GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wytestujcie wczesną beta wersje mojej gry.

23.10.2003
00:11
[1]

m6a6t6i [ hate me! ]

Wytestujcie wczesną beta wersje mojej gry.

Mile widziane opinie, bluzgi czy ewentualne bledy (podajcie wtedy konfig kompa i system na jakim gre uruchamialiscie).

Strona projektu: https://aazero.of.pl

23.10.2003
00:16
[2]

m6a6t6i [ hate me! ]

Walnąłem się w adresie, powinno być:

23.10.2003
07:20
smile
[3]

xKx [ CLINIC ]

Taka jakaś ..... :(

23.10.2003
09:39
smile
[4]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

Czy to jest cos w stylu SIM WIEŚ?

23.10.2003
10:02
[5]

Batory [ Pretorianin ]

zajmij sie czyms ciekawszym niz uprawa roli mieczem

23.10.2003
10:15
[6]

legrooch [ Legend ]

m6a6t6i ==> w miarę w miarę. Ciut większe jednostki i będzie ok. Popracuj trochę nad kolizją obiektów i szybszym tempem (jakieś zaskakiwaczki ala otwieranie komnaty w Diablo I z zestawem szkieletów). Tak poza tym niezła robota.

Batory ==> zajmij się lepiej planowaniem samobójstwa niż krytyką tematu o którym nie masz pojęcia. Jedyne wyjście dla ciebie z takim podejściem.

23.10.2003
13:50
[7]

m6a6t6i [ hate me! ]

legrooch - tam jeszcze nie ma praktycznie zadnej kolizji obietkow ;)

23.10.2003
13:54
smile
[8]

Mastyl [ Legend ]

m6a6t6i - w czym robiona?

23.10.2003
13:57
smile
[9]

oksza [ Senator ]

No wszystko fajnie ale te modele to ja chyba gdzieś już widziałem ;)
Generalnie spoko... naprawdę spoko, powazny projekt :D

23.10.2003
13:58
[10]

m6a6t6i [ hate me! ]

mastyl - robiona w ramach nauki delphi.

23.10.2003
14:03
[11]

nilhir [ Pretorianin ]

O czym jest ta gra ??
ściągnołbym ją ale to nie za baerdzo sensu przy 800 b/s :/
może wieczorem bedzie szybszy transfer

23.10.2003
14:35
[12]

m6a6t6i [ hate me! ]

nilhir - hmm.. takie moje diablo.

23.10.2003
15:10
smile
[13]

legrooch [ Legend ]

Jestem na specjalizacji "Programowanie gier komputerowych" :)
Przy takiej wielkosci obiektow to kolizja niebedzie ciezka do napisania (guzik widać ;)).
Ale pomysł miałeś niezły. Przyłóż się do grywalności i będzie ok.

23.10.2003
16:12
[14]

m6a6t6i [ hate me! ]

super fajna specjaizacja. tez bym chcial zeby u mnie taka byla... niestet nie ma :( gdzie ty studiujesz do cholery? :)

23.10.2003
16:48
[15]

Ptosio [ Legionista ]

fajnie ylko że się nie chce ściągnąć.Może ktoś wrzuci na jakiś lepszy serv?Ile to zajmuje?

23.10.2003
21:45
[16]

m6a6t6i [ hate me! ]

jakies ponad 8mb. wlasnie przezucam na edysk, powinno byc lepiej. niebawem dam linka.

23.10.2003
21:53
smile
[17]

redruM< [ Konsul ]

Szczerze? Jestem w lekkim szoku . Zrobic grę ? Tak po prostu ? Nie ważna 'jakość' produktu , sam fakt , że ktoś "sobie zrobił grę" skosił mnie momentalnie . Ownage :)

Respekt człowieku ! Zaraz obadam co żeś stworzył '^^

23.10.2003
22:21
smile
[18]

TURIN9 [ Pretorianin ]

normalnie.................................. nie moge ściągnąć.Mozesz powiedzieć ile linii ma program.

24.10.2003
12:00
[19]

m6a6t6i [ hate me! ]

zalozylem konto na edysku, log/pass: m6a6t6i/dlagola, plik (deamoneth beta.zip 8684 kB 23/10/2003) znajduje sie w katalogu cd. kto zdarzy zanim jakis dowcipas skasuje lub podmieni to ok ;) nie wiem gdzie indziej moge to wrzucic zeby nie bylo limitu transferu. pozdrawiam.

24.10.2003
12:26
smile
[20]

legrooch [ Legend ]

m6a6t6i ==> tu jest taka specjalizacja (link).
W razie czego mogę ci pomóc w miarę wolnych chwil.

24.10.2003
12:34
smile
[21]

piokos [ ]

legrooch--> cholernie drogie studia ale czy warte. Ile tam I semestr????

24.10.2003
20:35
smile
[22]

TURIN9 [ Pretorianin ]

sciagnolem i zapowiada sie zajebiscie tylko jeszcze duzo pracy nad nia ci zostało i tak gwoli uwagi u mnie ta gra troche zaszybko chodzi nie wspominam już o tym ze chyba nie ma wogole kolizij:) znam sie troche na delphi i nie wyobrazam sobie zrobic cos takiego ale grafa nawet niezla oboz i ognisko fajnie wyglada

25.10.2003
19:14
[23]

m6a6t6i [ hate me! ]

tourin - dzieki;) pracy, masz racje, jeszcze duuuzo. za szybko chodzi - wiem, jeszcze nie ma zrobionego wyswietlania grafy w czasie rzeczywistym ale oczywiscie to bedzie. kolizji tez w tej wersji nie ma.

25.10.2003
20:22
[24]

GROM Giwera [ Sołdat ]

sciagnolem.. rozpakowywuje ide grac.. dam za chwile odp. czy sie podobalo czy nie :P

25.10.2003
20:25
[25]

mORfeOoSH [ NULL ]

wez ja przepisz na c++, to wszyscy beda zadowoleni :)

25.10.2003
20:45
[26]

GROM Giwera [ Sołdat ]

wiec najpierw podam sprzet.. Windows XP home edition, athlon 1700xp+ 512 ram GF 4 (nawet konkretnie nie wiem jaki :p )
po 1. ludzik przechodzi przez budynki sciany plotki ogniska i wszystko inne :p
po 2. niepodoba mi sie to ze gdy najezdzasz na jakiego kolwiek ludzika pokazuje sie okienko.. imho max powinna pokazac sie nazwa ludka (bez okienka duzego.. np nad glową), energia to samo.. poprostu zaslania te okienko za duzo
po 3. nameczylem sie strasznie aby uruchomic tą gre... musialem pasek zadan "usunac", na gorze programik do karty dzwiekowej wylaczyc, GG takze wylaczyc i dopiero gra dzialała sprawnie (wtedy niemoglem ruszać ekranem góra/dół)
po 4. te postacie jakies znajome są ;p
po 5. gdy otwieasz okna z przedmiotami itp powinna byc zablokowana mozliwosc poruszania się ludzikiem
po 6. nie wiem czy to tylko u mnie... czy poprostu to jest mapa+2stwory+zolnierz? bo nie wiem.. ale chyba tak.. bo przejsc do innej rundy, pogadac z gostkiem ktory stoi przy oborze niemoge.. ani pobawic sie przedmiotami w ekwipunku, ani uzyc buteleczek zycia i manny....
po 7. w options gdy chce zmienic tępo gry.. to ta zmiana nic nie zmienia ;)
po 8. w options aby cos zmienic.. trzeba kliknac bezposrednio na strzalke, a nie na kuleczko jako calosc.. jako
przycisk....
po 9. zmieniajac predkosc zamin dojedzie sie do 50 mozna sie zesrac :/ powinno sie wpisywac recznie lub/i gdy sie przytrzyma przycisk powinny cyferki szybko same przeskakiwac :p

no to chyba tyle :p

25.10.2003
20:53
[27]

GROM Giwera [ Sołdat ]

ad 3. nalezy wylaczyc funkcje w pasku zadan "trzymaj pasek zadan caly czas na wierzchu"
.,.,.,.,.,., .,.,.,.,.,., .,.,.,.,.,., .,.,.,.,.,., .,.,.,.,.,.,
po 10. wybierajac "gra pojedyncza" gdy dasz odrazu "powrot" to wyrzuca cie do opcji a nie do menu glownego wyboru.

aa i zapomnialem dodac, ze niezle to jest.. ale chciales krytki to masz :P

pozdro

25.10.2003
20:56
[28]

GROM Giwera [ Sołdat ]

a teraz zauwazylem ze o kolizji wspominaliscie juz troche wczesniej :P

25.10.2003
22:35
smile
[29]

GROM Giwera [ Sołdat ]

i jeszcze male pytanie.. czy swiat caly(domki, ognisko, groby) jest twojego wykonania? czy podobnie jak postacie?:p...

26.10.2003
01:21
[30]

legrooch [ Legend ]

piokos ==> dużo, ale warto!

26.10.2003
20:42
[31]

m6a6t6i [ hate me! ]

Grom - dzieki za slowa krytyki. o wiekszosci rzeczy ktore wymieniles to wiem od dawna ;) to bardzo wczesna wersja a udostepnilem aby wylapac ewentualne problemu wlasnie z uruchomieniem. i tu prosba do ciebie, dalbys screena z gra bez zrobienia czynnosci wymienionych przez ciebie w pkt 3, ok? pomoglo by mi to zrozumiec dokladniej w czym problem i wyeliminowac go. a co do grafy, poza postaciami i itemkami to praktycznie cala grafa jest moja.

26.10.2003
20:45
[32]

m6a6t6i [ hate me! ]

morfeusz - hmm... nie chce mi sie tego przepisywac, to raz. po za tym nowe kompilatory delphi generuja okolo 15% szybszy kod nizli kompilatory c++ wiec i tak to nie ma sensu. jak ktos nie wiezy zapraszam na strone warsztat.pac.pl, tam gdzies jest o tym obszerny artykul.

26.10.2003
21:17
[33]

mORfeOoSH [ NULL ]

kurcze, czlowieku, zasmuciles mnie :) bo odzyly wspomnienia sprzed 2 lat

napisalem wtedy cos podobnego, ale z edytorem map, zbieraniem przedmiotow, muzyka, dzwiekami, postac byla w centrum ekranu (jak w Diablo), bylo wykrywanie kolizji itp itd :) nazwalem to Amitlu (od tylu - ultima:) ale wpierdolilo mi to gdy jebnal mi dysk:((( w sumie ta gierka nie byla nic warta, ale fajnie wygladala, miala sliczny kod:) (w czystym c++ oczywiscie:) poza tym, byla moja i bylem z niej dumny jak cholera;

od jakiegos czasu chce napisac cos podobnego (i lepszego), ale jakos malo czasu i samozaparcia

26.10.2003
22:02
smile
[34]

m6a6t6i [ hate me! ]

ja tez mam edytor map w ktorym sie zaznacza wlasnie kolizje na mapach, ktora juz jest zaimplementowana ale w najnowszej wersji, ktorej nie chce udostepniac jeszcze. no alescie sie wy tej kolizji uczepili wszyscy ;)

<--- amitlu - zajebista nazwa:) Ale Olbaid też by było kul :]

26.10.2003
22:23
[35]

mORfeOoSH [ NULL ]

nie rob mapy w postaci jednej duuzej bitmapy, ale w pliku tekstowym z numerkami kawalkow malutkich bitmapek, ich pozycjami itp; bedzie latwiej mapy sciagac kiedys, bo beda malutkie

26.10.2003
22:30
[36]

U_N [ -KOCHAM ANIE- ]

Napisał bym ci coś o "twoim"dziele ale nawet gry nie moge ściągnąć, włąśnie ściaga, pewnie z twojego kompa - ani drgnie - 0%. Jak ściągne to ci powiem co o niej myśle

26.10.2003
22:33
smile
[37]

Sephion [ One Winged Angel ]

m6a6t6i --> wybacz za maly off-topic ake w czym ty to wlasciwie robiles? czy caly kod pisales recznie? czym kompilowales?

26.10.2003
22:42
[38]

m6a6t6i [ hate me! ]

morfeoosz - pierwsza wersja tej gry taka byla - na kafelkach. zrobilem juz taki caly engine, wlacznie z edytorem ale... okazalo sie ze taka grafika jest znacznie gorsza wizualnie od tej ktora moge zrobic tak jak w tej wersji. dlatego zostaje tak jak jest - mam juz obmyslony format mapy ktory nie jest do konca bitmapa (jak w tym demie) ale na pewno nie wracam do kafelkow.

spehion - pisze w delphi, w winapi wykorzystujac directx. i tak, rekami ;)

i dobra wiadomość,
UDAŁO MI SIĘ WRZUCIĆ TO NA NORMALNY SERWER, oto link (to mam nadzieje koniec z klopotami przy downloadzie) :

27.10.2003
00:43
smile
[39]

misiumaniak [ Chor��y ]

Wiesz m6a6t6i masz sporo odwagi wypuszczajac swoja własną gre,nie myslałes zeby stworzyc prawdziwą gre z dobra grafą itd:

27.10.2003
10:18
[40]

m6a6t6i [ hate me! ]

misiumaniak - no ta jest jak najbardziej prawdziwa. i co prawda nie mnie to oceniac ale moim zdaniem grafa jest ok ;)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.