GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Najgorsi nauczyciele z danych przedmiotów

29.09.2003
22:48
smile
[1]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Najgorsi nauczyciele z danych przedmiotów

A więc po prostu napiszcie ,jeśli chcecie, z jakich przedmiotów macie najgorszych nauczycieli =) (nazwiska nauczycieli nie wymagane :D:D mogą być xywki lub imiona) u mnie najgorzej jest chyba z fizyką :) uczy nas panna LIgArA! :D

29.09.2003
22:50
[2]

Jaelle [ Konsul ]

:(((((((((((
moja głupia porąbana matematyczka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BALAD ...... ://////////////////////////////

29.09.2003
22:52
smile
[3]

[email protected] [ Wirnik ]

Polski :-[

Skrajna feministka, nie znosi mnie, niesprawiedliwa, paskudna :-[

29.09.2003
22:54
smile
[4]

Adamss [ -betting addiction- ]

Tja, [email protected], zupełna racja - Polski :/. Tak głupiej baby dawno świat nie widział :/.

29.09.2003
22:55
[5]

HopkinZ [ Senator ]

u mnie fizyka :D
w jendej klasie facet ktory robil z nami material 2 klasy i przerobislismy przez CALUTKI ROK tylko ruch :D
drugi rok babka ktora ma sposob na lekcje: tlumaczy, potem 3 zadania na tablicy i wychdzoi z klasy :D i przerobilismy wszystko co bylo w wpodstawowce jeszcze i troche nowego materialu
teraz znowu nowa nauczycielka i znowu dziramy powtorzenie z fizyki na tematy banalne :D nie wiem jak to na egzaminie moja fizyka wypadnie no ale nic ;]...
a co do najgorszych w sensie wrednych to oczywiscie pani od angola nie ma sobie rownych :)

29.09.2003
22:55
smile
[6]

gofer [ ]

nie mam znienawidzonych nauczycieli...ja jestem w stosunku do ciała w porządku, ciało jest w porządku dla mnie, eot

ps
arcy hp - > zapomniałeś o " =P "

29.09.2003
22:56
smile
[7]

neXus [ Fallen Angel ]

Wykadowca z Technologii Opraw i Opakowan
Teoria chaosu w praktyce
najpierw jego wyklady trzeba przetlumaczyc na polski i uporzadkowac co zajmuje 90% czasu
Ocena zalezy od cisnienia atmosferycznego na Alasce, opadow na Biegunie i nasilenia trzensien ziemii w Turcji

29.09.2003
22:57
smile
[8]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

gofer<<<<<<<<------- a no racja dzięki =P ;)

29.09.2003
23:08
[9]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Historia...ehh a to mógłby byc taki fajny przedmiot
po 5 minutach gadki nauczycielki wszyscy tracą wątek

29.09.2003
23:10
smile
[10]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Ano jeszcze o babce z polskiego zapomniałem..... debilka w całej lini :D xywa popey lub szakira =)

30.09.2003
21:04
[11]

[email protected] [ Wirnik ]

Adamss, największy problem w tym że jak rok temu mieliśmy klasowo przez nią gigantyczne problemy z polskiego to pani wychowawczyni (matematyczka, ale jest ok) żebyśmy poprawili sie z tego przedmiotu oddała jej jedną lekcje matmy :-/ Teraz mam w tygodniu 6 polskich i 4 matematyki - w klasie matematyczno - fizyczne !! Paranoja :-/

30.09.2003
21:05
smile
[12]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

U mnie chemia :(((((((((((((((((((((((((( Babsko do dupy, niesprawiedliwie ocenia,faworyzuje itd:(

30.09.2003
21:15
[13]

Xelloss [ Senator ]

Ja lubię wszystkie nauczycielki prócz tej od biologii. Faworyzuje ona tylko kilka osób, co porowadzi do tego, że gdy dwie osoby (jeden z jej pupili i ktoś inny) powiedzą tak samo, to jeden dostnie 14 pkt., a drugi 19 pkt. Oprócz tego, jej lekcje to nie są ani lekcje, ani wykłady a monologi...

Natomiast bardzo lubię nauczyciela historii :).

30.09.2003
21:35
[14]

matełko [ Pretorianin ]

oooo SUPER WĄTEK

U mnie też z fizyki pan Józef Wodnicki "Juzio" ---> uczy 52 lata i postawił jedną celująca i siedem bardzo dobrych ocen na koniec roku. Aby ze sprawdzianu dostać trzeba mieć 70% MA ZRYTY GAR NA MAXA

Hmmm. nastepna moja wychowawczyni Joanna Ruta " Księżniczka o Końskjej twarzy" --- następna poryta kumpel na biwaku ja przelecial smiech na maxa z niej mielsmy ale biwaki sa super bo mozna pic ale jako nauczycielka poruyta na maxa jej czacha jest podobna do czachy konia

30.09.2003
21:55
smile
[15]

NecroCannibal [ a.k.a. Kubuś Puchatek ]

matełko
" kumpel na biwaku ja przelecial "

heh powiedz coś więcej na ten temat:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.