GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. XXIII)

19.12.2001
17:23
smile
[1]

Adamus [ Gladiator ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. XXIII)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI". Powstał on jeszcze w lutym 2001 roku i jest najdłużej ciągniętym wątkiem w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego kilkadziesiąt osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, czy Daggerfall. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

Poprzedni wątek:

19.12.2001
17:25
smile
[2]

Adamus [ Gladiator ]

Dawno nie zakładałem nowego wątku, ale dziś mi sie udało ;-))))

19.12.2001
17:37
[3]

Annihilator [ ]

a ja bedem 2 :)

19.12.2001
17:56
[4]

JackSmith [ ]

Adamus --> he he he ... dlatego też pozwoliłem sobie na umieszczenie informacji o tejże ankiecie. A przy okazji - na chwilę udało mi się wsiąknąć dosłownie w Wolfa - cóż, prawdę mówiąc, naprawdę nie lubię strzelanek, ale ta gra ma taki jakiś klimat ...... już chociażby samo to, że mogę skradać się do jakiegoś radiotelegrafisty i zadźgać go kozikiem, podczas gdy za rogiem czaii się dwóch jego kolegów gotowych w każdej chwili zacząć krzyczeć ALARM ( coś jak w Commandosie, tyle że na szczęście widzę oczyma bohatera ) .... ehhh .... ale to nie ten wątek oczywiście ....

19.12.2001
19:07
smile
[5]

Mac [ Sentinel of VARN ]

JackSmith --> To musisz koniecznie zagrać w Thiefa 2. Tam takie sytuacje są na każdym kroku.

19.12.2001
19:08
[6]

Annihilator [ ]

tak thief jest niezly (tez nie na teamat) :)

19.12.2001
19:44
smile
[7]

Katane [ Useful Idiot ]

No to pogadajmy na temat :-) Jak wykreować drużynę. Chodzi mi o skille. Skład to 2 druidów i 2 magów. W MM6 oczywiście :-)

20.12.2001
09:37
[8]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

No to Panowie i Panie !!! ZAPRASZAM DO HALL OF FAME !!!!

20.12.2001
09:41
[9]

JackSmith [ ]

Bodziu --> gratulacje ... aha, nie wiem czy wiesz ale chyba, ktoś rzucił na Twoją stronkę "wieczną zimę" i pada na niej śnieg ;-))))))))))) Mac --> a słyszałem, słyszałem - tylko muszę zassać demko i .... pewnikiem sobie kupię ( może pod choinkę )

20.12.2001
09:44
smile
[10]

Katane [ Useful Idiot ]

Bodziu --> Ale mi apetytu narobiłeś :-) Zabieram się za granie w MM6 :-) Spróbuję pobić Mr. Kalgana.

20.12.2001
09:44
[11]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Bodziu ---->>> Jesteś Boski, a już traciłem wiarę.

20.12.2001
09:45
[12]

JackSmith [ ]

aha - jeszcze off topicowo - naprawdę niezły klimat tego wolfa - można postrzelać ze snajperki, można postrzelać jadąc wagonikiem kolejki linowej, w katakumbach pojawiają się zombi .... a później jacyś ożywińcy, którzy osłaniają się od kul tarczami, a później kiedy już pozabijałem ich wszystkich, to najpierw jakaś klapa z sufitu zwaliła mi się na łeb, później ścisneły mnie ruchome ściany a na koniec, ze ścian wyjechały piły tarczowe i przerobiły mnie na salami ( salami robi się z OSŁÓW :-) ..... ... i to już koniec z tymi OFF TOPIC :-)

20.12.2001
09:45
smile
[13]

Katane [ Useful Idiot ]

Mr. Kalgan --> Ale, cholera, bardzo ciężko będzie :-)

20.12.2001
09:50
smile
[14]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

To ALL -->> No to grajcie i będziemy umieszczać te dyplomiki :)))) Ja tam zamierzam pobić wszystkich ;-))))

20.12.2001
10:03
smile
[15]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus -->> W końcu jesteś, tylko czy na dobre ???? A może masz już przerwę świąteczną !!??? Jack -->> Ano trochę zawiało śnieżkiem ale muszę to wywalić, bo obciąża to procek na 99% :((( No i czekam na Twoj Certyfikat ;-))

20.12.2001
10:08
[16]

JackSmith [ ]

Bodziu --> w takim razie będę się starał jeszcze bardziej ........... a przy okazji - może by tak udało się ściągnąć jakowyś dyplomik od niejakiego Hellamkera ??? AHA - a słychać coś może w sprawie QUIZU ?!?!?!?!

20.12.2001
10:10
[17]

JackSmith [ ]

oczywiście miało być Hellmakera - bardzo przepraszam........

20.12.2001
15:18
[18]

Owen [ ]

To ja jeszcze raz w kwestii instalacji MMVIII. Jak pisałem w poprzednim wątku nie udaje mi się tego zainstalować. Pisze coś takiego: Error opening file anims\..... I nic. Zainstalowałem nowego DirectX 8.1 eng. I instalowałem grę od nowa, ale ten cymbał pisze, że nierozpoznaje wersji DirectX i gra nie będzie możliwa. Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić? Przychodzi mi do głowy tylko pomysł aby przeinstalować system inie instalując nowych DX, zainstalować te z MMVIII.

20.12.2001
15:56
[19]

JackSmith [ ]

Owen --> u mnie MM8 chodzi bez problemu na DX 8.0a PL. raz tylko miałem problem z tą grą ( a właściwie dwa razy ) - po raz pierwszy, gdy na jakimś kompie miałem źle poinstalowane drivery VIA i od ATI RADEONA, a innym razem kiedy mi się coś pokiełbasiło w rejestrze podczas instalacji, tzn miałem już DX 8 a przy instalce kazałem mu zainstalować DX z płyty z grą, wtedy część plików była starsza, część nowsza i moja Riva nijak nie chciała z tym gadać.....

20.12.2001
16:17
[20]

Owen [ ]

OK. Czyli przeinstaluję sobie dzisiaj system :-))) W razie czego będę jutro znowu narzekał.

20.12.2001
21:12
smile
[21]

JRK [ Generaďż˝ ]

No i jest tak, jak myślałem... na Bodziowym Hall of Fame zajmuje zaszczytne ostatnie miejsce :)) ALe mam też satysfakcje- mam najniższe levele mojej zwycięskiej drużynki- a to też jest coś! ;)

21.12.2001
07:54
[22]

JackSmith [ ]

hmmm..... cóż ....... jak by to napisać wątek na drugiej stronie, a to mój ......... 1000 post ...... gąsiory miodu trójniaczka dla Wszystkich :-))) Owen --> i jak zadziałało ???

21.12.2001
08:35
smile
[23]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Jack --> No to GRATULACJE !!!! Aby tak dłużej ;-))) JRK --> Nie martw się ja wogóle nie przedstawiłem swojego dyplomu, bo nie mam wszystkie mi gdzie poginęły, choć bardzo bym chciał go zamieścić, ale jeszcze zagram to swój zamieszczę NAPEWNO :-)))

21.12.2001
08:46
smile
[24]

Owen [ ]

Jack ---> Mhmm.... Wstyd się przyznać ale byłem tak padnięty po powrocie z pracy, że zwyczajnie zasnąłem :-))) Spróbuję przez weekend. A może cud na wigilię się zdarzy :-))

21.12.2001
08:59
[25]

JackSmith [ ]

Owen --> to oczywiście nie wstyd a smutne raczej .... a jeżeli coś jeszcze mogę spróbować doradzić, to po zainstalowaniu OS i pokonfigurowaniu wszystkich driverów, a przed instalacją użytków, zrób sobie obraz partycji systemowej przy pomocy Norton Ghosta - późniejsze przywracanie systemu trwa naprawdę chwilkę ( np u mnie, gdzie partycja systemowa ma około 4 GB, nowy, skonfigurowany w98se pl może się, dzięki Ghostowi, pojawić w około 15-20 minut ).

21.12.2001
09:12
[26]

Owen [ ]

Mhmm... Propozycja zacna :-)) Tak też spróbuję uczynić, chociaż nie robiłem tego wcześniej. Dzięx :-)

21.12.2001
11:54
[27]

JackSmith [ ]

Jakby co - służę poradą ....

22.12.2001
09:10
[28]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No to na dzieńdobry garść nowych piękych screenów z MM9:))

22.12.2001
09:11
[29]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ten screen powalił mnie na ziemię. To jest piękne!!! Ciekawe tylko dlaczego szkielety topią się w ziemi??

22.12.2001
09:12
[30]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Eeee... to ten miał być:/

22.12.2001
09:13
[31]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

22.12.2001
09:14
[32]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Do tawerny wreszcie można wejść:)

22.12.2001
09:15
[33]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

22.12.2001
09:15
smile
[34]

Mac [ Sentinel of VARN ]

kici kici...

22.12.2001
09:16
[35]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ci panowie powinni zainwestować w tik-taki, bo im jedzie;-)))

22.12.2001
09:17
[36]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

22.12.2001
09:18
[37]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

22.12.2001
09:19
smile
[38]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A na koniec prawdziwy szok!! Zupełna zmiana wyglądu inwentarzu. Mam nadzieję, że tego nie skopią:/

22.12.2001
09:22
smile
[39]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Były obrazki, to teraz trochę tekstu: » The change of engine gives you loads of new and exciting opportunities. You've stated that some terrain might be modified to make the world seem more alive. Can you specify what kind of changes have been made possible for the player, and how this affects the game. The most important change in regards to making the world seem more alive was the enhancement of the AI scripting. We can now script monsters and NPCs to react differently based on several environmental actions, including time, date, where the player is in the plot, etc. Another change we made to the Lithtech engine was the inclusion of dynamic day/night transitions. » Another feature that will enhance the feel of the game is the fact that NPC's now follow a daily schedule. How will this affect gameplay, quests only given or resolved at specific times, cities all but deserted at night and a completely new set of citizens awake at night? Can the player enter and interact with houses and interior etc? The NPCs will be following a more human schedule. They may get up in the morning, go to work, and retire in the evening. A player could, if they wished, follow an NPC around for the entire day. We've taken included many time-specific events in the game this time. For example, if the player needed to get into a particular vault, they could wait until closing time, when the accountant takes a load of money to that vault. From there they could assault the accountant and take the key from him, gaining access to the vault. » The basic plot is as far as I've gathered: You are supposed to unite 6 clans and at the same time save their world. All this is placed in a world new to the M&M series. What can you tell us about this new world? The new world is called Axeoth, and it's a big place. MMIX takes place in a region called Chedian, on the continent called Rysh. We are across an ocean, and several thousand miles away from the continent Heroes 4 will be using. Around 500 years ago, the entire continent was under the control of the Ursanian Empire who, at the time was waging a war with a sorcerer named Verhoffin. In response to an attack on his tower, Verhoffin cast a spell that spewed fire and rent earth in an event that has come to be known as the Great Cataclysm. This event had terrible effects on everything from economics to culture. It pretty much spelled the end of the Ursanian Empire. Since that time, survival has been a struggle in most of the former provinces of the Ursanian Empire, with the exception of the province known as Beldonia. Beldonia was a western province that was affected the least from the Great Cataclysm. The prince of this province has begun taking his armies east, claiming to be a descendant of the last Ursanian Emperor. In a short time, if he is not stopped, his army will overrun Chedian. » Four races are available for the player to choose from. Can you describe which differences there are between them, and how much a certain choice will affect the game. Each of the four races has advantages that make them excel over their peers in certain classes. The Elf for instance will have a better time being a Mage than would the Half-orc. However, the Half-orc will make a better fighter. That isn't to say that you would be foolish to make a Half-orc mage, if you chose. Excelling at magic would be more challenging to the Half-orc than it would be to the Elf. » There is said to be eight classes to choose from. 4 of might and 4 of magic. How different will they all be? In total there will be fourteen classes, 7 might and 7 magic. Most of which are an extension of the others. When you begin the game, you will have a choice between following the path of might and becoming a fighter, or following the path of magic and becoming an initiate. When it comes time for your first promotion, you will have another choice to face. If you had chosen the fighter, you would have to choose between being a mercenary, or a crusader. From there you would face another two choices to become your final class. » You have in earlier interviews stated that the same skill will be different according to the classes, how will this work and to what extent? The same skill working differently has been primarily focused on when the character reaches the level of Grandmaster. For instance, with the blade skill, the Paladin may get a bonus to hit or damage, whereas the Assassin would get the bonus of extra attacks, or an extra crit. » The new magic system will require certain skills in one or more of the 4 schools of magic to be cast. You have also stated that depending on these skills the spell may have different effects. Are we just talking different amounts of damage and resistance chances, or will the same spell produce completely different effects depending on the different skills? Usually the spells cast have a few different properties, those being damage, duration, range, etc. With the new system, points in each of the skills required to cast the spell would affect a different property. For example, a few points in Elemental Magic would affect the duration or range of the spell, while a few extra points in Dark Magic would affect its damage. » Much of the fun of the M&M series have for many players been the diversity of equipment available. Does the weapons and armour still have lots of different abilities, are there any new ones and will they be subject to modification by players either by skill or magic? We've included hundreds of weapons, armour, and other items, as well as a whole slew of new artefacts. The entire item system has been, for the most part, unchanged, except for the addition of the new item stat, quality. Quality will affect several different item stats from its ability to withstand breakage to additional bonuses to hit. We've kept the enchant item spell, and added a new NPC to interact with called the Tinker. The player will be able to spend hours tweaking and fiddling with their items. » Will the skill system of MM9 resemble that of the earlier games or do you have something new to surprise us all with? Except for the addition of skills doing different things for each class, we've left the skill system unchanged. We've talked about spending some time revamping it, but that will have to wait for the next instalment. » You've stated that the NPC's of the game are going to feel more like the people of a real world because they have things to do rather than walking back and forth in the same area. How about your monsters do they have an agenda too, or are they just waiting for the player party to come crashing through the bushes? Monsters will most definitely have their own agenda this time around. In fact, we've spent more of our time giving monsters things to do than we have NPCs. Sometimes you may stumble onto a group of liches making skeletons, or guards beating a prisoner. Due to the limitations of completely 3D engines, we've had to include fewer monsters than in previous instalments of Might and Magic, but what we've lost in quantity we've made up for with IQ points. Every monster this time will be smarter, and if you're not careful, might outwit you. » Finally, which question would you have liked me to ask you and what would the answer be? I think the question I would have liked to be asked is this, "are you excited to play Might and Magic IX?" To which the answer is yes, I am very excited to play this game. It's been a long haul since we started working on MMIX, and it's very excited to see all the things we've done finally coming to fruition. I think I might be almost as eager to play this instalment of Might and Magic as our fans are. The only difference is that I am fortunate enough to be able to watch it evolve into a game. If our fans are half as excited as I am about this game, I'm sure it will do well.

22.12.2001
10:45
smile
[40]

JRK [ Generaďż˝ ]

heeeej, ale to ładne :))) Ale inwentory faktycznie *dziwnie* wygląda, ten spis przedmiotow po lewej to chyba... plecak??? A gdzie obrazki??? Ja sie tak nie bawie!!! ;)

22.12.2001
13:34
smile
[41]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Mac --> Baaaardzo ładne te obrazki :-) Jakie są zapowiadane wymagania sprzętowe?

22.12.2001
13:45
[42]

Mac [ Sentinel of VARN ]

JRK --> Ja jestem jak na razie bardzo niezadowolony z nowego inwentarzu. No cóz, zobaczymy jak to wygląda w praniu. Sliva --> Nie mam pojęcia:/ A tutaj niezwykle kontrowersyjny, tudzież wstrząsający screen;-))

22.12.2001
13:47
smile
[43]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Mac > Na tym drobiu będzie można pewnie sprawdzać fireballa :-))

22.12.2001
14:04
[44]

Mac [ Sentinel of VARN ]

sliva --> To byłby ciekawy sposób na zdibywanie pożywienia:)) To All --> Zastanawia mnie, czemu na żadnym ze screenów nie ma mini-mapy:/ Podejrzewam, że albo wydawca nie chce ujawniać szczegółów lokacji, albo dopiero rzucenie Wizard's Eye powoduje pojawienie się mapy.

22.12.2001
17:36
smile
[45]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac -->> Jako Ty w MM9 tak wielce wtajemniczony to może odpowiesz mi tych odnośnie screenów: 1. Co oznacza ten żółty pasek przy portrecie postaci? 2. Czy ten sposób inwentrarza nie kojarzy się z Wizardry 8 ??? 3. co oznacza owy DRÓB ;-)))

22.12.2001
17:42
smile
[46]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> 1. Niestety kojarzy mi się. Nie żeby był zły, ale 100 razy bardziej wolałem ten stary. 2. Wydaje mi się, że to zmęczenie. 3. Drób to nowe żródło pożywienia a'la drzewa z jabłkami, z tymże trzeba je najpierw fireballem potraktować ;-))

23.12.2001
17:19
smile
[47]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Co to? Cały dzień tu nikt nie zajrzał? Hmmm, ja się męczyłem w Castle Alamos. Ale reszta?

23.12.2001
17:57
[48]

Annihilator [ ]

M&M7 jestem w jaskiniach tuleańskich i szukam jakiegoś niewidzialnego mostka....

23.12.2001
18:18
[49]

Katane [ Useful Idiot ]

Annihilator --> Nie szukaj, nie przypominam sobie aby tam był. Tak tylko na scrollu napisali. W każdym razie groty da się przejść nie wchodząc na niego :-) Sliva --> Z Castle Alamos się męczyłeś? Wqrzający dungeon, nie?

23.12.2001
18:40
[50]

Annihilator [ ]

tylko jak? :) bo mam takie 3 bele co droge tarasuja i jak przejde to nic i jak spdane tez nic

23.12.2001
18:52
smile
[51]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Hmm.. niewiadzialny most na pewno był.. nie pamiętam gdzie, ale jestem pewien, że był.

23.12.2001
19:21
smile
[52]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Katane > Może nie wkurzający, ale nużący... Ileż można zabijać tych Magyarów :-)

23.12.2001
19:32
[53]

Katane [ Useful Idiot ]

3 bele? Na samym początku? Da się je obejść. Nie pamiętam jak, ale się da :-) W każdym razie w grotach byłem już 3 razy i nigdy przez żaden niewidzialny most nie przechodziłem.

23.12.2001
19:34
[54]

Katane [ Useful Idiot ]

Sliva --> Pod względem ilości przeciwników to ciężko przebic jedno z pomieszczeń Hive. Też wkurzający loch (lub jak twierdzisz - nużący. Po prostu jak się nudzę to się szybko denerwuję ;-)))

23.12.2001
20:11
smile
[55]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Most jest na pewno. W duzym pomieszczeniu z wiwernami . Nie widac go ale mozna go znalezc po prostu wchodzac mniejwiecej po srodku prrzpasci-Kanionu

23.12.2001
20:56
[56]

Katane [ Useful Idiot ]

W tych jaskiniach Jump rulez

23.12.2001
22:12
[57]

Annihilator [ ]

szkoda ze fly nie mozna uzywac.. :(

23.12.2001
22:31
smile
[58]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

No Panowie i Panie !!! Zdobywam już Ascenssion Peak w Wizardry 8, niebawem koniec, ale powiem Wam jedno po skończeniu zagram w MM walk tutaji będą bułką z masłem (sama przyjemność) w porównaniu do W8 :-))))

23.12.2001
22:39
[59]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> może nie tyle bułka z masłem, co będzie ich po prostu znacznie mniej. Np. kiedy robiłem sejwa z W8 który ci wysłałem, wcześniej musiałem dojść z Arnika road do budynku z teleportem do bazy Umpani. Odcinek jest naprawdę krótki, niemniej zmuszony byłem do 6 walk po drodze. Każda z grupą 9-11 Rogue. Dziękuję za taką grę:((

23.12.2001
23:33
smile
[60]

anonimowy [ Legend ]

Jestem ciekaw jak rozwiązali system walki w W8. Tury, młócka w RT czy coś oryginalnego wymyślili ??

23.12.2001
23:45
[61]

Mac [ Sentinel of VARN ]

MaReK* --> System walki niczym się nie różni od tego z poprzedniej części gry. Najpierw wydajesz rozkazy swojej drużynie (np. rzuć fireballa w tego, zaatakuj tamtego), potem dopiero rozpoczyna sie faza walki, w której rozkazy te są wykonywane. Jest możliwość małego przyspieszenia walki, poprzez wydawanie rozkazów na bierząco w fazie walki, ale jak wspomniałem przyspieszenie to jest niewielkie i dlatego po pewnym czasie walki stają się niesamowicie nużące.

24.12.2001
00:02
smile
[62]

JRK [ Generaďż˝ ]

Ok, u mnie na zegarku juz 24.12 :) czyli już Wigilia! Z tej okazji mam dla wszystkich rpg-maniaków obiecany prezent- (podziękujcie za niego Adamusowi!) .... Wizardry 7 Gold !!!!!!!! :) Smacznego!!!

24.12.2001
02:22
smile
[63]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

No JRK. Dzieki! Czekałem na to od momentu jak tylko skończyła się ankieta na twojej stronie (chociaż na Albiona głosowałem). Jeszcze raz dzięki. Właśnie ściagam.

24.12.2001
08:16
[64]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mam pytanie do Wizardry 8. W Lower Monastery jest most, którym można podjechać do góry. Po jednej stronie tego mostu są drzwi zamknięte na jakieś Special Device. Czy można te drzwi jakoś otworzyć?

24.12.2001
08:31
[65]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Special Device znajdziesz w podziemiach świątyni w mieście Arnika, także będziesz musiał trochę poczekać. A jest na co, bo za drzwiami znajdują się dwa artefakty. Jrk --> Czy mi się zdaje czy na okładce jest Vi Domina i Dark Savant?

24.12.2001
08:37
smile
[66]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Gambit -->> Można !!! Ale w późniejszych etapach gry. The Spoiler !! Mała podpowiedź: klucz (Wheel Key) można zdobyć w światyni w Arnice :-)))

24.12.2001
08:37
[67]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> dzięki, już myślałem, że całe Monastery będę musiał do góry nogami postawić....BTW zastanawiam się nad przydatnością Bishop'a. Mam nieco dziwny team: 1. Samurai - Rawulff 2. Gadgeteer - Mook 3. Bishop - Elf (straszny cienias) 4. Alchemist - Dwarf 5. Mage - Faerie (też porażka w sprawie HP) 6. Priest - Rawulff Zastanawiam się nad zmianą Bishop'a na Rangera lub Ninja i Alchemista w Psionica....Jakieś inne ciekawe pomysły (chodzi mi o nowy team, a nie łamanie postaci na levelu...)

24.12.2001
08:39
[68]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac -->> Uprzedziłeś mnie he he !!! Wiesz nie skończę W8 bo nie mogę, jestem w Cosmic Circle i po odpowiedzi ze niekogo nie znależli i nie jaki Dak Lord che mieć zemstę gra poprostu się wiesza :((( Za każdym razem :(((

24.12.2001
08:43
smile
[69]

JRK [ Generaďż˝ ]

--> Mac- a jakże. to oni :)

24.12.2001
09:05
[70]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Bodziu --> Również wielki dzięki...

24.12.2001
09:06
[71]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit -->Moim zdaniem najlepiej wymienić Gadgeteera na Barda. Gadgeteer poza dość średnim omnigunem, może póżniej montować urządzenia robiące za czary (np. głowa wyskakujaca z pudełka rzuca czar terror). Natomiast bard rzuca czary instrumentami, które można znaleźć szybciej i które są lepsze od zabawek gadgeteera. Sama lutnia usypiająca (masz ją od początku) nieraz uratowała mi życie. Po wyjśćiu z Monastery znajdziesz Piercing Pipes (odpowiednik Sonic Wave) - po prostu rewelacja. Nie raz doprowadziły do wygranej z licznym przeciwnikiem.

24.12.2001
09:09
[72]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu ---> pozostaje czekać na polską wersję... JRK --> a mógłbyś nam tu w skrócie objaśnić fabułę W7? Bo grając w W8 wielu rzeczy nie wiem (np. o Vi Dominie i Dark Savancie).

24.12.2001
09:28
smile
[73]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac -->> Co do wyboru postaci to wiem jedno Gadgeteera bym napewno wybrał jest super, tylko trzeba wiedzieć co z czym połączyć aby coś otzrymać ale zawsze jest to interesujące. Barda ależ oczywiście jeden z najlepszych moich członków drużyny, mam taki sobie instrument po którego użyciu walę dwa razy na turę (HASTE) czy moj MONK RFS-81 walce wręcz wali 8x/ture zadając coś około 150HP jeśli wcześniej nie zostanie Instantly Death (zabity), to chyba wpływ współ. Critical. Wszystko to oczywiście coś na poziomie 20 ;-))) Aha i jeszcze jedno napewno nie bierzcie Ninja, mimo iż ma duże współczynniki: Critical, martial arts i close combat, to jest tak cieniutki w walce wręcz, że głowa boli, może to jakiś Bug? W każdym razie zamiast niego lepiej wziąc Rangera ten chociaż znajduje fajne przedmioty. To tyle odnośnie postaci, miałbym jeszcze wiele do powiedzenia, ale to inna sprawa. Mam natomiast jedno pytanie, gdzie można kupić lub dostać SHORT STAFF ??? Potrzebny mi do wetknięcia w odpowiednie miejce (tylko bez skojarzeń) aby móć wejść do DUNGEONu po uaktywnieniu wszystkich run (po 6 run w trzech różnych miejscach). Pozdrawiam Too All ---->>>>> A jakbyśmy się już nie "napisali" ;))) To Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i dużo prezentów !!!! :))))

24.12.2001
09:35
[74]

Katane [ Useful Idiot ]

Heh, JRK, Adamus dzięki za Wiz7, może za miesiąc ściągnę :-) (mam modem :-(). Ale jak już ściągnę to na pewno ędzie super :-)

24.12.2001
09:39
[75]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Hmmm...czuję, że będę musiał przebudować drużynę i zacząć grać od nowa....Na szczęście daleko nie zaszedłem...dopiero opuściłem Monastery...mało nadrabiania, wkurza mnie tylko, że będę musiał znowu walczyć z tym cholernym karaluchem wielkości krowy....

24.12.2001
09:59
[76]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> bębenek haste jest świetny. Niezły jest też róg Sirens Wail, który rzuca Insane. A gadgeteera warto moim zdaniem wziąć tylko ze względu na przyjemność składania rzeczy. A poza tym można póżniej przyłączyć Martena Gadgeteera w Tryntonie po zabiciu Breedersów. Ja też życzę Wesosłych Świąt, mimo że coś tu jeszcze naskrobię. Btw. Muszę się przejść do Hermita w Kriegspire, żeby porządną śnieżycę zrobił na wigilię;-))

24.12.2001
10:05
smile
[77]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --->>> Chyba żeby tę śnieżycę wstrzymał jęsli dobrze pamiętam ;-)))

24.12.2001
10:12
[78]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> no jak wsztrymał to i pewnie zrobić potrafi;-)) A ten Gadgeteer to miał być Madras, a nie Marten:/ Gambit --> Mówisz o pająku George? Bardzo sympatyczne stworzenie;-))

24.12.2001
10:13
[79]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Nie pająk George, tylko karaluch George. Ale ja dzisiaj mieszam:/

24.12.2001
10:16
[80]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Dokładnie o nim...chyba z 10 razy do bydlaka podchodziłem....warunkiem sukcesu były pozytywnie rzucone Energy Blast, Make Woundsx2 i Acid Splash w pierwszej rundzie przez moich spellcasterów, a i tak potrafił mi zeżreć z dwie osoby. Przy nim King Crab był jak niemowlak.

24.12.2001
10:19
smile
[81]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac-->> Nie ch Ci będzie ;-))) To ty jeszcze pamiętasz jego imię???? Kurdę u mnie po ostatnich walkach w Rapax już nie pamiętam imienia nawet tego Madrasa :((( Ale jakiegoś a może jakąś Al-Sedexus, która mnie zatruła jakimś HEXem. W końcu ją zabiłem aby być zdrowszym ;-))

24.12.2001
10:24
[82]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Hmmm... a nie Gregor ??

24.12.2001
10:31
[83]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> jest tez fajny bębenek, który rzuca ten jakiś HEX. Gambit --> Gregor, George co za różnica ;-))

24.12.2001
10:32
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Nie bębenek tylko kobza. Qrde idę odpocząć, bo ze mną niedobrze:((

24.12.2001
10:35
[85]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Żadna, albo dwa posty....jak kto woli :))) Właśnie byłem na anglojęzycznym forum o W8 i wszyscy tam twierdzą, że gra jest "very melee oriented" czyli więcej fighterów do teamu niż magów....ciekawe podejście.... Hmmmmm...czy drużyna w poniższym składzie nie będzie przesadzona? 1. Samurai (czy może Lord) 2. Gadgeteer 3. Ranger 4. Bard 5. Mage 6. Priest

24.12.2001
10:44
[86]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Jak na mój gust powinieneś dodać fightera zamiast gadgeteera. W drużynie musi byc conajmniej 2 bliskodystansowców. Gadgeteera będziesz mógł potem dołączyć w tryntonie po wykonaniu paru questów, a dobrego fightera nie znajdziesz.

24.12.2001
10:48
smile
[87]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac -->> Hex to ja zadaje jednym uderzeniem rożdzki :)))

24.12.2001
10:51
smile
[88]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Gambit -->> Ja tam bym zmienił Samuraja na Figthera !!! Mac-->> Jak to nie znajdziesz a Vi jest już w Arnice :)))

24.12.2001
10:56
[89]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Vi jest kiepska. Jesynym plusem jest jej zdolność Cheat Death. A Samurai jest później świetny.

24.12.2001
11:14
[90]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Jeszcze jedno....W Upper Monastery jest pokoik na środku którego stoi szafka ze zbroją. Szafka jest chyba szklana...ni grzyba nie mogę dostać się do tej zbroi....HELP!!!!

24.12.2001
11:49
[91]

JackSmith [ ]

cóż zatem - co najmniej Might And Magic VI Limited Edition pod choinką i wszystkiego naj naj .... składa ... wierny czciciel i wyznawca MM6/7/8/...... ;-))

24.12.2001
12:34
[92]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> To zbroja tylko dla samuraja. Żeby móc ją wziąć, trzeba chyba gdzieś w innym pomieszczeniu coś nacisnąć, lub wysadzić - nie pamiętam. W każdym razie zacznie się wtedy trząść całe pomiesczenie i wszystkie szyby w Upper Monastery rozwalą się na kawałki. Jrk --> ehh... o MM6 LE pomarzyć można conajwyżej:/ No ale fajnie by było gdyby znalazł się jakiś maniak, który zrobi dodatek do MM6...

24.12.2001
13:20
[93]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Hmmm...znalazłem urządzonko dzięki któremu rozwaliłem szybę, gdzie leżała różdżka i przepustka, tylko nie pamiętam teraz czy zbroję widziałem wcześniej czy później...

24.12.2001
14:20
[94]

Toxotes [ Legionista ]

skoro tak..to pytam....gdzie u licha mozna znalezc 2 zulu petale (te halucynogeny)...bo z drzewa udalo mi sie zdjac tylko 1 i pomimo ze przeczesywalem je juz z 10 razy to nie chcialy nowe tam wyrosnac..:PP bawilem sie tez w zielarza i szukalem na innych lokacjach..z wiadomym skutkiem....... z gory dziekuje za pomoc pzdr Tox

24.12.2001
22:37
smile
[95]

JRK [ Generaďż˝ ]

A w Wiz 7 to było tak: Dawno, dawno temu, :)) w pewnej odleglej galaktyce zyl geniusz i artysta. Zwal sie Phoonzang- stworzyl cudowny artefatkt (Astral Dominae), ktory pozwalal jego wlascicielowi tworzyc cuda. Wiedzial jednak, ze jesli AD wpadnie w niepowolane rece, to bedzie kicha. Z jego pomoca stworzyl wiec planete- Guardie, ukryl na niej artefakt, stworzyl mu obroncow i ukryl planete gdzies w kosmosie... Na skutek wydarzen przedstawionych w Wizardry 6, miejsce jej ukrycia zostalo jednak ujawnione. Na planete udaly sie wszystkie liczace sie we wszechswiecie potegi, pragnac go pozyskac dla siebie- T'Rang, Umpani, Dark Savant- czyli tajemniczy osobnik podrozujacy swym Czarnym Statkiem.. Dark Savant ma dodatkowy atut- zdolal pozyskac dla swojej sprawy Vi Dominae- potomka Phoonzang-a! Jak sie okazuje w trakcie gry, Vi zostala zmuszona do wspolpracy, dogaduje sie wiec z naszymi bohaterami, aby wykiwac Darka :) Koniec koncow po latach poszukiwan na planecie, tysiacach zwycieskich walk z przewazajacymi hordami przeciwnikow, udaje nam sie odnalezc artefakt- jak sie okazuje, zdobyc go moze tylko Vi. Niestety, wkrotce po tym Vi zostaje porwana przez Darka. (Tu pojawia sie mozliwosc wyboru zakonczenia- mozemy wymienic artefakt za dziewczyne, lub uciec z artefaktem...). Przy okazji do graczy w Wiz8- czy ten wybor ma jakis wplyw na rozgrywke w W8? Inny poczatek, czy cos takiego? Czy tez nie ma alternatywnych poczatkow (moze pojawiaja sie, tak jak w W7 dopiero po wgraniu koncowego sejwa z poprzedniej czesci?). The End??

24.12.2001
23:16
[96]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Jrk --> to ta VI jest ważniejsza niż myślałem. Ale znowu się wkurzyłem na W8 właśnie przez Vi. Otóż gdy chcę sobie wejść do Rapax Rift, ta oznajmia, że tam nie pójdzie, bo się boi i odłącza się z drużyny. Niby to urozmaicenie, ale wkurzające jak diabli. To samo było z Mylesem przy Marten's Bluff.

25.12.2001
11:02
[97]

picuś [ Generaďż˝ ]

To ja mam takie pytanko czy fabula Wizardry 5 ma cos wspolnego z nastepnymi czesciami?

25.12.2001
16:41
[98]

Toxotes [ Legionista ]

a ja mam znowu pyt..dot. wiz 8 jak u licha rozwalic transporter t'rangow ? w ostatnim (chyba ) quescie dla umpani..? mam jego namiary z arniki dotarlem do kompa w martens blufff ale za chiny nie mam pojecia jak rozwalic stratek....??

25.12.2001
16:59
smile
[99]

Katane [ Useful Idiot ]

All --> Mam pytanie do szanownej braci grającej w MM6. A brzmi ono: jak rozwijacie zdolności magiczne swoich postaci? Bo ja np. daję jednemu magowi góra 2-3 kaniony i rozwijam na maksa. A dzisiaj siedzę sobie, czytam poprzednie wątki i widzę, że niektórzy robią to inaczej (coś o rozwijaniu magii do 20 poziomu). Więc jak Wy rozwijacie magię?

25.12.2001
17:00
[100]

Katane [ Useful Idiot ]

I odpowiedź może już w nowym wątku (wiem, wiem, cały czas o te nowe wątki jęczę ;-))?

25.12.2001
17:37
[101]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Zapraszam do następnej części:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.