GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z neo.

02.10.2003
22:15
smile
[1]

kayler01 [ Pretorianin ]

Problem z neo.

Ok zapozyczylem od tespy zestaw probny na 30 dni i cos nie chce dzialac dlatego tez kieruje do was kilka pytań.
1.Czy lampka adsl musi sie swiecic?
2.Co to za blad "nie mozna ustanowic polaczenia.Modem zarejestrowal za duzo polaczen (629) "
3.Po ilu dniach nastepuje aktywacja tego shitu.BO u mnie 9 minelo i cos slabo im idzie z ta aktywacją?
Ok to wszytsko czekam na odpowiedzi...

02.10.2003
22:20
[2]

mikmac [ Senator ]

Tak musi sie swiecic. Czekaj, czekaj maja 14 dni na wlaczenie uslugi, ale mozna ich poganiac telefonicznie....

02.10.2003
22:21
smile
[3]

pisz [ nihilista ]

kayler01--> a nie prościej było przeczytać instrukcję, gdzie masz wszystko to co pytasz wyraźnie napisane?

02.10.2003
22:23
smile
[4]

kayler01 [ Pretorianin ]

Walone telepsy czy ich zawsze trzeba porzadnie opier... zeby ruszyli dupe ??

03.10.2003
08:15
[5]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

ja mam modem od tygodnia i nadal sie ta zasrana diodka nie świeci. codziennie dzwonie do tej ich infolinii i codziennie slysze to samo - port otwarty, modem odebrany, linia nieskrosowana. radza mi zadzwonic na linie techniczna 0800102102 + 2 ale dodzwonienie sie tam graniczy z cudem. dzis mi sie nawet udalo ale jakis qtas odebral, potrzymal chwile i odlozyl. co za mendy tam pracuja? wiecie moze czy ten numer jest do polpaka (centr. syst. teleinf.)? bo jezeli tak, to ja wiem kto to odbiera, i chyba dym zrobie, bo sie wqrwilem.
no nic. maja jeszcze tydzien na uruchomienie adeesela (lacznie 14) dni. wiec trzeba walczyc o swoje i sie uzbroic w cierpliwosc. w koncu jak dotychczas nie zaplacilem ani zlotowki. i jak tak dalej pojdzie, nie zaplace.

03.10.2003
08:25
[6]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

w sprawie tzw crosslink'u (krosowania) dzwoncie do swojego telepunktu i u nich wszystko zalatwiajcie, bedzie szybciej :))) A swoja droga to ta infolinia jest do d... skoronie mozna sie dodzwonic :(( he he ciekaw jestem co w przypadku wykupienia asysty sie dzieje, bo jesli nadal tak samo to bylo by to jawne zlodziejstwo :((

03.10.2003
09:03
smile
[7]

Dekert [ Pretorianin ]

Ech ta infolinia to taka d..... ze boli, probowalem sie dodzwonic od 15.00 przez 20.00, 21.00, 22.00, 23.00, 7.00, 8.00 i nic, czekam z nicierpliwościa az ta firma sie wyłozy a na gruzach powstanie moze (???) cos nowego, a u mnie narazie neo chodzi, plik 4mg w ok. 40 sek. kiedys 15 min. trzymam kciuki :).

03.10.2003
09:24
[8]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

lol Dekert. TP SA nieźle zarabia, co prawda kupa kasy idzie do Francji. Ale zapomnij przez najbliższe 10 lat o jakiejś sensownej konkurencji.

03.10.2003
09:27
[9]

Dekert [ Pretorianin ]

Mark24--> Gdyby ta infolinia była płatna, to .... niewiadoma jakby to sie skończyło ;).

03.10.2003
09:52
[10]

Jam__Lasica [ Generaďż˝ ]

kayler01 --->
1. Musi
2. Widocznie nadal Cię nie zaktywowali.
3. Mają 14 dni, więc musisz czekać.
Aha, pamiętaj jeszcze, że jak nie zechcesz wykupić usługi, to musisz oddać modem na dwa dni przed zakońćzeniem okresu testowego, bo Ci policzą abonament.

03.10.2003
10:30
smile
[11]

Zgred [ Konsul ]

Hej, nie zwalajcie wszystkiego na ludzi TEPSY. Wywalają ich systematycznie z roboty nazywając to REORGANIZACJĄ (ciekawe co by było gdyby zastrajkowali tak jak górnicy albo inni robotnicy) i nikt w ich sprawie palcem nie kiwnie a potem jakiś kretyn na górze wymyśla promocję, której wynikiem jest taka ilość zgłoszeń, że ci co zostali w robocie nie są w stanie ich wykonać!! Skutkiem tego, czeka się na aktywację NEOSTRADY od 10 do 14 dni i to jak się ma szczęście! Jeśli ktoś z was myśli, że rozpieprzenie TPSA zwiększy konkurencyjność rynku i obniżenie cen, to jest w błędzie! Przypomnę tylko sytuację, kiedy obniżka cen w TPSA została potraktowana jako działanie monopolistyczne (NETIA nie była w stanie dać konkurencyjnej ceny z powodu opłacalności) i dowalono jej miliony złotych kary, a te pieniądze zapłaciliśmy MY wszyscy!!

03.10.2003
11:45
[12]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

no ale bez przesady! czy skrosowanie linii naprawde jest az skomplikowane, ze nie moga sobie z tym poradzic? nie sadze. po prostu maja klientow w glebokim powazaniu.

03.10.2003
11:53
smile
[13]

Zgred [ Konsul ]

cotton_eye_joe --> Tylko że w dużym mieście wojewódzkim zostało pięciu ludzi do krosowania lini na wszystkich centralach i koncentratorach a zgłoszeń na NEOSTRADĘ jest 500 dziennie!!
A w głębokim poważaniu to ma wszystkich prezes TEPSY i jego przydupasy, normalni pracownicy dwoją się i troją aby utrzymać usługi na dotychczasowym poziomie, mimo dwukrotnie mniejszej ilości ludzi!!
Co ciekawe, zwalnia się przede wszystkim ludzi odpowiedzialnych za obsługę techniczną sieci (bo oni nie sprzedają usług, więc generują straty) a biurokracja i biura sprzedaży nie są obcinane (bo oni sprzedają usługi, więc przynoszą zyski - ciekawe jednak co będą sprzedawać, jak się sieć zawali).

03.10.2003
11:56
smile
[14]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zgred ---> ktos w twojej rodzinie pracuje w firmie.

03.10.2003
12:02
smile
[15]

Zgred [ Konsul ]

Po prostu wiem co się tam dzieje i jakie są odczucia ludzi tam pracujących, zna się parę osób.

03.10.2003
12:29
[16]

Esqualante [ Jyhad Baghadyr ]

Po pierwsze: RTFM
Po drugie: istorne jest przekazanie pakietu sprzetowego przez telepunkt - moga tego nie zrobic, dlatego trzeba sie zawsze o to pytac
Po trzecie: u mnie lampka sie zaswiecila na drugi dzien (pierwszego nawet nie instalowalem sprzetu)
Po czwarte: nie udalo mi sie sciagna pina, wiec dzwonilem do nich od 16 do 4 (sic!) w nocy i dopiero wtedy sie dodzwonilem. BTW oni ciagle maja z tym klopot.
Po piate mi powiedzieli, ze musza cie podlaczyc w ciagu 3 dni a nie 14.

Jam__Lasica >>> naprawde na dwa dni? Bo ja nie bede bulil 150 zeta miesiecznie na neo.

03.10.2003
12:47
[17]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

Eee cos chrzanicie z tą infolinią. W pracy mam DSL, wczoraj dzwoniłem na infolinię bo zrywało połączenia. Dodzwoniłem sie OD RAZU. Pani przyjęła zgłoszenie, po pół godzinie zadzwoniła, żeby powiedzieć, że powinno być wszystko ok bo usterka naprawiona. Podziękowałem i koniec rozmowy.

Na jaki numer wy dzwonicie?

03.10.2003
13:12
smile
[18]

ZZar [ Konsul ]

Trala la la la la pa Telekomunikacja "Polska" Niestety wszyscy konsultanci są zajęci bleble , beep beep.Lepiej powiedz Mark24 na jaki numer ty dzwoniłeś bo chyba nie na 0800102102 ,no chyba że pracujesz w tej firmie to odrazu odebrali nie ma co się dziwić :). No mi wreszcie zrobili ten shit dokładnie 14 dnia od umowy , ale nie zapomnę ilę musiałem się namęczyć z błędem 721 ewentulanie 650 , życzę wszystkim borykającym się z neostradą a jest ich niemało ,stalowych nerwów, trzymajcie się. Pozdrowionka.

03.10.2003
15:51
[19]

Jam__Lasica [ Generaďż˝ ]

Esqualante ---> Tak twierdzą na alt.pl.neostrada ludzie, którzy nie oddali w terminie i naliczono im abonament.

03.10.2003
16:13
[20]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Pod numerem 0800102102 czyli tzw party line mozna uslyszec dwie wersje zgloszenia " Niestety wszyscy konsultanci są zajęci bleble..." po jednej jest beep beep a po drugiej gra muzyczka - i wtedy trza spokojnie czekac :)
Ja podpisalem umowe 19.09 linie mialem skrosowana 25.09 i od tej pory babka twierdzila ze juz wszystko gra i linia powinna dzialac - a dioda wciaz migala ;) W koncu 29.09 przestala migac ale o zarejestrowaniu musialem jeszcze zapomniec (721,650). Zarejestrowalem sie w koncu 30.09 i poki co chodzi ale i tak modem sie synchronizuje na 544/160 - wiec jeszcze nie do konca wzorowo :)

btw ciekawe jak mi teraz nalicza abonament - rachunek przyjdzie ok 20.10 i bedzie tam 1,07 za test no i jako ze usluga oplacana jest z gory wiec za pazdziernik (30,31) tez juz chyba zaplace chociaz nie jest to pelny okres rozliczeniowy

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.