GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.15

09.10.2003
21:21
smile
[1]

Solymr [ Komandor ]

The Elder Scrolls III: Morrowind cz.15

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)

https://morrowindgame.w.interia.pl/

www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI

Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)


Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal

Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY

Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)

Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

09.10.2003
21:30
smile
[2]

Solymr [ Komandor ]

i oto nowa czesc watku

09.10.2003
21:33
smile
[3]

Solymr [ Komandor ]

no i jak sie podoba bo mnie bardzo

09.10.2003
21:49
smile
[4]

Fist [ Legionista ]

To moze na początek powtorze moje pytanie ;) Skierowane do osob ktore mialy cos juz wspolnego z bloodmoon'em.
Mianowicie : jak rozwiazac probe madrosci z bloodmoon'a, wszystko wkazuje ze Engar Lodowa Grzywa jest niewinny ale nie moge znalezc zadnego konkretnego dowodu. Od paru dni jestem w kropce.

09.10.2003
22:19
smile
[5]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Być może było o tym wcześniej, jeśli tak to z góry przepraszam.
Podczas wgrywania wtyczek według instrukcji jak wyżej, po wypełnieniu zadań z 3 punktu instrukcji, Edytor rozpoczyna przetwarzanie pliku morrowind.esm. Trwa to potwornie długo, a najgorsze, że przy każdym pliku muszę potwierdzać, kładę coś ciężkiego na "entera", ale czy to jest prawidłowe???
Może coś robię nie tak?

09.10.2003
22:29
[6]

land6r [ Pretorianin ]

Fist , juz dobrze nie pamietam ale musisz pogadac z tym faciem co go oskarzyl a pozniej z zona grzywy, z pod poduszki w domu grzywy wystaje list , przeczytaj i znow ponawijaj z laska i dalej ci juz poleci

10.10.2003
15:17
[7]

Czamber [ Czamberka ]

Fist ---->Aby wyjasnic sytuacje najpierw rozmawiamy z kims o Engarze.Potem trzeba znalezc i porozmawiac z Risi Lodowa-Grzywa o Engarze i Rigmorze. Nastepnie trzeba wrocic do Rigmora i porozmawiac o Risi.Gdy juz dowiemy sie wystarczajaco o calej sytacji trzeba isc do domu Risi i wziasc z pod poduszki list a potem porozmawiac z Risi o tym liscie.Wracamy do Rigmora i on wtedy przyzna sie ze mial romans z Risi i chcial wkopac Engara bo ten za malo czasu poswieca zonie.Kolejna rzecza ktora trzeba zrobic jest zaprowadzenie Rigmora do Krwawego-Kla.Bedziemy musieli zdecydowac o jego dalszym losie i otrzymamy dwie mozliwosci wyboru.Chcesz więcej, masz link:

10.10.2003
18:16
smile
[8]

Solymr [ Komandor ]

kurde co sie stalo z www.dagoth-ur.kgb.pl
jak whodze to wyswietla sie wilk z blodmuna i linki do innych stron
a na dagoth ura wejsc nie moge???

11.10.2003
16:43
smile
[9]

Czamber [ Czamberka ]

No ja też tak mam, Solymr ...

11.10.2003
23:53
[10]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ponawiam pytanie, czy przy wgrywaniu wtyczek mam odpowiadać na pytania typu "nie można odnaleźć piku xyz, czy mam kontynuować"? To normalna procedura?????????????????

12.10.2003
00:43
[11]

Hakim [ Konsul ]

Mr.Kalgan ---> nie pamiętam dokładnie co za błąd wyskakiwał przy kompilowaniu angielskich modów do polskiego Morrowinda, ale pojawianie się jakichś błędów to normalka. Kontynuuj śmiało. A co do ciągłego potwierdzania - to jest taki wpis AllowYesToAll=1. Wpisz go w pliku morrowind.ini, a w okienku z informacją o błędzie pojawi się opcja cancel oznaczająca "yes to all". Jeden klik i sprawa załatwiona.

12.10.2003
12:40
[12]

Argayle [ Chor��y ]

Czy ktoś wie jak można walczyć z treboniusem po otrzymaniu tytulu arcymaga (przez list od drzemki w cieni..)??

12.10.2003
12:52
[13]

Hakim [ Konsul ]

Argayle ---> jak już otrzymałeś tytuł arcymaga to Trebonius już chyba nie będzie z Tobą walczył. Bo ta walka jest właśnie o przejęcie tytyłu arcymaga. A tak jest dwóch arcymagów. I tego się chyba nie da zmienić.
Nie będąc arcymagiem mogłeś wyzwać go na pojedynek (była taka opcja w dialogu) ale teraz już chyba nie możesz.

12.10.2003
13:11
[14]

land6r [ Pretorianin ]

Argayle mozesz go zawsze zabic prowokujac go, ale mozna go zostawic przy zyciu i wtedy po zakonczeniu watku glownego daje questa zabicia wszystkich przywodcow Telvani

12.10.2003
16:33
smile
[15]

Hakim [ Konsul ]

land6r ---> a swoją drogą czy wykonałeś tego questa z zabiciem tych Telvanich? Bo ja nie, a ciekawi mnie, czy to jest rzeczywiście zadanie do wykonania, czy tylko ściema Treboniusa (z zniknięciem krasnoludów też wszyscy mieszkańcy Morro mówili, żebym dał spokój a jednak zadanie można wykonać).

12.10.2003
21:00
[16]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Mam pytanko. Otóż podróżując sobie w okolicach góry Kand natknąłem się na jaskinię o dziwnej nazwie jaskinia :) Były w niej 3 atronachy: najpier ognia, później mrozu i na końcu burz. Każdy z nich wspominał coś o rozwiązaniu jego zagadki, a nastepnie o uśmierceniu go. Czy ktoś wie o jakie zagadki im chodzi? A może jest to jakiś quest?

12.10.2003
21:28
smile
[17]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Gordek: to zadanie jest dla swiątyni

lol to wy sie jeszcze meczycie z morro? Ja tam zostawilem sejwy i pluginy a reszte wywlilem i jak mi sie zachce to sie zabiore za to dalej...

12.10.2003
21:33
[18]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

Gordek - chodzi tutaj o zadanie dla swiatyni dunmerow, jest to forma pielgrzymki a polega na odpowiadaniu na zagadki tych wlasnie istot, za ostatnia jest oltarzyk.

14.10.2003
19:03
[19]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Ktoś jakis czas temu wspominał, że w jaskini Ibar-Dab można znaleźc rzeczy warte więcej niż 1 mln sztuk złota. Ja właśnie wracam z tej jaskini i stwierdzam, że ta informacja jest nieprawdziwa. Przeszukałem ją całą (tak mi się zdaje). Zabiłem 1 złotą święta, 2 magów, 2 książąt dremor i jednego Daedrotha, ale jakbym sprzedał rzeczy, które znalazłem, to by wyszło ok. 400 tys. szt. zł (włącznie z Opoką Eleidona). W takim razie jak to właściwie jest?
Są tam naprawde rzeczy o wartości 1 mln, tylko ja słabo szukałem (a siedziałem tam i sprawdzałem różne zakamarki dość długo)? Czy ktoś tylko tak sobie palnął o tym milionie nigdy tak dokładnie nie przeliczywszy kasy jaką dostali za te przedmioty.

14.10.2003
20:27
smile
[20]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek->Gość się poprostu podjarał swoją przebiegłością,ale mimo wszystko 400 t to sie chyba nie potykasz,pozatym nie polecam czytania takich "porad",bo psują one tylko zabawę,naprawdę nic więcej.Przekonałem się o tym osobiście;(

Mr.Kalgan->Nie,wszystko robisz zgodnie z instrukcją i poprawnie.Tyle,że mody działają także bez tego przekonwertowania(nawet nie wiem po co to wszystko),więc nie masz co się z tym bawić.

Solmyr->Skoro się pytasz o opinie,to bardziej gównianej części nie widziałem;)

14.10.2003
20:30
smile
[21]

Solymr [ Komandor ]

bard----------->>>dziekuje za konstruktywna krytyka

15.10.2003
00:25
[22]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Bard --> akurat o Ibar-Dab słyszałem, bo ostatnio wspomniano o niej, a trafiłem do tej jaskini zupełnie przez przypadek idąc przez góry do obozu Urshilaku. Co do tego, że o 400 tys. sie nie potykam, to mógłbym się sprzeczać :P Ostatnio coraz częściej potykam się o dość drogi sprzęt, chociaż chyba nie aż tak drogi. Na razie mam tyle kasy, że opócz miksturek, czarów i jakiś super zbroi i amuletów nie biorę nic z ciał pomordowanych :) Jakbym sprzedał wszysko co mam w moim muzeum broni + dodatkowo jakieś śmiecie za 120 tys. to bym o wiele więcej niż mln wyciągnął.

15.10.2003
23:10
smile
[23]

Czamber [ Czamberka ]

mam (znowu!!!) pytanie dotyczące Castelvanii, ile jest tych klejnotów Dragon Sphere? (czy jakoś tak...).
oj zaniedbałam morro, oj zaniedbałam...

15.10.2003
23:27
[24]

40i4 [ Pretorianin ]

proszę tylko nie Morrowind!!!!! Szlag mnie trafia jak widze litery formujące się w tytuł Morrowind....wiecie ile czasu w to grałem? duuuuuuuuuuużo , i cholernie dopakowałem mojego mrocznego elfa....i oczywiście bo jak mogłobybyć inaczej trafiłem pod koniec gry (misja z 3 obozami popielnych chanów , zdobycie żony dla popielnego chana) na zaje******o buga :/. mianowicie Chan powiedział że mam pogadać z wieszczką o tym gdzie żone znaleść dla niego, no i gadałem z wieszczką wypytałem o wsyzstko co sie dało, no ale jak to bywa z pieprzonymi bugami nie raczyła poinformować mnie o tym gdzie mam żone znaleść...wiem że to niewolnica na wyspie takiej śmakiej i nawet z nią gadałem ale dupa, bez info od wieszczki nic sie nie da zrobić....szlag mnie trafił na miejscu i przestałem grać, a zrobiłem sobie tarcze (deadryczną pawęż) co dodaje 50 do siły, i deadryczną katanę, i miałem chaupe całą po brzegi wypełnioną najlepszym i najdroższym sprzętem....pieprzyć morrowinda

15.10.2003
23:38
smile
[25]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

40i4->To ja lepiej nie mówię,że ten bug jest łatwy do naprawienia,wystarczyłoby poprosić i niektóre osoby wykonałyby to bardzo chętnie;]

Gordek->Na razie mam tyle kasy, że opócz miksturek, czarów i jakiś super zbroi i amuletów nie biorę nic z ciał pomordowanych .
No spoko,kiedyś myślałem,że moja postać jest jakaś niezwykła,jak osiągneła np.30 poziom,ale gdy widze,ile jest graczy w Morrowinda,to po prostu widzę,że nie ma co się przechwalać;)

Solymr->Cóż za gorzka i dosadna ironia,nie mam gdzie się ze wstydu podziać.

16.10.2003
00:03
[26]

zash [ Pretorianin ]

witam!
chce rozpoczac grac w morrowinda. prosilabym kilka rad na poczatek dotyczacych tworzenia postaci i jej rozwoju. interesuje mnie postac "przypakowana". nie wiem czy w morrowindzie inwestowac w magie czy w sile miesni. osobiscie wole postac ala na poczatku nic i bardzo trudno a potem potega, czyli droga rozwoju typowa dla maga. ktos polecal mi czlowiek z polnocy plus troche magii, ale nie wiem czy to dobre rozwiazanie, poniewaz wolalabym stricte maga. jaka rasa dla maga, czy duzo jest zaklec? a moze kota kradzieja? prosze o nazewnictwo angielskie bo takowa posiadam wersje.
aha, sprawa dodatkow czy mam wszystko instalowac (tribunal + bloodmoon) dla poprawek czy moge sobie doinstalowac potem. chodzi mi czy lepiej z wersja podstawowa na poczatku + patche czy od razu dodatki, ewentualnie potem eksplorowac je.
przepraszam za chaotyczna wypowiedz, ale nie wiem z czym morrowinda sie je :-)
jeszcze jedno..troche smieszne a moze dziwne - kiedys gralam troche w dagerfalla. mam pytanie - czy jest tam jakis smok, bo slyszalam ploty o screenach ze smokami wlasnie z dagerfalla. to tak poza tematem.
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

16.10.2003
09:57
smile
[27]

Czamber [ Czamberka ]

na początku chcę zaznaczyć, że bardzo się cieszę z "nowej twarzy" na wątku.
co do wyboru profesji to ja bym Ci polecała wojownika, ponieważ wytrychami także możesz sie posługiwać no i magią oczywiście też, ponieważ w morro można robić wszystko! ja gram Altmerem(wysokim elfem) - wojownikiem, wiem , że nie jest to postać typowo dla wojownika, ale bardziej dla maga, ale ja wybrałam tą rasę ponieważ ma ona dodatki do many a, jak się wkrótce przekonasz, czarów i zwojów będziesz używać bardzo często. jeśli nie jesteś zdecydowana to poradziłabym Ci przeczytanie o rasach na jednej ze wspaniałych stronek poświęconych morro. (link daję poniżej do jednej z takich stronech, ale na wstępie masz ich duuuzo)
co do dodatków to ja Ci radzę nie instalować ich od razu! najpierw skończ sobie podstawowego morro, to naprawdę Ci wystarczy, a po dodatki sięgnij dopiero jak na wyspie zrobi się trochę nudno i nie będzie przeciewnika godnego Ciebie!
niestety w morro smoków nie ma :( ale jest wiele innych wspaniałych kreatur...
jak będziesz miała jeszcze jakieś pytania to nie krępuj się, na pewno ci pomożemy!

16.10.2003
10:10
[28]

Czamber [ Czamberka ]

no i oczywiście, zapomniałam dodać, że absolutnie nie polecam Ci grania rasami typu Argonianie i Khajiici[ ! ], nie moga oni nosić chyba butów! jak już bardzo byś chciała mieć typowego złodzieja to nadaje sie do tego także leśny elf... ale jak już wcześniej zaznaczyłam (we wcześniejszej mojej wypowiedzi) ja uważam, że w zasadzie każda rasa nadaje się na wojownika , maga i złodzieja!
aha, przy wyborze znaku twojej postaci także się zastanów i nie wybierz czasem atronacha (mimo, że ma dużo many)bo nie odnawia mu sie mana podczas snu, a jest to bardzo kłopotliwe...

:-)

16.10.2003
12:14
[29]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

...szczególnie na początku,gdy nie jesteś zbyt operatywny.
Nie wiem czy masz orginalną grę,ale mimo wszystko ta broszurka będąca w pudle jest bardzo przydatna przy tworzeniu postaci.
Oczywiście,nagraj od razu patche i dodatki,bo gra jest trochę zabugowana i możesz miec problemy.
Mody na dzieńdobry:

adventures 2.0
giants 2.6(niedługo 2.7,ale nie czekaj)
new npc replacer 3.50

resztę pluginów nagraj dopiero po ukończeniu głównego wątku

Pozatym przy tworzeniu postaci polecam przeczytanie porad dostępnych na stronie podaną przez Czamber.

16.10.2003
14:36
[30]

Gordek [ Generaďż˝ ]

BarD --> Z ta kasą to nie miało być jako przechwalanie się, tylko pokazanie jak się zmienia gra w momencie, gdy masz juz wypasioną postać. Na początku zbierałem wszystko: garnki, butelki, wszystkie bronie, każde składniki itp., okradałem wszystkie domy i od razu całość sprzedawałem, żeby po chwili znów wrócić do jakiejś jaskini, jakiegoś grobowca po kolejny stuff i znów sprzedać. Teraz natomiast zacząłem się głównie interesować zadaniami, nawet jak minę jakiś grobowiec, jaskinę to zazwyczaj do nich nie wchodzę (chyba, że jest to potrzebne do wykonania questa), a nawet jak wejdę to zabieram tylko cenne rzeczy.

Zash --> Ja przeciewieństwie do innych polecałbym Ci zaisntalowanie już od początku przynajmniej Tribunala. Gdyż wprowadza wiele usprawnień m.in. można na mapie nanosić swoje notatki i w końcu wiesz, które zadania masz wykonane, a które nie (chociaż z tym różnie bywa). I nie wiem, czy mod Giants na sam początek jest taki dobry. Doda on Tobie wiele bardzo mocnych postaci (w tym smoki) i na początku mozesz nie dać rady.

17.10.2003
01:22
[31]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Mam małe pytanko. Otóż poszukuje dobrych naramienników i mój wybór padł na zwykłe daedryczne naramienniki, które później bym mógł sam zakląć.
Niestety z tego co wiem, jedyną parę takich naramienników posiada Fyr, Problem, w tym, że nie chcę go zabijać. Na którejś ze stron o Mrooro wyczytałem, że można walic w niego dezintegracją pancerza, aż będzie bez zbroi, później trzeba walczyć z nim wręcz, aż padnie, wtedy należy zabrac naramienniki i zanim wstanie rzucić czar uspokojenie humanoida. W teorii wszystko się zgadza i powinno działać, problem w tym, że ten Fyr to stary cwaniak i albo się uodparnia na moje czary, albo je odbija, tak że zamiast jemu to mnie się pancerz dezinegruje :( Nie poddawałem się jednak i waliłem w niego znowu, dodatkowo jeszcze bronią z czarem dezintegracja pancerza i lipa. Fyr pomimo wielu moich prób nigdy nie zrzucił choćby skarpetki, a co dopiero naramiennika. Czy jest jakiś inny sposób na zdobycie tych naramienników. dodam, że nie chciałbym bawić się konsolą, gdyż w moim mniemaniu jest to trochę nieuczciwe. Z góry Wielkie Dzięki.

17.10.2003
14:09
[32]

Czamber [ Czamberka ]

nie wiem, czy wiesz, ale naramienniki mają bardzo małą pojemność, a na co chcesz je sobie zakląć?

17.10.2003
14:23
[33]

land6r [ Pretorianin ]

Hakim - zrobilem tego questa z zabiciem Telvanich , nie ponosisz z tego powodu zadnych konsekwencji
Czamber - Dragon Sphere jest 8 sztuk
40i4 - w tym miejscu nie ma zadnego buga , nie wykorzystales wszystkich opcji rozmowy
Gordek - zmodyfikuj czar dezintegracja pancerza i przygotuj duzo butelek many , ja zrobilem to w ten sposob, zalozylem pierscien lewitacji na stale pofrunalem pod sufit, czar dezintegracji mialem zmodyfikowany na cel nie na dotyk, troche to trwa ale mozna go rozebrac do majtek

17.10.2003
15:56
[34]

Czamber [ Czamberka ]

dzięki, land6r...
mam juz 7 i nie mogę znaleźć tego ostatniego! zaraz zwariuję!

17.10.2003
18:15
[35]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Czamber --> właściwie to nawet nie wiem, na co zakląłbym te naramienniki. Tak naprawdę to poszukuję najlepszych naramienników, a z tego co wiem, nie ma lepszych od daedrycznych.

land6r --> Dzieki za poradę. Mam nadzieję, że u mnie też zadziała.

4All --> Czy ktoś wie, gdzie można kupić czar oczarowanie humanoida, bo jest mi on bardzo potrzebny. Z góry THX.

17.10.2003
18:24
[36]

Czamber [ Czamberka ]

no, mnie także się wydaje, że w normalnym morro nie ma lepszych, ja je sobie zklęłam na siłe, dodaja mi po 1 do siły... ale lepsze to niz nic.

17.10.2003
22:46
[37]

land6r [ Pretorianin ]

Czamber zagladni na ta stronke tam znajdziesz wszystko o castlevani , sa tam miedzy innymi lokacje z bossami
https://www.classicgaming.com/castlevania/dungeon.htm

18.10.2003
01:16
[38]

Gordek [ Generaďż˝ ]

I kolejne pytanko. Otóż mam własnie zostać Narevarejczykiem (jestem po 3 próbie) i Sul - Matul wspomina coś o tym, że Rody i świątynia mogą przestać mnie lubić. Ponieważ należę do Rodu Hlaalu i do Świątyni, a nie wykonałem jeszcze dla nich wszystkich zadań zastanawiam się, czy po skończeniu głownego wątku można spokojnie dokończyć misję dla tych organizacji i w ogóle całej reszty. Z góry THX za odpowiedź.

18.10.2003
01:57
[39]

Hakim [ Konsul ]

Gordek ---> możesz być spokojny. Świątynia będzie się trochę burzyć (w końcu jesteś wg nich heretykiem) Hlaalu też, ale sam zobaczysz, że będzie dobrze.
Co do całej reszty, to problem może być jedynie z wampirkami (rozwiązując wątek główny dostajesz 100% odporności na choroby i zarażenie światłowstrętem teroetycznie staje się niemożiliwe). Ale i na niego jest rozwiązanie.

landr6r ---> a dostałeś jakąś nagrodę od Treboniusa za tych Telvanich? (tylko nie pisz jaką :))

18.10.2003
10:29
[40]

land6r [ Pretorianin ]

Hakim tak daje nagrode , nie mowie jaka, ale to samo co bys mu wzial gdybys mu dal w czape

18.10.2003
10:33
smile
[41]

Czamber [ Czamberka ]

land6r ------> dzięki za link, szkoda tylko, że strona jest po angielsku [!] ale mam nadzieję, że jakoś skumam o co tam chodzi...

18.10.2003
10:37
[42]

SirGoldi [ Gladiator ]

Ja dostalem ta probe od neveryjczykow i nie wiem gdzie jest ta jaskinia w ktorej jest łuk :(

18.10.2003
10:43
[43]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi --------------> ściągnij sobie interaktywną mapkę do morro... a nawet jeśli nie chcesz to idąc zgodnie ze wskazówkami musisz tam trafić!

18.10.2003
11:00
[44]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi -------------->aha, i to zadanie dostałeś od Popielnych bo neveryjczykiem to jesteś Ty!!! (tzn będziesz)

18.10.2003
11:11
[45]

Hakim [ Konsul ]

land6r ---> jeżeli mówisz o tym amulecie, to Telvanii u mnie przeżyją. Ja mam wspaniałą koszulę zaklętą na przywracanie zdrowia 2pkt na stałe. To mi wystarczy. A zresztą nie lubie zabijać ludzi bez powodu :-)

Czamber ---> tak z ciekawości: czy Ty nie masz czasami angielskiego Morro?

18.10.2003
13:09
[46]

Czamber [ Czamberka ]

Hakim ---> no mam angielskie (na początku miałam polskie, ale potem zainstalowałam dodatki ang)... ale uwierz mi, co innego angielskie morro, a co innego tamta strona! hehehe, przynajmniej dla mnie... nie no, żartuję oczywiście, tak tylko marudzę poniewaz jestem leniwa i nie umiem angielskiego tak dobrze jakbym chciała :)

18.10.2003
13:51
smile
[47]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

czamber: a ci sie to nie gryzie? bo ja mając polskiego morka i ang tribunala to mi sie zdrowo pieprzylo

he he ale mnie tu dawno nie bylo a jeszcze dawniej nie gralem

18.10.2003
13:52
[48]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Hakim --> Dzięki za pomoc.

SirGoldi --> Ja tej jaskini też strasznie długo szukałem, przy okazji znalazłem chyba z 5 innych? Z resztą nie martw się, zobaczysz jakie problemy bedziesz miał dopiero ze znalezieniem Groty Wcielonych :P Niezły ze mnie pocieszyciel, nie?

Czy nikt nie wiem, gdzie moge kupić czar oczarowanie humanoida? Jest mi on niezbedny. najlepiej jakby miał go do sprzedania Nie Telvani, gdyż jestem w Hlaalu i oni nigdy ze mną nie chcą gadać, aż się miecz w ręce otwiera :P

18.10.2003
14:07
[49]

Czamber [ Czamberka ]

Hary_in da house -------> no właśnie nie gryzie mi się, nie mam żadnych błędów.

18.10.2003
14:07
[50]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

gordek: poszukaj po gildiach(chyba gdzies powinien byc) a jak masz trojce to napewno musi byc w mournhold chyba ze sie myle ale raczej jest

19.10.2003
13:54
smile
[51]

Argayle [ Chor��y ]

Witam i znow mam pytanko. Jak mozna sie nauczyc nowych czarów, jesli w ogóle można? Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedź.

19.10.2003
14:12
[52]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Argayle --> Oczywiście, że można. Musisz znaleźć jakiegoś gostka (zazwyczaj maga), który ma opcję zaklęcia
(w menu rozmowy). Klikasz na nią i pojawia Ci się nowe okno, z czarami, które możesz od niego kupić razem z ich opisem i ceną. Klikasz na czar, który Cię interesuje i już go masz :)

Harry --> Przeszukałem wszystkie gildie i kupa. Nikt nie zna czaru Oczarowanie Humanoida.

Widzę, że wątek podupada, więc trzeba go odświeżyć. Tak się zastanawiam nad pewną sprawą. Otóż gdy zostałem uznany Hortatorem Redoran, dostałem obwieszczenie, sami wiecie jakie. W nim napisano, że gdy ktoś mnie zobaczy ma natychmiast o tym donieśc itp. itd. Czy to znaczy, że ludzie nie będą chcieli ze mna gadać? I czy w ogóle te obwieszczenie będzie mi w jakiś sposób przeszkadzać?

19.10.2003
14:36
smile
[53]

Hakim [ Konsul ]

Argayle ---> z ciekawostek: jest jeden czar (może więcej, ale o jednym wiem na pewno), którego nauczysz się po przeczytaniu pewnej książki...

Gordek ---> żeby odpowiedzieć na to pytanie najpełniej jak się da, musiałbym zdradzić zakończenie głównego wątku - ale nie chcę Ci popsuć zabawy. Po prostu graj - wszystko przed Tobą :)

19.10.2003
14:39
[54]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ja nie wiem o zadnym obwieszczeniu chc jestem hortatorem i councilmanem redoranu od sporego czasu.

Mowisz ze nie ma? A do telvannich nie mozesz pojsc. Pozostaje szukac magic shopow chyba ze masz tribunala to idz do craftmans hall i do zaklinacza, on musi miec.

19.10.2003
14:55
[55]

Hakim [ Konsul ]

Gordek ---> a czy ten czar (oczarowanie humanoida) tak właśnie się nazywa? W instrukcji nie ma czegoś takiego. Ale jeśli chodzi Tobie o czar, który poprawia nastawienie celu względem rzucającego zaklęcie to czar ten nazywa się Urok (szkoła iluzji). Może poszukaj po tej właśnie nazwie. (pewnie nijak Ci tym pomogłem, ale co tam :P)

19.10.2003
21:16
[56]

Jozzo [ Konsul ]

mozna cos wiecej o tym spellu z ksiazki?

19.10.2003
22:27
[57]

Czamber [ Czamberka ]

a może tu chodzi o uspokojenie humanoida (jest także chyba sprowokowanie humanoida...)
no i naprawdę Telvani nie chcą z tobą wogóle gadać?

19.10.2003
22:48
[58]

land6r [ Pretorianin ]

Hakim jest taki czar "uspokojenie humanoida" ale niestety nie pamietam u kogo mozna go kupic

19.10.2003
23:40
smile
[59]

Hakim [ Konsul ]

land6r ---> "Uspokojenie Humanoida 30pkt przez 10s na cel" Scelian Plebo - taki łysy Cesarski w brązowej szacie, Sadrith Mora, Dom Rosomaka: cesarska kaplica.

19.10.2003
23:57
smile
[60]

Hakim [ Konsul ]

Jozzo ---> a co by Cię interesowało?

20.10.2003
00:01
[61]

Gordek [ Generaďż˝ ]

To może ja powiem po co mi dokładnie ten czar iteraz wydaje mi się, że rzeczywiście chodziło mi o urok. Otóż jest taki gostek, który uczy zaklinania na 100 i jest problem, bo on nie chce mnie uczyć. I wyczytałem na Adamantytowej Wieży, że potrzebuję czaru Oczarowanie Humanoida.

20.10.2003
00:19
[62]

Hakim [ Konsul ]

O kurde ale się teraz zakręciłem. To Ty Gordek pytałeś, a ja myślałem że land6r :-)
Jeżeli ten gostek nie atakuję Cię to czar Uspokojenie Humanoida nic tu nie pomoże. Może tu chodzić o urok. Ale wydaje mi się, że nastawienie innych postaci do Twojego bohatera zależy od poziomu osobowości. A próbowałeś podrasować sobie osobowość jakimiś miksturami (np. telvańskie pachnidło z owadów - boska ta nazwa :P, lub inne własnej produkcji)? Może to wystarczy?

20.10.2003
19:28
[63]

Gordek [ Generaďż˝ ]

OK. Kuż wszystko się wyjasniło. Rzeczywiście potrzebowałem czaru "Uspokojenie Humanoida". A korzystając z okazji mam kolejne pytanko. Otóż złapałem sobie złotą świętą i chciałem zrobić sobie amulet lewitacji na stałe (zaklinanie mam na 100, inteligencje na 100, szczęście 45, ale podniosłem je czarami do 107) i nie mogę go zrobić. Za każdym razem pisze mi, że zaklinanie się nie powiodło i kryształ dusz zostaje zniszczony, co mnie trochę wnerwia. Czy możliwe jest, że jak zwiększe Przemianę (lewitacja jest z tej szkoły) do 100, bo mam 78 i zwiększe INT na 200, to w końcu uda mi się zrobić ten cholerny amulet? Z góry THX.

20.10.2003
20:09
[64]

Jozzo [ Konsul ]

Hakim>>> w poprzednich postach ktos cos powiedzial o spellu ktorego mozna poznac z ksiazki i chcialbym wiedziec co to, gdzie to itp.

Gordek>>> sproboj z int powyzej 1000 to pomoze (alchemia rulz!)

20.10.2003
20:52
[65]

Czamber [ Czamberka ]

Gordek, a czemu po prostu nie chcesz iśc do zaklinacza? wiem, wiem, dużo kasy, ale jest przynajmmniej pewność, że się uda.

20.10.2003
23:01
[66]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

So-ry nie chce mi się wszystkiego czytać.

Jozzo->wiedziec co to, gdzie to itp to przejdź się do Galom Deus,są to poprostu czar,których nie kupisz u żadnego maga czy to z Gildii,czy z Rodu.

Czamber->Gordek, a czemu po prostu nie chcesz iśc do zaklinacza?Ależ wtedy traci się całą klimę;).Spróbuj też sama,naprawdę polecam.Szczególnie,gdy potrzebujesz coś szybko "od ręki",a nie masz takiego czaru o tak dużej mocy.

Gordek->No musisz jeszcze trochę podpakować,jak sam widzisz.Nie ma lekko w show-biznesie;)

21.10.2003
01:57
[67]

land6r [ Pretorianin ]

Gordek nie musisz nic pakowac, zrob sobie miksturke podnoszaca inteligencje, 3 skaldniki do niej ma facet w kaplicy w Sadrith Mora kupujesz wychodzisz z rozmowy i znow kupujesz, jak robic jest opisane we wstepniaku, czyli czym wieksza inteligencja silniejsze mikstury, jak juz narobisz mikstur podpakuj inteligencje do minimum 3 000 i zaklinaj wtedy masz pewniaki

21.10.2003
02:07
[68]

land6r [ Pretorianin ]

a tutaj probka jakie mozna tworzyc mikstury przy wysokiej inteligencji

21.10.2003
09:23
[69]

Czamber [ Czamberka ]

no chyba jednak spróbuje tego zaklinania smaodzielnego
ciekawi mnie tylko to, czy jeśli będę już miała tak wysoką inteligencję to mogę stworzyć lepsze przedmioty niż zwykły zaklinacz (to znaczy zakląć na np większą jeszcze siłę, czy coś takiego) czy też zależy to tylko od pojemności przedmiotu?
no i mikturki sobie na pewno będę tworzyć, ale czy wtedy trzeba mieć jakieś puste flaszki czy też nie??

21.10.2003
11:57
[70]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

witam mam pare pytan:
1. Dlaczego po zainstalowaniu na Morro dodatku w tym przypadku Bloodmoona nim odpali gre zglasza kupe jakis bledow potem cos modyfikuje przetwarza itp...czy to normalne?? kiedys juz byla dyskusja na ten temat ale wtedy nie doczytalem a teraz nie moge tego znalezc:)
2. Czy tak samo badzie jak zainstaluje Tribunala??? czy ma jakis zwiazek ktory dodatek laduje pierwszy???
3. Co sie dzieje wtedy ze savami?? tzn czy juz zawsze bede muslal tak instalowac (Morro + Bloodmoon) by dzialaly poprawnie???

21.10.2003
12:44
[71]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek nie musisz nic pakowac, zrob sobie miksturke podnoszaca inteligencje, 3 skaldniki do niej ma facet w kaplicy w Sadrith Mora kupujesz wychodzisz z rozmowy i znow kupujesz, jak robic jest opisane we wstepniaku, czyli czym wieksza inteligencja silniejsze mikstury, jak juz narobisz mikstur podpakuj inteligencje do minimum 3 000 i zaklinaj wtedy masz pewniaki

A już najlepiej to otwórz konsolę i wpisz: player->SetInteligence 10000 i mówie Ci,masz pewniaki...
ku**a to jak z Pełzaczem.Pytam się kumpla czemu ma 200 dni na liczniku a tak mało questów wykonanych,to on mi mówi że sprzedawał u Pełzacza...

Artuus->
1.Tak,to normalne.

2.Nie,ale jeżeli zainstalowałeś najpierw Przepowiednię,a potem chcesz Trójcę,to będziesz musiał raz jeszcze zapuścić instalację Przepowiedni.Aha,sejwy koinwertuje Ci tylko raz.

3.Nie-to jest tak jak z modami-masa błędów,ewentualne przedmioty z dodatku znikają itd.choć mówię to czysto teoretycznie.

21.10.2003
13:43
[72]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Artuus: anie masz przypadkiem innych wersji jenzykowych? Bo ja jak doinstalowalem do polskiej wersji ang tribunala to mi wywalalo a podczas gry byly wkorwiajace bledy

21.10.2003
14:12
[73]

land6r [ Pretorianin ]

BarD a zaklinales z inteligencja maxymalna czyli 100 i umiejetnoscia zaklinania na 100, podejrzewan ze nie bo przy maxymalnych umiejetnosciach wplywajacych na zaklinanie masz 3% szansy na to zeby ci sie udalo, tworzenie mocnych mikstur i podnoszenie chwilowo wspoczynnikow to nie cheat tak jak konsola tylko wykorzystanie mozliwosci ktore daje gra

Czamber podniesiona inteligencja zwieksza ci tylko szanse na udane zaklinanie

21.10.2003
14:28
[74]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

land6r->A gdyby był do wykorzystania bug w grze,korzystałbyś z niego?
Np.Jak sie kliknie na jedną rozmowę,potem drugą i trzecią to gość daje Ci kasę?Albo powiedzmy dostajesz miecz za wykonanie jakiegoś zadania,porozmawiasz jeszcze raz,dostajesz miecz ponownie,i tak w kółko.

Albo błąd twórców,którzy pomylili by Vampire Ring z Fargoth's Ring?Używałbyś go?
Przykładów jest wiele,przecież błędy mogą sie zdarzyć i zdarzają.
Podejrzewam że nie bo chciałbyś,aby gra była wyważona...a podbijanie intelgencji do 3 000 już jest właśnie tą "przesadą"

Nie ma co panikować,że coś nam nie wyszło raz,czy drugi czy trzeci,przecież od tego sie nie umiera...

Może już się zaczyna pieprzenie,wracam do gry.Do następnego wywalenia;)

21.10.2003
14:38
[75]

land6r [ Pretorianin ]

BarD ok zgadza sie tylko powiedz mi dlaczego tworcy gry dali mozliwosc zaklinania a jest tak niewielka szansa na wykonanie tego poprawnie przy maksymalnych wspolczynnikach, wydaje mi sie ze dlatego morrowind jest taka wspaniala gra bo nie ma narzuconych zbyt wiele ograniczen i jest pelna dowolnosc, na pewno mija sie z celem pokonywanie przeciwnikow z sila 1 000 ale co do zaklinania chwilowe podniesienie inteligencji nie uwazam za wykorzystywanie jakiegos buga lecz za zwiekszenie szansy na poprawne wykonanie tej czynnosci
a co do panikowania ze raz drugi sie nie uda to mi sie wlasnie udalo na 100 razy poprawnie zaklac 3 razy wiec zycze duzo cierpliwosci i duzo czasu na wczytywanie sejwow

21.10.2003
14:48
[76]

SirGoldi [ Gladiator ]

Mnie sie ta gra zznudzila niestety :( Mialem dopiero 16 poziom a gralem juz duzo .

21.10.2003
15:43
[77]

BATE [ Chor��y ]

Pomocy , zamotalem sie. Wykonuje wlasnie zadanie zwiazane z kultem " Koniec Czasow". Mialem wypytac Eno Romari i zdac relacje Almalexi. Eno mi o kulcie opowiedzial a Almalexia chce wiecej.probowalem z nimi pare razy i nic. CO ROBIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21.10.2003
15:47
[78]

Czamber [ Czamberka ]

hmm, miałeś 16 poziom i już ci się znudziła gra??? czy było to spowodowane tym, że miałeś "dopiero" 16 poziom a grałeś już długo? jeśli tak to więcej cierpliwości człowieku, bo gra nie jest po to, by mieć coraz to wyższe poziomy w jak najkrótszym czasie.

21.10.2003
15:55
[79]

Czamber [ Czamberka ]

BATE --->z tego co wiem , to na pewno musisz wypytać dobrze tego gościa i potem wrócić do Almalexii i ona wtedy będzie zła i ...
no ale jeśli nadal chce więcej wiedzieć to spróbuj po prostu jeszcze raz pogadać z tym gościem i na pewno pogadaj z nim o wszystkim, a nawet ze dwa razy (tak na wszelki wypadek), na pewno będziesz miał uaktualnienie dziennika. i wtedy wróć do Almalexii.

21.10.2003
15:58
[80]

Czamber [ Czamberka ]

jakbyś miał jeszcze jakieś problemy to polecam stronę :

21.10.2003
17:25
[81]

BATE [ Chor��y ]

Czamber----------->rozmawialem z nim 4 razy ,przerobilem wszystkie tematy,grozilem, schlebialem i nic mi wiecej nie powiedzial niz na poczatku. Almalexia tyle samo razy mnie zbywala. Czyli nie tu lezy problem. Czy ja czasami czegos nie zawalilem?????

21.10.2003
17:34
[82]

Czamber [ Czamberka ]

no to ja już nie wiem... a zaglądałeś na tą stronkę. do której podałam link? o ile pamiętam ja nie miałam problemu z tym questem...

21.10.2003
18:22
[83]

land6r [ Pretorianin ]

Bate powinno sie wpierw porozmawiac z Meralyn Othan (chyba jest na bazarze) o jej bracie ktory byl w kulcie ale juz nie zyje i pozniej z tym Eno Romari

21.10.2003
21:26
smile
[84]

BATE [ Chor��y ]

land6r To bylo to. Ja z nia rozmawialem ale byle jak i tu byl moj blad. Dzieki!!!!!

21.10.2003
22:12
[85]

Czamber [ Czamberka ]

nooo, było to także napisane na tej stronce, którą poleciłam... ale nie pomyślałam, że może to o tą kobietkę chodzić...

22.10.2003
20:05
smile
[86]

ShadowDriver [ Centurion ]

Czesc!
mam prozbe, moze mi ktos powiedziec gdzie w Vivek jest gildia zlodziji ? :) bo jakos niemoge poszukac :)

22.10.2003
20:31
[87]

tymczasowy114702 [ Junior ]

gildia złodzeji w vivec jest tylko że jest ona dobrze ukryta. a poza tym nie ma w niej nic do roboty no chyba że jesteś już zaawansowanym członkiem złodzeji i robisz questy dla szefa albo masz ostatną misję w gildi wojowników w której trzeba "sprzątnąć" szefa złodzejów. no dobrze, wiesz gdzie są kanały w dzielnicy przybyszów? na pewno wiesz. jest tam (w tych kanałach) taka księgarnia (zapamniałem nazwę) a w niej drzwi zamknięte na podajże 60. za tymi drzwiami jest właśnie gildia.

23.10.2003
16:19
[88]

BATE [ Chor��y ]

ciag dalszy problemu. Almalexia mnie wysluchala, dala dwemerowy wykrywacz i wygonila do podziemi uruchomic machine, i wszystko byloby fajnie tylko za cholere nie moge znalesc miejsca gdzie mam wsadzic ten "artefakt" nie mowiac o dzwigniach ktorych wogule nie ma . maszyny sa dwie. jest jeszcze wejscie do jakiegos korytarza ale zawalone. co robic, gdzie szukac?????????

23.10.2003
16:59
[89]

Jozzo [ Konsul ]

1. Znalazlem taki fajny skrot z kogoruhn do rejonow czerwonej gory, (scr wenatrz ghostfence) jest wiecej takich rzeczy?
2. kolega twierdzi ze ma rekawice dodajace po 20 do sily i zrecznosci; gdzie one sa?

z gory thx

23.10.2003
18:41
[90]

MICHAEL® [ Chor��y ]

jakby co to ja jestem uznam tylko że sobie nowe konto założyłem bo mi się stary nick nie podobał......

bate ---> musisz iść do tego zawalonego przejścia i wysadzić kamienie które tam leżą. aby to zrobić należy podejść do kamieni i wtedy wyświetli się pytanie czy chcesz wysadzić kamienie. odpowiadasz tak i zaczyna się odliczanie. żeby wybuch cię nie zabił musisz odejść od kamieni na sporą odległość. po wysadzeniu kamieniu droga do weather witch (bo tak się nazywa ta maszyna) będzie wolna.

jozzo ---> 1. nie jesteś pierwszym który ten skrót znalazł. a poza tym jest podobnych do tego rzeczy całkiem sporo.....
2. rękawice nazywają się fists of ragandulf (pięści ragandulfa PL) i są w ilunibi, które odwiedzimy podczas wykonywania main questa. jakby co to leżą za jedną ze skrzyń w pomieszczeniu w którym przebywa dagoth gares (ten który zaraża spaczeniem)

23.10.2003
19:16
[91]

BATE [ Chor��y ]

MICHAELO---->czy ja nie musze miec jakiegos ladunku wybuchowego czy czegos innego , bo sobie tak stoje i stoje kolo tych kamykow i ......stoje

23.10.2003
19:28
[92]

MICHAEL® [ Chor��y ]

z tego co wiem nie potrzeba mieć żadnych specjalnych ładunków. wystarczy podejść i samo się wyświetli to pytanie. jeśli natomist nie działa to proponuję odSAVEować wcześniejszy zapis i podchodzić do tych kamieni i czekać na ten komunikat. jeśli nie podziała to odSAVEowywać aż do skutku. ewentualnie pojeździj po tych kamieniach myszką w poszukiwaniu jakiegoś 'activitora'.

23.10.2003
19:39
[93]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

MICHAEL®->No teraz to masz ksywę...;)

BATE->Musisz pójść za Kuźnię,do Galerii(nie są to pełne nazwy-główny wątek Tribunala przechodziłem kawał temu).
Te ściany będzie trzeba wyburzyć,ale to w swoim czasie,choć możesz już teraz...wystarczy znaleźc bardzo wesołe białe paczuszki z proszkiem.

23.10.2003
20:06
[94]

Czamber [ Czamberka ]

o ile pamiętam to żeby wysadzić te kamienie to trzeba mieć ładunek wybuchowy, mozna go znaleźć (chyba dwa nawet) w jakiejś skrzyni w tych ruinach...

23.10.2003
22:32
[95]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam :)

Gram po raz drugi (jeśli mozna to tak nazwać, bo za pierwszym razem doszłam do Prób u Urshilaku, a potem pochłoneły mnie własne Mody :)) Teraz mam oba dodatki i zaczęłam od nowa :)

W czym problem: Gildia Złodziei nie chciała mnie przyjąć; zaczęłam od członkostwa w Wojownikach, Magach, Cesarskim itd., o Złodziejach zapomniałam:) Habasi w Balmorze, jak i inni mówią teraz coś o ZASADACH (cyt. " w których się nie łapię") i KODEKSIE Złodziei (( nie okradłam innego z gildii, ani nie zabiłam (jedyne przewinienie, to przekupstwo Sottilde w kwestii Księgi Szyfrów)) .. Wymagania spełniałam od początku ...

Teraz już teoretycznie pytam, bo jestem ciut daleko (po Grocie Wcielonych, ale nie tykając jeszcze miasta z Tribunala i wyspy z Bloodmoona:)

23.10.2003
23:27
smile
[96]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

AQA->Musisz przeczytać pewną książkę-leży ona na stoliku koło Habasi Słodkie Usta,możesz ją także dostać od Ahnassi w Pelagiad.Książka znajduje się też w paru innych lokalizacjach,nie pamiętam gdzie.Książka nazywa się Honor Złodzieja

własne Mody ?Jak masz coś ciekawego i dobrze rozumiem,czasem warto się podzielić;)

24.10.2003
00:24
[97]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Mam pytanko, a właściwie dwa.
1. Czy przy zaklinaniu na stałe (złota świeta) zawsze po zaklęciu przedmiotu znika kamień duszy tzn. czy zaklinanie zużywa cały kamień duszy?
2. Z tym Fyrem, to ja wymiękam. Zrobiłem taj jak radziliście pierścień lewitacji na stałe lot pod sufit i walenie w niego dezintegracją pancerza na cel. Niestety nic mu nie zrobiłem, ani krzty pancerza mu nie uszkodziłem, bo cwaniak rzuca jakieś czary ochronne. Czy jest jakiś inny sposób na zdobycie daedrycznych naramienników? Bo inaczej dni Fyra będą policzone.
3. Miały być 2 pytania, ale są trzy :) Czy daedryczne nagolenniki rzeczytwiście mają tylko 7 pojemności? Czy to u mnie jest jakiś bug. Przez to właściwie nie opłaca się ich zaklinać. A jeśli to tak ma być, to może powiecie jak u Was przedstawia się kwestia uzbrojenia tzn. Jaki macie sprzet i na co zakęty
Z góry THX za odpowiedzi.

24.10.2003
13:33
[98]

MICHAEL® [ Chor��y ]

BarD --> chciałem sobie zrobić MICHAEL ale nawet nie próbowałem bo napewno jest już takie zarezerwowane, więc trochę pogłówkowałem i wyszło MICHAEL® :)

Gordek -->
1. tak kamień przy zaklinaniu zostaje zawsze stracony, wyjątkiem jest azura star (gwiazda azury) która jest niewyczerpującym się kamieniem duszy. po wskazówki jak zdobyć zapraszam na stronę której jestem współautorem - elitę redoranu - www.morrowind.z.pl (kiedyś było pod adresem morrowind.glt.pl, były problemy z serwerem i teraz jest na www.morrowid.z.pl). aha i jeszcze jedno, jeślibyś nie potrafił znaleźć to jest w dziale boskie zadania
2. jeśli masz tribunala i bloodmoon to nie trzeba ubić fyra żeby mieć naramienniki. jeden jest w old mournhold - noren-dur (leży na takim kamieniu), drugi jest dobrze ukryty w tower w castle karstaag.
3. to nie bug w każdego mają 7 pojemności więc nie opyla się ich zaklinać. a co do uzbrojenia to mam: helm of oreyn bearclaw, eliedon ward, ebony mai, fists of radangulf, deadric: nagolenniki, naramienniki, buty. i taka kompinacja daje mi 422 kp (sporo, nie??)

24.10.2003
14:34
[99]

Gordek [ Generaďż˝ ]

MICHAEL® --> Dzięki za pomoc. 1. Stronę którą podałeś odwiedzam dość regularnie i uważam ją za jedną z lepszych polskich stron o Morrku, a Gwiazde Azury mam już od dawna. 2. Mam zainstalowanego i Tribunala i Bloodmoona, ale na razie nie chcę tam jeszcze zaglądać, więc chyba Tyr pożegna się z życiem :) 3. Tak się zastanawiam jaki KP ma Ebony Mail, bo mam prawie taką samą zbroję jak Ty, tylko inny hełm (deadryczne Oblicze czegoś tam), inne buty (Buty Apostoła), inne naramienniki (na razie tylko cesarskie kolcze, dlatego tak pilno mi do zmiany) i smoczy kirys zamiast Ebony Mail i mam 243 KP.

Aha i jeszcze jedno. Zdziwiła mnie jedna sprawa. Otóż zazwyczaj lewitowałem sobie za pomocą Butów Apostoła (30-40 pkt. przez 30s). Teraz natomaist stworzyłem sobie pierścień lewitacji na stałe (1-15 pkt) i co dziwne, gdy latam, to wydaje mi się, że robię to szybciej niż gdy używałem Butów Apostoła, a przecież pierścień dodaje mi mniej punktów do lewitacji. Czy to tak ma być, czy może ja już nie rozpoznaje co jest szybsze :P Z góry THXza odpowiedzi.

24.10.2003
15:33
[100]

MICHAEL® [ Chor��y ]

gordek ---->
1. odpowiedziałeś sobie sam więc nie wymaga adnotacji :)
2. jeśli zrobiłeś już wątek główny morrowinda tzn. ubiłeś dagoth ura, to nic nie stoi na przeszkodzie w sprzątnięciu fyra......
3. ebony mail ma 366 kp jeśli masz średnią zbroję na 100.
hełm to deaderyczne oblicze boga (ale idiotyczną nazwę wymyślił cdprojekt)
co do naramienników to jeśli już tak ci pilno a nie skończyłeś main questa to proponuję odwiedzić mournhold i ubić jednego z łażących po ulicach high oridinatorów, ich zbroje są nie wiele gorzsze od deaderycznych a już na pewno ładniej wyglądają.
4. no chyba nie rozpoznajesz już co jest szybsze, albo masz jakiś przedmiot który daje premię do szybkości (wbrew logice ale lewitacja jest także uzależniona od tego).

jeśli macie jakieś pytania o morro to walcie śmiało, znam tą grę na przestrzał (choć już jej od chyba miesiąca nie włączłałem)

24.10.2003
17:54
[101]

Czamber [ Czamberka ]

o ile pamiętam to niektóre "artefakty z lewitacją" powodowały, że po rzuceniu tego czaru (z amuletu na przykład "szłam" (lewitowałam) wolniej, to znaczy mimo tego, że szybkość w obu przypadkach miałam 100 (i żadnych dodatkowych właściwości powiększających szybkość) to postać poruszała się inaczej...
ale może się mylę...

24.10.2003
18:45
smile
[102]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek->To Ty jesteś z Gorzowa,co nie?Gdzie się uczysz?

Michael->deaderyczne oblicze boga (ale idiotyczną nazwę wymyślił cdprojekt) no sam nie wiem jak bym nazwał Daedric Face of God.

No z tą lewitacją to też miałem takie wrażenie,nie wiem czemu(Lewitacja z Butów Apostoła jak i własna za pomocą czaru-mimo że słabsza,wrażenie było,że poruszam się szybciej.Może jakiś bug?Będzie trza wybadać sprawę porządnie.

btw.ten Michael,co nie?;]

24.10.2003
18:51
[103]

BATE [ Chor��y ]

udalo sie!!!!!!! wielkie dzieki. kto by sie spodziewal ze taka pierdola jest w stanie uziemic czlowieka. wszystko przez to ze praktycznie nie zbieram juz niczego . to jest przyklad iz trzeba byc jak pieprzony odkurzacz bo nigdy nic nie wiadomo

24.10.2003
19:15
smile
[104]

MICHAEL® [ Chor��y ]

bard ---->
może 'deaderyczna twarz boga' bo oblicze mi strasznie nie pasuje :/
no oczywiście że ten Michael, a co myślałeś :). widzę że stałem się sławny na polskiej arenie morrowinda :D.
a ty kim jesteś? coś mi się wydaje że ICW, on ma tendencje do wciskania nazw roskich miast.

24.10.2003
19:26
smile
[105]

Siriam [ Pretorianin ]

Witam wszystkich.

Pytanie: Czy mozna przeniesc sejwa z angielskiej wersji do polskiej ? (pewnienie, ale kto pyta nie bladzi... podobno)

Pozdrawiam.

24.10.2003
19:42
[106]

MICHAEL® [ Chor��y ]

czy z eng do pl się da tego nie wiem, wiem natomiast że da się z pl na eng (sam tak zrobiłem). aby to zrobić należy wsadzić morro i jakiś dodatek (koniecznie w wersji językowej innej od morro) do edytora i zrekompilidować scripty. jest to raczej zabawa dla obeznanych z edytorem więc początkującym nie wróżę sukcesu.

ps. nie odpowiadam na pytania jak zrecompilidować scripty. jeśli nie wiecie jak to zrobić to pierwszy znak że wam się to nieuda.

24.10.2003
19:43
[107]

Gordek [ Generaďż˝ ]

BarD --> od tego roku studiuję na WISZu na Myśliborskiej, ale wcześniej chodziłem do 1 LO, a Ty?

24.10.2003
19:47
[108]

Gordek [ Generaďż˝ ]

A wracając do spolszczenia nie ma co narzekac na Deadryczne Oblicze Boga jak w grze jest wiele innych poważniejszych błędów językowych choćby Koteks zamiast Kodeks :)

24.10.2003
19:48
[109]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Michael->Nie,nie mam nic wspólnego z tymi kolesiami,poprostu czasem czytam to forum.

No i do cholery,mój nick nie pochodzi od nazwy jakiegoś ruskiego\rosyjskiego miasta...

Siriam->Możesz spróbować,choć ja tego nigdy nie robiłem.
Tylko wcześniej,w morrowind.ini znajdującym się w folderze Morrowinda dodaj pole AllowYesToAll=1 (lub zmień z 0 na 1,jeżeli taki wers jest)

24.10.2003
19:53
[110]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek->V LO póki co,no no,może będzie kiedyś okazja do wybicia browca i to nie jednego;)

A jak właśnie poprawić skrypty jest napisane we wstępniaku naszym,więc się nie przejmujcie uwagami Michael'a i róbcie wg.poleceń(DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW)

24.10.2003
20:01
smile
[111]

Siriam [ Pretorianin ]

Dzieki za porady :) Za jakies 2-3 godziny wam powiem czy to sie da zrobic i ewentualnie jaki tego skutek :)

24.10.2003
20:07
smile
[112]

Hakim [ Konsul ]

AQA ---> dołączam się do prośby BarDa - masz jakieś fajne mody? Chętnie zrecenzuje.

Czamber ---> może jakaś imprezka? :) ------------------------>

Pozdrawiam Pyrlandię :P

24.10.2003
20:08
smile
[113]

Hakim [ Konsul ]

Goście już idą

24.10.2003
20:14
[114]

MICHAEL® [ Chor��y ]

bard ------>
1. a 'leningrad cowbay' to co?? hęęęę?? :D
2. nie czytałem wstępniaka, ale mam uwagę do niego. to forum które podaliście jest już praktycznie wymarłe więc probonowałbym dać to:

24.10.2003
20:19
[115]

MICHAEL® [ Chor��y ]

nie postarałeś się :/ screen stołu jest z pluga balmora home (oficjalny plug bethesdy dodający domek). ale zabawa na balandze może być przednia....... ;P

24.10.2003
20:22
smile
[116]

Hakim [ Konsul ]

MICHAELR ---> nie postarałeś się - to jest mój własny wystrój zrobiony w lutym. W posiadłości Rethan. Chcesz moge Ci pokazać drugie piętro.

24.10.2003
20:27
smile
[117]

MICHAEL® [ Chor��y ]

jeśli tak to przepraszam najmocniej :(. tylko nie bij..... ale stół jest bardzo podobny do tego w balmora home :(.

24.10.2003
20:37
[118]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Sznureczek do następej części

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.