GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jak wyci筭n规 muzyke z gry Bloodrayne?

23.10.2003
12:04
[1]

zash [ Pretorianin ]

jak wyci筭n规 muzyke z gry Bloodrayne?

przyznam, iz muza z tej fajowej gierki bardzo mi sie podoba. mysle, ze super teksty rayne przydalyby sie takze do windows theme. niestety, muza jest w jednym pliku zbiorczym - sounds. zna ktos jakis extractor lub viewer do plikow z gry bloodrayne? jak tak to prosze o link. albo o link do jakies strony na ktora jest wrzucony caly soundtrack.
z gory dzieki!

23.10.2003
22:19
[2]

zash [ Pretorianin ]

^up^
please, pomozcie!

27.10.2003
12:46
[3]

szagrad [ XIII. STOLET ]

Zash nie mam pojecia sam probowalem pytalem kilku inforamtykow znajomych nie wiedza i tu jest dzwiek pogrzeabany

27.10.2003
16:42
[4]

zash [ Pretorianin ]

ludzie, moze sie znajdzie jeden ekspert, ktory bedzie wiedzial!
moge caly miesiac skladac wawy lub mp3 z bloodrayne, ale zeby dalo je sie wyciagnac z tego pliku.
ja chce to kultowe "what the fuck!" :-)))

28.10.2003
12:47
smile
[5]

zash [ Pretorianin ]

nie poddam sie! ^upik^

31.10.2003
20:11
[6]

zash [ Pretorianin ]

wiem, ze nudze, ale jedna z ostatnich prob. nadzieja umiera ostatnia.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.