GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 92, BG II część 75)

16.10.2003
17:22
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 92, BG II część 75)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto poczatek nowej opowieści... Shadows of Amn......


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bregan D'aerthe, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

Link do poprzedniej części:

16.10.2003
17:46
smile
[2]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Heh wielkie sorry Arelinus..myslalem ze jednak nie wykozystales tego obszaru :))) Jeszcze nie zaczalem grac w NTotSC wiec nie wiedzialem ze jednak sie w dodatku znalazl. Jeszcze raz przepraszam za nieporozumienie...

16.10.2003
18:10
[3]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Luremaster --> A pozostale obszary?

16.10.2003
18:33
[4]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Nie wiem, jesli ich Aurelinus nie wykorzystal, mozesz sie nimi posluzyc.

16.10.2003
19:15
[5]

Aurelinus [ Generał ]

wykorzystałem tylko ten na obrazku. mam aparat, od jutra zabawię się w pstrykanie.

16.10.2003
21:00
[6]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

No to wszystko jasne :) Udalo ci sie Hathor uruchomic te obszary?

16.10.2003
22:05
[7]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Luremaster -> tak, wszystko dziala :)

17.10.2003
11:50
[8]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Witam Panie i Panowie. W końcu udało mi się uporządkować sprawy organizacyjne z internetem w akademiku oraz inne sprawy wymagające mojej pełnej uwagi i teraz jestem już dyspozycyjny. Sporo się jak widze ostatnio działo, ale i tak nie jestem do końca na bieżąco...a więc...

Aurelinus---> Sorki za to, że ostatnio nie odzywałem się w sprawach zdjęć i pana C., ale niestety nawał roboty i kombinowanie z netem uniemożliwiły mi jakiekolwiek działanie. Postaram się nadrobić moje opóźnienienia. Na dobry początek wyślę kilka zdjęć jakie udało mi się wyszperać na necie, mam nadzieję, że się do czegoś przydadzą.

Hathor--> Widzę, że Pani Wyspy wzięłą się ostro od pracy:) Całkiem niedługo zacznę znowu poważnie myśleć nad pomysłami do moda i mam nadzieję, że prace russzą:)

17.10.2003
12:04
smile
[9]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Hathor------->co to za obrazek????? Ja ukonczyłem Sage Baldura 3 razy i nigdy czegoś takiego nie widziałem!

Czy to jakiś nieoficjalny dodatek ? Jeśli tak to z kąd go wziąć i czy fajnie się z nim gra tzn czy opłaca się go wogule instalowac?

17.10.2003
13:19
[10]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Radża Dżadża --> To Tajemnice Wybrzeza Mieczy (TWM), nowy mod do BG I + NtotSC w fazie tworzenia. Trzeba dodac info o nim do wstepniaka. Na poprzedniej stronie masz wiecej obrazkow, a wiecej info na www.twm.px.pl, z tym, ze aktualnie strona nie dziala (bedzie za jakies kilka-kilkadziesiat minut). A czy warto zagrac? A co ja, wspotworca moge powiedziec ;) (Obok - projekt, juz tu byl kiedys pokazywany)

17.10.2003
13:22
[11]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ech, probowalam tu wladowac BMP ;) Teraz bedzie dobrze.

17.10.2003
13:32
[12]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Informacje sa tez tutaj (link) aczkolwiek w temacie, w ktorym sie obecnie znajdujesz tez sie wszystkiego dowiesz, bo tu tworcy zagladaja najczesciej.

17.10.2003
20:02
smile
[13]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Tragedia... chcialam dzis pograc w BG2 - wszystko na raz, hehe. No i okazalo sie, ze ostatnie zachowane save'y mam z... listopada 2002 :/ A wszystko, co zrobilam potem (czyli przed magistrka) poszlo w las... Nie wiem kiedy, ale wykasowalam soebie zapisy :(((( I znowu musze isc na Wzgorza Umar sprawdzic, co niepokoi mieszkancow... :(

18.10.2003
10:44
[14]

sasquath_ [ Pretorianin ]

Hi chcialem sie zapytac czy mozna i jesli tak to jak? zmienic portrety npc w bgII, wiem ze swoj portret moge wrzucic do katalogu i poprostu wybrac go przy tworzeniu postaci, a jak jest z portretami npc??
dzieki za przyszle odpowiedzi:)

18.10.2003
11:14
smile
[15]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Hathor---> na stronie cd-projekt jest ten mod NtotSC ale chyba po angielsku, czy można do niego ściągnąć pacza PL?

18.10.2003
11:16
[16]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Jeszcze jedno pytanie co dają te dwa pathe: DSoTSC i NTotSC?

18.10.2003
12:01
[17]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

sasquath_ --> Musisz wrzucic wybrany portret do katalogu override i nazwac go tak, jak nazywa sie NPC, z tym, ze o ile w BG I to byly identyczne imiona, to w BG 2 jest NImie czyli "NVicon" dla Viconii itd. Ktorego NPC chcesz wymienic? Musisz poszukac spisu ich imion lub zobaczyc edytorem. Ewentualnie moze jakis program do edycji save'ow (jakistam keeper) to poprawia.

Radża Dżadża --> Na CDP jest starsza wersja NTotSC, musisz wgrac do niej patche ode mnie lub z ww Zeda (moja nadal wisi). NTotSC jest polskim modem, wiec nie potrzebujesz latki ;) a jego Autor sie tu czesto pojawia.

Jeszcze jedno pytanie co dają te dwa pathe: DSoTSC i NTotSC? - co masz na mysli? Patche sa do tych modow (z tym, ze jesli instalujesz NTotSC, to nie instaluj angielskojezycznego DSotSC, bo masz go zawartego w NTotSC). Bez wzgledu na to, ktory dodatek wybierzesz, potrzebujesz zainstalowac odpowiednie latki.

Aurelinus --> Mozesz jeszcze raz powiedziec, jak sie wyciaga zamkniete drzwi z IETME? Dochodze do momentu obrysowania obszaru na siatce, ale potem nie wiem, gdzie wyszukac magiczne "eksportuj"... Jak przechodze do okna edycji grafiki, to zamkniete drzwi znikaja i mam obrys otwartych... Help!

Do wszystkich -> Czy uruchamialiscie NTotSC w TUTU? Jesli tak, to ktora wersje i z jakim efektem? I czy do polskiego BG I /II jest potrzebny angielski patch czy w ogole jakis patch, skoro mam wgrany ToB (by uruchomic TUTU). Bo cos mi to nie wychodzi i mam czarny ekran...

18.10.2003
12:38
[18]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Czy uruchamialiscie NTotSC w TUTU? Jeszcze nie, ale może na stronie Riklaunima cos znajdziesz... On sie tym zajmował, więc pewnie może Ci coś podpowiedzieć...

18.10.2003
18:11
[19]

sasquath_ [ Pretorianin ]

Hathor---> dzieki mam nadzieje ze sobie poradze

18.10.2003
19:31
[20]

Kencik [ Konsul ]

Witam. W Baldur's Gate nie grałem juz dobre pare lat, czytajac te wszystkie wasze posty i wątki nie moge sie połapac o co dokładnie chodzi. Czy mógłby być ktoś tak upszejmy i wytłumaczyc mi jakie mody, patche w jakiej kolejności wyszły, jak moge je grac i ktore proponujecie???

18.10.2003
19:38
[21]

Aurelinus [ Generał ]

Hathor--------> wyświetl sobie obrys drzwi (na biało) i pstryknij prawym myszem - ostatnia opcja to export, musisz jednak uważać, IETME niezbyt dobrze sobie radzi z tym elementem i często po exporcie brakuje kawałka, albo otrzymasz zupełnie inny fragment obrazka. Czasem do exportu trzeba wykorzystać np. DLTCP, tile drzwi są z reguły na samym końcu zestawu (tj. z dużymi numerami - numeracja od 0 do XXXX)

18.10.2003
20:25
[22]

Kencik [ Konsul ]

up ^

18.10.2003
21:43
[23]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Kencik --> Nie musisz up'owac, bywalcy zawsze tu zagladaja, nawet jak watek spada daleko w dol ;) A w co chcesz zagrac? Proponuje skorzystac z info we wstepniaku i zagrac w BG I + NtotSC. Niestety, chwilowo download nie dziala...

Aurelinus --> No ale nie pojawia mi sie "eksport", aczkolwiek mam obrys drzwi na zolto. Sprobuje z DTLCP, mam nowa wersje (jest na TeamBG.net do pobrania).

18.10.2003
23:20
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Obrys drzwi za nic w swiecie nie chce byc bialy, klikam prawym i mam takie opcje... Co z tym dalej zrobic? DLTLCP jeszcze nie probowalam, meczylam GMax - tutorial z TeamBG sie tu nie nadaje, bo funkcje maja inne klawisze skrotow, sa gdzie indziej w menu albo ich nie ma :(

18.10.2003
23:55
smile
[25]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Alarm odwolany, udalo mi sie :) Zajrzalam do tutorialu do IETME. (Probowalam tez DTLCP - nie potrafie tego uzywac :/ )

19.10.2003
11:08
[26]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Chyba czeka mnie reinstalacja - przez TUTU nie dziala mi BG I, mimo iz TUTU juz nie ma...

19.10.2003
23:32
[27]

Aurelinus [ Generał ]

Hathor------------> musiałabyś usunąć z przedmiotów made in DSotSC wszystkie "fałszywe" efekty, jest ich kilka, coś ktoś kombinował, ale nie skończył, tym nie mniej są - typu dragonhit.eff - ktoś chciał go wykorzystać np. w broni przeciw smokom (ma taką Conchobhair i Bardo), ale w BG 1 nie ma takiej rasy i... pomysł został, efekt nie powstał...

19.10.2003
23:40
[28]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Nie pisalam o tym, ale juz wszystko dziala. Wyinstalowalam i zainstalowalm NTotSC od nowa - bo to wlasnie z modem TUTU sie gryzlo. Widocznie TUTU cos popsulo i mimo jego wyinstalowania pliki NTotSC nie byly poprawne. Ale po reinstalce wszystko dziala. Nie patrzylam co prawda, jak sie ma BG II po usunieciu TUTU, ale to nie wazne, bo poki co sluzy mi tylko jako dawca tekstur ;)

Co do drzwi - zapomnialam, ze zmienilam troche wymiary budynkow (nie pamietam juz o ile) w zwiazku z tym oryginalne drzwi nie pasuja (i jeszcze przemalowanie!), wiec zrobilam malunki od nowa i wyeksportowalam jako tile, a potem zaimportowalam jako drzwi ;)

20.10.2003
00:17
smile
[29]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hathor--->Co się dzieje z Wyspą? Już od dłuższego czasu nie nie działa:(

20.10.2003
00:40
[30]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Raistlinek --> To co zwykle, wina serwera...

20.10.2003
14:05
[31]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Wyspa online. Poprawilam patch NTotSC 1.53B_plus - poprzedni link prowadzil do starego patcha 1.53b. Musicie pobrac latke od nowa. Link:

20.10.2003
20:20
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Wyprobowaliscie juz demo Dragonlance TC Glory of Itsar? Bo mi jakies dziwnosci sie pokazuja ;) Ale chwali sie, ze wyglad postaci w ekranie ekwipunku jest poprawiony!

20.10.2003
20:27
[33]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

I jeszcze fragment ekscytujacego dialogu...

20.10.2003
23:36
smile
[34]

Welverin [ Junior ]

Witam wszystkich,

Tak sobie pomyślałem, że wpadne na ten osławiony GOL, skoro wszyscy go tak chwalą. Hehe, i to by było na tyle jeśli chodzi o to co miałem do powiedzenia.

Co do DLTC to jeżeli użyliście angielskiego patch'a to wystarczy skasować DialogF.tlk i po kłopocie. DialogF.tlk zawiera spolszczenie, więc warto rozważyć zostawienie sobie kopii zapasowej, chociaż po użyciu angielskiego patch'a gra i tak przestanie obsługiwac polskie znaki, no chyba, że ktoś wpadnie na pomysł by zrobić również kopię zapasową BGMain.exe ;) Ale co ja tam mogę wiedzieć w końcu i tak mam angielską wersje gry, więc mi niezależy.

Co do Tutu to jak Riklaunim trafnie zauważył nie jest on kompatybilny z modami, z zasady, choć powinien bezproblemowo konwertować mody zintegrowane z WeiDU, tak więc jedyny sposóby, przynajmniej jak narazie, by uruchomić NTotSC na engine BG2 przy pomocy Tutu to przerobienie go na format WeiDU. Ponadto warto zaznaczyć, że trwają już prace nad przerobieniem DSotSC na format WeiDU.

To tyle :)

Pozdrawiam,
--Welverin

20.10.2003
23:56
[35]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Welverin -> No, w koncu ktos mi odpowiedzial ;)

21.10.2003
11:30
[36]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Poprawilam patch NTotSC 1.53B_plus... A ja się dziwiłem, że te pliki są takie podobne :)

21.10.2003
12:09
[37]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'rek --> Bo to byl ten sam plik ;) Na szczescie Elmo z mojego forum zwrocil mi uwage, ze cos jest nie tak.

22.10.2003
21:38
[38]

Dwalin [ Reggae ]

Dlaczego za każdym razem jak włącz BG2 +ToB pojawia się komunikat, że gra jest uruchamiana po raz pierwszy i trzeba ją skonfigurować. Knfiguracja się zapisuje ale mi przykażdym właczaniu Baldura pojawia się ten komunikat a zaczyna mnie już to denerwować.

22.10.2003
22:12
[39]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

Dwalin - czasami likwiduje to Patch, czasami to zostaje...

23.10.2003
09:56
[40]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dwalin --> U mnie zawsze patch pl do ToB pomaga.

23.10.2003
10:42
[41]

M'Rek [ Konsul ]

Dwalin ---> Mam dokładnie to samo. Przyzwyczaiłem się. Ale może zapomniałem o patch'u po kolejnej instalacji? Sprawdzę... Może Hathor ma rację.

23.10.2003
11:29
[42]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Dwalin -----> Odpalaj grę nie z menu, które uruchamia się po włożeniu płyty do CD - ROMU, tylko z np. Menu start, wtedy nie ma tego problemu.

23.10.2003
13:41
[43]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Dwalin ---> u mnie jest tak samo i muszę cie zmartwić, ze patch pomaga bardzo rzadko (przynajmniej w moim przypadku)

23.10.2003
14:05
[44]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Zapraszam do postowania na forum naszego klanu BG!

https://guardian.gry-online.pl/bgclan/phpbb/index.php

23.10.2003
19:21
[45]

Krees [ Generał ]

Bregan ---> <lol> Jeszcze niedawno tak najeżdzałeś na to forum i admina, a teraz proszę "nasz klan" :D :D.
Nie, ja jednak dziękuję, pamiętam jeszcze dobrze forum KC i nie zamierzam pisywać w tak nieprzyjaznym, nietolerancyjnym towarzystwie, a nie sądzę, żeby coś się w tym światku zmieniło ;).
Tu jest o niebo lepiej, że o forum ZB nie wspomnę :D.

23.10.2003
20:07
[46]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Kress---> na forum jest juz nowy admin (stary odszedl) i nigdy nie bluzgałem na całe forum tylko mialem małe starcie ze starym adminem :P

23.10.2003
23:26
[47]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krees --> Na forum ZB rzeczywiscie jest milo :) Tylko nie da rady byc wszedzie :( Co do KC - zgadzam sie w pelni.

Tylko nie zapomnijcie o TYM watku ;)

24.10.2003
08:37
smile
[48]

Viator [ Pretorianin ]

Czy komuś działa poprawnie demo dragonlance?

24.10.2003
09:59
[49]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

dialogF.tlkViator --> U mnie dziala. Welverin napisal wyzej co i jak. Wystarczy minimlna instalacja BG II ToB. Potem angielski patch ze strony Bioware (numer patcha i link sa podane w Read Me, jak cala reszta) W polskiej wersji gry trzeba usunac dialogF.tlk (nie mylic z dialog.tlk !). Powinno zadzialac. Jesli chcesz potem wrocic do polskiej wersji BG II (bez ponownej instalacji) - to zrob beckup BGMain.exe, dialog.tlk i override, zachowaj gdzies dialogF.tlk.

24.10.2003
10:00
[50]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hehe, ciekawe, cos mi sie wyzej pokopalo - post byl do Viator'a, a nie do dialogF.tlk ;)))

24.10.2003
11:46
[51]

Viator [ Pretorianin ]

Hathor---> Dzięki, w weekend wypróbuję zamiane.

24.10.2003
16:36
[52]

Dwalin [ Reggae ]

ToB mam z edycji wznowionej więc chyba jest spatchowana bo patch się niechce instalować. Mam kolejny problem. Mam Windowsa XP i gra czasami mi do niego wychodzi i musze ją instalować wtedy jeszcze raz bo nie moge się przedostać przez tą lokacje na której mi wyszło do systemu....

24.10.2003
17:31
[53]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dwalin -> A ktora to edycja wznowiona? Ja mam cala Sage (BGI + Bg II + dodatki), ale nie jest to edycja kolekcjonerska. I patch do ToB sie instaluje bez klopotow (polski patch; angielski tez poszedl).

24.10.2003
20:51
[54]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Znowu walczylam z IETME, w koncu sie udalo uruchomic obszar. Oto kolejne probki.

24.10.2003
20:53
[55]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

I jeszcze jeden. Zastanawiam sie nad tymi kamykami, bo sie troche roznia od tla z BG1... (ale w nocy nie widac ;) )

25.10.2003
08:57
[56]

Dwalin [ Reggae ]

To jest ta edycja z 19 Października 2003 czyli sprzed tygodnia (platynowa sie chyba nazywa (BG2 i ToB)) a musiałem ją kupić bo nigdzie nie mogłem dostać pojedyńczo ToBa

25.10.2003
09:30
[57]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor - I jeszcze jeden. Zastanawiam sie nad tymi kamykami, bo sie troche roznia od tla z BG1... (ale w nocy nie widac ;) ) I nie boisz się? Sama? Ciemną nocą? Wśród licznych niebezpieczeństw czyhających na samotnego wędrowca? :)

25.10.2003
11:13
[58]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Na razie nic tam nie grozi, w koncu kontroluje sily natury ;)
Ale w towarzystwie tez chadzam czasami - nie ma to jak drowie siostry i zaufani sprzymierzency ;)))

26.10.2003
13:41
smile
[59]

Welverin [ Junior ]

Witam ponownie,

Co do problemów z uruchamianiem BG2:ToB, przynajmniej jeśli chodzi o problem z ciagłym pojawianiem się komunikatu, że gra uruchamiana jest poraz pierwszy, to najprostszym rozwiązaniem tego problemu, a zarazem skutecznym w stu procentach, jest uruchamianie gry przez BGMain.exe, zamiast jak zwyczajowo przez Baldur.exe. W rzeczywistości bowiem Baldur.exe to nic innego jak menu pojawiające się przed uruchomieniem gry i to ono właśnie zawiera owy błąd, podczas gdy BGMain.exe jest programem docelowym i to właśnie on zawiera wszelkie procedury.

A tak na marginesie, jeżeli ta edycja wznowiona czy też platynowa, to polska wersja gry to i tak potrzebny jest patch, przynajmniej z tego co pamiętam.

A właśnie prawie zapomniałem, Max obiecał mi, no i wszystkim zarazem, że w następnej wersji dema DLTC, jak również i w pełniej wersji, instalator będzie likwidował problem z DialogF.tlk automatycznie :)

Pozdrawiam,
--Welverin

26.10.2003
22:04
[60]

Aurelinus [ Generał ]

Welv------>Ciekawe, kiedy wreszcie wydadzą grę...?

28.10.2003
11:08
[61]

M'Rek [ Konsul ]

Ale tu cisza i spokój. Czyżby wszyscy czekali na v2.0?

Hathor ---> Ale w towarzystwie tez chadzam czasami Z niektórymi osobami z tego towarzystwa aż strach się spotkać w ciemnej uliczce :)))

28.10.2003
11:11
[62]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Z kim konkretnie? Czyzby dyskryminacja za kolor skory i plec ;)

28.10.2003
17:14
smile
[63]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Witam.

Mam dwa pytania zwiazane z BG I.
1. Mozna gdzies zachowac graty ktore sie taszczy ze soba ? Wladnowac do jakiejs skrzynki lub szafki i nie martwic sie o to ze znikna ?
2. Gdzie mozna nabyc jakies czary z 2 i wyzszych poziomow? Jak na razie daleko mi jeszcze do Wrot Baldura i zwiedzam dolna czesc mapy. Mozna tam gdzies cos kupic ? Ogolem jakis dobry sprzet dla maga ( ubranko, laseczka etc )


Aha ... heh ... Minsc siem wnerwil i mnie zaatakowal wiec go ubilem. Szkoda, tym bardziej, ze w II zyje i bardzo mnie lubi :P

28.10.2003
17:48
smile
[64]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

deTorquemada --> mialam z Minsc'kiem podobne przeboje, ale mu zwialam. Za czas jakis wrocialm z Dynaheir, ale Minsc nie chcial ze mna gadac. Wtedy odlaczylam Dynaheir i przylaczylam ponownie, a Minsc sie przylaczyl automatycznie.

28.10.2003
18:28
[65]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Nigdy nie dyskryminuję płci pięknej (nawet wolę, co jest chyba jasne). Ale ciemne elfy w ciemnej uliczce ciemną nocą to trochę przesady.

deTorquemada --->
1. Można. Tylko nie zapomnij w której :)
2. Wysoki Żywopłot i Knieja Larsa (polecam to drugie)

28.10.2003
18:34
[66]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> W dodatku ten czwarty przypomina wampira.... (z karnacjii :) )

28.10.2003
19:03
[67]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'rek --> Fani DM moze by sie obrazili, ale w sumie Gahan w '93 - 95 daleko do Wampira nie mial, przynajmniej z karnacji ;)

28.10.2003
20:30
[68]

sasquath_ [ Pretorianin ]

ja sie wetne z pytankiem: gdzie w BG2 mozna znalesc/zdobyc/ukrasc "ring of wizardy" - to ten ktory powdajal czary 1 poziomu! bo po BG bardzo sie przywzyczailem do duzej ilosci magic missle:) dzieki

28.10.2003
21:32
[69]

Lesaonar [ Generał ]

ponownie zabieram się za bg1 i...
przydałby się jakiś team porządny - czekam na propozycje [sam gram wojownikiem, dobrze by było gdyby w drużynce był Kivan]

na niektórych mapach ukryte były przedmioty [np. chyba miecz +2, pierścień ochrony +1, diament, różdźki] - pamiętacie może na których?

aha - przypomniały mi się grimuary - jak ktoś pamięta to niech też wskaże lokacje.

29.10.2003
01:21
[70]

Krees [ Generał ]

M'Rek ---> Nie każdy gra w OzPWM, więc w Kniei Larsa niekoniecznie da się kupić czary...
Torquenada ---> Polecam pokoik w gospodzie Feldeposta w Beregoście (zawsze tam chowam moje rzeczy, bo wszędzie stamtąd blisko), ale może być dowolna skrzynia/beczka, bylebyś pamiętał, która to :).
U Talanthyra w Wysokim Żywopłocie kupisz kilka ciekawych różdżek i szatę neutralnego arcymaga (niewykluczone, że i dobrego też). Szatę złego arcymaga ma Davaeron na ostatnim poziomie Kopalni w Kniei Otulisko (czwarty rozdział). Różdzki i pośledniejsze szaty magiczne możena też zdobyć na różnych grupkach napadających Cię na prawie każdej lokacji. Zajrzyj tutaj: https://www.bg.fr.pl/wyposarzenie3.html#szaty_maga
Lesaonar ---> tajne schowki znajdziesz pod adresem https://www.lewik.comar.pl/kasia/schowki.htm, oraz tutaj: https://www.vinyanov.prv.pl/, w dziale "Przedmioty".
Grimuary:
1. Kondycji - w jaskini piratów
2. Charyzmy - w jaskini w Twierdzy Gnolli
3. Zręczności - w beczce obok sprzedawczyni Czarnej Lilii (gildia złodziei we Wrotach Baldura)
4. Siły - podziemia Candlekeep (chyba)
5. Mądrość - w świątyni Pieśni Poranka we Wrotach, w Wieży Durlaga na 3 piętrze(chyba) na ołtarzu i podobno jeszcze jeden, ale nie wiem, gdzie.
6. Inteligencji - wieża Ramazitha we Wrotach (ostatnie piętro).

29.10.2003
08:11
[71]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

M'Rek --> Knieja Larsa ? A coz tam jest ? Nic nie widze konkretnego chyba ze chodzi Ci o Knieje Otulisko o ktorej wspomnial Krees ? I jeszcze jedno. Mozna podladowac rozdzki ?

29.10.2003
08:33
[72]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Nie każdy gra w OzPWM Fakt, zapomniałem...

deTorquemada ---> Różdżki (przynajmniej ognia) można kupić na lokacji Wieża Durlaga (nie pamiętam, jak było temu sprzedawcy na imię)

Lesaonar ---> Grasz w "czyste" BG1 czy NTotSC? Bo to jest różnica...

29.10.2003
09:11
[73]

M'Rek [ Konsul ]

deTorquemada ---> Knieja Larsa ? A coz tam jest ? Moja wina. zapomniałem, że nie kazdy gra w BG1 + OzWM + NTotSC (mod, o który mowa na początku). Tylko w NTotSC w Kniei Larsa można coś kupić (w wieży zamieszkał mag). W Kniei Otulisko nie ma sklepu (są tylko wrogowie, na których można coś zdobyć).

29.10.2003
09:35
smile
[74]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Ok .... dzieki za wyjasnienie. Pozdrawiam.

29.10.2003
15:43
[75]

Lesaonar [ Generał ]

M'Rek --> aktualnie nie mam OzWM, więc nawet w dark side nie mogę pograć :/

29.10.2003
16:24
[76]

Lesaonar [ Generał ]

hmmm, a może być taki team: ja wojownik, xan, kivan, coran, yeslick? warto dodać kogoś na szóste miejsce? a może już wystarczy?

29.10.2003
18:09
[77]

M'Rek [ Konsul ]

Lesaonar ---> Osobiście nigdy nie lubiłem Xana, więc nie wiem, jakim jest magiem (i zawsze brałem kogoś płci odmiennej :) do druzyny.
Przeciwko reszcie nie powiem nic złego.

29.10.2003
18:18
[78]

Dwalin [ Reggae ]

Hmm patch się niechce instalować. Wyskakuje błąd o nieprawidłowym pliku BGMain :///

PS. Właśnie zacząlem po raz 11 przechodzić BG2 a poraz 3 ze wszystkimi questami ale tym razem z ToB ale rozwaliła mi się myszka i od 3 dni nie moge grać ale to sę dzisiaj zmieni ;)

29.10.2003
18:38
[79]

Aurelinus [ Generał ]

Właśnie konfiguruję moja nową super-maszynę... Może wreszcie wezme sie do roboty... Ach nie ma to jak Pentium 4 2,6 GHz HT + RADEK 9800... i parę innych bajerów...

29.10.2003
23:00
smile
[80]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Pomocy! Jak uruchomic WeiDu pod XP!?? Wg tutorialu Riklaunima jest info, ze instaluje sie toto w trybie MsDos... Poza tym, nie wiem jak uruchomic WeiduGui, ale nic dziwnego, ze toto nie dziala poprawnie, jak pewnie samo WeiDu sie nie zainstalowalo :(

30.10.2003
01:20
smile
[81]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Skorzystalam z tutoriala Riklaunima, pomijajac sprawe DOSa. I tak calego NPC robilam w notatniku i NI. I sie udalo napisac, aczkolwiek cos skopalam po drodze i nie dziala. Ale najwazniejsze, ze sie okazalo, ze pisanie dlalogow nie jest takie trudne - szczegolnie ze sciaga Riklaunima!

30.10.2003
01:21
[82]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zapomnialam - Weidu Gui chyba mi dziala, tylko nie wiem, co z nim robic, hehe ;) Jak mu kaze otworzyc plik dlg to okienko pozostaje puste.

30.10.2003
08:04
[83]

Aurelinus [ Generał ]

Hathor--------> weidu jest do d**** - nie otwiera żaqdnego pliku jesli zawiera błą - przynajmniej dialogi ignoruje... - musisz najpierw pousuwać wszystkie błędy np. w NI. Biorąc pod uwagę istnienie DLTCP Wiedu jest raczej żałosne i pracochłonne.
Chwilowo nie odbieram poczty, bo mam nie skonfigurowaną.

Dlaczego nie mogę odpalić NeverWinter Nights? Po pojawieniu sie konsoli i odpaleniu opcji "Gra" - zamiast przełączyć na panel wyboru (moduł, gra, inne dodatki) .... nic sie nie dzieje - tzn. że niby podejmuje próbę, ale wraca do Windy... Czy DirectX 9 go boli? Czy DX 8,1 instaluje sie równolegle z DX 9 czy nakłada?

30.10.2003
08:42
[84]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hathor --> WeiDU się nie instaluje. Cały program to jeden plik WeiDU.exe, który najlepiej wrzucić do katalogu z grą. Osobiście nie lubię WeiDU GUI, który jest nakładką praktycznie tylko do dialogów. Lepiej skonwertować DLG do formatu .D i dalej obrabiać go w notatniku.

Ciekawe czy WeiDU nie uruchamia się pod WinXP? Sprawdzę, jak będę miał dostęp do komputera z tym systemem.

30.10.2003
18:24
[85]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Ale WeiDu ma te zalete, ze dialogi w nim zapisane mozna instalowac na kazdej wersji gry :) I nie wazne sa numery streffow! Poza tym, TWM musi byc w WeiDu, by mozna je bylo odpalic w TuTu (ale tym samym, NTotSC musi dzialac z TuTU, czyli byc WeiDu....). Tak czy siak, warto sie tego nauczyc przynajmniej do dialogow.

Zed --> Dziala pod XP, pokazuje mi sie tkie okienko -->
Ale cos skopalam z plikami, dlatego mi NPC sie nie instaluje...

30.10.2003
18:26
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hmmm, te pliki dialogowe w formacie WeiDu maja miec koncowke .D czy .d ??? Bo moje maja mala litere na koncu...

30.10.2003
18:46
[87]

sakhar [ Animus Mundi ]

Aurelinus ----> może być to konflikt sprzętowy - sterowniki Catalysta robią rózne, dziwne rzeczy:))) A directx 9.0 nakłada się chyba na 8.1.
Hathor - to mamy robić Moda w Weidu? Pierwszy raz słyszę - dotąd robiłem go IWD:)
Gram sobie własnie w Neverwinter Nights ale jakoś nie czuję klimatu - widok jest męczący - to kręcenie kamerą mnie denerwuje.

30.10.2003
18:58
[88]

Czamber [ Czamberka ]

muszę, po prostu muszę się tutaj wypowiedzieć. ta gra jest świetna! mimo tego, że pierwszy raz grałam w nią perę lat temu to teraz znowu do niej powróciłam i tak samo mi się podoba. to tyle.

30.10.2003
20:51
[89]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Bedziemy robic moda wszelkimi zrozumialymi sposobami, a nawet niezrozumialymi, byle dzialao ;) Chodzi jednak o to, by mod byl kompatybilny z konwersjami - dzis chodzi mi glownie o TUTU, ale moze w przyszlosci bedzie konwersja BG do IwD2? Dlatego powienien w ostatecznej wersji byc WeiDu.

Poki co, niby wszystko gra w moim pliku NPC, a nie dziala i instalator pokazuje same bledy:

Install Component [Kleo]
[Y]es or [N]o or [Q]uit? WARNING: unable to open [4\backup/0/UNINSTALL.0]: Sys_error("4\\backup/0/UNINSTALL.0: No such file or directory")
Will be unable to UNINSTALL later.

Installing [Kleo]
Copying 1 file(s) ...
ERROR: error loading [4\Ar0103.are]

ERROR Installing [Kleo], rolling back to previous state
ERROR: error loading [4\backup/0/UNINSTALL.0]
Error Uninstalling [SETUP-KLEO.TP2] component 0:
Unix.Unix_error(20, "stat", "4\\backup/0/UNINSTALL.0")
ERROR: Unix.Unix_error(20, "stat", "4\\Ar0103.are")
PLEASE email the file SETUP-KLEO.DEBUG to Hathor www.isle.px.pl


A ja nie wiem o ssso chodzi...

30.10.2003
21:15
[90]

Aurelinus [ Generał ]

Może nasi spece od WEiDU podjeliby sie przekonwertowania NTotSC do wersji Weidu w tzw. miedzyczasie....?

Sakhar------>coś mi XP odwalał, ale juz się ze sobą dogadał i gra się odpala... CO do klimatu to owszem, jest średni a grafa monotonna... Jedyna zaleta, to moim zdaniem możliwość zrobienia sobie pauzy po tym, jak pacjent przyjmuje brzytwę na klatę i pooglądania ala Matrix jak "wisi" w powietrzu zanim odpadnie oraz falujący biust Aribeth....

A tak poważnie, to mocno się rozczarowałem możliwościami Aurory i żadne udogodnienia i uroda Avatarów, toolsety itp. jakoś mnie nie namagnesowały... Uważam, że większe możliwości ma Dungeon Siege i czekam na DS 2, może będzie to już prawdziwy eRPeG...

30.10.2003
21:55
smile
[91]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Juz wiem co bylo zle! :))) Nie zrobilam katalogu \4\ w ktorym mialy byc pliki, beckup itd. Ale sie tego nie doczytalam w tutorialu - moze moja wina, a moze to jest opisane w innym poradniku? W kazdym razie, jak to poprawilam (i 2 warunki w dialogach) to sie Wacpanna zainstalowala, pojawila na lokacji i... gada od rzeczy (to zart Riklaunima jako gadki przykladowe) i nie mozna z nia zaczac rozmowy. No i tutaj juz nie wiem, co poradzic...

Jestem za! Fachowcy - przekonwertujcie NtotSC do WeiDu!!!

Aurelinus --> Prosba - mozesz mi wyslac avatary z NWN? Kilka sobie z dema sciagnelam za pomoca Print Screen, ale oryginaly sa z pewnoscia lepsze. Tylko duze obrazki i w zasadzie to glownie elfow (szczegolnie druidki). Da rade?

30.10.2003
22:36
[92]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Kolejny test. Zatloczone sa szlaki wokol Candlekeep ;)

Niestety, Kleo nadal nie rozmawia, co wiecej, po opcji przylaczenia sie do Xara & M nie pokazala sie opcja przylaczenia Kleo (a chyba, jak sa NPC w poblizu, to sie pojawiaja wszyscy w okienkach wyboru, nie tylko ci, z ktorymi sie rozmawia - tak, jak to bylo z obrazonym i nierozmownym Minsc'kiem gdy przylaczalam ponownie Dynaheir stojaca obok niego - pisalam o tym wyzej). To by oznaczalo, ze Kleo jest dodana do mapy, ale nie jest NPC...???

Poza tym, jesli recznie sie nie wrzuci zmienionego ARE do override, to obszar nie jest zmieniony - jakby WeiDu go nie podmienial, dziwne...

31.10.2003
00:56
[93]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Jeszcze jedno - co to za nowe opcje w NI - plec jest podwojna! A moze to nie o plec chodzi!? Cos mi tu nie pasuje...

31.10.2003
10:35
[94]

Aurelinus [ Generał ]

Wszystko jest ok. SEX służy tylko do okreslania wartości dialogF i avatara, a GENDER to wartość do skryptów.

Co masz na myśli mówiąc o przesłaniu avatarów? chcesz printscreeny? w jakim widoku? Konkretniej proszę.

31.10.2003
12:18
[95]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Nie, printscreeny moge zrobic sama (choc z dema sie to ciezko robi, bo by wejsc na pulpit trzeba gre zakonczyc....). Jesli mozesz, to przeslij mi z NI oryginalne duze obrazki avatarow elfow - szczegolnie ten ->
W demie nie ma tych obrazkow widocznych w NI. A chyba oryginalne TGA beda mialy lepsza jakosc, niz printscreen?

31.10.2003
13:26
smile
[96]

marko74 [ Pretorianin ]

witam
wróciłem do BG II po dłuuuugiej przerwie. Na początek podziękowania dla Valencisa: pamiętasz wysmarowałeś kiedyś takiego sążnistego posta nt. walki ze smoczkiem Tlaxilią - no więc pomogło, pokonałem gada, z małym dyskomfortem bo Yoshimo też się przeniósł w zaświaty. Dzisiaj spróbuję ponownie - mam nadzieję że wszyscy kompani przeżyją ;-)

mam jeszcze dwa zapytania:
1. czy czar Zmartwychwstanie działa na "szarym portreciku" bohatera który poległ ? czy jest jakiś inny sposób przywrócenia delikwenta do życia ?
2. macie może namiar na jakąś stronkę z opisami wszystkich czarów z BG II ? oczywiście najlepiej po polsku ( ang. znalazłem ); namierzyłem jedną polską ale jest tam tylko spis czarów, a wolałbym mieć pełne info; tylko proszę nie piszcie że pełne opisy są w instrukcji załączonej do gry ;-)

pozdrawiam giercomaniaków

31.10.2003
14:22
[97]

Aurelinus [ Generał ]

Jeeeez, Chacior, czy ty po prostu chcesz portrety z gry? Avatary, to te trójwymiarowe ludki, które posuwają po planszy...

31.10.2003
14:27
[98]

Aurelinus [ Generał ]

BTW, czemu twoja bohaterka nazywa się Kleo? Dużo bardziej wdzięczna jest na ten cie przykład (K)Leokadia albo co tam... o! Sylvia Saint... to może choć Tradycja...?

31.10.2003
16:21
[99]

Lesaonar [ Generał ]

marko74 -->
1. rzucając zmartwychwstanie, albo wskrzeszenie zawsze klikasz na porter npc-a. podobnie odbywa się to w świątyniach. poza tym zmartwychwstaniem można uzdrawiać jeszcze żyjących bohaterów.
2. ściągnij Shadow Keepera - tam masz przeglądarkę czarów opartą na tym samym języku co twoje BG.

31.10.2003
16:32
[100]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Hehehe ;) Jasne, ze chodzi mi o portrety bohaterow, nie wiedzialam, ze awatar ma tu inne znaczenie (przyzwyczailam sie do awatarow na forach dyskusyjnych). Bohaterka nazywa sie Kleo. Calypso to mitologia grecka lub lody, a Chloe juz jest ;) Niewykluczone, ze w wersji ostatecznej bedzie miala inne imie, ale poki co zmian nie przewiduje. Twoje propozycje do niej nie pasuja.

Najgorsze jest to, ze bestia nadal nie chce rozmawiac, a w Baldur.gam wystepuje 2 razy, mimo iz wyinstalowalam jedna wersje. Juz sama nie wiem czy uzywac WeidDu czy porwrocic do sprawdzonych sposobow...

31.10.2003
16:37
smile
[101]

marko74 [ Pretorianin ]

Lesaonar ---> dzięki, zaciągnąłem Shadow'a, sprawdzę

31.10.2003
16:49
[102]

M'Rek [ Konsul ]

Niech ktoś (Hathor - już tradycyjnie usmiech w Twoją stronę) zacznie nowy wątek...

31.10.2003
17:41
[103]

Lesaonar [ Generał ]

to ja jeszcze rzuce pytanie do tej części - na czym polega quest z Halruańskim Statkiem Powietrznym. na drugim piętrze domu w dzielnicy z cyrkiem trzy siostry posiadają komponenty do stworzenia właśnie tego statku.

31.10.2003
18:40
[104]

Aurelinus [ Generał ]

Lesaonar-------> ubij laski, albo im rąbnij te artefakty i zanieś temu Haalruańczykowi u złodzei, dalej zobaczysz...

Hathor----------> olej ten cudowny WeiDu i użyj np. DLTCP, nie ma co ukrywać i niech WEiDU-luby sie przyznają, że ten program nie bardzo przewidziano dla BG 1. Po prostu część protokołów pracuje jak dla BG 2, a tymczasem BG 1 ma trochę inne >flagi< i taki z tego efekt. Sprawdzałem kilkakrotnie. Oczywiście dialogi chodzą poprawnie, ale inne rzeczy mniej...

31.10.2003
18:44
smile
[105]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Jeszcze sprawdze jedna rzecz i jak nie zadziala, to sobie odpuszcze.

Nowy watek - jeszcze tylko musze dodac logo ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.