" chociaż pracuję dla nich i już awansowałem w strukturach.

25.10.2003
07:45
[7]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Kalgan->Jak masz tą czaszkę Llevu,to jest to duży +,większość gdzieś opyla,a potem szuka wieki lub z konsoli przywołuje...to ma być ta orczyc,stoi zaraz po zejściu na najniższy poziom gilidi magów w Balmoze po lewej stronie,ta właśnie od mikstur...nie mogła,w każdym razie nie powinna zniknąć...
Jeżeli rzeczywiście coś się posrało,to wpisz do konsoli najlepiej właśnie w gildi tam gdzie powinna stać:
Player->PlaceAtPc "sharn gra-muzgob" 1 10 1

z cudzysłowiem

Po 1.Nie musisz wiedzieć kim są źli ludzie,jeżeli już skądś złapałeś kto to i gdzie są(czyli nie musi być uktualnienia dziennika).
Do tej podpowiedzi to muszą Cię chyba bardziej lubić,więc radzę użyc przekupstwa lub perswazji

25.10.2003
07:49
[8]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

No i tą informację można zdobyć poza glidią złodzieji

Btw.Za kwadrans do szkoły...ech...co za szczęście,że widzę ją z okna...

25.10.2003
08:16
[9]

MICHAEL® [ Chor��y ]

miałem podobny porblem ale ta orczyca znikneła a później jak już miałem robić od niej questa pojawiła się a dała mi go. zrobiłem go i przyniasłem jej czaskę i dostałem informacje. kiedyś później przychodzę a jej nie ma! ciekawe czy to przypadkowo bethesda wkleiła jej takiego scripta, a może umyślnie??

25.10.2003
08:24
[10]

nilhir [ Pretorianin ]

Widać, że ten wątek to nie to co kiedyś :-)
Jakaś robnieta numeracja, i nie ma nikogo z poprzedniej edycji (rzymskiej) :(
ps. nie myślałem, że ktoś jeszcze gra w morka :-)
Przeszedłem go z reputacją ponad 80 i 83 LvL :D
Poźniej sobie powgrywałem 50 pluginów i fajnie było :)

25.10.2003
08:40
[11]

MICHAEL® [ Chor��y ]

wow, reputacja na 80, sporo. ja mam 73 choć wypełniłem już questy ze wszystkich chyba gildi. a co do poziomu to cie przebijam - 90 lvl :). a w morka to już nie gram ale postuję tutaj bo znam tę grę doskonale (a może nawet lepiej niż doskonale :D).

25.10.2003
09:26
[12]

Czamber [ Czamberka ]

ja jestem zawsze chętna na dobrą imprezkę, Hakim. przyniosę nawet swój kieliszek!!

25.10.2003
11:23
smile
[13]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> "kieliszek" to chyba zbyt skromnie :P toż to puchar! Ale to dobrze. Im większy tym lepszy, bo zaopatrzenia też sporo --------------->

nilhir ---> jak już się chwalimy reputacją, to ja mam 113 przy 65 poziomie postaci. I nie wiem czy reputację można zwiększyć w Trójcy i Przepowiedni, bo w te pogrywam dopiero od...wczoraj. Więc może będzie więcej ;-)

25.10.2003
12:06
smile
[14]

casnova14 [ Centurion ]

Jesd ktos tutaj teraz

25.10.2003
12:29
[15]

MICHAEL® [ Chor��y ]

hakim ----> z tego co wiem to w bloodmoonie i w tribunalu nie dostaniesz więcej reputacji bo tam nie wstępujesz do żadnej gildi

25.10.2003
12:48
smile
[16]

casnova14 [ Centurion ]

jak awnsowac w ostrzach? Po wyjedzie Cauisa bo chciałbym zostac nalepszym szpiegiem

25.10.2003
12:56
[17]

MICHAEL® [ Chor��y ]

nie da się :(. a wszystko przez to że twórcom nie chciało się robić misji :(. też chciałem zostać naczelnych szpiegiem........

25.10.2003
14:17
smile
[18]

Czamber [ Czamberka ]

Hakim ---> hmm, no rzeczywiście "napojów" jest wiele, jednak dla mnie to co Ty nazywasz pucharam, jest zaledwie małym kieliszkiem :) zastanawiałam się, czy nie przynieść wiadra... kto jeszcze jest zaproszony?

25.10.2003
14:19
[19]

nilhir [ Pretorianin ]

Hehehe, mi niestety karta siadła mi morek nie działa :(
A pozatym jest plugin który daje kilka misji w ostrzach :D

25.10.2003
16:09
[20]

Czamber [ Czamberka ]

hmmm, nie wiedziałam, że jest plugin dodający nowe questy u Ostrzy... a może dałbyś link?

25.10.2003
16:50
smile
[21]

casnova14 [ Centurion ]

Czy do zaklinania inteligencja powyżej 100 daje coś czy nie? Jeśli tak co pomnaga w zaklinaniu? Jak wskrześić jakąs osbe jak je "niechcacy" zabiłem?

25.10.2003
16:52
[22]

casnova14 [ Centurion ]

To gdzie można ścignąc misje dla ostrzy podaj link

25.10.2003
17:19
[23]

MICHAEL® [ Chor��y ]

casnova14 ----->
inteligencja pomaga w zaklinaniu, tj. dzięki niej będziesz miał mniejsze szanse że ci się nie uda.
co do pluga to posznerajcie na (link u dołu), tam na bank coś będzie.

25.10.2003
17:25
[24]

MICHAEL® [ Chor��y ]

aha i bym zapomniał. do wskrzeszania sprzątniętych npc służy specjalny kod z konsoli. zapomniałem jaki........ inny ci napiszą :P

25.10.2003
17:32
[25]

Hakim [ Konsul ]

casnova14 ---> przywracanie do życia ubitych postaci opisane jest we wstępniaku. A co do identyfikatora danej postaci to znając jej nazwisko bardzo prosto jest zlokalizowanie oznaczenia id tej osoby za pomocą edytora.

25.10.2003
18:01
[26]

MICHAEL® [ Chor��y ]

no ale jak się ma odchudzoną wersję piracką to nie ma construction seta. a jest tak w większości przypadków

25.10.2003
18:37
[27]

casnova14 [ Centurion ]

ale chciałbym wiedziec czy jeslimam inteligencje na 100 to przedmiot zaklne ze daje 15 siły a kiedy mam 200 inteligencja to zaklne przedmiot ze daje mi30 siły

25.10.2003
18:54
[28]

Hakim [ Konsul ]

casnova14 ---> to ile jesteś w stanie zakląć w dany przedmiot zależy tylko od jego pojemności. W niektóre przedmioty wejdzie np. 15 siły w inne tylko 5. Inteligencja obok umiejętności zaklinanie i szczęścia charakteryzuje tylko w jakim stopniu powiedzie się zaklinanie przez Ciebie. Nawet 100 INT nie wystarcza przy zaklinaniu wielkimi klejnotami duszy na maksymalną pojemność przedmiotu. Zniszczy się po prostu klejnot i nici z zaklinania.

25.10.2003
19:00
[29]

casnova14 [ Centurion ]

czy możne z tej strony coś sicignąc zadarmo? jesli tak to jak?

26.10.2003
02:42
[30]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Hej. To znów ja :) Muszę niestety zacząć od złej nowiny. Dnia 26 października 2003 roku odszedł od nas Vivek i Dagoth Ur, o czym powiadamia pogrążona w smutku rodzina - Almalexia i Sotha Sil :D Dobra, a teraz poważnie. Po pierwsze jak widac powyżej właśnie ukończyłem main questa i przy okazji pozbawiłem życia Viveka, łapiąc go w Gwiazde Azury. Jak większośc wie, po drodze do Dagoth Ura trza było zabić kilku popielnych wampirów. Z tego co się dowiedziałem odwiedzając rózne strony o morrowindzie, wiem, że powinno być ich siedmiu + Dagoth Ur (Siedmiu Wspaniałych :P), lecz ja zabiłem tylko 6 +DaUr. Wiem, że ten 7 miał być na PD od Gnisis w Andasreth. Niestey nie mogę go tam znaleźć. Przeszukałem górne piętro, dolne i nawet portal (o dziwo nie ma tam zejścia do podziemi), ale Dagotha jak nie było tak nie ma. Nie wiecei, gdzie on się podział? Może zmienił miejsce pobytu i nie zameldował o tym w administracji? Aha I to jest ta druga sprawa :)

26.10.2003
11:44
[31]

casnova14 [ Centurion ]

To znowu ja jak wpisze konsole na wszkreszenie gostka to coś tam pisze a on nadal lezy nie ruchomy wstawia sie tam spacje gdzie robie bład?

26.10.2003
12:03
[32]

Hakim [ Konsul ]

Gordek ---> zapalmy świeczkę [*] ku pamięci dwóch wielkich postaci Vvardenfell...:D
Ja szczerze mówiąc, nie słyszałem nic że trzeba zabić tych siedmiu Dagothów. Owszem niektórzy muszą zginąć (np. ten od spaczenia, czy inni do twierdz których musisz się wybrać - zgodnie z poleceniem misji), ale jak skończyłeś główny wątek to chyba wszystko załatwione. A co do Andasreth to wydaje mi się, że tam nie ma żadnego Dagotha, ale mogę się mylić.

casnova14 ---> jeśli do "wszkreszenia" ;-) nie działa Ci komenda:

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1

to nie wiem, gdzie tkwi błąd. Zwracaj uwagę na wielkość liter, spacje, cudzysłów.

26.10.2003
12:14
[33]

casnova14 [ Centurion ]

Co trzeba zrobić zeby znaleść zobójce z balamory dostałem już zadanie dowiedziałem sie ze jest oberzy ale sie do tego nie przyznaje co dalej zabic go czy jak?

26.10.2003
13:57
smile
[34]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Salve all:-)

Mam pytanie - nie mam Tribunala (odrzucił mnie charakter ściśniętych lokacji), ale chcę kupić Bloodmoona (sic!) - czy to będzie funkcjonować bez Tribunala - nie tylko technicznie, ale także fabularnie ?

26.10.2003
14:02
[35]

casnova14 [ Centurion ]

co daje druga upiorna upoka i błekitne ostrze bo nie wiem czy sie oplaca je zdobywac? A głowna misje przeszłem tydzien temu sie nie chwale jak zdobyc reputacje powyżej 100 bo jestem we wszyskich organizacjach i mam 91 czy wampiry i dwi lampy podnosza reputacje?

26.10.2003
14:21
[36]

Czamber [ Czamberka ]

casnova14 -> ja go po prostu zabiłam i potem jak zawiadomiłam tą babke, co mi dała to zadanie to mi zaliczyło questa...

Angelord -> wydaje mi się, że nie powinno być problemów, tylko ktoś chyba wcześniej pisał, że potem jak będziesz chciał jednak zainstalować Tribunala to może być kłopot z pewnymi guestami.

26.10.2003
14:33
smile
[37]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Angelord->Nie,nie będzie nic szkodziło,oba dodatki nie są ze sobą powiązane.

Gordek->Po co ich zabijać?
Ten,o którego Ci pewnie chodzi i go jeszcze nie zabiłeś,znajduje się w Mamaea,Sanktuarium Czarnej Nadziei
A Dagothów jest o wiele więcej;) ----->

casnova14->jak masz obie umpiorne opoki to zabieniasz sie w songoku sssj5,to nie dowcip,sprawdz

26.10.2003
14:34
smile
[38]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Czamber, BarD ---> thx.:-)

26.10.2003
14:49
smile
[39]

casnova14 [ Centurion ]

ale tak na serio co sie dzieje bo w songoku nie bo to inna bajka :-)
a morrowind tak mi sie porysał ze nieche chodic i musze załatwic nowego! :-(

26.10.2003
16:14
[40]

BATE [ Chor��y ]

Wlasnie jestem sobie w kopule Serlyna,i chcialoby sie isc dalej ale nie ma jak. na przeszkodzie stoi mi maszynka z ktorej wylaza mechanoidy (wiecie o czym mowie). Jest jakas kombinacja na te dwie dzwignie zeby sie otworzyly dzwi do sali Sallaema , bo juz tyle natuklem tych paskudztw ze podlogi nie widze.

26.10.2003
19:02
[41]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Troszkę głupieję. Zacząłem grać kolejny raz (no, bo jak ya orczyca się rozpłynęła to nie było jak kontynuować wątku ostrzy - patrz wyżej). Już na dzień dobry niespodzianki, W biurze w Seyda Neen schodzę do piwniczki a tam tylko 3 worki, ani śladu beczek. W pokoju ze szkatułką także brak beczek a i na półkach mało stuffu. Pomyślałem, że to losowe (chociaż kilkanaście razy rozpoczynałem i jedyna losowość, to zawartość pojemników). No nic, znalazłem ciało poborcy wracam do Biura a tam odnalazły się w międzczasie beczki i worki.
CO JEST GRANE. Wgrałem nieliczne wtyczki:
1. Female body
2. Ring texture
3. Wilczy ZAmek
4. Polskie adaptacje wtyczek oficjalnych.
5. Dobre miejsce do zamieszkania w Balmorze.
6. Posiadłość Nevarejczyka w Balmorze (ale nie gram z tą ostatnią, ten kupiec mnie wpienił).

Czy to wina którejś z wtyczek???????? Oczywiście zainstalowane oba polskie dodatki.

26.10.2003
19:30
[42]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Mr.Kalgan->możesz coś dla mnie zrobić?Weś skocz do orczycy i zobacz czy nadal jest w niebycie.Moje rozwiązanie nie pomogło?
Z Twoich wtyczek miałem jedynie 4 i 5,więc możesz to wykluczyć.
No i może masz pieprzniętą wersję?
Też głupieję,nigdy nie miałem takiego problemu..

BATE->To jest zryte,ale mam nadzieję,że dasz radę...
Podpowiedź:co jakiś czas jedna z dźwigni uruchamia się bez Twojej pomocy.
Jak coś to wal,mam nadzieje że dasz radę sam,bo naprawdę niewiele osób rozwiązuje samemu tą zagadkę...

26.10.2003
19:37
[43]

Czamber [ Czamberka ]

BarD ----------> ale Gordek na pewno miał na myśli popielne wampiry, które są także wyszczególnoine na Twoim screenie. a popielne wampiry zabija sie ponoć po to, aby potem w walce z samym Dagoth Urem było łatwiej.

26.10.2003
19:46
smile
[44]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Właśnie nie wiedziałem o co chodzi w tym skrypcie...hmm nigdy nie wiedziałem że pokonanie jego popleczników ułatwia finalne starcie i tak zresztą proste...dzieks.

26.10.2003
21:01
smile
[45]

Czamber [ Czamberka ]

no, ja też nie jestem pewna, tak mi sie to obiło o uszy (albo o oczy)

27.10.2003
12:18
smile
[46]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

BarD---->>> W nowej grze orczyca jest jak na razie na swoim miejscu, w poprzedniej zikła i konsolą nie przywoływałem. W nowej grze w Gildii złodzieji bez przeszkód udzielili informacji o złych ludziach, co nie było możliwe w poprzedniej. Co do samej gry to mam polską oryginalną wersje podstawy + trójca + przepowiednia a do tego wgrane powyższe plug-in'y.
Jednak początek jak nadmieniłem ujawnił niestabilność gry. Myślę, że to jednak któraś z wtyczek.

Mam wrażenie, że Trójca strasznie ułatwia grę, sporo łatwych do zabicia już na 1 poziomie skrytobójców którzy noszą wartosciowe ciuszki. Za obdarcie jednego można awansować po spieniężeniu i szkoleniu o kolejny poziom poźniej często pojawia się kolejny i tak parę poziomów za darmo.

27.10.2003
13:41
[47]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Mr.Kalgan->No to pupa zimna...
Ja mam też orginalną wersję i na XP nigdy nie miałem tego typu błędów,a to napewno nie sprawa szczęścia...

Pamiętaj że wtyczki możesz dowolnie aktywować\dezaktywować,więc powinieneś szybko wykluczyć tą wadliwą,o ile to to.

A z tymi zabójcami to jak się gra na poziomie trudności 100 to przed snem na początku modlisz się o spokojny sen(jeżeli grasz postacią posługującą się magią).

27.10.2003
17:11
[48]

MICHAEL® [ Chor��y ]

2 dni mnie nie było i już tyle postów?? kurde...........
no cóż chciałbym zakomunikować że należy ze wstępnika usunąć forum morrowind.g4ce.pl ponieważ zostało ono zamknięte na czas nieokreślony..........

27.10.2003
17:32
[49]

wildone [ Konsul ]

Problem
No więc przelazem tą gre raz i teraz postanowiłem sobie zagrać w nią jeszcze raz z dodatkiem bloodmoon.Wszystko się zainstalowało i tu wywala mi komunikat przy wgrywaniu się gry ."Chunk size 10 too big in chunk WEAT_ID in form REGN_ID .Max size is 8, data truncated to" Pojawia się opcja zignorować to czy wyjść z gry.
Co to jest ten Chunk?? Co mam zrobić? Miał już kiedyś ktoś taki problem.

27.10.2003
18:06
smile
[50]

Hakim [ Konsul ]

Witam wszystkich przy okazji wylotu do windowsa. Tym razem jak brałem złom z kulistego centuriona.
Jak ja to lubię...

27.10.2003
18:16
[51]

Czamber [ Czamberka ]

Mr.Kalgan------->
"Trójca strasznie ułatwia grę, sporo łatwych do zabicia już na 1 poziomie skrytobójców"
hmm, ja za to miałam problemy z tymi zabójcami na samym początku i strasznie mnie wkurzali... a potem ja k sie pojawiali we trzech i mieli ze sobą te miecze, które mnie unieruchamiały to juz wogóle nie miałam szans... no, ale jakos się udało to przeżyć.

27.10.2003
19:12
[52]

MICHAEL® [ Chor��y ]

czamber -------->
to co piszesz to jeszcze nic. ja jak wlazłem do siedziby dark brotherhood i wpakowałem się chyba na 7 assassinów to dopiero były jazdy. mimo że miałem wtedy 81 lvl (teraz mam 90) to zginąłem po chyba 8 sekundach walki nie zabijając żadnego z zabójców. tak to jest jak się lekcaważy przeciwników.........

27.10.2003
19:33
smile
[53]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Michael->Straszne rzeczy opowiadasz..a bardzo bolało?;)
Jak byś mógł-sprawdź większość linek we wstępniaku-przydałoby się uktualnienie,a ja już od dosyć dawna w tym nie siedzę...
Nie dziw się,że tu aż tyle wypowiedzi...na temat The Elder Scrolls III powstało ok.10000 postów;)


wildone->Spoko,weź ignoruj...co ma wisieć nie utonieee;)

27.10.2003
19:41
smile
[54]

Hakim [ Konsul ]

Mam pytanko odnośnie Trójcy: Drin poprosił mnie o eskortowanie jednego z młodych kapłanów Almalexii - Urvela Dulni, do zbezczeszczonej Kaplicy Umarłych czy jakoś tak. I jak pytam tego kapłana, żeby poszedł ze mną to wszysto jest w porządku, ale gdy chce żeby zaczekał na mnie w jakimś miejscu (opcja "zaczekaj tu na mnie") to on zwyczajnie pyta mnie jeszcze raz czy ma iśc ze mną czy zaczekać. I tak w kółko aż nie wybiorę że ma iść ze mną. Czy Wy też tak mięliście czy to tylko u mnie ten kleryk :-) nie chce się odwalić?

27.10.2003
20:25
smile
[55]

Hakim [ Konsul ]

To znowu ja. Właśnie zauważyłem, że mam wersje 1.5.1629 Morrowinda. W internecie natomiast najnowszy patch do Bloodmoona to 1.6.1820. Czy mam zainstalować tego patcha (wersje europejską)? Cały Morrowind z dodatkami mam w polskiej wersji językowej. Z góry dzięki za odpowiedż :-)

27.10.2003
20:47
smile
[56]

BATE [ Chor��y ]

Przeszedlem! zostawilem za soba te wrota. Jestem z siebie bardzo zadowolony. A teraz ku potomnosci: nalezy sie skupic na jednej dzwigni ( w moim przypadku drugiej) iciagle ja aktywowac. po kilku razach , bodaj 8 , uruchamiaja sie obydwie i przejscie jest otwarte. Witaj Almalexio, chodz do tatusia. pieknie!!!
Hakim-------> powinien czekac. ja go zostawialem zawsze przed dzwiami do nastepnego korytarza. wchodzilem sam ,wszystko czyscilem a pozniej po niego wracalem. na kompana sie nie nadaje ,bo cienki bolek z niego.

27.10.2003
20:53
[57]

BATE [ Chor��y ]

Hakim----->jesli mimo wszystko bedzie za toba ganial to go poprostu zgub w korytarzu biegnac. on tam zostanie ,a ty bedziesz mial glowe spokojna

27.10.2003
20:59
[58]

Hakim [ Konsul ]

BATE ---> rzeczywiście, on jest beznadziejny - żadnej zbroi i do tego jakaś beznadziejna pałka. Ale dobra pal go sześć - doprowdziłem do tej kaplicy, w dzienniku wpis, że misja wykonana, a zleceniodawca zadania Gavas Drin obstaje przy swoim, żebym go odprowadził. Nie chce mi zaliczyć zadania. Mr.Kalgan chyba mi gre zaraziłeś ;-) i teraz wariuje. Chyba zrobie reinstall i wywale mody :(

A jak z tymi patchami?

27.10.2003
22:05
smile
[59]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

BATE->Gratulejszons

Hakim->Nie wiem czy do mnie też tak się kleił.Aby zadanie zostało zaliczone,nie wystarczy tam dotrzeć,kaplica musi zostać"oczyszczona"...Twój towarzysz podchodzi do kaplicy,kilka gestów i dopiero można wracać(nie pamiętam czy były jakieś efekty)

Niestety,patcha nie możesz instalować,mimo europejskiej wersji;(

27.10.2003
22:38
smile
[60]

Hakim [ Konsul ]

BATE i BarD - dziękuje za odpowiedzi :-)
Rzeczywiście, trzeba nieco odczekać - już do tego doszedłem. Są efekty: takie niebieskie coś tam. Ale teraz z kolei ten książulek nie chce wracać. Stoi przy tym ołtarzu jak wryty i ani rusz. Dobrze, że chociaż misje mam zaliczoną.
A co do tych patchów - to pewnie po raz drugi zawiodę się na CD Projekcie. Pewnie nie będzie im się chciało wydawać jakichkolwiek poprawek do wydanej przez nich wersji językowej Tribunala i Bloodmoona (tak jak nie zrobili tego z Morrowindem). I znowu trzeba będzie liczyć na moderów - społeczników.

28.10.2003
16:35
smile
[61]

BATE [ Chor��y ]

Jak juz wiecie jestem swiezym pogromca Almalexsi, dlatego tez po ciezkich bojach postanowilem wybrac sie na zasluzony odpoczynek ktory mam zamiar spedzic w moim domku w Balmorze. Cas wolny mam zamiar spozytkowac na zaklinanie , tylko w tym temacie jestem zielony jak szczypiorek. Dlatego osmielam sie prosic obecne tutaj gremium o informacje na temat ile ladunku miesci sie w danym elemencie zbroi tudziesz broni sie zmiesci.Glownie chodzi mi o zbroje deadryczna i szklana oraz odziez. Bron rozna. Umiejetnosci mam na full , tylko wiedzy malo, a smaka mi narobiliscie niesamowitego. Z wyrazami szacunku nizej podpisany.......tak jak wyzej.

28.10.2003
17:02
[62]

Czamber [ Czamberka ]

co do pojemności przedmiotów, to polecam stronę:

28.10.2003
17:42
smile
[63]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Witam.

Panowie mam do was dwa pytanka.
Po pierwsze:

- Jak się z tego wyleczyć? Czy jest na to jakieś panaceum? :) Ochlałem się jakiegoś szuwaksu pt. mikstura przywrócenia osobowości, nie powiem pomogło, ale nadal pali się ta ikona, że jestem chory.

Po drugie:

- Gram od niedawna i mam pytanie związane z kamieniami dusz. Co one dają, jak je konstruować, czy da rade sklepać taki kamuszek grając wojownikiem?


Z góry dzięki za pomoc.

28.10.2003
18:02
[64]

Czamber [ Czamberka ]

to jest choroba! musisz się wyleczyć w świątyni(jak jesteś w Gnisis to idź właśnie tam). kup odpowiednią miksturkę wyleczenia z choroby (albo z zarazy, albo obydwie)i je wypij.
w kamień duszy można kogoś złapać... musisz mieć w ekwipunku kamień duszy (można go zanleźć albo kupić, nie można go zrobić), potem rzucasz zaklęcie "łapanie dusz" na jakiegoś potwora, zabijasz go i gotowe.. najlepsze są wielkie kamienie dusz (no i oczywiście gwiazda Azury) a najlepszym potworem do łapania jest złota święta, ponieważ wielki kamień duszy po złapaniu w niego złotej wart jest 60000.

28.10.2003
18:02
[65]

Czamber [ Czamberka ]

to jest choroba! musisz się wyleczyć w świątyni(jak jesteś w Gnisis to idź właśnie tam). kup odpowiednią miksturkę wyleczenia z choroby (albo z zarazy, albo obydwie)i je wypij.
w kamień duszy można kogoś złapać... musisz mieć w ekwipunku kamień duszy (można go zanleźć albo kupić, nie można go zrobić), potem rzucasz zaklęcie "łapanie dusz" na jakiegoś potwora, zabijasz go i gotowe.. najlepsze są wielkie kamienie dusz (no i oczywiście gwiazda Azury) a najlepszym potworem do łapania jest złota święta, ponieważ wielki kamień duszy po złapaniu w niego złotej wart jest 60000.

28.10.2003
18:03
[66]

Czamber [ Czamberka ]

to jest choroba! musisz się wyleczyć w świątyni(jak jesteś w Gnisis to idź właśnie tam). kup odpowiednią miksturkę wyleczenia z choroby (albo z zarazy, albo obydwie)i je wypij.
w kamień duszy można kogoś złapać... musisz mieć w ekwipunku kamień duszy (można go zanleźć albo kupić, nie można go zrobić), potem rzucasz zaklęcie "łapanie dusz" na jakiegoś potwora, zabijasz go i gotowe.. najlepsze są wielkie kamienie dusz (no i oczywiście gwiazda Azury) a najlepszym potworem do łapania jest złota święta, ponieważ wielki kamień duszy po złapaniu w niego złotej wart jest 60000.

28.10.2003
18:07
[67]

Czamber [ Czamberka ]

nieeeeeeeeeeeeeee!
coś mi net dziś szwankuje i dlatego dodało mi dwa razy tego samego posta. sory.

28.10.2003
18:12
smile
[68]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Czamber -----> Dzięki. Możesz mi jeszcze napisać co dają (poza kożyściami materialnymi) te kamienie dusz ?

28.10.2003
18:12
[69]

Czamber [ Czamberka ]

hmmm, nie dwa razy, ale trzy jak widzę!! mam nadzieję jednak, że mi to wybaczycie...

~Łupieżca~Umysłów~ ---> dobrą rasę wybrałeś dla wojownika, mam pytanie - sam wybierałeś umiejętności główne i poboczne czy pozostawiłeś bez zmian ?

28.10.2003
18:15
[70]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Czamber ------> Wybierałem je sam. Wojownik spisuje się całkiem nieźle. Doszedłem do niego po przetestowaniu kilku innych ras, i wydał mi się on najleprzy.

28.10.2003
18:27
smile
[71]

wysiu [ ]

Lupiezca --> Adrenalina Redgardow bardzo sie przydaje, przekonasz sie o tym na pewno..:) Polecam uzywanie przed ciezszymi walkami:)

28.10.2003
18:29
smile
[72]

wysiu [ ]

Czamber --> Dusza Zlotego Bostwa (Golden Saint) = 80000, nie 60:P
:)

28.10.2003
18:35
smile
[73]

Hakim [ Konsul ]

Alternatywą dla duszy świętej ze złota jest dusza Lunatyka (Ascended Sleeper) :-)

28.10.2003
18:35
smile
[74]

Czamber [ Czamberka ]

no tak, pomyliłam się, dziś chyba nie tylko z moim netem i kompem się coś dziwnego dzieje, ale także ze mną...

28.10.2003
18:47
smile
[75]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> no tak. Znowu byłaś na imprezie :-P

28.10.2003
18:47
smile
[76]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

W życiu bym nie zagrał jakimś leniwym czarnuchem;)

No i oczywiście,jeżeli masz GIANTS to dobre są też dusze liszów,golemów a z dodatków to hapiryganów(ek?)

28.10.2003
18:58
smile
[77]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Jeszcze raz dzięki.

Panowie jeszcze jedno pytanie:

- Złapałem coś w ten kamuszek ale, czego mi brakuje żeby dospawać ten kamień do jakiegoś przedmiotu?

28.10.2003
19:01
smile
[78]

Hakim [ Konsul ]

BARD ---> Wysokim Elfem też nie bo jest jakiś taki żółtawy, nie wspominając już o Orkach - istne ufo - zielone ludziki ;)

28.10.2003
19:07
[79]

Czamber [ Czamberka ]

~Łupieżca~Umysłów~ ----> poza korzyściami materialnymi to posiadając jakiś kamień duszy to możesz zakląć z jego wykorzystaniem jakiś przedmiot albo u zaklinacza, albo samodzielnie. posiadają kamień duszy ze złapaną duszą złotej świętej możesz sobie na przykład zakląć wspaniały amulet (ma największą pojemność ze wszystkich amuletów dostępnych w podstawowej wersji gry) żeby dodawał Ci siłe (lub coś innego) na stałe poczytaj sobie jeszcze o zaklinaniu we wstępniaku.

28.10.2003
19:10
smile
[80]

Czamber [ Czamberka ]

masz coś do Wysokich Elfów?? ty rasisto!!!

28.10.2003
19:10
smile
[81]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

~Łupieżca~Umysłów~ ->Wiedz,że są tu też Panie.
Aby kamień duszy zaklnąć w jakiś przedmiot musisz kamień z duszą przenieść na swoją postać(będziesz tez mógł odnowić jakiś magiczny przedmiot).Ale Ty lepiej pójdź do profesjonalisty,tj.jakiegoś zaklinacza-poszukaj po gildiach magów.

Hakim->Dosłownie.



28.10.2003
19:12
smile
[82]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Ależ sory wielkie
Nie otworzyłem screnna

Aby móc wrzucić jakiś efekt,musisz go poprostu znać.Czyli jeżeli chcesz lewitację,to musisz gdzieś taki kupić.

Wogóle to przeczytaj część wstępniaka dotyczącego zaklinanie.

28.10.2003
19:13
[83]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

mam problem z questem w balmorze dla klanu hlaalo. gdzie zabijaja tego hlaalo dowiedzialem sie ze niby zabil 9 palcow, ale opis zgadza sie z tym z izby rajcow. tylko ze w izbie rajcow jest 5 osob i raczej nie mam wiekszych szans z nimi bo jestem na niskim poziomie. czy nie ma mozliwosci jakos zabic go samego ?? albo zeby ktos mi pomogl ??

aha i jak szybko sie awansuje levele ?? gram juz w ta gre calkiem sporo mam juz w hlaalu krewnego, a caly czas mam 1 lvl :( nie wykonuje narazie watku glownego

28.10.2003
19:16
smile
[84]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Polska mowa,fajna,przystepna dobra mowa
Sory za przerwę w poście z 19:10.

28.10.2003
19:23
[85]

Czamber [ Czamberka ]

~Łupieżca~Umysłów~ ----> nie masz teraz możliwości zbyt dużych aby coś zakląć, ponieważ za mało umiesz czarów. bo widzisz, to jest tak: gdy umiesz czar na przykład "zwiększenie siły" to posiadając złapaną duszę możesz zakląć jakiś przedmiot na taki właśnie efekt: zwiększenie siły, a teraz patrząc na Twój screen nie masz jeszcze zbyt dużo możliwości :) )tak więc postaraj się nauczyć paru przydatnych czarów i dopiero potem zaklinaj. najbardziej opłaca się zaklinać na stałe, ale na początek poleciłabym Ci stworzyć sobie amulet (lub pierścień ) lewitacji, bo jest ona często potrzebna... tylko najpierw musisz znależć kogoś, od kogo nauczysz się danego zaklęcia. poszukaj w gildii magów lub u telwanich.

aha - czamber jest kobietą.

28.10.2003
19:27
smile
[86]

Hakim [ Konsul ]

Soldamn ---> cały urok tej misji polega na tym, że ich jest tam pięciu a Ty jeden. Ja tą misję wykonałem długo po tym jak mi ją zlecono. A i kosztowała mnie kilka tysięcy.
A co do poziomów: awansujesz na wyższy gdy rozwiniesz jakieś umiejętności główne lub dodatkowe. Gdy wzrosną one (dowolne i w dowolnej kolejności) w sumie o 10 do dostaniesz awans.

Czamber ---> ja ich nie lubię bo są więksi ode mnie! :) Ale do niejakiej Arwen to nic nie mam - na prawdę :)

Co wam się tak na przepraszanie wzięło?

28.10.2003
19:37
[87]

Czamber [ Czamberka ]

możesz też tak zrobić tego questa: po prostu sprowokuj tego konkretnego gostka (ja tak robiłam) obrażając go ciągle - wkońcu Cię zaatakuje albo używając na nim czaru sprowokowanie (czy jakoś tak..) wtedy nie będziesz musiał się przejmować pozostałymi gośćmi.
albo tak: rzuć gdzieś wcześniej (najlepiej przy tym gościu co Ci dał to zadanie) czar oznaczenie, potem idż do tego gościa, zabij go normalnie, i gdy tamci będą Cię atakować to szybko rzucisz czar przeniesienie i już jesteś u zleceniodawcy.
albo po prostu po zabiciu gościa uciekaj..

28.10.2003
19:43
[88]

Czamber [ Czamberka ]

no i co do poziomów to potem Ci się wyświetli komunikat, że powinieneś się przespać, więc tak zrobisz i już będziesz na następnym poziomie.

28.10.2003
19:46
smile
[89]

BATE [ Chor��y ]

Czamber-----> dzieki!!!
Soldamn--------->musisz zdobyc 10 stopni(punktow) z umiejetnosci glownych aby ci przybyl kolejny level

28.10.2003
19:49
smile
[90]

BATE [ Chor��y ]

Hakim----->sorry, nie zalwazylem twojej odpowiedzi

28.10.2003
20:07
smile
[91]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Czamber -------> Sorry niewiedziałem :)

Reszcie dziękuje teraz zakumałem o co chodzi :)

28.10.2003
20:21
smile
[92]

casnova14 [ Centurion ]

gdzie mam rozpakowac plika ptchem bo niemam pojercia?
i wytłumaczcie po, polsku jak je doładowac bo teo na poczatku nie kapuje!!!

28.10.2003
20:24
smile
[93]

casnova14 [ Centurion ]

sory za błedy wczesniej spieszyłem sie!

28.10.2003
20:25
[94]

casnova14 [ Centurion ]

sory za błedy wczesniej spieszyłem sie!

28.10.2003
20:27
[95]

Czamber [ Czamberka ]

hehehe, no faktycznie się dziś zebrało na przepraszanie...
~Łupieżca~Umysłów~ ------> wybaczam Ci :)
casnova14 -----> ke? a Tobie o co chodzi? może jeszcze raz napisz dokładnie..

28.10.2003
20:33
smile
[96]

Hakim [ Konsul ]

28.10.2003
20:39
[97]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Mu chyba chodzi o mody, a nie o pathe. Jeśli tak. to zerknij do wstępniak do punktu z uruchamianiem pluginów.

28.10.2003
20:45
smile
[98]

Czamber [ Czamberka ]

no, ale znowu napisał także, że nie kapuje tego co jest napisane we wstępniaku, tzn: jak napisał:
"bo teo na poczatku nie kapuje!!! "
hmmm.

28.10.2003
20:53
smile
[99]

casnova14 [ Centurion ]

tak chodzi o mody i nie wiemjak je spolszczyc a zadnych konwetoruw niemam( tak pisze we wstepniaku) a morrowind mam po polsku wersje kinowa (niestety piracka) napiszczcie krok po kroku folder po foldarze

28.10.2003
21:32
smile
[100]

Hakim [ Konsul ]

casnova14 ---> link do konwertera jest podany na początku wstępu. Konwenter ten przystosowuje zagranicznego moda do działania z polską wersją Morrowinda. Ale same skonwertowanie nie wystarcza - uruchomić plugina możesz dopiero po zrekompilowaniu skryptów. To z kolei robi sie w Construction Secie (edytorze). Jeśli go nie masz (a to bardzo prawdopodobne jeśli posiadasz kopie bezpieczeństwa ;)) to mod może nie działać poprawnie.
Wyczerpujące informacje znajdziesz pod linkiem na dole. Przeczytaj tam trzy długie posty WaPaTa z dnia 20.02.2003. Mam nadzieje, że rozwieje Twoje wątpliwości.

29.10.2003
09:33
[101]

Czamber [ Czamberka ]

mam nadzieję, że sobie poradzi, choc pewnie będą kłopoty.

29.10.2003
10:27
[102]

Czamber [ Czamberka ]

gdzie są wszyscy?? jestem teraz na zajęciach z programowania sieciowego i miałam nadzieję, że ktoś będzie i nie będę się tak straaasznie nudziła...

29.10.2003
11:23
[103]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

a ja w szkole klepie tez glupia infe

29.10.2003
11:29
[104]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

jakie mody są godne uwagi ?? polećcie mi jakiś

29.10.2003
11:32
smile
[105]

Czamber [ Czamberka ]

a interesuję Cię mody typu: dodające lokacje z potworami czy chcesz sie także pobawić w dom?

29.10.2003
15:09
[106]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

lokacje

29.10.2003
15:18
[107]

Czamber [ Czamberka ]

ja polecam najbardziej Castelwaniuę, choć uważam, że jest ona dla postaci powyżej 100 lewelu; fajny jest także plugin Gladiator(można powalczyć na arenie - mnie się bardzo podobało) oraz Magus's Castle. no i jeszcze Moons Spawn (to także dla mocnych postaci). jest jeszcze wiele fajnych,a le te mi sie najbardziej podobały.

29.10.2003
15:23
[108]

nilhir [ Pretorianin ]

Soldamn --> jeśli masz powyrzej 55 Lvl to baardzo polecam mod magus (albo magnus (już nie pamiętam) castle)
Dodaje ci on nową lokacja gdzieś na morzu.
Siły ciemności opanowały zamek, mi było trudno ich pokanać na 59 LvL :)
Jedyny minus to to, że waży 26 MB :(

29.10.2003
15:58
[109]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

a cos dla slabszych postaci??

29.10.2003
16:52
[110]

Czamber [ Czamberka ]

uuu, dla slabszych... to moze jednak domki, co? nie, zartuje... jest pare pluginow dla slabszych postaci, ale ja Ci cos powiem: najpierw "wyeksploruj" do granic mozliwosci piekny swiat morrowind (oraz dodatkow), zrob wiekszosc questow, podpakuj postac, skoncz glowny watek, pobaw sie w urzadzanie wlasnej rezydencji; dopiero potem wez sie za pluginy. przynajmniej ja tak uwazam: pluginy zostaly stworzone dla tych, ktorzy juz nie maja co robic w morrowindzie bo juz wszystko zostalo zrobione... :) ale to tylko moje zdanie... jesliCie wkurza swiecenie magicznych przedmiotow to sciagnij sobie plik, ktory likwiduje ten blask (ja tak zrobilam juz na poczatku). mam nadzieje ze nie znudzil Ci sie jeszcze morek, ze siegasz po dodatkowe pliki... ja nie znam za duzo pluginow dla slabszych, wiec moze ktos inny jeszcze cos napisze. :)

29.10.2003
19:55
[111]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam.

Odnośnie mojego pytania (sprzed około 2 tygodni:) o Gildię Złodziei:

BarD ---> czytanie ksiażki "Honor Złodzieja" nic nie pomogło; wspomniane jest tam jednak, że najważniejsze dla złodzieja, to: zwinność, szybkość, umiejetność pokonywania zabezpieczeń i skradania się, a także używana broń (łuki, itp.) i lekki pancerz - mam wrażenie, że tutaj może tkwić problem; pierwszą część wymagań spełniam , gorzej z ekwipunkiem: od poczatku nastawiona byłam na ciężki pancerz i raczej bezpośrednią walkę; także, prawdopodobnie, muszę sobie odpuścić GZ, tym bardziej, że wczoraj poległ Dagoth Ur i jego koleżkowie :)

29.10.2003
20:25
[112]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

AQA->Muszę Ci powiedzieć,że ja nigdy nie miałem problemów z dostaniem się.A teraz mam zbyt dużego lenia,aby sprawdzić,czy udałoby mi się dostać jakimś wojem;)
Zawsze możesz stworzyć nową postać i nową przygodę grając postacią o odmiennym charakterze.
Chyba,że masz jeszcze do ukończenia dodatki...

Soldman->Czamber ma rację,najpierw przejdź standardowo,Morrowind i bez wtyczek jest bardzo dobry.

29.10.2003
22:17
[113]

Czamber [ Czamberka ]

AQA ---> pamiętam, że jak ja grałam po raz pierwszy to miałam rasę leśny elf (chyba mam jakiś sentyment do tej rasy). są to niby także dobrzy złodzieje, ale ja zawsze gram jako wojownik... gdy poszłam do Balmory, do gildii złodzieji to usłyszałam: "przykro nam, tylko dla stowarzyszonych" (dokładnie tak było!), ale teraz jak gram Altmerem (wysoki elf)to bez problemu mnie przyjęli... no i mam taką teorię: jak grałam leśnym elfem, który może być dobrym złodziejem to nie chciali mnie przyjąć do GZ, ponieważ reprezentowałam "samodzielnego" złodzieja... jak Wam się podoba moja teoria??
no więc jaką masz rasę, AQA?? może to również od tego zależy...

29.10.2003
22:36
[114]

AQA [ Pani Jeziora ]

Czamber --> nie zależy to od Rasy; gram juz drugi raz Bretonem i za pierwszym razem (daaawno temu, jeszcze po angielsku) problemów nie było (z tą różnicą, że za pierwszym razem pognałam do GZ na samym poczatku gry, kiedy byłam słabiutka i bidniutka :))))

A teraz mam jesze inny problem, KLUCZOWY, zdaje się ... Mroczne Bractwo i zabicie Dandrasa Vulesa (przywódca)... ano, kiedy życie spada mu do około 1/8 włącza się ta oto "pętelka", którą zamieszczam na screenie ... nie pomagają czary, pt.uspokojenie humanoida, a potem zarżnięcie gnojka ... nie pomaga spanie, nie pomaga zmiana broni ...albo się pętli albo wywala do Windy ...

29.10.2003
22:38
[115]

AQA [ Pani Jeziora ]

acha .. gra i dodatki są oryginalne :)

29.10.2003
22:58
smile
[116]

Czamber [ Czamberka ]

nieeee! zniszczyłaś moją teorię!!! co ja teraz pocznę?

29.10.2003
23:09
smile
[117]

AQA [ Pani Jeziora ]

Czamber --> na pewno coś wymyślisz :) swoją drogą, gdybym była początkującym graczem, zastanowiłabym się serio nad Twoją teorią :)

30.10.2003
10:02
[118]

Czamber [ Czamberka ]

teraz sobie przypominam, że jak grałam po raz pierwszy to chciałam wejść do złodzieji jak już byłam dość bogata, nie na samym początku, bo po prostu najpierw chciałam zwiedzić sobie piękny świat samotnie, bez zobowiązań. :)
a potem jak grałam to na samym początku wchodziłam do wszystkich gildii i brałam od nich zadania...

30.10.2003
16:13
[119]

BATE [ Chor��y ]

Czamber ,Nilhir------------> dajcie namiary na te mody dla "pakerow" i powiedzcie cy sa one gotowe do uzycia , czy trzeba je przekonwerterowac

30.10.2003
16:14
smile
[120]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

AQA->Poszukaj rozwiiązania w lince...słyszałem pozatym,że komuś udało się stworzyć plugina naprawiającego ten błąd.Może i Tobie się uda?

30.10.2003
17:04
smile
[121]

Czamber [ Czamberka ]

BATE --------> Ty leniu! sam sobie poszukaj!! :) a tak na serio to nie pamiętam, skąd ściągałam te pliki, ale na pewno z którejś ze stronek, które były podane na tym wątku. mnie też nie chce się teraz tego szukać, ale mam nadzieję, że Tobie będzie się chciało, jeśli podam Ci dwa adresy, na których powinieneś źnaleć odpowiednie pluginy:
www.morrowind.now.pl
www.linuxpl.com/~gry/morro
poszukaj więc odpowiednich plików... :P

30.10.2003
17:24
smile
[122]

BATE [ Chor��y ]

Czamber----> niestety mam ta przypadlosc od urodzenia. Dzieki wielkie!

30.10.2003
18:45
[123]

Czamber [ Czamberka ]

BATE ---> proszę bardzo. no i mógłbyś się pochwalić swoją wypasioną postacią. :)

30.10.2003
20:41
smile
[124]

BATE [ Chor��y ]

Czamber----> prosze bardzo, rewelka to moze nie jest ale do lichot sie nie zaliczam (tak mysle). Tak nawiasem mowiac zgonilem te adresy,linki na nich i linki na tych linkach i kiszka. nic tam nie ma. Czyli nie tak latwo trafic dobrego moda. Do tej pory wgralem tylko chatke w Balmorze ,ale nadchodzi czas na zmiany.

30.10.2003
21:00
[125]

Czamber [ Czamberka ]

uu, to kapa... hmm, tak się zastanawiam i może ja te pluginy ściągnęłam ze stronki Elity Redoranu, ale już jej nie ma, tzn chyba zmienili adres... ktoś tu już wspominał o tym wcześniej...

a co do Twej postaci to nie jest tak źle :)

30.10.2003
21:17
[126]

BATE [ Chor��y ]

Czamber-- Bledna informacja Elita Redoranu istnieje . Tam tez bylem , z wiadomym skutkiem . A zreszta gdzie ja nie bylem , co ja niewidzialem- wszystko tylko nie te mody o ktorych byla tutaj mowa.
Ogolnie rzecz ujmujac jakby sie komus cos przypomnialo to bardzo prosze o podzielenie sie informacja gdzie, co ,jak.

30.10.2003
21:24
[127]

BATE [ Chor��y ]

sorry-, oto link

30.10.2003
21:27
[128]

Czamber [ Czamberka ]

hmm, ja nie mogłam wejść na tą stronkę, alke teraz już weszłam... wydaje mi się, że wcześniej miała ona inny adres...
chyba za dużo gram, lepiej wyjdę na świeże powietrze...

30.10.2003
21:47
smile
[129]

casnova14 [ Centurion ]

mam pytanie bo na forum 15 jest zdjecie gostka w plaszczu zołtym i jakims chelmie nie wiecie gdzie te rzeczy zdobyc?
Bate> skad masz taka sile zaklecia czy przedmioty bo ja mam tylko sile 120 a chciałbym miec wieksza

30.10.2003
21:50
smile
[130]

Hakim [ Konsul ]

Witam wszystkich po dwóch dniach nieobecności :) Oj życie studenta jest ciężkie - całe 2 dnia na uczelni w tym tygodniu :)
Kto tam chciał jakieś mody?
Oto strony z modami z których ja korzystałem, a które nie są wymienione we wstępniaku:

https://mwsource.com <----------(ta strona wymaga zalogowania)

https://thelys.free.fr/mods.htm

Czy grał ktoś w moda Dragon Perch (13,3 Mb)? Dopiero ściągnąłem tego mada i nie wiem jaki on jest, a nie chce mi się na razie sprawdzać.

30.10.2003
21:55
smile
[131]

BATE [ Chor��y ]

casnova 14-----> z zaklecia, tylko ma to jedna wade - cholernie duzo kosztuje

30.10.2003
22:07
[132]

Czamber [ Czamberka ]

casnova 14-----> najlepsza do zaklinania jest deadryczna pawęż, ma bardzo dużo pojemności, ja ją mam zaklętą na siłę i bardzo dużo mi dodaje do tego współczynnika, tak samo warto zakląć wspaniały amulet i wspaniały pierściań (dwa) na siłę, też mają dużą pojemność. i sprawa załatwoina...

31.10.2003
07:36
[133]

CocaineSilkk [ Konsul ]

Witam, mam duzy problem w Trojcy... Gdy w czasie przeszukiwania podziemnej siedziby Mrocznego Bractwa trafiam na ich bossa (gosc z lukiem i bez helmu), zaczynam walke i gdy powaznie go pochlastam wlacza sie automatycznie dialog z nim - mowi cos w stylu "Miales odwage wejsc do naszej siedziby bla bla bla czas zakonczyc misje bla bla bla gin :) ) - problem w tym ze cos sie kopie i napisy te przewijaja sie ciagle z gory na dol z ogromna predkoscia przez co nie jestem w stanie zakonczyc tej rozmowy ( zrobic to mozna jedynie klikajac na brazowy napis KONIEC pod textem, standardowy przycisk KONIEC nic nie daje) a co za tym idzie nie moge posunac sie z fabula do przodu :( Wtyczek ani modow nie uzywam (uzywalem ich kiedys w podstawowej wersji), gram stara postacia, mam wersje PL. Ktos mial podobny problem? THX z gory.

31.10.2003
08:10
[134]

Czamber [ Czamberka ]

gdybys przeczytał posty powyżej, zobaczyłbyś, że AQa ma ten sam problem. poczytaj sobie wszystko.

31.10.2003
10:42
[135]

Maxiss [ Legionista ]

Może ktoś założyłby nowy wątek? Ten strasznie długo się ładuje...

31.10.2003
11:20
smile
[136]

Czamber [ Czamberka ]

link do następnej części niżej, faktycznie, już się za długo ładowała obecna część, więc chyba wszyscy będą zadowoleni, że powstała nowa...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.