mos_def [ Generaďż˝ ]
encyklopedia GOLa gorsza ?
tak sie wlasnie zastanawiam czemu to na GOLu nie ma na przyklad recenzji Cold zero choc na Wp jest juz od 2 tyg, czemu nie ma praktycznie nic o grze Prince of Qin kiedy na Wp jest juz nawet recenzja nie mowiac o innym stuffie !? czy to tylko pojedyncze rodzynki czy GOL zaczyna tracic tempo ?
Soulcatcher [ Prefekt ]
Cold Zero: The Last Stand
Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy
Producent: JoWooD
Wydawca: JoWooD
dystrybutor PL: CD Projekt
kategoria: gry akcji / TPP
przygodowe
data premiery: 13 kwiecień 2003
data wydania PL: 14 sierpień 2003
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 CD
cena: 29,99 PLN
» zobacz stronę oficjalną
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D
Opis Gry:
Cold Zero: The Last Stand to przygodowa gra akcji zrealizowana przy użyciu trójwymiarowego silnika graficznego (widok z perspektywy trzeciej osoby). Gracz staje się detektywem Johnem McAffrey, który wspólnie ze swoją asystentką Jane prowadzi własną, prywatną agencję detektywistyczną i jak to często bywa w tym fachu, nie śmierdzi groszem. Właśnie jego tragiczny stan finansowy zmusił go do przyjęcia zlecenia polegającego na sekretnej wymianie listów przewozowych. John szybko wykonał robotę, jednakże wkrótce okazało się, że owe zlecenie jest początkiem jego dużych problemów – osobą która została oszukana przy okazji wymiany jest Don Włoskiej Mafii. Teraz bohater ma tylko dwie alternatywy: zginąć lub wykonać kolejne nielegalne zlecenia. Wybiera tą drugą alternatywę, a pierwszym jego zadaniem jest wykradzenie wirusa zwanego „Cold Zero” z laboratoriów Bio-Research. Czy była to dobra decyzja możemy przekonać się prowadząc Johna przez 16 krwawych misji umiejscowionych w 16 różnych częściach świata.
W pełni trójwymiarowa gra akcji osadzona w ponurej rzeczywistości.
Bogata wielowątkową fabułą. Wiele sposobów na osiągnięcie celu i ukończenie poszczególnych misji, w tym taktyka krwiożerczej walki lub przebiegłej kalkulacji.
Ponad 100 rodzajów broni służących do zabijania nieprzyjaciół.
Ponad 100 postaci pobocznych.
Z każdym kolejnym dniem na rynku gier komputerowych pojawia się mnóstwo nowych tytułów. Niektóre są utarte, inne nudne, kolejne dość ciekawe, a czasem zdarzają się bardzo niekonwencjonalne. Coraz częściej producenci próbują tworzyć gry, które posiadają w sobie kilka „dusz”, dzięki czemu każdy gracz znajdzie w niej coś dla siebie. Do takiej grupy zaliczyć możemy nadchodzący już dużymi krokami tytuł Cold Zero: The Last Stand, łączy bowiem w sobie cechy gry logicznej oraz akcji.
Produkcja ta jest o tyle niekonwencjonalna, że łączy w sobie kilka gatunków gier. Czynnik ten w zasadzie nie pozwala dokładnie przyporządkować tego tytułu do odpowiedniej grupy. W zasadzie powiedzieć o niej można, że jest przygodową grą akcji TPP z elementami logicznymi. Czyli szybka wartka akcja w połączeniu z strategiczno-logistycznymi rozwiązaniami. Dostaniemy coś na podwyższenie adrenaliny we krwi oraz rozgrzanie naszych szarych komórek – połączenie znakomite.
Fabularny motor napędowy również przedstawia się ciekawie. Główny bohater – były świetnie wyszkolony agent oddziałów specjalnych SWAT, a obecnie pogrążony w depresji, spowodowanej nieumyślnym zlikwidowaniem zakładnika, postanawia, iż weźmie się w garść i obejmie odpowiedzialne stanowisko w powszechnie szanowanej korporacji. Jest to firma, która ochrania budynki, ludzi oraz ich mienie na bardzo wysokim poziomie. Wkrótce po rozpoczęciu pracy, o ochronę prosi znany instytut badawczy BioResearch Inc. – zajmujący się bronią genetyczną. Ujawnia on, że ukończył pracę nad bardzo groźnym wirusem o nazwie „Cold Zero”, co więcej niezidentyfikowane bliżej grupy terrorystyczne zaczęły interesować się tym przedsięwzięciem na szerszą skalę i dlatego potrzebują stałego nadzoru. Początkowo zadanie wydało się proste, wszystko szło tak jak należy, lecz pewnej nocy bajkowy klimat prysną wraz ze zniknięciem niebezpiecznej bakterii. Kolejny zawód naszego bohatera, tym razem jednak nie damy się dolegliwościom psychicznym i z mocnym postanowieniem wyruszymy w świat, aby odnaleźć i odbić śmiercionośnego „robala”. W odkrywaniu i posuwaniu naprzód fabuły pomogą nam liczne przerywniki filmowe.
Jak wspominałem na wstępie szykuje się nam bardzo nietypowa i zarazem oryginalna gra. Co prawda wiele osób stara się ją przyrównać do sędziwej już serii Jagged Aliance, czy choćby tak dobrze znanego w ostatnich czasach Commandosa. Owszem styl prowadzonej rozgrywki będzie działał na podobnych zasadach, lecz zaistnieje wiele elementów, dzięki którym gra zapracuje sobie na miano oryginalnej.
Producenci prezentują nam garść takich czynników, do jednych z pierwszych możemy zaliczyć oprawę wizualną. Na pierwszy rzut oka widok ograniczać się będzie do osoby trzeciej i rzutu izometrycznego – to jednak nie wszystko. Dodatkowo będzie można dokonywać obrotu kamery o 360 stopni, a także dużych zbliżeń oraz oddaleń. Wszystko może trochę przypominać nam widok zastosowany w Neverwinter Nights, a każdy kto miał okazję w to grać, stwierdzi, iż jest znakomity. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie staną nam na przeszkodzie żadne ściany, drzewa, słupy, czy inne elementy otoczenia, które często ograniczały nasze pole widzenia.
Misje przygotowywane przez szerokie grono producentów będą wymagały od gracza wiele inwencji podczas zmagania z licznymi problemami i nie zawsze sięgania po broń przy ich rozwiązywaniu. Zadania mogą być różne: uwolnij uwięzionego kolegę z obozu wroga, wykradnij tajne dokumenty nie wszczynając alarmu, zlikwiduj ważną osobistość w świadku przestępczym, lub po prostu wyczyść teren z wszystkiego co się rusza. Łącznie przebrniemy przez kilkanaście bogato zróżnicowanych zadań, które rozgrywać będziemy w przeróżnych zakątkach ziemi. Twórcy pieczołowicie dopracowują każdą lokację na wzór prawdziwych miejsc. Prowadzić swą mała wojenkę przyjdzie nam na rozpalonej słońcem pustyni, ruchliwej ulicy jednej ze stolic europejskiego państwa, w tropikalnej dżungli, a nawet w kanale ściekowym!
Kolejnym oryginalnym elementem gry ma być bogaty arsenał militarny, jaki przyjdzie nam używać podczas wykonywanych misji. Na dzień dzisiejszy cały zbiór zamyka się wokół liczby 100! Aktualnie nie przypominam sobie drugiego tytułu o tak potężnym zapleczu (jedynie na myśl przychodzi mi gra Rezerwowe Psy, lecz tam było tego trochę mniej). Do naszych rąk trafią wszelkiego typu karabiny, pistolety, noże, granaty i tego rodzaju przedmioty eksterminacji. Dodatkowo każdy model broni będzie charakteryzował się własnymi cechami, jedne będą strzelać szybciej, drugie wolniej, inne cicho lub głośno. Magazynki pasowały będą jedynie do odpowiednich typów broni, a ilość kul w nich zawartych od rodzaju uzbrojenia.
Będziemy wymiatać olbrzymim arsenałem, ale zapytacie do kogo? Otóż odpowiedź jest bardzo prosta – do ludzi z ponad 100 osobowego grona. Co ciekawe nie każdego spotkanego osobnika na naszej drodze będziemy musieli zlikwidować. Może okazać się, iż niektórzy będą całkiem przydatnym „nabytkiem” podczas wykonywania trudnego zadania. Wrogowie na pozór pomogą nam dostać się do trudnodostępnego miejsca, a przyjaźnie wyglądający zakładnicy – wbiją nóż w plecy. Różnie to w życiu bywa, a producenci postanowili wprowadzić do gry jak najwięcej czynników z życia wziętych, dlatego powinniśmy oswoić się ze słowami znanej piosenki „wszystko się może zdarzyć”. Każdy człowiek będzie posiadał własny charakter, sposób wyćwiczenia oraz zdolność racjonalnego myślenia.
Do jednej z ostatnich już grupy myśli zaliczymy bardzo interaktywne środowisko. Wszystko co nas otacza, po czym chodzimy, na co spoglądamy, będzie mogło posłużyć nam w pewnym celu. Dodatkowo nie stanie nic na przeszkodzie, aby puścić z dymem co tylko nam się zachce. Po zakończonej misji zapewne naszym oczom ukażą się obrazy z końcowych scen popularnych filmów akcji typu: Rambo, Terminator, czy Commando – pełno trupów leżących w każdym miejscu, tlące się pozostałości wysadzonego do polowy budynku oraz liczne kratery po wybuchach granatów bojowych.
Na koniec przejdźmy jeszcze do grafiki. Spoglądając na screeny w naszej galerii można powiedzieć jedno: kawał dobrej roboty! Widać dokładnie dopracowane elementy otoczenia oraz ciekawe efekty wybuchów. Jeśli o producentów chodzi, to zapowiadają oni, że część graficzna stać będzie na wysokim poziomie w co z dniem dzisiejszym trudno jest nie wierzyć. Obraz ma wyświetlać się w wysokich rozdzielczościach, a wykorzystane tekstury błyszczeć mają profesjonalizmem. Bardzo ciekawią mnie wymagania sprzętowe, albowiem aktualne są bardzo niskie jak na obecnie panujące trendy. Czy to tylko tak dla zachęty, czy silnik będzie tak dobry, że zbytnio nie obciąży sprzętu? To wyjaśni się z pewnością w okolicach premiery.
Podsumowując wszystkie dotychczasowe rozważania można stwierdzić, że zbliża się premiera znakomicie zapowiadającej się gry. Każdy fan Jagged Aliance, czy Commandosa z pewnością powinien wygospodarować trochę czasu, na chociaż powierzchowne zapoznanie się z dostarczonymi informacjami. Co wyjdzie z tej produkcji i czy faktycznie okaże się świetną grą na wiele godzin, przekonamy się już niebawem!
Lista plików:
data nazwa pliku typ rozmiar
2003-08-06 Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy (Re-Cut) film 6,1 MB
2003-07-30 Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy demo 69,3 MB
2003-07-24 Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy (zestaw tapet) tapeta 582,7 KB
2002-09-17 Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy film 14,7 MB
Lista Wiadomości powiązanych z tą Grą
Dalsza współpraca JoWood i Encore
Syriusz - 20 sierpnia 2003 [13:59]
Korporacja Encore poinformowała, że na terenie Stanów Zjednoczonych rozpoczęła się już sprzedaż następujących pozycji: AquaNox 2, Cold Zero: The Last Stand oraz Chaser. Kolejne gry, tj. Neighbors from Hell i Wildlife Park pojawią się odpowiednio: w przyszłym tygodniu oraz październiku. Wspomniana firma podpisała także kolejne porozumienie na publikację tytułów austriackiego studia JoWood. » czytaj więcej ...
Nowe pliki na serwerze FTP
FTP Admin - 6 sierpnia 2003 [15:21]
• Lionheart: Legacy of the Crusader film 10,4 MB
• America's Army: Operations (v.1.9.0) gra 604,9 MB
• Sim City 4: Rush Hour film 16,2 MB
• Cold Zero: The Last Stand (Re-Cut) film 6,1 MB
• Endless Ages (Battle of the week - 3) film 11,3 MB
• AquaNox 2: Revelation (ENG) demo 265,8 MB
• Tron 2.0 (Final Demo) demo 202,9 MB
» czytaj więcej ...
AquaNox 2: Revelation, Cold Zero i Chaser - potrójne „złoto” w USA
ComCo - 1 sierpnia 2003 [10:07]
Firma Encore poinformowała właśnie o fakcie zakończenia procesu developingu (status „gold”) trzech wydań gier, skierowanych do amerykańskiego odbiorcy. Mowa tu o: AquaNox 2: Revelation, Cold Zero: The Last Stand oraz Chaser, zaś rynkowy debiut tych produkcji w Stanach Zjednoczonych odbędzie się dokładnie 19 sierpnia. Producentem wszystkich tytułów jest oczywiście austriackie studio JoWooD. » czytaj więcej ...
Nowe pliki na serwerze FTP
FTP Admin - 30 lipca 2003 [12:01]
• The Hobbit film 1,2 MB
• Cold Zero: The Last Stand demo 69,3 MB
• Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (v.1.3 - v.1.31 US) patch 2,4 MB
• Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (v.1.0 - v.1.31 US) patch 10 MB
• Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (v.1.3 - v.1.31 UK) patch 2,4 MB
• Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (v.1.0 - v.1.31 UK) patch 10,1 MB
• RollerCoaster Tycoon II: Wacky Worlds (Update #1) patch 1,9 MB
• Madden NFL 2004 film 14,9 MB
• Trinity film 10,9 MB
• CSI: Crime Scene Investigation (zestaw tapet) tapeta 1,3 MB
» czytaj więcej ...
Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy - grywalne demo już dostępne
CD Projekt Press Release - 29 lipca 2003 [16:59] » czytaj więcej ...
Nowe Grafiki: Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy, Rebels Prison Escape
Galeria - Nowe Screeny - 24 lipca 2003 [15:37]
» czytaj więcej ...
Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy - premiera 14 sierpnia
CD Projekt Press Release - 16 lipca 2003 [10:13] » czytaj więcej ...
Koch wydawcą gier firmy JoWooD w Europie
ComCo - 28 marca 2003 [07:43]
Europejski wydawca - Koch Media - poinformował właśnie o zawarciu porozumienia z JoWooD Productions, na mocy którego zajmie się wydaniem kilku produkcji rzeczonej firmy na Starym Kontynencie. Umowa obejmuje zarówno tytuły, jakie już jakiś czas temu zostały wydane, jak i te, które aktualnie znajdują się w trakcie przygotowań. A mowa tu o: AquaNox 2: Revelation, Cold Zero: The Last Stand, Wildlife Park, Industry Giant II oraz Hotel Giant. » czytaj więcej ...
Zapowiedź: Cold Zero - The Last Stand
Fajek - 17 marca 2003 [10:43]
Cold Zero: The Last Stand to przygodowa gra akcji zrealizowana przy użyciu zaawansowanego trójwymiarowego silnika graficznego (widok z perspektywy trzeciej osoby). Gracz staje się Johnem McAffrey, byłym członkiem elitarnych jednostek SWAT... » czytaj więcej ...
Soulcatcher [ Prefekt ]
Prince of Qin
Producent: Object Software
Wydawca: Strategy First
kategoria: cRPG
data premiery: 22 sierpień 2002
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1 - 20 (500 na serwerze)
wymagania wiekowe: 12+
» zobacz stronę oficjalną
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
gry podobne:
Opis Gry:
Prince of Qin to kolejna, utrzymana w dalekowschodnim klimacie, gra zespołu Object Software, twórców interesującego RTS-a Fate of the Dragon. Tym razem jest to „action cRPG”, w którym elementy RPG wzięły górę nad czystą strategią. Akcja Prince of Qin przenosi nas dwadzieścia dwa wieki wstecz, w okres ostatnich 20 lat panowania dynastii Qin. Gracz wciela się w rolę Fu Su, prawowitego księcia Qin, podstępem pozbawionego tronu. Według historycznych zapisków książę popełnił samobójstwo w związku z imperialnym dekretem wydanym przez jego młodszego brata Hu Hai, który za wszelką cenę pragnął zostać Drugim Cesarzem Qin. Jednak w grze ksiażę Fu Su nie umiera, lecz zbiera siły by zemścić się na wrogach i zająć prawowite miejsce na tronie Cesarstwa.
W grze prowadzimy pięć typów bohaterów: paladyna, wojownika, zabójcę, maga i czarodzieja, każdy z nich charakteryzowany innymi umiejętnościami i posługujący się odmienną bronią. W starożytnych Chinach wierzono, że świat stworzony jest z pięciu elementów: metalu, drewna, wody, ognia i ziemi, a każdy z nich jest odporny na działanie innego (np. woda powstrzymuje ogień). W grze wszystkie cechy i umiejętności należą do jednego z tych elementów, a ucząc się zależności między nimi możemy lepiej walczyć. Twórcy postarali się dokładnie i realistycznie oddać charakter tej starożytnej epoki, której kolejne wojny przyniosły jedynie chaos i śmierć. Spotkamy ponad 30 historycznych postaci NPC, znanych przekazów z historycznych. Również walka, w której podstawowym stylem walki jest klasyczna szkoła Kung Fu, nabrała dalekowschodniego charakteru. Multiplayer pozwoli na rozgrywkę w dwóch trybach: Network Game do 20 osób oraz Online Game umożliwiającą jednoczesną grę 500 graczom.
Prince of Qin Online
Producent: Object Software
kategoria: cRPG / massive multiplayer online
data premiery: 16 czerwiec 2003
tryb gry: massive online multiplayer
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 12+
» zobacz stronę oficjalną
gry podobne:
Opis Gry:
Prince of Qin Online to online'owy (Massively Multiplayer Online Game) odpowiednik gry z gatunku action/cRPG, Prince of Qin, wydanej w połowie 2002 roku. Podobnie jak w Prince of Qin, tak i tutaj przenosimy się blisko dwadzieścia dwa wieki wstecz, w okres ostatnich 20 lat panowania dynastii Qin w Chinach. Po zamachu na ostatniego Cesarza, w kraju zapanował kompletny chaos - tylko gracze mogą przywrócić naród na praworządną drogę i odbudować potęgę państwa. Do dyspozycji dostajemy pięć typów bohaterów (paladyna, wojownika, zabójcę, maga i czarodzieja) - każdy posiada inne umiejętności oraz posługuje się innymi rodzajami broni. Podczas rozgrywki spotkamy blisko 70 różnych postaci niezależnych, a także sporą liczbę przeciwników, którzy będą chcieli przeszkodzić w naszych planach.
Ponad 100 różnorodnych lokacji, w tym 28 miast, 18 prowincji oraz 78 pozostałych lokacji.
Magia bazująca na pięciu elementach: metalu, drewnie, wodzie, ogniu oraz ziemi (w starożytnych Chinach uczeni wierzyli, że świat stworzony jest z tych właśnie elementów).
Gra inspirowana historią i wierzeniami staro-chińskimi.
Gracze mogą łączyć ze sobą rożne materiały i tworzyć z nich nowe bronie czy ekwipunek.
Lista plików:
data nazwa pliku typ rozmiar
2003-08-28 Prince of Qin (v.1.23 Retail) patch 22,7 MB
2003-07-07 Prince of Qin (v.1.21 Retail) patch 22,7 MB
2003-07-07 Prince of Qin (v.1.21 Demo) patch 890 KB
2003-06-27 Prince of Qin (v.1.20 Demo) patch 890,6 KB
2003-06-27 Prince of Qin (v.1.20 Retail) patch 22,7 MB
2003-03-24 Prince of Qin (v.1.17a) patch 22,6 MB
2002-12-09 Prince of Qin (MP Demo) demo 221,2 MB
2002-11-20 Prince of Qin (v.1.16b) patch 22,5 MB
2002-08-01 Prince of Qin demo 194,3 MB
Poprawiania "Księcia Qin" ciąg dalszy
eLKaeR - 24 marca 2003 [11:15]
Połączone sztaby firm Object Software i Strategy First przygotowały kolejną poprawkę systemową, dedykowaną PeCetowej grze z gatunku cRPG pt. Prince of Qin. » czytaj więcej ...
Prince of Qin Online - beta-testy rozpoczęte
ComCo - 24 lutego 2003 [15:03]
Zgodnie z informacji podanymi przez zespół Object Software (twórcy np. Fate of Dragon), otwarte beta-testy ich najnowszego tytułu MMORPG o nazwie Prince of Qin Online zostały już rozpoczęte. Proces szukania błędów powinien zakończyć się za około dwa miesiące (a dokładniej 21 kwietnia) - wtedy gra stanie się już płatna, a autorzy uruchomią więcej serwerów do rozgrywki online. » czytaj więcej ...
Prince of Qin Online w produkcji
ComCo - 14 lutego 2003 [14:49]
Liczba gier MMORPG rośnie w zastraszająco szybkim tempie, a już niedługo, do grona produkcji tego typu, będziemy mogli zaliczyć Prince of Qin Online. Nad projektem czuwa firma Object Software (twórcy m.in. Fate of the Dragon), zaś całość będzie online'owym odpowiednikiem gry o tym samym tytule, która została wydana w zeszłym roku. » czytaj więcej ...
Prince of Qin w sklepach
Robal - 21 sierpnia 2002 [13:50]
Firma Strategy First poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży gry Prince of Qin na PC w Stanach Zjednoczonych, której producentem jest chińska grupa Object Software. » czytaj więcej ...
Prince of Qin oraz Celtic Kings: Rage of War - GOLD
Łosiu - 1 sierpnia 2002 [08:28]
Firma Strategy First poinformowała, że jej dwie nadchodzące produkcje, tj. gra akcji/cRPG - Prince of Qin oraz strategia czasu rzeczywistego - Celtic Kings: Rage of War, zostały ukończone i niedługo trafią do sprzedaży. Jakkolwiek oba tytuły zapowiadają się interesująco, to szczególnie pragnąłbym zwrócić waszą uwagę na grę bułgarskiego producenta Haemimont Games - Celtic Kings: Rage of War. » czytaj więcej ...
Alternatywna historia Cesarstwa Chińskiego w Prince of Qin
Switcher - 20 czerwca 2002 [13:41]
Object Software, twórcy interesującego RTS-a Fate of the Dragon, pracuje nad kolejną grą utrzymaną w dalekowschodnim klimacie. Tym razem będzie to gra Prince of Qin, w której elementy RPG mają wziąć górę nad czystą strategią. Sami twórcy klasyfikują grę do gatunku „action RPG”, co oznacza, że możemy spodziewać się czegoś w stylu Icewind Dale lub Diablo II. » czytaj więcej ...
Soulcatcher [ Prefekt ]
Jak cię będzie stać na abonament to będziesz miał więcej
Goozys[DEA] [ Virus ]
... the end.
VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]
Btw. na pierwszej stronie ig jest obrazek z final fantasy i tekst zachęcający do pobrania aplikacji. Tekst
z ig:
Ta aplikacja sprawdza wydajność waszego "blaszaka" pod kątem renderowania skomplikowanej oprawy wizualnej w czasie rzeczywistym (niska i wysoka rozdzielczość). Trzeba dodać,iż korporacja Square Enix dołączyła do całości niespodziankę w postaci nieinteraktywnej demonstracji FFXI.
tekst z GOLa:
....
drugi akapit
Rzeczona aplikacja przede wszystkim sprawdza wydajność "blaszaka" pod kątem renderowania skomplikowanej oprawy wizualnej w czasie rzeczywistym (niska i wysoka rozdzielczość). Darmowego pobrania można dokonać np. stąd (rozmiar pliku instalacyjnego oscyluje w granicach 52 MB). Warto zaznaczyć, iż korporacja Square Enix dołączyła do całości niespodziankę w postaci nieinteraktywnej demonstracji FFXI. Akurat po przeczytaniu tego newsa na GOLu zajrzałem na IG i go tam nie było. Nawet jeśli tekst pochodzi z innego źródła to tłumaczenie jakby podobne. ....
chyba któś na sktróty idzie:))
mos_def [ Generaďż˝ ]
Hah ! Soul kopiowanie textu masz opanowane do doskonalosci !
...ale w dalszym ciagu nie widze tam recenzji przytoczonych tytulow, na innych serwisach sa od dawna...
mos_def [ Generaďż˝ ]
"Jak cię będzie stać na abonament to będziesz miał więcej"
Jak cie bedzie stac na wiecej kultury to bedziesz mial wiecej wykupionych abonamentow
Midgardsorm [ Generaďż˝ ]
mos_def - jak cie bedzie stac na troche szacunku dla czyjes pracy
Soulcatcher [ Prefekt ]
mos_def --> zabawny jesteś, mamy ponad 1000 gier więcej opisanych niż serwis do którego się odwołujesz. Nasze opisy są wielkości recenzji na innych serwisach.
W kupowanie abonamentów nie ma nic wspólnego z całowaniem kogoś po pośladkach, dlatego całować cię nie będę. Jeżeli uważasz że warto jest kupić nasz abonament to go kup, a jak nie to nie zabieraj mi czasu.
Nigdzie nie jest napisane że mamy recenzować każdego knota który się pojawi na rynku. Opis KAŻDEJ GRY jaka pojawia się na rynku znajdziesz w encyklopedii. Recenzujemy (czyli piszemy obszerne teksty) tylko gry które uważamy że powinny być zrecenzowane. Ludzie przysyłają nam po kilkanaście recenzji tygodniowo, ale nie publikujemy ich gdyż mamy trochę szacunku do czytelników i puszczamy tylko teksty które sami zamawiamy i płacimy za nie.
Komuna się skończyła, gol to nie jest kołchoz dla mas płacony z naszych podatków. To jest serwis dla ludzi którzy podchodzą do gier poważnie, a jak mi wyjeżdżasz z taką mierną prowokacją to mdli mnie od tego. Chyba się nie spodziewasz że po tych wszystkich latach żałosnej reklamy jaką tu inni próbują uprawiać ktoś się jeszcze na to zrobi.
Idź sobie na WP, na ich atrapę forum i tam pisz jakie maja wspaniałe recenzje, bo chyba ci się pomyliły adresy.
I nie jestem dla ciebie żaden Soul, moja ksywka to Soulcatcher i proszę abyś tak się do mnie zwracał gdyż ja nie deformuję twojej ksywki.
mos_def [ Generaďż˝ ]
Midgardsorm => jak cie bedzie stac na troche obiektywizmu to zobaczysz ze nie ma podstaw osadzac mnie o brak szacunku do czyjejs pracy
Bukary [ Generaďż˝ ]
Kurcze, był niedopracowany FAQ, było źle. Teraz jest dopracowany i... czasem warto go przeczytać, mos.
I lepiej dalej nie dyskutuj, bo banan wisi w powietrzu. ;-)
BIGos [ bigos?! ale głupie ]
dołączając do "jaków" -
"jak bedziecie mieli więcej oleju w głowie to będziecie wiedziec, że z adminem się nie dyskutuje"
Soulcatcher [ Prefekt ]
cicho nie przeszkadzajcie mu, teraz liczy gry ...
mos_def [ Generaďż˝ ]
nie rozumie zniewagi...
mos_def [ Generaďż˝ ]
Powod napisania przezemnie tego posta byl jeden - chcialem przeczytac jakies rzetelne recenzje obu gier. Dlatego zajrzalem na GOL'a a skoro nie znalazlem ich tutaj chociaz wiem ze na serwisie ktorego nazwy nie wymienie jest juz od dawna napisalem ten teskt w dziale "uwagi"
powiem szczerze ze spodziewalem sie odpowiedzi w stylu : " recenzja wkrotce sie ukaze", albo nawet :. "Nigdzie nie jest napisane że mamy recenzować każdego knota który się pojawi na rynku"
no ale sorry twoj atak na mnie byl chyba niepotrzebny i nie na miejscu
Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]
cicho nie przeszkadzajcie mu, teraz liczy gry ...
ROTFL !!!!
Soulcatcher [ Prefekt ]
mos_def --> OK, to następnym razem spróbuj takich tekstów :
„Kiedy na GOLu ukażą się recenzje gier ...”
„Co możecie mi powiedzieć na temat gier ...”
"Co ciekawego wiecie na temat gier ..."
albo nawet :
„Soulcacatcher powiedz mi czy warto grać w gry ...”
To otrzymasz odpowiedź.
Cold Zero – gra odniosła bardzo umiarkowany sukces na świecie, nie jest zła ale też nic specjalnie ciekawego w niej nie ma, rehabilituje ja niska cena w PL. Może po prostu trafiła na zły moment z premierą. Wyższe stany średnie.
Prince of Qin – Nie za bardzo podobał mi się Fate of the Dragon i Prince of Qin też mi się nie podoba. Solidnie zrobiona prosta gra. Nic specjalnego. Jak ktoś lubi wschodnie klimaty to może sobie to kupić.
Obydwie gry trzymają średni światowy poziom ale nie reprezentują sobą nic specjalnego.
mos_def [ Generaďż˝ ]
super
dzieki za potraktowanie mnie wkoncu powaznie a nie jak kolejnego do odstrzalu
ps
czy taka sobie recenzja nie jest lepsza niz zadna, zwlazcza jesli sie to odnosi do slabych gier ?
Soulcatcher [ Prefekt ]
mos_def --> podchodzimy poważne do tego co robimy, nie piszemy recenzji ze screenów, ani z dema, ani grając godzinę, zawsze zanim powstanie recenzja upływa wiele czasu, my za ten czas płacimy, nie opłaca nam się robić recenzji do gier które zainteresują mała ilość osób. Aby zapoznać się z gra wystaeczy śledzić nasze newsy i poczytać encyklopedię.
|eLKaeR| [ Patrycjusz ]
VinEze: Wiecznie żywy el Comandante też by nie pochwalił tego oczywistego "zerżnięcia na żywca" mojego autorskiego tekstu.
Soulcatcher [ Prefekt ]
|eLKaeR| --> tak już jest zżyna się od najlepszych :)
mos_def [ Generaďż˝ ]
Wlasnie, to jest nawet interesujace. Jesli to nie tajemnica Soulcatcher, to poweidz nam cos wiecej o tym jak powstaja takie recenzje, czy kozystacie z uslug ludzi z zewnatrz czy tez macie wlasny stuff do takich rzeczy, a jesli to pierwsze ( lub tez ) to czy mozna wyslac wam wlasna recenzje. Hmm no i oczywiscie jak to wyglada od strony finansowej, czy placicie za recenzje od tekstu czy tez od jakosci ? popularnosci gry i tym samym wagi recenzji
Soulcatcher [ Prefekt ]
mos_def --> mamy w tej chwili zamknięty zespół, zaufanych ludzi, o których wiemy że znają się na grach, wiemy ze zanim coś napiszą to pograją w daną grę, że nie przepisza tekstu z gazetki, że nie wezmą w łapę od dystrybutora itd.
Jest u nas człowiek który wyznacza kto ma napisac jaką recenzję, powstają one poza redakcją aby wyeliminować możliwość stroniczości. Nikt nie wie kto pisze jaką recenzję do momentu jej publikacji, no może poza korektorem i autorem. Płacimy za to pieniądze, całkiem spore, choć i tak zupełnie nieadekwatne do wysiłku jaki trzeba włożyć w napisanie dobrej recenzji. Czasami wychodzą z tego lepsze recenzje, czasami gorsze, ale ogólnie jestesmy zadowoleni z poziomu.
Tematy do recenzji wymyśla dwóch moich kolegów z redakcji kierując się swoim nosem jeżeli chodzi o to czy gra będzie ciekawa czy nie, lub jeżlei z jakichś względów hest wyjątkowa. Moja rola jest jak zwykle najmniej mila to znaczy zaznaczam autorów u których już więcej tekstów nie zamawiamy, ponieważ nie spełniają naszych wymagań.
mos_def [ Generaďż˝ ]
hmm a ci recenzenci to pracuja tak zawodowo czy to ich okazjonalna/hobbystyczna praca ?
Ok'a zalozmy teraz taka hipotetyczna sytuacje, ze ktos gra duzo tylko w jedna gre, ktora bardzo dobrze juz poznal i jest w stanie cos niecos o niej napisac. Czy taki tekst mialby sznase sie u was pojawic, oczywiscie zakladajac ze spelnialby GOLowe standardy i bylby na zasadzie just for fame not for money ?
Soulcatcher [ Prefekt ]
mos_def --> tak, takie teksty też się zdarzają, zamawiamy materiały u ludzi specjalizujących się w danej grze, ale to musi byc coś wyjątkowego ponieważ dla na sto zawsze jest kłopot jak zamawiamy tylko jeden tekst, bo papierkowaej pracy jest zawsze tyle samo. Płacimy za wszystki eteksty opubliowane na GOL poza działem Hyde Park
mos_def [ Generaďż˝ ]
Nie wiem czy dobrze mysle ale decydujecie sie na recenzje jakichs tytolow pozostale tym samym odrzucajac, jako nigdy nie majace ukazac sie na GOLu. Te pierwsze zlecacie swoim recenzentom ktorym placicie za wykonana prace. Ale w takim razie co z pozostala grupa tekstow ? Mowisz ze placicie za wszystkie teksty, a wiec za dobre recenzje tych gier ktorych nie mieliscie zamiaru zrecenzowc, przyslane wam przez entuazjastow/fanow, nie moglibyscie zamiescic bo przeciez musielibyscie za nie zaplacic a tego nie macie w planach ? Czyli sens wysylania wam recenzji wlasnego autorstwa jest tylko wtedy gdy dotycza gier dla was ciekawych i wyjatkowych w pewien sposob ?
Soulcatcher [ Prefekt ]
Zawsze można zamieścić tekst w Hyde Parku
Mastyl [ Legend ]
Z tego co wiem, za teksty w Hyde Parku tez poniekąd Gry-oonline placą - GOLAMI. A te mozna przelozyc na nagrody bardziej materialne.
FAJEK [ CD Projekt ]
Recenzja Cold Zero juz jest (w chwili obecnej w korekcie). Na strone trafi w poniedzialek lub wotrek (o ile nie bedzie nic pilniejszego - po prostu czeka na swoja kolej)
mos_def [ Generaďż˝ ]
no to czekam z niecierpliwoscia
pozdrawiam